YASNO-shop
YASNO-shop - інтернет-магазин побутової техніки та електроніки, що пропонує своїм клієнтам товари для економії електроенергії. У магазині представлено готові набори "Розумний Watt", зарядні станції для автомобілів, побутові нагрівальні прилади, лічильники, кондиціонери, які отримали найкращі оцінки від фахівців і мають усі необхідні сертифікати якості.
Рейтинг 2.5 з 5 на підставі 11 відгуків
shop.yasno.com.ua
Перейти на сайт
Техніка
Придбав Ecoflow - Все ОК
Досвід позитивний. Хоча, після прочитання відгуків тут - вже попрощався з грошима, адже післяплати у них немає)
Готуйтесь оплачувати виклик кур'єра для забору посилки
АЛЕ, звернула увагу, чому така дорога доставка. Виявляється, вони викликають кур'єра до себе для забору посилки. А клієнт повинен за це заплатити.
Скільки замовляю в інтернеті, ніколи подібного не бачила! Інтернет магазин, і не можуть самі завезти посилки на пошту.
Шкодую тільки, що я одразу не зайшла сюди почитати відгуки!!!
Обережно! Шахраї
Перший раз передзвонили, товара немає, але можемо вислати через два тижні, я погодився
Два! місяці ні отвіту ні привіту, дзвінки на суппорт, одна відповідь "ми вам передзвонимо" і тиша
Через шість тижней передзвонили: товару немає, ми вам можемо повернути гроші, але ви повинні оформити заяву, прикласти скріншот чеку, випіску за банку, ще купу... Читати відгук Замовляв товар, проплатив в той же день
Перший раз передзвонили, товара немає, але можемо вислати через два тижні, я погодився
Два! місяці ні отвіту ні привіту, дзвінки на суппорт, одна відповідь "ми вам передзвонимо" і тиша
Через шість тижней передзвонили: товару немає, ми вам можемо повернути гроші, але ви повинні оформити заяву, прикласти скріншот чеку, випіску за банку, ще купу документів та відіслати все це нам витративши знову кошти на Нову пошту, і це все не повернення товару, а просто щоб вернути гроші за товар який вони не прислали
Чистої води шахрайство.
Ніколи не замовляйте EcoFlow
Тільки обіцянки: стадії "доставка від 7 днів" до "доставка від 10 днів, а максимального строку нема"
Замовила 26.06 екофлоу на «чудовому» інтернет-магазині shop.yasno.com.ua з обіцянкою доставки до 7 робочих днів доставки. За майже три тижня та вже два робочих тижня екофлоу ніхто не відправив. Тільки мої дзвінки та їхні обіцянки. Відмовитись від замовлення можна тільки через письмову заяву про повернення товару. Сервіс на дні морському - маю надію, що колись їм це повернеться.
Читати відгук Якщо коротко:
Замовила 26.06 екофлоу на «чудовому» інтернет-магазині shop.yasno.com.ua з обіцянкою доставки до 7 робочих днів доставки. За майже три тижня та вже два робочих тижня екофлоу ніхто не відправив. Тільки мої дзвінки та їхні обіцянки. Відмовитись від замовлення можна тільки через письмову заяву про повернення товару. Сервіс на дні морському - маю надію, що колись їм це повернеться.
Якщо з деталями, то читайте далі.
Побачила, що в інтернет-магазині Yasno є потрібна модель екофлоу. Це ж відома юридична особа, платіжки від неї отримую - чого б не довіряти? А ще й обіцяють доставку до 7 робочих днів. "Оце класс!" - думаю я та після відміни замовлення на Розетці роблю на Yasno.
Може це Боженька намагався мені показати, що там не треба нічого замовляти, та не могла оплатити онлайн на сайті. Спроб було десь три, потім вирішила, що через рахунок. Натяків долі я не розумію. Через деякий час мені передзвонили та надіслали на пошту та у Viber реквізити. Оскільки я платила після 18 години, то чек мені надійшов наступного дня. Це було 26.06.
І почалась моя боротьба за моє замовлення. Після оплати мені ніхто більше не передзвонював. На 6 робочий день я вже почала відчувати напругу "Де моє замовлення?", та вирішила подзвонити на гарячу лінію інтернет-магазину. Дівчина-консультант втомленим голосом повідомила мені, що доставка до 7 робочих днів (робочі у Ясно - це з понеділка по п’ятницю). Якщо не отримаю ніякого повідомлення про моє замовлення, то дзвоніть на 8-й день, у п’ятницю 05.07, та дізнавайтесь. Ну ок. Ніхто не дзвонить - ну і добре, сама подзвоню.
У понеділок, 08.07, на 9-й день мені ніхто з товариства не дзвонив. Дзвоню я - і тут мені повідомляють, що доставка вже до 10 робочих днів. Ага, дякую, Yasno, що самі дзвоните та так заздалегідь повідомляєте.
Я почала дзвонити кожен день та дійшла до стадії "доставка від 10 днів" без пояснень чому. Максимального строку нема. Ніякої інформації та тільки одні обіцянки: "ми надіслали звернення у відповідний відділ", "ми вам сьогодні обов’язково передзвоним" та після моїх погроз розповсюдити у фейсбуці, сайтах для відгуків, скарги до Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів я отримую фінальну обіцянку "сьогодні ми вам відправимо ваше замовлення". Відправити замовлення обіцяли 12.07, 13 робочий день Yasno та 17 простий день.
13.07 перевіряю номер накладної, що мені надали в якийсь із дзвінків - статус, як і був, "Відправник самостійно створив цю накладну, але ще не надав до відправки". І на сьогодні, на 14 робочий день: мені ніхто не дзвонив, не писав.
Про відміну замовлення - там взагалі чудова пісня. На 10 робочий день, підчас мого дзвінка та питання "як можна відмінити замовлення з поверненням коштів?" мені повідомили, що відмінити замовлення та повернути кошти у телефонному режимі я теж не можу: спочатку я повинна отримати на пошті замовлення та на пошті від нього відмовитись.
Вже у субботу, 13.07, мені повідомили, що я можу, але повинна написати заяву про повернення товару (так, я навіть його ще не отримала, він зі складу ще не поїхав, але кого це з Yasno хвилює). У них на сайті інформація є тільки про повернення товару. В Оферті, до речі, зазначається "2.7. Відповідальність Продавця за зміни умов реалізації Продукту обмежується правом Одержувача (Користувача, Платника) відмовитися від придбання Продукту і вимагати повернення сплачених за нього коштів (якщо вони оплачені)". Без бумажки ти какашка, а з бумажкою - людина. Повернення коштів до 30 днів з отримання заяви в електронному та через пошту на адресу (ого, я цього вже не очікувала - у нас так ще працюють?). Поки не наважилась на Заяву, бо так у мене хоча б є якась надія щось отримати.
Ще є підозра, що після "натягнутої розмови" з консультантом Олександром, мені заблокували мій київстаровський номер. Бо з нього не йдуть дзвінки на гарячу лінію, а з лайфа - йдуть.
Тепер звернення до другої сторони. Шановні Yasno, що будете робити з вічними обіцянками, зі зворотнім зв’язком та недостовірною інформацією на сайті та з вуст гарячої лінії? Я терпляче та лояльно ставилась до 10 робочого дня, але ситуації з одностороннім зв’язком вже розладнали і так не дуже сильну нервову систему.
Порада іншим людям: якщо не хочете проходити стадії "до 7 робочих днів" до "ніхто не знає коли", то проходьте від інтернет-магазину shop.yasno.com.ua за 10 доріг.
Дякую за вашу увагу.
Шахраї - ні грошей ні екофлоу
Зарядна станція
Приїхала як і було вказана на сайті на 5 робочий день після замовлення
Оператори дуже класні
Пояснили дуже ретельно як перевірити на пошті і що обовʼязково перевіряти ❤️
Приїхала станція в заводській коробці
shop.yasno.com.ua
Що продають на yasno та яка "чудова" технічна підтримка.
1. Програмне забеспечення для купленої розетки не підтримується останіми версіями операційної системи Андроїд!
2. Зателефонував до технічної підтримки, записали навіть адресу проживання, навіщо? А на моє запитання що робити з цією цеглиною яка має вигляд розумної розетки, получив відповідь - чекайте, з вами зв'яжеться спеціаліст протягом 3х днів!
Покупка лічильника
Купівля лічильника