весь день посылка на сортировке, никак не доедет до 10 отделения,как можно относиться к клеентам, из-за вас я потерял как деньги так и время 6 согласны
Руслане, як бачимо, вантаж вже отримано. Відправлення було доставлене у відділення №10 м. Кривий Ріг 9.11, але вже після закриття відділення. Розуміємо, що ситуація завдала Вам незручностей. Разом з тим, вирішення спірних питань регулюється Публічним договором. А саме, передбачена компенсація транспортних послуг у разі несвоєчасної доставки. Для цього необхідно оформити претензію в будь-якому відділенні "Нова Пошта" (при собі потрібно мати код платника податків та номер банківської карти).
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
УЖАС а не сервис - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою виникла така ситуація, для можливості у ній розібратись. Дякуємо заздалегідь.
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"