Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple
3.2 5
57 відгуків / 13046 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Покупка стайлера Dyson

Гость Гость неділя, 9 листопада
Зробила покупку в магазині Ябко, купила на подарунок донці стайлер Dyson. Через 4 місяця він зламався.
Переваги:
  1. Не має
Недоліки:
  1. Обслуговування в магазині дуже погане.

Шахрайські схеми Ябко

Юлия Баклан Юлия Баклан неділя, 2 листопада
Придбала тиждень тому телефон айфон 16 про, скло та чохол до нього у Магазин «Ябко» (ТЦ «Оазис», м. Хмельницький). Сплатила карткою всю суму одразу. Чек друкували 15 хвилин і в самому чеку вказана інша картка не відома мені і що оплата була проведена 50 тисяч готівкою і 6 тисяч карткою ( підкреслю номер якої мені не відомий). До самого телефону... Читати відгук Придбала тиждень тому телефон айфон 16 про, скло та чохол до нього у Магазин «Ябко» (ТЦ «Оазис», м. Хмельницький). Сплатила карткою всю суму одразу. Чек друкували 15 хвилин і в самому чеку вказана інша картка не відома мені і що оплата була проведена 50 тисяч готівкою і 6 тисяч карткою ( підкреслю номер якої мені не відомий). До самого телефону нарікань поки що немає , а от до прозорості продажів та захисту прав споживачів велике питання. Розглядати купівлю будь-яких інших товарів у ябко я більше не планую.


Представник магазину зі мною зв’язався електронною поштою та запропонував вирішення ситуації — роздрукувати чек із правильним способом оплати, який було використано під час покупки. Швидкість реагування викликала приємне здивування і створила враження, що клієнтоорієнтованість справді на першому місці.

Але, на жаль, це враження швидко зникло.

2 листопада 2025 року я знову прийшла до магазину — і цей візит виявився марною тратою часу.
Мені не видали чек із моїм способом оплати. Натомість запропонували повернути інший чек (з чужими даними), а мій — роздрукувати лише наступного дня, що виглядає доволі підозріло.
Другий варіант, який мені запропонували, — повернення товару та коштів з подальшим переоформленням покупки, причому повернення мали здійснити готівкою, хоча оплата проводилася карткою, що суперечить чинному законодавству.
Складається враження, що в магазині чеки не видаються одразу після продажу з актуальними даними та правильним способом оплати, що викликає серйозні сумніви щодо прозорості роботи.
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко понеділок, 3 листопада
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Ми на місці надали Вам фіскалізований чек із продажем Вашого пристрою. З повагою, команда ЯБКО. Показати 1 відповідь

Обман, шахрайство, неліквідний айфон по ціні нового

Sera Sera п'ятниця, 31 жовтня
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Ивано-Франковск, ул. Волчинецкая, 225а Замовляв дитині на день народження iPhone 17 256GB (Black) (e-Sim) , товар приїхав без обгортки-плівки, коробка в м'ятинах та з віддертими шматками паперу. Менеджер ЮЛІЯ мене запевняла, що все привезуть вчасно і якісно... як результат завтра днюха, а в мене просто 47000 гривень.
ДОВІРИ ДО МАГАЗИНУ НЕМА, ОБХОДІТЬ СТОРОНОЮ (ПОГУГЛІТЬ ВІДГУКИ ІНШИХ ПОКУПЦІВ і пролрівняйте позитивні-замовними з негативними чесними... Читати відгук
Замовляв дитині на день народження iPhone 17 256GB (Black) (e-Sim) , товар приїхав без обгортки-плівки, коробка в м'ятинах та з віддертими шматками паперу. Менеджер ЮЛІЯ мене запевняла, що все привезуть вчасно і якісно... як результат завтра днюха, а в мене просто 47000 гривень.
ДОВІРИ ДО МАГАЗИНУ НЕМА, ОБХОДІТЬ СТОРОНОЮ (ПОГУГЛІТЬ ВІДГУКИ ІНШИХ ПОКУПЦІВ і пролрівняйте позитивні-замовними з негативними чесними з фото Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Обман, шахрайство, неліквідний айфон по ціні нового )
Переваги:
  1. Приваблива ціна
Недоліки:
  1. Обман, шахрайство, неліквідний iPhone 17 по ціні нового
2 згодні

Ремонт телефона епл 15

Сніжана Сніжана 14 жовтня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, ул. Большая Васильковская, 14 Це дно. Таких тупів майстрів треба ще знайти. Взяли спалили телефон за 42 тис грн . Бажаю вашій компанії нести втрати щодня в таких розмірах. Бо ви безсовісні.
2 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко понеділок, 27 жовтня
Вітаємо!

Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Магазин ябко в Хмельницькому

Юлія Юлія 6 жовтня, 2025 год
В ТЦ «квартал» м Хмельницький в магазині ябко замовила заміну батареї на iPhone 13 Pro MAX, при прийомі телефона всі вади були описані. Коли забирала телефон побачила що розбите скло запитала продавця чи це не єкран побитий на що він відповів що трісло захисне скло і я можу за оплату його поміняти але я поспішала на потяг і не... Читати відгук В ТЦ «квартал» м Хмельницький в магазині ябко замовила заміну батареї на iPhone 13 Pro MAX, при прийомі телефона всі вади були описані. Коли забирала телефон побачила що розбите скло запитала продавця чи це не єкран побитий на що він відповів що трісло захисне скло і я можу за оплату його поміняти але я поспішала на потяг і не мала часу цим займатися повірила консультанту. За декілька днів вирішила поміняти розбите захисне скло і побачила що розбитий єкран телефона одразу написала в підтримку магазину і почалося передивилися відео з камер спостереження і там не зрозуміло що я звертаю увагу на пошкодження. Звука на запису немає і не чути як я питаю і мені відповідають що нічого страшного. Нічого вирішувати не стали написали що як консультант оформлював замовлення то в чеку написано скло відкинено, але ж не побито! В переписці написали що консультант підтвердив що телефон був цілий. Нічого робити не будуть телефон розбитий.
Переваги:
  1. Ввічливі консультанти
Недоліки:
  1. розбите захисне скло я маю замінити за свій кошт, ситуацію з розбитим є краном відмовились вирішувати.
2 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко понеділок, 27 жовтня
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

