ЖЖУК
ЖЖУК - це національна мережа магазинів гаджетів, лідер галузі за кількістю торгових точок в Україні. Компанія на ринку вже понад 8 років. Наразі мережа нараховує понад 600 магазинів практично у всіх областях України.
Асортимент інтернет-магазину ЖЖУК складає більш ніж 80 000 найменувань товарів найпопулярніших категорій: смартфони та планшети, ноутбуки та телевізори, побутова техніка, товари для дому, саду та ремонту.
Рейтинг 1.9 з 5 на підставі 7 відгуків
Цифрова техніка
Жук це розвод
Ось що хочу розказати про мережу магазинів Жук. Купив навушники з мікрофоном (filips) в той час мені продавець втюрив додаткову гарантію від жуку називається жук обмін на 1 рік. Все ок. Навушниками користувався рідко але виникнула проблема в тому що непрацював один навушник обмін відбувався дуже важко сам мусів замовити в інтернет магазині потім ще до вечора... Читати відгук Доброго дня.
Ось що хочу розказати про мережу магазинів Жук. Купив навушники з мікрофоном (filips) в той час мені продавець втюрив додаткову гарантію від жуку називається жук обмін на 1 рік. Все ок. Навушниками користувався рідко але виникнула проблема в тому що непрацював один навушник обмін відбувався дуже важко сам мусів замовити в інтернет магазині потім ще до вечора виясня чому код непройшов якісь требли тех підтримка тільки до 18 00 і всім пох....... розумієте самі.Ну за 5 разом зі сміхом і нервами я обміняв навушники. Але шо ви думаєте мені впарили добровільно примусово гарантію Жук обмін))).Все ок . Пройшло півтора місяця та сама проблема я тусую до них і вже навіть сам замовив вони прийшли я півтора місяця чекав продавця який вміє робити повернення товару тому що два стажери того робити невміли вони тільки прийняли і поставили в шафу.Навушники нагадую я залишив в магазині. Пройшло півтора місяця я захожу в магазин там цей продавець витягує з шафи ті навушники і кидає на стіл типа заберай вони гарантії непідлягають там сірка. Півтора місяця звітки там сірка тим більше недуже часто використовував при прийомі там сірки небуло продавець оглянув та прийняв. Ну за півтора місяця простою в шафі там появилась сіка))))))). ОК.Я попросив список по яких причинах непідлягають навушники ремонту.Продавець грубим тоном сказав всі питаня в інтернет магазин. і пішов до інших клієнтів хоча в мене були ще питання він мене просто ігнорував. Я підійшо попросив книгу скарг він пошукав і відповів що в них її нема і викликав охорону щоб немішав продавати тому що відповідей він мені на те неміг дати . Ось як продавець Жук магазину Львів. Кавалерідзе 2 ставиться до своїх клієнтів
респект. Ну далі я зафіксував скаргу в інтернет магазині пояснив єдине що я почув справа на розгляді Директори вирішують вже більше місяця обіцяють перезвонити якщо щось зміниться . Народ ціна за навушники невелика до 400 грн я спочатку за них дав але справа в повазі фірми до клієнтів .Я нерекомендую ЖУК НІКОМУ.ЖУК обмін НЕРЕКОМЕНДУЮ.Гарного всім дня якщо хтось має подібні історії нелінуйтесь писати.Гарного всім дня.
розводняк люди не ведыться на розвод лыпше купыть десь інакше не будете мати проблеп з неякісним тов
Адреси точної нема вул. Кавалерідзе
Дану інформацію прохання надіслати на [email protected] або повідомте, будь ласка, за номером телефону 0800-202-848.
Впевнені, що дана ситуація не вплине на подальшу з нами співпрацю! Будемо чекати від Вас відповідь. Обов'язково допоможемо у вирішенні даного питання!
непорядок
- магазин, де була здійснена покупка
- опис ситуації
- контактний номер телефону
Дякую!
.....
Дякую за відгук.
У разі виникнення запитань чи необхідності консультування пишіть на [email protected]
Повернула телефон
Замовили через інтернет магазин зі Львова.
Псля того як тел прийшов (виглядав так наче ним користувались вже з дифектами (на які закрила очі),без офіційної плівки на корпусі)
Після прочитаних коментарів,і сумнівів не було,що телефоном вже користувались.
Сьогодні написала заяву на відправку його в Львів,і повернення грошей)
сподіваюсь в сервісному центрі (поломок "ДОДАТКОВИХ" не знайдуть)
Сподіваюсь... Читати відгук Купила телефон Леново S 90-A.
Замовили через інтернет магазин зі Львова.
Псля того як тел прийшов (виглядав так наче ним користувались вже з дифектами (на які закрила очі),без офіційної плівки на корпусі)
Після прочитаних коментарів,і сумнівів не було,що телефоном вже користувались.
Сьогодні написала заяву на відправку його в Львів,і повернення грошей)
сподіваюсь в сервісному центрі (поломок "ДОДАТКОВИХ" не знайдуть)
Сподіваюсь отримати гроші в найкоротший термін.
неповага до покупців
Странные методы работы
Извините за возникшие неудобства.
Подскажите, где именно произошла данная проблема - в Киеве, Хмельницком или Львове? Так как вами указаны сразу три города.
Любой товар клиент тестирует на торговой точке и принимает решение о его покупке или нет.
При возврате товара (как и в любой другой сети магазинов) клиенту необходимо предоставить свои данные для идентификации личности и заполнения необходимого документа. Это исключительно юридический вопрос; к службе безопасности это не имеет никакого отношения.
Прошу вас написать на [email protected]:
- ФИО
- контактный номер
- название, IMEI телефона и место покупки
- описание проблемы
Проблема будет решена.
Спасибо!
Перше знайомство з "Жжук" - плюси і мінуси
Так, на телефоні дійсно є позначення UA UCRF, що означає, що він адаптований виробником для роботи в українських мережах і дійсно відповідає українським вимогам, але IMEI цього телефону не було знайдено в базі даних УДЦР, що говорить про те, що телефон скоріш за все є "сірим" і завезений в Україну не зовсім легально.Які можуть бути наслідки цього в майбутньому - не знаю, поки що ніяких, кілька років тому піднімалось на законодавчому рівні питання про від ключення "сірих" телефонів від мобільних мереж, але так нічого з цього приводу і не було вирішено.Як буде в майбутньому - поживемо, побачимо. Отака історія, я навів факти, а висновки робити покупцям - потенційним і тим що вже мають досвід покупок в "Жжук".
Дякую за відгук.
Наші магазини - офіційні точки продажу Samsung. Усі телефони сертифіковані та належної якості. Прошу написати листа на [email protected] з вашим контактним номером телефону та IMEI смартфону, який придбали. Я особисто буду дізнаватися про те, чому ваш смартфон не відобразився у згаданому переліку.
Стосовно питання про «обрізку картки». У нашій мережі це послуга, на сьогодні вона не надається безкоштовно.
Ми зацікавлені у тому, щоб ви ще багато разів зверталися до наших експертів з продажу за новими гаджетами та корисними послугами.
Завжди раді допомогти!