Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple
Ябко — украинская сеть магазинов оригинальной техники Apple, начавшая свою роботу в 2014 году. Команда профессиональных консультантов магазина "Ябко" поможет покупателям максимально выгодно, просто и безопасно приобрести новые гаджеты и аксессуары от Apple, обменять технику или отремонтировать.
Рейтинг 3.3 из 5 на основании 52 отзывов
Техника
обман та жахливий магазин
Гарантії нема, тому що товар контрабанда.
При оформлені відгуку, погані відгуки просто не розміщують, пише посилання вже використано!
Не Верьте ни одному хорошему отзыву
Это такая шарашкина контора,со своими дополнительными разводами.
Не заходите даже туда
Гарантія від ябко - дно
Через 4 місяці після калібрування батарея сіла вже на 14% (зараз 86%)! Це абсурд для пристрою та сервісу, який позиціонує себе як професійний. За ті 4 000 грн я могла б поставити собі нормальну батарею, яка працює, а не таку фігню.
Сервіс Ябко абсолютно не відповідає заявленому рівню. Я нікому не рекомендую звертатися сюди, якщо ви цінуєте свій час і гроші.
Продали ноутбук із MDM захистом.
Вітаю! Компанія «Ябко» продала мені сірий ноутбук із MDM захистом. Тобто, фактично він мені не належить, а заплатив я майже 150 тис. Користуватися я ним не можу. Магазин не рекомендую. Обіцяли за 3 доби обміняти на інший. Пройшло вже 5 діб і відмазка одна й та сама - «їх немає в наявності зараз, бо модель з M2 Max... Читать отзыв
Вітаю! Компанія «Ябко» продала мені сірий ноутбук із MDM захистом. Тобто, фактично він мені не належить, а заплатив я майже 150 тис. Користуватися я ним не можу. Магазин не рекомендую. Обіцяли за 3 доби обміняти на інший. Пройшло вже 5 діб і відмазка одна й та сама - «їх немає в наявності зараз, бо модель з M2 Max не нова». Наразі буду звертатись до суду із адвокатом, а також із скаргою до управління з прав споживачів, а також бюро економічної безпеки.
Обман при продажу Samsung S23 Ultra: корейська версія під виглядом Global + приховані дефекти
Пройшло менше 3х місяців коли помітила темні бліки на фронтальній камері. Пригадала слова продавця: "То гарантію не берете? Ремонтуватимете за свої... Читать отзыв Купила Б/В Samsung S23Ultra 12/512. Продали під виглядом Global Корейську версію телефону (SM-S918N). На пряме питання чи це Глобал версія - обманули, сказавши так. Помітила через декілька днів, звернувшись до магазину сказали, що немає глобал версії. Тому телефон залишила.
Пройшло менше 3х місяців коли помітила темні бліки на фронтальній камері. Пригадала слова продавця: "То гарантію не берете? Ремонтуватимете за свої гроші?". Схоже телефон розбирався інакше бруд (пил) не міг би потрапити у камеру. І є відчуття, що продавці знали про "нюанси".
У комплекті не було кабелю, тому пропонували купити у них. Та коли відмовилась, то дали безкоштовно кабель Apple у вигляді знижки 449грн.
Сам телефон - класний. Конкретно той який продав магазин - має дефекти. І звісно, довіряти вологозахисту вже страшно. Як і цьому магазину
Жахливо. Не рекомендую
Ябко - це жахливо!
Купив iPhone 16 Pro — через два місяці перестав працювати. Звернувся до сервісу HYKO — жодних результатів, поломку "не виявили".
У незалежному сервісі сказали прямо: пристрій непридатний до ремонту, і такі випадки з технікою з Ябко — не рідкість.
Поки телефон знаходився на діагностиці, впала ємність акумулятора на 6%.
Читать отзыв Не рекомендую магазин Ябко. Гіршого досвіду з технікою ще не мав.
Купив iPhone 16 Pro — через два місяці перестав працювати. Звернувся до сервісу HYKO — жодних результатів, поломку "не виявили".
