На сайті на троянду Pink Athena вказана довжина до 40, а насправді довжина ледь дотягується до 30, тож було б правильно так і писати, до 30см, або 30 см, бо в живу троянда сильно коротка, тонка, мала, і виглядає не гарно
Дякуємо за зворотний зв'язок 🙏 Нам важливо, щоб інформація була прозорою. Будь ласка, напишіть у відділ турботи або в Telegram-чат t.me/FlowersUaChatBot, щоб ми могли детально розібратися у ситуації.
Доброго дня, не дочекавшись реакції на моє звернення, вирішив написати відгук про замовлення квітів на Flowers.ua, яке я зробив 25.07.25р на доставку двох букетів з 9.00 до 11.00 26.07.25 м.Васильків. Замовлення підтвердили, 26.07 в 8.30 передзвонили і знову підтвердили. 10.30 кур'єр не дзвоне, думаю вийду до авто, почекаю, отримаю та зразу поїду, як і планував. Та ні, в 11.00... Читать отзыв Доброго дня, не дочекавшись реакції на моє звернення, вирішив написати відгук про замовлення квітів на Flowers.ua, яке я зробив 25.07.25р на доставку двох букетів з 9.00 до 11.00 26.07.25 м.Васильків. Замовлення підтвердили, 26.07 в 8.30 передзвонили і знову підтвердили. 10.30 кур'єр не дзвоне, думаю вийду до авто, почекаю, отримаю та зразу поїду, як і планував. Та ні, в 11.00 мені дзвінок, вибачте ваше замовлення буде виконано з 13.00 до 15.00, я в шоці кажу, що мене чекають і часу не маю, дзвоню на гарячу лінію, обіцяють розібратися, передзвонили що через 40 хвилин може буде кур'єр, кажу тоді може на адресу поряд 1,5 км, відповідають тоді протягом дня. Гаразд, везіть,чекаю в авто, кур'єр приїхав через 40 хвилин, але які букети!!! зліплені з чого було, маленькі, кур'єр кажє та у дівчат проблеми з квітами. Часу відмовитись і купувати інші уже не було. Та гірше інше, написав їм свої незадоволення, відправив фото з сайту та реальні, але на оцінку, та відгуки на сайті і електрону пошту- реакції ноль, відгуки просто не опубліковані. До цього вже в Flowers.ua замовляв, все було супер, вчасно і якісно. Прикро.
Миколо, нам щиро прикро, що цього разу сервіс не виправдав очікувань 😔 Ми намагались з вами зв’язатись, але, на жаль, не додзвонились. Також написали у WhatsApp з пропозицією доставити новий букет разом із коробкою цукерок — звісно, за наш рахунок.
Додамо, що доставка цього замовлення здійснювалась службою таксі, тому дивно, що водій залишив такі коментарі — обов’язково перевіримо цю ситуацію.
Щиро дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось виправити враження 🌸 Показать 1 ответ
Замовляв квіти на особливу подію, але, на жаль, залишився розчарований. Букет приїхав не таким, як на фото: квіти були дещо в’ялими, а деякі — з пошкодженими пелюстками. Доставка була вчасною, за це плюс, але загальне враження зіпсоване.За таку ціну очікував більш якісний сервіс.
Щиро перепрошуємо за ситуацію з букетом — нам дуже прикро, що на таку важливу подію доставили неідеальні квіти. Це зовсім не те, до чого ми прагнемо, і, чесно кажучи, для нас це радше виняток, ніж норма. Ми завжди хочемо, щоб кожна доставка викликала лише позитивні емоції, особливо коли мова йде про особливі моменти.
Ми зв’язались із вами одразу після звернення, щоби якнайшвидше виправити ситуацію, і вже погодили заміну на букет із 15 рожевих троянд — свіжих, одноголових, саме таких, які мають радувати з першого погляду. Дуже дякуємо вам за зворотний зв’язок та довіру — це допомагає нам ставати кращими. 🌸
Нам щиро прикро, що ваше замовлення не виправдало очікувань. Ми розуміємо ваше розчарування й уже зв'язались для вирішення ситуації. Букет було замінено на червоні троянди згідно з погодженням, а також ми додали бонус на наступне замовлення як знак нашої турботи та бажання повернути вашу довіру.
Квіти тільки-но до нас приїхали, максимально свіжа поставка. В процесі тижня будуть ще розкриватись та тішити вас своєю красою 💕
Ми цінуємо кожного клієнта й завжди готові виправляти недоліки. Дякуємо, що дали нам шанс усе виправити 🌿
Замовляла букет “7 ніжних альстромерій”. Так, в описі було зазначено, що відтінок може відрізнятися — це прийнятно. Але на ділі букет зовсім не відповідає фото: колір темний, майже весь букет фіолетовий, а не ніжний і світлий, як заявлено. Оформлення теж інше — простіше і менш охайне. Так, стебел дійсно 7, але гілочки маленькі, квіти дрібні — виглядає все дуже скромно,... Читать отзыв Замовляла букет “7 ніжних альстромерій”. Так, в описі було зазначено, що відтінок може відрізнятися — це прийнятно. Але на ділі букет зовсім не відповідає фото: колір темний, майже весь букет фіолетовий, а не ніжний і світлий, як заявлено. Оформлення теж інше — простіше і менш охайне.
Так, стебел дійсно 7, але гілочки маленькі, квіти дрібні — виглядає все дуже скромно, букет вийшов значно меншим, ніж очікувалось. Можливо, через сезонність, але тоді про це треба попереджати.
Очікувала значно більшого — принаймні схожості з тим, що обіцяє фото на сайті. Нажаль, реальність розчарувала.
Анастасіє, дякуємо за зворотний зв’язок. Щиро шкода, що ваше перше замовлення не виправдало очікувань. Ми завжди прагнемо, аби кожен букет відповідав фото на сайті, тож ваш відгук вже передали флористам для детального розбору.
Ми намагалися зв’язатися з вами, щоб обговорити ситуацію та запропонувати бонус до наступного замовлення. Також вже надіслали вам повідомлення у месенджер і додали до вашого профілю цукерки — у подарунок 🌸
Користувався послугами 3 рази 2 з 3 разів дівчина отримала не те що я замовляв. Перший раз я замовив завчасно, на сайті була пропозиція на момент оплати і я завчасно замовив і сплатив, але в день виконання замовлення мені приходить на пошту що того що я замовляв завчасно нема тому компанія на власний розсуд замінила на інший колір. Написав в... Читать отзыв Користувався послугами 3 рази 2 з 3 разів дівчина отримала не те що я замовляв. Перший раз я замовив завчасно, на сайті була пропозиція на момент оплати і я завчасно замовив і сплатив, але в день виконання замовлення мені приходить на пошту що того що я замовляв завчасно нема тому компанія на власний розсуд замінила на інший колір. Написав в тех підтримку сказали що вийде тільки так, чому можна замовляти на сайті коли саме цього товару нема? Цікаве питання. 2 раз все пройшло чудово, чудові квіти і нормально стояли. 3 замовлення так само замовляв завчасно, в результаті диво) вранці в день виконання приходить знов на пошту що так і так, але те що ви замовляли нема тому ми замінили знову на білий) Я написав в тех підтримку що 2 з 3 разів білий це перебір, ми домовилися замінити на червоний колір, оператор Дарʼя повідомила що змінила колір, все було чудово до моменту поки дівчина не отримала квіти, білі… Ввечері я написав одразу в тех підтримку на що мені сказали що розглянуть заяву з 10-17. Написав в день мені знову відповіла Дарʼя спитала номер замовлення о 12:20 і після цього ігнорувала та нічого не відповідала. Якщо запропонують розібратися в боті, то це смішно оскільки там вас просто ігнорують) з розумінням що не всі можуть повірити в те що підтримка ігнорує додам декілька скрінів, квіти можливо і чудові, але не ті за які ви платили і обирали) Сподіваюсь всі хто будуть замовляти не здивуються що шанси на те що приїде не те що замовляли 66,6% з 3 ситуацій
Достоинства:
Квіти доїхали до пункту призначення саме за це 2 зірки
Недостатки:
Приїджає не те що замовляєш
Тех підтримці відверто байдуже на покращення сервісу
Ілле, приносимо вибачення за ситуацію, що склалася.
