Лана Зеленская Отзыв написан 11 октября, 2019 год114 просмотров
Робила переадресація відправлення 59000453316355 , оператор наче все пояснила і сказала, що доставку можно оплатити онлайн, що я і зробила, щоб не спричиняти незручності адресату. Наступного дня телефонує співробітник відділення де знаходиться посилка і каже, що вона не йде. Телефоную на гар.лінію перший раз -дівчина обіцяє розібратися і зателефонувати, потім зникає. Телефоную через годину, те саме фактично, але перетелефонувала і порадила відмінити оплату, при цьому я не знаю як це зробити. Телефоную знову і лише третього разу дівчина Катя більш менш мені пояснила, як це зробити. Кабінет висить, зайти не можу, їду на відділення і начеб то все зробили. Телефоную на відділення де так і лежить моя посилка, щоб з'ясувати піде вона завтра чи ні, відділення вже закрите, хоча ще 18:45. Телефоную знову на гар.лінію, розмовляє зі мною Єва і хвилин зо п'ять знову відповідає дівчина і радить зателефонувати до відділення де знаходиться вантаж, я кажу, що там вже зачинено, вона відповідає, що це не можливо і обіцяє перетелефонувала в порядку черги. Сиджу чекаю, а тим часом в коробці гинуть рослини, мій мозок відмовляється це зрозуміти, як таке може бути у вік комп'ютерів. Хто відшкодує мені час, гроші і нерви втрачені за два дні. Де ж ви берете таких співробітників, які нічого не можуть вирішити, адже це ваша помилка. Як на мене ви повинні вже вантаж принести додому, якщо там ще щось живе зосталося. Так не можна працювати.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Переадресація відправлення - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Телефоную на відділення де так і лежить моя посилка, щоб з'ясувати піде вона завтра чи ні, відділення вже закрите, хоча ще 18:45.
Телефоную знову на гар.лінію, розмовляє зі мною Єва і хвилин зо п'ять знову відповідає дівчина і радить зателефонувати до відділення де знаходиться вантаж, я кажу, що там вже зачинено, вона відповідає, що це не можливо і обіцяє перетелефонувала в порядку черги. Сиджу чекаю, а тим часом в коробці гинуть рослини, мій мозок відмовляється це зрозуміти, як таке може бути у вік комп'ютерів.
Хто відшкодує мені час, гроші і нерви втрачені за два дні.
Де ж ви берете таких співробітників, які нічого не можуть вирішити, адже це ваша помилка.
Як на мене ви повинні вже вантаж принести додому, якщо там ще щось живе зосталося.
Так не можна працювати.
отзыв
Комментарии к отзыву