Ірина Отзыв написан 3 октября, 2019 год150 просмотров
59000447860825 - ЕН по которой груз забран 27.09.2019. Акт приема-передачи принят отделением 02.10.2019. На каком основании отделение создает акт спустя 5 дней после получения посылки, задним числом?!? Получатель обратилась в интернет магазин и сообщает об отсутствии части отправления - документах, что абсолютно исключено. Как просмотреть записи камер на момент получения посылки, куда обратиться??? Получатель явно занимается мошенничеством, страдает отправитель!
Ірино, отримали інформацію від керівника відділення, що 18.09 - клієнт звернувся у відділення, оглянув вантаж, але той йому не підійшов. У відділенні порекомендували зв'язатися з відправником, аби узгодити питання повернення, оскільки вантаж було сплачено наперед.
Потім 27.09 клієнтка повторно звернулася та сказала, що хоче отримати вантаж та скласти акт прийому-передачі. Проте через певне навантаження у відділенні, акт не прикріпили вчасно, за що перепрошуємо.
Тому, аби вирішити дане питання, якщо клієнт хоче повернути вантаж, необхідно узгоджувати це отримувачу з відправником.
Розраховуємо на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Киев отделение 164 прошу наказать! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Акт приема-передачи принят отделением 02.10.2019.
На каком основании отделение создает акт спустя 5 дней после получения посылки, задним числом?!? Получатель обратилась в интернет магазин и сообщает об отсутствии части отправления - документах, что абсолютно исключено. Как просмотреть записи камер на момент получения посылки, куда обратиться???
Получатель явно занимается мошенничеством, страдает отправитель!
отзыв
Комментарии к отзыву
Потім 27.09 клієнтка повторно звернулася та сказала, що хоче отримати вантаж та скласти акт прийому-передачі. Проте через певне навантаження у відділенні, акт не прикріпили вчасно, за що перепрошуємо.
Тому, аби вирішити дане питання, якщо клієнт хоче повернути вантаж, необхідно узгоджувати це отримувачу з відправником.
Розраховуємо на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Лариса, "Нова Пошта"
Уточнимо всю інформацію щодо даного відправлення та згодом повідомимо результат.
Лариса, "Нова Пошта"