У незалежному сервісі сказали прямо: пристрій непридатний до ремонту, і такі випадки з технікою з Ябко — не рідкість.
Поки телефон знаходився на діагностиці, впала ємність акумулятора на 6%.
Я маю всі підстави вважати, що:
– або телефон спочатку був з дефектною батареєю,
– або акумулятор було замінено під час сервісного обслуговування — без повідомлення клієнта.
На жоден мій запит Ябко не надали чіткої відповіді.
Підтримка мовчить, сервіс — відсутній. Складається враження, що після продажу вони ні за що не відповідають.
Таке ставлення до клієнтів — неприйнятне.
Зіпсована техніка, зіпсовані нерви і нуль відповідальності.
Несправність гарнітури
Після мого звернення суму частково скоригували і повернули 1649 грн, але залишився дуже неприємний досвід.
Якість сервісу — низька, ставлення до клієнта — формальне. Більше нічого не замовлятиму тут... Читать отзыв Замовляла навушники для сина на сайті Ябко — виявилися несправні, не працював мікрофон. Повернула, але спочатку хотіли повернути лише 836 грн з 2149 грн, пояснивши це пошкодженою коробкою та «слідами користування».
Після мого звернення суму частково скоригували і повернули 1649 грн, але залишився дуже неприємний досвід.
Якість сервісу — низька, ставлення до клієнта — формальне. Більше нічого не замовлятиму тут і не рекомендую магазин.
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Не рекомендую до покупки будь-якого товару в магазині Ябко
Не рекомендую
Інформація у відгуку не відповідає дійсності. З приводу цього з вами комунікували не одноразово та відповідали на всі питання. Сповіщення у вашому телефоні не стосувалось блокувань та спричинено вашим користуванням.
Шахраї з контори Ябко продають бв/відновлені айфони під виглядом нових
Телефон завжди був в захисному чохлі та з додатковим захисним склом, використовувався максимально обережно, не було значних падінь і механічних пошкоджень.
Сьогодні вранці на телефон вперше попала рідина в незначній кількості і... Читать отзыв Влітку 2021 купив для дружини новий (як я думав на той момент) iPhone 12 Pro Max. 4 роки вона ним користувалась, не було ніяких проблем та нарікань.
Телефон завжди був в захисному чохлі та з додатковим захисним склом, використовувався максимально обережно, не було значних падінь і механічних пошкоджень.
Сьогодні вранці на телефон вперше попала рідина в незначній кількості і відразу з'явилися глюки - сенсор перестав реагувати на дотики практично по всьому дисплею.
Так як термін гарантії від Ябко вже закінчився, ми звернулись в неофіційний сервіс ремонту техніки. На наших очах почали розбирати телефон і задали пряме питання: "Дисплей міняли ви, чи купляли телефон б/в?". Ми, м'яко кажучи, були в шоці, тому що телефон був куплений як новий за 43000+грн 4 роки тому і з того моменту нічого, крім захисного скла, не мінялось. Я почав сперечитись з майстром і доказувати, що телефон куплявся в новому стані, але він мені навіть показав, що там була відсутня пластмасска, яку нереально зірвати без механічного зовнішнього втручання (тобто, не знявши дисплей). Як я вже зараз здогадуюсь, то і був захист від вологи, який не зміг захистити телефон від декількох крапель води.
Я неодноразово чув відгуки, що деякі українські магазини можуть ремонтувати/відновлювати пошкоджену техніку і продавати під виглядом повністю нової, але не звертав на це уваги, бо думав що це неможливо. Але, очевидно, як мінімум в Ябко таким займаються, при чому я став прямим свідком таких махінацій.
Не скажу, що у них вся техніка така, бо як мінімум мій товариш купляв собі айфон у цьому ж магазині, декілька разів топив його, але телефон до сих пір працює. Як то кажуть - кому як пощастить.
Але я категорично не рекомендую випробовувати своє везіння і купляти будь-яку техніку в магазині Ябко.
