Irina Shiyan Отзыв написан 2 октября, 2019 год361 просмотр
Сегодня ставлю знак равенства: Нова пошта = Шарашкина контора. Это мое послание на сайте Новой пошты: "Якщо сказати, що я обурена- це нічого не сказати. Відправила посилку Новою поштою з відділення №35 м. Одеси у відділення №1 м. Вугледар Донецької області. Коробки із спеціальними позначками (крихке, верх) приїхали в жахливому стані - мало того, що були пом'яті, одна з них з одного боку взагалі розірвана і тіпа склеєна скотчем. ЖАХ!!! На жаль, немає можливості прикріпити фото. Таке враження, що їх везли насипом у фурі. Не знаю, на якому відрізку шляху пошкоджені коробки, але це вже стає сумною традицією для Нової пошти. Тільки в цьому році отримала пару разів посилки з пошкодженнями. В хлам прийшли пошкоджені три магнітно- маркерні дошки. Посилка з гелем і шампунем була вся мокра від розчавленого флакону з гелем і пом'ята. Але особливе обурення було саме щодо цієї посилки, бо були вислані крихкі речі, куплені за кордоном. І не випадково оцінка посилки була 5000 грн. Але навіть оціночна сума не привернула увагу на обережне до неї ставлення. На жаль, Нова пошта з гарного сервісного центру обслуговування клієнтів поступово перетворюється на шарашкіну контору. Ввічливі хлопчики і дівчинки у відділеннях - це ще не увесь сервіс. До цього зауважень немає. До термінів доставки зауважень немає. ВЕЛИКЕ зауваження щодо ставлення до посилок при вантажно- розвантажувальних роботах та їх транспортуванні. Якщо клієнт платить гроші за сервіс (не маленькі при цьому), він має право вимагати послугу належної якості. Можливо, клієнтів занадто багато і можно "не заморачиваться" цими питаннями. Прошу звернути увагу на якість вантажно- розвантажувальних робіт, транспортування будь яких посилок, особливо крихких. На сьогодні оцінка "ДУЖЕ ПОГАНО". Не можу залишити відгук за посиланням, який мені надали через контакт- центр, не приходить підтвердження, Але все ще попереду".
Это ответ "Добрий день, Ірина! Нам дуже прикро, що Вам довелось зіткнутися з незручностями. Розуміємо, що ситуація не приємна при цьому, рекомендуємо Вам в подальшому оглядати вантаж у відділенні під час отримання, за наявності пошкодження оформити претензії і акту прийому-передачі (оформляється в момент отримання посилки). Під час написання претензії необхідно вказати ІПН, серію і номер паспорта, також, номер банківської карти. З бланком претензії можливо ознайомитися на сайті компанії: https://novaposhta.ua/dokumenty_i_usloviya_privat Дякуємо за звернення."
Возможно предусмотрена именно такая форма ответа, но такой ответ разозлил еще больше. Им всего лишь дуже прикро, що довелося зіткнутися із незручностями. Все, что на фото- оказывается называется всего лишь незручности. Ни слова ИЗВИНИТЕ. И предлагают оглянути посилку и оформлять претензии прямо в отделении. Будто я в первом классе и этого не знаю. И еще, видимо, несповна розуму - беру убитую посылку, весело машу и молча ухожу. Ха ха. Что касаемо претензий в отделении, то фиг кого дозовешься в нашем отделении для оформления претензий. Но речь не об этом. Сильно захотелось бы - взяла бы измором. Дело в КАЧЕСТВЕ СЕРВИСА. Но похоже Нова пошта этот этап уже прошла. Дело поставлено на поток. Конкуренции почти нет. Можно и не заморачиваться.
