Антон Отзыв написан 2 сентября, 2025 год5 просмотров
Сервіс бронювання та покупки квитків автолюкса "дно", попри це водії зробили все можливе щоб доставити вчасно. Білет купували заздалегідь, час відправлення оператором був змінений з 16:00 на 15:00 та ще й на іншому автобусі, але зі зміною місць і крім того поруч під'їхав автобус з відправкою на 16:00 (запитали у водія що він поіде за таким як у нас маршрутом). Через деякий час прийшло ще одне повідомлення, що "пересадочний" автобус буде відправлятись не у 22:30 а у 01:40, причина - запізнення автобуса з Варшави, виїхали ми о 2:10, квитки просили поруч і нам це підтвердили, але вони були по різних рядах. При дзвінку оператору вислухали, нічого не прояснили, відповіли дежурне "приносимо вибачення за незручності". Якби знали про це вибрали б інший маршрут чи час, розраховували прибути до Харкова о 5.30 а приїхали о 8.20. Чому я повинен чекати більше трьох годин автобус, який не буде мене чекати якщо я запізнюсь.
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією.
Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.
Неякісний сервіс - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук та перепрошуємо за всі незручності, з якими Ви зіштовхнулися. Ми раді, що робота водіїв залишила позитивне враження, але водночас визнаємо проблеми із сервісом бронювання та комунікацією.
Будь ласка, надішліть нам номер квитка, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів.