Андрей Отзыв написан 19 сентября, 2023 год24 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Київ, проспект Оболонський, 21Б Как оказалось комфи красиво только когда нужно им. В остальном не дай бог столкнутся с некачественным товаром или сервисом, тогда и появится истинное лицо сети. Никто не обратит внимания на то что Вы постоянный клиент и не предложит поискать решения. Ответ один - на сервис, через три дня возвращают с сервиса товар с тем-же дефектом и опять ответ один - на сервис)))).
Ми дуже вдячні за ваш відгук та відверте висловлення вашої думки. Прикро почути, що ви зустрілися з проблемами у роботі техніки. Кожна техніка захищена гарантійними зобов'язаннями виробника. І саме для цього вона існує - при виявленні некоректної роботи, саме фахівець виробника може перевірити та з'ясувати причину та полагодити техніку. Ми не маємо власних сервісних центрів, але якщо ви передаєте через наш магазин техніку, можемо проконтролювати, підтримувати зв'язок з сервісним центром, допомогти додати додатковий опис, або відео/фото матеріали, щоб сервісний центр міг відстежити дефект, який ви спостерігаєте.
Якщо ваше питання не вирішене, напишіть нам на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1906679 ваш номер телефону та номер акту прийому-передачі. Опишіть який саме дефект не підтверджує сервісний центр, та ми все перевіримо для вас, і допоможемо розібратись, що можна зробити, які подальші кроки. Якщо є фото або відео докладіть його також.
Кофемашина - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми дуже вдячні за ваш відгук та відверте висловлення вашої думки. Прикро почути, що ви зустрілися з проблемами у роботі техніки. Кожна техніка захищена гарантійними зобов'язаннями виробника. І саме для цього вона існує - при виявленні некоректної роботи, саме фахівець виробника може перевірити та з'ясувати причину та полагодити техніку. Ми не маємо власних сервісних центрів, але якщо ви передаєте через наш магазин техніку, можемо проконтролювати, підтримувати зв'язок з сервісним центром, допомогти додати додатковий опис, або відео/фото матеріали, щоб сервісний центр міг відстежити дефект, який ви спостерігаєте.
Якщо ваше питання не вирішене, напишіть нам на електронну пошту [email protected] з відміткою відгук otzyv_ua №1906679 ваш номер телефону та номер акту прийому-передачі. Опишіть який саме дефект не підтверджує сервісний центр, та ми все перевіримо для вас, і допоможемо розібратись, що можна зробити, які подальші кроки. Якщо є фото або відео докладіть його також.
Будемо чекати на ваш лист.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY