Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Львів, вул. Городоцька, 359 Доброго дня! Сталась ось така ситуація з посилкою за номером 59000854024896, де доставка була в поштомат. Посилка прибула до ділянки поштоматів №1 м. Львів о 07:33 сьогодні, я не отримали ні дзвінка, ні смс вдень про те, що місця у поштоматі немає (ще питання як взагалі посилка при відправці на відділенні була прийнята і могла відправитись в дорогу, якщо комірка... Читать отзыв Доброго дня! Сталась ось така ситуація з посилкою за номером 59000854024896, де доставка була в поштомат. Посилка прибула до ділянки поштоматів №1 м. Львів о 07:33 сьогодні, я не отримали ні дзвінка, ні смс вдень про те, що місця у поштоматі немає (ще питання як взагалі посилка при відправці на відділенні була прийнята і могла відправитись в дорогу, якщо комірка була зайнята?), тільки о 17:00 я отримала повідомлення про те, що місця в поштоматі немає, а в деталях маршруту посилки вказано, що о 17:11 «посилка прибула до поштомату 6651», як це розуміти? Там сказали немає місця, а там що посилка прибула? Чому мене дезінформують? І чому про дану проблему, якщо вона все таки була, не повідомили до моменту останнього виїзду машини чи кур‘єра? О 17:01 я зателефонувала до колл-центру, де оператор повідомила, що вже пізно, остання машина тільки що відправилась і доставки сьогодні на інший поштомат не буде. Якби мені повідомили про це вдень, я би за 1 хв могла би назвати декілька інших поштоматів в яких я би могла отримати посилку, зробили б переадресацію і посилка потрапила б до мене сьогодні. Мені критично важливо було отримати посилку сьогодні, як і було вказано в даті прибуття «22.08 до 18:00». Через те, що ніхто з працівників чи системи оповіщення нової пошти не зателефонував або не прислав смс раніше - термін доставки не відповідає заявленій, повз це залишається ще питання як взагалі не виявилось місця в поштоматі, якщо при оформленні ТТН і відправці посилки в дорогу система пропустила, а не вказала «вибачте, зараз в даному поштоматі місця немає» як це зазвичай відбувалось.
Недостатки:
Недопрацьована система доставки в поштомати або хтось допустився помилки на певному етапі доставки посилки до поштомату
Доброго ранку, Вікторіє! Дякуємо за зауваження, дійсно, трапилася ситуація, коли під час відправки вантажу, комірку в поштоматі не було заброньовано. Перевіряє це кур'єр, коли прибуває для доставки відправлення, тому завчасно визначити можливість відсутня. Бачимо, що питання вже врегульовано й посилку доставлять, коштом компанії, в замовлений поштомат. Перепрошуємо, що ситуація завдала Вам клопоту й зі сторони компанії хочемо надіслати подаруночок, якщо згодні, напишіть дані отримувача: номер телефона, ПІБ, місто й номер відділення 😉 Показать 1 ответ
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахлива і безвідповідальна доставка в поштомат
Сталась ось така ситуація з посилкою за номером 59000854024896, де доставка була в поштомат. Посилка прибула до ділянки поштоматів №1 м. Львів о 07:33 сьогодні, я не отримали ні дзвінка, ні смс вдень про те, що місця у поштоматі немає (ще питання як взагалі посилка при відправці на відділенні була прийнята і могла відправитись в дорогу, якщо комірка... Читать отзыв Доброго дня!
Сталась ось така ситуація з посилкою за номером 59000854024896, де доставка була в поштомат. Посилка прибула до ділянки поштоматів №1 м. Львів о 07:33 сьогодні, я не отримали ні дзвінка, ні смс вдень про те, що місця у поштоматі немає (ще питання як взагалі посилка при відправці на відділенні була прийнята і могла відправитись в дорогу, якщо комірка була зайнята?), тільки о 17:00 я отримала повідомлення про те, що місця в поштоматі немає, а в деталях маршруту посилки вказано, що о 17:11 «посилка прибула до поштомату 6651», як це розуміти? Там сказали немає місця, а там що посилка прибула? Чому мене дезінформують? І чому про дану проблему, якщо вона все таки була, не повідомили до моменту останнього виїзду машини чи кур‘єра? О 17:01 я зателефонувала до колл-центру, де оператор повідомила, що вже пізно, остання машина тільки що відправилась і доставки сьогодні на інший поштомат не буде. Якби мені повідомили про це вдень, я би за 1 хв могла би назвати декілька інших поштоматів в яких я би могла отримати посилку, зробили б переадресацію і посилка потрапила б до мене сьогодні. Мені критично важливо було отримати посилку сьогодні, як і було вказано в даті прибуття «22.08 до 18:00». Через те, що ніхто з працівників чи системи оповіщення нової пошти не зателефонував або не прислав смс раніше - термін доставки не відповідає заявленій, повз це залишається ще питання як взагалі не виявилось місця в поштоматі, якщо при оформленні ТТН і відправці посилки в дорогу система пропустила, а не вказала «вибачте, зараз в даному поштоматі місця немає» як це зазвичай відбувалось.
Дякуємо за зауваження, дійсно, трапилася ситуація, коли під час відправки вантажу, комірку в поштоматі не було заброньовано. Перевіряє це кур'єр, коли прибуває для доставки відправлення, тому завчасно визначити можливість відсутня. Бачимо, що питання вже врегульовано й посилку доставлять, коштом компанії, в замовлений поштомат. Перепрошуємо, що ситуація завдала Вам клопоту й зі сторони компанії хочемо надіслати подаруночок, якщо згодні, напишіть дані отримувача: номер телефона, ПІБ, місто й номер відділення 😉 Показать 1 ответ