В цілому дуже комфортні автобуси, достатня кількість рейсів та зручний додаток. Проте, будь ласка, навчіть водіїв спілкуватися з клієнтами! Не скажу, що всі, є дійсно адекватні та привітні, АЛЕ деякі так псують враження про перевізника, і настрій псується на цілий день.
Мала неприємний досвід: не встигнувши навіть нічого сказати водію, його тон вже був дуже грубим коли він запитував яке в мене місце та куди я їду. Після я попросила допомогти мені з багажем, оскільки була важка валіза і я фізично не могла сама впоратися з нею. На що водій почав кричати на мене (упускаю вже момент, що звертався він до всіх пасажирів рос. мовою) типу невже ви не можете покласти валізу???? Якби могла, я б все ж таки сама її підняла та закинула в багажник, проте мені всеодно знадобилася допомога. Водій з ВЕЛИЧЕЗНИМ невдоволенням все ж допоміг, але при цьому ще встиг знову накричати на мене та розказати мені як я повинна складати валізу і скільки речей туди класти (він навіть не задумується про те, що є різні ситуації і люди можуть їхати дуже здалеку, відповідно і багаж буде не одна сумка вагою в 500 г).
Тому прошу звернути увагу на необхідність навчання персоналу елементарній ввічливості та повазі до пасажирів. Це важлива складова сервісу, яка суттєво впливає на репутацію компанії.
Достоинства:
Комфортні автобуси, достатня кількість рейсів, зручний додаток.
Поведінка водіїв - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)
Проте, будь ласка, навчіть водіїв спілкуватися з клієнтами! Не скажу, що всі, є дійсно адекватні та привітні, АЛЕ деякі так псують враження про перевізника, і настрій псується на цілий день.
Мала неприємний досвід: не встигнувши навіть нічого сказати водію, його тон вже був дуже грубим коли він запитував яке в мене місце та куди я їду. Після я попросила допомогти мені з багажем, оскільки була важка валіза і я фізично не могла сама впоратися з нею. На що водій почав кричати на мене (упускаю вже момент, що звертався він до всіх пасажирів рос. мовою) типу невже ви не можете покласти валізу???? Якби могла, я б все ж таки сама її підняла та закинула в багажник, проте мені всеодно знадобилася допомога. Водій з ВЕЛИЧЕЗНИМ невдоволенням все ж допоміг, але при цьому ще встиг знову накричати на мене та розказати мені як я повинна складати валізу і скільки речей туди класти (він навіть не задумується про те, що є різні ситуації і люди можуть їхати дуже здалеку, відповідно і багаж буде не одна сумка вагою в 500 г).
Тому прошу звернути увагу на необхідність навчання персоналу елементарній ввічливості та повазі до пасажирів. Це важлива складова сервісу, яка суттєво впливає на репутацію компанії.
отзыв
Комментарии к отзыву