Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Получен отзыв о товаре, что товар пришел без прикуривателя, данная информация отображена в заказе, на сайте, в карточке товара, также была озвучена менеджером. Данная платформа публикует не правдивые отзывы, вводя в заблуждение других покупателей, чем наносит ущерб деловой репутации компании. Возникает вопрос к службе модерации пром юа, вы несете ответственность за свои действия, проверяете ли информацию которую публикуете? Ваш рейтинг... Читати відгук Получен отзыв о товаре, что товар пришел без прикуривателя, данная информация отображена в заказе, на сайте, в карточке товара, также была озвучена менеджером. Данная платформа публикует не правдивые отзывы, вводя в заблуждение других покупателей, чем наносит ущерб деловой репутации компании. Возникает вопрос к службе модерации пром юа, вы несете ответственность за свои действия, проверяете ли информацию которую публикуете? Ваш рейтинг на независимом сайте, говорит сам за себя!
Переваги:
нет
Недоліки:
неадекватная служба модерации, т.е. ее полное отсутствие, отсутствие поддержки как технической так представителей данного маркетплейса.
Покупці мають право на свою оцінку, навіть якщо це не завжди подобається продавцям. Зауважимо, що відгуки про товари не впливають на загальний рейтинг продавця, рейтинг та видачу товарів у каталозі.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Тех підтримка прому - це сервіс, який не має дна. Рівень некомпетеності тех підтримку прому не підається розумінню. Тех підтримка завжди відповідає заготовленими фразами. Ніякої нормальної відповіді ніколи не можна почути. Єдине що турбує руководства прому - це обов'язкові платежі від продавців.. все інше - їм взагалі не цікаве. Для них покупець завжди прав, навіть коли продавець предоставляє докази що... Читати відгук Тех підтримка прому - це сервіс, який не має дна. Рівень некомпетеності тех підтримку прому не підається розумінню. Тех підтримка завжди відповідає заготовленими фразами. Ніякої нормальної відповіді ніколи не можна почути. Єдине що турбує руководства прому - це обов'язкові платежі від продавців.. все інше - їм взагалі не цікаве. Для них покупець завжди прав, навіть коли продавець предоставляє докази що покупець явно бреше, то всі ці докази не беруться до уваги. а відповідь така, "якщо покупець вважає що він прав, значить він завжди прав.. незважаючи ні на що!
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Конкретно зараз пишу по замовленню 274364844, але таке трапляєця часто, я навіть писав раніше в підтримку пром, вони ніяк на це не реагують. Суть у тому що , продавці продають товари яких по факту у них немає в наявності. Конкретно по цьому замовленню я вибрав машинку tauger 65 pro , мене здивувала ціна в 2 рази дешевше від ринкової.... Читати відгук Конкретно зараз пишу по замовленню 274364844, але таке трапляєця часто, я навіть писав раніше в підтримку пром, вони ніяк на це не реагують. Суть у тому що , продавці продають товари яких по факту у них немає в наявності. Конкретно по цьому замовленню я вибрав машинку tauger 65 pro , мене здивувала ціна в 2 рази дешевше від ринкової. я зробив пром оплату. після цього мені перетелефонував продавець і почав завіряти що вона погана, але я знаю що вона хороша, так як у знайомих така сама і я знаю яка вона. Далі я кажу шо мені потрібна саме вона, і менеджер мені каже що її немає в наявності. Причому далі через 3 дні цей товар так само висить в наявності. Це просто замануха, а я не на базарі, я не хочу такого ставлення, після таких випадків не хочется купувати на пром. Я написав відгук пром ніяк не реагує, як би це була розетка чи епіцентр там бы вже давно би заблокували цей товар , а можливо і продавця. І такі випадки у мене вже не в перший раз с промом, там орудують якісь цигани, а пром не реагує
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :( Ми не можемо контролювати наявність товару, оскільки не продаємо і не відправляємо його. Це роблять продавці й обов’язок продавця — надавати актуальну інформацію про товар.
Ситуації бувають різні, але якщо продавець систематично вказує неактуальну інформацію про товар, скасовує з цієї причини замовлення, та отримує багато негативних відгуків, то він автоматично буде знижений в пошуковій видачі, або навіть виключений з Каталогу. Тому важливо залишати відгуки про роботу продавця.
Щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому, рекомендуємо перед здійсненням замовлення переглянути відгуки про продавця, а також уточнити фактичну наявність товару.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Как то однажды увидел на информационном стенде рекламу prom.ua. В это время у меня как раз было желание начать торговать сувенирами из собственной мастерской. Решил опубликовать свое предложение на prom.ua. Вы не что не поверите, но от результата публикации, я чуть в обморок не упал, сувениры настолько быстрое продавались, что даже во сне подобного не снилось! Prom.ua создал мне обширную... Читати відгук Как то однажды увидел на информационном стенде рекламу prom.ua. В это время у меня как раз было желание начать торговать сувенирами из собственной мастерской. Решил опубликовать свое предложение на prom.ua. Вы не что не поверите, но от результата публикации, я чуть в обморок не упал, сувениры настолько быстрое продавались, что даже во сне подобного не снилось! Prom.ua создал мне обширную клиентскую базу! Всё очень просто и доступно! За публикацию объявления берут копейки! Я искренне благодарен prom.ua и всей его команде! Теперь я на веки вечные пользователь prom.ua!
Переваги:
Отличный сервис
Мастерски все сделано
Низкие комиссии
Честно
Качественно
С гарантией
Льготы
Официально
Документы
Торговля не выходя из дома
...
Недоліки:
Идиоты верят конкурентам что Айтиэксперт сервис якобы мошеники
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А С 3 октября для топ продавцов обязательная пром оплата. То есть если ты не хочешь пользоваться сервисом прома и платить ему - то зарабатывать не будешь. Поведения портала максимально мерзкое, монопольное и вообще не учитывает интерес продавцом, которые прому и платят. Ну никто не удивлен. Ждем и надеемся на скорейшую смерть портала!
Топ-продавець — це привілей для кращих, тому ми ввели ці зміни. Однією з умов Топовості є підключена Пром-оплата, але ми не вимагаємо її на всіх товарах. Ви можете підключити Пром-оплату на одну або декілька груп товарів.
Олександре, уточніть, будь ласка, що саме вам не зручно в користуванні Пром-оплатою? Ми знаємо багато продавців, які працюють по дропшипінгу й успішно використовують Пром-оплату.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Дуже часто роблю покупки через Prom Мені подобається, завжди присилали повідомлення,та передзвонять Гарних продаж бажаю,та клієнтів побільше
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Сплатив пром-доставку. Приходжу отримувати посилку, на пошті кажуть сплачуй за доставку. Пром за доставку не сплатив. Техпідтримка прома морозиться, не відповідає. Дзвонити нікуди. Бардак повний. Сиджу і думаю що робити. Двічі платити за доставку? Хочеться відмовитись від заказа принципово. Але я гадаю, пром мені гроші не поверне. Гидотно від такого ставлення.
