Вікторія Кінащук Отзыв написан 16 декабря, 2019 год254 просмотра
Доброго дня! Хочу залишити скаргу і дуже сподіваюся що вона дійде до керівництва!!! 12.12.2019 мені приходить смс що моє відправлення знаходиться у відділенні № 91 м.Київ. Виявилося що відділення зачинене і всі посилки були 11.12.2019 переслані на відділенні №56. Перше запитання яке я задала оператору: Чому мене не попередили? Чому не запитали куди було б зручніше доставити відправлення, враховуючи що прямо біля відділення № 91 знаходиться відділення №260, чи можливо мені була б зручна доставка до квартири. На що отримала відповідь: інформація була доступна на сайті Нової пошти. Як я мала здогадатися про необхідність зайти на сайт? Чому не попередили? Чому не дізналися як би мені, як клієнту було зручно отримати відправлення? Чому на момент коли посилка вже не у відділенні і воно не працює мені приходить повідомлення про те що вона там? Після довгих перемовин з операторами, таки погодилися відправити посилку назад на відділення №91 і запевнили що відправлення буде там зранку 13.12.2019. 13.12.2019 мені приходить повідомлення що відправлення на відділенні № 56. Відповідь чому так: з вами зв'яжеться оператор що займається цим питанням, посилка буде переслана на відділення № 91. Це було о 12 годині дня. До 14 зі мною не зв'язалися. Зателефонувала знову: Відповідь та сама. Посилка потрібна терміново! О 15 так і не дочекавшись дзвінка знову телефоную: відповідь: створена накладна на пересилку у 91 відділення посилка надійде 14.12.2019. На запитання чому не сьогодні? Казали що сьогодні..Відповідь: то накладна ж тільки створена.... Після довгих розмов з декількома операторами мені знову кажуть що зі мною зв'яжеться оператор відповідальний за це питання Після чого оператор зателефонував і сказав що нічого зробити не може. Після розмови сказав що до 21.00 посилка буде у відділенні 91. О 20,30 я зателефонувала оператору: відповідь посилка ще не у відділенні, я вам зателефоную. Дзвінка я не дочекалася. Посилка не прийшла. Вибачень я не отримала.
Початково відправлення було оформлено до відділення №91 м. Київ, яке тимчасово не працювало з 11.12 (13.12 його роботу вже було відновлено). 11.12 посилку було переміщено до відділення №56, про що компанія розмістила відповідну новину на офіційному сайті компанії у вільному доступі : https://novaposhta.ua/news/rubric/1/id/6563
13.12 створено накладну довозу для доставки Вашого відправлення до відділення №91. Підкреслюємо, що послуга переадресування займає певний час. Вантаж доставили 14.12.
Нам дуже прикро, що Вам довелось зіткнутись із незручностями при обслуговуванні в нашій компанії( Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Постараємось, щоб у майбутньому подібні непорозуміння більше не траплялися.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Скарга на Нову Пошту - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Хочу залишити скаргу і дуже сподіваюся що вона дійде до керівництва!!!
12.12.2019 мені приходить смс що моє відправлення знаходиться у відділенні № 91 м.Київ.
Виявилося що відділення зачинене і всі посилки були 11.12.2019 переслані на відділенні №56.
Перше запитання яке я задала оператору: Чому мене не попередили? Чому не запитали куди було б зручніше доставити відправлення, враховуючи що прямо біля відділення № 91 знаходиться відділення №260, чи можливо мені була б зручна доставка до квартири. На що отримала відповідь: інформація була доступна на сайті Нової пошти.
Як я мала здогадатися про необхідність зайти на сайт? Чому не попередили? Чому не дізналися як би мені, як клієнту було зручно отримати відправлення? Чому на момент коли посилка вже не у відділенні і воно не працює мені приходить повідомлення про те що вона там?
Після довгих перемовин з операторами, таки погодилися відправити посилку назад на відділення №91 і запевнили що відправлення буде там зранку 13.12.2019.
13.12.2019 мені приходить повідомлення що відправлення на відділенні № 56.
Відповідь чому так: з вами зв'яжеться оператор що займається цим питанням, посилка буде переслана на відділення № 91. Це було о 12 годині дня.
До 14 зі мною не зв'язалися. Зателефонувала знову: Відповідь та сама.
Посилка потрібна терміново!
О 15 так і не дочекавшись дзвінка знову телефоную: відповідь: створена накладна на пересилку у 91 відділення посилка надійде 14.12.2019.
На запитання чому не сьогодні? Казали що сьогодні..Відповідь: то накладна ж тільки створена....
Після довгих розмов з декількома операторами мені знову кажуть що зі мною зв'яжеться оператор відповідальний за це питання
Після чого оператор зателефонував і сказав що нічого зробити не може. Після розмови сказав що до 21.00 посилка буде у відділенні 91. О 20,30 я зателефонувала оператору: відповідь посилка ще не у відділенні, я вам зателефоную. Дзвінка я не дочекалася. Посилка не прийшла. Вибачень я не отримала.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою склалась ця ситуація, перевіримо деталі.
Олександра, "Нова Пошта"
Початково відправлення було оформлено до відділення №91 м. Київ, яке тимчасово не працювало з 11.12 (13.12 його роботу вже було відновлено). 11.12 посилку було переміщено до відділення №56, про що компанія розмістила відповідну новину на офіційному сайті компанії у вільному доступі : https://novaposhta.ua/news/rubric/1/id/6563
13.12 створено накладну довозу для доставки Вашого відправлення до відділення №91. Підкреслюємо, що послуга переадресування займає певний час. Вантаж доставили 14.12.
Нам дуже прикро, що Вам довелось зіткнутись із незручностями при обслуговуванні в нашій компанії( Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію. Постараємось, щоб у майбутньому подібні непорозуміння більше не траплялися.
Якщо виникнуть додаткові питання — пишіть.
Розраховуємо на розуміння та бажаємо гарного дня!
Олександра, "Нова Пошта"