Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Затримка доставки що призвела до псування. - Відгуки про НОВА ПОШТА
20/09/2019 пакунок доставлений НЕ БУВ!!!
20 вересня ввечері зателефонувала на гарячу лінію - пообіцяли доставку на 21/09/2019.
21/09/2019 вранці жодного сповіщення про очікування доставки не було! Знов передзвонила на горячу лінію - обіцяли вирішити питання та доставити пакунок до вечора. 21/09/2019 - пакунок НЕ ДОСТАВЛЕНИЙ! обіцяли знову доставити 23/09/2019 - тоді, коли мене в місті вже не буде! відмовилась від доставки!!
22/09/2019 - вихідний - відповідно - пакунок гарно псується хто зна де, на якому терміналі, бо працівники "відмінно" виконують свою роботу.
23/09/ 2019 - ХЗ "цензура" що робиться з пакунком. Хоча, по ідеї, він мав поїхати назад!
24/09/2019 - пакунок хто зна де, інформаціі про повернення немає, точно так само як і самого надходження!
До сраки такі послуги, тільки знають як гроші дерти!!!
В результаті :
Зіпсовано вмісту пакунку на 2000 тисячі гривень! + Доставка 130 гривень! (ще не знаю чи потребують оплату за повернення та коли воно взагалі відбудеться!
відгук
Коментарі до відгуку
Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою склалась ця ситуація, аби ми мали змогу перевірити деталі.
Дякуємо наперед!
Олександра, "Нова Пошта"
Бачимо, що в накладній в описі вантажу вказано "Товари для дому", але насправді там були продукти харчування. Хотіли підкреслити, що продукти харчування, які мають обмежений термін придатності й потребують відповідного температурного режиму, є забороненими для транспортування нашою компанією. Деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf (розділ 5). Тому просимо врахувати цей факт при оформленні наступних відправок.
Все ж маємо надію, що в майбутньому жодних непорозумінь у нашій з Вами співпраці більше не виникатиме. Будуть питання — пишіть, залюбки допоможемо.
Бажаємо гарного дня!
Олександра, "Нова Пошта"
Олександра, "Нова Пошта"
Детальніше. Початкова відправка проблемного відправлення - відділення - адреса!! Оплата 130 гривень. До Адресси пакунок НЕ ДІЙШОВ!!!!!
За доставку назад, Ваша контора знову нарахувала 130 гривень!! За який ****?? Якщо з адреси не забирали і повернулось на відділення!
Оплатили знову готівкою!!
І от сьогодні при намагання скористатись промокодом, нам кажуть що він діє ЛИШЕ на відправлення до 40 кг з Відділення на Відділення!!! Якого милого попередньо з нас кошти рахували по адресі???