Iuliia Отзыв написан 24 сентября, 2019 год170 просмотров
19/09/2019 був відправлений пакунок в місто Киів. Доставка мала бути адресна, з доставкою 20/09/2019. Якби терміни були довшими - пакунок би не відправляли!!!
20/09/2019 пакунок доставлений НЕ БУВ!!! 20 вересня ввечері зателефонувала на гарячу лінію - пообіцяли доставку на 21/09/2019. 21/09/2019 вранці жодного сповіщення про очікування доставки не було! Знов передзвонила на горячу лінію - обіцяли вирішити питання та доставити пакунок до вечора. 21/09/2019 - пакунок НЕ ДОСТАВЛЕНИЙ! обіцяли знову доставити 23/09/2019 - тоді, коли мене в місті вже не буде! відмовилась від доставки!! 22/09/2019 - вихідний - відповідно - пакунок гарно псується хто зна де, на якому терміналі, бо працівники "відмінно" виконують свою роботу.
23/09/ 2019 - ХЗ "цензура" що робиться з пакунком. Хоча, по ідеї, він мав поїхати назад! 24/09/2019 - пакунок хто зна де, інформаціі про повернення немає, точно так само як і самого надходження!
До сраки такі послуги, тільки знають як гроші дерти!!!
В результаті :
Зіпсовано вмісту пакунку на 2000 тисячі гривень! + Доставка 130 гривень! (ще не знаю чи потребують оплату за повернення та коли воно взагалі відбудеться!
Достоинства:
-----
Недостатки:
завдано багато фінансових збитків,
затримані терміни доставки
звернення на гарячу лінію ВИРІШЕННЮ питать не допомогли!
Юліє, перевірили інформацію: дійсно для врегулювання ситуації за накладною 59000449032234 Ви звертались до спеціалістів контакт-центру. На жаль, в розрахункову дату доставити це відправлення не вдалось, тому вантаж було повернуто відправнику. З відправником це питання було вирішено в телефонному режимі. Перепрошуємо за незручності, з якими Вам довелось зіткнутись при обслуговуванні в "Нова Пошта". Нам прикро, що так сталося(
Бачимо, що в накладній в описі вантажу вказано "Товари для дому", але насправді там були продукти харчування. Хотіли підкреслити, що продукти харчування, які мають обмежений термін придатності й потребують відповідного температурного режиму, є забороненими для транспортування нашою компанією. Деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (розділ 5). Тому просимо врахувати цей факт при оформленні наступних відправок.
Все ж маємо надію, що в майбутньому жодних непорозумінь у нашій з Вами співпраці більше не виникатиме. Будуть питання — пишіть, залюбки допоможемо.
Бачу що пакунок прибув на відділення відправника. До сплати ЗНОВУ 130 гривень?? Логічно було б щоб за цю доставку працівники вашого «терміналу» оплатили, що вчасно не відповідали на звернення по доставці?? Чому ми знову маємо оплачувати доставку??
Юліє, відправнику було надано бонус на безкоштовну відправку/отримання посилки вагою до 30 кг. З клієнтом питання було вирішено зі спеціалістами контакт-центру. Посилку відправник вже забрав.
Детальніше. Початкова відправка проблемного відправлення - відділення - адреса!! Оплата 130 гривень. До Адресси пакунок НЕ ДІЙШОВ!!!!!
За доставку назад, Ваша контора знову нарахувала 130 гривень!! За який ****?? Якщо з адреси не забирали і повернулось на відділення!
Оплатили знову готівкою!!
І от сьогодні при намагання скористатись промокодом, нам кажуть що він діє ЛИШЕ на відправлення до 40 кг з Відділення на Відділення!!! Якого милого попередньо з нас кошти рахували по адресі???
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Затримка доставки що призвела до псування. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
20/09/2019 пакунок доставлений НЕ БУВ!!!
20 вересня ввечері зателефонувала на гарячу лінію - пообіцяли доставку на 21/09/2019.
21/09/2019 вранці жодного сповіщення про очікування доставки не було! Знов передзвонила на горячу лінію - обіцяли вирішити питання та доставити пакунок до вечора. 21/09/2019 - пакунок НЕ ДОСТАВЛЕНИЙ! обіцяли знову доставити 23/09/2019 - тоді, коли мене в місті вже не буде! відмовилась від доставки!!
22/09/2019 - вихідний - відповідно - пакунок гарно псується хто зна де, на якому терміналі, бо працівники "відмінно" виконують свою роботу.
23/09/ 2019 - ХЗ "цензура" що робиться з пакунком. Хоча, по ідеї, він мав поїхати назад!
24/09/2019 - пакунок хто зна де, інформаціі про повернення немає, точно так само як і самого надходження!
До сраки такі послуги, тільки знають як гроші дерти!!!
В результаті :
Зіпсовано вмісту пакунку на 2000 тисячі гривень! + Доставка 130 гривень! (ще не знаю чи потребують оплату за повернення та коли воно взагалі відбудеться!
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою склалась ця ситуація, аби ми мали змогу перевірити деталі.
Дякуємо наперед!
Олександра, "Нова Пошта"
Бачимо, що в накладній в описі вантажу вказано "Товари для дому", але насправді там були продукти харчування. Хотіли підкреслити, що продукти харчування, які мають обмежений термін придатності й потребують відповідного температурного режиму, є забороненими для транспортування нашою компанією. Деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (розділ 5). Тому просимо врахувати цей факт при оформленні наступних відправок.
Все ж маємо надію, що в майбутньому жодних непорозумінь у нашій з Вами співпраці більше не виникатиме. Будуть питання — пишіть, залюбки допоможемо.
Бажаємо гарного дня!
Олександра, "Нова Пошта"
Олександра, "Нова Пошта"
Детальніше. Початкова відправка проблемного відправлення - відділення - адреса!! Оплата 130 гривень. До Адресси пакунок НЕ ДІЙШОВ!!!!!
За доставку назад, Ваша контора знову нарахувала 130 гривень!! За який ****?? Якщо з адреси не забирали і повернулось на відділення!
Оплатили знову готівкою!!
І от сьогодні при намагання скористатись промокодом, нам кажуть що він діє ЛИШЕ на відправлення до 40 кг з Відділення на Відділення!!! Якого милого попередньо з нас кошти рахували по адресі???