Фокстрот отзывы

Сеть магазинов бытовой техники и электроники
Фокстрот
1.5 5
5124 отзыва / 873163 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Задоволений покупкою в Фокстрот

Олексій Олексій среда, 24 сентября
Нещодавно купував новий холодильник у магазині Фокстрот і залишився задоволений сервісом. Персонал був дуже уважний та компетентний, допоміг вибрати оптимальну модель. Ціни виявились досить конкурентними порівняно з іншими магазинами. Також сподобалась швидкість доставки.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот среда, 24 сентября
Вітаємо, Олексіє! Дуже приємно отримувати такі гарні відгуки, завжди чекаємо в мережі наших магазинів🫶🏻

Вважають своїх клієнтів останнім бидлом.

Артур Артур среда, 17 сентября
Ситуація проста. Замовив товар(далеко не копійчаний, але це і не має мати значення). Приїхав, подивився. Під час перевірки виявився брак. Подивився другий екземпляр. Так само брак(ще гірший). Проблемна ціла партія. Ну я відмовився та і все. Але думаю, що відгук потрібно обов"язково залишити, щоб попередити інших довірливих покупців, чий вибір впаде на саме цю модель. Написав. І що? Вірно! Не... Читать отзыв Ситуація проста. Замовив товар(далеко не копійчаний, але це і не має мати значення). Приїхав, подивився. Під час перевірки виявився брак. Подивився другий екземпляр. Так само брак(ще гірший). Проблемна ціла партія. Ну я відмовився та і все. Але думаю, що відгук потрібно обов"язково залишити, щоб попередити інших довірливих покупців, чий вибір впаде на саме цю модель. Написав. І що? Вірно! Не опублікували. Та ще й свої ж працівники понаставляли зірок тому товару більше, ніж їх було до того. Ну як вам такий цинізм? Ага, треба ж кудись збувати НЕЛІКВІД. Ну просто гниль...
Достоинства:
  1. Після такого відношення, будь-які плюси вже значення не мають.
Недостатки:
  1. Не публікують правдиві відгуки. А це юридично і по факту являється шахрайством. Ви дійсно хочете мати справу із шахраями? Знаючи що обмануть наперед. Мазохістам очевидно немає куди дівати гроші...
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот среда, 17 сентября
Вітаємо. Прикро дізнаватися, що щось пішло не так. Розчарування наших клієнтів — це сигнал для дії. Дякуємо, що повідомили нас. Напишіть, будь ласка, нам це звернення на [email protected], з додаванням Вашого контактного номеру телефону, щоб ми могли детально вивчити ситуацію й виправити можливі недоліки.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было )

Александр Зеленский Александр Зеленский понедельник, 15 сентября

Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же... Читать отзыв
Фокстрот - плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было ) Фокстрот - плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было )
Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же был, если ты нормальный продавец. О какой нормальности после такого можно говорить?
Достоинства:
  1. Была в наличии
Недостатки:
  1. Треснула при первой же попытке приготовить. Отморозились и не выставили негативный отзыв, даже, отписку не удосужились сделать.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот понедельник, 15 сентября
Вітаємо. Ми реагуємо на всі відгуки, в незалежності від їх змісту. Нам дійсно шкода, що у Вас сталась така ситуація після покупки. Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації більш детально

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Не вчасна доставка товару.

Олена Олена суббота, 13 сентября
 Отзыв о Фокстрот по адресу Одеса, ул. Новощепной ряд, 2 11.09.2025 була сплачена:Мультиварка GORENJE MC2SBK. Запевняли мене,що доставка буде:13.09.2025.Коли я дзвонила на гарячу лінію о:18:00,тільки тоді почали ворушитись.. Повідомили о 19:00,що товар буде:14.09.2025. Так і не повідомили точний час,коли забирати мій сплачений товар.Ні коли більше,в цій шарашкиній конторі,не буду ні чого купувати.👎👎👎👎👎
Недостатки:
  1. Вводять в оману клієнтів.Не достовірна інформація.Нульові знання товару,який в наявності на ТТ.
1 согласен
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот воскресенье, 14 сентября
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація при оформленні замовлення, приносимо вибачення, за завдані незручності, та хочемо розібратись і допомогти. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Жахливо ВСЕ

Інна Інна четверг, 11 сентября
Взагалі не рекомендую цю мережу!!! Товар жахливої якості і умови повернення дно. Розчаровані таким відношенням. Шахраї!
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот четверг, 11 сентября
Вітаємо. Шкодуємо, що Ваш досвід взаємодії з нами залишив неприємне враження. Хочемо з’ясувати, що сталося, і знайти рішення. Просимо надіслати деталі ситуації на [email protected], додавши Ваш номер телефону для зворотного зв’язку.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

На сайті інформація недійсна

Еліна Еліна суббота, 6 сентября
Хотіла замовити праску, знайшла на сайті у наявності у своєму місті у магазині, прийшла особисто, щоб "полапати ручками" і купити. На що мені сказали, що "то сервісна праска", ну я й пішла. Купувати нічого більш в них не буду.
До персоналу магазину взагалі претензій нема, а от до тих, хто сайт робив і слідкує за ним - є.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот суббота, 6 сентября
Нам дуже шкода, що сталась така ситуація! Розуміємо, як важливо клієнтам отримувати актуальну інформацію про стан та наявність товару. Передамо Вашу скаргу у відповідний відділ. Сподіваємось подібна ситуація не повториться

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Электрочайник GORENJE K 15 DWBK не вздумайте купувати!

Юлія Юлія Юлія Юлія пятница, 5 сентября
 Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, просп. Степана Бандеры, д. 23 Завітала до магазина ФОкстрот ТЦ "ГОродок".Спочатку думала купувати чайник БОш,але робітник нав"язав купити чайник "Горенья".Розрекламував ,що внутрі нержавійка і чайник ніколи не протече. Принесла до хати прокипятила один раз зв"явились плями іржі і погано стояв на підставці прикипятіні трясло ним,запах пластика ,як в дешевому чайнику за 200грн. Не рекомендую дарма витрачені кошти. Пізно почитала відгуки на сайтах конкурентів комфи и... Читать отзыв Завітала до магазина ФОкстрот ТЦ "ГОродок".Спочатку думала купувати чайник БОш,але робітник нав"язав купити чайник "Горенья".Розрекламував ,що внутрі нержавійка і чайник ніколи не протече. Принесла до хати прокипятила один раз зв"явились плями іржі і погано стояв на підставці прикипятіні трясло ним,запах пластика ,як в дешевому чайнику за 200грн. Не рекомендую дарма витрачені кошти. Пізно почитала відгуки на сайтах конкурентів комфи и розетка. Висновок все те,що рекомендують працівники фокстрота купувати не можна категорична!Робітники напарють купити те за ,що мають гарні відкати. Обсглував працівник Бондаренко В.В.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот пятница, 5 сентября
Юліє, добрий день! Щиро шкодуємо, що Ваш досвід покупки не виправдав очікувань. Ми завжди прагнемо надавати професійну консультацію про товари та допомагати у виборі відповідно до потреб клієнта. Хочемо детально розібратися в цій ситуації та допомогти, для цього прохання написати на нашу пошту: [email protected] та вказати Ваш номер телефону на який робили покупку, проконсультуємо щодо подальших дій.

