Ольга Отзыв написан 5 декабря, 2019 год100 просмотров
я буду сто раз задавать вопрос пока вы на него не ответите
20400151147072 почему ваши работники не предупредили что коробка разорванная? почему мне выдали целой стороной и пытались скрыть что обворовали меня??? почему не было составлено акта повреждения? почему не было контрольного взвешивания? почему мне тупо выдали разорванную коробку и отморозились? 12 согласны
Щодо отримання компенсації вже повідомляли Вам під попередніми публікаціями. Ще раз щиро перепрошуємо за даний випадок, адже розуміємо, що оператор не зорієнтувався вчасно, аби запропонувати заповнити усі бланки відразу.
Дану інформацію вже направили керівнику відділення та територіальному менеджеру, також переглянути камери відеонагляду під час даної видачі. Оператор завершила видачу та почала обслуговувати іншого клієнта. Отримувач в цей момент оглядав вантаж у спеціально відведеній зоні, потім показав пошкоджену коробку (але в цей момент обслуговувався інший клієнт) - перепрошуємо, що оператор не зорієнтувалася щодо фіксації пошкодження :(
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
я жду ответ - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
20400151147072
почему ваши работники не предупредили что коробка разорванная? почему мне выдали целой стороной и пытались скрыть что обворовали меня??? почему не было составлено акта повреждения? почему не было контрольного взвешивания? почему мне тупо выдали разорванную коробку и отморозились?
12 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо отримання компенсації вже повідомляли Вам під попередніми публікаціями. Ще раз щиро перепрошуємо за даний випадок, адже розуміємо, що оператор не зорієнтувався вчасно, аби запропонувати заповнити усі бланки відразу.
Дану інформацію вже направили керівнику відділення та територіальному менеджеру, також переглянути камери відеонагляду під час даної видачі. Оператор завершила видачу та почала обслуговувати іншого клієнта. Отримувач в цей момент оглядав вантаж у спеціально відведеній зоні, потім показав пошкоджену коробку (але в цей момент обслуговувався інший клієнт) - перепрошуємо, що оператор не зорієнтувалася щодо фіксації пошкодження :(
Розраховуємо на Ваше розуміння!
Лариса, "Нова Пошта"