Ми ні в якому разі не хотіли, щоб у вас склалося враження, що вас ігнорують. На жаль, вчора стався технічний збій із нашими чатами, через що відповідь від нас затрималася.
Ми цінуємо вашу довіру та хочемо виправити ситуацію — вже підготували для доставку букета із 15 троянд разом із коробкою цукерок, щоб порадувати вашого одержувача.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і сподіваємося, що цей приємний жест змінить ваше враження про наш сервіс! 💐✨ Показать 1 ответ
Квітів, з яких складався букет, в результаті не виявилося. Це з'ясувалося вже після оплати. Домовилися про інший букет. Доставка мала бути здійснена вранці, за що була доплата. Врешті-решт, отримувач отримав повідомлення в автоматичному режимі, що доставка буде до 13:00. Про різницю в ціні — ані слова. Сервіс жахливий. До товару претензій немає. Ставлю дві з половиною зірки за коробку цукерок,... Читать отзыв Квітів, з яких складався букет, в результаті не виявилося. Це з'ясувалося вже після оплати. Домовилися про інший букет. Доставка мала бути здійснена вранці, за що була доплата. Врешті-решт, отримувач отримав повідомлення в автоматичному режимі, що доставка буде до 13:00. Про різницю в ціні — ані слова. Сервіс жахливий. До товару претензій немає. Ставлю дві з половиною зірки за коробку цукерок, яку додали. Дякую. Відгук на рідному сайті не публікуєтся. Зірочок не вистачає, мабуть.
Достоинства:
Якийсь товар таки доставили
Недостатки:
Але не тоді, коли потрібно клієнту. І не те, що потрібно клієнту. Публікуються лише задовільні відгуки.
Розуміємо ваше розчарування через зміну часу доставки та заміну квітів. На жаль, через ситуацію з постачанням нам не вдалося забезпечити саме той букет, який ви обрали, і ми зробили все можливе, щоб запропонувати вам альтернативу.
Бачимо, що до замовлення додали коробочку цукерок, а також уже було оформлено повернення коштів за ранкову доставку та бонус на ваш рахунок. Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені, і ми завжди відкриті до діалогу. Якщо у вас ще залишилися питання чи побажання, будемо раді допомогти! 💐
Хотів зробити сюрприз, щоб поздоровити дівчат, та щоб вони поласували смачненькими фруктами. Заказ створив 07.03.2025 на 08.03.2025 з 14-00 до 18-00 (заказ №348725262), отримувачем вказав нашу бабусю, бо більше нікого з дорослих жінок в той час дома не було. Отримав повідомлення, що все добре, погоджено з отримувачем. Десь біля 18-00 бабусі зателефонували і перенесли доставку з 18-00 до 21-00, мені... Читать отзыв Хотів зробити сюрприз, щоб поздоровити дівчат, та щоб вони поласували смачненькими фруктами. Заказ створив 07.03.2025 на 08.03.2025 з 14-00 до 18-00 (заказ №348725262), отримувачем вказав нашу бабусю, бо більше нікого з дорослих жінок в той час дома не було. Отримав повідомлення, що все добре, погоджено з отримувачем. Десь біля 18-00 бабусі зателефонували і перенесли доставку з 18-00 до 21-00, мені також надіслали повідомлення. Далі, саме цікаве. Доставку так і не було зроблено, зранку наступного дня було створено заявку на повернення коштів, а статус замовлення змінено на "Скасовано". Враховуючи, що кошти повернули, ставлю 2 зірочки, а не 1. Написав в чат, відповіли стандартно "Вибачте..." і що нададуть мені цукерки в якості компенсаціїї до наступного замовлення. Справа не в компенсації і не в цукерках (замовлень від мене більше не буде), справа в тому, що хотів зробити приємне своїм жінкам, бо приїхати сам в той день не мав можливості. А вийшло - нічого.
Дякуємо вам за зворотний зв’язок! Нам дуже прикро, що ваш сюрприз не відбувся належним чином – ми розуміємо, наскільки важливими є такі моменти.
Ми вже оформили повернення коштів та, щоб виправити ситуацію, погодили доставку фруктової корзини. Нам справді важливо, щоб кожне замовлення приносило тільки радість, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб подібне не повторювалося.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію та дякуємо, що поділилися своїм досвідом. 🌿✨
Вперше замовляв на цьому сайті, двічі все було ок, навіть попри те що чомусь логістика здійснює доставку лише по номеру телефону. Коментарі до замовлення це тупо трата часу, вони уваги не звертають на те що там пише. Не рекомендую в них шось замовляти взагалі. Краще звертайтесь до локальних продавців того міста куди будете замовляти квіти, тупо дешевше і... Читать отзыв Вперше замовляв на цьому сайті, двічі все було ок, навіть попри те що чомусь логістика здійснює доставку лише по номеру телефону. Коментарі до замовлення це тупо трата часу, вони уваги не звертають на те що там пише. Не рекомендую в них шось замовляти взагалі. Краще звертайтесь до локальних продавців того міста куди будете замовляти квіти, тупо дешевше і точно отримають.
Олеже, дякуємо за ваш відгук та перепрошуємо за незручності.
Ми вже вирішили питання з вашим замовленням і додали до нього коробку цукерок як знак нашої вдячності. Нам дійсно шкода, що у вас склався такий досвід, і ми працюємо над тим, щоб покращити сервіс. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими! 💐
25.02.25 у мене у моєї доньки був день народження.Мій чоловік військовий, зараз на передовій,замовив для нас в flowers.ua два букети з кульками.Він хотів зробити сюрприз, але сюрприз не вийшов, бо ваша доставка аж два рази мені подзвонила перед тим,як приїхати.Звісно,ефекту вау не вийшло.Ок,але якість квітів просто жахлива.Вже до вечора один з букетів повністю зав”яв,другий ще тримається.А кульки були по три... Читать отзыв 25.02.25 у мене у моєї доньки був день народження.Мій чоловік військовий, зараз на передовій,замовив для нас в flowers.ua два букети з кульками.Він хотів зробити сюрприз, але сюрприз не вийшов, бо ваша доставка аж два рази мені подзвонила перед тим,як приїхати.Звісно,ефекту вау не вийшло.Ок,але якість квітів просто жахлива.Вже до вечора один з букетів повністю зав”яв,другий ще тримається.А кульки були по три штуки в кучі,і по одній кулькі кожному наборі до ранку вже були здуті.Висновок.Не даремно в соц мережах у вас всі погані відгуки.Їх пишуть не конкуренти, тепер я точно впевнена.І за ті гроші, які були заплачені як за сюрприз, можна було самій поїти і купити букети набагато дешевші і кращої якості.Дякуємо за зіпсований настрій.
Олена, дуже вдячні Вам за зворотний зв'язок! Нам прикро, що у вас склалась така думка про нашу компанію. На жаль, вашого звернення у відділ турботи не було, тому оперативно допомогти ми не мали змоги.
Ми знайшли ваше замовлення, вже зв’язалися з вами та узгодили доставку нового букета за гарантією якості! Окремо хочемо зазначити, що ми завжди телефонуємо одержувачу, щоб погодити час та адресу доставки, при цьому не розголошуючи інформацію про відправлення та відправника, щоб зберегти ефект сюрпризу.
Дякуємо, що довіряєте нам та вибираєте саме нас! Сподіваємось виправити ваше враження 🌸
Ставлю две звезды только за сегодняшнего вежливого курьера. Доставка нового букета стоила мне трех отзывов на этом сайте , звонка на горячую линию и общения в телеграмме. Когда оставляла жалобу по телефону сказали что коммуникация будет с отправителем , но по итогу была коммуникация с получателем. В общем и целом не рекомендую эту доставку ,... Читать отзыв Ставлю две звезды только за сегодняшнего вежливого курьера. Доставка нового букета стоила мне трех отзывов на этом сайте , звонка на горячую линию и общения в телеграмме. Когда оставляла жалобу по телефону сказали что коммуникация будет с отправителем , но по итогу была коммуникация с получателем. В общем и целом не рекомендую эту доставку , по тому что праздник и сюрприз заказывали на вчера , а нормальный букет привезли сегодня. Сомневаюсь конечно , что владелец доставки видит эти отзывы , но все же с большой просьбой прошу пересмотреть персонал и обслуживание данной организации.