Перепрошуємо за надані незручності. Трапився системний збій, через що виникла така ситуація.
Не хвилюйтеся, якби вам довелося сплатити доставку повторно, ми компенсували б вам ці витрати. При виникненні питань стосовно Пром-оплати або “Дешевої доставки”, будь ласка, одразу пишіть нам на пошту - [email protected], ми допоможемо.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Я дуже задоволена своїм досвідом замовлення на Prom.ua! Сайт дуже легкий у використанні, і я легко знайшла те, що шукала. Я зробила замовлення на деякі товари і отримала їх швидко і в гарному стані. Крім того, обслуговування клієнтів на Prom.ua було відмінним. Я мала деякі запитання про моє замовлення, і представник клієнтської підтримки був дуже корисним та швидко відповів на... Читати відгук Я дуже задоволена своїм досвідом замовлення на Prom.ua! Сайт дуже легкий у використанні, і я легко знайшла те, що шукала. Я зробила замовлення на деякі товари і отримала їх швидко і в гарному стані. Крім того, обслуговування клієнтів на Prom.ua було відмінним. Я мала деякі запитання про моє замовлення, і представник клієнтської підтримки був дуже корисним та швидко відповів на мої запитання. Загалом, я дуже задоволена моїм досвідом замовлення на Prom.ua і рекомендую цей сайт всім, хто шукає високоякісні товари та хороше обслуговування клієнтів.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Продавец оказался нечастным, взял деньги, но товар не отправил. Целую неделю трубку не брал,писал сообщения,что отправит завтра. Я обратилась к команде Promа и благодаря им за пару дней деньги мне вернули
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Сайт Пром посприяв,щоб продавець все ж таки відправив мені товар.ПРОМ НАЙКРАЩИЙ І НАДІЙНИЙ!!!!!Дуже дивно,що є багато негативних відгуків
Дуже дякуємо вам за зворотний зв’язок. Такі відгуки надихають і дають розуміння, що наша праця не марна. Бажаємо тільки приємних покупок з Prom! Показати 1 відповідь
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Их работа и поддержка удивляет с каждым днем все больше!!! Покупатель сделал заказ ночью а утром решил что он ему не нужен когда с ним связались. Заказ уже был принят ,так как считается наличие товара и если заказ не принять на него могут сделать заказ еще раз. Как мне объяснили в поддержке, когда столкнулась с тамим... Читати відгук Их работа и поддержка удивляет с каждым днем все больше!!! Покупатель сделал заказ ночью а утром решил что он ему не нужен когда с ним связались. Заказ уже был принят ,так как считается наличие товара и если заказ не принять на него могут сделать заказ еще раз. Как мне объяснили в поддержке, когда столкнулась с тамим (я должна прям ту же минуту принять заказ что бы не оформляли на него повторно) Хорошо, если вижу принимаю сразу и наличие становится "0"если больше его нет . Но тут новая проблема ... Если я приняла заказ и человек отказался, он не может сам сделать отмену так как он уже "Принятый"ему пишет что нужно связаться с продавцом. В итоге отменяю все равно Я и в рейтинг это идет! Кнопка "По просьбе покупателя " просто для разновидности указана, рейтинг считается все равно ! Вопрос! Что за замкнутый круг? Если не приму могу получить еще заказы на товар которого уже нет ,а если приму и от него откажутся получу "-" в рейтинг На что мне ответили "Тому що так працює функціонал" Отличный ответ, прекрасное решение проблемы!!
Недоліки:
Дорогая реклама
Рейтинг продавца несправедливый подсчет
Плохая работа тех.поддержки
Сбои в системе
Плохо разработаны разновидности
Рейтинг покупателю не раскрыт для продавца
Обратная связь от менеджера бесполезная(проблема не решается)
Плохо прописывают условия для покупателей (оплата/доставка)
Перш за все, рекомендуємо приймати замовлення тільки після того, як ви зв’язалися з покупцем і з’ясували всі нюанси угоди.
Дійсно, наявність залишків перераховується і відображається на сайті після прийнятого замовлення, що є абсолютно логічним. Якщо ви своєчасно опрацьовуєте замовлення, то ризик того, що замовлять товар, якого вже не буде в наявності, мінімальний. Але ж, все таки, якщо така ситуація склалася, ви можете скасувати замовлення, обов'язково вказавши причину його скасування з коментарем для потенційного покупця. Тоді людина буде розуміти, чому замовлення відмінили. Поодиноко скасовані замовлення майже не впливають на показник успішних замовлень. Показати 1 відповідь
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А И у меня такая же проблема, как описана ниже. Рейтинг магазина упал из-за того что в 60 + 10 не было продаж. Вы будете что-то с этим делать, или как обычно забьете и оставите продавцов на едине с проблемой? Вся восточная Украина в таком состоянии, работали постоянно только магазины, где не было боевых действий, а у тех, у кого они... Читати відгук И у меня такая же проблема, как описана ниже. Рейтинг магазина упал из-за того что в 60 + 10 не было продаж. Вы будете что-то с этим делать, или как обычно забьете и оставите продавцов на едине с проблемой? Вся восточная Украина в таком состоянии, работали постоянно только магазины, где не было боевых действий, а у тех, у кого они были и магазины упали в выдаче вы забираете последнюю возможность заработать на еду.
Добрий день! Рейтинг розраховується кожного дня. Якщо у вас протягом 60 днів не було продажів рейтинг буде середнім по категорії. Якщо продажі були — рейтинг розрахується за показниками. Рекомендуємо якісно обробляти замовлення, якщо не буде відмін чи негативних відгуків ваш рейтинг не постраждає на критичні показники. Також, ми можемо обнулити ваші показники за час коли ви не працювали. Для цього зверніться до служби підтримки за контактами: [email protected] або [email protected].
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А как же вы надоели со своим тех работами ! пром магазин постонно глючит и не работает ! потому что постоянно что то там чудит и проводит какие опыты ! делайте это ночью ! вы мешаете работать !
