Zenik Gajda: Після закінчення контракту (без відома власника номера) надають послуги які абонент не замовляв і заганяють в борг. Добре, що ви не банк і не магазин техніки. Не рекомендую 31.12.2024
Zenik Gajda: Заблокували сім карту за не оплату, пояснюю оператору, що був відсутній в зв'язку з військовим станом. (йому жаль але допомогти не може) Запропонували відновити за 300 грн. погодився, за рекомендацією того ж оператора звернувся в магазин лайфсел для відновлення карти, продавець консультант отримавши всі відповіді на запитання в присутності сім... 13.02.2024
Zenik Gajda: Не коректно сформовані умови пропозицій, які несуть ущерб абонентів на користь компанії. Конкретно по моїй обставині. В додатку My Vodafone мені було запропоновано спеціальну пропозицію по замовленні додаткових МБ які було нараховано за додаткові кошти, на наступний день було активовано основний пакет послуг, а додаткові МБ були відсутні які... 11.02.2023