Иван Рубанов Отзыв написан 9 ноября, 2019 год389 просмотров
получали посылку В ПОШТОМАТЕ! в 20 раз ПОВТОРЯЮ В ПОШТОМАТЕ ПОШТОМАТ НАХОДИТСЯ В МАГАЗИНЕ
так вот первая коробка - фирменная НП весом 5 кг вторая коробка - которую я получил С ОБЪЕМНЫМ ВЕСОМ 6,75 кг
вместо того чтоб вернуть деньги (а вес посылки увеличили в 14 раз) начали рассказывать что отправитель указал такие габариты это ложь в личном кабинете посылка появилась с весом 0,5 кг потом вы вес изменили и в кабинете вес изменился! при этом про создании накладной 0,5 невозможно изменить ГАБАРИТЫ! и все что могут сказать - надо было перевзвесить в отделении! МНЕ НУЖНО БЫЛО КАССИРА В МАГАЗИНЕ ЗАСТАВИТЬ ИЗМЕНИТЬ ВЕС? и какого тогда ваши сотрудники которые принимали посылку НЕ ИЗМЕНИЛИ ВЕС? при этом за день звонили на горячую линию и спрашивали от куда взяли вес такой и казали ЧТО УПАКОВАЛИ В БОЛЬШУЮ КОРОБКУ! а вы за сутки проверить не могли в какую коробку и что упаковали? или деньги получили в несколько раз больше и довольны?
Накладну за номером 20450177215956 відправник справді створив в особистому кабінеті та сам зазначив всі дані у ній. При створенні як в мобільному додатку, так і в особистому кабінеті на ПК, є можливість вказати габарити відправлення незалежно від обраної фактичної ваги. Саме за габаритами розраховується об'ємна вага.
В даному випадку Ви можете звернутись до відправника та уточнити у нього, чому габарити було вказано саме такими.
Іване, повторно перевірили інтернет-документ, який створював відправник, згідно з яким, фактична вага відправлення 0,34, а об'ємна (за габаритами коробки) - 6,75 кг. Жоден співробітник компанії не має доступу до особистого кабінету клієнтів.
вам не стыдно? если указать вес 0,5 а по факту будет 1 кг - вы обязательно исправите и с запасом. тут вы взяли денег в несколько раз больше и вам все виноваты????
Іване, інформація з інтернет-документа в експрес-накладну вноситься автоматично, без втручань працівників компанії. Рекомендуємо все ж таки уточнити це у відправника.
Іване, ми направили запит у відділення відправника, щоб з'ясувати - чи проводилися зважування та обміри відправлення під час його оформлення. Обов'язково повернемося з відповіддю.
ДА НА ВАШЕМ ТЕРМИНАЛЕ В ЛЮБОМ СЛУЧАЕ ВИДЕЛИ ВЕС!! а в отделении ваши работники и без взвешивания видели что посылка маленькая. зачем ее замерять и взвешивать когда ЭТО ИТАК ВИДНО?
Іване, як вже повідомляли, відправник самостійно створював накладну, в якій вказав фактичну вагу відправлення 0,34, а об'ємну (за габаритами коробки) - 6,75 кг. Потім оформив у відділенні посилку в зоні самообслуговування. Тому сума за транспортування прорахована за об'ємною вагою, яку вказав сам відправник.
Іване, зважування в інноваційних терміналах проводиться тільки у випадку, якщо є сумніви в коректності ваги. Тобто, вагу було вказано правильно від самого початку.
Іване, як вже повідомляли, відправник самостійно створив накладну, в якій вказав фактичну вагу відправлення 0,34, а об'ємну (за габаритами коробки) - 6,75 кг. Якщо Ви помітили, то на меншій коробці вказана вага - 6,75 кг (відправник сам роздрукував маркування). Далі відправник самостійно вдома запакував в коробку, яка вже була у вжитку. Потім оформив у відділенні посилку в зоні самообслуговування.
а посылку отправитель сам доставлял???? в отделении, на терминале и при доставке вы видели вес посылки и обязаны были его исправить! поэтому верните мои деньги
Іване, в дорозі компанія справді може зробити контрольне зважування, але за всіма без винятку накладними воно не проводиться. В даному випадку відправник самостійно маркував відправлення, і на роздрукованому ним маркуванні вага вже була вказана як 6,75 кг.
Іване, ми розуміємо Вашу позицію, при цьому всі обставини цієї ситуації вже описали у попередніх відповідях. У ній вже розбирались неодноразово і вини співробітників компанії при цьому виявлено не було.
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ! вы не доставляли 6,75 кг. поэтому верните деньги. мне плевать кто виноват. вы этот вес НЕ доставляли поэтому и брать за него деньги не имели права. вы видели что вес завышен и специально не исправили
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
как меня обокрали - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
ПОШТОМАТ НАХОДИТСЯ В МАГАЗИНЕ
так вот первая коробка - фирменная НП весом 5 кг
вторая коробка - которую я получил С ОБЪЕМНЫМ ВЕСОМ 6,75 кг
вместо того чтоб вернуть деньги (а вес посылки увеличили в 14 раз) начали рассказывать что отправитель указал такие габариты
это ложь
в личном кабинете посылка появилась с весом 0,5 кг
потом вы вес изменили и в кабинете вес изменился!
при этом про создании накладной 0,5 невозможно изменить ГАБАРИТЫ!
и все что могут сказать - надо было перевзвесить в отделении! МНЕ НУЖНО БЫЛО КАССИРА В МАГАЗИНЕ ЗАСТАВИТЬ ИЗМЕНИТЬ ВЕС?
и какого тогда ваши сотрудники которые принимали посылку НЕ ИЗМЕНИЛИ ВЕС?
при этом за день звонили на горячую линию и спрашивали от куда взяли вес такой и казали ЧТО УПАКОВАЛИ В БОЛЬШУЮ КОРОБКУ! а вы за сутки проверить не могли в какую коробку и что упаковали? или деньги получили в несколько раз больше и довольны?
отзыв
Комментарии к отзыву
Накладну за номером 20450177215956 відправник справді створив в особистому кабінеті та сам зазначив всі дані у ній. При створенні як в мобільному додатку, так і в особистому кабінеті на ПК, є можливість вказати габарити відправлення незалежно від обраної фактичної ваги. Саме за габаритами розраховується об'ємна вага.
В даному випадку Ви можете звернутись до відправника та уточнити у нього, чому габарити було вказано саме такими.
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"
Там ми написали Вам у приватному повідомленні щодо випадку за накладною 20450177215956.
Світлана, "Нова Пошта"