P.S. Поскольку часто пользуюсь услугами Новой почты, то воспользуюсь советом Групи з обслуговування онлайн звернень, и буду доставать претензиями по полной программе. За любую мелочь. А в принципе можно по этому поводу даже запустить креативный флешмобчик "Засыпь претензиями Нову пошту". Это сейчас модно!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сегодня Нова пошта = Шарашкина контора - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Это мое послание на сайте Новой пошты:
"Якщо сказати, що я обурена- це нічого не сказати. Відправила посилку Новою поштою з відділення №35 м. Одеси у відділення №1 м. Вугледар Донецької області. Коробки із спеціальними позначками (крихке, верх) приїхали в жахливому стані - мало того, що були пом'яті, одна з них з одного боку взагалі розірвана і тіпа склеєна скотчем. ЖАХ!!! На жаль, немає можливості прикріпити фото. Таке враження, що їх везли насипом у фурі. Не знаю, на якому відрізку шляху пошкоджені коробки, але це вже стає сумною традицією для Нової пошти. Тільки в цьому році отримала пару разів посилки з пошкодженнями. В хлам прийшли пошкоджені три магнітно- маркерні дошки. Посилка з гелем і шампунем була вся мокра від розчавленого флакону з гелем і пом'ята. Але особливе обурення було саме щодо цієї посилки, бо були вислані крихкі речі, куплені за кордоном. І не випадково оцінка посилки була 5000 грн. Але навіть оціночна сума не привернула увагу на обережне до неї ставлення. На жаль, Нова пошта з гарного сервісного центру обслуговування клієнтів поступово перетворюється на шарашкіну контору. Ввічливі хлопчики і дівчинки у відділеннях - це ще не увесь сервіс. До цього зауважень немає. До термінів доставки зауважень немає. ВЕЛИКЕ зауваження щодо ставлення до посилок при вантажно- розвантажувальних роботах та їх транспортуванні. Якщо клієнт платить гроші за сервіс (не маленькі при цьому), він має право вимагати послугу належної якості. Можливо, клієнтів занадто багато і можно "не заморачиваться" цими питаннями. Прошу звернути увагу на якість вантажно- розвантажувальних робіт, транспортування будь яких посилок, особливо крихких. На сьогодні оцінка "ДУЖЕ ПОГАНО". Не можу залишити відгук за посиланням, який мені надали через контакт- центр, не приходить підтвердження, Але все ще попереду".
Это ответ
"Добрий день, Ірина!
Нам дуже прикро, що Вам довелось зіткнутися з незручностями.
Розуміємо, що ситуація не приємна при цьому, рекомендуємо Вам в подальшому оглядати вантаж у відділенні під час отримання, за наявності пошкодження оформити претензії і акту прийому-передачі (оформляється в момент отримання посилки). Під час написання претензії необхідно вказати ІПН, серію і номер паспорта, також, номер банківської карти.
З бланком претензії можливо ознайомитися на сайті компанії: https://novaposhta.ua/dokumenty_i_usloviya_privat
Дякуємо за звернення."
Возможно предусмотрена именно такая форма ответа, но такой ответ разозлил еще больше.
Им всего лишь дуже прикро, що довелося зіткнутися із незручностями. Все, что на фото- оказывается называется всего лишь незручности. Ни слова ИЗВИНИТЕ.
И предлагают оглянути посилку и оформлять претензии прямо в отделении. Будто я в первом классе и этого не знаю. И еще, видимо, несповна розуму - беру убитую посылку, весело машу и молча ухожу. Ха ха.
Что касаемо претензий в отделении, то фиг кого дозовешься в нашем отделении для оформления претензий. Но речь не об этом. Сильно захотелось бы - взяла бы измором.
Дело в КАЧЕСТВЕ СЕРВИСА.
Но похоже Нова пошта этот этап уже прошла. Дело поставлено на поток. Конкуренции почти нет. Можно и не заморачиваться.
P.S. Поскольку часто пользуюсь услугами Новой почты, то воспользуюсь советом Групи з обслуговування онлайн звернень, и буду доставать претензиями по полной программе. За любую мелочь. А в принципе можно по этому поводу даже запустить креативный флешмобчик "Засыпь претензиями Нову пошту". Это сейчас модно!
отзыв
Комментарии к отзыву