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Категорично не рекомендую купувати

Сергій Сергій 2 сентября, 2025 год
Категорично не рекомендую купувати комп’ютер «VINGA Advanced A1821 (ICM8INT.A1821)» (замовлення №144826715), а також взагалі придбавати будь-яку техніку у мережі магазинів Фокстрот. Я придбав цей комп’ютер у лютому 2025р. Через два місяці він зламався, здав на гарантійний ремонт. Після ремонту, комп’ютер знову зламався через два місяці, але мені вже було відмовлено у ремонті, так як після першого ремонту просто не запломбували... Читать отзыв Категорично не рекомендую купувати комп’ютер «VINGA Advanced A1821 (ICM8INT.A1821)» (замовлення №144826715), а також взагалі придбавати будь-яку техніку у мережі магазинів Фокстрот. Я придбав цей комп’ютер у лютому 2025р. Через два місяці він зламався, здав на гарантійний ремонт. Після ремонту, комп’ютер знову зламався через два місяці, але мені вже було відмовлено у ремонті, так як після першого ремонту просто не запломбували корпус (про наявність пломби на корпусі мене не ознайомили в магазині). При ремонті в іншому сервісному центрі, за власні кошти – мені повідомили що це заводський брак (проблема в bios).
Також в червні купував «Мобільний телефон VERICO Classic C285 Gold» (замовлення №16758702) - він також постійно глючить, втрачає мобільну мережу, доводиться через день «зкидати» телефон на заводські налаштування. Повернути по гарантії – неможливо, так як телефон ніби працює.
Тому краще обминати мережу магазинів Фокстрот стороною. Кому цікаві подробиці – пишіть у Viber/Telegram на номер 099-949-80-83
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 2 сентября, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук.
Нам щиро прикро, що у Вас виникли подібні труднощі з технікою та гарантійним обслуговуванням. Ми цінуємо Ваші зауваження, адже для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний товар та належний сервіс.
Ваша ситуація передана у відповідний відділ для детального розгляду. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось, що нам вдасться виправити ситуацію та відновити Вашу довіру. 🙏

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Як не купили Праска з парогенератором PHILIPS PSG6066/20

Nataliya Nata Nataliya Nata 23 августа, 2025 год
Часто користуємось магазином. Завжди лояльно відносились до «косяків» з поверненням товару/коштів ми з дитиною мали тинятися не менше години по магазину бо не було, як повернути кошти, вважаю це повинно бути передбаченим. Та ситуація з праскою остаточно добиває. Замовили ми праску так, як наша 15 річна перестала подавати пар. Очікуємо, що з дня на день приїде новенька, але ні. Дзвінок... Читать отзыв Часто користуємось магазином. Завжди лояльно відносились до «косяків» з поверненням товару/коштів ми з дитиною мали тинятися не менше години по магазину бо не було, як повернути кошти, вважаю це повинно бути передбаченим. Та ситуація з праскою остаточно добиває. Замовили ми праску так, як наша 15 річна перестала подавати пар. Очікуємо, що з дня на день приїде новенька, але ні. Дзвінок чи ми погодимось на вітринний варіант за повну суму 11700?, чоловік сказав, що знаємо про вітрині уцінені варіанти, на, що вони запропонували відняти 500 грн. Перепитав стан праски одразу сказали, що буде прописано, що вона уцінена, без плівок і, що там є мікро царапини від витирання пилу. Я ще розумію, що ресурс кнопки ніхто перевірити не може, а люди само собою випробовували. Ми звичайно не хочемо такого варіанту так як розраховуємо на новий. Написали відгук на сайті (ще здивувались, всі хороші), так виявилось вони передзвонюють обіцяючи вирішити питання, а вирішень то ніяких не запропонували. При тому, що є блог фокстроту де вони самі пишуть, що уцінений товар це -20-30%, а мені пропонують 5%. Це смішно, як на мене. Але вишенька на торті, що праска досі продається за повною ціною і всім хто наразі купують пропонують 2 останні вітринні варіанти з мікро царапинами, як мінімум і невідомо скільки там вони стояли. І ще раз уточню, що спочатку просто питають чи погоджуюсь таке всзяти за повною ціною. Це ні для кого не прийнятно, а для постійного клієнта так взагалі. Ну і читаю тепер відгуки на всіх сервісах розумію, що наш відгук там не зʼявиться, а значить постраждають і інші покупці. Дочекаюсь ще одного товару який там замовили з оплатою наперед і потрібно шукати інший магазин для покупок
Достоинства:
  1. Всі скасувались однією зовсім недбалою поведінкою
Недостатки:
  1. Товар не відповідає заявленому, спроба обману і продажу вітринного варіанту за 100% ціною
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 23 августа, 2025 год
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація, приносимо вибачення, за завдані незручності. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Не рекомендую

Oleksii Bondar Oleksii Bondar 20 августа, 2025 год
Оформив замовлення # 16984819 на сайті ,зразу онлайн оплатив бойлер Ocean.Проходить 2 дні ,телефонує ввечері менеджер і каже ,звиняйте,товару немає в наявності,можемо повернути гроші.Навіщо вводити в оману покупців і вказувати,що товар є?Людина на щось розраховує,домовляється про монтаж…Це просто неповага до клієнтів,ще й чекати на повернення коштів від 3 до 5-ти днів.Замовив в другому магазині,де немає такого ставлення,ще й з безкоштовною... Читать отзыв Оформив замовлення # 16984819 на сайті ,зразу онлайн оплатив бойлер Ocean.Проходить 2 дні ,телефонує ввечері менеджер і каже ,звиняйте,товару немає в наявності,можемо повернути гроші.Навіщо вводити в оману покупців і вказувати,що товар є?Людина на щось розраховує,домовляється про монтаж…Це просто неповага до клієнтів,ще й чекати на повернення коштів від 3 до 5-ти днів.Замовив в другому магазині,де немає такого ставлення,ще й з безкоштовною доставкою.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 20 августа, 2025 год
Доброго дня, Олексію!
Перепрошуємо за ситуацію з Вашим замовленням. На жаль, товар міг відобразитися на сайті як доступний через технічну затримку оновлення залишків. Розуміємо Ваше розчарування та вже працюємо над тим, щоб подібне не повторювалося. Повернення коштів відбувається протягом до 5 робочих днів (залежно від банку) Нам дуже важливо щоб кожен наш клієнт залишився задоволений сервісом, тому ми зробимо все можливе щоб повернути Вашу лояльність та довіру. Ваше звернення зафіксоване та передане у відповідальний відділ. Найближчим часом Вам буде наданий зворотній зв'язок відповідальним спеціалістом.
Дякуємо за відгук — він допомагає нам вдосконалювати сервіс.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Категорически не рекомендую Фокстрот

