Igor Отзыв написан 7 декабря, 2019 год117 просмотров
Відправлення 20 4501 8393 9739.
НП не проінформували клієнта про те, що вартість доставки змінено через збільшення розміру, і не запропонували переміряти посилку. Нарахували додатково 40 грн. за доставку. Клієнт заплатив, не знаючи про зміни. Тобто доставка в сусідній приміський район вийшла 105 грн. замість 65 грн. Довелося вислухати багато чудового від клієнта.
Відправляємо багато посилок. Такий "розвод" вперше. Як розповіли на гарячій лінії - все правильно, заміряв "Інноваційний термінал", хочете - пишіть претензію, ми праві. Інша посилка, з аналогічним об'ємом та вмістом пройшла без змін. Очевидно, що розумний термінал трошки тупенький. Можливо НП хоче надати фото з терміналу при контрольному замірі?
Дякуємо за кінські тарифи. Потрохи переходимо на Укр Пошту ;) 6 согласны
Ігорю, доброго вечора. Згідно з публічним договором, компанія має право здійснювати повторне зважування та обмір відправлення з метою підтвердження правильності розрахунків заявленої ваги. Розрахунок здійснюється за фактичною або об’ємною вагою
відправлення, встановленою повторним зважуванням або обміром. Вага, визначена під час повторного зважування перевізником, є підставою для здійснення перерахунку вартості послуг. Маємо повідомити, що накладні, які починаються на "204" це накладні, які відправник створює самостійно та вказує усі необхідні дані. Відправник вказав вагу 8,84 кг, але при відправці співробітники зробили обмір вантажу й вага склала 25.64 кг (за об’ємом). Враховується більше значення фактичної або об’ємної ваги). Формула розрахунку об’ємної ваги (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000. Якщо є підозра, що розрахунок неправильний, то при отриманні можете замовити послугу "контрольне зваження" - вона безкоштовна. Співробітник відділення зробить обмір та, якщо буде похибка в розрахунку відправника або наша, вартість доставки буде перерахована.
Мені було повідомлено, що розміри були змінені автоматично на вашому інноваціному терміналі. Тепер це вже зробили ваші співробітники. Мені відомо, що за товар відправлялявся клієнту, при такому ж замірі розміри не відповідають вашим замірам. Буває у нас помиляться в одному розмірі, і ми не маємо до вас претензій при зміні розміру на правильний. Але в данному випадку потрібно було, щоб всі розміри відправлення були 47х47х46, щоб отримати обємну вагу в 25кг. І це вже абсурд. Ваші співробітники повинні виправляти випадки з недостатньою вагою, а не створювати додаткові проблеми.
Я не слідкую цілодобово за змінами ваги посилок і випадково помітив цю зміну ваги, тож замовляти контрольне зважування вже після отримання якось дивно було б. Так як ви не повідомили отримувачу, що ви щось змінювали і збільшили вартість, то вважаю це чисто провиною НП. Очевидно, що хтось отримує чималу премію, якщо на на кожній хоча б 10-20 посилці відбувається таке пограбування.
Буду повідомляти нашим клієнтам, що в НП стаються такі випадки, і щоб усі замовляли контрольне зважування.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обважив "інноваційний термінал" - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НП не проінформували клієнта про те, що вартість доставки змінено через збільшення розміру, і не запропонували переміряти посилку. Нарахували додатково 40 грн. за доставку. Клієнт заплатив, не знаючи про зміни. Тобто доставка в сусідній приміський район вийшла 105 грн. замість 65 грн. Довелося вислухати багато чудового від клієнта.
Відправляємо багато посилок. Такий "розвод" вперше. Як розповіли на гарячій лінії - все правильно, заміряв "Інноваційний термінал", хочете - пишіть претензію, ми праві. Інша посилка, з аналогічним об'ємом та вмістом пройшла без змін. Очевидно, що розумний термінал трошки тупенький. Можливо НП хоче надати фото з терміналу при контрольному замірі?
Дякуємо за кінські тарифи. Потрохи переходимо на Укр Пошту ;)
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
відправлення, встановленою повторним зважуванням або обміром. Вага, визначена під час повторного зважування перевізником, є підставою для здійснення перерахунку вартості послуг. Маємо повідомити, що накладні, які починаються на "204" це накладні, які відправник створює самостійно та вказує усі необхідні дані. Відправник вказав вагу 8,84 кг, але при відправці співробітники зробили обмір вантажу й вага склала 25.64 кг (за об’ємом). Враховується більше значення фактичної або об’ємної ваги). Формула розрахунку об’ємної ваги (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000. Якщо є підозра, що розрахунок неправильний, то при отриманні можете замовити послугу "контрольне зваження" - вона безкоштовна. Співробітник відділення зробить обмір та, якщо буде похибка в розрахунку відправника або наша, вартість доставки буде перерахована.
Іван, "Нова Пошта"
Я не слідкую цілодобово за змінами ваги посилок і випадково помітив цю зміну ваги, тож замовляти контрольне зважування вже після отримання якось дивно було б. Так як ви не повідомили отримувачу, що ви щось змінювали і збільшили вартість, то вважаю це чисто провиною НП. Очевидно, що хтось отримує чималу премію, якщо на на кожній хоча б 10-20 посилці відбувається таке пограбування.
Буду повідомляти нашим клієнтам, що в НП стаються такі випадки, і щоб усі замовляли контрольне зважування.