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Ремонт техніки епл
Не рекомендую в жодному разі
Неприємне враження після отримання товару
Ябко продають нелегальні, контрабандні айфони
Купляла двічі айфони в ябко. Продавець після оплати не надав фіскальні чеки. Перший раз чек був з «липовим» qr кодом, який не мав прямого посилання на сайт ДПС, інший без жодної інформації взагалі! Обережно!!! Продавець посилався на технічні проблеми і кормив «завтраками»
Поганий сервіс та якість товарів в Ябко.
Якість обслуговування погане!
Якість товару погане!
Почав своє знайомство з Ябко в Ужгороді. Придбав багато всього, гаджети та аксесуари, привітний персонал, якість всього начебто норм.
Через рік познайомився з Ябко в м. Стрий. Купив всього тільки плівку на Apple Watch та чехол за 1099грн на iPhone 15.
На годиннику плівка в... Читать отзыв Досвід купівлі в Ябко в 2025 році негативний:
Якість обслуговування погане!
Якість товару погане!
Почав своє знайомство з Ябко в Ужгороді. Придбав багато всього, гаджети та аксесуари, привітний персонал, якість всього начебто норм.
Через рік познайомився з Ябко в м. Стрий. Купив всього тільки плівку на Apple Watch та чехол за 1099грн на iPhone 15.
На годиннику плівка в кутиках постійно відходила. Три рази переклеївали так в них нічого і не вийшло.
На чохлі через два місяці експлуатації зʼявилася тріщина, на тому місці де з самого початку був якийсь слід, схожий на шов. Придивившись було чітко видно що чехол рветься з середини, якийсь брак при виготовлені. Пішов до магазину, вони і дивитися не хотіли. Спочатку казали що на цей чехол немає гарантії, а я його порізав. Після того як я попросив надрукувати чек (чек друкували хвилин 15) і там було написано гарантія 90 днів, почали казати, що вона не поширюється на таке.
Звернувся на гарячу лінію, мене вислухали і сказали що звʼяжуться з магазином де я вже був, вони приймуть рішення та перетелефонують. Так ніхто і не перетелефонував.
Висновок - на горячу лінію Ябко немає сенсу звертатися, можуть тільки вислухати.
Після такого сервісу і якості товару більше не хочеться мати справу з Ябко та радити магазин іншим, як я радив до цього.
Дякуємо за ваш відгук, раді що змогли вирішити це непорозуміння і замінити ваш кейс 🙂
Жахливий сервіс і браковані Dyson
Місяць тому, на свято Святого Валентина купував дівчині Дайсон, вона щасливо користувалася пристроєм місяць, потім насадки почали злітати, що унеможливлює користування пристроєм , при попередньому... Читать отзыв Дублюю свій відгук тут, так як на холайні він не пройшов модерацію, без пояснення причин. Хоча магазин магічним чином дізнався про відгук до публікування, цікаво як. Повівся на гарні відгуки на цьому продажному сайті.
Місяць тому, на свято Святого Валентина купував дівчині Дайсон, вона щасливо користувалася пристроєм місяць, потім насадки почали злітати, що унеможливлює користування пристроєм , при попередньому огляду побачили що зубці почали плавитися ( фото додаю )
Віднесли в магазин м. Житомир Олді, менеджер Констянин не захотів навіть приймати пристрій на діагностику, звинувачув нас в тому що це ми зламали пристрій і пошкодження механічне та проявив повний непрофесіоналізм та відсутність клієнтоорієнтованості.
В публічних джерелах бачу, що проблема відома і офіційний Dyson робить на це заміну ( читайте відгуки ) - https://vm.tiktok.com/ZMBYu3wR5/
Після відгуку на на хотлайн зі мною зв'язався відділ лояльності і попросили віднести пристрій до магазину ще раз, зараз в очікуанні діагностики.
Паралельно, мав комунікацію з офіційним предаставником Dyson, вони надали мені інформацію, що Ябко не є офіційним партнером. Як виявилося Dyson має європейську реєстрацію і гарантія на нього не працює в Україні.
Також працівник має сумнів у оригінальності пристрою, але це поки не підтверджена інформація. Сама проблема є відомою і якби я купив офіційни Dyson, ймовірно цієї проблеми не було
Ваш відгук стає доступним для всіх користувачів ще до його модерації, тож ми ознайомилися з ним ще до підтвердження з боку Hotline.
Щодо стайлера: під час первинного огляду було встановлено, що кріплення не має слідів термічного пошкодження. Однак його деформація може свідчити про механічний вплив, що могло призвести до того, що насадки не фіксуються належним чином. Цю інформацію було надано вам під час огляду.
Наразі пристрій передано на діагностику сервісного центру, і ми очікуємо на висновок.
У відео, яке ви надали, насадку знято відповідно до стандартного способу – за допомогою кнопки. Просимо звернути увагу на офіційні гарантійні умови виробника, які ми вам надсилали, оскільки продемонстрована у відео ситуація не відповідає фактичному стану пристрою.
Зазначимо, що на жодному з наших ресурсів не вказано, що ми є офіційним представником Dyson в Україні.
Ваша оцінка ситуації наразі базується переважно на припущеннях та запереченні висновків нашої експертизи. Ми, зі свого боку, діємо відповідно до стандартної процедури – передали пристрій на діагностику і надамо вам висновок після завершення перевірки. Показать 1 ответ
Ніколи нікому не рекомендую
Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Обман клієнтів
P.S. Через тиждень після залишення відгуку, батарея стала показувати 92%... Уявляю що буде через пів року... Так що робіть висновки на рахунок цього закладу... Після моїх звернень мені так ніхто і не допоміг вирішити проблему.. Їм головне видерти з ваших рук гроші, а далі ваші проблеми їх не цікавлять від слова ЗОВСІМ!!!
Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Категорично не рекомендую!
24.12 о 13год роблю замовлення на ремінець гармін темно-зеленого кольору, ремінець в наявності, тобто встигає до мене до нового року, відразу оплачую. Через кілька хвилин дзвонять для підтвердження, але через два гудки скидають, не встигаю відповісти, одразу передзвонюю, де мені відповідають, що дзвонив інший... Читать отзыв Ябко почесно очолює рейтинг найгірших досвідів покупок в інтернет магазинах за всю мою особисту Історію
24.12 о 13год роблю замовлення на ремінець гармін темно-зеленого кольору, ремінець в наявності, тобто встигає до мене до нового року, відразу оплачую. Через кілька хвилин дзвонять для підтвердження, але через два гудки скидають, не встигаю відповісти, одразу передзвонюю, де мені відповідають, що дзвонив інший менеджер, зараз він вам перетелефонує, ок, чекаю… за кілька годин ніхто так і не набрав, думаю, ну ок, святвечір, можливо короткий день, часу ще багато….
25.12 дзвоню на гарячу лінію, де меня розповідають, що не можуть уточнити наявність через свято, передзвонять або ввечері, або завтра… звісно ввечері ніхто не передзвонив
26.12 знову тиша, знову я набираю сама, де мені кажуть, що зараз дізнаються наявність і передзвонять… передзвонили? Ні! Дзвоню знову, оператор дуже довго перевіряє наявність і виявляється - сюрприз! Його немає!!! Три дні їм знадобилося, щоб дізнатися, що товару немає!!! Пропонують чекати три дні на повернення коштів, або почекати, вони його замовлять для мене і зроблять відправку 2-3 січня. Обираю другий варіант, бо все одно не встигну дочекатися повернення коштів і придбати його в іншому місці щоб отримати до НР.
2-3 січня що? правильно, тиша
4 січня вже пишу в чат, бо втомилася від обіцянок, що мені передзвонять. В чаті отримую відповідь, що так ремінця ще немає, після 12 вони скажуть коли зможуть відправити. Чекаю і о 12.15 отримую відповідь, що він затримується, не від них залежить, вони не винні, винні різдвяні олені, буде в кінці наступного тижня….. Через 20 хвилин написали, що знайшли де він їде, так затримується, але тільки на 1-2 дні… через 1-2 дні звісно ж ніхто нічого не відправив
9 січня знову пишу в чат, де знову довго перевіряють і вуаля, ремінці приїхали!!! Блокитні!!! Коли будуть зелені ми не знаємо. Беріть блакитний! Дуже дякую, прошу повернути кошти за замовлення і обіцяю забути про ябко як про страшний сон….