Андрей Андрей 9 августа, 2025 год
№146645960
Купил кондиционер — обещали доставку за 3 дня. В итоге привезли только половину комплекта. Уже почти 2 недели - ничего нет. Поддержка каждый раз «гарантирует» новые даты, но всё срывается. Из-за них сорвана установка, потрачено время и деньги. На улице стоит жара, в квартире буквально нечем дышать, вентилятор не спасает.
Если так относятся к клиенту при покупке техники, страшно... Читать отзыв
№146645960

Купил кондиционер — обещали доставку за 3 дня. В итоге привезли только половину комплекта. Уже почти 2 недели - ничего нет. Поддержка каждый раз «гарантирует» новые даты, но всё срывается. Из-за них сорвана установка, потрачено время и деньги. На улице стоит жара, в квартире буквально нечем дышать, вентилятор не спасает.
Если так относятся к клиенту при покупке техники, страшно представить, что будет при гарантийном случае.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 9 августа, 2025 год
Вітаємо! Відповідальному відділу була передана Ваша скарга, очікуйте зворотнього зв'язку .

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Продали бракованный товар

Николай Николай 6 августа, 2025 год
Купил здесь кондиционер, заказ №16855207, так он гудит как ненормальный, что внешний блок, что внутренний.
Оставил отзыв - так его не публикуют специально, оставляют только положительные. Дали номер мастера, но чувствую еще и с ним будет куча проблем. И зачем мне это вообще нужно, после покупки товара еще бегать по сервисным центрам.
Написал еще 27.07.2025 обращение на почту -... Читать отзыв
Купил здесь кондиционер, заказ №16855207, так он гудит как ненормальный, что внешний блок, что внутренний.

Оставил отзыв - так его не публикуют специально, оставляют только положительные. Дали номер мастера, но чувствую еще и с ним будет куча проблем. И зачем мне это вообще нужно, после покупки товара еще бегать по сервисным центрам.

Написал еще 27.07.2025 обращение на почту - ответа до сих пор нет.

В общем категорически не рекомендую здесь покупать технику.
Недостатки:
  1. Продали бракованный товар
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 6 августа, 2025 год
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Нам щиро шкода, що виникла така ситуація. Ми продаємо лише нову, сертифіковану техніку, за якість якої відповідає виробник. У випадку несправності, некоректної роботи або виявлення дефекту, необхідно звернутись до авторизованого сервісного центру виробника для проведення діагностики та встановлення причини. Якщо буде підтверджено наявність виробничого браку, сервісний центр оформить відповідний висновок, на підставі якого можливий обмін товару або повернення коштів.
Ваше звернення вже зафіксовано та передано до відповідального відділу. Дякуємо за розуміння!

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Плита газова MILANO ML55G1/07 White

Karina Havryliv Karina Havryliv 4 августа, 2025 год
Замовляла плитку нову, за ціною нової. Прийшла плитка , де не працюють всі камфорки. Звернулась на гарячу лінію, сказали, викликати їхнього майстра по гарантії. Окей! Але нова плитка і майстер- щось не метчиться. Дальше я чекала тиждень на майстра, забрали , і до тепер я без плитки. Пів місяця минуло. І знаєте, що найгірше? Вам не обміняють на нову, бо... Читать отзыв Замовляла плитку нову, за ціною нової. Прийшла плитка , де не працюють всі камфорки. Звернулась на гарячу лінію, сказали, викликати їхнього майстра по гарантії. Окей! Але нова плитка і майстер- щось не метчиться. Дальше я чекала тиждень на майстра, забрали , і до тепер я без плитки. Пів місяця минуло. І знаєте, що найгірше? Вам не обміняють на нову, бо ви без плитки, вам не повернуть кошти. А це буде тривати ремонт нової плитки, бо вона з дефектом. Чому тоді ціна як за нову?
Немає ні чітких рамок щодо тривалості , ні алгоритму дій при поверненні. Прикро, що мережа такого рівня не вміє працювати із своїми ж помилками.
Я дуже сподіваюсь, шо мені нарешті привезуть плитку, в ідеалі нададуть нову плитку, яку я замовляла або повернуть кошти.
Хочеться зварити вже їсти, бо пів місяця на мікрохвильовці бути дуже сумно.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 4 августа, 2025 год
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація, приносимо вибачення, за завдані незручності. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Кидалово на деньги

Алексей Алексей 21 июля, 2025 год
 Отзыв о Фокстрот по адресу Харків, пр-т Победы, 62 Купили кондиционер и услугу установки. В магазине сказали что в течение 3х дней позвонят мастера и договорятся за день установки. В итоге договорились на сб - мастера не приехали. Вечером ответили в тг, что смогут в пн - в пн не приехали. Горячая линия вежливо ничего не делает - "мы оставим заявку и вам перезвонят". И так уже 3 дня,... Читать отзыв Купили кондиционер и услугу установки. В магазине сказали что в течение 3х дней позвонят мастера и договорятся за день установки. В итоге договорились на сб - мастера не приехали. Вечером ответили в тг, что смогут в пн - в пн не приехали. Горячая линия вежливо ничего не делает - "мы оставим заявку и вам перезвонят". И так уже 3 дня, ни кто ничего не решает. Мастера не берут трубку, не отвечают в тг. Позвонили мастеру с "левого" номера - трубку сразу взяли. Ответ мастера: "не знаем когда приедем, ничего не знаем" - и бросили трубку.

Не делайте нашу ошибку, обходите десятой дорогой этот магазин!
1 согласен
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 22 июля, 2025 год
Добрий день, Олексію! Щиро перепрошуємо за неприємні емоції та непорозуміння, які пов'язані з установкою кондиціонера. Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації та запропонувати рішення

Не рекомендую зв’язуватися з цим магазином!

Денис Денис 21 июля, 2025 год
Купляли на днях холодильник...Обіцяли при оформленні доставку до 15:00, у день доставки сказали, що буде до 16:00, але фактично привезли взагалі після 17:00... На вулиці спека, продукти псуються...
Гаряча лінія не може надати чіткої відповіді щодо точного часу доставки. Питання розглядається протягом 1–3 годин.. З курʼєром також не дають зʼвязатися...
На гарячій лінії розповідають, що можливі затримки в дорозі,... Читать отзыв
Купляли на днях холодильник...Обіцяли при оформленні доставку до 15:00, у день доставки сказали, що буде до 16:00, але фактично привезли взагалі після 17:00... На вулиці спека, продукти псуються...

