Алина Отзыв написан 4 декабря, 2019 год185 просмотров
Город сумы 11 отделение, получала куртку, делала примерку и осмотр, и тут мне сотрудник говорит вы берете или отказ, у меня машина отьезжает, я говорю ещё не определились, мне в ответ 5 минут на примерку, а вы уже больше! Меня так это вбесило, сколько раз я заказывала через новую почту, мне никогда слова не говорили долго я не долго. Я закинула ему на стойку товар, и ушла! Зачем брать сотрудников если они не на своём месте? Хочу сказать руководству пусть делают жесче отбор! Он мне испортил настроение, и отправителю тоже.
Аліно, отримали роз'яснення від керівника відділення: не дивлячись на те, що на огляд відведено 5 хв, Ви оглядали та фотографували товар більше зазначено терміну. Саме в той час у відділення приїхало авто з відправленнями, тому Вас чемно попросили завершити огляд посилки.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про обслуговування в компанії. Ми намагаємося створити комфортні умови для всіх клієнтів. Сподіваємося, що надалі співпраця буде лише позитивною.
Продавцу сообщить о ситуации. Пусть продавец больше не шлет новой почтой раз его клиентам на осмотр дают не более 5 минут. Сам выбрал новую почту - пусть им и платит.
Алина ! надо было не обращать внимание на оператора вы покупаете плотите и обязаны проверить товар то что они вам втирают про 5 минут пропускайте мимо ушей меряйте столько по времени сколько вам это необходимо вам никто ничего не сделает и препятствовать в проверке не будет ну а если будут Хамит вызывайте Полицию!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Персонал "радует" - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода, що співпраця з нашою компанією зіпсувала Вам настрій. Можете написати номер накладної, за якою все сталося? Завчасно дякуємо.
Світлана, "Нова Пошта"
А щодо спілкування з оператором, то ми відправили запит керівнику відділення, аби він провів роботу з співробітниками.
Ілля, "Нова Пошта"
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про обслуговування в компанії. Ми намагаємося створити комфортні умови для всіх клієнтів. Сподіваємося, що надалі співпраця буде лише позитивною.
Світлана, "Нова Пошта"
Он оплатит обе-две доставки, не заработав ничего, хотя он меньше всего виноват в этой ситуации.