АЛЛО отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей. Сеть магазинов бытовой техники и электроники
АЛЛО
1.3 5
4324 отзыва / 918883 просмотра
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Товар з вітрини

Олександр Олександр 6 часов 29 мин назад
Замовляв Samsung A36, прийшло повідомлення що можна забрати. Коли прийшов в магазин - єдиний екземпляр моделі яку я вибрав з вітрини і консультантка робить великі очі....Вас мали попередити. Це вже не перший раз така історія, минулий раз замовляв навушники.
Питання дотпрацівників АЛЛО - чого я маю купляти товар який вже хтось дивився, брав руками якщо я плачу за новий... Читать отзыв
Замовляв Samsung A36, прийшло повідомлення що можна забрати. Коли прийшов в магазин - єдиний екземпляр моделі яку я вибрав з вітрини і консультантка робить великі очі....Вас мали попередити. Це вже не перший раз така історія, минулий раз замовляв навушники.
Питання дотпрацівників АЛЛО - чого я маю купляти товар який вже хтось дивився, брав руками якщо я плачу за новий товар?

Не повернули кошти за бракований товар

Гость Гость пятница, 14 ноября
Дуже шкода,що не прочитала відгуки раніше...Це найгірший магазин в якому мені доводилося щось купувати! Не раджу нікому. Купуєш товар,він виявляється бракованим,приносиш назад в магазин,а гроші не повертають ( хоча по Закону України маю право повернути). Персонал зробить все,щоб тільки не повертати кошти. Можна зробити заміну,але товару немає в наявності в магазині,треба чекати. Дзвінок на гарячу лінію - марна трата часу.... Читать отзыв Дуже шкода,що не прочитала відгуки раніше...Це найгірший магазин в якому мені доводилося щось купувати! Не раджу нікому. Купуєш товар,він виявляється бракованим,приносиш назад в магазин,а гроші не повертають ( хоча по Закону України маю право повернути). Персонал зробить все,щоб тільки не повертати кошти. Можна зробити заміну,але товару немає в наявності в магазині,треба чекати. Дзвінок на гарячу лінію - марна трата часу. Питання не вирішили,гроші не повернули,бажання купувати в цьому магазині пропало назавжди. Як лотерея...

Не повернули кошти за браковані колонки, ЖАХ!

Валерія Валерія вторник, 11 ноября
Колонки Defender SPK-225 (65220)!
Змушена звертатися до Служби захисту прав споживачів з вимогою призначити перевірку роботи менеджерів та керівництва магазину «Алло».
Ситуація абсурдна: я придбала колонки, одна з яких не працює. Після відправки на технічний огляд мені заявили, що дефекту немає. Проте колонка й надалі не працює, а менеджери продовжують наполягати, що «все в порядку».
Мої численні звернення до служби... Читать отзыв
Колонки Defender SPK-225 (65220)!

Змушена звертатися до Служби захисту прав споживачів з вимогою призначити перевірку роботи менеджерів та керівництва магазину «Алло».

Ситуація абсурдна: я придбала колонки, одна з яких не працює. Після відправки на технічний огляд мені заявили, що дефекту немає. Проте колонка й надалі не працює, а менеджери продовжують наполягати, що «все в порядку».

Мої численні звернення до служби підтримки з відеодоказами несправності ігноруються. Повернення коштів за бракований товар відмовлено, хоча згідно ст. 8 та ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» я маю повне право на повернення грошей.

Таке ставлення — відверте обманювання покупців, і рано чи пізно постраждаю не лише я, а й інші споживачі. Не купуйте тут — вам продадуть брак, а потім будуть запевняти, що «все працює».

Це шарашкіна контора, яка порушує закон і користується беззахисністю покупців. Я розповім про це всім знайомим, щоб ніхто більше не став жертвою їхнього шахрайства.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО среда, 12 ноября
Доброго дня, валерія. Дякуємо за звернення та надану інформацію. Ми уважно розібрали ситуацію щодо Вашого звернення стосовно колонок Defender SPK-225 (65220).

За результатами проведеної перевірки та технічного огляду було встановлено, що виріб відповідає заявленим характеристикам і не має виявлених технічних несправностей. З цього приводу Вам була надана офіційна відповідь від юридичного відділу компанії відповідно до вимог чинного законодавства України.

Звертаємо увагу, що гарантія на товар залишається чинною протягом усього гарантійного терміну. Завжди є можливість передати товар повторно на дігностику, з быльш детальним описом дефекту.
Але після завершення перевірки товар було повернуто для отримання, однак, як зафіксовано, Ви відмовилися приймати товар.

З повагою Анатолій
Департамент турботи про Клієнтів

Не хотят возвращать деньги за наушники.

Alia Alia суббота, 1 ноября
Купила 9 дней назад, наушники Redmi buds 6 pro. Очень их хотела, мне подарили деньги на день рождения, 3 человека скинулись, потому что я очень хотела наушники. У меня телефон Xiaomi, потому эта фирма мне очень нравится, но было моё разочарование, что они за свои 3200 грн такие плохие. Микрофон плохой, звук как металлический, у мужа есть Хуавей наушники,... Читать отзыв Купила 9 дней назад, наушники Redmi buds 6 pro. Очень их хотела, мне подарили деньги на день рождения, 3 человека скинулись, потому что я очень хотела наушники. У меня телефон Xiaomi, потому эта фирма мне очень нравится, но было моё разочарование, что они за свои 3200 грн такие плохие. Микрофон плохой, звук как металлический, у мужа есть Хуавей наушники, 10 летней давности, мы проверяли так у них лучше микрофон чем редми. Когда с распущенными волосами, сенсор наушников такой чувствительный, что они постоянно отключались от волос. Видео после 4 часов прослушивания, они сами выключались включались и так постоянно. Меня это разочаровало и я решила ох вернуть. Я их использовала 1 день блин!!! Потом положила в коробку, потому что, понимала что нужно быть аккуратной, и отработала неделю и поехала из возвращать, и мне отказали!!!! Очень интересно, что мужчина в магазине, без света был и проверял их долго и за это время протирал их сто раз тряпочкой своей какой-то,тер и тер тряпочкой, и потом свет дали в магазине и он вдруг говорит, что кейс весь поцарапанный! Удивительно блин. За 1 день использования он вдруг стал как за год использования. Отличный подарок на день рождение. Написала заявления на имени директора. Летом делала покупки в этом магазине, думала они ок, теперь разочарована (((((((
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО воскресенье, 2 ноября
Добрий день, Алла. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександра, Департамент Турботи про Клієнтів. Показать 1 ответ