Добрий день! Наразі у нас немає великих пошкоджень, які б впливали на роботу магазинів. підкажіть, будь ласка, чи зверталися ви на службу підтримки аби дізнатися в чому могла бути причина? Якщо ні, наші контакти: [email protected]. Показати 1 відповідь
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А То, что сейчас происходит с площадкой Пром, можно охарактеризовать началом ихнего конца. Я на Проме с 2013 года (ID1180104) 1900 положительных (и никому не нужных отзывов), но такое наплевательское отношение к клиентам появилось последние пару лет. Да, именно Пром не умеет работать с клиентами. Первые годы я был очень доволен работой менеджеров. Примерно года с 2016 появился какой-то нейтралитет... Читати відгук То, что сейчас происходит с площадкой Пром, можно охарактеризовать началом ихнего конца. Я на Проме с 2013 года (ID1180104) 1900 положительных (и никому не нужных отзывов), но такое наплевательское отношение к клиентам появилось последние пару лет. Да, именно Пром не умеет работать с клиентами. Первые годы я был очень доволен работой менеджеров. Примерно года с 2016 появился какой-то нейтралитет со стороны менеджеров. С 2019 года работать стало совсем невозможно. Учитывая, что среднестатистический покупатель не отличает магазины по названиям, может оформить несколько заказов, но по телефону подтвердит, что купил именно у Вас. 3 подобных "нарушения"- и Вы заблокированы от работы и вас ждет увлекательная и бестолковая переписка. Идем дальше: работа с негативными отзывами также отберет кучу времени и нервов, более того, пром спрятал негативные отзывы о неадекватах, и теперь 3-4 негативных отзыва это не что иное как "70% положительных.... Более того, так нагло отжать мой домен и отправить его на заморозку.. Про % в рекламе Просейсл тут без меня уже все расписали На данный момент хотел перейти на другой тариф, и оказалось что вернуть средства не менее увлекательное занятие. Такое впечатление, что отделы на Проме расположены чуть ли не в разных городах и между этими отделами происходят боевые действия. Я знаю, что Служба контроля сейчас мне ответит. Что у вас самые лучшие менеджеры, самые лучшие и дешевые условия размещения. Пусть будет так. просто верните мне мои деньги.
Переваги:
Плюсы закончились лет 5 назад
Недоліки:
Пора понять, что Пром существует благодаря продавцам в первую очередь
Добрий день! Якщо блокування вашого сайту відбулося по неякісному зворотному зв'язку від покупця, ви завжди можете оскаржити цю відповідь надіславши нам підтвердження не виконаного замовлення. Відгуки це зворотний зв'язок продавцю і тільки продавець може розв'язувати питання. Prom не може вирішувати, оскільки ми лише маркетплейс який надає послуги де ви розміщуєтеся. Ми завжди рекомендуємо проговорювати всі небезпечні моменти покупки наперед з покупцем тому, що саме необізнаність покупця стимулює його писати негативний відгук. При цьому завдяки таким відгукам ви можете стати кращими, удосконалити свої процеси та надавати високий сервіс. Повернення коштів відбувається за процедурою попередньо оговореною з вами. На жаль, повернення проходить дещо довше по закону, але якщо був запит кошти обов'язково надійдуть вам. Головне виконати всі умови. Якщо у вас є скарга на менеджера, ви можете залишити її в особистому кабінеті прикріпивши всі докази неякісної роботи та ми детально розглянемо ваше звернення. Показати 3 відповіді
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А очень жаль что если такие клиенты потом пишут отзывы , пром ничего не может сделать чтобы защитить продавца, а еще и послать может
Добрий день! Клієнти трапляються складні у кожного продавця. Кожен із них формує свої доводи на вже сформованому досвіді покупок і очікує отримати подібний. Задача продавця знайти підхід аби покупка відбулася. Відгук — це зворотний зв'язок від покупця про роботу з магазином та якість продукції. Після вирішення проблеми покупець може видалити негативний відгук, але тільки він приймає рішення видаляти його чи ні. Ми можемо допомогти у видаленні відгуку, якщо покупець звертається до нас. Всі відгуки важливі, як для продавців, так і для покупців. Орієнтуючись на них ви можете легко зрозуміти де покращити роботу та підвищити якість. Нагадаємо, якщо у вас високий рейтинг один негативний відгук не змінить його.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Пришел заказ пром оплатой, накладную сделали на новой почте, но одну цифру перепутали, клиент забрал товар, но теперь віяснилось что оплату мы получить не можем, спрашивается, почему? А знаете что говорит скк, когда ты им показываешь накладную, что заказ был выполнен? Ответ очень прост, вы товар не отправили, так как в накладной одна цифра не правильная и вы нас хотите... Читати відгук Пришел заказ пром оплатой, накладную сделали на новой почте, но одну цифру перепутали, клиент забрал товар, но теперь віяснилось что оплату мы получить не можем, спрашивается, почему? А знаете что говорит скк, когда ты им показываешь накладную, что заказ был выполнен? Ответ очень прост, вы товар не отправили, так как в накладной одна цифра не правильная и вы нас хотите обмануть, что мне в таком случае делать, товара было на 560, давайте решать эту проблему, так как операторы, которые сидят на промпэй, не учили азбуку и читать соответсвенно не обучены, они просто копирую текст из скрипта в 2021 году, зачем аткие работники нужны? пусть это делает бот, так как пользы от таких сотрудников меньше, чем вреда
Переваги:
в данной ситуации плюсов не вижу
Недоліки:
вся история сполшной минус, а именно безразличие компании к продавцам
Добрий день! Наразі бачимо, що повернення коштів вам пройшло успішно. Рекомендуємо, завжди детально перевіряти номер накладної, щоб подібних ситуацій не ставалося.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Всем кто хочет начать свой бизнес в онлайн , обходите стороной эту помойку ! Они реально совсем зажрались ! Магазину более 8 лет , так они его просто закрыли на 2 недели 1 раз и второй раз за год , еще на 2 недели так как у них видите ли правила новые , нужно из 10 заказов 8-9 что бы... Читати відгук Всем кто хочет начать свой бизнес в онлайн , обходите стороной эту помойку ! Они реально совсем зажрались ! Магазину более 8 лет , так они его просто закрыли на 2 недели 1 раз и второй раз за год , еще на 2 недели так как у них видите ли правила новые , нужно из 10 заказов 8-9 что бы были успешные !!! Как блин ??? Мы не можем влиять на покупателя !!! Мало того подорожала стоимость платных пакетов , снимают деньги за продажу иногда выходит комиссия с продаже выше нашей прибыли , все товары нужно рекламировать! Копания на стороне всегда покупателя , а продавец у них который платит и приносит им деньги отношение скотское !
Переваги:
В данный момент их нет
Недоліки:
Ужасные условия работы ! Грабительская комиссия с продаж
Добрий день! Сервіс та якість обслуговування наразі дуже важливі для покупців, тому ми також звертаємо увагу на ці показники. Про зміни в правилах ми вас попереджали раніше та акцентували увагу них. Всі оновлення ми завжди розповідаємо в дайжєестах місяця на нашому YouTube-каналі - https://www.youtube.com/user/prom4ua.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Заказал электрическую мухоловку на подставке за 221грн. Оформил заказ на сайте(дозвониться невозможно). Сам получить не смог, поэтому указал данные товарища. Он получил и оплатил. Передал мне. В итоге мухоловка на батарейках. Товар несоответствием описанию. Дозвонился до продавца и поинтересовался под каким тяжелым наркотиком были работники склада. Ответа не получил, хотя предоставил номер заказа и фото. Вывод- Работают на …..Главное заполучить... Читати відгук Заказал электрическую мухоловку на подставке за 221грн. Оформил заказ на сайте(дозвониться невозможно). Сам получить не смог, поэтому указал данные товарища. Он получил и оплатил. Передал мне. В итоге мухоловка на батарейках. Товар несоответствием описанию. Дозвонился до продавца и поинтересовался под каким тяжелым наркотиком были работники склада. Ответа не получил, хотя предоставил номер заказа и фото. Вывод- Работают на …..Главное заполучить деньги с клиента. Возврату не подлежит. Фирма зашифрованная! Не рекомендую.
