Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б При покупці монітора запропонували купити послугу захист від розбиття, купив, і нажаль розбив його за пів року після покупки, звернувся з цього приводу, мене перекинули на «страхову» «ремонтну» контору, відправив я монітор, чекав я 3 тижні поки за нього візьмуться і через декілька днів дізнався що в ремонті відхилено бо у контори «не вистачає запчастин для ремонту» і вони повернуть... Читать отзыв При покупці монітора запропонували купити послугу захист від розбиття, купив, і нажаль розбив його за пів року після покупки, звернувся з цього приводу, мене перекинули на «страхову» «ремонтну» контору, відправив я монітор, чекав я 3 тижні поки за нього візьмуться і через декілька днів дізнався що в ремонті відхилено бо у контори «не вистачає запчастин для ремонту» і вони повернуть гроші за послугу, ахаха, вдумайтесь, люди купують цю послугу, не розбив той добре, заробили на тобі, розбив? ну і іди гуляй і запхни свої 500 гривень куди подалі, мафія процвітає)
Дякуємо за ваш відгук. Дуже шкода, що ситуація склалася саме так. Щоб ми могли детально розібратися та надати максимально точний коментар, просимо надіслати номер замовлення або ваш контактний номер телефону на пошту [email protected].
Ми перевіримо всі умови послуги за вашим чеком і обов’язково розглянемо цю ситуацію з нашими партнерами. Чекаємо на ваш лист!
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б СТОП корупції виклало статтю про них, ганьба!!! https://www.stopcor.org/section-uanews/newsamp-ukrainska-kompaniya-comfy-pratsyue-v-timchasovookupavnomu-krimu-25-07-2024.html https://www.facebook.com/share/v/wSoGCnXoC8CC2DUJ/
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Замовила холодильник. Важливо було отримати в певний день. Перед замовленням телефонувала в довідкову підтвердили що доставка в цей день можлива. Зробила замовлення через інтернет. Перптелефлнували підтвердили. Потім знову зателефонувати той же менеджер і сказав що доставка не можлива у звязку з відключення світла. Причому в ці дні субота та неділя в Києві вдень світло не виникали. Зв'язувала з менеджером... Читать отзыв Замовила холодильник. Важливо було отримати в певний день. Перед замовленням телефонувала в довідкову підтвердили що доставка в цей день можлива. Зробила замовлення через інтернет. Перптелефлнували підтвердили. Потім знову зателефонувати той же менеджер і сказав що доставка не можлива у звязку з відключення світла. Причому в ці дні субота та неділя в Києві вдень світло не виникали. Зв'язувала з менеджером знову - виявилось що моєї доставки не буде, причина мені не змогли додзвонитися и підтвердити замовлення а що вибачайте було напередодні? На запитання чи впливає світло га доставку сказали ні...ЯК НАСЛІЖОК ПОТРІБНОГО ТОВАРУ В ПОТРІБНИЙ ДЕНЬ НЕ МАЄ... є безліч магазинів, ціни однакові зазвичай. Якщо б не велика мережа магазинів думала б що звичайні шахраї. Якщо потрібен товари без нервів і своєчасно.. це точно не в цей магазин!!!
Розуміємо, що різні свідчення щодо дати доставлення не викликають довіри. Наразі, без вашого номера телефону, не маємо змоги дізнатись деталі та коректну причину затримки. В будь-якому разі, перепрошуємо, що так трапилось 🙏
Сподіваємось, що доставлення все ж таки було виконано, а холодильник холодить як треба! Якщо питання залишається відкритим – звʼяжіться з нами будь-яким зручним способом >> faq.comfy.ua/contact-us/
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Как оказалось комфи красиво только когда нужно им. В остальном не дай бог столкнутся с некачественным товаром или сервисом, тогда и появится истинное лицо сети. Никто не обратит внимания на то что Вы постоянный клиент и не предложит поискать решения. Ответ один - на сервис, через три дня возвращают с сервиса товар с тем-же дефектом и опять ответ один -... Читать отзыв Как оказалось комфи красиво только когда нужно им. В остальном не дай бог столкнутся с некачественным товаром или сервисом, тогда и появится истинное лицо сети. Никто не обратит внимания на то что Вы постоянный клиент и не предложит поискать решения. Ответ один - на сервис, через три дня возвращают с сервиса товар с тем-же дефектом и опять ответ один - на сервис)))).
Ми дуже вдячні за ваш відгук та відверте висловлення вашої думки. Прикро почути, що ви зустрілися з проблемами у роботі техніки. Кожна техніка захищена гарантійними зобов'язаннями виробника. І саме для цього вона існує - при виявленні некоректної роботи, саме фахівець виробника може перевірити та з'ясувати причину та полагодити техніку. Ми не маємо власних сервісних центрів, але якщо ви передаєте через наш магазин техніку, можемо проконтролювати, підтримувати зв'язок з сервісним центром, допомогти додати додатковий опис, або відео/фото матеріали, щоб сервісний центр міг відстежити дефект, який ви спостерігаєте.
Якщо ваше питання не вирішене, напишіть нам на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1906679 ваш номер телефону та номер акту прийому-передачі. Опишіть який саме дефект не підтверджує сервісний центр, та ми все перевіримо для вас, і допоможемо розібратись, що можна зробити, які подальші кроки. Якщо є фото або відео докладіть його також. Будемо чекати на ваш лист. З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Шановні покупці, після купівлі в магазині, особливо дрібних товарів, обов'язково перевіряйте чек, не виходячи з магазину. 03.06.2023 купуючи гель для прання продавчиня на касі запитала чи потрібен мені пакет на що я відповів НІ. Глянувши в чек, нажаль вже дома, я був неприємно здивований так як виявилося, що я купив не існуючий пакет. Так, я розумію сума... Читать отзыв Шановні покупці, після купівлі в магазині, особливо дрібних товарів, обов'язково перевіряйте чек, не виходячи з магазину. 03.06.2023 купуючи гель для прання продавчиня на касі запитала чи потрібен мені пакет на що я відповів НІ. Глянувши в чек, нажаль вже дома, я був неприємно здивований так як виявилося, що я купив не існуючий пакет. Так, я розумію сума не велика, але так можна кожному покупцю впарювати навіть дорожчі речі. В одного не пройде, а в когось, як у мене пройде. Висновок один виторгу нема будемо ШАХРАЮВАТИ, та розводити покупців!!!!!
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно, ми згодні з вами що ви повинні отримувати та сплачувати кошти лише за ті товари та послуги які ви отримали або бажали придбати. Можливо стався людський фактор та касир помилково не прибрала пакет з вашого чека. Ми вже маємо варіант рішення цієї ситуації. Але бракує деталей. Будь ласка, для того, щоб ми мали змогу розібратись, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або повне, якісне фото чека). Темою листа вкажіть "відгук №1854563". Впевнені що зможемо позитивно вирішити ситуацію яка склалась. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б В моем случае, продают товар по стоимости на сайте 18.499. А в чеке, без информирования меня, вижу: Стоимость товара 16,000 тысяч и 1,500 грн книги в электронном виде. На вопрос, что это: ответ, "подарок". Зачем он мне, не понятно, и хочу видеть полную стоимость своей покупки, а не виртуальные книги. Суть, книги не облагаются налогом. Вот 1,5 тыс грн Комфи... Читать отзыв В моем случае, продают товар по стоимости на сайте 18.499. А в чеке, без информирования меня, вижу: Стоимость товара 16,000 тысяч и 1,500 грн книги в электронном виде. На вопрос, что это: ответ, "подарок". Зачем он мне, не понятно, и хочу видеть полную стоимость своей покупки, а не виртуальные книги. Суть, книги не облагаются налогом. Вот 1,5 тыс грн Комфи увел себе в карман. А пиарятся, на помощи ЗСУ. Смех. Налоговая, обратите внимание.
Добрий день. дякуємо за ваш відгук. Ми популяризуємо читання українською мовою з приводу чого у нас проводиться відповідна акція. Ви стали володарем книги/комплекту книг які ми надаємо для клієнтів, щоб додати ще більше користі до вашого досвіду покупок у COMFY. Завантажити книжки можна на спеціальній сторінці на сайті. Для цього потрібно ввести ваш номер телефону та ідентифікатор, зазначений у чеку. Ви можете ознайомитись з правилами акції на сайті https://comfy.ua/, за телефоном 0800303505 детальніше. Звичайно ви можете від неї відмовитися, але так ви втратите можливість отримати справді цікаву та корисну книжку В нас є рецепти, дитяча література, асортимент буде розширюватися. Ми обов’язково намагаємося попереджати покупців про участь в акції . Можливо продавець поспішав та упустив цю значну деталь за що ми приносимо вам свої вибачення, але ви не втратили зайві кошти, а навпаки отримали можливість. Якщо ви не згодні або бажаєте отримати більше інформації стосовно цієї ситуації, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека), номер телефону, замовлення чи бонусної картки. Темою листа зробіть "відгук №1841547" З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Продают смарт часы с багами, я полагаю, прекрасно зная об этом, а потом хотят 1000 гр, чтобы "решить" эту проблему, прикрываясь словом "настройка".не плохая схема, да? На часах в списке приложений не отрываются приложения, ну ладно, я нашла способ как открывать тренировки и не заходя в список, это то что мне практически надо от часов. Остальные игрушки вроде удаленного фото... Читать отзыв Продают смарт часы с багами, я полагаю, прекрасно зная об этом, а потом хотят 1000 гр, чтобы "решить" эту проблему, прикрываясь словом "настройка".не плохая схема, да? На часах в списке приложений не отрываются приложения, ну ладно, я нашла способ как открывать тренировки и не заходя в список, это то что мне практически надо от часов. Остальные игрушки вроде удаленного фото или загруженного калькулятора меня не очень интересуют. НО это не то, что ожидаешь, делая покупки в якобы приличном магазине. Заниматься возвратами-заменами-защитой-прав-потребителей у меня времени нет, на это , наверное и расчитано. p.s.но консультант, обслуживание был хороший, так что не всё так плохо.
Достоинства:
Временами не плохое обслуживание
Недостатки:
Слишком навязчивый сервис никому ненужных настроек, страховок и т.д.
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук! Наша мережа не зацікавлена штучно нав'язати вам той чи інший сервіс, налаштування. Скоріш за все годинник який ви придбали має збій системи. Пропонуємо вам звернутись до нашого магазину для передачі годинника до офіційного сервісного центру виробника для діагностики та ремонту. Також хочемо більш детально розібратись в ситуації з приводу налаштувань які вам пропонували наші продавці та позитивно вирішити цю ситуацію. Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека), номер телефону, замовлення чи бонусної картки. Темою листа зробіть "відгук №1839865" З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Купили техніку в COMFY, розчарована. Спочатку сказали що страховку на 9-сісяців оформляють, а коли хочеш повернуси кошти через невикористану страховку товони кажуть що зробили знижку на товар. Більше в цей магазин заходити не буду.
Добрий день! Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з темою листа "відгук otzyvua №1758231 до якого магазину ви звертались та дані вашої покупки, це може бути фото чеку повністю та чітке, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка. Ми перевіримо для вас інформацію щодо включених послуг та надамо зворотний зв'язок. Приносимо вибачення за отримані незручності, впевнені, що виникло не порозуміння, а якщо дії консультанта були невідповідними проведемо роз'яснювальну роботу та знайдемо рішення для вас. З повагою, служба підтримки COMFY
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Покупал пылесос для матери .Я в них не розбираюсь. Попросил консультанта выбрать пылесос для бабушки. Очень люблю бош .Не разу не подводил. Она очень хотела мешковый пылесос. Это мальчик заговорил ей зубы и подсунул пылесос без мешка. Бабушка просто не может его от пола оторвать и им нормально пользоватся. Она после инсульта .Я инвалид второй группы .Написал в отзывы правду... Читать отзыв Покупал пылесос для матери .Я в них не розбираюсь. Попросил консультанта выбрать пылесос для бабушки. Очень люблю бош .Не разу не подводил. Она очень хотела мешковый пылесос. Это мальчик заговорил ей зубы и подсунул пылесос без мешка. Бабушка просто не может его от пола оторвать и им нормально пользоватся. Она после инсульта .Я инвалид второй группы .Написал в отзывы правду про это чудо и как консультант обманул. Притом что при чистке дышишь всей этой пылью. Я бы очень не хотел чтобы чьи то родители дышали бы этой пылью. Позвонил из комфи человек стал расхваливать этот чудо пылесос. Бабушка сама виновата что такой взяла .