обман та жахливий магазин

ОЛЕНА ОЛЕНА 22 вересня, 2025 год
Замовляла планшет з доставкою в ТРЦ Піраміда. Товар укомплектований неповністю. Консультанти в магазині некомпетентні,розгублені, згаяли час, товар не знайшли.
Гарантії нема, тому що товар контрабанда.
При оформлені відгуку, погані відгуки просто не розміщують, пише посилання вже використано!
Переваги:
  1. робота оператора
Недоліки:
  1. - погані відгуки не розміщують
  2. - нелегально ввезений товар
  3. - консультанти некомпетентні
2 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко понеділок, 27 жовтня
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Не Верьте ни одному хорошему отзыву

Artem Artem 9 вересня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Дніпро, ул. Нижнеднепровская, 17 Первый раз в ТЦ проходил и зашёл купить джойстик на ps5.
Это такая шарашкина контора,со своими дополнительными разводами.
Не заходите даже туда
Недоліки:
  1. Нарушение прав потребителя
  2. Продают гарантию производителя
  3. Могут всучить не оригинальный,левый товар
  4. На сайте у них даже нельзя оставить отзыв.Только хорошие отзывы,так что 99% отзывов даже здесь ихние.
Ябко Відповідь представника Ябко понеділок, 27 жовтня
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Гарантія від ябко - дно

Валерія Валерія 28 серпня, 2025 год
В квітні 2024 року я купила в Ябко iPhone 13 та додатково придбала гарантію за 4 000 грн (через те що береш в рострочку обовʼязково гарантія повинна бути), яка давала можливість безкоштовно замінити батарею. Через рік я звернулась до них на заміну батареї - мені замінили, але буквально через кілька тижнів ємність акумулятора впала на 8% (стало 92%)! Коли я... Читати відгук В квітні 2024 року я купила в Ябко iPhone 13 та додатково придбала гарантію за 4 000 грн (через те що береш в рострочку обовʼязково гарантія повинна бути), яка давала можливість безкоштовно замінити батарею. Через рік я звернулась до них на заміну батареї - мені замінили, але буквально через кілька тижнів ємність акумулятора впала на 8% (стало 92%)! Коли я прийшла з цим питанням, вони одразу уточнили, чи я міняла батарею за гарантію, чи за кошти, замість того, щоб відразу вирішувати проблему. Мені сказали, що це «нормальна реакція телефону», але сказали що відкалібрують. Знову 100%, але телефон як сідав швидко, так і далі продовжував.

Через 4 місяці після калібрування батарея сіла вже на 14% (зараз 86%)! Це абсурд для пристрою та сервісу, який позиціонує себе як професійний. За ті 4 000 грн я могла б поставити собі нормальну батарею, яка працює, а не таку фігню.

Сервіс Ябко абсолютно не відповідає заявленому рівню. Я нікому не рекомендую звертатися сюди, якщо ви цінуєте свій час і гроші.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Безглузда гарантія за немалі кошти, економія на деталях, дурні відмазки (по типу це так і повинно бути, це нормально)
3 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко понеділок, 27 жовтня
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Продали ноутбук із MDM захистом.

Артур Яблонский Артур Яблонский 18 серпня, 2025 год

Вітаю! Компанія «Ябко» продала мені сірий ноутбук із MDM захистом. Тобто, фактично він мені не належить, а заплатив я майже 150 тис. Користуватися я ним не можу. Магазин не рекомендую. Обіцяли за 3 доби обміняти на інший. Пройшло вже 5 діб і відмазка одна й та сама - «їх немає в наявності зараз, бо модель з M2 Max... Читати відгук
Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Продали ноутбук із MDM захистом.

Вітаю! Компанія «Ябко» продала мені сірий ноутбук із MDM захистом. Тобто, фактично він мені не належить, а заплатив я майже 150 тис. Користуватися я ним не можу. Магазин не рекомендую. Обіцяли за 3 доби обміняти на інший. Пройшло вже 5 діб і відмазка одна й та сама - «їх немає в наявності зараз, бо модель з M2 Max не нова». Наразі буду звертатись до суду із адвокатом, а також із скаргою до управління з прав споживачів, а також бюро економічної безпеки.
3 згодні

Обман при продажу Samsung S23 Ultra: корейська версія під виглядом Global + приховані дефекти

Наталія Наталія 13 серпня, 2025 год
Купила Б/В Samsung S23Ultra 12/512. Продали під виглядом Global Корейську версію телефону (SM-S918N). На пряме питання чи це Глобал версія - обманули, сказавши так. Помітила через декілька днів, звернувшись до магазину сказали, що немає глобал версії. Тому телефон залишила.
Пройшло менше 3х місяців коли помітила темні бліки на фронтальній камері. Пригадала слова продавця: "То гарантію не берете? Ремонтуватимете за свої... Читати відгук
Купила Б/В Samsung S23Ultra 12/512. Продали під виглядом Global Корейську версію телефону (SM-S918N). На пряме питання чи це Глобал версія - обманули, сказавши так. Помітила через декілька днів, звернувшись до магазину сказали, що немає глобал версії. Тому телефон залишила.

Пройшло менше 3х місяців коли помітила темні бліки на фронтальній камері. Пригадала слова продавця: "То гарантію не берете? Ремонтуватимете за свої гроші?". Схоже телефон розбирався інакше бруд (пил) не міг би потрапити у камеру. І є відчуття, що продавці знали про "нюанси".

У комплекті не було кабелю, тому пропонували купити у них. Та коли відмовилась, то дали безкоштовно кабель Apple у вигляді знижки 449грн.

Сам телефон - класний. Конкретно той який продав магазин - має дефекти. І звісно, довіряти вологозахисту вже страшно. Як і цьому магазину
Недоліки:
  1. Продали Корейську версію під виглядом Глобальної.
  2. Нав'язували послуги (кабель, гарантія, чолох...).
2 згодні

Жахливо. Не рекомендую

Геннадій Геннадій 29 липня, 2025 год
Масштаби ринку сірої електроніки та побутової техніки в Україні оцінюються мільярдами, і ні, мова тут не про гривню, а про мільярди доларів. УНН досліджує аспекти функціонування цього ринку. Ми вирішили звернути увагу на його гравців: в межах серії публікацій ми спробуємо розібратися, хто стоїть за мережами, які завозять техніку нелегально та збувають її ухиляючись від сплати податків. І першими ми... Читати відгук Масштаби ринку сірої електроніки та побутової техніки в Україні оцінюються мільярдами, і ні, мова тут не про гривню, а про мільярди доларів. УНН досліджує аспекти функціонування цього ринку. Ми вирішили звернути увагу на його гравців: в межах серії публікацій ми спробуємо розібратися, хто стоїть за мережами, які завозять техніку нелегально та збувають її ухиляючись від сплати податків. І першими ми звернули увагу на мережу "Ябко", представники якої, раніше самі фактично зізналися у порушенні правил. https://unn.ua/amp/sproba-pryvlasnyty-lohotyp-apple-abo-khto-stoit-za-merezheiu-iabko-ta-yii-podatkovymy-borhamy
2 згодні 1 не згоден

Ябко - це жахливо!

Ярослава Ярослава 26 липня, 2025 год
Не рекомендую магазин Ябко. Гіршого досвіду з технікою ще не мав.
Купив iPhone 16 Pro — через два місяці перестав працювати. Звернувся до сервісу HYKO — жодних результатів, поломку "не виявили".
У незалежному сервісі сказали прямо: пристрій непридатний до ремонту, і такі випадки з технікою з Ябко — не рідкість.
Поки телефон знаходився на діагностиці, впала ємність акумулятора на 6%.
Читати відгук
Не рекомендую магазин Ябко. Гіршого досвіду з технікою ще не мав.

Купив iPhone 16 Pro — через два місяці перестав працювати. Звернувся до сервісу HYKO — жодних результатів, поломку "не виявили".
У незалежному сервісі сказали прямо: пристрій непридатний до ремонту, і такі випадки з технікою з Ябко — не рідкість.

Поки телефон знаходився на діагностиці, впала ємність акумулятора на 6%.
Я маю всі підстави вважати, що:
– або телефон спочатку був з дефектною батареєю,
– або акумулятор було замінено під час сервісного обслуговування — без повідомлення клієнта.

На жоден мій запит Ябко не надали чіткої відповіді.
Підтримка мовчить, сервіс — відсутній. Складається враження, що після продажу вони ні за що не відповідають.

Таке ставлення до клієнтів — неприйнятне.
Зіпсована техніка, зіпсовані нерви і нуль відповідальності.
3 згодні

Несправність гарнітури

Віта Віта 12 липня, 2025 год
Замовляла навушники для сина на сайті Ябко — виявилися несправні, не працював мікрофон. Повернула, але спочатку хотіли повернути лише 836 грн з 2149 грн, пояснивши це пошкодженою коробкою та «слідами користування».
Після мого звернення суму частково скоригували і повернули 1649 грн, але залишився дуже неприємний досвід.
Якість сервісу — низька, ставлення до клієнта — формальне. Більше нічого не замовлятиму тут... Читати відгук
Замовляла навушники для сина на сайті Ябко — виявилися несправні, не працював мікрофон. Повернула, але спочатку хотіли повернути лише 836 грн з 2149 грн, пояснивши це пошкодженою коробкою та «слідами користування».

Після мого звернення суму частково скоригували і повернули 1649 грн, але залишився дуже неприємний досвід.

Якість сервісу — низька, ставлення до клієнта — формальне. Більше нічого не замовлятиму тут і не рекомендую магазин.
3 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко 14 липня, 2025 год
Доброго дня! На техніку надається гарантія на певний період. Будемо вдячні за зворотній звʼязок, щоб розібратись у ситуації: Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Не рекомендую до покупки будь-якого товару в магазині Ябко

Олена Олена 7 липня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, ул. Хрещатик, 46а Не рекомендую до покупки будь-якого товару в магазині Ябко. Магазин не надав підтвердження походження товару на мій запит, тобто звідки потрапивав до магазину товари - невідомо. Це викликає сумніви щодо легальності або оригінальності продукції та ставить під сумнів справжність та якість, а також унеможливлює звернення до офіційного представництва Apple. Дуже розчарована магазином Ябко
2 згодні 1 не згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 14 липня, 2025 год
Олено, доброго дня! Уже спілкувались із вами з приводу цього пиатння. На жаль, магазин не має можливості допомогти з розблокуванням iCloud, оскільки ви втратили пароль до облікового запису. Питання можливо вирішити лише через підтримку Apple. Також техніку ми купуємо на території України, тому відповідно немає можливості надати документи щодо покупки в офіційному магазині.

Не рекомендую

Геннадій Геннадій 3 липня, 2025 год
не рекомендую. купив та пошкодував. телефон видав повідомлення через пару днів, що через 90 днів заблокують. Зв'язок із підтримкою ні до чого не наводить вони допомогти не можуть. обман покупців. заяву до поліції треба закрити такі магазини
2 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко 14 липня, 2025 год
Доброго дня!

Інформація у відгуку не відповідає дійсності. З приводу цього з вами комунікували не одноразово та відповідали на всі питання. Сповіщення у вашому телефоні не стосувалось блокувань та спричинено вашим користуванням.

