как меня обокрали - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 9 листопада, 2019 год 389 переглядів
получали посылку В ПОШТОМАТЕ! в 20 раз ПОВТОРЯЮ В ПОШТОМАТЕ
ПОШТОМАТ НАХОДИТСЯ В МАГАЗИНЕ
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - как меня обокрали

так вот первая коробка - фирменная НП весом 5 кг
вторая коробка - которую я получил С ОБЪЕМНЫМ ВЕСОМ 6,75 кг
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - как меня обокрали

вместо того чтоб вернуть деньги (а вес посылки увеличили в 14 раз) начали рассказывать что отправитель указал такие габариты
это ложь
в личном кабинете посылка появилась с весом 0,5 кг
потом вы вес изменили и в кабинете вес изменился!
при этом про создании накладной 0,5 невозможно изменить ГАБАРИТЫ!
и все что могут сказать - надо было перевзвесить в отделении! МНЕ НУЖНО БЫЛО КАССИРА В МАГАЗИНЕ ЗАСТАВИТЬ ИЗМЕНИТЬ ВЕС?
и какого тогда ваши сотрудники которые принимали посылку НЕ ИЗМЕНИЛИ ВЕС?
при этом за день звонили на горячую линию и спрашивали от куда взяли вес такой и казали ЧТО УПАКОВАЛИ В БОЛЬШУЮ КОРОБКУ! а вы за сутки проверить не могли в какую коробку и что упаковали? или деньги получили в несколько раз больше и довольны?

Переваги:
  1. плюсы? вы смеетесь?
Недоліки:
  1. увеличили вес
6 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 10 листопада, 2019 год
Іване, доброго вечора!

Накладну за номером 20450177215956 відправник справді створив в особистому кабінеті та сам зазначив всі дані у ній. При створенні як в мобільному додатку, так і в особистому кабінеті на ПК, є можливість вказати габарити відправлення незалежно від обраної фактичної ваги. Саме за габаритами розраховується об'ємна вага.

В даному випадку Ви можете звернутись до відправника та уточнити у нього, чому габарити було вказано саме такими.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 11 листопада, 2019 год
с отправителем связались и он подтвердил что габариты не указывал а указал вес посылки 0,5. все остальные манипуляции - ваше мошенничество
Відповідь представника Новая Почта 11 листопада, 2019 год
Іване, повторно перевірили інтернет-документ, який створював відправник, згідно з яким, фактична вага відправлення 0,34, а об'ємна (за габаритами коробки) - 6,75 кг. Жоден співробітник компанії не має доступу до особистого кабінету клієнтів.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 11 листопада, 2019 год
вам не стыдно? если указать вес 0,5 а по факту будет 1 кг - вы обязательно исправите и с запасом. тут вы взяли денег в несколько раз больше и вам все виноваты????
Відповідь представника Новая Почта 11 листопада, 2019 год
Іване, інформація з інтернет-документа в експрес-накладну вноситься автоматично, без втручань працівників компанії. Рекомендуємо все ж таки уточнити це у відправника.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 11 листопада, 2019 год
хватит писать бред. верните бабло
Відповідь представника Новая Почта 11 листопада, 2019 год
Іване, ми направили запит у відділення відправника, щоб з'ясувати - чи проводилися зважування та обміри відправлення під час його оформлення. Обов'язково повернемося з відповіддю.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 11 листопада, 2019 год
ДА НА ВАШЕМ ТЕРМИНАЛЕ В ЛЮБОМ СЛУЧАЕ ВИДЕЛИ ВЕС!! а в отделении ваши работники и без взвешивания видели что посылка маленькая. зачем ее замерять и взвешивать когда ЭТО ИТАК ВИДНО?
Відповідь представника Новая Почта 12 листопада, 2019 год
Іване, як вже повідомляли, відправник самостійно створював накладну, в якій вказав фактичну вагу відправлення 0,34, а об'ємну (за габаритами коробки) - 6,75 кг. Потім оформив у відділенні посилку в зоні самообслуговування. Тому сума за транспортування прорахована за об'ємною вагою, яку вказав сам відправник.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 12 листопада, 2019 год
ПОЧЕМУ НЕ БЫЛО ПЕРЕВЗВЕСА?В ТЕРМИНАЛЕ ВСЕГДА ЕСТЬ ПЕРЕВЗВЕС И ВЫ ВИДЕЛИ ЧТО ВЕС ТАКОЙ
Відповідь представника Новая Почта 12 листопада, 2019 год
Іване, зважування в інноваційних терміналах проводиться тільки у випадку, якщо є сумніви в коректності ваги. Тобто, вагу було вказано правильно від самого початку.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 12 листопада, 2019 год
то есть тут сомнений не было?? серьезно???
Відповідь представника Новая Почта 13 листопада, 2019 год
Іване, роз'яснення ми надали в попередніх відповідях. Була проведена детальна перевірка всіх етапів: від оформлення до отримання посилки.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 13 листопада, 2019 год
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ! ВЫ ИХ ВЗЯЛИ ЗА ВОЗДУХ. хватит быть ворьем и мошенниками
Відповідь представника Новая Почта 13 листопада, 2019 год
Іване, як вже повідомляли, відправник самостійно створив накладну, в якій вказав фактичну вагу відправлення 0,34, а об'ємну (за габаритами коробки) - 6,75 кг. Якщо Ви помітили, то на меншій коробці вказана вага - 6,75 кг (відправник сам роздрукував маркування). Далі відправник самостійно вдома запакував в коробку, яка вже була у вжитку. Потім оформив у відділенні посилку в зоні самообслуговування.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 13 листопада, 2019 год
а посылку отправитель сам доставлял???? в отделении, на терминале и при доставке вы видели вес посылки и обязаны были его исправить! поэтому верните мои деньги
Відповідь представника Новая Почта 14 листопада, 2019 год
Іване, в дорозі компанія справді може зробити контрольне зважування, але за всіма без винятку накладними воно не проводиться. В даному випадку відправник самостійно маркував відправлення, і на роздрукованому ним маркуванні вага вже була вказана як 6,75 кг.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 14 листопада, 2019 год
контрольное взвешивание и НЕ нужно. все видно и без взвешивания. и это видели все ваши работники. или они у вас все слепые?
Иван Рубанов 14 листопада, 2019 год
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ! вы не доставляли этот вес. поэтому и верните бабло. хватит строчить тупые оправдания
Відповідь представника Новая Почта 14 листопада, 2019 год
Іване, ми розуміємо Вашу позицію, при цьому всі обставини цієї ситуації вже описали у попередніх відповідях. У ній вже розбирались неодноразово і вини співробітників компанії при цьому виявлено не було.



Світлана, "Нова Пошта"
Иван Рубанов 14 листопада, 2019 год
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ! вы не доставляли 6,75 кг. поэтому верните деньги. мне плевать кто виноват. вы этот вес НЕ доставляли поэтому и брать за него деньги не имели права. вы видели что вес завышен и специально не исправили
Відповідь представника Новая Почта 15 листопада, 2019 год
Іване, ми з Вами переписувались також з даного питання на офіційній сторінці компанії у Facebook.

Там ми написали Вам у приватному повідомленні щодо випадку за накладною 20450177215956.



Світлана, "Нова Пошта"


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23782 відгука / 5191781 перегляд
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26808 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2
1277 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3638 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.9
676 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.9
14034 відгука
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3674 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2033 відгука
Meest Cargo
Meest Cargo

Рейтинг: 1.5
44 відгука
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1037 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків