Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Не хотят решать проблемы, созданные по их вине. - Відгуки про НОВА ПОШТА
Они в свою очередь признаю что проблема по их техническим причинам, но никак решать её они не намерены. Получается по смыслу суть такая: "посылку доставили в другое место, это по нашей вине, но мы с этим делать ничего не будем, ваши проблемы, максимум что мы можем - дать вам промокод на скидку на отправку в качестве компенсации" (что звучит как издевательство, можно подумать что я буду еще пользоваться услугами этой компании), на мое возражение о том, что промокод мне не нужен, да и прежде чем говорить о последующих отправлениях, хотелось бы получить те, которые уже мне отправлены, на это ответа у них не нашлось и меня просто начали игнорировать. Могли бы хотя бы предложить бесплатное хранени до момента пока я смогу получить (учитывая что сейчас я не могу получить посылку только по их вине - доставили бы куда нужно, посылку бы уже забрали).
Что сказать - отличная компания.
відгук
Коментарі до відгуку
Для того, аби ми мали змогу предметно розібратись в цій ситуації, напишіть, будь ласка, номер накладної.
Дякуємо наперед!
Олександра, "Нова Пошта"
Отправления: 59000475821927 и 20450194920619
Хочемо наголосити, що в поштоматах посилки можуть зберігатись тільки 5-ть робочих днів, після чого вони повертаються відправнику. А у відділенні посилки зберігаються протягом 25-ти робочих днів і Ви зможете їх отримати, коли буде зручно. З умовами зберігання вантажів у відділенні можете ознайомитись за посиланням: https://novaposhta.ua/zberigannia
Виникнуть питання — пишіть.
Гарного дня!
Олександра, "Нова Пошта"
Більше всього в цій ситуації оборуює поведінка ваших співробітників, які поводять себе так, наче це не по вашій вині проблема, а я сам переадресував посилку, створив цю проблему і щось від вас хочу. Це я винен, що на сайті вашому неактуальна інформація?? Я винен, що співробітники при прийомі відправлення не володіють інформацією про те, що відбувається в компанії?? Просто жах а не сервіс.
Якщо цей спосіб Вам не підходить, можна скористатись одним з альтернативних варіантів, та кожен з них потребує тих чи інших документів. Наприклад, посилку може отримати:
- Ваша дружина, надавши свій паспорт з відміткою про шлюб та свідоцтво про шлюб;
- будь-яка особа за наявності довіреності та документу, що посвідчує її особу згідно з цією довіреністю (як правило, це паспорт або посвідчення водія);
- будь-яка особа за наявності одночасно власного та Вашого паспортів;
- хтось з Ваших батьків за наявності власного паспорта, якщо в ньому є інформація про ступінь споріднення.
Також, якщо в накладній є післяплата й оголошена вартість до 14999 грн, документи для видачі такої посилки взагалі не потрібні.
Сподіваємось, хоч один з описаних варіантів Вам підійде.
Також, як і писали вище, в поштоматі посилка може зберігатись тільки 5-ть днів.
Виникнуть питання — пишіть, залюбки допоможемо.
Олександра, "Нова Пошта"
Якщо в майбутньому виникнуть питання щодо роботи "Нова Пошта" - пишіть тут або на офіційну сторінку спільноти "Нова Пошта" у фейсбуці. Залюбки проконсультуємо та допоможемо)
Розраховуємо на подальшу плідну співпрацю та бажаємо приємного дня
Олександра, "Нова Пошта"