Гаряча лінія не може надати чіткої відповіді щодо точного часу доставки. Питання розглядається протягом 1–3 годин.. З курʼєром також не дають зʼвязатися...
На гарячій лінії розповідають, що можливі затримки в дорозі, але насправді кур’єр працює на два міста і каже: «Я щойно приїхав з іншого міста, зараз буду вантажитися» (а ми повинні чекати і відкладати свої плани).

Холодильник привезли у лежачому положенні (хоча за правилами транспортування його потрібно перевозити стоячи).
Доставка його увімкнули, показали, що працює, і сказали підключити через 3 години — і тепер не зрозуміло, чи не станеться з ним щось через цей час...

Окрім цього, щоб отримати гарантію, треба йти у фізичний магазин і ставити там печатку... Не зрозуміло чому "спеціалісти" не можуть зробити цього на місці... І все це коштує ще грошей за послугу Встановлення холодильника "Старт-Мастер"

Зауважу, що вказано "Послуга з встановлення техніки, допоможе якісно та професійно встановити Вашу техніку КВАЛІФІКОВАНИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ сервісних центрів", а по факту це робить просто водій та логіст, які не знають навіть який холодильник вони привезли...
1 согласен
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 22 июля, 2025 год
Доброго дня!
Перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися під час доставки та встановлення холодильника. Ми розуміємо Ваше обурення і справді шкодуємо, що сервіс виявився не таким, як Ви очікували. Ще раз перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що техніка працюватиме без проблем.

Додатково відправте, будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

фокстрот не той що був раніше відношення до клієнта якість товарів помітно знизилась

Ютуб Ютубович Ютуб Ютубович 19 июля, 2025 год
 Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, ул. Глыбочицкая, 53 Придбав телефон який зависає глючить постійно треба робити скидання через меню рекавері пишу відгуки про цю модель на сайті фокстроту їх банально ігнорують раз 5 спробував зрозумів що це марно!інший товар прийшов зі слідами використання які при огляді дуже важко помітити на звернення до оператора там відповідь була тиипу "очі бачили що купували" кажу а якщо людина не помітила... Читать отзыв Придбав телефон який зависає глючить постійно треба робити скидання через меню рекавері пишу відгуки про цю модель на сайті фокстроту їх банально ігнорують раз 5 спробував зрозумів що це марно!інший товар прийшов зі слідами використання які при огляді дуже важко помітити на звернення до оператора там відповідь була тиипу "очі бачили що купували" кажу а якщо людина не помітила чи не розбирається відповідь нас це не хвилює...жаль що так завжди подобався цей магазин
Достоинства:
  1. безкоштовна доставка
Недостатки:
  1. неякісний товар та відношення до клієнтів
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 20 июля, 2025 год
Вітаємо! Приносимо свої вибачення за заподіяні незручності. Ми прагнемо розібратися в ситуації та допомогти. Для цього нам потрібна додаткова інформація. Будь ласка, надішліть деталі на електронну адресу [email protected]. Вкажіть також Ваш контактний номер телефону, щоб ми могли оперативно з Вами зв’язатися.

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

НЕ РЕКОМЕНДУЮ Foxtrot. Найгірший досвід покупки техніки в моєму житті.

Дарія Дарія 17 июля, 2025 год
Покупка холодильника в магазині Foxtrot (ТРЦ Victoria Gardens, Львів) перетворилася на дві доби суцільного стресу, нервів і принижень.
1-й день.
Оформила покупку в магазині, повністю оплатила карткою, дату доставки погодили заздалегідь. Здавалося б, усе мало пройти гладко. Але…
Під час розпакування холодильника разом із працівниками доставки одразу виявили:
- подряпину на фасаді,
- сліди пальців,
- пил і бруд на... Читать отзыв
Покупка холодильника в магазині Foxtrot (ТРЦ Victoria Gardens, Львів) перетворилася на дві доби суцільного стресу, нервів і принижень.

1-й день.
Оформила покупку в магазині, повністю оплатила карткою, дату доставки погодили заздалегідь. Здавалося б, усе мало пройти гладко. Але…

Під час розпакування холодильника разом із працівниками доставки одразу виявили:

- подряпину на фасаді,

- сліди пальців,

- пил і бруд на задній частині та упаковці.

Новий товар мав би бути чистим і неушкодженим. Чому техніка в такому стані взагалі потрапляє до клієнта? Хто несе відповідальність за перевірку перед відвантаженням?

Ще більше питань — до логістики: холодильник замовлявся у Львові, а доставляється з Києва. Це що за схема? Спочатку в Київ, потім назад до Львова? Така логістика лише підвищує ризики пошкодження техніки.

А доставка? Жодного чіткого інтервалу, лише дзвінок за годину. Через це змушені були весь день чекати вдома, відмовляючись від справ, роботи, звичного ритму життя.

У результаті:

- відмова від приймання,

- згаяний день,

- нерви, безлад, втрачений ресурс,

- повторна доставка на завтра.

2-й день.
Сподівалась, що цього разу все пройде нормально. Але ні — стало лише гірше.

Як і домовлялись, чекали з 09:00. Дзвінок — аж о 17:30: «Буде через півтори години». Потім ще один — і замість привітання просто грубий тон:
«Відкривайте ворота».
Жодного «добрий вечір» чи бодай згадки про Foxtrot.

З машини вивалився чоловік із сигаретою й перегаром — запах потім ще довго тримався в коридорі.
Цей працівник дозволяв собі хамити моїй мамі, дорослій жінці, реагувати на зауваження зухвалими фразами типу:
«А що я вам тут, анекдоти маю розповідати?»

Поводився грубо, зневажливо, і все це — лише тому, що мама попросила його викинути сигарету.

Вони одразу схопили холодильник, не підготувавши прохід. У під’їзді з’ясували, що він не проходить у двері. Мама металася, шукала спосіб відчинити інші двері, а «доставники» просто стояли зверху з технікою, нічого не роблячи.

Потім — апогей:
один із працівників демонстративно швирнув холодильник на сходовій клітині, кинув: «Все» — і пішов.
За хвилину таки повернувся, заніс. Але атмосфера — напруга, скандал, приниження. Мама досі жаліє, що погодилася прийняти техніку. Їй погано фізично й морально після цієї ситуації.

Я не прошу звільнень. Але вимагаю:

- пояснити, хто несе відповідальність за безлад, хамство і зірваний графік,

- провести реальну роз’яснювальну роботу з працівниками (а не «для галочки»),

- щоб керівник, а не просто «фахівець по роботі з клієнтами», особисто подзвонив моїй мамі і вибачився.