Вітаємо! Нам шкода, що у вас виникли труднощі з замовленим товаром. Ви завжди можете залишити відгук про товар. Відгуки впливають на рейтинг продавця. Важливо, щоб відгук залишала особа яка фактично робила замовлення. Відгуки прив'язані до замовлення та не публікуються в іншому випадку. Також, ви можете зврнутися до Служби контролю якості, за адресою [email protected]. Ми детально розглянемо ситуацію та допоможемо у вирішенні.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Эта система имеет быстрый старт для новичков, но ранжирование один хрен для тех кто больше заплатит. С поиском проблемы, бывает что не можешь в выдаче поиска найти свой товар. За импорт товаров вообще молчу, галочки хоть снимай, хоть оставляй все-равно загружает всё подряд. Для тех кто хочет сеьёзно развивать свой интернет-магазин, советую вложить больше в разработку своего магазина на отдельном... Читати відгук Эта система имеет быстрый старт для новичков, но ранжирование один хрен для тех кто больше заплатит. С поиском проблемы, бывает что не можешь в выдаче поиска найти свой товар. За импорт товаров вообще молчу, галочки хоть снимай, хоть оставляй все-равно загружает всё подряд. Для тех кто хочет сеьёзно развивать свой интернет-магазин, советую вложить больше в разработку своего магазина на отдельном движке и серваке. Будете увереннее в независимоти от настроения команды prom
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. При просуванні магазину враховується дуже багато факторів. Покупець звертає увагу на опис товарі, рейтинг продавця, відгуки, ціну, підключення Пром-оплати та багато іншого. Звичайно, конкуренція висока, тому що кожен намагається запропонувати найкращі умови. Для того аби ваші продажі не падали а магазин постійно розвивався варто запроваджувати новинки та активно слідкувати за рейтингом та відгуками магазину. Підібрати стратегію та дати аналіз ринку вашої групи товарів може ваш персональний менеджер.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Купила в ХОЗМАРКЕТЕ (г.Одесса, ул. Базовая 15) напольную стойку для одежды. Прислали быстро, но не то что обещали. Размеры стойки меньше указанных на сайте. Я просила ширину 130 и высоту 160. Доставили ширина 70, высота 130. После одного моего звонка с претензией, перестали брать трубку. Ребята не внимательные.
Вітаємо! Дякую за звернення. Нам шкода, що у вас був негативний досвід покупки на Prom. Таких ситуацій неповинно бути, просимо звернутися в Службу контролю якості на пошту [email protected], наші фахівці допоможуть вам. Показати 1 відповідь
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Не советую пром. Лучше свой магазин, гугл реклама. Пром такое чудит. Система отзывов стала еще глупее, вас могут обосрать покупатели как хотят и будут правы по мнению прома. Разбирайтесь сами, звоните, просите и т.д.) При этом, вы на год купили магазин у прома и платите все время за рекламу, но управлять отзывами и своим авторитетом вы не можете. Рейтинг... Читати відгук Не советую пром. Лучше свой магазин, гугл реклама. Пром такое чудит. Система отзывов стала еще глупее, вас могут обосрать покупатели как хотят и будут правы по мнению прома. Разбирайтесь сами, звоните, просите и т.д.) При этом, вы на год купили магазин у прома и платите все время за рекламу, но управлять отзывами и своим авторитетом вы не можете. Рейтинг сделан по глупой система, новое обновление сделало кашу в рейтинге. Все время нужно вникать в новые правила прома, они думают, что улучшают опыт использования, но на самом деле все становится еще более неудобным. Рейтинг будет ниже 80%, вас не покажут в каталоге прома, а из-за глупых правил прома, найти вас могут только там. Стоимость услуг высокая, реклама стоит больше, чем в поисковых системах. Деньги могут снять, а толку не будет. В поисковой выдаче всегда каша. Много продавцов, которые продают по дропшиппингу, имеют тысячи товаров, повторов с разными ценами, все это засоряет поисковую выдачу. А исправить это пром думает платной рекламой и рейтингом. В общем, сейчас у меня свой интернет магазин и это классно. Вы сами строите свой бизнес, имидж и условия. Никто вас не закроет, никто не будет менять правила, придумывать глупые обновления и рассказывать вам что делать.
Вітаємо! Дякуємо, що пишите нам та розповідаєте про незручності на маркетплейсі. Розглянемо ваше звернення детально. Відгуки -- це спосіб висловити свою думку покупцю. Таким чином він може порадити майбутнім клієнтам кращий спосіб замовлення та подякувати продавцю. Так, трапляються складні та важкі клієнти з якими інколи важко знайти спільну мову. Але важливо пам'ятати, що такі клієнти є у кожного продавця та що до кожного можна знайти підхід. Важливо завжди проговорювати небезпечні моменти покупки та максимально зрозуміло розказувати все покупцю. Маркетплейс допомагає у вирішенні складних та нечесних відгуків, у звичайних ситуаціях ви маєте опрацювати його самостійно. Оплата за річне розміщення на маркетплейсі включає в себе: створення власного сайту, можливість завантажувати та працювати з усіма товарними позиціями, можливість експортувати товарні позиції по необхідності, робота з каталогом маркетплейса, доступ до всіх додатків в маркеті, особистого менеджера та службу підтримки. Новий рейтинг був створений виключно для вашої зручності, щоб ви максимально точно могли зрозуміти які дії вплинули на ріст або спад замовлень. Розуміємо, що за всіма нововведеннями слідкувати важко, але не змінюватися ми не можемо. Цього від нас вимагає ринок. Якщо ми не будемо змінюватися, не можемо конкурувати на ринку а тим самим не зможемо надавати вам замовлення. По результатах досліджень ціна за рекламу у нас одна з найнищих серед маркетплейсів. Рейтинг, як і відгуки, дуже важливі для покупця. Завдяки цим двом параметрам він може зрозуміти хто такий продавець, адже в інтернеті це зробити дуже важко. І звичайно, покупці обирають магазини з найвищими показниками. Тому ми так активно наполягаємо над роботою цих показників.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Ми 8 років співпрацюємо з Prom.ua (ID: 1283726) і такого ганебного ставлення до продавців як за останній рік з боку Пром не було ніколи. Останнії рік Пром наче навмисно робить все щоб продавці самі залишали маркетплейс. При замовленні товарів з нашого сайту Пром постійно знімає комісію CPA за рекламу в каталозі Prom.ua. Яке відношення має ваша реклама в каталозі Prom.ua... Читати відгук Ми 8 років співпрацюємо з Prom.ua (ID: 1283726) і такого ганебного ставлення до продавців як за останній рік з боку Пром не було ніколи. Останнії рік Пром наче навмисно робить все щоб продавці самі залишали маркетплейс. При замовленні товарів з нашого сайту Пром постійно знімає комісію CPA за рекламу в каталозі Prom.ua. Яке відношення має ваша реклама в каталозі Prom.ua до замовлень з сайту? Це неймовірна тупість та жадібність з боку Пром робить фінансово невигідним тримання сайту на Пром. При тому відношення до продавця на Prom.ua як до худоби, несправедлива система відгуків, стала практика у всьому звинувачувати продавця, технічні проблеми каталогу які не вирішуються десятками років, немає елементарного захисту продавця від шахраїв.
