Вітаю представники Vodafone, маємо проблему з Online PASS використовучи застосунок Viber, здіснючи відео дзвінки обмін файлами гб по тарифу, бо в рамках нього надана послуга, списуються аж бігом. Дуже великої наполегливості потребувало фіксування заявки, взагалі оператори Vodafone роблять все можливе, що б відмовити клієнту залишити запит на розгляд проблем, бо невбачають у питаннях клієнта проблеми. За данною послугою проблема зберігається з 16.06.23 заявки на разі таки фіксують, але як відповів один з консультантів горячої лініі, що відповідь буде та сама, що і вчора ' ви можете користуватися послугами, у Vodafone проблем не виявлено'. До цієї розмови, зображуючи відповідальність, на мою вимогу прийняли інформацію, що до часу підключення і відключення мобільних данних, інформації що до того, які ресурси використовувались, технічні данні телефону, уточнювали час, коли маю змогу відповісти співробітнику технічної служби Vodafone, але не дзвінка ні навіть якогось результату уявного розгляду нічого крім сухого смс ' у Vodafone проблем не виявлено'. До речі коли намагалась дізнатися, чому не телефонували, впевняли, що дзвонили. Детелей розгляду якоїсь деталізації які ресурси, в якій кількості списані, нічого отримати не мають права. Цікавий підхід... Читаючи відгуки розумію, що проблема у клієнтів Vodafone однакова, байдужість не клієнтооріентовність, зневага і зверхність до клієнта.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Online PASS фактичні умови надання не відповідають заявленим. Але у Vodafone проблем не виявлено - Відгуки про Vodafone Україна
телефонували, впевняли, що дзвонили. Детелей розгляду якоїсь деталізації які ресурси, в якій кількості списані, нічого отримати не мають права. Цікавий підхід... Читаючи відгуки розумію, що проблема у клієнтів Vodafone однакова, байдужість не клієнтооріентовність, зневага і зверхність до клієнта.
відгук
Коментарі до відгуку