Ніколи ще не мала два негативні досвіди поспіль із однією компанією за 48 годин. Якби можна було поставити оцінку -5, я б поставила саме її.

Foxtrot — максимально халатне, неклієнтоорієнтоване ставлення.
У жодній іншій компанії я не стикалася з таким рівнем сервісу.

Нікому не раджу. І доки в цій компанії не налагодять контроль якості, елементарну логістику та сервіс, навіть не думайте щось там купувати.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 18 июля, 2025 год
Доброго дня, Дарія. Нам щиро прикро дізнаватися про Ваш негативний досвід — перепрошуємо за ситуацію, яка Вам випала. Ми щодня прагнемо забезпечувати якісний сервіс, тому подібні випадки для нас неприпустимі.
Описані Вами обставини викликають велике занепокоєння. Ми обов’язково детально розберемось в цій ситуації — зокрема щодо поведінки співробітників під час доставки, стану техніки та якості логістики. Дуже прикро, що сервіс, який мав би бути комфортним і професійним, приніс Вам стрес та розчарування.
Будь ласка, надішліть дане звернення (і контактний номер телефону) на нашу електронну пошту: [email protected]. Це дозволить нам якнайшвидше передати інформацію відповідальним керівникам для розгляду та зворотного зв’язку.
Ще раз вибачаємося за незручності й дякуємо, що поділилися своїм досвідом — завдяки такому зворотному зв’язку ми маємо можливість вдосконалюватися.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому»
📞 0800 300 353
Показать 1 ответ

Навіщо обдурювати покупців!

Вероніка Вероніка 8 июля, 2025 год
 Отзыв о Фокстрот по адресу Вінниця, ул. Папанина, 1а Навіщо обдурювати покупців! У 2003 році моя мама придбала холодильник у м. Вінниця, магазин Фокстрот за адресою Коцюбинського 78 . Продавець Вальчун Т.О.
На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж... Читать отзыв
Навіщо обдурювати покупців! У 2003 році моя мама придбала холодильник у м. Вінниця, магазин Фокстрот за адресою Коцюбинського 78 . Продавець Вальчун Т.О.
На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж двох років, якщо не скористуватися послугою страхування, на суму можна отримати знижку на придбання товару у магазині. Минуло 2 роки, сервісом страхуваня моя мама не користувалася, і захотіла отримати знижку на придбання товару. У магазині продавці повідомили, що страхування оформлено на 5 років, і знижки на товари вони надати незможуть, і якщо впроповж 5-ти років не буде звернень по страховці, ніякої знижки на товари також НЕ БУДЕ!
Скарга - навіщо обманювати людей, і обіцяти неіснуючі знижки!
Чому одразу не розповіли дійсні правила страхування?
В сучаснму світі це неприпустимо!
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 8 июля, 2025 год
Добрий день, Вероніко! Щиро перепрошуємо за неприємні емоції та непорозуміння. За нашими даними, договір на послугу «Мастерсервіс» №4607-0202523 діє до 13.07.2028 року та, відповідно до його умов, не підлягає отоварюванню в магазині після закінчення дії. Ми цілком розділяємо Вашу позицію, що кожен клієнт має отримувати вичерпну, достовірну й зрозумілу інформацію щодо умов додаткових сервісів. Ваш відгук вже передано відповідальним фахівцям, і ми обов’язково проведемо додаткову роз’яснювальну роботу з персоналом, щоб у майбутньому подібні ситуації не виникали, також надамо Вам зворотний зв'язок після розгляду звернення.

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Шахраї!Чому обіцяють і не виконають????

Оксана Циганенко Оксана Циганенко 4 июля, 2025 год
ОБМАН У ФОКСТРОТІ ⚠️
2січня я придбала телефон у магазині Фокстрот (Біла Церква) Аррle на подарунок дитині.
Мені усно пообіцяли, що до Apple буде додано страховку, яка покриває випадкові пошкодження — наприклад, якщо телефон впустить,розіб'є чи заллє водою. Це було важливо, бо я вже мали подібну ситуацію.
У підсумку:
Нам продали НЕ страхування, а гарантію — яка нам... Читать отзыв
ОБМАН У ФОКСТРОТІ ⚠️

2січня я придбала телефон у магазині Фокстрот (Біла Церква) Аррle на подарунок дитині.
Мені усно пообіцяли, що до Apple буде додано страховку, яка покриває випадкові пошкодження — наприклад, якщо телефон впустить,розіб'є чи заллє водою. Це було важливо, бо я вже мали подібну ситуацію.

У підсумку:
Нам продали НЕ страхування, а гарантію — яка нам не потрібна і не покриває нічого з того, про що говорили.


📌 Телефон пошкоджено. “Ваша послуга не діє”, сказали нам коли ми подзвонили на гарячу лінію

Вважаю мені "впарили" непотрібну послугу і ввели мене в оману покупця.

Вимагаю пояснень, компенсації і повернення коштів за нав’язані послуги!Доречі послуга недешева -4199 грн..

@foxtrot.ua — чекаю на вашу відповідь.

#Фокстрот #Foxtrot #ФокстротОбман #Шахрайство #ОбманПокупця #SupportUA
Достоинства:
  1. Немає.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 5 июля, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що у Вас склалося негативне враження від обслуговування в магазині, та що очікування щодо додаткової послуги не справдились. Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, просимо надіслати звернення на електронну адресу [email protected], вказавши номер замовлення або Ваш номер телефону для перевірки інформації. Це дозволить нам оперативно перевірити обставини продажу та надати зворотний зв’язок щодо можливих рішень.
Щиро перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за Ваше звернення. Ми цінуємо Вашу думку та докладемо максимум зусиль для оперативного вирішення ситуації.