Пром якщо вам не потрібні продавці то так і напишіть - всі продавці на вихід. Влаштовувати таку клоунаду з таким хамським відношення до продавців це ганьба яка вказує на вашу повну некомпетентність!
Вітаємо! Просимо звернути вашу увагу на пакет розміщення на нашому маркетплейсі. В деяких із них розрахована зняття коштів за рекламу навіть при замовленні з сайту. Детальніше можна переглянути тут https://prom.ua/ua/how_to_order. Якщо вам не підходить даний тариф, зверніться до особистого менеджера і він вам допоможе. Також завжди просимо звертатися до нас з приводу технічних та не тільки питань, їх потрібно вирішувати індивідуально. Наші контакти: [email protected].
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Добрый день! Клиент получил посылку с пром оплатой, деньги мне не поступили, а теперь за это мне грозятся заморозит аккаунт! Так как утверждают что клиент в праве получить посылку по пром оплате, а потом заморозит выплату? Выполнен № 144890182
Вітаємо! По даному замовленню кошти були заморожені на транзитному рахунку по причині скарги покупця. Його скарга полягає в тому, що товар не відповідав дійсності, тому він просив повернення коштів. По правилам Пром-Оплати покупець може на протязі 24 годин після отримання товару звернутися до Prom та просити повернення коштів, з умовою повернення товару. В вашій ситуації все було так. Деальніше з умовами Пром-Оплати можете ознайомитися тут https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360006781458. Якщо при поверненні товару покупцем товар не відповідає якості ви можете надати докази пошкодження товару нам і ми будемо розглядати цю ситуацію вже по відношенню до покупця. Кошти повернуться вам або покупцю після вирішення ситуації. Показати 5 відповідей
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Работаю на проме 5 лет. Сегодня узнала как всегда новые условия пром оплаты! Клиент забрал посылку с почты, а потом заблокировал выплату. То есть клиент получил посылку забрал её домой, а мы магазин остались без денег и без товара. Типо спор теперь с клиентом. Пром оплата гарантирует безопасность это все бред. Как же пром может гарантировать безопасность нам продавцам, вы... Читати відгук Работаю на проме 5 лет. Сегодня узнала как всегда новые условия пром оплаты! Клиент забрал посылку с почты, а потом заблокировал выплату. То есть клиент получил посылку забрал её домой, а мы магазин остались без денег и без товара. Типо спор теперь с клиентом. Пром оплата гарантирует безопасность это все бред. Как же пром может гарантировать безопасность нам продавцам, вы несёте ответственности, что клиент вернёт обратно, если клиент забрал посылку домой и сделал например подмен товара, как вы это контролируете? Если клиент осматривает посылку на почте ответственность несет почта, следить за клиентом! И вообще только на проме возврат денег осуществляется через 24 часа после получения, и теперь я понимаю чего так, что бы клиент мог забрать посылку домой , а потом запросить деньги обратно, а мы отправители как дураки будем бесплатно работать и отправлять товар пока клиенты их дома рассмотрят и т.д. Все торговые площадки с безопасной оплатой деньги перечисляют в течение часа после получения посылки клиентом. А при как всегда обманывает нас продавцов! Ничего не долго ещё осталось!! Скоро все уйдут продавцам от вас, вы не гарантируете не какой защиты продавцам!!! Даже с пром оплатой!!!
Вітаємо! По даному номеру замовленню ми бачемо інформацію, що воно було не через Пром-оплату, відправлення через накладений платіж. На даний момент статус: відправлення отримано. На протязі 24 годин ви отримаєте SMS-повідомлення про надходження грошового переказу і зможе забрати його в касі відділення «Нова пошта». Якщо номер замовлення було вказано не вірно, просимо звернутися на службу підтрики. В разі замовлення через Пром-Оплату [email protected], в разі звичайного замовлення -- [email protected]. Нагадаємо, отримання коштів через Пром-оплату відбувається на протязі 24-х годин, це вимога банку, та, нажаль, ми на неї ніяк не можемо повпливати. Переказ коштів відбувається автоматично при заборі товару з пошти покупцем. Якщо товар був не забраний переказ коштів не відбувається. Також, якщо товар все ж забрав покупець він ніяк не може відмінити оплату товару.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А к моему удивлению и сожалению, команда споров и администрация сайта НЕ ПОМОГЛА мне в разрешении ситуации, я жаловался на магазин. Меня надули, у меня создалось впечатление что продавец - это и был работник ПОДДЕРЖКИ PROM.ua, меня обошли в самых тонких нюансах так, что у меня глаза увеличивались с каждым чтением ответа от поддержки пром. То есть продавец знал все что... Читати відгук к моему удивлению и сожалению, команда споров и администрация сайта НЕ ПОМОГЛА мне в разрешении ситуации, я жаловался на магазин. Меня надули, у меня создалось впечатление что продавец - это и был работник ПОДДЕРЖКИ PROM.ua, меня обошли в самых тонких нюансах так, что у меня глаза увеличивались с каждым чтением ответа от поддержки пром. То есть продавец знал все что он должен был делать , до мелочей, чтобы обмануть меня. Позже пришло Уведомление о том что жалоба закрывается в одностороннем порядке и все что я дальше буду говорить - не имеет значения. Я был мягко говоря в ужасе от происходящего. Мне очень жаль что Prom.ua может поступать так с покупателями и продавцами, как я вижу тоже. Больше не буду здесь ничего покупать
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Добрый день! Расскажите пожалуйста вашу систему работы, без рекламы на площадке пром и бигль вы не показываете наши товары, ставим рекламу, где деньги снимаются за заказ. Приходят заказы от клиентов, или от левых или вы сами платите таким клиентам ? В итоге заказ есть деньги списали с рекламы, а клиент мороз или игнор. Я как продавец отменяю конечно такой заказ,... Читати відгук Добрый день! Расскажите пожалуйста вашу систему работы, без рекламы на площадке пром и бигль вы не показываете наши товары, ставим рекламу, где деньги снимаются за заказ. Приходят заказы от клиентов, или от левых или вы сами платите таким клиентам ? В итоге заказ есть деньги списали с рекламы, а клиент мороз или игнор. Я как продавец отменяю конечно такой заказ, что вернуть рекламные деньги, а у меня понижается рейтинг, а вчера вообще заморозили на бигль? Это как получается что бы у меня был нормальный рейтинг мне нельзя отменять заказы, и получается я должна платить за рейтинг? Потому что если я отменяю заказ по просьбе клиента меня за это морозят? Что у вас вообще происходит там, 5 лет работа было все нормально, в этом году какой-то кошмар, я три месяца уже не могу нормально торговать . Какие вы нам условия предоставляете как вашим покупателем, что вы творите? То есть я должна вам бесплатно подарить деньги, что бы вы меня не заморозили из-за того что я отменила заказ? Так блокируете клиентов, вы вообще смотрите отзывы о клиенте, у некоторых клиентов от 5 до 20 только негативных отзывов, или все же это от пром подосланные люди, что бы портить статистику магазинов?