Дякуємо за ваш відгук і за високу оцінку нашого кур'єра! 🙏 Ми перепрошуємо за непорозуміння з часом доставки. Сподіваємося, новий букет, який ми надіслали, принесе вам радість і буде довго тішити. Ми дуже цінуємо ваші зауваження та обов'язково переглянемо роботу нашої команди та комунікацію, щоб уникнути подібних помилок у майбутньому. Сподіваємось на ваше розуміння і ще раз вибачаємося за незручності. 🌸
Заказывал не один букет. Больше не буду. Сделал заказ за неделю до дня рождения - из-за воздушных шаров в виде цифр, чтобы все было в наличии. Просил не экономить на цветах - я знаю как выглядит букет из 21-ой розы. Переспросил, когда назвали цену - сказали, что все нормально. Дважды просил упаковать в бумагу. В результате: - 21 роза размером... Читать отзыв Заказывал не один букет. Больше не буду.
Сделал заказ за неделю до дня рождения - из-за воздушных шаров в виде цифр, чтобы все было в наличии. Просил не экономить на цветах - я знаю как выглядит букет из 21-ой розы. Переспросил, когда назвали цену - сказали, что все нормально. Дважды просил упаковать в бумагу.
В результате: - 21 роза размером максимум 35 см, выглядит как "букетик", а не как букет. Хотя цена вообще не была предметом обсуждений. - Упаковка в какой-то убогий целофан. "Упаковку не оплачивали". Мне нужно было дополнительно спрашивать после двух упоминаний об упаковке? - Курьер позвонил за день до доставки. Оказывается, есть услуга "сюрприз", мне просто нужно перед заказом подробно изучить весь сайт.
В качестве решения предложили что-то там при следующей доставке. Какая следующая доставка, вы что?
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Перевірили деталі замовлення: розмір троянд відповідав заявленому на сайті (додаємо фото). Щодо упаковки – сталася неточність у передачі інформації, щиро вибачаємося.
Попередній дзвінок здійснюють наші телефоністи для уточнення деталей доставки – ця інформація є на нашому офіційному сайті в розділі "Доставка і оплата".
Ми запропонували вам безкоштовно відправити ці бонуси у якості вибачення, але ви відмовилися – поважаємо ваше рішення.
Заказывал мне парень цветы в Одессе ,заказал Доставку привезли вместо красных роскошных роз -черные.. Хотелось бы замену букета либо рафаэлло в утешение
Дякуємо за ваш відгук! Це такий сорт троянд — Престиж. Троянди свіжі, гарні та повністю відповідають кількості й промофото. Як знак лояльності, ми узгодили для вас доставку цукерок Raffaello. Сподіваємося, це зробить ваш настрій кращим 🌹🍬.
Дякуємо за ваш коментар та фото! 💐 На другому знімку видно, що квітка механічно підчищена, що є стандартною процедурою для догляду. Квіти в букеті були зібрані зі свіжих квітів, однак нам дуже шкода, що враження від подарунка було зіпсоване.
Звертаємо увагу, що скарги щодо цього замовлення не було зафіксовано. Якщо у вас виникають складнощі або питання, будь ласка, звертайтеся до нашого відділу турботи — ми завжди готові швидко допомогти! 😊
Ми вже підготували доставку нового букета за гарантією якості та сподіваємося, що він подарує вам лише позитивні емоції. ❤️ Показать 1 ответ
Чоловік замовив маленький букетик з 7 троянд. Дві троянди були одні, пʼять троянд зовсім інші. Виглядав букет цього, різні квіти було помітно. Закручено в целофан… Дві зірочки, а не одна, бо цього разу квіти були хоча б трохи свіжі, бо минулі доставки приходили вже підвʼялі. Не рекомендую, бо настрій має підійматись, а не падати після подарунків
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що букет не виправдав Ваших очікувань. Хочемо зазначити, що всі квіти в букеті завжди підбираються одного сорту, проте через різне відкриття бутонів або освітлення вони можуть здаватися трохи різними за відтінком. Щодо пакування в целофан — це стандартний елемент транспортного захисту, особливо в холодну пору року, щоб квіти зберегли свою свіжість під час доставки. Ми цінуємо довіру наших клієнтів та відповідально ставимося до якості квітів. Компанія навіть надає гарантію на якість квітів. Якщо квіти не простояли 5 днів при правильному догляді, ми пропонуємо заміну.
Дякуємо за Ваш відгук. Ми дуже цінуємо кожного клієнта і завжди прагнемо забезпечити точність виконання замовлень.
Щодо кількості троянд, дуже шкода, що виникла така ситуація. Ми б хотіли перевірити це питання детальніше, тому, будь ласка, напишіть нам номер Вашого замовлення або зв’яжіться з нашим менеджером. Ми обов’язково розберемося і знайдемо рішення.
Щодо форми оплати, вона дійсно зазначена в умовах замовлення. Ми пропонуємо передплату для зручності клієнтів, але також завжди раді запросити Вас у наші магазини, де Ви можете придбати букети та оплатити їх у найзручніший для Вас спосіб.
Вчора зіткнулася з ситуацією яку просто не можу відпустити. Просто заради того щоб більше ніхто не потрапив в таку ситуацію. Дійсно, на сайті компанії всі негативні коментарі видаляються, або ж взагалі не друкуються, і це вже показує рівень обслуговування. Бояться правди в очі! Замовила 31 жовтня на сайті компанії доставку квітів в м. Житомирі, з точною датою та часом (на... Читать отзыв Вчора зіткнулася з ситуацією яку просто не можу відпустити. Просто заради того щоб більше ніхто не потрапив в таку ситуацію. Дійсно, на сайті компанії всі негативні коментарі видаляються, або ж взагалі не друкуються, і це вже показує рівень обслуговування. Бояться правди в очі! Замовила 31 жовтня на сайті компанії доставку квітів в м. Житомирі, з точною датою та часом (на сайті ця послуга коштує додаткові кошти!) Квіти замовляла на 1 листопада на день народження мамі, яка живе у іншій країні, це мала бути приємна несподіванка на ювілей, яку працівники компанії похабно зіпсували. Через кілька годин після оплати замовлення мамі подзвонили з фірми і вона не відповіда на дзвінок. Відразу після цього моє замовлення поставили на паузу, коли я це побачила і звернулась у підтримку оператор повідомила що згідно политики обслуговування вони не доставляють квіти якщо отримувач не взяв трубку і вони не узгодили годину отримання, якоби вони не кажуть що буде доставлено і від кого але узгодити мають. От такий сервіс. Тобто навіть якщо ви заплатили щоб квіти були доставлені в вибраний час це нічого не гарантує. Поспілкувавшись з оператором ми дійшли до того що вранці в день замовлення мамі ще раз попередньо подзвонять і квіти будуть доставлені вчасно. В результаті, вранці 1 листопада, за годину до обраного часу я знову звернулася до того ж оператора і запитала чи вони звязалися з отримувачем, на що мені відповіли, що зараз зв'яжуться, хоча букет вже мав бути в дорозі, а потім відповіди що отримувач не бере трубку знову. Я спеціально уточнила у мами чи їй дзвонили і вона відповіла що їй ніхто не дзвонив, тобто якби я вранці знову не написала про моє замовлення ніхто б не згадав навіть і невідомо коли б воно було доставлено. Мало того що мені довелося розкрити сюрприз який я приготувала , то мені ще запропонували додатково заплатити ще раз щоб мож замовлення було доставлено! І поки я не пригрозила зверненням до керівництва взагалі нічого не робили щоб виконати замовлення. В результаті замовлення привезли на дві години пізніше і не доставили до дверей як мали а подзвонили щоб мама вийшла на вулицю. Маю жахливе враження від цієї компанії. Доречі, кілька років тому замовляла племінниці на 18-річчя квіти і замість 11 троянд доїхали 10! Тоді якось спустила їм це з рук, але зараз не можу промовчати, так вони мене своїм сервісом вивели із себе!!!! А спілкуватися з службою підтримки взагалі неможливо, таке враження що там якийсь бот відправляє шаблони і все, ніякого індивідуального підходу до клієнтів, не кажучи вже про повагу!!!!!
Дякуємо за зворотний зв'язок, для нас важлива оцінка нашої діяльності.🌹 Вибачте, будь ласка, якщо Вас засмутили.🙏 Згідно з нашою інформацією, Ви оформили замовлення з попереднім дзвінком отримувачу. Так як замовлення було на ранковий час, ми зв'язуємося с отримувачем напередодні ввечері. Ми розуміємо важливість збереження сюрпризу, тому ніколи не повідомляємо, що конкретно буде доставлено та від кого. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з отримувачем, про що сповістили Вас. Вже зранку ми вдало з отримувачем та узгодили час очікування кур'єра та зробили доставку у найближчий точний час. Працювали за регламентом компанії: надаємо безкоштовну послугу - зв'язок з отримувачем перед доставкою для узгодження адреси та часу, опираючись на вказані дані замовника. За допомогою попереднього дзвінка у нас є можливість доставляти замовлення, навіть якщо замовник не знає адресу та місто отримувача. У нас також є послуга Сюрприз, яка дозволяє замовити доставку без попереднього дзвінка. Усі наші умови доставки вказані на сайті за посиланням: https://flowers.ua/ua/delivery
На Вашому балансі доданий подарунок від нашої компанії – коробка цукерок Raffaello, які Ви можете використати до будь-якого нового замовлення, сповістивши у коментарі або оператора. Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.🌹🙏
Користувалася послугами компанії Flowers.ua більше 8 років, але зараз щось пішло не так... Заказала на ДН для рідної людини 04.09.24 букет з білих, жовтих хризантем та рожевих кущових троянд в коробці (як описано на сайті), крім того були подарунок, кульки. Все було доставлено вчасно. Проте в букеті не було троянд і він виглядав маленьким і зовсім не... Читать отзыв Користувалася послугами компанії Flowers.ua більше 8 років, але зараз щось пішло не так... Заказала на ДН для рідної людини 04.09.24 букет з білих, жовтих хризантем та рожевих кущових троянд в коробці (як описано на сайті), крім того були подарунок, кульки. Все було доставлено вчасно. Проте в букеті не було троянд і він виглядав маленьким і зовсім не таким як було на сайті. Написала менеджеру, сказали, що розбирається служба якості, зв'яжуться. Ніхто не відреагував до цього часу. Прикро, що обманюють клієнтів, псують настрій і втрачають довіру.
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок, для нас дуже важлива оцінка нашої діяльності. Просимо вибачення за надані незручності. Якщо Ваше питання не було вирішене з нашим представником, підкажіть, будь ласка, номер замовлення тут, щоб ми могли зв'язатися з Вами для розв'язання питання.
2 дні вже виясняти де замовлення на flowers.ua. Замовила заздалегідь(за 5 днів), оплатила звичайно ж замовлення. Спочатку затримали доставку з 9 до 12 ти не вийшло в них, а написали, що не могли звʼязатись по заміні квіт в 18:00, я почала передивлятися, а ніякий заміни квітів мені не уточнювали, викликів та на пошті нічого нема. Вже годин в 8 ми... Читать отзыв 2 дні вже виясняти де замовлення на flowers.ua. Замовила заздалегідь(за 5 днів), оплатила звичайно ж замовлення. Спочатку затримали доставку з 9 до 12 ти не вийшло в них, а написали, що не могли звʼязатись по заміні квіт в 18:00, я почала передивлятися, а ніякий заміни квітів мені не уточнювали, викликів та на пошті нічого нема. Вже годин в 8 ми вияснили, що вони зроблять це замовлення вранці наступного дня. І ніхто нічого не зробив. Я почала писати в підтримку, а мене морозять. Пишуть: «хвилинку, підключимо оператора» і пропадають. Нема ніяких меж моєї злості! Вже і звонили, вони то щось намагаються зробить, то нічого взагалі ніхто не робить. Закінчилось все тим, що мені прийшло повідомлення про доставку, а отримувач не отримав замовлення. Потім вияснилось, що вони саму змінили місто, але хто отримав, як отримали не ясно. Завтра будем ще виясняти де ці квіти та якого взагалі чорта ці всі ситуації? Помилки їхні, я все оплатила, все зробила, а там або працюють якісь ідіоти, або роблять вид, що вони ідіоти. Ох, ледь не забула, до цього було в них близько 10 замовлень, то тільки раз наступили з уточненням доставки за день. Я розумію, що всі помиляються, але ніхто не хоче вирішити це питання, яке вже 3й день ніхто не може доставити
Дякуємо за зворотний зв’язок. Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Дозвольте перевірити інформацію і ми зробимо все, що від нас залежить, щоб виправити ситуацію. Повідомте, будь ласка, Ваш номер замовлення. Показать 1 ответ
Добрый день. Заказывал цветы своей милой девушке, хотел, как настоящий любящий парень её удивить и обрадовать, но увы, было испорчено настроение видом цветов, которые доставили ей ( сама доставка отличная, парень был терпелив). В момент доставки, я находился и нахожусь на востоке Украины, возможности приехать и удивить лично нет совсем, поэтому оставалась надежда на честных "комерсантов", которые оказались кидаловом с... Читать отзыв Добрый день. Заказывал цветы своей милой девушке, хотел, как настоящий любящий парень её удивить и обрадовать, но увы, было испорчено настроение видом цветов, которые доставили ей ( сама доставка отличная, парень был терпелив). В момент доставки, я находился и нахожусь на востоке Украины, возможности приехать и удивить лично нет совсем, поэтому оставалась надежда на честных "комерсантов", которые оказались кидаловом с грубой манейро общения. Позвонив на горячую линию, человеку было всеравно на слова моей девушки, и когда она сообщила, что мой парень находится в Донецкой области, не может решить это вопрос лично, было сказано так" НУ ВОТ КОГДА ПРИЕДЕТ, ТОГДА И РЕШИМ". Мне вот интересно, что в голове руководило этим человеком, сказав такие слова. Вообщем, это уже 2й раз, когда доставка отличная, а цветы просто ватные и стоят не больше суток, доверия минус ноль.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення за ситуацію, що склалася. У нас всі співробітники відносяться з великою повагою до наших захисників, тому та інформація, яку Ви написали, потребує перевірки. Якщо замовлення робили у нас, будь ласка, повідомте, будь ласка його номер.
хочу вам рассказать такую вот историю. заказал вчера будут ромашек, он должен был прийти сегодня до 9-ти утра. но мне написали в 8 утра что в наличии данного букета нет. я все понимаю, может такое быть. заказал я другой, доплатил. мне написали что с 11:00 до 13:00 букет будет доставлен по адресу. мы ждали, после 13:00 мне написали что доставка... Читать отзыв хочу вам рассказать такую вот историю. заказал вчера будут ромашек, он должен был прийти сегодня до 9-ти утра. но мне написали в 8 утра что в наличии данного букета нет. я все понимаю, может такое быть. заказал я другой, доплатил. мне написали что с 11:00 до 13:00 букет будет доставлен по адресу. мы ждали, после 13:00 мне написали что доставка будет с 15:00 до 17:00. мы не отчаивались, ждали. следующие сообщения было что опять перенесли доставку с 17:00 до 19:00…. по итогу он пришел в 6 вечера! заказывая при этом утром.. я писал на почту с просьбой объяснить в чем проблема такой задержки. но не кто не чего не написал.
Достоинства:
прекрасный букет
Недостатки:
ужасная обратная связь со стороны компании к клиенту. долгая доставка, испорчены планы
Ми вдячні Вам за наданий зворотній зв'язок, щодо емоцій які ми залиши після себе. Це показник нашої роботи і ми завжди прагнемо його тільки удосконалювати. На сьогоднішній день на сайті вказано глобальний ассортимент(для всієї країни), а через не стабільність поставок через ситуацію у країні, іноді доводиться стикатися з необхідністю процедури заміни, а час, який витрачено на узгодження заміни призводить до переноса часу доставки, так як флористам ще потрібен час на створення букету. Ми робимо все можливе для оптимізації ситуації, приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіткнутися, сподіваємося на Ваше розуміння. З Вами додатково зв'яжеться наш спеціаліст відділу якості для розв'язання питання.
Хочу залишити відгук про цю компанію замовляв у них не одноразово квіти для дружини, поки вони не привезли не свіжу композицію, почали їм телефонувати з приводу вирішення питання заміни, відправили в чат бот і сказали що через добу з вами зв'яжуться, звісно ніхто не зв'язався через добу прийшлось самому їх знову набирати, відділ контролю якості пообіцяли привезти вибачальний букет і... Читать отзыв Хочу залишити відгук про цю компанію замовляв у них не одноразово квіти для дружини, поки вони не привезли не свіжу композицію, почали їм телефонувати з приводу вирішення питання заміни, відправили в чат бот і сказали що через добу з вами зв'яжуться, звісно ніхто не зв'язався через добу прийшлось самому їх знову набирати, відділ контролю якості пообіцяли привезти вибачальний букет і навіть за час домовились з ними, звісно ніхто нічого не привіз ніякого вибачального букету, хоча на сайті вказано що квіти простоять п'ять днів або вони замінять букет. Люди ніхто в цій компанії такого робите не буде, це просто реклама яка не відповідає дійсності. Таке враження що навмисно тягнуть час щоб потім сказати що пройшло п'ять днів.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам дуже шкода, що так сталося. Прийміть, будь ласка, наші вибачення. Для Вашої композиції була використана свіжа квітка. Наступного дня Ви звернулися та повідомили, що листя гортензії почали в'янути. Композицію потрібно зволожувати, щоб тримати квіти у вологій губці, особливо, якщо це гортензія. Для покращення Вашого настрою нами було запропонований вибачальний букетик, але отримувач не підтвердив отримання на час, який було запропоновано. Тому, вибачальна доставка ще не виконана. Передали інформацію до відділу якості, щоб зв'язалися з Вами та пояснили детальніше інформацію.
Незадоволена: вклали у букет не мою відкритку, а імя іншої замовниці, треба було додумувати від кого букет і дзвонити виясняти, вклали у букет з 5 гілочок одну "нещасну"гілочку, яка вже зівяла.Зіпсували настрій від такої приємної події.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Сподіваємося на розуміння, що іноді є місце людському фактору. Для нас важливий кожен клієнт і ми зробимо все, що від нас залежить, щоб виправити ситуацію. Уточніть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли зв'язатися з Вами для уточнення інформації та розв'язання питання. Нагадаємо,що зараз, при замовленні букету на сайті діє гарантія якості. Якщо квіти не простояли 5 днів при належному догляді, ми змінюємо букет.
Замовила букет для мами за день до дня народження. Спеціально поставила час доставки з 9 до 11. Моє замовлення підтвердили. Зранку вони їй подзвонили і спитали чи буде вона вдома з 11 до 13!!! Вона сказала що буде до 12, на що вони відповіли: ой ні, мабуть не встигнемо у ваш район… Камон, друзі, нащо тоді питати з 11? І... Читать отзыв Замовила букет для мами за день до дня народження. Спеціально поставила час доставки з 9 до 11. Моє замовлення підтвердили. Зранку вони їй подзвонили і спитали чи буде вона вдома з 11 до 13!!! Вона сказала що буде до 12, на що вони відповіли: ой ні, мабуть не встигнемо у ваш район… Камон, друзі, нащо тоді питати з 11? І навіщо я взагалі вибирала час доставки? Коли я про це дізналася і написала оператору, мені відповіли, що «доставку узгодили з отримувачем і ми завжди узгоджуємо все з отримувачем блаблабла». Узгодили вони з 15 до 17 до речі. Після чого я спитала, чому якщо я вибрала час доставки, ви дзвоните і без мого відома питаєте про інший? Оператор відповів, що такої інформації він не має. Замовлення я скасувала, обіцяли повернути максимум за 5 робочих днів. Все ще чекаю… 281587931
До речі, проблеми із пізньою доставкою в компанії вже давно, але щоб так нагло питати про інший час це вже занадто!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Просимо вибачення за надані незручності. Будь ласка, перевірте свою пошту, там квітанція. Кошти були повернуті одразу після відмови доставки. Так як оплата відбувається за допомогою платіжних систем потребується від 1-5 робочих днів на обробку платежа. По своїй картці перевірте транзакції та повернення, так як пуш повідомлення від банку може не надходити про повернення. Повернення відбувається автоматично на картку, з якої була оплата. Показать 1 ответ
не змогли доставити квіти бо комунікація їх оператарів та курʼєрів відсутня повністю. оператор хам який кидає трубку. не можемо отримати квіти другий день - сюрприз повністю зіпсований. Відгуки на їх сайті з оцінкою нижче 3 не показуються. тому може навіть не намагатись їх там писати
Дякуємо за відгук та інтерес до нашого сайту! Ваша думка дуже цінна для нас. Прагнемо того, щоб кожен клієнт залишався задоволений нашими послугами, тому постійно працюємо над їх покращенням. Просимо вибачення за надані незручності. Для перевірки інформації та виправлення ситуації, будь ласка, підкажіть номер замовлення.
Як так можна?? Скоти!! Стільки людей кинули на 14 лютого!! Я порекомендувала Сину цю контуру flowers, про що дуже шкодую! Замовив дівчині, яка в лікарні після операції, цілий день чекали, нічого не привезли!! Дівчина, Син засмучені, Я розлючена!! Свято зіпсовано!!
Для нас важливо, щоб кожен клієнт залишався задоволеним послугами нашої компанії. Дуже шкода, що так вийшло. Просимо зрозуміти, що завжди є місце людському фактору чи форс-мажорам. Ми зіткнулися з деякими технічними складнощами у святковий день, які були оперативно виправлені, але це вплинуло на затримку відправки деяких замовлень. Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Якщо Ваше замовлення не було доставлене і не узгоджена доставка на інший час, то кошти повертаються в повному обсязі на карту, з якої була оплата. Повідомте, будь ласка, Ваш номер замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію та зв'язатися з Вами для вирішення питання
Сьогодні мені хлопець замовив доставку квітів на flowers.ua Ввечері доставили квіти, замість 7 роз принесли 6 та одну поломану, яка десь валялась всередині 😡 За такі кошти букет з ломаною розою?! Школа витрачених коштів! Більше ніяких замовлень тут. Воно того не варте!
Дякуємо за відгук! Вдячні Вам за наданий зворотній зв'язок, щодо емоцій які ми залиши після себе. Це показник нашої роботи і ми завжди прагнемо його тільки удосконалювати. Просимо вибачення за надані незручності. Уточніть, будь ласка, номер замовлення, щоб фахівець відділу контролю якості міг з Вами зв'язатися для розв’язання питання.
Замовляв на flowers.ua 2 рази, один раз до повномасштабної війни і другий раз вчора (2024-02-13) з доставкою на 2024-02-14. Попри велике вікно для доставки (з 9 до 13 години), не встигли доставити в часно (flowers.ua, думаєте час люди обирають просто по пріколу?). Курʼєр запізнився на 50 хвилин, без попередження про запізнення, подзвонив і поставив перед фактом що він вже під... Читать отзыв Замовляв на flowers.ua 2 рази, один раз до повномасштабної війни і другий раз вчора (2024-02-13) з доставкою на 2024-02-14. Попри велике вікно для доставки (з 9 до 13 години), не встигли доставити в часно (flowers.ua, думаєте час люди обирають просто по пріколу?).
Курʼєр запізнився на 50 хвилин, без попередження про запізнення, подзвонив і поставив перед фактом що він вже під підʼїздом.
Нас вже не було дома, тому я обрав повернення коштів.
Більше користуватись цим сервісом не збираюсь. Будь ласка, робіть щось з вашим плануванням, це не ок що ви не можете вчасно доставити квіти.
Хочу також зазначити що попереднього разу гроші були повернуті без проблем, в цей раз сподіваюсь буде так само.
