Arina Отзыв написан 26 ноября, 2019 год310 просмотров
Доброго дня! На минулому тижні відправляла дві пари взуття. Обидві наложеним платежем. По одній сумма 1520 грн, по іншій 1590 грн. Пішла забирати переказ коштів, віддали лише 3050 грн. Вернулась додому знайшла чеки,що дали коли відправляла посилки, а там помилка: оператор написала Оголошена вартість: 1590 грн, а Зворотня доставка 1520 грн по одній із посилок!! Як так може бути, якщо наложений платіж не може бути меншим ніж оголошена вартість, та й я казала, що наложка і оголошена вартість 1590 грн. В відділеннях є камери, і можна перепровірити що я казала 1590 грн наложений платіж, в мене на чернетці також стоять суми наложки 1520 по першій і 1590 грн по другій посилці. А отримала я по 1520 грн за кожну. Хто мені верне різницю, 70 грн??! До речі, на минулому тижні зареєструвала звернення на головному сайті Нової пошти зі скаргою, описала ситуацію, вказала номер накладної. Прийшло смс, що заявка зареєстрована і тиша :( Із-зі халатності оператора я не збераюсь дарувати Новій пошті 70 грн! Верніть мені кошти!!!
Они там лгут под ситуацию. Мне каждый раз операторы ВСЕ при отправке наложкой говорили что оценочная стоимость не может быть больше чем наложенный платеж! Все операторы во всех отделениях. Оказывется оценить могут дороже, наложку дешевле, а компенсацыи вообще не заплатить.
Хочемо зазначити, що грошовий переказ може бути меншим, ніж оголошена вартість.
Також перед відправкою клієнту надається накладна для перевірки коректності вказаних даних. Якщо якась інформація зазначається не правильно, то є можливість відразу її змінити.
я вам більше скажу. Коли створюєш відправлення в мобільному додатку і вказуєш оціночну вартість 1590 грн то програма автоматично видає сумму наложки 1590 грн. Так що не тримайте клієнтів за лохів.
та невже?! тобто я огосила оголошену вартість більше просто так, щоб клієнт заплатив за доставку більше, а наложений платіж спеціально просто так указала менший? Ваша оператор зробила помилку, майте совість це признати і виправити її! Так, можливо я не догляділа, бо глянула на верхню цифру, де вказано оціночна вартість. Але я й подумати не могла, що коли мене спитали сумму наложки і я вказала 1590 грн, то оператор надумає щось інше там собі написати, в оцінку поставити 1590 а в наложку 1520 грн!! Коли оператор по помилці видає здачу більше ніж потрібно, то ви визванюєте пізнього вечора і міліцією лякаєте і як тільки хочеш, щоб вам повернули тих 50 чи 100 грн, хоча людина забрала здачу і пішла, і скоріш за все не помітила скільки там грошей здачі дала оператор. Але ви робите споживача винним!!Та бач, коли помилку зробила ваш оператор і гроші винна Нова пошта то ви не при ділах і виявляється знову ж таки споживач винен, бо має все уважно читати і перепровіряти після вашого оператора, який виявляється чи то глухуватий, чи то може собі сам щось написати від фонаря!!
Буду дуже сильно намагатись шукати вам альтернативу і нікому не пораджу Нову пошту!!
мені немає вам чого відповісти. Дуже шкода, що Нова пошта з хорошої організації перетворюється на таку, як більшість в нашій країні, де не соромляться брехати і не хочуть признавати свої помилки. Організація, де не цінять клієнта. Відноситись з розумінням, по-людськи до Вас та ваших операторів я теж перестану. Нехай ці 70 грн, які я втратила, будуть найбільшим вашим надбанням!
я б залюбки, але в нашому місті лише декілька відділень і з них лише 2 в різних кінцях міста, де можна оглянути, приміряти. Інші 4-5 відділень смарт.
По кількості та зручності знаходження відділень Новій пошті немає конкурента, але від того і сервіс дуже страждає. Сподіваюсь, що скоро конкуренти зявляться і Нова пошта стане дорожити своїти клієнтами так, само як раніше.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
видали не правельну сумму наложенного платежу - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
До речі, на минулому тижні зареєструвала звернення на головному сайті Нової пошти зі скаргою, описала ситуацію, вказала номер накладної. Прийшло смс, що заявка зареєстрована і тиша :(
Із-зі халатності оператора я не збераюсь дарувати Новій пошті 70 грн! Верніть мені кошти!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочемо зазначити, що грошовий переказ може бути меншим, ніж оголошена вартість.
Також перед відправкою клієнту надається накладна для перевірки коректності вказаних даних. Якщо якась інформація зазначається не правильно, то є можливість відразу її змінити.
Бажаємо вдалого дня!
Ірина, "Нова Пошта"
Буду дуже сильно намагатись шукати вам альтернативу і нікому не пораджу Нову пошту!!
Також хочемо додати, що в мобільному додатку є можливість зазначити суму грошового переказу як рівну оголошеній вартості, так і меншу.
Ірина, "Нова Пошта"
По кількості та зручності знаходження відділень Новій пошті немає конкурента, але від того і сервіс дуже страждає. Сподіваюсь, що скоро конкуренти зявляться і Нова пошта стане дорожити своїти клієнтами так, само як раніше.