Добрый день! Проблемные клиенты бываю у всех с ними вы можете работать как в оффлайне так и онлайне. На данный момент на рейтинг продавца влияет процент отмены заказов в категории и процент положительных отзывов, так как сервис важен как для покупателя так и для нас. Мы сравниваем ваш показатель успешных заказов CPA за 60 дней со средним (эталонным) показателем в категориях, в которых у вас были продажи за период. Если ваш показатель ниже среднего по категориям на 25% и больше, мы исключим ваши товары из каталога. Детальнее: https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360012073498.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А получили фейковый отзыв, за отмену которого требуют бабло. Получите отзыв и вы от меня, но мне от вас денег не надо, вы на самом деле заслужили.
Добрый день! Подскажите, какая была причина отзыва? Разобрались ли вы что именно не понравилось покупателю? Рекомендуем вам все отзывы прорабатывать индивидуально. Отзыв это обратная связь продавцу и только вы можете решить данный вопрос.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А На Проме с недавних пор действует ужасная система отзывов о покупках. Суть её в том что Пром вообще не вмешивается в отзывы о покупке, продавец и покупатель должны сами разобраться друг с другом, и вот какие проблемы это даёт: 1. Проблемы для покупателя. Так как Пром заявляет продавцу что это не наши проблемы и разбирайтесь с покупателям сами. То продавцы,... Читати відгук На Проме с недавних пор действует ужасная система отзывов о покупках. Суть её в том что Пром вообще не вмешивается в отзывы о покупке, продавец и покупатель должны сами разобраться друг с другом, и вот какие проблемы это даёт:
1. Проблемы для покупателя. Так как Пром заявляет продавцу что это не наши проблемы и разбирайтесь с покупателям сами. То продавцы, зная телефон и ФИО получателя(а часто и адрес), нанимают специально обученных троллей которые до такой степени доводят покупателя (звонками, угрозами, пресом родных) что он начинает проклинать тот день когда зашёл на сайт Prom.ua.
2. Проблемы для продавца. Благодаря такой несправедливой системе появилась возможность нанять спамеров для написания плохих отзывов конкурентам! У продавца нет ниединой возможности оспорить отзыв, даже если товар вообще не покупался. Можно строчить по 10 негативных отзывов в неделю с разных аккаунтов и через пару недель продавца забанят полностью. Ну и Пром это вообще не волнует.
Такую систему отзывов мог создать только некомпетентный и аморальный руководитель Прома, который не хочет тратится на сервис решения споров. Жлобство в вышей его форме.
Добрый день! Мы как маркетплейс не имеем права вмешиваться в отзывы, ведь отзыв это обратная связь продавцу и только он может решить данную проблему. Подскажите, есть ли у вас реальные примеры такого обращение к покупателю? Если да, напишите нам, такого не должно быть. Все продавцы имеют информацию о продавце чтобы отправить товар, помочь покупателю и/или решить проблему которая возникла, но никак не угрожать и преследовать покупателю. Наши контакты: [email protected]. Все отзывы на маркетплейсе проходят модерацию и только подтвержденные отзывы публикуются, как негативные так и позитивные. Если же мы видим, что отзывы накручены или оставлены намеренно прорабатываем эту ситуацию. Если же у вас есть примеры, где у вас возникли сомнения по поводу отзывов, вы можете обратиться к нам и мы проверим более детально.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А Компания PROM заботиться о своих клиентах. Я это знаю не по наслышке!!!! Они помогли решить мой вопрос с продавцом. За это я им очень благодарна.
Відгук про Prom.ua за адресою Харків, вулиця Фейєрбаха, 8А С 2015 года у нас был сайт на Prom выполненных заказов было 6658 мы одни из первых, которые стабильно оплачивали ежегодные пакеты и стабильно оплачивали Prosale! Плюс у нас біло пол года комплексного сео продвижения т.е Вы должны понимать какие тратились суммы на пром. МЫ попали подконтроль качества из-за поставщиков по дропшиппингу, естесственно мы товар в глаза не видели и... Читати відгук С 2015 года у нас был сайт на Prom выполненных заказов было 6658 мы одни из первых, которые стабильно оплачивали ежегодные пакеты и стабильно оплачивали Prosale! Плюс у нас біло пол года комплексного сео продвижения т.е Вы должны понимать какие тратились суммы на пром. МЫ попали подконтроль качества из-за поставщиков по дропшиппингу, естесственно мы товар в глаза не видели и из-за негативных отзывов полностью прекратили сотрудничество с данным поставщиком, НО и пром не собирается возвращать наш магазин на портал, а скажите пожалуйста, кто Вас кормил все эти 5 лет? И почему из-за некоторых покупателей, которые если все хорошо не заставишь отзыв написать, а если один раз плохо, так бегут впереди паровоза писать отзывы! Отсюда уважаемые вывод: ПРОМ это сьемная квартира, где нельзя повесить картину где ты хочешь! У них нет совсем уважения к тем, которые постоянно и давно сотрудничают с маркетплейсом, они слушают клиентов, которые 1 раз что то напутали и решили обо,,,ть магазин! Делайте вывод, ребята! Делайте свои магазины на независимых сайтах и будет Вам добро! А вы PROMовцы, если не вернете магазин в работу, я Вам бесплатный сделаю пиар и агитацию на всю страну!
Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua: кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу. кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше
Отзывы о товаре, полная неадекватность прома
Покупці мають право на свою оцінку, навіть якщо це не завжди подобається продавцям.
Зауважимо, що відгуки про товари не впливають на загальний рейтинг продавця, рейтинг та видачу товарів у каталозі.
Детальніше з Правилами публікації відгуків про товари та коментарів до них ви можете ознайомитися за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/17104213111581.
некомпетентність тех підтримки не має границь!!!
Уточніть, будь ласка, ваш номер запиту до служби підтримки, де ви залишилися не задоволені відповіддю, щоб ми могли детальніше ознайомитися з ним.
Багато шарлатанів, а пром на них не реагує
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :(
Ми не можемо контролювати наявність товару, оскільки не продаємо і не відправляємо його. Це роблять продавці й обов’язок продавця — надавати актуальну інформацію про товар.