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Шахраї безпринципні

Надія Надія 1 июля, 2025 год
 Отзыв о Фокстрот по адресу Дніпро, г. Покров 28.05 купувала ноут для дитини ,сама виховую .Разом з ноутом спитала про програмне забезпечення.Поставили тільки забули сказати що його красна ціна 3000 грн ,що в нього майже нічого не входе ,Дякуємо, що придбали sftw ZILLYA Internet Security, 1 pristriy 3 roki,sftw MICROSOFT Win Home 11 .Ціна усього 9200 .Ви безсоромно здерли кошти хоча могли пояснити що ціна у вас ну... Читать отзыв 28.05 купувала ноут для дитини ,сама виховую .Разом з ноутом спитала про програмне забезпечення.Поставили тільки забули сказати що його красна ціна 3000 грн ,що в нього майже нічого не входе ,Дякуємо, що придбали sftw ZILLYA Internet Security, 1 pristriy 3 roki,sftw MICROSOFT Win Home 11 .Ціна усього 9200 .Ви безсоромно здерли кошти хоча могли пояснити що ціна у вас ну "трохи " вища ,ви не розповіли по суті що туди входе .А головне мені сказали коли приходе обновлення на ноутбуці тільки не обновлюйте .Ви не надали повної інформації про товар ,і не відомо чи має магазин законне право на оце ,і головне прохання пояснити що входе в ціну ????оператор на горячій лінії відключився.Магазин гірше за усе обдиралаво ніякої клієнтоорінтовності
Достоинства:
  1. Відсутність
Недостатки:
  1. Цинічні ,шахраї не розповідають клієнту повністю про товар та послуги.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 1 июля, 2025 год
Добрий день, Надіє. Щиро перепрошуємо від імені компанії за ситуацію, яка залишила у Вас негативне враження. Хочемо зауважити, що в наших магазинах у продажу виключно офіційне ліцензійне програмне забезпечення, вартість якого визначається виробником. Інформація щодо вартості та наповнення програмного забезпечення має бути чітко пояснена перед покупкою, ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку та роботу з персоналом. Будь ласка, напишіть нам листа на нашу електронну пошту: [email protected] та вкажіть номер телефону на який була оформлена ця покупка. Ми хочемо детально розібратися в ситуації та обов'язково надати Вам зворотний зв'язок. Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування, і зробимо все, щоб подібне не повторилось.

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Відсутність первинної документації

Юридичні особи, будьте уважні, магазин Фокстрот не надає первинну документацію при відвантаженні товару, при зверненні на гарячу лінію менеджери брешуть, що відправлять новою поштою або через сервіси Вчасно, МЕдок, але це не відбувається. При кожному зверненні нова історія розповідається!
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 24 июня, 2025 год
Вітаємо. Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже важливо розібратися в даній ситуації, тому просимо надати більше деталей: номер замовлення, та контактний номер телефону. Надішліть, будь ласка, цю інформацію на [email protected] — ми обов’язково все перевіримо та зв’яжемося з Вами.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому
0800 300 353

Гарнтийний ремонт

Григорій Григорій 24 июня, 2025 год
Придбав телефон OPPO , пропрацював два місяці і перестав включатись. Передав в ремонт по гарантії . І тільки там дізнався, що вони
зробили шахрайський договір, який порушує закон України: що можуть ремонтувати до 60 днів!! після !!! закінчення бойових дій.
Не купуйте товари в цій шахрайській конторі, не переплачуйте типу за бренд. Вони відразу починають розповідати, що не несуть... Читать отзыв
Придбав телефон OPPO , пропрацював два місяці і перестав включатись. Передав в ремонт по гарантії . І тільки там дізнався, що вони
зробили шахрайський договір, який порушує закон України: що можуть ремонтувати до 60 днів!! після !!! закінчення бойових дій.
Не купуйте товари в цій шахрайській конторі, не переплачуйте типу за бренд. Вони відразу починають розповідати, що не несуть жодної відповідальності за продані товари!
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 24 июня, 2025 год
Добрий день, Григорію! Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про наш магазин. У нашому продажу лише сертифікована техніка з гарантіє від виробника, тому у разі некоректної роботи техніки під час використання в гарантійний термін техніка передається до Авторизованого сервісного центру задля діагностики та гарантійного ремонту. Терміни виконання робіт з ремонту техніки узгоджуються з фахівцями сервісу, які також можуть залежати від надходження потрібних запчастин для ремонту. Хочемо ретельно розібартися в цій ситуації, для цього прохання надіслати це звернення на нашу електронну пошту: [email protected] та вказити номер покупки або номер телефону на який було здійснено дану покупку, щоб ми мали змогу перевірити інформацію по ремонту та допомогти у вирішенні ситуації.

З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Повернення товару

Яна Яна 11 июня, 2025 год
Придбала в інтернет -магазині Фокстрот за привабливою ціною Телевізор KIVI Prime E5 QLED (43U770QB), прийшов не справний ( відсутнє зображення TV), після оформлення на повернення. Вислали мені ось таку заяву (нижче прикріпила) сказали заповнити бо без неї не приймуть товар до сервісу. А тепер УВАГА строки які вказані в заяві просто шокують. Тобто я придбала товар, який одразу відправила в... Читать отзыв Придбала в інтернет -магазині Фокстрот за привабливою ціною Телевізор KIVI Prime E5 QLED (43U770QB), прийшов не справний ( відсутнє зображення TV), після оформлення на повернення. Вислали мені ось таку заяву (нижче прикріпила) сказали заповнити бо без неї не приймуть товар до сервісу. А тепер УВАГА строки які вказані в заяві просто шокують. Тобто я придбала товар, який одразу відправила в ремонт так і ще й чекати треба аж до закінчення військового стану, тому не рекомендую нічого купувати в даному інтернет магазині.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 11 июня, 2025 год
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася.

Розуміємо Ваше розчарування — отримати несправний товар завжди прикро. У разі виявлення дефекту після увімкнення техніки дійсно необхідна передача до авторизованого сервісного центру згідно з чинним законодавством.
Також, на жаль, через воєнний стан строки ремонту можуть бути довшими, ніж зазвичай.
Будь ласка, надішліть нам номер замовлення на [email protected], щоб ми могли більш детально розібратись у ситуації та пришвидшити її вирішення.

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Игнорирование вместо открытой коммуникации

Гость Гость 11 июня, 2025 год
После длительного периода работы в компании Фокстрот и полной лояльности с моей стороны к работодателю меня фактически вытеснили без объяснений. В один момент общение с руководством прервалось — меня начали сознательно игнорировать: не предоставляли обратной связи, не озвучивали никаких претензий, не сообщали о планах по моему увольнению. Случайно я узнал, что на мое место уже ищут нового сотрудника, а формальную... Читать отзыв После длительного периода работы в компании Фокстрот и полной лояльности с моей стороны к работодателю меня фактически вытеснили без объяснений. В один момент общение с руководством прервалось — меня начали сознательно игнорировать: не предоставляли обратной связи, не озвучивали никаких претензий, не сообщали о планах по моему увольнению. Случайно я узнал, что на мое место уже ищут нового сотрудника, а формальную причину сообщили только после того, как кандидаты начали приходить на собеседование.

Я не ожидал, что ко мне применят стратегию вытеснения. Это противоречит принципам открытого и прозрачного общения и в целом стало для меня неприятным фактом.

Если для вас важны честность и открытость в коммуникации с работодателем, рекомендую быть осторожными, рассматривая Фокстрот как место работы.
1 согласен
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 11 июня, 2025 год
Вітаємо! Нам щиро прикро, що у Вас склалося таке враження від співпраці з компанією. Ми завжди намагаємося будувати чесні, відкриті та поважні стосунки з нашими колегами, і цінуємо внесок кожного працівника в спільний результат. Тому така ситуація — дійсно важлива для нас.