Заказали букет "Гармония" на сайте flowers.ua. Ожидание и реальность на прикреплённых фото. Смотрите сами и делайте выводы. Наш праздник был испорчен. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!!
Достоинства:
Вежливый курьер
Недостатки:
Доставленный букет не соответствует букету, который был представлен на сайте.
Для нас важливо, щоб кожен клієнт залишався задоволений послугами нашої компанії. Поставка квітів у нас щодня, тому можуть надходити квіти ще не зовсім розкриті. Також на нашому сайті є попередження, що букет може відрізнятися до 20% від виду на фото, адже ми працюємо з живими квітами, зеленню та складовими букета, які індивідуальні та можуть відрізнятися за формою та відтінком. При правильному догляді квітка в теплому приміщенні розкривається. Уточніть, будь ласка. номер замовлення, щоб ми могли зв'язатися з вами для розв'язання питання.
Мої враження у друге були зіпсовані, після отримання квітів. Відділ якості показав фото квітів які були відправлені, але я чомусь отримав на вигляд не ті квіти як по мені, чому так вийшло мені пояснити не змогли, може щось хтось намутив на доставці, все може бути. І це такий сервіс у Києві. Квіти коли отримали, відразу поставили в воду і підрізали... Читать отзыв Мої враження у друге були зіпсовані, після отримання квітів. Відділ якості показав фото квітів які були відправлені, але я чомусь отримав на вигляд не ті квіти як по мені, чому так вийшло мені пояснити не змогли, може щось хтось намутив на доставці, все може бути. І це такий сервіс у Києві. Квіти коли отримали, відразу поставили в воду і підрізали кінчики стеблів на 0,5 см. Квіти на фото так виглядають після півдня після отримання. Вирішив для себе, що тепер буду купляти квіти особисто, дивлячись на те що я купую, щоб не псувати враження, ємоції, час та нерви на вирішення суперечливих питань. Фото додаю, виходячи із описаного вирішив залишити відгук, сподіваюсь для когось буде корисним ця інформація, висновки робить самі, для себе я зробив і послугами цієї компанії користуватись більше не планую. Сервіс зручний, але якість в моєму випадку не влаштовує.
P.S. Рекомендація. Якщо онлайн купуєте квіти, то перед отриманням просить, щоб вам відправили фото перед отправкою квітів і при отриманні ви вже зможете звірити стан, що було відправлено і що ви отримуєте.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Просимо вибачення за будь-які незручності. При зверненні до нашої служби підтримки з питанням якості, в першу чергу запитуються фото букета і уточнюється який був догляд за квіткою, так як при неправильному догляді квіти можуть і за кілька годин поникнути через нестачу вологи. Якщо виконані інструкції з догляду, використана простора ємність, в ємності достатня кількість води, квіти не стояли поряд з обігрівальними приладами, а букет зав'яв, ми змінюємо його. Якщо ж по фото догляду за квіткою ми розуміємо, що швидке в'янення букета було через невірний догляд, пояснюємо причину і щоб хоч якось підняти настрій клієнту, пропонуємо комплімент від компанії. Фото троянд по Вашому замовленню 260919542 Показать 1 ответ
Flowers.ua - это современный сервис доставки цветов, который дарит эмоции, удобство и качество. Мы работаем 24/7, чтобы вы могли заказать букеты для любого события: от праздничных мероприятий до спонтанных проявлений внимания. В нашем ассортименте только свежие цветы, изысканные композиции и стильные подарки. Flowers.ua - это забота о ваших самых важных... подробнее
15 троянд Pink Athena
Відгук про замовлення
Ми намагались з вами зв’язатись, але, на жаль, не додзвонились. Також написали у WhatsApp з пропозицією доставити новий букет разом із коробкою цукерок — звісно, за наш рахунок.
Додамо, що доставка цього замовлення здійснювалась службою таксі, тому дивно, що водій залишив такі коментарі — обов’язково перевіримо цю ситуацію.
Щиро дякуємо за зворотний зв’язок і сподіваємось виправити враження 🌸 Показать 1 ответ
Замовляв дружині на день народження 15.06.2025 м.Київ
Ми зв’язались із вами одразу після звернення, щоби якнайшвидше виправити ситуацію, і вже погодили заміну на букет із 15 рожевих троянд — свіжих, одноголових, саме таких, які мають радувати з першого погляду. Дуже дякуємо вам за зворотний зв’язок та довіру — це допомагає нам ставати кращими. 🌸
Жахливо, це пародія на сервіс та квіти.
Це жах а не квіти. Не рекомендую.
Висока ціна, в 3 рази вища ніж в звичайному магазині.
Погана якість квітів. Букети в 2-3 рази менші ніж на сайті
Букет було замінено на червоні троянди згідно з погодженням, а також ми додали бонус на наступне замовлення як знак нашої турботи та бажання повернути вашу довіру.
Квіти тільки-но до нас приїхали, максимально свіжа поставка. В процесі тижня будуть ще розкриватись та тішити вас своєю красою 💕
Ми цінуємо кожного клієнта й завжди готові виправляти недоліки. Дякуємо, що дали нам шанс усе виправити 🌿
Перше замовлення - розчарування.
Так, стебел дійсно 7, але гілочки маленькі, квіти дрібні — виглядає все дуже скромно,... Читать отзыв Замовляла букет “7 ніжних альстромерій”. Так, в описі було зазначено, що відтінок може відрізнятися — це прийнятно. Але на ділі букет зовсім не відповідає фото: колір темний, майже весь букет фіолетовий, а не ніжний і світлий, як заявлено. Оформлення теж інше — простіше і менш охайне.
Так, стебел дійсно 7, але гілочки маленькі, квіти дрібні — виглядає все дуже скромно, букет вийшов значно меншим, ніж очікувалось. Можливо, через сезонність, але тоді про це треба попереджати.
Очікувала значно більшого — принаймні схожості з тим, що обіцяє фото на сайті. Нажаль, реальність розчарувала.
Щиро шкода, що ваше перше замовлення не виправдало очікувань. Ми завжди прагнемо, аби кожен букет відповідав фото на сайті, тож ваш відгук вже передали флористам для детального розбору.
Ми намагалися зв’язатися з вами, щоб обговорити ситуацію та запропонувати бонус до наступного замовлення. Також вже надіслали вам повідомлення у месенджер і додали до вашого профілю цукерки — у подарунок 🌸
Будемо раді мати ще один шанс потішити вас 🌷
"Сервіс" той який ти не забудеш
2 з 3 разів дівчина отримала не те що я замовляв.
Перший раз я замовив завчасно, на сайті була пропозиція на момент оплати і я завчасно замовив і сплатив, але в день виконання замовлення мені приходить на пошту що того що я замовляв завчасно нема тому компанія на власний розсуд замінила на інший колір. Написав в... Читать отзыв Користувався послугами 3 рази
2 з 3 разів дівчина отримала не те що я замовляв.
Перший раз я замовив завчасно, на сайті була пропозиція на момент оплати і я завчасно замовив і сплатив, але в день виконання замовлення мені приходить на пошту що того що я замовляв завчасно нема тому компанія на власний розсуд замінила на інший колір. Написав в тех підтримку сказали що вийде тільки так, чому можна замовляти на сайті коли саме цього товару нема? Цікаве питання. 2 раз все пройшло чудово, чудові квіти і нормально стояли.
3 замовлення так само замовляв завчасно, в результаті диво) вранці в день виконання приходить знов на пошту що так і так, але те що ви замовляли нема тому ми замінили знову на білий) Я написав в тех підтримку що 2 з 3 разів білий це перебір, ми домовилися замінити на червоний колір, оператор Дарʼя повідомила що змінила колір, все було чудово до моменту поки дівчина не отримала квіти, білі… Ввечері я написав одразу в тех підтримку на що мені сказали що розглянуть заяву з 10-17. Написав в день мені знову відповіла Дарʼя спитала номер замовлення о 12:20 і після цього ігнорувала та нічого не відповідала. Якщо запропонують розібратися в боті, то це смішно оскільки там вас просто ігнорують) з розумінням що не всі можуть повірити в те що підтримка ігнорує додам декілька скрінів, квіти можливо і чудові, але не ті за які ви платили і обирали) Сподіваюсь всі хто будуть замовляти не здивуються що шанси на те що приїде не те що замовляли 66,6% з 3 ситуацій
Ми ні в якому разі не хотіли, щоб у вас склалося враження, що вас ігнорують. На жаль, вчора стався технічний збій із нашими чатами, через що відповідь від нас затрималася.