Ситуації бувають різні, але якщо продавець систематично вказує неактуальну інформацію про товар, скасовує з цієї причини замовлення, та отримує багато негативних відгуків, то він автоматично буде знижений в пошуковій видачі, або навіть виключений з Каталогу. Тому важливо залишати відгуки про роботу продавця.
Щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому, рекомендуємо перед здійсненням замовлення переглянути відгуки про продавця, а також уточнити фактичну наявність товару.
Эта компания золотая!
Черти(пром) опять усложняют жизнь продавцам
Топ-продавець — це привілей для кращих, тому ми ввели ці зміни.
Однією з умов Топовості є підключена Пром-оплата, але ми не вимагаємо її на всіх товарах. Ви можете підключити Пром-оплату на одну або декілька груп товарів.
Олександре, уточніть, будь ласка, що саме вам не зручно в користуванні Пром-оплатою? Ми знаємо багато продавців, які працюють по дропшипінгу й успішно використовують Пром-оплату.
Гарне обслуговування
Prom
Мені подобається, завжди присилали повідомлення,та передзвонять
Гарних продаж бажаю,та клієнтів побільше
Щиро дякуємо за ваш відгук. Бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom.ua :)
отстой повний
Перепрошуємо за надані незручності.
Трапився системний збій, через що виникла така ситуація.
Не хвилюйтеся, якби вам довелося сплатити доставку повторно, ми компенсували б вам ці витрати. При виникненні питань стосовно Пром-оплати або “Дешевої доставки”, будь ласка, одразу пишіть нам на пошту - [email protected], ми допоможемо.
Один з найкращих ❤️
Быстрое решение проблемы
Щиро дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що все вирішилося якнайкраще. У майбутньому бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom.
Все надійно
Дуже дякуємо вам за зворотний зв’язок. Такі відгуки надихають і дають розуміння, що наша праця не марна. Бажаємо тільки приємних покупок з Prom! Показати 1 відповідь
Сами не могут разобраться в своем функционале работы кабинет
Покупатель сделал заказ ночью а утром решил что он ему не нужен когда с ним связались. Заказ уже был принят ,так как считается наличие товара и если заказ не принять на него могут сделать заказ еще раз.
Как мне объяснили в поддержке, когда столкнулась с тамим... Читати відгук Их работа и поддержка удивляет с каждым днем все больше!!!
Покупатель сделал заказ ночью а утром решил что он ему не нужен когда с ним связались. Заказ уже был принят ,так как считается наличие товара и если заказ не принять на него могут сделать заказ еще раз.
Как мне объяснили в поддержке, когда столкнулась с тамим (я должна прям ту же минуту принять заказ что бы не оформляли на него повторно)
Хорошо, если вижу принимаю сразу и наличие становится "0"если больше его нет . Но тут новая проблема ...
Если я приняла заказ и человек отказался, он не может сам сделать отмену так как он уже "Принятый"ему пишет что нужно связаться с продавцом. В итоге отменяю все равно Я и в рейтинг это идет!
Кнопка "По просьбе покупателя " просто для разновидности указана, рейтинг считается все равно !
Вопрос! Что за замкнутый круг? Если не приму могу получить еще заказы на товар которого уже нет ,а если приму и от него откажутся получу "-" в рейтинг
На что мне ответили "Тому що так працює функціонал"
Отличный ответ, прекрасное решение проблемы!!
Перш за все, рекомендуємо приймати замовлення тільки після того, як ви зв’язалися з покупцем і з’ясували всі нюанси угоди.
Дійсно, наявність залишків перераховується і відображається на сайті після прийнятого замовлення, що є абсолютно логічним. Якщо ви своєчасно опрацьовуєте замовлення, то ризик того, що замовлять товар, якого вже не буде в наявності, мінімальний.
Але ж, все таки, якщо така ситуація склалася, ви можете скасувати замовлення, обов'язково вказавши причину його скасування з коментарем для потенційного покупця. Тоді людина буде розуміти, чому замовлення відмінили. Поодиноко скасовані замовлення майже не впливають на показник успішних замовлень. Показати 1 відповідь
Рейтинг магазина из-за боевых действий
Рейтинг розраховується кожного дня. Якщо у вас протягом 60 днів не було продажів рейтинг буде середнім по категорії. Якщо продажі були — рейтинг розрахується за показниками. Рекомендуємо якісно обробляти замовлення, якщо не буде відмін чи негативних відгуків ваш рейтинг не постраждає на критичні показники. Також, ми можемо обнулити ваші показники за час коли ви не працювали. Для цього зверніться до служби підтримки за контактами: [email protected] або [email protected].
НАДОЕЛО пром постоянно ломается
Наразі у нас немає великих пошкоджень, які б впливали на роботу магазинів. підкажіть, будь ласка, чи зверталися ви на службу підтримки аби дізнатися в чому могла бути причина?
Якщо ні, наші контакти: [email protected]. Показати 1 відповідь
8 лет работы на Пром
На данный момент хотел перейти на другой тариф, и оказалось что вернуть средства не менее увлекательное занятие. Такое впечатление, что отделы на Проме расположены чуть ли не в разных городах и между этими отделами происходят боевые действия. Я знаю, что Служба контроля сейчас мне ответит. Что у вас самые лучшие менеджеры, самые лучшие и дешевые условия размещения. Пусть будет так. просто верните мне мои деньги.
Якщо блокування вашого сайту відбулося по неякісному зворотному зв'язку від покупця, ви завжди можете оскаржити цю відповідь надіславши нам підтвердження не виконаного замовлення.
Відгуки це зворотний зв'язок продавцю і тільки продавець може розв'язувати питання. Prom не може вирішувати, оскільки ми лише маркетплейс який надає послуги де ви розміщуєтеся. Ми завжди рекомендуємо проговорювати всі небезпечні моменти покупки наперед з покупцем тому, що саме необізнаність покупця стимулює його писати негативний відгук.
При цьому завдяки таким відгукам ви можете стати кращими, удосконалити свої процеси та надавати високий сервіс.
Повернення коштів відбувається за процедурою попередньо оговореною з вами. На жаль, повернення проходить дещо довше по закону, але якщо був запит кошти обов'язково надійдуть вам. Головне виконати всі умови.
Якщо у вас є скарга на менеджера, ви можете залишити її в особистому кабінеті прикріпивши всі докази неякісної роботи та ми детально розглянемо ваше звернення. Показати 3 відповіді
не рекомендую пром
Клієнти трапляються складні у кожного продавця. Кожен із них формує свої доводи на вже сформованому досвіді покупок і очікує отримати подібний. Задача продавця знайти підхід аби покупка відбулася.
Відгук — це зворотний зв'язок від покупця про роботу з магазином та якість продукції. Після вирішення проблеми покупець може видалити негативний відгук, але тільки він приймає рішення видаляти його чи ні. Ми можемо допомогти у видаленні відгуку, якщо покупець звертається до нас.
