Юрій Отзыв написан 29 ноября, 2019 год328 просмотров
До уваги всіх користувачів компанії ТОВ «Нова пошта» Інформація для всіх хто страхує свої відправлення! Не витрачайте зайві кошти за послугу страхування товару, яку ТОВ «Нова пошта» по факту не надає. Товар ви відправляєте на свій власний ризик, і не очікуйте від компанії отримання компенсації заподіяної товару шкоди з вини працівників НП, але навіть вибачення та запропонування вирішення Вашої ситуації. Ситуація протягом півроку повторюється не вперше, тому вирішили звернутись з офіційною претензією. Претензія подана 21.09.2019, зареєстрована з невідомих причин 1.10.2019р., усна відповідь отримана 01.11.2019р., письмова відповідь датована аж 21.11.2019р. Тобто, замість встановленого законом 30-денного терміну, строк розгляду претензії становив у нашому випадку 2 місяці. Тож маємо халатність як збоку працівників які безпосередньо працюють з відправленнями, так і з боку працівників відділу скарг, компенсації тощо…Має місце повна безвідповідальність всіх підрозділів Нової пошти (одні пошкоджують товар – інші їх покривають). Працюємо з ТОВ «Нова пошта» близько 10 років. У 2017 році була така сама ситуація, без жодних проблем компанія відшкодувала нам усі збитки. На сьогодні перевізник чітко показує що вже не дорожить своїми клієнтами та своєю репутацією. Висновки робіть самі!
Факт пошкодження товару працівниками Нової Пошти був, про що свідчать фото. Те що нова пошта немає сміливості це визнати і покриває безвідповідальність своїх працівників вже зрозуміло. Передайте особливу подяку від нашої компанії тим працівникам Нової Пошти, які були причетні до транспортування вказаного товару, в тому числі тому працівнику який його пошкодив, він знає і ми теж…. (особисто зізнався в тому, що пошкодив товар, намагаючись залагодити конфлікт, щоб наша компанія не зверталась з офіційною претензією).
А найбільше засмучує той факт, що відправляючи новий товар та застрахувавши його на повну вартість - ми втратили свого клієнта, отримали побитий котел без жодної компенсації шкоди та жодних вибачень, та цинічне і брехливе відношення до себе.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Безвідповідальність. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Інформація для всіх хто страхує свої відправлення! Не витрачайте зайві кошти за послугу страхування товару, яку ТОВ «Нова пошта» по факту не надає. Товар ви відправляєте на свій власний ризик, і не очікуйте від компанії отримання компенсації заподіяної товару шкоди з вини працівників НП, але навіть вибачення та запропонування вирішення Вашої ситуації.
Ситуація протягом півроку повторюється не вперше, тому вирішили звернутись з офіційною претензією. Претензія подана 21.09.2019, зареєстрована з невідомих причин 1.10.2019р., усна відповідь отримана 01.11.2019р., письмова відповідь датована аж 21.11.2019р. Тобто, замість встановленого законом 30-денного терміну, строк розгляду претензії становив у нашому випадку 2 місяці. Тож маємо халатність як збоку працівників які безпосередньо працюють з відправленнями, так і з боку працівників відділу скарг, компенсації тощо…Має місце повна безвідповідальність всіх підрозділів Нової пошти (одні пошкоджують товар – інші їх покривають).
Працюємо з ТОВ «Нова пошта» близько 10 років. У 2017 році була така сама ситуація, без жодних проблем компанія відшкодувала нам усі збитки. На сьогодні перевізник чітко показує що вже не дорожить своїми клієнтами та своєю репутацією.
Висновки робіть самі!
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали інформацію від колег із профільного відділу, що в процесі транспортування порушень процесів з боку компанії "Нова Пошта" не виявлено.
Нам прикро, що сталася така ситуація, сподіваємося, що надалі подібних неприємностей виникати не буде.
Вдалого Вам дня!
Ірина, "Нова Пошта"
А найбільше засмучує той факт, що відправляючи новий товар та застрахувавши його на повну вартість - ми втратили свого клієнта, отримали побитий котел без жодної компенсації шкоди та жодних вибачень, та цинічне і брехливе відношення до себе.
Розберемося в цій ситуації та повернемося до Вас із відповіддю.
Ірина, "Нова Пошта"