Затримка відповіді позбавила можливості оперативно зафіксувати пошкодження в нової пошти

Вадим Вадим четверг, 30 октября
18.09 приїхав HDD у мінімальному пакуванні: тільки товста плівка(від виробника) і шматок коробки, перетягнутий скотчем. Працював день і 19.09 перестав. 21.09 звернулись у підтримку, 22–23.09 передали продавцю. У сервісному висновку дата 30.09, але дзвінок із рішенням був 21.10(через майже МІСЯЦЬ після висновку сц)
Сказали що там механічна поломка, тому це не їх проблема і треба було звертатись до нової Пошти... Читать отзыв
18.09 приїхав HDD у мінімальному пакуванні: тільки товста плівка(від виробника) і шматок коробки, перетягнутий скотчем. Працював день і 19.09 перестав. 21.09 звернулись у підтримку, 22–23.09 передали продавцю. У сервісному висновку дата 30.09, але дзвінок із рішенням був 21.10(через майже МІСЯЦЬ після висновку сц)
Сказали що там механічна поломка, тому це не їх проблема і треба було звертатись до нової Пошти відразу, але вже буде пізно скоріше всього
Цього затянування часу вистачило, щоб втратити можливість оперативно скласти акт у Новій пошті
Замість нормального вирішення відповідальність переклали на клієнта
В результаті сиджу з непрацюючим HDD
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО четверг, 30 октября
Доброго дня. Дякую вам за зворотний зв'язок щодо цієї ситуації. Ця ситуація буде передана керівництву для аналізу та покращення якості нашого обслуговування.Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого приймається рішення.З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів. Показать 1 ответ

Не повернули кошти за браковані колонки

Гость Гость четверг, 23 октября
Змушена звертатися до Служби захисту прав споживачів з вимогою призначити перевірку роботи менеджерів та керівництва магазину «Алло».
Ситуація абсурдна: я придбала колонки, одна з яких не працює. Після відправки на технічний огляд мені заявили, що дефекту немає. Проте колонка й надалі не працює, а менеджери продовжують наполягати, що «все в порядку».
Мої численні звернення до служби підтримки з відеодоказами несправності... Читать отзыв
Змушена звертатися до Служби захисту прав споживачів з вимогою призначити перевірку роботи менеджерів та керівництва магазину «Алло».

Ситуація абсурдна: я придбала колонки, одна з яких не працює. Після відправки на технічний огляд мені заявили, що дефекту немає. Проте колонка й надалі не працює, а менеджери продовжують наполягати, що «все в порядку».

Мої численні звернення до служби підтримки з відеодоказами несправності ігноруються. Повернення коштів за бракований товар відмовлено, хоча згідно ст. 8 та ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» я маю повне право на повернення грошей.

Таке ставлення — відверте обманювання покупців, і рано чи пізно постраждаю не лише я, а й інші споживачі. Не купуйте тут — вам продадуть брак, а потім будуть запевняти, що «все працює».

Це шарашкіна контора, яка порушує закон і користується беззахисністю покупців. Я розповім про це всім знайомим, щоб ніхто більше не став жертвою їхнього шахрайства. https://www.youtube.com/watch?v=undefined
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО суббота, 25 октября
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону або номер замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів Показать 1 ответ

Нульова клієнтоориєнторвність

Гость Гость понедельник, 20 октября
Замовила планшет на Алло вранці . Оплатила онлайн. Прийшло повідомлення з підтвердженням замовлення і датою доставки. Ввечері зателефонували і повідомили, що товару немає в наявності. Але ж після підтвердження замовлення я вже купила чохол-підставку в іншому магазині саме під цей планшет!!!! На жаль, від магазину я почула тільки слова вибачення, на цьому - все! Більше нічого купувати в Алло... Читать отзыв Замовила планшет на Алло вранці . Оплатила онлайн. Прийшло повідомлення з підтвердженням замовлення і датою доставки. Ввечері зателефонували і повідомили, що товару немає в наявності. Але ж після підтвердження замовлення я вже купила чохол-підставку в іншому магазині саме під цей планшет!!!! На жаль, від магазину я почула тільки слова вибачення, на цьому - все! Більше нічого купувати в Алло ніколи не буду. Дуже неприємні відчуття:(
Достоинства:
  1. В моєму випадку - плюсів не відчула
Недостатки:
  1. Некомпетентність і відсутність клієнтоориєнтовності
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО вторник, 21 октября
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону або номер замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів

Неможливо на сайті вибрати адрес доставки

Марина Марина 15 октября, 2025 год
на сайті алло(https://allo.ua/) в особистому кабінеті, при оформленні доставки є лише старі назви вулиць (леніна і подібні), і ті тільки деяких вулиць.
дзвінок у їхню службу підтримки з проханням надіслати на інший адрес, не дав результату, не рекомендую онлайн замовлення.
компанія не може поміняти на нові адреса, або зробити щоб користувач сам вписув вулицю достаки, їх систему доставки... Читать отзыв
на сайті алло(https://allo.ua/) в особистому кабінеті, при оформленні доставки є лише старі назви вулиць (леніна і подібні), і ті тільки деяких вулиць.
дзвінок у їхню службу підтримки з проханням надіслати на інший адрес, не дав результату, не рекомендую онлайн замовлення.
компанія не може поміняти на нові адреса, або зробити щоб користувач сам вписув вулицю достаки, їх систему доставки алло із старими адресами це те чого не повинно бути.

журналісти зверніть увагу та таку ситуацію, якщо співробітники компанії не можуть, можливо для вас це буде хороша стаття, а цю компанію підштовхне до змін.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 16 октября, 2025 год
Добрий день, Марина
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів

Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні)

Oleksandr Velychko Oleksandr Velychko 6 октября, 2025 год
Після того як прочитав багато відгуків про Xiaomi RedmiBook Pro 16, вирішив придбати цей ноутбук — за характеристиками він справді виглядав чудово (до речі це був подарунок від дружини, який брався під оплату частинами).
Навіть попри численні негативні відгуки про магазин «Алло», я вирішив повірити — сподіваючися, що мене омине.
На жаль,... Читать отзыв
АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) Після того як прочитав багато відгуків про Xiaomi RedmiBook Pro 16, вирішив придбати цей ноутбук — за характеристиками він справді виглядав чудово (до речі це був подарунок від дружини, який брався під оплату частинами).
Навіть попри численні негативні відгуки про магазин «Алло», я вирішив повірити — сподіваючися, що мене омине.
На жаль, помилився.
04.09.2025 я придбали Xiaomi RedmiBook Pro 16 (U15/32G/1T, JYU4592CN) у магазині ТОВ «Алло» (м. Вінниця).
Вже через 10 днів після покупки на екрані з’явилася сіра смуга у правому нижньому куті, а згодом — червоні, чорні та сині вертикальні лінії по правому краю дисплея.
15.09.2025 я передав ноутбук у магазин для гарантійної перевірки.
19.09.2025 отримав відповідь, що в гарантійному ремонті відмовлено, нібито через «механічне пошкодження (тріщина на дисплеї)».
При цьому продавець чітко зафіксував, що дисплей не має видимих пошкоджень, що підтверджено Актом приймання товару.
У додатковій заяві я також просили забезпечити відеофіксацію процесу діагностики або мою присутність, щоб уникнути будь-яких маніпуляцій.
Але це прохання просто проігнорували.
Після цього я подав Претензію-вимогу, у якій висловив незгоду з рішенням сервісного центру, адже в Акті відмови взагалі немає жодного опису дефекту — лише два слова: «механічне пошкодження».
Жодних конкретних підстав, ознак чи фактів, які могли б підтвердити цю версію.
Також я просив надати детальний висновок сервісного центру, але повного документа мені так і не надіслали (просто відсилка, розбирайтеся з сервісним центром).
Замість реального розгляду ситуації та направлення ноутбука до іншого сервісного центру на повну діагностику — отримав чергову формальну “відписку” від «Алло», ще абсурднішу, ніж сам акт сервісного центру.
У відповіді було зазначено буквально:
“Тріщина на дисплеї могла з’явитися через закриття кришки дисплею за наявності стороннього предмета на клавіатурі або від точкового удару по кутку дисплею. Тріщина не відчувається тактильно, оскільки дисплей має багатошарову структуру.”
Тобто сервісний центр не встановив жодного факту пошкодження, не навів жодних доказів (ударів, вм’ятин, тріщин зовні, яких реально не має. Це доказують фото та відео, які я зробив перед передачею ноутбука до СЦ ) — лише припущення.
Фактично — поверхнева перевірка і формальна відмова у гарантії. (може у працівника сервісного центру тоді був настрій поганий, або стажер).
І що найцікавіше — сама фраза “тріщина не відчувається тактильно” вже говорить про те, що пошкодження може бути внутрішнім, тобто мало б бути перевірене детальніше.
Але ніхто навіть не спробував розібрати дисплей чи провести повноцінну діагностику.
Замість цього просто вирішили, що “могло бути”. Це приблизно те саме, що написати на паркані “можливо він не правий” — і всі мають у це повірити.
А те, що жодних зовнішніх слідів та механічних пошкоджень немає — нікого не цікавить.
Тобто варіантів для сервісного центру, так як і для магазину «Алло» :
• заводський дефект дисплея або конструкційна слабкість;
• прихований дефект, який проявився під час нормальної експлуатації;
• неналежна збірка чи неякісний екран, що не витримав звичайного користування.
мабуть не існує, простіше тупо написати «тріщина на дисплеї» і «могла чи можливо» з’явитися.
До речі, у своїй Претензії-вимозі я окремо просив провести експертизу згідно зі ст. 17 Закону України “Про захист прав споживачів”, але результат, як і очікувалося, — маніпуляція законом.
У відповіді мені буквально написали:“Звертаємо Вашу увагу на той факт, що вищевказаною нормою Закону (ч. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів») не визначено, які саме особи мають право здійснювати експертизу, не встановлено порядку проведення такої експертизи та не передбачено відповідальності за надані висновки. Отже, Закон України «Про захист прав споживачів» надає продавцю право на проведення експертизи, а не встановлює обов’язок.” Тобто замість того, щоб забезпечити об’єктивне дослідження, продавець просто знайшов відмовку, переклавши усе на «право, а не обов’язок»
Але і це ще не все 🙂
До моменту вирішення спору я залишив ноутбук у магазині — сподівався, що, можливо, все ж проведуть адекватну перевірку.
Та й, чесно, не хотів, щоб потім “перекинули відповідальність” на мене (адже акт приймання в мене на руках).
Але ні.
В отриманій відповіді мені ще почали погрожувати, що якщо я не заберу ноутбук, то його можуть «передати на зберігання» або «визнати річчю, від якої власник відмовився».
Цікаво, це як взагалі? Конфіскують ноутбук, бо я чекаю чесної діагностики? 😅
І навіть це ще не фінал.
Як виявилося, магазин, у якому я купував ноутбук, пішов на “реорганізацію”, і мій пристрій чомусь переслали до Кам’янського, хоча у Вінниці купа діючих магазинів “Алло” (у тому числі буквально через двері!).
Мене про це ніхто не повідомив.
Чому ноутбук вивезли саме туди, хто це вирішив і на якій підставі — загадка без відповіді.
Підсумок простий:
Відеофіксації — немає.
Моєї присутності — немає.
Детального висновку — немає.
Нормальної діагности — немає.
Розслідування — немає.
Експертизи - не має.

Зате є “тріщина, яка МОГЛА бути”.
Висновок: ноутбук ніби чудовий (10 днів ніби малувато), але купувати техніку в “Алло” — це як грати в лотерею без квитка.
Може, пощастить. Але швидше за все — отримаєш “тріщину, яка могла бути”.
P.S. Питання, до речі, досі не вирішене, і, судячи з усього, надалі я теж почую лише чергові “відписки” від юридичного відділу. АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні) АЛЛО - Гарантія від «Алло»: існує лише в теорії (може повезе, а може ні)
Достоинства:
  1. Єдий плюс - це працівники магазину (більше не має)
Недостатки:
  1. Гарантія лише на папері
  2. Маніпуляція законом про захист прав споживачів
  3. Юридичний відділ шукає відмовки
  4. Нормальна діагностика відсутня
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 6 октября, 2025 год
Доброго дня,Олександр. Дякую вам за зворотний зв'язок щодо цієї ситуації. Ця ситуація буде передана керівництву для аналізу та покращення якості нашого обслуговування.Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого приймається рішення.З повагою, Олександра, Департамент Турботи про Клієнтів. Показать 1 ответ

Неповернення коштів

Денис Денис 3 октября, 2025 год
Замовив товар,оплатив карткою.на слідуючий день мені повідомили що товару немає і буде повернення коштів.воно відбулося.але наступного як каже банк по тим же реквізитам було зняття суми.в банку кажуть це махінація.
Ось дослівно що відповідає банк:
Кошти були списані по коду авторизації 118145 це код авторизації першої операції, тому фактично списання відбулось правомірно, але не зрозуміло навіщо вони відразу провели повернення,... Читать отзыв
Замовив товар,оплатив карткою.на слідуючий день мені повідомили що товару немає і буде повернення коштів.воно відбулося.але наступного як каже банк по тим же реквізитам було зняття суми.в банку кажуть це махінація.
Ось дослівно що відповідає банк:

Кошти були списані по коду авторизації 118145 це код авторизації першої операції, тому фактично списання відбулось правомірно, але не зрозуміло навіщо вони відразу провели повернення, а потім знову списання. Це бажано уточнити в них.
На що оператор каже повернення проводилося.і більше нічого.кошти знялися товару нема.
Достоинства:
  1. Якісні товари
Недостатки:
  1. Можуть кинути
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 3 октября, 2025 год
Добрий день,Денис.Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.

Сервіс жахливий

Гость Гость 2 октября, 2025 год
Продавець сказав що через підвищення ціни мені нічого не замінять на нове,в потім почалась історія зі слідами використання...
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 2 октября, 2025 год
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого буде прийнято рішення про ремонт або повну заміну пристрою.Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб вам надали відповідь на вашу заяву якнайшвидше.З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.

Введение клиента в обман

Ivan Ivan 17 сентября, 2025 год
Пытались приобрести товар с бонусами, как в описании, но они не применялись. В результате оператор сообщил что бонусы только на определенную модель телефона. Но как оказалось нет, на определенные товары бонусы применяются, на нужный нет. При этом условия в описании бонусов соответствуют. Вопрос решить не смогли. Не рекомендую с таким подходом приобретать что то в магазине.
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Вводят в обман клиентов
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 17 сентября, 2025 год
Добрий день, Іван. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Інформацію перевіримо. Якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете звернутись на пошту [email protected] Дякуємо за відгук. З повагою Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.Товари

Бракованный товар

Гость Гость 13 сентября, 2025 год
Купил планшет 28.09.2025,на второй день заглючил,не заряжался.Сдал через магазин в сервисный центр,на 14 день не выдержал сам позвонил в сервис,там ответили "дефектов не обнаружено" это как понимать,в магазине он был на зарядке час не реагировал,а у этих "супермастеров"он заработал.....Вывод напрашивается сам по себе...это брак,и не исключено что это повторится . Ещё немного о персонале магазина "Алло" г.Киев .Большая Окружная 4-ф... Читать отзыв Купил планшет 28.09.2025,на второй день заглючил,не заряжался.Сдал через магазин в сервисный центр,на 14 день не выдержал сам позвонил в сервис,там ответили "дефектов не обнаружено" это как понимать,в магазине он был на зарядке час не реагировал,а у этих "супермастеров"он заработал.....Вывод напрашивается сам по себе...это брак,и не исключено что это повторится . Ещё немного о персонале магазина "Алло" г.Киев .Большая Окружная 4-ф ,более безграмотных не компетентных я ещё не встречал,когда делал возврат мариновали больше часа,и с такими лицами стояли невозмутимым,что аж блевать от этого хотелось.Не рекомендую этот магазин.Отстой по всем возникающим вопросам.Ни денег ни планшета,так что народ не ведитесь !!!!!!
Достоинства:
  1. Я их не увидел
Недостатки:
  1. обслуживание,хамство со стороны персонала
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 13 сентября, 2025 год
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування .Сервісний центр приймає рішення щодо товару. Якщо ви не згодні з висновком, ви можете самостійно звернутися до сервісного центру, щоб провели повторну діагностику і зробили висновок.
У разі додаткових питань, будь ласка, напишіть на пошту [email protected]
З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.

Погане обслуговування

Оксана Оксана 12 сентября, 2025 год
 Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Відвідала сьогодні ваш магазин Алло у ТЦ Піраміда. Перевипускали картку mono. Дуже неприємний персонал у магазині. Обслуговував молодик з довгим волоссям, нестримний і не ввічливий. Обслуговування - це не просто продати щось, а й приділити увагу людині, правильно пояснивши без нервів. Але тут у хлопця немає розуміння з ким він розмовляє і що і як це треба робити. Тому вирок... Читать отзыв Відвідала сьогодні ваш магазин Алло у ТЦ Піраміда. Перевипускали картку mono. Дуже неприємний персонал у магазині. Обслуговував молодик з довгим волоссям, нестримний і не ввічливий. Обслуговування - це не просто продати щось, а й приділити увагу людині, правильно пояснивши без нервів. Але тут у хлопця немає розуміння з ким він розмовляє і що і як це треба робити. Тому вирок магазину, за грубість, невтриманість і погане обслуговування клієнта. Ще за те, що не вивчають матеріал- коло обслуговування. Набирають то студентів, то якихось людей, яким би йти ще вчитися. Неякісний персонал і погане ставлення до людини, короче неповага
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 12 сентября, 2025 год
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше та вказати Ваш номер телефону та час і дату коли звертались до магазину, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів

Кинули. Дали інший товар

Гость Гость 6 сентября, 2025 год
Кинули! Продавали один товар - акамуляторна лампа, через інтернет заплатив, прийхав в магазин дали інші звичайні лампи іншої фірми виробника. Позвонив просто відповідь придбайте повертайте. Зовсім не цінують клієнтів
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 6 сентября, 2025 год
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів

Trade Electronics (на АЛЛО) - ЖАХЛИВИЙ ПРОДАВЕЦЬ

Інна Інна 5 сентября, 2025 год
19.08.2025 купила на платформі АЛЛО у цього "партнера" смарт-годинник. Товар мені не сподобався. Більше 3 днів шукала, як зв'язатися з цим продавцем: контактів ніяких немає. Вдалося через гарячу лінію АЛЛО. Відправила назад, тиждень забирали з Нової Пошти. Вже тиждень, як прийняли заявку на повернення і підтвердили (поштою) повернення коштів.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю компанію! Будьте уважні при замовлені на платформах інших... Читать отзыв
19.08.2025 купила на платформі АЛЛО у цього "партнера" смарт-годинник. Товар мені не сподобався. Більше 3 днів шукала, як зв'язатися з цим продавцем: контактів ніяких немає. Вдалося через гарячу лінію АЛЛО. Відправила назад, тиждень забирали з Нової Пошти. Вже тиждень, як прийняли заявку на повернення і підтвердили (поштою) повернення коштів.

НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю компанію! Будьте уважні при замовлені на платформах інших брендів
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 5 сентября, 2025 год
Добрий день,Інна.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів

Скасували замовлення без пояснення причин і інформування

Віталій Віталій 4 сентября, 2025 год
Замовив роутер (номер замовлення 306882233). Обіцяли доставити 03.09. Потім перенесли доставку на 04.09. В день доставки захожу в особистий кабінет і бачу, що замовлення скасовано! При цьому жодних повідомлень про скасування замовлення не надходило і товар все ще доступний для купівлі на сайті. Бонуси, що були списані при оформленні замовлення, не повернули. Останнє моє замовлення в цьому магазині.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 5 сентября, 2025 год
Добрий день, Віталій.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів
Показать 1 ответ

Браковані товари

АллоЦеЖах АллоЦеЖах 1 сентября, 2025 год
 Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, просп. Степана Бандери, д. 23 купував в Алло дорогий ! ноутбук який зламався на Третій! день. Про повернення протягом 14 днів і не мрійте !! Працівники хамили ,спеціально протирали брудними ганчірками щоб з'явилися подряпини, відмовляли в прийомі.
Спілкування лише в магазині чи телефоном _ Жодного месенджера бо робочі телефони в працівників Алло - Увага Кнопкові!!
В результаті за ТРИ ! місяці - ноутбук був... Читать отзыв
купував в Алло дорогий ! ноутбук який зламався на Третій! день. Про повернення протягом 14 днів і не мрійте !! Працівники хамили ,спеціально протирали брудними ганчірками щоб з'явилися подряпини, відмовляли в прийомі.
Спілкування лише в магазині чи телефоном _ Жодного месенджера бо робочі телефони в працівників Алло - Увага Кнопкові!!
В результаті за ТРИ ! місяці - ноутбук був у мене лише 8 днів
І ТРИ рази в ремонті !
По інформації з інтернету я з'ясував Що партія цих ноутів вважалась бракованою - Але Алло їх привезло і на третій місяць запропонували мені обмін на такий же з цієї Бракованої партії..
ТРИ місяці нервування , втрати часу , відсутності ноута , користування моїми коштами магазином ..йлло і відбулось повернення ...
1 согласен
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 1 сентября, 2025 год
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів

Купив кондиціонер Купер хантер

Гость Гость 1 сентября, 2025 год
Доброго дня шановне панство, дійсно магазин Алло самий найкращий, замовив кондиціонер а прислали лише картонні коробки, добре що оплату не робив , ото маркетплейс, ще такого не було у нас
Достоинства:
  1. Дуже гарний
Недостатки:
  1. Обманюють людей
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 1 сентября, 2025 год
Добрий день.
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів

маг. Алло, ТЦ «Піраміда»

Богдан Богдан 19 августа, 2025 год
 Отзыв об АЛЛО по адресу Київ, ул. Мишуги, 4 Саме тут видача усіх замовлень лише після предʼявлення документу (майте на увазі перед тим як йти в цей магазин). Високомірні працівники. Замість вирішення проблемних ситуацій, навпаки стаорюють їх для покупця. Краще звернутись в іншу фізичну точку.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 19 августа, 2025 год
Добрий день.Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] Ваш номер телефону щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів.

Відмовляють в гарантійному ремонті без пояснень

Гость Гость 19 августа, 2025 год
Купила телефон Motorola G84, і він раптово перестав відтворювати звук - одночасно зник звук в динаміку і перестав працювати роз’єм для навушників.
Жодних падінь чи контакту з вологою не було. Звернулася у сервіс, чекала цілий місяць, поки робили діагностику, але мені просто написали «механічне пошкодження» без будь-яких пояснень і не зробили гарантійний ремонт.
Повне ігнорування гарантійних зобов’язань... Читать отзыв
Купила телефон Motorola G84, і він раптово перестав відтворювати звук - одночасно зник звук в динаміку і перестав працювати роз’єм для навушників.

Жодних падінь чи контакту з вологою не було. Звернулася у сервіс, чекала цілий місяць, поки робили діагностику, але мені просто написали «механічне пошкодження» без будь-яких пояснень і не зробили гарантійний ремонт.

Повне ігнорування гарантійних зобов’язань і неповага до клієнта. Розчарована і більше не рекомендую магазини Алло. Будьте готові до того, що по гарантії нічого ремонтувати не будуть. Ще й так швидко зʼявилась поломка в новому телефоні. Є питання до якості товару.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 21 августа, 2025 год
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування .Сервісний центр приймає рішення щодо товару. Якщо ви не згодні з висновком, ви можете самостійно звернутися до сервісного центру, щоб провели повторну діагностику і зробили висновок. З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів. Показать 1 ответ

Введення в оману та невідповідальний сервіс

Ярослав Ярослав 15 августа, 2025 год
Замовив рюкзак по акції «Товар тижня». 102 бонуси Fishka списали, прийшло підтвердження, що товар чекає у магазині. Приїхав — рюкзака немає, продавець каже: «забрав хтось інший». На гарячій лінії повідомили, що товару взагалі немає.
Замовлення скасоване, бонуси одразу не повернули, натомість дали 30 «соррі-бонусів». Це виглядає як обман і шахрайство. Якщо питання не буде вирішене, готовий звернутися до правоохоронних органів.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 15 августа, 2025 год
Добрий день, Ярослав. Перепрошую за створені незручності. Ваш відгук був переданий нашим спеціалістам для ретельного аналізу та подальших заходів з метою покращення якості наших послуг. Інформацію перевіримо. Дякуємо за відгук. З повагою Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.

Купив телефон

Юрій Юрій 11 августа, 2025 год
Купив телефон в фізичному магазині, а на наступний день(після 00:00 годин) ціна знизилась на 1000 грн, розумію що так буває, звернувся в магазин і на інформаційну лінію, щоб по можливості хоч якось компенсували балами можливо, так як з моменту покупки і зниження ціни пройшло меньше чим пів дня, але мені відмовили, претензій звісно не маю, але клієнтоорієнтованість на нулі, бажання... Читать отзыв Купив телефон в фізичному магазині, а на наступний день(після 00:00 годин) ціна знизилась на 1000 грн, розумію що так буває, звернувся в магазин і на інформаційну лінію, щоб по можливості хоч якось компенсували балами можливо, так як з моменту покупки і зниження ціни пройшло меньше чим пів дня, але мені відмовили, претензій звісно не маю, але клієнтоорієнтованість на нулі, бажання надалі щось купувати в магазині Алло зникло, і рекомендувати друзям теж не буду, хоча завжди це робив.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 12 августа, 2025 год
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і враженнями. Ми розуміємо Ваші емоції щодо зміни ціни після покупки — подібні ситуації дійсно можуть засмучувати. На жаль, ціни в роздрібній та онлайн-мережі можуть змінюватися динамічно залежно від багатьох факторів. Нам прикро, що склалася така ситуація і що це вплинуло на Ваше ставлення до мережі. Сподіваємось, у майбутньому ми зможемо знову виправдати Вашу довіру і порадувати вигідними пропозиціями та сервісом. З повагою, Владислав, Департамент Турботи про Клієнтів.

Про купівлю сумки для ноутбука 15" Lenovo ThinkPad Essential Messenger (4X40Y95215)

Головко Олександр Головко Олександр 8 августа, 2025 год
 Отзыв об АЛЛО по адресу Дніпро, ул. Нижнеднепровская 17 Купив дану сумку у вересні 2024 року. Гарантію дали терміном на 1 рік. Сама сумка зроблена досить якісно, але не без мінусів. У червні цього року зламався пластиковий механізм закриття/відкриття сумки (замок). Зламався просто в ході експлуатації, без удару чи якогось надмірного тиску. Здав її по гарантії, передали в сервісний центр Алло. Але там через три тижні заявили "це механіка... Читать отзыв Купив дану сумку у вересні 2024 року. Гарантію дали терміном на 1 рік. Сама сумка зроблена досить якісно, але не без мінусів. У червні цього року зламався пластиковий механізм закриття/відкриття сумки (замок). Зламався просто в ході експлуатації, без удару чи якогось надмірного тиску. Здав її по гарантії, передали в сервісний центр Алло. Але там через три тижні заявили "це механіка (механічне пошкодження) і гарантія на цей випадок не поширюється".
Тобто, в сумці, у замку неякісний пластик, який просто лопнув (відколовся шматок), але це не є підставою для ремонту сумки🤷. Я вже не говорю про заміну. Дуже розчарований. До того ж, модератори Алло не пропускають мій негативний відгук про саму сумку та дії компанії. Ганебний вчинок з їхнього боку
Достоинства:
  1. Сумка пошита досить якісно
Недостатки:
  1. 1.Невдале кріплення ременя. Він перекручується, його не можна зняти.
  2. 2.Сумка дорога, особливо враховуючи невдале рішення з ременем та поганим замком
  3. 3.Механізм закриття/відкриття зроблений невдало. Не дуже зручно закривати сумку. Навіть при щільній фіксації під час носіння сумки за ручку спостерігається "бовтання" сумки, поступово ремінець із замком зміщується і замок зазнає додаткового навантаження. Не дивно, що він з часом не витримав
  4. 4.Неякісний матеріал замка. При такому невдалому рішенні замка зробити його ще й з крихкого пластика... Це взагалі казна що
  5. 5.Розчарований і сервісним центром, і відношенням компанії загалом. Начхали на інтереси клієнта і проявили необ'єктивність та ницість
  6. 6.Модератори Алло не пропустили (не надрукували) мій неагативний, але при цьому об'єктивний відгук та опис ситуації. Ганьба
1 согласен
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 8 августа, 2025 год
Добрий день. Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, який приймає рішення згідно гарантійних умов виробника.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Показать 1 ответ

Негативний досвід спілкування з консультантом

Ігор Ігор 7 августа, 2025 год
Здійснив онлайн-замовлення на сайті “Алло” (№306726241). Сам процес оформлення і отримання замовлення пройшов без проблем. Але неприємний осад залишився після відвідин магазину.
Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не... Читать отзыв
Здійснив онлайн-замовлення на сайті “Алло” (№306726241). Сам процес оформлення і отримання замовлення пройшов без проблем. Але неприємний осад залишився після відвідин магазину.

Після отримання замовлення вирішили з дружиною подивитись виставкові зразки пилососів. Один із них був увімкнений і заряджений, тому дружина спробувала перевірити його в роботі. У відповідь отримали грубе зауваження консультанта. Його поведінка була хамовитою, агресивною та зовсім не відповідала стандартам обслуговування клієнтів.

Замість ввічливого пояснення він почав сперечатись, та заявив, що забороняє вмикати пилосос. Оскільки тон та спілкування було грубим, жінка спросила чому відсутній попереджувальний напис щодо заборони вмикати товар. Консультант відповів, що він особисто забороняє. На просте логічне питання – навіщо тоді виставляти распакований і заряджений прилад у залі на демонстраційних стендах (як то телефону і іншу техніку) – відповідав зневажливо, що “пилосос заб’ється” і “як він потім його продаватиме”, якщо його тестуватимуть.

Дуже прикро, що в такій великій мережі магазинів, де техніка представлена для ознайомлення, персонал дозволяє собі подібну манеру спілкування. Служба підтримки повідомила, що розгляне скаргу та надасть відповідь протягом 30 (тридцяти) днів. Сподіваюся, керівництво зверне увагу на якість обслуговування і проведе роботу з працівниками.

Поки що – розчарування і бажання звертатися до “Алло” найближчим часом немає.
Недостатки:
  1. Груба поведінка консультанта
  2. Неможливість ознайомитись з товаром
  3. Некомпетентні пояснення
  4. Погане враження від обслуговування
  5. Відсутність належного реагування протягом розумного терміну
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 8 августа, 2025 год
Добрий день.
Просимо вибачення за доставлені незручності. Дуже шкодуємо, що Ви зіткнулися з таким негативним досвідом купівлі товарів у нашій мережі. Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію. Працюємо над покращенням нашого обслуговування.
З повагою, Олекандр, Департамент Турботи про Клієнтів

Нікчемна робота АЛЛО

Гость Гость 4 августа, 2025 год
Замовив товар на маркетплейсі АЛЛО 30 липня 2025 року. Обіцяна дата доставки була 1 серпня (потім ще двічі переносилася: на 2 та 4 серпня), але товар досі не прийшов. Останній варіант ОРІЄНТОВНОЇ доставки 6 серпня.
Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується... Читать отзыв
Замовив товар на маркетплейсі АЛЛО 30 липня 2025 року. Обіцяна дата доставки була 1 серпня (потім ще двічі переносилася: на 2 та 4 серпня), але товар досі не прийшов. Останній варіант ОРІЄНТОВНОЇ доставки 6 серпня.
Я кілька разів звертався до служби підтримки, але її представники не змогли надати мені конкретної інформації про місцезнаходження мого замовлення, пояснюючи, що замовлення формується (не більше того, що і я бачу в особистому кабінеті покупця), очікуємо надходження товару від постачальника. Взагалі стає питання доцільності такої служби підтримки.
Функціонал сайту сприяє ошукуванню потенційних клієнтів - не зазначено, що товару немає в наявності, треба чекати поставки або "під замовлення".
Замовлення було оплачено при його оформленні, але товар досі не отримано. Національний маркетплейс АЛЛО дозволяє собі безпідставно використовувати гроші клієнтів не надавши за них відповідного товару або послуги.
Як результат зіпсований настрій близької людини, яка не отримала подарунок на день народження, зміна планів, витрата часу та додаткових фінансових ресурсів на "новий" подарунок.
Представник служби підтримки "увійшов в моє положення" і запропонував 100 бонусів АЛЛО для наступних покупок, вважаючи, що це саме така ціна має бути за розчарування, незручності та ошукування маркетплейсом АЛЛО.
Під час оформлення звернення залишив свої дані для зворотнього зв'язку. На превеликий жаль ніхто з компанії цими даними не скористався - сховалися за службою підтримки. Що в черговий раз свідчить про політику маркетплейса по відношенню до споживача.
Негативні відгуки про сервіс АЛЛО до сайта компанії не доходять, лишаються тільки для внутрішнього користування - реального стану діяльності компанії клієнт не бачить.
Лише після чергового звернення менеджер наважився вийти на зв'язок.
Я дуже розчарований таким ставленням до клієнтів. Навряд чи комусь із своїх друзів та знайомих пораджу "попадати" у стосунки з такою негативною компанією.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 5 августа, 2025 год
Добрий день.
Приношу Вам вибачення за цей неприємний інцидент з Вашим замовленням.
На жаль, дійсно виникла затримка з поставкою данного товара.Ми завжди раді чути чесний відгук наших покупців, тому що Ваш зворотній зв'язок допомагає нам виправляти недоліки нашої роботи. Дякую за детальну інформацію.Дана ситуація вже передана на відповідальних керівників для з'ясування причин, що призвели до цього, та виключення подібних інцидентів у майбутньому.Замовлення вже на етапі відвантаження, очікуйте будь ласка ТТН.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.