Гроші повернулися, йшли, до речі, майже три дні, на миттєве повернення не розраховуйте.
ябко - досвід
Слід також зазначити, що 30 та 31 грудня 2024р. я відмовився від трьох можливих варіантів отримання подібного товару від інших постачальників, сподіваючись, що магазин «ябко» зможе виконати обіцяне, але ….., схоже, на це вони не здатні.
10 січня 2025 року відвідав цей магазин, де власноруч побачив безвідповідальність цього персоналу («дитячий садок»). Той що замовляв товар (з біркою «Сергій») з’явився (після виклику) за 10 хвилин (готувався, можливо видаляв товар з сайту магазину). На уточнюючі мої запитання де товар, чому його не було доставлено вчасно, чому його до сих пір немає, і т.ін. було з’ясовано, що цей «кадр» з біркою «Сергій» взагалі не володіє інформацією, на усі питання у нього була одна відповідь – «Не знаю», у т.ч., що будемо робити далі, перспективи надходження товару (дні, тижні, місяці) – теж відповідь «Не знаю». Навіть «не пахло» відповіддю, що в усьому винувата «Нова пошта». На моє прохання до інших співробітників цього магазину як знайти керівника/адекватного менеджера цього магазину або мережі цих магазинів, той що з біркою «Сергій» відповів – що це він.
У зв’язку із зазначеним риторичне питання: навіщо такий неадекватний керівник або будь-хто він там, якщо не володієш ситуацією, безвідповідально ставишся до виконання своїх обов’язків і т.ін.
Після цього, цей з біркою «Сергій» в нижньому загалі показав на ноутбуці сайт магазину, де зазначений товар був відсутній (при цьому, він навіть не знав що шукати). В останнє я перевіряв сайт цього магазину 3 січня 2025 року, де цей товар був в наявності.
Таким чином, персонал магазину за вказаною адресою можна охарактеризувати наступним чином:
- безвідповідальний – 100%;
- халатно ставиться до виконання своїх обов’язків – 100%;
- брехливий – 100%.
Серед позитиву можна виділити представника, який 30.12.2024 працював на «інтернет-лінії» цього магазину та готовий був допомогти, але у нього (за його словами), був відсутній номер мого замовлення та номеру накладної доставки товару «Нової поштою» (як це було зазначено по телефону співробітниками цього магазину 30.12 та 31.12, що товар «доставляється Новою поштою, але точний час прибуття ми не можемо сказати»).
Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Сірі Айфони!!!
Тепер не дивуюсь,що вони телефонів не мають у магазині,а треба замовляти онлайн, потім попередити за 15 хв і вони їх звідкись піднесуть! У них восени були обшуки, на них заведена справа по контрабанді яблучок, а тому вони сіру техніку не тримають у магазині!! КРАЩЕ ПЕРЕПЛАТИТИ АЛЕ ПРИДБАТИ У ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА! ЖАДІБН Й ПЛАТИТЬ ДВІЧІ,ЯК ОТ І Я ЗАПЛАТИЛА
Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Дохлі аккамулятори та FaceId
Ми розуміємо ваше занепокоєння, і нам справді шкода, що у вас склалася така ситуація. Хочемо зазначити, що зниження ємності акумулятора з 99% до 50% за пів року – технічно неможливий сценарій для пристрою. Також відключення Face ID може бути пов’язане з певними налаштуваннями або технічними нюансами.
Будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним способом, щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та знайти для вас рішення. Ми завжди готові допомогти! 💜
Не отправили товар!!!
Изначально хотела мужу сделать подарок на новый год и заказала один айпад (пишется есть в наличии, Оказалось нет и заказать невозможно), потом другой (тоже самое )… ладно! Решила айфон 16 (сразу скажу, что в нашем маленьком городе нет таких магазинов …), сделала заказ прислали в прямом смысле в такой зашарпаной коробке (такую стыдно дарить... Читать отзыв
Изначально хотела мужу сделать подарок на новый год и заказала один айпад (пишется есть в наличии, Оказалось нет и заказать невозможно), потом другой (тоже самое )… ладно! Решила айфон 16 (сразу скажу, что в нашем маленьком городе нет таких магазинов …), сделала заказ прислали в прямом смысле в такой зашарпаной коробке (такую стыдно дарить )- позвонила на горячую линию сказали сегодня отправят новый , ничего не отправили (была пятница , впереди выходные ) отправили в понедельник , ну и что вы думаете цена на сайте выросла и соответсвенно комиссия за перевод (это около 800 грн плюсом )… я отказалась сразу же в приложении новой почты, не дождавшись посылки !( одни негативные эмоции)…пришлось поехать с мужем в другой город и купить у ихних будем так говорить конкурентов…решила дать второй шанс «ябко», заказав себе подарок часы (было 29.12, подумала 30 отправят 31 будет у меня, так как новая почта работает на все ?)не тут то было … позвонила на горячую линию сказали 30 числа были сбои с новой почтой скорее всего отправим 31 до 17:00 если успеем или же 2.01 так как 1.01 никто не работает , сегодня 3.01 пишу менеджеру с кем делала заказ не отвечает (накладную создали и все , товар до сих пор не отправили!!!!) вообще не рекомендую этот магазин, обслуживание на нулевом уровне, они только по телефону вежливо разговаривают , а выполненой работы нет !!! Настроение праздничное испорчено , подарок так и не отправили !!! Я немножко в шоке … цены та не маленькие на ваши товары , почему такое отношение? Очень неприятный осадок от вашего магазина и обслуживания! Меняйте что-то в работе или сотрудников или добавляйте наоборот сотрудников , я так понимаю у вас рабочих мало , чтобы ходили отправлять вовремя заказы ?!(мнение сложилось иском с предыдущих отзывов, вижу не у одной меня аналогичные ситуации были !)
Нам щиро шкода, що оформлення замовлень принесло вам такі негативні емоції, і приносимо вибачення за всі незручності, з якими ви зіткнулися. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди намагаємось зробити все можливе, щоб покупки приносили лише приємні враження.
Щодо вашого випадку – ситуація була вирішена, і ми зробили все, щоб максимально оперативно знайти рішення. Дякуємо, що дали нам другий шанс! Ми завжди відкриті до діалогу і працюємо над тим, щоб сервіс ставав кращим. Ваш відгук – цінна можливість для нас удосконалюватися. 💜
Якщо у вас залишилися питання чи побажання – будемо раді допомогти! 😊
Все жахливо
Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження від обміну пристрою. Ми завжди прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволеним сервісом, і готові розібратися в ситуації детальніше.
Будемо вдячні, якщо ви зможете надати підтвердження trade-in або ж звернетесь до нас за контактами, щоб ми змогли детально перевірити інформацію та запропонувати рішення. Нам важливо, щоб ваш досвід співпраці з нами був лише позитивним! 💜
Потеряли заказ
Щиро перепрошуємо за можливі незручності. У передсвятковий період дійсно спостерігається підвищене навантаження на службу доставки, що могло вплинути на терміни отримання вашого замовлення.
Щодо вартості – ціна товару фіксується в момент оформлення замовлення, тому при отриманні ви оплачуєте саме ту суму, яка була вказана під час покупки.
Ми цінуємо вашу довіру та завжди готові допомогти! Якщо у вас залишилися запитання – будемо раді їх вирішити. 💜
Не рекомендую
Тупо дибіли
Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.
Dyson Airwrap Multi-styler Complete long Blue/Blush
Сподіваємось вирішення яке ми вам запропонували, задовільнило вас і покращило враження взаємодії :)
Найгірша мережа в Україні
Нам дуже прикро що ви отримали негативний досвід та враження від покупки в нашій мережі.
Ми завжди прагнемо поліпшити наш сервіс і враховувати думку клієнтів.
Будемо вдячними за зворотній зв'язок:
Telеgram: @jabko_support
Електронна адреса: [email protected]
Дякуємо за ваш відгук, ми готові вам допомогти у вирішенні будь-яких питань чи непорозумінь.
З повагою, команда Ябко.