Шахраї з контори Ябко продають бв/відновлені айфони під виглядом нових

Вася Клименко Вася Клименко 4 червня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, пл. Бессарабська, 2а Влітку 2021 купив для дружини новий (як я думав на той момент) iPhone 12 Pro Max. 4 роки вона ним користувалась, не було ніяких проблем та нарікань.
Телефон завжди був в захисному чохлі та з додатковим захисним склом, використовувався максимально обережно, не було значних падінь і механічних пошкоджень.
Сьогодні вранці на телефон вперше попала рідина в незначній кількості і... Читати відгук
Влітку 2021 купив для дружини новий (як я думав на той момент) iPhone 12 Pro Max. 4 роки вона ним користувалась, не було ніяких проблем та нарікань.

Телефон завжди був в захисному чохлі та з додатковим захисним склом, використовувався максимально обережно, не було значних падінь і механічних пошкоджень.

Сьогодні вранці на телефон вперше попала рідина в незначній кількості і відразу з'явилися глюки - сенсор перестав реагувати на дотики практично по всьому дисплею.

Так як термін гарантії від Ябко вже закінчився, ми звернулись в неофіційний сервіс ремонту техніки. На наших очах почали розбирати телефон і задали пряме питання: "Дисплей міняли ви, чи купляли телефон б/в?". Ми, м'яко кажучи, були в шоці, тому що телефон був куплений як новий за 43000+грн 4 роки тому і з того моменту нічого, крім захисного скла, не мінялось. Я почав сперечитись з майстром і доказувати, що телефон куплявся в новому стані, але він мені навіть показав, що там була відсутня пластмасска, яку нереально зірвати без механічного зовнішнього втручання (тобто, не знявши дисплей). Як я вже зараз здогадуюсь, то і був захист від вологи, який не зміг захистити телефон від декількох крапель води.

Я неодноразово чув відгуки, що деякі українські магазини можуть ремонтувати/відновлювати пошкоджену техніку і продавати під виглядом повністю нової, але не звертав на це уваги, бо думав що це неможливо. Але, очевидно, як мінімум в Ябко таким займаються, при чому я став прямим свідком таких махінацій.

Не скажу, що у них вся техніка така, бо як мінімум мій товариш купляв собі айфон у цьому ж магазині, декілька разів топив його, але телефон до сих пір працює. Як то кажуть - кому як пощастить.

Але я категорично не рекомендую випробовувати своє везіння і купляти будь-яку техніку в магазині Ябко.
Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. Шахраї
2 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко 4 червня, 2025 год
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ми не продаємо вживані телефони під виглядом нових. Надішліть нам, будь ласка, контактні дані, які вказували при покупці, або ж фото чеку, щоб ми змогли перевірити інформацію. Telеgram: @jabko_loyalty
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Ремонт техніки епл

Сніжана Сніжана 1 червня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, ул. Большая Васильковская, 14 Зпалити телефон айфон 15 виконуючи ремонт по заміні шини зображення. Відмовились компенсувати. Сказали що так буває в них. Вибачте. Майте на увазі що можете отримати після ремонту взагалі не робочий телефон.
Переваги:
  1. Немає жодних
Недоліки:
  1. Жахливі майстри з ремонту техніки
2 згодні 1 не згоден

Не рекомендую в жодному разі

Сніжана Сніжана 31 травня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, ул. Большая Васильковская, 14 Звернулася в магазин Ябко в Києві на Великій Васильківській 14 для ремонту телефону айфон 15. Телефон був в робочому стані але не було відображення на екрані. Тобто телефон приймав дзвінки, Смс. Два тижні морочили голову. Говорили що треба змінити шину зображення заплатила. Не працює. Потім треба замінити екран добре згодна. Потім говорять вибачте зробити не можемо згоріла материнська плата поки... Читати відгук Звернулася в магазин Ябко в Києві на Великій Васильківській 14 для ремонту телефону айфон 15. Телефон був в робочому стані але не було відображення на екрані. Тобто телефон приймав дзвінки, Смс. Два тижні морочили голову. Говорили що треба змінити шину зображення заплатила. Не працює. Потім треба замінити екран добре згодна. Потім говорять вибачте зробити не можемо згоріла материнська плата поки міняли шину зображення. І що маємо з палений телефон в не робочому стані. Вартість якого 42000 грн. І говорять вибачте так буває що згоріло. Компенсація відсутня. Як так можна робити ремонт щоб вгробити телефон. Це жах а не майстри. Не носіть бо будете без телефону.
Переваги:
  1. Нуль
Недоліки:
  1. Вгробили телефон 42000
2 згодні

Неприємне враження після отримання товару

Доброго дня. Компанія замовила на сайті магазину Ябко на день народження власника Зарядний пристрій Power Bank Belkin 10000mAh 15W, MagSafe Qi2 (Black) та Безпровідна зарядка Belkin 15 Вт Magnetic Stand Qi2 (Black). Номер замовлення 1062117. Отримали рахунок у вівторок та відразу його сплатили. Замовлення було відправлене аж в четвер ввечері по новій пошті та отримане сьогодні, 05.05.2025р. На фото можна... Читати відгук Доброго дня. Компанія замовила на сайті магазину Ябко на день народження власника Зарядний пристрій Power Bank Belkin 10000mAh 15W, MagSafe Qi2 (Black) та Безпровідна зарядка Belkin 15 Вт Magnetic Stand Qi2 (Black). Номер замовлення 1062117. Отримали рахунок у вівторок та відразу його сплатили. Замовлення було відправлене аж в четвер ввечері по новій пошті та отримане сьогодні, 05.05.2025р. На фото можна побачити стан упаковки зарядного пристрою. Як можна таке відправляти клієнту? Як можна було не попередити про те, що пакування пошкоджене? На Вашу думку - можна презентувати такий подарунок? По функціоналу - ще не перевіряли чи працює, сподіваємось хоч тут буде все добре.