Ми цінуємо вашу довіру та хочемо виправити ситуацію — вже підготували для доставку букета із 15 троянд разом із коробкою цукерок, щоб порадувати вашого одержувача.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і сподіваємося, що цей приємний жест змінить ваше враження про наш сервіс! 💐✨ Показать 1 ответ
Flowers.ua на вас все рівно
Розуміємо ваше розчарування через зміну часу доставки та заміну квітів. На жаль, через ситуацію з постачанням нам не вдалося забезпечити саме той букет, який ви обрали, і ми зробили все можливе, щоб запропонувати вам альтернативу.
Бачимо, що до замовлення додали коробочку цукерок, а також уже було оформлено повернення коштів за ранкову доставку та бонус на ваш рахунок. Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені, і ми завжди відкриті до діалогу. Якщо у вас ще залишилися питання чи побажання, будемо раді допомогти! 💐
Сюрприз зіпсовано
Ми вже оформили повернення коштів та, щоб виправити ситуацію, погодили доставку фруктової корзини. Нам справді важливо, щоб кожне замовлення приносило тільки радість, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб подібне не повторювалося.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію та дякуємо, що поділилися своїм досвідом. 🌿✨
Сервіс? Ні не знаєм
Не рекомендую в них шось замовляти взагалі. Краще звертайтесь до локальних продавців того міста куди будете замовляти квіти, тупо дешевше і... Читать отзыв Вперше замовляв на цьому сайті, двічі все було ок, навіть попри те що чомусь логістика здійснює доставку лише по номеру телефону. Коментарі до замовлення це тупо трата часу, вони уваги не звертають на те що там пише.
Не рекомендую в них шось замовляти взагалі. Краще звертайтесь до локальних продавців того міста куди будете замовляти квіти, тупо дешевше і точно отримають.
Ми вже вирішили питання з вашим замовленням і додали до нього коробку цукерок як знак нашої вдячності. Нам дійсно шкода, що у вас склався такий досвід, і ми працюємо над тим, щоб покращити сервіс. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими! 💐
Очікування та реальність
Ми знайшли ваше замовлення, вже зв’язалися з вами та узгодили доставку нового букета за гарантією якості! Окремо хочемо зазначити, що ми завжди телефонуємо одержувачу, щоб погодити час та адресу доставки, при цьому не розголошуючи інформацію про відправлення та відправника, щоб зберегти ефект сюрпризу.
Дякуємо, що довіряєте нам та вибираєте саме нас! Сподіваємось виправити ваше враження 🌸
Отзыв на жалобу
Ставлю две звезды только за сегодняшнего вежливого курьера.
Доставка нового букета стоила мне трех отзывов на этом сайте , звонка на горячую линию и общения в телеграмме. Когда оставляла жалобу по телефону сказали что коммуникация будет с отправителем , но по итогу была коммуникация с получателем. В общем и целом не рекомендую эту доставку ,... Читать отзыв
Ставлю две звезды только за сегодняшнего вежливого курьера.
Доставка нового букета стоила мне трех отзывов на этом сайте , звонка на горячую линию и общения в телеграмме. Когда оставляла жалобу по телефону сказали что коммуникация будет с отправителем , но по итогу была коммуникация с получателем. В общем и целом не рекомендую эту доставку , по тому что праздник и сюрприз заказывали на вчера , а нормальный букет привезли сегодня. Сомневаюсь конечно , что владелец доставки видит эти отзывы , но все же с большой просьбой прошу пересмотреть персонал и обслуживание данной организации.
Разочарован
Сделал заказ за неделю до дня рождения - из-за воздушных шаров в виде цифр, чтобы все было в наличии. Просил не экономить на цветах - я знаю как выглядит букет из 21-ой розы. Переспросил, когда назвали цену - сказали, что все нормально. Дважды просил упаковать в бумагу.
В результате:
- 21 роза размером... Читать отзыв Заказывал не один букет. Больше не буду.
Сделал заказ за неделю до дня рождения - из-за воздушных шаров в виде цифр, чтобы все было в наличии. Просил не экономить на цветах - я знаю как выглядит букет из 21-ой розы. Переспросил, когда назвали цену - сказали, что все нормально. Дважды просил упаковать в бумагу.
В результате:
- 21 роза размером максимум 35 см, выглядит как "букетик", а не как букет. Хотя цена вообще не была предметом обсуждений.
- Упаковка в какой-то убогий целофан. "Упаковку не оплачивали". Мне нужно было дополнительно спрашивать после двух упоминаний об упаковке?
- Курьер позвонил за день до доставки. Оказывается, есть услуга "сюрприз", мне просто нужно перед заказом подробно изучить весь сайт.
В качестве решения предложили что-то там при следующей доставке. Какая следующая доставка, вы что?
Попередній дзвінок здійснюють наші телефоністи для уточнення деталей доставки – ця інформація є на нашому офіційному сайті в розділі "Доставка і оплата".
Ми запропонували вам безкоштовно відправити ці бонуси у якості вибачення, але ви відмовилися – поважаємо ваше рішення.
Дякуємо за зворотний зв’язок! 💛 Показать 1 ответ
Черные цветы
Хотелось бы замену букета либо рафаэлло в утешение
Несвіжі квіти
Дуже прикро, отакий мама отримала подарунок на день народження за 1200 гривень((
Звертаємо увагу, що скарги щодо цього замовлення не було зафіксовано. Якщо у вас виникають складнощі або питання, будь ласка, звертайтеся до нашого відділу турботи — ми завжди готові швидко допомогти! 😊
Ми вже підготували доставку нового букета за гарантією якості та сподіваємося, що він подарує вам лише позитивні емоції. ❤️ Показать 1 ответ
Завжди якась лажа з квітами. Жодної доставки нормальної не було
Дві зірочки, а не одна, бо цього разу квіти були хоча б трохи свіжі, бо минулі доставки приходили вже підвʼялі. Не рекомендую, бо настрій має підійматись, а не падати після подарунків
Ми цінуємо довіру наших клієнтів та відповідально ставимося до якості квітів. Компанія навіть надає гарантію на якість квітів. Якщо квіти не простояли 5 днів при правильному догляді, ми пропонуємо заміну.
Недобросовісні
Щодо кількості троянд, дуже шкода, що виникла така ситуація. Ми б хотіли перевірити це питання детальніше, тому, будь ласка, напишіть нам номер Вашого замовлення або зв’яжіться з нашим менеджером. Ми обов’язково розберемося і знайдемо рішення.
Щодо форми оплати, вона дійсно зазначена в умовах замовлення. Ми пропонуємо передплату для зручності клієнтів, але також завжди раді запросити Вас у наші магазини, де Ви можете придбати букети та оплатити їх у найзручніший для Вас спосіб.
Нікому не пораджу.
Замовила 31 жовтня на сайті компанії доставку квітів в м. Житомирі, з точною датою та часом (на... Читать отзыв Вчора зіткнулася з ситуацією яку просто не можу відпустити. Просто заради того щоб більше ніхто не потрапив в таку ситуацію. Дійсно, на сайті компанії всі негативні коментарі видаляються, або ж взагалі не друкуються, і це вже показує рівень обслуговування. Бояться правди в очі!
