Микола Отзыв написан 25 ноября, 2019 год177 просмотров
Стикнувся сьогодні з оригінальним розводом від НП, можливо у змові з недобросовісним продавцем. Оплатив товар, продавець скинув ТТН, створений біля 15:00, що підтвердилося у мобільному додатку, а в 21:00 мені прийшло повідомлення що я начебто після огляду товару відмовився від нього. Хоча як посилка за 6 годин могла попасти в Київ з Чернівців для мене залишилося загадкою. Так ще й плюс відмова датована уже 26.11.2019. Скріншот прикладаю. 8 согласны
Перевірили: ввечері 25.11 (у день відправки) відправник оформив замовлення на повернення. Тому відразу після доставки накладну закрили, а посилку відправили клієнту. Прикро, що виникло таке непорозуміння. Проте для уточнення причин повернення рекомендуємо звернутися до Вашого відправника.
Де відповідь чому відмова оформлена від мого імені якщо відправлення скасував продавець, і чому вона оформлена завтрашнім днем? Конкретну відповідь будь-ласка дайте, а не набір безглуздого тексту.
Перепрошуємо за тривале мовчання. При оформленні замовлення на повернення система автоматично проставляє причину "Відмова від відправлення". Також в системі зберігається заявка на замовлення додаткової послуги з інформацією про клієнта, який її створив. Дата закриття та повернення збігається з часом доставки.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Лохотрон від НП - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Скріншот прикладаю.
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми уточнили деталі.
Наталія, "Нова Пошта"
Наталія, "Нова Пошта"
З нетерпінням чекаю конкретної відповіді.
Наталія, "Нова Пошта"
Перепрошуємо за тривале мовчання. При оформленні замовлення на повернення система автоматично проставляє причину "Відмова від відправлення". Також в системі зберігається заявка на замовлення додаткової послуги з інформацією про клієнта, який її створив. Дата закриття та повернення збігається з часом доставки.
Наталія, "Нова Пошта"