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди надаємо вичерпну консультацію щодо технічної складової товару та готові відповідати на будь-які питання, які можуть у вас виникнути. Прикро, що покупка не виправдала очікувань та ми дотримуємось чинного законодавства щодо умов обміну та повернення техніки належної якості протягом 14 днів. Також ми завжди на зв'язку та готові відповісти на ваші питання, проконсультувати щодо обміну на інформаційній лінії 0 800 303 505 або на електронній пошті [email protected]
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Купили годинник 30.07.2022р. В цей же день хотіли зробити повернення так як годинник завіс на картинці оновлення. В магазині відмовили, причина відмови "вони були у використанні 5 хвилин". В де повернення на протязі 14 днів.
Ми завжди дотримуємось чинного законодавства щодо процедури обміну та повернення техніки належної якості протягом 14 днів. Умови наступні: 1. є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару ✅ 2. збережені заводські пломби, захисні плівки на товар ✅ 3. збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася ✅ 4. товар не має слідів експлуатації ✅
Рішення щодо обміну та повернення приймається сервісним менеджером у магазині по факту огляду товару. Також ми завжди на зв'язку для вас та раді відповісти на ваші питання! Інформація лінія 0 800 303 505 або електронна пошті - [email protected]
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Придбала епілятор Rowenta EP5640,дуже гарна якість,чудово видаляє волоси,тихо працює,легкий в руці Користуюся із задоволенням та раджу іншим.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Ніж від тефаль K2320914 Ice force 11см.дуже класний.Легко користуватися,можна мити в посудомийній машині навіть.Якісне лезо.Тефаль як завжди на висоті. Раджу іншим.
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Отримую задоволення від використання простим контейнером від Тефаль K3021812 0.80л.В ньому зберігається все просто чудово. Можна брати з собою будь що,та буди впевненою,що нічого не проллеться.Займає мало місця,можна використовувати для зберігання в холодильнику,розігрівати,що потрібно,в мікрохвильовій печі,тобто дуже зручна річ.Користуюся та раджу іншим
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Придбала набір сковорідок від тефаль L9569053 ingenio 3пр.зі знімною ручкою,дякую консультанту,що порадив цей набір,він чудовий!!! Зі знімною ручкою працювати ще краще.Раджу іншим
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Придбала Opti Grill Elite GC750830,сказати,що він класний не сказати нічого,це просто чудо.Він неперевершений,якісний можна приготувати багато страв,головне-це якісна їжа.Користуюся із задоволенням. Тефаль радує завжди.
Катерина, дякуємо вам за такий чудовий відгук! Бажаємо вам творчого натхнення для приготування смачненьких страв з новим помічником! До нових чудових покупок у COMFY 💚🤗🧡
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Купил я у них холодильник около 3 месяцев назад. Через 2 недели заметил брак, в морозилке начал появляться лёд ближе к дверце(холодильник как бы не дешевый, 20000 стоил, с системой но фрост(горенье). Позвонил в сервис, сделал заявку(еще 6 октября), мастер перезвонил через 5 дней, сказал вышлите фотографии где намораживает, выслал. Сказал нужно менять резинку, он ее закажет на заводе, только... Читать отзыв Купил я у них холодильник около 3 месяцев назад. Через 2 недели заметил брак, в морозилке начал появляться лёд ближе к дверце(холодильник как бы не дешевый, 20000 стоил, с системой но фрост(горенье). Позвонил в сервис, сделал заявку(еще 6 октября), мастер перезвонил через 5 дней, сказал вышлите фотографии где намораживает, выслал. Сказал нужно менять резинку, он ее закажет на заводе, только придется подождать недели две. Но она не пришла и через 2 недели, и по сей день. Мои повторные звонки никаких результатов не дали. Второй раз позвонил сказали что резинка не пришла, придет скорее всего в середине ноября... Перезвонил в середине ноября, сказали что сейчас вам перезвонит человек по техническим вопросам(никто не перезвонил). Перезвонил снова им, попросил заменить мне товар, так как они не могут его подчинить. На что мне ответили, что мол они должны отремонтировать его 3 раза, и если с 3 ремонта опять будет намораживать, то только тогда они его смогут заменить, и опять сказали ждать резинку до середины декабря теперь. Я смотрю так и гарантия к концу может подойти... Сколько я ждать должен? Год? Или может весь срок дополнительной гарантии в 3 года за которую я заплатил, и ваши консультанты уверяли, что вплоть до возврата денег если будет поломка или брак. Я вот не пойму - это что такая БОЛЬШАЯ сложность резинку заказать и установить по гарантии. Раньше покупал и никаких вопросов с комфи не возникало, до тех пор пока не столкнулся с их гарантий и сервисами. Ну если в середине декабря так и не будет продвижения, буду подавать на них в суд, сервисный ремонт по закону должен длиться 14 дней, после чего только по согласованию сторон, далее за каждый день компания должна компенсировать по 1% от стоимости товара просрочки по ремонту.
Евгене, доброго дня! Спасибі за ваш відгук, та що ділитесь своїм досвідом! Розуміємо ваші емоції, адже насправді прикро, коли техніка виходить з ладу, та працює гірше, аніж в перший час використання! Так справді буває, коли деякі зап.частини та розхідні матеріали треба замовляти напряму із заводу виробника. Кожен сервісний центр зацікавлений у якісній заміні, тому це дійсно може зайняти певний час. Опишіть в листі на наш електронний адрес [email protected] куди саме звертались, та на який номер телефону була здійснена ця покупка та прикріпіть скриншот цього відгуку!
Хочемо все уточнити, та зі свого боку за можливістю прискорити цей процес! З найкращими побажаннями, COMFY
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Купив товар на 1.500$ заказала доставку. целый день просидев у парадного, общение происходило в телефонном режиме: ой а мы перепутали локацию, ждите… едем… опять звонок от водителя : да, едем. Обьясняю, что в квартире не могу ждать, так как там происходит ремонт и банально не могу там находиться! Звонок от службы доставки: извините, но доставки не будет… на часах уже... Читать отзыв Купив товар на 1.500$ заказала доставку. целый день просидев у парадного, общение происходило в телефонном режиме: ой а мы перепутали локацию, ждите… едем… опять звонок от водителя : да, едем. Обьясняю, что в квартире не могу ждать, так как там происходит ремонт и банально не могу там находиться! Звонок от службы доставки: извините, но доставки не будет… на часах уже 19:52, день потерян в ожиданиях! Не советую связываться с этой шарашкиной конторой!
Вікторія, вибачте за цю ситуацію - нам дійсно шкода, що ви марно витратили свій час на очікування служби доставки.
Зі свого боку нам хочеться розібратись, чому саме так сталось, аби в майбутньому не повторювалось! Розуміємо, час компенсувати не вийде, проте ми будемо раді нарахувати для вас бонус, аби поліпшити враження від покупки. Адже новий товар повинен приносити тільки позитивні емоції!
Напишіть номер телефону, на який оформили покупку та прикріпіть скріншот цього відгуку нам на ел.адресу [email protected] З нетерпінням чекаємо на ваш лист!
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Заказали 2 кондиционера с установками от магазина, в итоге один отказались устанавливать, но да ладно. Снимали стеклопакет при установки, на нем была солнцезащитная фольга, на следующее утро обнаружили удар от молотка и трещина, сразу же позвонили и объяснили ситуацию, оставили заявки отправили фото. Одни обещания решения этой проблемы. В техсервисе даже решать это не хотят, ни звонка от них, ничего.... Читать отзыв Заказали 2 кондиционера с установками от магазина, в итоге один отказались устанавливать, но да ладно. Снимали стеклопакет при установки, на нем была солнцезащитная фольга, на следующее утро обнаружили удар от молотка и трещина, сразу же позвонили и объяснили ситуацию, оставили заявки отправили фото. Одни обещания решения этой проблемы. В техсервисе даже решать это не хотят, ни звонка от них, ничего. Я просто в бешенстве, и без наказанно я это не оставлю. Мастера и техсервис это полный отстой от комфи. И здесь ни извинений, просто наплевать на клиентов. И вместо своих горе мастеров, возьмите толковых людей. Или обучайте их элементарным вещам. Установка была 14.07,заявка на повреждение 15.07 с самогр утра. Фольга отклеилась из-за потока воздуха от кондиционера, так бы нас держали за лохов. Совести нет, человечности так же. Желаю таким мастерам и сервисам скорее прогореть и что бы попался человек который засудил контору и виноватых. Ни ногой в ваш комфи и тем более услуги от вашего словесного техсервиса. Я еще подниму кипишь в вашем магазине
Скам контора
Дякуємо за ваш відгук. Дуже шкода, що ситуація склалася саме так. Щоб ми могли детально розібратися та надати максимально точний коментар, просимо надіслати номер замовлення або ваш контактний номер телефону на пошту [email protected].