Ми не можемо знати всі обставини, що передували цій ситуації, але дуже хотіли б розібратись. Якщо Ви готові до діалогу, просимо написатии нам деталі на ел.пошту [email protected]

Зворотний зв’язок, навіть критичний, допомагає нам ставати кращими — і як роботодавцю, і як команді.

Бажаємо вам професійних успіхів і гарного майбутнього.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Послуги страхування

Віталіна Віталіна 6 июня, 2025 год
 Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, ул. Большая кольцевая, д. 4-ф
⚠️ ОБМАН У ФОКСТРОТ ⚠️
20 січня ми з чоловіком придбали телефон Realme C61 у магазині Фокстрот (Борщагівка, Київ).
Нам усно пообіцяли, що до смартфона буде додано страховку, яка покриває випадкові пошкодження — наприклад, якщо дитина впустить чи заллє водою. Це було важливо, бо ми вже мали подібну ситуацію.
У підсумку:
🔹 Нам продали НЕ страхування, а “гарантію... Читать отзыв
Фокстрот - Послуги страхування
⚠️ ОБМАН У ФОКСТРОТ ⚠️

20 січня ми з чоловіком придбали телефон Realme C61 у магазині Фокстрот (Борщагівка, Київ).
Нам усно пообіцяли, що до смартфона буде додано страховку, яка покриває випадкові пошкодження — наприклад, якщо дитина впустить чи заллє водою. Це було важливо, бо ми вже мали подібну ситуацію.

У підсумку:
🔹 Нам продали НЕ страхування, а “гарантію на заводські дефекти” — яка нам не потрібна і не покриває нічого з того, про що говорили.
🔹 А ще без нашого відома в чек додали послугу за 149 грн — “Support.UA”, про яку нам ніхто не сказав.
🔹 Продавець — Мартинюк Я.В., магазин Фокстрот, вул. Велика Кільцева, буд. 4-Ф.

📌 Телефон пошкоджено дитиною, як і передбачалося — і що? “Ваша послуга не діє”, сказали у магазині.

❗️ Вважаємо це нав’язуванням непотрібних послуг і вводом в оману покупця.

Вимагаємо пояснень, компенсації і повернення коштів за нав’язані послуги!

@foxtrot.ua — чекаємо відповіді!

#Фокстрот #Foxtrot #ФокстротОбман #Шахрайство #ОбманПокупця #SupportUA
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Обман при продажу
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 6 июня, 2025 год
Доброго дня! Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась! Ми в особистих повідомленнях в соціальних мережах вже дали Вам відповідь та взяли ситуацію на контроль. Найближчим часом Вам зателефонують наші спеціалісти, очікуйте будь ласка

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот
Техніка для дому

0800 300 353

Повернення товару

Яна Яна 2 июня, 2025 год
Хочу поділитись гірким досвідом придбання товару в інтернет- магазині Фокстрот. Отримала товар в неробочому стані, почала оформлювати повернення і мені чітко вказали тільки через сервіс, так як я його спробувала ввімкнути а це вже вважається що я ним покористувалась. Вислали мені ось таку заяву (нижче прикріпила) сказали заповнити бо без неї не приймуть товар до сервісу. А тепер УВАГА строки... Читать отзыв Хочу поділитись гірким досвідом придбання товару в інтернет- магазині Фокстрот. Отримала товар в неробочому стані, почала оформлювати повернення і мені чітко вказали тільки через сервіс, так як я його спробувала ввімкнути а це вже вважається що я ним покористувалась. Вислали мені ось таку заяву (нижче прикріпила) сказали заповнити бо без неї не приймуть товар до сервісу. А тепер УВАГА строки які вказані в заяві просто шокують. Тобто я придбала товар, який одразу відправила в ремонт так і ще й чекати треба аж до закінчення військового стану, тому не рекомендую нічого купувати в даному інтернет магазині.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 2 июня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів, і Ваше звернення є для нас важливим. Щоб ми могли оперативно розглянути Вашу ситуацію та надати допомогу, будь ласка, надішліть деталі Вашого випадку на нашу електронну пошту: [email protected], обов'язково вказавши номер Вашого телефону та номер замовлення/звернення. Це дозволить нам оперативно розібратися у Вашій справі та зв'язатися з Вами для її вирішення.

З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353

Дуже не приємно

Yuliya Yuliya 31 мая, 2025 год
Добрий вечір!
В мене було день народження,я вирішила замовити собі навушники на Фокстрот.Вибрала модель Навушники OPPO Enco Air3 ETE31 Misty Purple.На сайті я знайшла два варіанти,нові за 1999,або з вітрини за 1600.Я замовила нові за 1999!!!,отримавши повідомлення ,Швидко вискочила на 2хв з роботи на нову почту, візуально глянула на коробку,зверху закрито,знизу ні,думаю перевірю,відкрила,зовні була якась лента,але вона була злегла наклеена,я... Читать отзыв
Добрий вечір!
В мене було день народження,я вирішила замовити собі навушники на Фокстрот.Вибрала модель Навушники OPPO Enco Air3 ETE31 Misty Purple.На сайті я знайшла два варіанти,нові за 1999,або з вітрини за 1600.Я замовила нові за 1999!!!,отримавши повідомлення ,Швидко вискочила на 2хв з роботи на нову почту, візуально глянула на коробку,зверху закрито,знизу ні,думаю перевірю,відкрила,зовні була якась лента,але вона була злегла наклеена,я думаю,як добре,зможу перевірити їх,перевірила,лівий правий є.Підключила до тел,наче все добре.Заплатила,приходжу на роботу,беру коробку і бачу на ній зовсім другу ціну і розумію,що замість нових,мені продали з вітрині за ціною нових.Оглянувши кейс,я підтвердила свої сумніви.Я була душе засмучена і розчарована.Всі фото докладу до відгуку Фокстрот - Дуже не приємно Фокстрот - Дуже не приємно Фокстрот - Дуже не приємно Фокстрот - Дуже не приємно Фокстрот - Дуже не приємно Фокстрот - Дуже не приємно
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 31 мая, 2025 год
Вітаємо! Щиро дякуємо, що звернулися та докладно описали ситуацію.
Нам дуже прикро, що такий неприємний досвід стався саме у Ваш день народження. Ваше звернення вже передано до відповідального відділу для перевірки. Ми обов’язково з’ясуємо всі деталі щодо замовлення та комплекту, який Ви отримали. Очікуйте, будь ласка, зворотного зв’язку — ми зробимо все можливе, аби вирішити ситуацію. Дякуємо за терпіння і ще раз перепрошуємо за незручності.

З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому
0800 300 353

Завжди вирішують питання.

