Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а Навіщо обдурювати покупців! У 2003 році моя мама придбала холодильник у м. Вінниця, магазин Фокстрот за адресою Коцюбинського 78 . Продавець Вальчун Т.О. На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж... Читати відгук Навіщо обдурювати покупців! У 2003 році моя мама придбала холодильник у м. Вінниця, магазин Фокстрот за адресою Коцюбинського 78 . Продавець Вальчун Т.О. На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж двох років, якщо не скористуватися послугою страхування, на суму можна отримати знижку на придбання товару у магазині. Минуло 2 роки, сервісом страхуваня моя мама не користувалася, і захотіла отримати знижку на придбання товару. У магазині продавці повідомили, що страхування оформлено на 5 років, і знижки на товари вони надати незможуть, і якщо впроповж 5-ти років не буде звернень по страховці, ніякої знижки на товари також НЕ БУДЕ! Скарга - навіщо обманювати людей, і обіцяти неіснуючі знижки! Чому одразу не розповіли дійсні правила страхування? В сучаснму світі це неприпустимо!
Добрий день, Вероніко! Щиро перепрошуємо за неприємні емоції та непорозуміння. За нашими даними, договір на послугу «Мастерсервіс» №4607-0202523 діє до 13.07.2028 року та, відповідно до його умов, не підлягає отоварюванню в магазині після закінчення дії. Ми цілком розділяємо Вашу позицію, що кожен клієнт має отримувати вичерпну, достовірну й зрозумілу інформацію щодо умов додаткових сервісів. Ваш відгук вже передано відповідальним фахівцям, і ми обов’язково проведемо додаткову роз’яснювальну роботу з персоналом, щоб у майбутньому подібні ситуації не виникали, також надамо Вам зворотний зв'язок після розгляду звернення.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а Я придбав смартфон з посиленою гарантією на 2 роки. Майже в кінці терміну він впав і тріснув сенсор. Згідно умов додаткової гаранті - повинні відремонтувати безкоштовно. Коли я звернувся до магазину - мені сказали, що такі випадки стосуються тільки першого року гарантії. А в другий рік ремонтують тільки поломки електроніки. Виникло питання: навіщо тоді я платив за 2 роки повної... Читати відгук Я придбав смартфон з посиленою гарантією на 2 роки. Майже в кінці терміну він впав і тріснув сенсор. Згідно умов додаткової гаранті - повинні відремонтувати безкоштовно. Коли я звернувся до магазину - мені сказали, що такі випадки стосуються тільки першого року гарантії. А в другий рік ремонтують тільки поломки електроніки. Виникло питання: навіщо тоді я платив за 2 роки повної гарантії, якщо в другий рік не ремонтують такі поломки? До того ж, коли мені цю гарантію впарювали, менеджер сказала, що якщо я не використаю її протягом 2 років - то зможу на ці гроші купиити будь що. В результаті вийшло, що щоб купити на 400 грн. товар, то я повинен обрати товар на 800 грн. і тоді тільки буде знижка на 400 грн.
В результаті - я не задоволений обманом продавців.
Інформуємо Вас про те, що використовувати кошти за послугою «Екстра - Сервіс», Ви можете протягом 30 календарних днів з дня закінчення терміну дії послуги. Згідно умов акції «Екстра Сервіс», для того, щоб отримати повну знижку на товар, необхідно придбати техніку, вартість якої не менше ніж на 50% перевищує номінал договору. Додатково повідомляємо Вам, що згідно договору оферти, компанія має право в односторонньому порядку змінювати умови, терміни і місце проведення даної акції (п.4.2, 4.3). Отоварити Ваш договір Ви можете в будь-якому магазині мережі «Фокстрот. Техніка для дому".
З повагою, Марія Служба управління взаємовідносинами з покупцями 0800 500 153 Показати 2 відповіді
Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а Купил смартфон asus zemfone 3 за 9000тис гривен , и в комплекте как оказалось нету наушников , на вопрос почему так консультант ответел незнаю наверное непрелагаютса , позже когда зашол в нет и погуглел оказалось што везде прелагаютса , подзвонил на гарячую линию фокстрот , задал тот же вопрос почему нету в комплекте наушников , после 5ти минутного ожидания висящим... Читати відгук Купил смартфон asus zemfone 3 за 9000тис гривен , и в комплекте как оказалось нету наушников , на вопрос почему так консультант ответел незнаю наверное непрелагаютса , позже когда зашол в нет и погуглел оказалось што везде прелагаютса , подзвонил на гарячую линию фокстрот , задал тот же вопрос почему нету в комплекте наушников , после 5ти минутного ожидания висящим на линии , пока уточнялась информацыя , прецтавитель фокстрота ответел што мол таки должно быть никаких наушников нету , мол если найдёте на офицальном сайте асус што они там должны быть то отправте там сриншот на сайт. Я офицального сайта ненашол но по всех остальных прелагаютса наушники даже на aliexpress , вобшем магазин работает по принцепу нашол деньги на телефон , и наушники себе купиш те которые у них стоят до 500 гривен!
Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а покупал телефон моторола мото г3 спустя полгода перестал работать микрофон, обратился в магазин, телефон приняли на сервисный ремонт, спустя 2 недели телефон вернули с сервиса, были видны следы не качественной сборки (между корпусом и дисплеем торчала уплотнительная резинка) так же перед отправкой в ремонт были сброшены все настройrи до заводских (полный сброс), но когда телефон включил после сервиса обнаружил левую... Читати відгук покупал телефон моторола мото г3 спустя полгода перестал работать микрофон, обратился в магазин, телефон приняли на сервисный ремонт, спустя 2 недели телефон вернули с сервиса, были видны следы не качественной сборки (между корпусом и дисплеем торчала уплотнительная резинка) так же перед отправкой в ремонт были сброшены все настройrи до заводских (полный сброс), но когда телефон включил после сервиса обнаружил левую инфу (гугл аккаунт, телефонная книга, история звонков, что само собой приводит к мысли что либо были установлены б\у запчасти с телефона неизвестного происхождения (возможно и ворованного) либо телефоном пользовались сотрудники сервиса в своих целях) все это было сделано в присутствии менеджера и написано заявление на устранение данных недостатков, с момента повторной отправки телефона в сервис прошло уже 3 недели по сегодняшний день я назад телефон не получил......
Недоліки:
не качественная и халатная работа сервисного центра, возможно использованеие бу запчастей неизвесного происхождения
Добрый день, Андрей! Приносим искренние извинения от имени Компании за доставленные Вам неудобства. Для проведения разбирательств в сложившийся ситуации, просьба перенаправить Ваше обращение на [email protected] с указанием Ваших контактных данных и номера Вашего чека на покупку (# ДОК ххх-хххх...) либо же его скан/фото. Заранее спасибо.
С уважением, Алина Служба управления взаимоотношениями с покупателями 0800 500 153
Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а Хлопці, це просто пипец, а не сервіс. Мені не видали квитанцію , але я сам залишив номер телефону, щоб мені віддзвонили . У підсумку коли я прийшов забирати iPad сказали, що його вже віддали. Я в шоці. З таким перший раз стикаюся. Якщо не хочете повторення подібної ситуації зі своїми пристроями звертайтеся в номральний сервіс. Ну а я буду викликати... Читати відгук Хлопці, це просто пипец, а не сервіс. Мені не видали квитанцію , але я сам залишив номер телефону, щоб мені віддзвонили . У підсумку коли я прийшов забирати iPad сказали, що його вже віддали. Я в шоці. З таким перший раз стикаюся. Якщо не хочете повторення подібної ситуації зі своїми пристроями звертайтеся в номральний сервіс. Ну а я буду викликати поліцію і розбиратися. Який геморой ... Жесть
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі "Фокстрот. Техніка для дому". Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, прохання перенаправити Ваше звернення на електронну адресу компанії [email protected] із зазначенням конкретної інформації по ситуації.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
З повагою, Олена Служба управління взаємовідносинами з покупцями 0800 500 153
Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а Вважаєте, великий магазин з широкою мережею обов’язково надійніший? Я теж так вважала. Як би не так! Спробувала на собі і хамство «Комфі», і шахрайство « Ельдорадо», які до товару, що коштував 6000 грн. впарили (НЕПОПЕРЕДЖУЮЧИ КЛІЄНТА-МЕНЕ!!!!) майже тисячу !! грн. програмного обслуговування та аксесуарів, які я не замовляла. Ледве повернула гроші. А тут нагода... Читати відгук Вважаєте, великий магазин з широкою мережею обов’язково надійніший? Я теж так вважала. Як би не так! Спробувала на собі і хамство «Комфі», і шахрайство « Ельдорадо», які до товару, що коштував 6000 грн. впарили (НЕПОПЕРЕДЖУЮЧИ КЛІЄНТА-МЕНЕ!!!!) майже тисячу !! грн. програмного обслуговування та аксесуарів, які я не замовляла. Ледве повернула гроші. А тут нагода – день народження друга. Потрібний товар знайшовся у «ФОКСТРОТІ». Вирішила ризикнути І тут почалось. Обраного мною товару на складі не було, тому довелось замовити з іншого міста. Оплачую на касі. Касирша з видом ніби я милостині прошу в неї пробиває чек. Ціна відрізняється на 300 грн. Питаю у чому справа. Вона питайте в продавця. Чекаю. Знайшовся цей горе-консультант. У відповідь : а це страховка. А що заводської немає? –питаю. Ні, є –відповідає. Це спеціальний сервіс «Мастер -сервіс» на випадок якщо товар поб’ється чи зламається з вашої вини. Бачу, що історія з «Ельдорадо» повторюється. Значить, якщо не спитала б впарили б мені ще якоїсь х…? ШАХРАЇ ЩЕ ТІ !!! Беру себе в руки і все таки замовляю. Це 28.06. Продавець після перемовин з ще якимось менеджером (знову чекаю) повідомляє, що забрати зможу аж у наступний четвер . Але д.