Ябко продають нелегальні, контрабандні айфони

Алена Алена 7 квітня, 2025 год

Купляла двічі айфони в ябко. Продавець після оплати не надав фіскальні чеки. Перший раз чек був з «липовим» qr кодом, який не мав прямого посилання на сайт ДПС, інший без жодної інформації взагалі! Обережно!!! Продавець посилався на технічні проблеми і кормив «завтраками»
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 2 травня, 2025 год
Доброго дня! Ви надіслали фотографії товарного чеку. Ми також надаємо фіскальні чеки. При наступній покупці вкажіть, що потрібна саме паперова версія та вам обовʼязково її зроблять.

Поганий сервіс та якість товарів в Ябко.

Стініслав Стініслав 6 квітня, 2025 год
Досвід купівлі в Ябко в 2025 році негативний:
Якість обслуговування погане!
Якість товару погане!
Почав своє знайомство з Ябко в Ужгороді. Придбав багато всього, гаджети та аксесуари, привітний персонал, якість всього начебто норм.
Через рік познайомився з Ябко в м. Стрий. Купив всього тільки плівку на Apple Watch та чехол за 1099грн на iPhone 15.
На годиннику плівка в... Читати відгук
Досвід купівлі в Ябко в 2025 році негативний:
Якість обслуговування погане!
Якість товару погане!

Почав своє знайомство з Ябко в Ужгороді. Придбав багато всього, гаджети та аксесуари, привітний персонал, якість всього начебто норм.
Через рік познайомився з Ябко в м. Стрий. Купив всього тільки плівку на Apple Watch та чехол за 1099грн на iPhone 15.
На годиннику плівка в кутиках постійно відходила. Три рази переклеївали так в них нічого і не вийшло.
На чохлі через два місяці експлуатації зʼявилася тріщина, на тому місці де з самого початку був якийсь слід, схожий на шов. Придивившись було чітко видно що чехол рветься з середини, якийсь брак при виготовлені. Пішов до магазину, вони і дивитися не хотіли. Спочатку казали що на цей чехол немає гарантії, а я його порізав. Після того як я попросив надрукувати чек (чек друкували хвилин 15) і там було написано гарантія 90 днів, почали казати, що вона не поширюється на таке.
Звернувся на гарячу лінію, мене вислухали і сказали що звʼяжуться з магазином де я вже був, вони приймуть рішення та перетелефонують. Так ніхто і не перетелефонував.
Висновок - на горячу лінію Ябко немає сенсу звертатися, можуть тільки вислухати.
Після такого сервісу і якості товару більше не хочеться мати справу з Ябко та радити магазин іншим, як я радив до цього.
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 30 квітня, 2025 год
Вітаємо Станіслав!

Дякуємо за ваш відгук, раді що змогли вирішити це непорозуміння і замінити ваш кейс 🙂

Жахливий сервіс і браковані Dyson

Дмитро Дмитро 14 березня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, ул. Хрещатик, 46а Дублюю свій відгук тут, так як на холайні він не пройшов модерацію, без пояснення причин. Хоча магазин магічним чином дізнався про відгук до публікування, цікаво як. Повівся на гарні відгуки на цьому продажному сайті.
Місяць тому, на свято Святого Валентина купував дівчині Дайсон, вона щасливо користувалася пристроєм місяць, потім насадки почали злітати, що унеможливлює користування пристроєм , при попередньому... Читати відгук
Дублюю свій відгук тут, так як на холайні він не пройшов модерацію, без пояснення причин. Хоча магазин магічним чином дізнався про відгук до публікування, цікаво як. Повівся на гарні відгуки на цьому продажному сайті.

Місяць тому, на свято Святого Валентина купував дівчині Дайсон, вона щасливо користувалася пристроєм місяць, потім насадки почали злітати, що унеможливлює користування пристроєм , при попередньому огляду побачили що зубці почали плавитися ( фото додаю )
Віднесли в магазин м. Житомир Олді, менеджер Констянин не захотів навіть приймати пристрій на діагностику, звинувачув нас в тому що це ми зламали пристрій і пошкодження механічне та проявив повний непрофесіоналізм та відсутність клієнтоорієнтованості.

В публічних джерелах бачу, що проблема відома і офіційний Dyson робить на це заміну ( читайте відгуки ) - https://vm.tiktok.com/ZMBYu3wR5/

Після відгуку на на хотлайн зі мною зв'язався відділ лояльності і попросили віднести пристрій до магазину ще раз, зараз в очікуанні діагностики.

Паралельно, мав комунікацію з офіційним предаставником Dyson, вони надали мені інформацію, що Ябко не є офіційним партнером. Як виявилося Dyson має європейську реєстрацію і гарантія на нього не працює в Україні.
Також працівник має сумнів у оригінальності пристрою, але це поки не підтверджена інформація. Сама проблема є відомою і якби я купив офіційни Dyson, ймовірно цієї проблеми не було

Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Жахливий сервіс і браковані Dyson Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Жахливий сервіс і браковані Dyson Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Жахливий сервіс і браковані Dyson Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Жахливий сервіс і браковані Dyson
2 згодні
Ябко Відповідь представника Ябко 14 березня, 2025 год
Доброго дня!

Ваш відгук стає доступним для всіх користувачів ще до його модерації, тож ми ознайомилися з ним ще до підтвердження з боку Hotline.

Щодо стайлера: під час первинного огляду було встановлено, що кріплення не має слідів термічного пошкодження. Однак його деформація може свідчити про механічний вплив, що могло призвести до того, що насадки не фіксуються належним чином. Цю інформацію було надано вам під час огляду.

Наразі пристрій передано на діагностику сервісного центру, і ми очікуємо на висновок.

У відео, яке ви надали, насадку знято відповідно до стандартного способу – за допомогою кнопки. Просимо звернути увагу на офіційні гарантійні умови виробника, які ми вам надсилали, оскільки продемонстрована у відео ситуація не відповідає фактичному стану пристрою.

Зазначимо, що на жодному з наших ресурсів не вказано, що ми є офіційним представником Dyson в Україні.

Ваша оцінка ситуації наразі базується переважно на припущеннях та запереченні висновків нашої експертизи. Ми, зі свого боку, діємо відповідно до стандартної процедури – передали пристрій на діагностику і надамо вам висновок після завершення перевірки.
Показати 1 відповідь

Ніколи нікому не рекомендую

Олена Олена 21 лютого, 2025 год
Жахливий сервіс,повністю проплачене замовлення не отримала вчасно.Дуже довго відповідали.Не професійний і безведповідальний стаф.Ніколи нічого більше не замовлятиму.Повна неповага до покупця
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 26 лютого, 2025 год
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Обман клієнтів

Вадим Хотимчук Вадим Хотимчук 7 лютого, 2025 год
Купили дитині iPhone 13pro б/в, продавець заявив що стан ідеальний, батарея 100%. Через місяць користування батарея почала показувати 94%. Коли звернувся, сказали що це нормально... Питання про вирішення проблеми вони навіть не підняли...Тобто купив і далі твої проблеми... Їхні платні гарантії, які вони пропонують, - "фількіна грамота"! Суцільний обман клієнтів. Це була остання наша покупка в цьому "магазині".. Не... Читати відгук Купили дитині iPhone 13pro б/в, продавець заявив що стан ідеальний, батарея 100%. Через місяць користування батарея почала показувати 94%. Коли звернувся, сказали що це нормально... Питання про вирішення проблеми вони навіть не підняли...Тобто купив і далі твої проблеми... Їхні платні гарантії, які вони пропонують, - "фількіна грамота"! Суцільний обман клієнтів. Це була остання наша покупка в цьому "магазині".. Не рекомендую цю шаражкіну контору....

P.S. Через тиждень після залишення відгуку, батарея стала показувати 92%... Уявляю що буде через пів року... Так що робіть висновки на рахунок цього закладу... Після моїх звернень мені так ніхто і не допоміг вирішити проблему.. Їм головне видерти з ваших рук гроші, а далі ваші проблеми їх не цікавлять від слова ЗОВСІМ!!!
Недоліки:
  1. Неповага до клієнтів
Ябко Відповідь представника Ябко 26 лютого, 2025 год
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Категорично не рекомендую!

Марія Марія 15 січня, 2025 год
Ябко почесно очолює рейтинг найгірших досвідів покупок в інтернет магазинах за всю мою особисту Історію
24.12 о 13год роблю замовлення на ремінець гармін темно-зеленого кольору, ремінець в наявності, тобто встигає до мене до нового року, відразу оплачую. Через кілька хвилин дзвонять для підтвердження, але через два гудки скидають, не встигаю відповісти, одразу передзвонюю, де мені відповідають, що дзвонив інший... Читати відгук
Ябко почесно очолює рейтинг найгірших досвідів покупок в інтернет магазинах за всю мою особисту Історію
24.12 о 13год роблю замовлення на ремінець гармін темно-зеленого кольору, ремінець в наявності, тобто встигає до мене до нового року, відразу оплачую. Через кілька хвилин дзвонять для підтвердження, але через два гудки скидають, не встигаю відповісти, одразу передзвонюю, де мені відповідають, що дзвонив інший менеджер, зараз він вам перетелефонує, ок, чекаю… за кілька годин ніхто так і не набрав, думаю, ну ок, святвечір, можливо короткий день, часу ще багато….
25.12 дзвоню на гарячу лінію, де меня розповідають, що не можуть уточнити наявність через свято, передзвонять або ввечері, або завтра… звісно ввечері ніхто не передзвонив
26.12 знову тиша, знову я набираю сама, де мені кажуть, що зараз дізнаються наявність і передзвонять… передзвонили? Ні! Дзвоню знову, оператор дуже довго перевіряє наявність і виявляється - сюрприз! Його немає!!! Три дні їм знадобилося, щоб дізнатися, що товару немає!!! Пропонують чекати три дні на повернення коштів, або почекати, вони його замовлять для мене і зроблять відправку 2-3 січня. Обираю другий варіант, бо все одно не встигну дочекатися повернення коштів і придбати його в іншому місці щоб отримати до НР.
2-3 січня що? правильно, тиша
4 січня вже пишу в чат, бо втомилася від обіцянок, що мені передзвонять. В чаті отримую відповідь, що так ремінця ще немає, після 12 вони скажуть коли зможуть відправити. Чекаю і о 12.15 отримую відповідь, що він затримується, не від них залежить, вони не винні, винні різдвяні олені, буде в кінці наступного тижня….. Через 20 хвилин написали, що знайшли де він їде, так затримується, але тільки на 1-2 дні… через 1-2 дні звісно ж ніхто нічого не відправив
9 січня знову пишу в чат, де знову довго перевіряють і вуаля, ремінці приїхали!!! Блокитні!!! Коли будуть зелені ми не знаємо. Беріть блакитний! Дуже дякую, прошу повернути кошти за замовлення і обіцяю забути про ябко як про страшний сон….
Гроші повернулися, йшли, до речі, майже три дні, на миттєве повернення не розраховуйте.
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 5 лютого, 2025 год
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Дякуємо за можливість вирішити ситуацію, в якості компенсації ми подарували вам ремінець безкоштовно. Дякуємо за відгук!

