Лідія Отзыв написан 5 ноября, 2019 год139 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, пр. Голосеевский, д. 68 Відділення №95 проспект Голосіївський, 68, Київ 05.11.2019 При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!" В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало. Після того, як я дістала фрукт (розірвавши пакет) я запитала, чи потрібно показувати решту посилки, на що працівниця промовчала. Далі, після того, як я запакувала пакет, Булка О.М знову сказала невідповідним тоном, щоб я показала складові посилки знову ж таки вона керувалася словами "Я маю право, якщо Вас щось не влаштовує можете не користуватися нашими послугами", я відкрила посилку знову запитала чи потрібно мені все по черзі показувати? На що мені сказали "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" У висновку пакет був розірваний і в такому вигляді його хотіли класти у коробку, але не при мені, я попросила щоб упакували в коробку при мені, на що працівники почали огризатися, що нічого не станеться з посилкою і вона їм не потрібна, вибачте але після слів "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" я принципово мала переконатися, що все упакують в одну коробку! Чому працівниця Булка Оксана Миколаївна навіть не спромоглася сказати на якій підставі мені відмовлено у доставці фруктів? Зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили стосовно доставки продукції і всі умови, які мають бути виконані при відправці. Працівниця НП, Булка Оксана Миколаївна, не освічена в сфері, якій працює, хамовито спілкується, ігнорує запитання клієнта, завдала мені шкоди, як моральної, так і фінансової, так як через таке ставлення в мене був зіпсований настрій і я запізнилася на роботу. 4 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Хамське відношення до клієнтів і неосвіченість працівників - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!"
В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало.
Після того, як я дістала фрукт (розірвавши пакет) я запитала, чи потрібно показувати решту посилки, на що працівниця промовчала. Далі, після того, як я запакувала пакет, Булка О.М знову сказала невідповідним тоном, щоб я показала складові посилки знову ж таки вона керувалася словами "Я маю право, якщо Вас щось не влаштовує можете не користуватися нашими послугами", я відкрила посилку знову запитала чи потрібно мені все по черзі показувати? На що мені сказали "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати"
У висновку пакет був розірваний і в такому вигляді його хотіли класти у коробку, але не при мені, я попросила щоб упакували в коробку при мені, на що працівники почали огризатися, що нічого не станеться з посилкою і вона їм не потрібна, вибачте але після слів "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" я принципово мала переконатися, що все упакують в одну коробку!
Чому працівниця Булка Оксана Миколаївна навіть не спромоглася сказати на якій підставі мені відмовлено у доставці фруктів?
Зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили стосовно доставки продукції і всі умови, які мають бути виконані при відправці.
Працівниця НП, Булка Оксана Миколаївна, не освічена в сфері, якій працює, хамовито спілкується, ігнорує запитання клієнта, завдала мені шкоди, як моральної, так і фінансової, так як через таке ставлення в мене був зіпсований настрій і я запізнилася на роботу.
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали відповідь від керівника відділення, що в жодному разі не хотіли створити такі незручності для Вас :(
Зі співробітниками було проведено додатково роз'яснювальну бесіду, аби повторних ситуацій не виникало.
Перепрошуємо та сподіваємося на Ваше розуміння.
Лариса, "Нова Пошта"
Обов'язково розберемося у цій ситуації та згодом повідомимо результат.
Лариса, "Нова Пошта"