Замовила 31 жовтня на сайті компанії доставку квітів в м. Житомирі, з точною датою та часом (на сайті ця послуга коштує додаткові кошти!) Квіти замовляла на 1 листопада на день народження мамі, яка живе у іншій країні, це мала бути приємна несподіванка на ювілей, яку працівники компанії похабно зіпсували. Через кілька годин після оплати замовлення мамі подзвонили з фірми і вона не відповіда на дзвінок. Відразу після цього моє замовлення поставили на паузу, коли я це побачила і звернулась у підтримку оператор повідомила що згідно политики обслуговування вони не доставляють квіти якщо отримувач не взяв трубку і вони не узгодили годину отримання, якоби вони не кажуть що буде доставлено і від кого але узгодити мають. От такий сервіс. Тобто навіть якщо ви заплатили щоб квіти були доставлені в вибраний час це нічого не гарантує. Поспілкувавшись з оператором ми дійшли до того що вранці в день замовлення мамі ще раз попередньо подзвонять і квіти будуть доставлені вчасно. В результаті, вранці 1 листопада, за годину до обраного часу я знову звернулася до того ж оператора і запитала чи вони звязалися з отримувачем, на що мені відповіли, що зараз зв'яжуться, хоча букет вже мав бути в дорозі, а потім відповіди що отримувач не бере трубку знову. Я спеціально уточнила у мами чи їй дзвонили і вона відповіла що їй ніхто не дзвонив, тобто якби я вранці знову не написала про моє замовлення ніхто б не згадав навіть і невідомо коли б воно було доставлено.
Мало того що мені довелося розкрити сюрприз який я приготувала , то мені ще запропонували додатково заплатити ще раз щоб мож замовлення було доставлено! І поки я не пригрозила зверненням до керівництва взагалі нічого не робили щоб виконати замовлення. В результаті замовлення привезли на дві години пізніше і не доставили до дверей як мали а подзвонили щоб мама вийшла на вулицю.
Маю жахливе враження від цієї компанії. Доречі, кілька років тому замовляла племінниці на 18-річчя квіти і замість 11 троянд доїхали 10! Тоді якось спустила їм це з рук, але зараз не можу промовчати, так вони мене своїм сервісом вивели із себе!!!! А спілкуватися з службою підтримки взагалі неможливо, таке враження що там якийсь бот відправляє шаблони і все, ніякого індивідуального підходу до клієнтів, не кажучи вже про повагу!!!!!
Згідно з нашою інформацією, Ви оформили замовлення з попереднім дзвінком отримувачу. Так як замовлення було на ранковий час, ми зв'язуємося с отримувачем напередодні ввечері. Ми розуміємо важливість збереження сюрпризу, тому ніколи не повідомляємо, що конкретно буде доставлено та від кого.
На жаль, нам не вдалося зв'язатися з отримувачем, про що сповістили Вас.
Вже зранку ми вдало з отримувачем та узгодили час очікування кур'єра та зробили доставку у найближчий точний час.
Працювали за регламентом компанії: надаємо безкоштовну послугу - зв'язок з отримувачем перед доставкою для узгодження адреси та часу, опираючись на вказані дані замовника.
За допомогою попереднього дзвінка у нас є можливість доставляти замовлення, навіть якщо замовник не знає адресу та місто отримувача.
У нас також є послуга Сюрприз, яка дозволяє замовити доставку без попереднього дзвінка.
Усі наші умови доставки вказані на сайті за посиланням: https://flowers.ua/ua/delivery
На Вашому балансі доданий подарунок від нашої компанії – коробка цукерок Raffaello, які Ви можете використати до будь-якого нового замовлення, сповістивши у коментарі або оператора.
Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.🌹🙏
Опис на сайті і отриманий товар не відповідають дійсності
були подарунок, кульки. Все було доставлено вчасно. Проте в букеті не було троянд і він виглядав маленьким і зовсім не... Читать отзыв Користувалася послугами компанії Flowers.ua більше 8 років, але зараз щось пішло не так... Заказала на ДН для рідної людини 04.09.24 букет з білих, жовтих хризантем та рожевих кущових троянд в коробці (як описано на сайті), крім того
були подарунок, кульки. Все було доставлено вчасно. Проте в букеті не було троянд і він виглядав маленьким і зовсім не таким як було на сайті. Написала менеджеру, сказали, що розбирається служба якості, зв'яжуться. Ніхто не відреагував до цього часу. Прикро, що обманюють клієнтів, псують настрій і
втрачають довіру.
Не доставили та загубили замовлення. Не користуйтесь glowers.ua!
Открытое недовольство.
Доставка…..
по итогу он пришел в 6 вечера! заказывая при этом утром.. я писал на почту с просьбой объяснить в чем проблема такой задержки. но не кто не чего не написал.
На сьогоднішній день на сайті вказано глобальний ассортимент(для всієї країни), а через не стабільність поставок через ситуацію у країні, іноді доводиться стикатися з необхідністю процедури заміни, а час, який витрачено на узгодження заміни призводить до переноса часу доставки, так як флористам ще потрібен час на створення букету.
Ми робимо все можливе для оптимізації ситуації, приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіткнутися, сподіваємося на Ваше розуміння. З Вами додатково зв'яжеться наш спеціаліст відділу якості для розв'язання питання.
Ось таку композицію привезли
Для Вашої композиції була використана свіжа квітка. Наступного дня Ви звернулися та повідомили, що листя гортензії почали в'янути. Композицію потрібно зволожувати, щоб тримати квіти у вологій губці, особливо, якщо це гортензія.
Для покращення Вашого настрою нами було запропонований вибачальний букетик, але отримувач не підтвердив отримання на час, який було запропоновано. Тому, вибачальна доставка ще не виконана.
Передали інформацію до відділу якості, щоб зв'язалися з Вами та пояснили детальніше інформацію.
Незаловолена такою послугою.
Нагадаємо,що зараз, при замовленні букету на сайті діє гарантія якості. Якщо квіти не простояли 5 днів при належному догляді, ми змінюємо букет.
Ставлю 2 за минулі замовлення
До речі, проблеми із пізньою доставкою в компанії вже давно, але щоб так нагло питати про інший час це вже занадто!
жахливий серів. зіпсували подарунок
Відгуки на їх сайті з оцінкою нижче 3 не показуються. тому може навіть не намагатись їх там писати
Просимо вибачення за надані незручності. Для перевірки інформації та виправлення ситуації, будь ласка, підкажіть номер замовлення.
Третій раз видаляють мій відгук!!
Якщо Ваше замовлення не було доставлене і не узгоджена доставка на інший час, то кошти повертаються в повному обсязі на карту, з якої була оплата. Повідомте, будь ласка, Ваш номер замовлення, щоб ми могли перевірити інформацію та зв'язатися з Вами для вирішення питання
Поломані квіти
Ввечері доставили квіти, замість 7 роз принесли 6 та одну поломану, яка десь валялась всередині 😡 За такі кошти букет з ломаною розою?! Школа витрачених коштів! Більше ніяких замовлень тут. Воно того не варте!
Час йде flowers.ua не змінюються
Курʼєр запізнився на 50 хвилин, без попередження про запізнення, подзвонив і поставив перед фактом що він вже під... Читать отзыв Замовляв на flowers.ua 2 рази, один раз до повномасштабної війни і другий раз вчора (2024-02-13) з доставкою на 2024-02-14. Попри велике вікно для доставки (з 9 до 13 години), не встигли доставити в часно (flowers.ua, думаєте час люди обирають просто по пріколу?).
Курʼєр запізнився на 50 хвилин, без попередження про запізнення, подзвонив і поставив перед фактом що він вже під підʼїздом.
Нас вже не було дома, тому я обрав повернення коштів.
Більше користуватись цим сервісом не збираюсь. Будь ласка, робіть щось з вашим плануванням, це не ок що ви не можете вчасно доставити квіти.
Хочу також зазначити що попереднього разу гроші були повернуті без проблем, в цей раз сподіваюсь буде так само.
Номер замовлення 265234825.
Доставка цветов от flowers.ua
Заказали букет "Гармония" на сайте flowers.ua.
Ожидание и реальность на прикреплённых фото. Смотрите сами и делайте выводы. Наш праздник был испорчен.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!!
При правильному догляді квітка в теплому приміщенні розкривається.
Уточніть, будь ласка. номер замовлення, щоб ми могли зв'язатися з вами для розв'язання питання.
Мої враження у друге були зіпсовані, після отримання квітів.
P.S. Рекомендація. Якщо онлайн купуєте квіти, то перед отриманням просить, щоб вам відправили фото перед отправкою квітів і при отриманні ви вже зможете звірити стан, що було відправлено і що ви отримуєте.
Фото троянд по Вашому замовленню 260919542