Толя Толя 31 мая, 2025 год
Помітив що тут в відгуках , усі магазини погані. Комфі , Фокстрот, Алло, Цитрус.
Ви подивіться жахливі відгуки усюди.
Стосовно Фокстрот, я запитав в менеджменту магазина , чи є в них холодильник з уцінкою.
Це здивувало менеджера, але швидко накинули мені варіанти.
Я купив холодильник з невеликою вм'ятиною збоку на 6 тисяч дешевше.
Все працює ,... Читать отзыв
Помітив що тут в відгуках , усі магазини погані. Комфі , Фокстрот, Алло, Цитрус.
Ви подивіться жахливі відгуки усюди.
Стосовно Фокстрот, я запитав в менеджменту магазина , чи є в них холодильник з уцінкою.
Це здивувало менеджера, але швидко накинули мені варіанти.
Я купив холодильник з невеликою вм'ятиною збоку на 6 тисяч дешевше.
Все працює , я задоволений.
Нещодавно придбав iPhone 16 Pro Max 256 gb , основною вимогою було, щоб він був запакованій, в Комфі мені відмовили в видачі телефона в запакованому вигляді.
В Фокстрот пішли на зустріч.
Коли я замовляв товар Випарювач Philips , все оплатив.
Зі мною зв'язалися , сказали що вже його не має. Але кошти з мене зняли.
Гроші повернутися на картку в цей же день, та накинули бонусами 300 грн .
Купив інших Випарювач з застосуванням цих 300 грн.
Мені ніхто не нав'язував агресивно доп.гарантію та інші сервіси, спитали один раз все.
Я рекомендую цю мережу!
Достоинства:
  1. Менеджмент працює, гарні бонуси та кешбек.
Недостатки:
  1. З мінусів скажу як і всюди, консультанти в магазинах не компетентні.
  2. Вони не розуміють як працює техніка, особливо це стосується дівчат.(Це не шовінізм або сексизм)
  3. Що 30 річна дівчина може знати про техніку.
  4. Вона не відрізняє DDR 4 від DDR 5.
  5. Ще із мінусів,мені якось хотіли продати піратське п.о під виглядом ліцензії до ноутбука, це було кумедно)
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 31 мая, 2025 год
Вітаємо. Дякуємо за Ваш відгук. Щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися. Ми зробимо все можливе, щоб детально розібратися у ситуації та допомогти вирішити питання. Будь ласка, надайте всі деталі інциденту на нашу електронну пошту [email protected], також вкажіть номер замовлення та контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ

Повернення та обмін

Анна Анна 29 мая, 2025 год
На сайті оформила замовлення на мультіварку, доставка вказана на наступний день в один з магазинів Житомира, а саме в глобалі.
Доставили замовлення через два дні.
В магазині увімкнули в мережу, працює, принесла додому увімкнула , програми працюють не коректно, телефоную на гарячу лінію пояснюю ситуацію на що мені оператор говорить, що треба нести в сервіс, з моменту покупки... Читать отзыв
На сайті оформила замовлення на мультіварку, доставка вказана на наступний день в один з магазинів Житомира, а саме в глобалі.
Доставили замовлення через два дні.
В магазині увімкнули в мережу, працює, принесла додому увімкнула , програми працюють не коректно, телефоную на гарячу лінію пояснюю ситуацію на що мені оператор говорить, що треба нести в сервіс, з моменту покупки пройшло менше доби, я говорю так поміняйте або поверніть гроші є закон про права споживачів, на що мені відповідають що ні, потрібно в ремонт, який може бути ремонт нової техніки. Як взагалі працює цей магазин, продати товар з дефектом і говорити якісь нісенітниці про сервісні центри. Це що тепер ми маємо всю техніку спочатку ремонтувати, відразу після покупки чи як? Взагалі незрозуміло що в таких ситуаціях потрібно робити?
Достоинства:
  1. Немає, сервіс магазину нижче нуля.
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 30 мая, 2025 год
Доброго дня Анна!
Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли з доставкою та роботою мультиварки.

Затримка доставки та несправність нової техніки — це неприпустимо, і ми розуміємо Ваше обурення.
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому
0800 300 353

Сервіс повернення жахливий

Яна Яна 28 мая, 2025 год
Придбала в онлайн -магазині Фокстрот відпарювач для одягу, вислали в неробочому стані. Почала оформлювати повернення товару і тут почалось...тиждень я чекала, то поки моє звернення зареєструють, то поки я заповню ЗАЯВУ, яку мені вислали, потім цю заяву розглянуть і нарешті товар їм надіслала і чекаю...Тиждень моїх очікувань, звертаюсь знову до них і тут мені зверхнім тоном заявляють, що... Читать отзыв Придбала в онлайн -магазині Фокстрот відпарювач для одягу, вислали в неробочому стані. Почала оформлювати повернення товару і тут почалось...тиждень я чекала, то поки моє звернення зареєструють, то поки я заповню ЗАЯВУ, яку мені вислали, потім цю заяву розглянуть і нарешті товар їм надіслала і чекаю...Тиждень моїх очікувань, звертаюсь знову до них і тут мені зверхнім тоном заявляють, що я в заяві чітко вказала, що погоджуюсь на гарантійний ремонт, а тепер УВАГА, який може бути в термін більше 14 днів, але не пізніше 60 ДНІВ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ!!! А що саме цікаво без цієї ЗАЯВИ товар вони не хотіли приймати, а потім мені аргументують, що я сама написала, тому як доживу до закінчення військового стану, і мені повернуть відремонтований відпарювач. Хоча я купувала новий товар а не відремонтований
Фокстрот Ответ представителя Фокстрот 28 мая, 2025 год
Шановна Яна!
Ми щиро перепрошуємо за негативні емоції, з якими Ви зіткнулися при поверненні відпарювача. Нам шкода, що товар надійшов до Вас у неробочому стані, і ми розуміємо Ваше розчарування.
Ми прагнемо до високих стандартів обслуговування, і для нас важливо з'ясувати всі деталі описаної Вами ситуації.
Будь ласка, напишіть детальний опис ситуації на нашу електронну пошту: [email protected], обов'язково вказавши номер Вашого телефону та номер замовлення/звернення. Це дозволить нам оперативно розібратися у Вашій справі та зв'язатися з Вами для її вирішення.
Ще раз вибачаємося за завдані незручності. Ми дуже цінуємо кожного клієнта і зробимо все можливе, щоб вирішити це питання.

З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Показать 1 ответ
Фокстрот
Фокстрот
Рейтинг 1.5 из 5 на основании 5124 отзывов

Супермаркеты электроники
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 отзывов
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 отзыва
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 отзывов
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 отзывов
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 отзыва
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 отзывов
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 отзыва
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 отзывов