"Алло" відбирає право на повернення

Анастасія Анастасія 1 августа, 2025 год
Купила 31.07.2025 навушки Apple AirPods Pro 2. На запитання чи можливе повернення, консультанти (а їх було 3 людини) закивали, типу, так, все добре, нема з цим проблем. Після цього відкривши навушники, активувавши, я стикнулась з проблемою - вони мені натирають вухо. Користуватись неможливо, просто до нудоти болить. Було прийнято рішення йти повертати. Зранку наступного дня двічі (ДВІЧІ) зв'язалась з онлай-чатом... Читать отзыв Купила 31.07.2025 навушки Apple AirPods Pro 2. На запитання чи можливе повернення, консультанти (а їх було 3 людини) закивали, типу, так, все добре, нема з цим проблем. Після цього відкривши навушники, активувавши, я стикнулась з проблемою - вони мені натирають вухо. Користуватись неможливо, просто до нудоти болить. Було прийнято рішення йти повертати. Зранку наступного дня двічі (ДВІЧІ) зв'язалась з онлай-чатом гарячої лінії (бо телефон компанія не брала) пояснила, що за модель, що активовані, чому хочу повернути і запитала, чи взагалі можна. І що ви думаєте? Один консультант сказав, що так, йдіть у магазин обмінюйте, інший скинув вичитку з закону "Про захист прав споживачів" і нічого конкретно про навушники не сказав, відправив в магазин повертати. Приходжу і що чую? - "Епл з осені заборони взагалі-то повертати активовані товари". Навіть якщо є всі чеки, ідеальний стан і повний комплект. Розповідала це все жіночка тримаючи руку під щокою і дивлячись, як, вибачте, на тебе як на помиї. Тобто трейд-ін робити епл не забороняє (активовані пристрої, очевидно). Категорію уцінку поповнювати не забороняє (перед покупкою на власні очі бачила такі самі навушники з приміткою "можливі сліди користування, незначні потертості, які не заважають користуванню"), а тут до побачення. Як би хоч хтось з тих 3-х людей відкрив рота та замість гарантії-додаткових аксесуарів-іншої непотрібної інформації сказав, що ось, активація = відбирання законного права на повернення, я б ті навушники і не купила. Подумайте двічі, чи потрібні вам такі "сюрпризи", зв'язуючись з магазином "Алло"
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 2 августа, 2025 год
Добрий день. Ми працюємо відповідно до законодавства України. Повернення товару здійснюється згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Також ми завжди намагаємося йти назустріч Клієнту, де це можливо. Нам дуже шкода, що у Вас склалася така думка щодо нашої компанії. Також ми завжди рекомендуємо перевіряти пристрій при отриманні.
З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Показать 1 ответ

Поклейка скла - Відгук про Алло

Тетяна Тетяна 31 июля, 2025 год
 Отзыв об АЛЛО по адресу Луцьк, ул. Сухомлинского, 1 Купила 13.07.2025р. в магазині Алло телефон моторола, одразу поклеїли скло (як виявилось не якісно). Менеджер, який клеїв, сказав, що якщо відклеїться, можна звернутись протягом місяця. Через 15 днів скло почало відклеюватись. Прийшла на 17 день в магазин, а мені інший менеджер каже, що гарантія 14 днів. Запропонував подивитись та прослухати камери (хто кому, що казав). І зразу ж... Читать отзыв Купила 13.07.2025р. в магазині Алло телефон моторола, одразу поклеїли скло (як виявилось не якісно). Менеджер, який клеїв, сказав, що якщо відклеїться, можна звернутись протягом місяця. Через 15 днів скло почало відклеюватись. Прийшла на 17 день в магазин, а мені інший менеджер каже, що гарантія 14 днів. Запропонував подивитись та прослухати камери (хто кому, що казав). І зразу ж сказав, що це відбувається через головний офіс, а він уже не працює. Менеджер сказав, що передзвонить мені на наступний день (зранку). Пройшов цілий день, ніхто мені не передзвонив. Спеціалісти не компетентні. Якщо я не правильно зрозуміла, то відповідно я вибачусь, але якщо менеджер сказав місяць, то нехай визнає свою помилку. Але в любому випадку скло не повинно відклеюватись через два тижні.
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 1 августа, 2025 год
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected], більш детальніше, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.

Магазин відстій

Гость Гость 29 июля, 2025 год
Зробив замовлення 27.07.25, на сайті було зазначено, що товар є в наявності. Після спливу двох днів, магазин нарешті зміг повідомити, що товару не має в наявності. Сервіс топ, не рекомендую магазин!
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 30 июля, 2025 год
Добрий день. Приношу Вам вибачення за цей неприємний інцидент з Вашим замовленням. Якщо буде зручно, надішліть будь ласка, номер замовлення на електронну адресу [email protected]. Я передам цю ситуацію на відповідальних керівників для з'ясування причин, що призвели до цього, та виключення подібних інцидентів у майбутньому. З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.

Аферисти із Трейд електронік

Гость Гость 24 июля, 2025 год
Не заказуйте ,це аферисти ,телефони не нові . Заказав с20+ самсунг ,екран згорів через 20хв використання телефону . Гроші не повертають ! Трейд електронік аферисти і Алло теж як що дозволяють їм продавати на своїй платформі
АЛЛО Ответ представителя АЛЛО 25 июля, 2025 год
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас написати на електронну адресу [email protected] більш детальніше, а саме Ваш номер телефону, і номер замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію. З повагою, Анатолій, Департамент Турботи про Клієнтів.
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет... подробнее

Рейтинг 1.3 из 5 на основании 4324 отзывов
Техника
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
677 отзывов
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
68 отзывов
yTravel.ua — интернет-магазин
yTravel.ua — интернет-магазин

Рейтинг: 1
3 отзыва
Meloman.in.ua
Meloman.in.ua

Рейтинг: 3.6
21 отзыв
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1759 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 отзывов
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
696 отзывов
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.8
35 отзывов
elektromir.com.ua
elektromir.com.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв
Click.ua
Click.ua

Рейтинг: 3.8
48 отзывов