ябко - досвід

Гость Гость 12 січня, 2025 год
26 грудня 2024р. відвідав магазин «ябко» за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик 46а. Співробітник магазину з біркою «Сергій» замовив відповідний товар та пообіцяв, що за 2-3 дня (відповідно до 28-29 грудня 2024р. На уточнююче моє питання щодо оплати, співробітник з біркою «Сергій» відповів, що оплата – після отримання товару. На 4-й день (30.12) почав запитувати (3 рази) щодо товару -... Читати відгук 26 грудня 2024р. відвідав магазин «ябко» за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик 46а. Співробітник магазину з біркою «Сергій» замовив відповідний товар та пообіцяв, що за 2-3 дня (відповідно до 28-29 грудня 2024р. На уточнююче моє питання щодо оплати, співробітник з біркою «Сергій» відповів, що оплата – після отримання товару. На 4-й день (30.12) почав запитувати (3 рази) щодо товару - інформація у персоналу магазину відсутня. Відповідь: уточнимо – передзвонимо одразу… На моє питання «одразу» - це коли?, відповідь – до кінця дня. .... Ніхто так і не передзвонив ні 30.12, ні 31.12 (телефонував декілька разів). Відповідь від персоналу (незалежно від того, хто брав слухавку): «Нова Пошта» нічого не прислала. Питання: коли обіцяє «Нова Пошта» прислати, чи є номер посилання? - Без відповіді. Тобто, скоріш за все представник цього магазину з біркою «Сергій» не замовив товар, а персонал («дитячий садочок») грався за формулою: «бере трубку тупой», а потім ще «тупее», щоб якось «сховати» власні помилки/безвідповідальність….. і так до 10.01.2025р.
Слід також зазначити, що 30 та 31 грудня 2024р. я відмовився від трьох можливих варіантів отримання подібного товару від інших постачальників, сподіваючись, що магазин «ябко» зможе виконати обіцяне, але ….., схоже, на це вони не здатні.
10 січня 2025 року відвідав цей магазин, де власноруч побачив безвідповідальність цього персоналу («дитячий садок»). Той що замовляв товар (з біркою «Сергій») з’явився (після виклику) за 10 хвилин (готувався, можливо видаляв товар з сайту магазину). На уточнюючі мої запитання де товар, чому його не було доставлено вчасно, чому його до сих пір немає, і т.ін. було з’ясовано, що цей «кадр» з біркою «Сергій» взагалі не володіє інформацією, на усі питання у нього була одна відповідь – «Не знаю», у т.ч., що будемо робити далі, перспективи надходження товару (дні, тижні, місяці) – теж відповідь «Не знаю». Навіть «не пахло» відповіддю, що в усьому винувата «Нова пошта». На моє прохання до інших співробітників цього магазину як знайти керівника/адекватного менеджера цього магазину або мережі цих магазинів, той що з біркою «Сергій» відповів – що це він.
У зв’язку із зазначеним риторичне питання: навіщо такий неадекватний керівник або будь-хто він там, якщо не володієш ситуацією, безвідповідально ставишся до виконання своїх обов’язків і т.ін.
Після цього, цей з біркою «Сергій» в нижньому загалі показав на ноутбуці сайт магазину, де зазначений товар був відсутній (при цьому, він навіть не знав що шукати). В останнє я перевіряв сайт цього магазину 3 січня 2025 року, де цей товар був в наявності.
Таким чином, персонал магазину за вказаною адресою можна охарактеризувати наступним чином:
- безвідповідальний – 100%;
- халатно ставиться до виконання своїх обов’язків – 100%;
- брехливий – 100%.
Серед позитиву можна виділити представника, який 30.12.2024 працював на «інтернет-лінії» цього магазину та готовий був допомогти, але у нього (за його словами), був відсутній номер мого замовлення та номеру накладної доставки товару «Нової поштою» (як це було зазначено по телефону співробітниками цього магазину 30.12 та 31.12, що товар «доставляється Новою поштою, але точний час прибуття ми не можемо сказати»).
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 5 лютого, 2025 год
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Сірі Айфони!!!

Світлана Світлана 12 січня, 2025 год
 Відгук про Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple за адресою Київ, вул. Гната Хоткевича, 1В 7.12.24 придбала в ябко Айфон 15про. При спробі активувати створений акаунт, Apple його заблокував.Отримавши офіційну відмову від AppIe, було сформовано офіційний запит з предявленням доказу власності у вигляді чеку. Apple відмовив у наданні доступу і відмовився розглядати будь-які документи,що стосуються цього телефону.У службі підтримки мені пояснили, що Служба Безпеки Apple вірогідніше за все ідентифікувала його як нелегально ввезеним і заблокувала... Читати відгук 7.12.24 придбала в ябко Айфон 15про. При спробі активувати створений акаунт, Apple його заблокував.Отримавши офіційну відмову від AppIe, було сформовано офіційний запит з предявленням доказу власності у вигляді чеку. Apple відмовив у наданні доступу і відмовився розглядати будь-які документи,що стосуються цього телефону.У службі підтримки мені пояснили, що Служба Безпеки Apple вірогідніше за все ідентифікувала його як нелегально ввезеним і заблокувала остаточно! Всі претензії магазин відкидав, а потім частково відшкодував витрати.Всумі я втратила 11 тис грн!!! Так що, майте на увазі,якщо ваш пристрій коли небуть загубиться і ви будете подавати в Apple докази власності на цей телефон, то вірогідніше за все, відповідь буде аналогічною.
Тепер не дивуюсь,що вони телефонів не мають у магазині,а треба замовляти онлайн, потім попередити за 15 хв і вони їх звідкись піднесуть! У них восени були обшуки, на них заведена справа по контрабанді яблучок, а тому вони сіру техніку не тримають у магазині!! КРАЩЕ ПЕРЕПЛАТИТИ АЛЕ ПРИДБАТИ У ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА! ЖАДІБН Й ПЛАТИТЬ ДВІЧІ,ЯК ОТ І Я ЗАПЛАТИЛА
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 5 лютого, 2025 год
Вітаємо!

Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.

Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]

Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.

Дохлі аккамулятори та FaceId

Maksym Maksym 9 січня, 2025 год
Купував айфон у Ябко , за пів року стан аккума погіршився на 50 % . Було 99 , теперь 50% . Також перестав працювати FacID . Сподіваюсь на своєму досвіді комусь заощаджу гроші , бо це ні в які рамки вже ...
Переваги:
  1. Нету
Недоліки:
  1. Цена не соответсвует качеству
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 4 лютого, 2025 год
Доброго дня!

Ми розуміємо ваше занепокоєння, і нам справді шкода, що у вас склалася така ситуація. Хочемо зазначити, що зниження ємності акумулятора з 99% до 50% за пів року – технічно неможливий сценарій для пристрою. Також відключення Face ID може бути пов’язане з певними налаштуваннями або технічними нюансами.

Будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним способом, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та знайти для вас рішення. Ми завжди готові допомогти! 💜

Не отправили товар!!!

Анна Анна 4 січня, 2025 год

Изначально хотела мужу сделать подарок на новый год и заказала один айпад (пишется есть в наличии, Оказалось нет и заказать невозможно), потом другой (тоже самое )… ладно! Решила айфон 16 (сразу скажу, что в нашем маленьком городе нет таких магазинов …), сделала заказ прислали в прямом смысле в такой зашарпаной коробке (такую стыдно дарить... Читати відгук
Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Не отправили товар!!! Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Не отправили товар!!! Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple - Не отправили товар!!!
Изначально хотела мужу сделать подарок на новый год и заказала один айпад (пишется есть в наличии, Оказалось нет и заказать невозможно), потом другой (тоже самое )… ладно! Решила айфон 16 (сразу скажу, что в нашем маленьком городе нет таких магазинов …), сделала заказ прислали в прямом смысле в такой зашарпаной коробке (такую стыдно дарить )- позвонила на горячую линию сказали сегодня отправят новый , ничего не отправили (была пятница , впереди выходные ) отправили в понедельник , ну и что вы думаете цена на сайте выросла и соответсвенно комиссия за перевод (это около 800 грн плюсом )… я отказалась сразу же в приложении новой почты, не дождавшись посылки !( одни негативные эмоции)…пришлось поехать с мужем в другой город и купить у ихних будем так говорить конкурентов…решила дать второй шанс «ябко», заказав себе подарок часы (было 29.12, подумала 30 отправят 31 будет у меня, так как новая почта работает на все ?)не тут то было … позвонила на горячую линию сказали 30 числа были сбои с новой почтой скорее всего отправим 31 до 17:00 если успеем или же 2.01 так как 1.01 никто не работает , сегодня 3.01 пишу менеджеру с кем делала заказ не отвечает (накладную создали и все , товар до сих пор не отправили!!!!) вообще не рекомендую этот магазин, обслуживание на нулевом уровне, они только по телефону вежливо разговаривают , а выполненой работы нет !!! Настроение праздничное испорчено , подарок так и не отправили !!! Я немножко в шоке … цены та не маленькие на ваши товары , почему такое отношение? Очень неприятный осадок от вашего магазина и обслуживания! Меняйте что-то в работе или сотрудников или добавляйте наоборот сотрудников , я так понимаю у вас рабочих мало , чтобы ходили отправлять вовремя заказы ?!(мнение сложилось иском с предыдущих отзывов, вижу не у одной меня аналогичные ситуации были !)
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Полностью обслуживание , точнее НИКАКОЕ!!!
Ябко Відповідь представника Ябко 4 лютого, 2025 год
Доброго дня!

Нам щиро шкода, що оформлення замовлень принесло вам такі негативні емоції, і приносимо вибачення за всі незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди намагаємось зробити все можливе, щоб покупки приносили лише приємні враження.

Щодо вашого випадку – ситуація була вирішена, і ми зробили все, щоб максимально оперативно знайти рішення. Дякуємо, що дали нам другий шанс! Ми завжди відкриті до діалогу і працюємо над тим, щоб сервіс ставав кращим. Ваш відгук – цінна можливість для нас удосконалюватися. 💜

Якщо у вас залишилися питання чи побажання – будемо раді допомогти! 😊

Все жахливо

Наталія Наталія 3 січня, 2025 год
З самого початку «дуже привітний» продавець. Суть питання була - обмін годинника по traid-in. Три години часу просто в нікуди. Через три години забрали свій годинник, бо про такий тривалий час перевірки ніхто не попереджав і скільки це ще могло продовжуватися - теж. При повторному підключенні годинника до телефону, він не реагував на дотики і, звичайно, його батарея була вгроблена.... Читати відгук З самого початку «дуже привітний» продавець. Суть питання була - обмін годинника по traid-in. Три години часу просто в нікуди. Через три години забрали свій годинник, бо про такий тривалий час перевірки ніхто не попереджав і скільки це ще могло продовжуватися - теж. При повторному підключенні годинника до телефону, він не реагував на дотики і, звичайно, його батарея була вгроблена. Дякую Ябку за сервіс, більше туди ні ногою!
Переваги:
  1. Жодних
Недоліки:
  1. Сервіс, швидкість, якість. Все
1 згоден
Ябко Відповідь представника Ябко 4 лютого, 2025 год
Доброго дня!

Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження від обміну пристрою. Ми завжди прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволеним сервісом, і готові розібратися в ситуації детальніше.

Будемо вдячні, якщо ви зможете надати підтвердження trade-in або ж звернетесь до нас за контактами, щоб ми змогли детально перевірити інформацію та запропонувати рішення. Нам важливо, щоб ваш досвід співпраці з нами був лише позитивним! 💜
Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple
Ябко - українська мережа магазинів оригінальної техніки Apple, що розпочала свою роботу в 2014 році. Команда професійних консультантів магазину "Ябко" допоможе покупцям максимально вигідно, просто та безпечно придбати нові гаджети та аксесуари від Apple, обміняти техніку або відремонтувати.

Рейтинг 3.2 з 5 на підставі 57 відгуків
jabko.ua
Перейти на сайт
Техніка
Retromagaz.com
Retromagaz.com

Рейтинг: 4.1
43 відгука
Комтрейдинг
Комтрейдинг

Рейтинг: 4.4
74 відгука
Efco.ua
Efco.ua

Рейтинг: 4.8
138 відгуків
Интернет-магазин Zoozlagoda.com.ua
Интернет-магазин Zoozlagoda.com.ua

Рейтинг: 1
18 відгуків
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1760 відгуків
Meloman.in.ua
Meloman.in.ua

Рейтинг: 3.7
22 відгука
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
677 відгуків
ollo.net.ua
ollo.net.ua

Рейтинг: 1
1 відгук