Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Хамське відношення до клієнтів і неосвіченість працівників - Відгуки про НОВА ПОШТА
При відправці виникла проблема, працівниця НП Булка Оксана Миколаївна почала тицяти в пакет з проханням відкрити його, не пояснюючи на якій підставі сказавши лиш "Я маю право!"
В посилці був дійсно фрукт, проте я неодноразово відправляла фрукти (які мають тривалий термін зберігання) і питань ніколи не виникало.
Після того, як я дістала фрукт (розірвавши пакет) я запитала, чи потрібно показувати решту посилки, на що працівниця промовчала. Далі, після того, як я запакувала пакет, Булка О.М знову сказала невідповідним тоном, щоб я показала складові посилки знову ж таки вона керувалася словами "Я маю право, якщо Вас щось не влаштовує можете не користуватися нашими послугами", я відкрила посилку знову запитала чи потрібно мені все по черзі показувати? На що мені сказали "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати"
У висновку пакет був розірваний і в такому вигляді його хотіли класти у коробку, але не при мені, я попросила щоб упакували в коробку при мені, на що працівники почали огризатися, що нічого не станеться з посилкою і вона їм не потрібна, вибачте але після слів "ну Ви ж розумієте, якщо якісь складові посилки загубляться, ми ж не зможемо нічого доказати" я принципово мала переконатися, що все упакують в одну коробку!
Чому працівниця Булка Оксана Миколаївна навіть не спромоглася сказати на якій підставі мені відмовлено у доставці фруктів?
Зателефонувавши на гарячу лінію, мені повідомили стосовно доставки продукції і всі умови, які мають бути виконані при відправці.
Працівниця НП, Булка Оксана Миколаївна, не освічена в сфері, якій працює, хамовито спілкується, ігнорує запитання клієнта, завдала мені шкоди, як моральної, так і фінансової, так як через таке ставлення в мене був зіпсований настрій і я запізнилася на роботу.
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Отримали відповідь від керівника відділення, що в жодному разі не хотіли створити такі незручності для Вас :(
Зі співробітниками було проведено додатково роз'яснювальну бесіду, аби повторних ситуацій не виникало.
Перепрошуємо та сподіваємося на Ваше розуміння.
Лариса, "Нова Пошта"
Обов'язково розберемося у цій ситуації та згодом повідомимо результат.
Лариса, "Нова Пошта"