Ми перевіримо всі умови послуги за вашим чеком і обов’язково розглянемо цю ситуацію з нашими партнерами. Чекаємо на ваш лист!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Комфі торгує в Криму
https://www.stopcor.org/section-uanews/newsamp-ukrainska-kompaniya-comfy-pratsyue-v-timchasovookupavnomu-krimu-25-07-2024.html
https://www.facebook.com/share/v/wSoGCnXoC8CC2DUJ/
Не рекомендую. Особливо якщо хочеться отримати товар сіоєчасно
Ірино, дякуємо за ваш відгук.
Розуміємо, що різні свідчення щодо дати доставлення не викликають довіри. Наразі, без вашого номера телефону, не маємо змоги дізнатись деталі та коректну причину затримки. В будь-якому разі, перепрошуємо, що так трапилось 🙏
Сподіваємось, що доставлення все ж таки було виконано, а холодильник холодить як треба! Якщо питання залишається відкритим – звʼяжіться з нами будь-яким зручним способом >> faq.comfy.ua/contact-us/
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Кофемашина
Ми дуже вдячні за ваш відгук та відверте висловлення вашої думки. Прикро почути, що ви зустрілися з проблемами у роботі техніки. Кожна техніка захищена гарантійними зобов'язаннями виробника. І саме для цього вона існує - при виявленні некоректної роботи, саме фахівець виробника може перевірити та з'ясувати причину та полагодити техніку. Ми не маємо власних сервісних центрів, але якщо ви передаєте через наш магазин техніку, можемо проконтролювати, підтримувати зв'язок з сервісним центром, допомогти додати додатковий опис, або відео/фото матеріали, щоб сервісний центр міг відстежити дефект, який ви спостерігаєте.
Якщо ваше питання не вирішене, напишіть нам на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1906679 ваш номер телефону та номер акту прийому-передачі. Опишіть який саме дефект не підтверджує сервісний центр, та ми все перевіримо для вас, і допоможемо розібратись, що можна зробити, які подальші кроки. Якщо є фото або відео докладіть його також.
Будемо чекати на ваш лист.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY
Перевіряте чеки ШАХРАЇ
03.06.2023 купуючи гель для прання продавчиня на касі запитала чи потрібен мені пакет на що я відповів НІ. Глянувши в чек, нажаль вже дома, я був неприємно здивований так як виявилося, що я купив не існуючий пакет.
Так, я розумію сума... Читать отзыв Шановні покупці, після купівлі в магазині, особливо дрібних товарів, обов'язково перевіряйте чек, не виходячи з магазину.
03.06.2023 купуючи гель для прання продавчиня на касі запитала чи потрібен мені пакет на що я відповів НІ. Глянувши в чек, нажаль вже дома, я був неприємно здивований так як виявилося, що я купив не існуючий пакет.
Так, я розумію сума не велика, але так можна кожному покупцю впарювати навіть дорожчі речі. В одного не пройде, а в когось, як у мене пройде.
Висновок один виторгу нема будемо ШАХРАЮВАТИ, та розводити покупців!!!!!
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, ми згодні з вами що ви повинні отримувати та сплачувати кошти лише за ті товари та послуги які ви отримали або бажали придбати.
Можливо стався людський фактор та касир помилково не прибрала пакет з вашого чека.
Ми вже маємо варіант рішення цієї ситуації.
Але бракує деталей.
Будь ласка, для того, щоб ми мали змогу розібратись, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або повне, якісне фото чека).
Темою листа вкажіть "відгук №1854563".
Впевнені що зможемо позитивно вирішити ситуацію яка склалась.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Укланяются от уплаты налогов.
дякуємо за ваш відгук.
Ми популяризуємо читання українською мовою з приводу чого у нас проводиться відповідна акція.
Ви стали володарем книги/комплекту книг які ми надаємо для клієнтів, щоб додати ще більше користі до вашого досвіду покупок у COMFY.
Завантажити книжки можна на спеціальній сторінці на сайті. Для цього потрібно ввести ваш номер телефону та ідентифікатор, зазначений у чеку. Ви можете ознайомитись з правилами акції на сайті https://comfy.ua/, за телефоном 0800303505 детальніше. Звичайно ви можете від неї відмовитися, але так ви втратите можливість отримати справді цікаву та корисну книжку В нас є рецепти, дитяча література, асортимент буде розширюватися.