р. у вівторок, тому я погоджуюсь , після чергових перемовин консультанта з менеджером, оплатити доставку Новою поштою з тим ,що його привезуть в понеділок. І ДАРМА! В понеділок ввечері приходжу в магазин, знайшла продавця. Просить почекати, поки він уточнить у менеджера. Чекаю. 15 хв. тиняюсь магазином. Приходить, просить почекати ще, поки він уточнить тепер вже в адміністратора. Знов чекаю. Прийшов: «Ой, ви знаєте, зараз прийде наш адміністратор в рубашкі в клітинку і все вам пояснить ». Тиняюсь знову магазином. Прийшов горе-адміністратор горе-магазину. Заново пояснюю питання. «Ви знаєте, ваш товар ще не прийшов – це все Нова пошта винна». Моє здивування. «Так. Бо в Нової пошти сьогодні вихідний, приходьте завтра…або післязавтра». Випадаю в осад. А якого ж тоді дідька лисого, мені пообіцяли доставку (ЗА МОЇ Ж КОШТИ!) в понеділок? . Чому не вияснили графік роботи «Нової Пошти» (сама замовляла не раз доставку через них – проблем ніяких, все чітко в строк) І що робити з Д.Р.? Зауважую, що менеджеру, який робив замовлення уточнила 5 разів про термін доставки. «Я за це не відповідаю» - відповіли мені по черзі продавець, менеджер та адміністратор. КЛАССС!!! СУПЕРПРОФЕСІОНАЛИ! "Фокстрот - новое качество жизни" – це їхнє кредо. Тепер розумію., що не брешуть. ПРОСТО НЕ УТОЧНЮЮТЬ, ЩО ЯКІСТЬ - ГА. НО!!!
Добрий день! Дякуємо Вам за звернення. Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі "Фокстрот. Техніка для дому" .
Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації , повідомте, будь ласка, наступну інформацію: - Марку і модель техніки, яку Ви придбали ; - Дату покупки; - Адресу магазину; - Номер документа з чека ( # Док .. ) .
Заздалегідь дякуємо за відповідь .
З повагою, Олена Спеціалист групи рекламацій Foxtrot.ua Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0-800-500-153
Навіщо обдурювати покупців!
На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж... Читати відгук Навіщо обдурювати покупців! У 2003 році моя мама придбала холодильник у м. Вінниця, магазин Фокстрот за адресою Коцюбинського 78 . Продавець Вальчун Т.О.
На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж двох років, якщо не скористуватися послугою страхування, на суму можна отримати знижку на придбання товару у магазині. Минуло 2 роки, сервісом страхуваня моя мама не користувалася, і захотіла отримати знижку на придбання товару. У магазині продавці повідомили, що страхування оформлено на 5 років, і знижки на товари вони надати незможуть, і якщо впроповж 5-ти років не буде звернень по страховці, ніякої знижки на товари також НЕ БУДЕ!
Скарга - навіщо обманювати людей, і обіцяти неіснуючі знижки!
Чому одразу не розповіли дійсні правила страхування?
В сучаснму світі це неприпустимо!
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Придбав смартфон з посиленою гарантією на 2 роки
В результаті - я не задоволений обманом продавців.
Інформуємо Вас про те, що використовувати кошти за послугою «Екстра - Сервіс», Ви можете протягом 30 календарних днів з дня закінчення терміну дії послуги.
Згідно умов акції «Екстра Сервіс», для того, щоб отримати повну знижку на товар, необхідно придбати техніку, вартість якої не менше ніж на 50% перевищує номінал договору.
Додатково повідомляємо Вам, що згідно договору оферти, компанія має право в односторонньому порядку змінювати умови, терміни і місце проведення даної акції (п.4.2, 4.3).
Отоварити Ваш договір Ви можете в будь-якому магазині мережі «Фокстрот. Техніка для дому".
З повагою, Марія
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153 Показати 2 відповіді
Врятли посоветую фокстрот кому то!