Ми обов’язково намагаємося попереджати покупців про участь в акції . Можливо продавець поспішав та упустив цю значну деталь за що ми приносимо вам свої вибачення, але ви не втратили зайві кошти, а навпаки отримали можливість.
Якщо ви не згодні або бажаєте отримати більше інформації стосовно цієї ситуації, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека), номер телефону, замовлення чи бонусної картки.
Темою листа зробіть "відгук №1841547"
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Новая схема заработать на "лохах"
Дякуємо за ваш відгук!
Наша мережа не зацікавлена штучно нав'язати вам той чи інший сервіс, налаштування.
Скоріш за все годинник який ви придбали має збій системи.
Пропонуємо вам звернутись до нашого магазину для передачі годинника до офіційного сервісного центру виробника для діагностики та ремонту.
Також хочемо більш детально розібратись в ситуації з приводу налаштувань які вам пропонували наші продавці та позитивно вирішити цю ситуацію.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки (або фото чека), номер телефону, замовлення чи бонусної картки.
Темою листа зробіть "відгук №1839865"
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Купила техніку!
Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з темою листа "відгук otzyvua №1758231 до якого магазину ви звертались та дані вашої покупки, це може бути фото чеку повністю та чітке, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна картка.
Ми перевіримо для вас інформацію щодо включених послуг та надамо зворотний зв'язок. Приносимо вибачення за отримані незручності, впевнені, що виникло не порозуміння, а якщо дії консультанта були невідповідними проведемо роз'яснювальну роботу та знайдемо рішення для вас.
З повагою, служба підтримки COMFY
издевательство над матерью
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди надаємо вичерпну консультацію щодо технічної складової товару та готові відповідати на будь-які питання, які можуть у вас виникнути. Прикро, що покупка не виправдала очікувань та ми дотримуємось чинного законодавства щодо умов обміну та повернення техніки належної якості протягом 14 днів.
Також ми завжди на зв'язку та готові відповісти на ваші питання, проконсультувати щодо обміну на інформаційній лінії 0 800 303 505 або на електронній пошті [email protected]
З повагою, COMFY
Відмови у поверненні
Дякуємо за ваш відгук.
Ми завжди дотримуємось чинного законодавства щодо процедури обміну та повернення техніки належної якості протягом 14 днів.
Умови наступні:
1. є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару ✅
2. збережені заводські пломби, захисні плівки на товар ✅
3. збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, брак, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блістерному) пакуванні - якщо пакування не відкривалася ✅
4. товар не має слідів експлуатації ✅
Рішення щодо обміну та повернення приймається сервісним менеджером у магазині по факту огляду товару.
Також ми завжди на зв'язку для вас та раді відповісти на ваші питання!
Інформація лінія 0 800 303 505 або електронна пошті - [email protected]
З повагою, COMFY
Якість на всі ?
Якісна техніка
Чудова якість
Чудова якість
Зі знімною ручкою працювати ще краще.Раджу іншим
Ви супер крута! Обіймаємо вас та цілуємо! Чекаємо знов на ваш візит!
Чудова якість
Тефаль радує завжди.
Гарантия, которой по сути нет!
Розуміємо ваші емоції, адже насправді прикро, коли техніка виходить з ладу, та працює гірше, аніж в перший час використання!
Так справді буває, коли деякі зап.частини та розхідні матеріали треба замовляти напряму із заводу виробника. Кожен сервісний центр зацікавлений у якісній заміні, тому це дійсно може зайняти певний час.
Опишіть в листі на наш електронний адрес [email protected] куди саме звертались, та на який номер телефону була здійснена ця покупка та прикріпіть скриншот цього відгуку!
Хочемо все уточнити, та зі свого боку за можливістю прискорити цей процес!
З найкращими побажаннями, COMFY
Ужасная доставка!!!!!
Зі свого боку нам хочеться розібратись, чому саме так сталось, аби в майбутньому не повторювалось! Розуміємо, час компенсувати не вийде, проте ми будемо раді нарахувати для вас бонус, аби поліпшити враження від покупки. Адже новий товар повинен приносити тільки позитивні емоції!
Напишіть номер телефону, на який оформили покупку та прикріпіть скріншот цього відгуку нам на ел.адресу [email protected]
З нетерпінням чекаємо на ваш лист!
З повагою, СOMFY
Плевательское отношение в техсервисе