Просьба предоставить номер чека и Ваши контактные данные.
С уважением, Мария
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 300 353 Показати 1 відповідь
не качественный ремонт телефона
Приносим искренние извинения от имени Компании за доставленные Вам неудобства.
Для проведения разбирательств в сложившийся ситуации, просьба перенаправить Ваше обращение на [email protected] с указанием Ваших контактных данных и номера Вашего чека на покупку (# ДОК ххх-хххх...) либо же его скан/фото.
Заранее спасибо.
С уважением, Алина
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153
мда
Дякуємо за відгук.
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі "Фокстрот. Техніка для дому".
Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, прохання перенаправити Ваше звернення на електронну адресу компанії [email protected] із зазначенням конкретної інформації по ситуації.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
З повагою, Олена
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153
Хочеш відчути себе ЛОХОМ - Завітай у ФОКСТРОТ!
А тут нагода... Читати відгук Вважаєте, великий магазин з широкою мережею обов’язково надійніший? Я теж так вважала. Як би не так! Спробувала на собі і хамство «Комфі», і шахрайство « Ельдорадо», які до товару, що коштував 6000 грн. впарили (НЕПОПЕРЕДЖУЮЧИ КЛІЄНТА-МЕНЕ!!!!) майже тисячу !! грн. програмного обслуговування та аксесуарів, які я не замовляла. Ледве повернула гроші.
А тут нагода – день народження друга. Потрібний товар знайшовся у «ФОКСТРОТІ». Вирішила ризикнути І тут почалось. Обраного мною товару на складі не було, тому довелось замовити з іншого міста. Оплачую на касі. Касирша з видом ніби я милостині прошу в неї пробиває чек. Ціна відрізняється на 300 грн. Питаю у чому справа. Вона питайте в продавця. Чекаю. Знайшовся цей горе-консультант. У відповідь : а це страховка. А що заводської немає? –питаю. Ні, є –відповідає. Це спеціальний сервіс «Мастер -сервіс» на випадок якщо товар поб’ється чи зламається з вашої вини. Бачу, що історія з «Ельдорадо» повторюється. Значить, якщо не спитала б впарили б мені ще якоїсь х…? ШАХРАЇ ЩЕ ТІ !!! Беру себе в руки і все таки замовляю. Це 28.06. Продавець після перемовин з ще якимось менеджером (знову чекаю) повідомляє, що забрати зможу аж у наступний четвер . Але д.р. у вівторок, тому я погоджуюсь , після чергових перемовин консультанта з менеджером, оплатити доставку Новою поштою з тим ,що його привезуть в понеділок. І ДАРМА!
В понеділок ввечері приходжу в магазин, знайшла продавця. Просить почекати, поки він уточнить у менеджера. Чекаю. 15 хв. тиняюсь магазином. Приходить, просить почекати ще, поки він уточнить тепер вже в адміністратора. Знов чекаю. Прийшов: «Ой, ви знаєте, зараз прийде наш адміністратор в рубашкі в клітинку і все вам пояснить ». Тиняюсь знову магазином. Прийшов горе-адміністратор горе-магазину. Заново пояснюю питання. «Ви знаєте, ваш товар ще не прийшов – це все Нова пошта винна». Моє здивування. «Так. Бо в Нової пошти сьогодні вихідний, приходьте завтра…або післязавтра». Випадаю в осад. А якого ж тоді дідька лисого, мені пообіцяли доставку (ЗА МОЇ Ж КОШТИ!) в понеділок? . Чому не вияснили графік роботи «Нової Пошти» (сама замовляла не раз доставку через них – проблем ніяких, все чітко в строк) І що робити з Д.Р.? Зауважую, що менеджеру, який робив замовлення уточнила 5 разів про термін доставки. «Я за це не відповідаю» - відповіли мені по черзі продавець, менеджер та адміністратор.
КЛАССС!!! СУПЕРПРОФЕСІОНАЛИ! "Фокстрот - новое качество жизни" – це їхнє кредо. Тепер розумію., що не брешуть. ПРОСТО НЕ УТОЧНЮЮТЬ, ЩО ЯКІСТЬ - ГА. НО!!!
Дякуємо Вам за звернення.
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі "Фокстрот. Техніка для дому" .
Для того, щоб ми могли розібратися в даній ситуації , повідомте, будь ласка, наступну інформацію:
- Марку і модель техніки, яку Ви придбали ;
- Дату покупки;
- Адресу магазину;
- Номер документа з чека ( # Док .. ) .
Заздалегідь дякуємо за відповідь .
З повагою, Олена
Спеціалист групи рекламацій Foxtrot.ua
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153