Всі відгуки важливі, як для продавців, так і для покупців. Орієнтуючись на них ви можете легко зрозуміти де покращити роботу та підвищити якість. Нагадаємо, якщо у вас високий рейтинг один негативний відгук не змінить його.
Не хотят делать оплату по заказу пром-оплата
Наразі бачимо, що повернення коштів вам пройшло успішно.
Рекомендуємо, завжди детально перевіряти номер накладної, щоб подібних ситуацій не ставалося.
Работа с площадкой
Сервіс та якість обслуговування наразі дуже важливі для покупців, тому ми також звертаємо увагу на ці показники. Про зміни в правилах ми вас попереджали раніше та акцентували увагу них. Всі оновлення ми завжди розповідаємо в дайжєестах місяця на нашому YouTube-каналі - https://www.youtube.com/user/prom4ua.
Hoz-market
Нам шкода, що у вас виникли труднощі з замовленим товаром. Ви завжди можете залишити відгук про товар. Відгуки впливають на рейтинг продавця.
Важливо, щоб відгук залишала особа яка фактично робила замовлення. Відгуки прив'язані до замовлення та не публікуються в іншому випадку.
Також, ви можете зврнутися до Служби контролю якості, за адресою [email protected]. Ми детально розглянемо ситуацію та допоможемо у вирішенні.
Зарабатывает тот кто больше вложит
Для тех кто хочет сеьёзно развивать свой интернет-магазин, советую вложить больше в разработку своего магазина на отдельном... Читати відгук Эта система имеет быстрый старт для новичков, но ранжирование один хрен для тех кто больше заплатит. С поиском проблемы, бывает что не можешь в выдаче поиска найти свой товар. За импорт товаров вообще молчу, галочки хоть снимай, хоть оставляй все-равно загружает всё подряд.
Для тех кто хочет сеьёзно развивать свой интернет-магазин, советую вложить больше в разработку своего магазина на отдельном движке и серваке. Будете увереннее в независимоти от настроения команды prom
Дякуємо за ваш відгук. При просуванні магазину враховується дуже багато факторів. Покупець звертає увагу на опис товарі, рейтинг продавця, відгуки, ціну, підключення Пром-оплати та багато іншого.
Звичайно, конкуренція висока, тому що кожен намагається запропонувати найкращі умови. Для того аби ваші продажі не падали а магазин постійно розвивався варто запроваджувати новинки та активно слідкувати за рейтингом та відгуками магазину.
Підібрати стратегію та дати аналіз ринку вашої групи товарів може ваш персональний менеджер.
інтернет-магазин HOZMARKET
Дякую за звернення. Нам шкода, що у вас був негативний досвід покупки на Prom. Таких ситуацій неповинно бути, просимо звернутися в Службу контролю якості на пошту [email protected], наші фахівці допоможуть вам. Показати 1 відповідь
Не советую пром
Система отзывов стала еще глупее, вас могут обосрать покупатели как хотят и будут правы по мнению прома. Разбирайтесь сами, звоните, просите и т.д.)
При этом, вы на год купили магазин у прома и платите все время за рекламу, но управлять отзывами и своим авторитетом вы не можете.
Рейтинг... Читати відгук Не советую пром.
Система отзывов стала еще глупее, вас могут обосрать покупатели как хотят и будут правы по мнению прома. Разбирайтесь сами, звоните, просите и т.д.)
При этом, вы на год купили магазин у прома и платите все время за рекламу, но управлять отзывами и своим авторитетом вы не можете.
Рейтинг сделан по глупой система, новое обновление сделало кашу в рейтинге. Все время нужно вникать в новые правила прома, они думают, что улучшают опыт использования, но на самом деле все становится еще более неудобным. Рейтинг будет ниже 80%, вас не покажут в каталоге прома, а из-за глупых правил прома, найти вас могут только там.
Стоимость услуг высокая, реклама стоит больше, чем в поисковых системах. Деньги могут снять, а толку не будет.
В поисковой выдаче всегда каша. Много продавцов, которые продают по дропшиппингу, имеют тысячи товаров, повторов с разными ценами, все это засоряет поисковую выдачу. А исправить это пром думает платной рекламой и рейтингом.
В общем, сейчас у меня свой интернет магазин и это классно. Вы сами строите свой бизнес, имидж и условия. Никто вас не закроет, никто не будет менять правила, придумывать глупые обновления и рассказывать вам что делать.
Дякуємо, що пишите нам та розповідаєте про незручності на маркетплейсі.
Розглянемо ваше звернення детально. Відгуки -- це спосіб висловити свою думку покупцю. Таким чином він може порадити майбутнім клієнтам кращий спосіб замовлення та подякувати продавцю. Так, трапляються складні та важкі клієнти з якими інколи важко знайти спільну мову. Але важливо пам'ятати, що такі клієнти є у кожного продавця та що до кожного можна знайти підхід. Важливо завжди проговорювати небезпечні моменти покупки та максимально зрозуміло розказувати все покупцю. Маркетплейс допомагає у вирішенні складних та нечесних відгуків, у звичайних ситуаціях ви маєте опрацювати його самостійно.
Оплата за річне розміщення на маркетплейсі включає в себе: створення власного сайту, можливість завантажувати та працювати з усіма товарними позиціями, можливість експортувати товарні позиції по необхідності, робота з каталогом маркетплейса, доступ до всіх додатків в маркеті, особистого менеджера та службу підтримки.
Новий рейтинг був створений виключно для вашої зручності, щоб ви максимально точно могли зрозуміти які дії вплинули на ріст або спад замовлень. Розуміємо, що за всіма нововведеннями слідкувати важко, але не змінюватися ми не можемо. Цього від нас вимагає ринок. Якщо ми не будемо змінюватися, не можемо конкурувати на ринку а тим самим не зможемо надавати вам замовлення.
По результатах досліджень ціна за рекламу у нас одна з найнищих серед маркетплейсів.
Рейтинг, як і відгуки, дуже важливі для покупця. Завдяки цим двом параметрам він може зрозуміти хто такий продавець, адже в інтернеті це зробити дуже важко. І звичайно, покупці обирають магазини з найвищими показниками. Тому ми так активно наполягаємо над роботою цих показників.
Створення сайту на Prom.ua фінансово безглуздо. Ганьба!
Пром якщо вам не потрібні продавці то так і напишіть - всі продавці на вихід. Влаштовувати таку клоунаду з таким хамським відношення до продавців це ганьба яка вказує на вашу повну некомпетентність!
Просимо звернути вашу увагу на пакет розміщення на нашому маркетплейсі. В деяких із них розрахована зняття коштів за рекламу навіть при замовленні з сайту. Детальніше можна переглянути тут https://prom.ua/ua/how_to_order. Якщо вам не підходить даний тариф, зверніться до особистого менеджера і він вам допоможе.
Також завжди просимо звертатися до нас з приводу технічних та не тільки питань, їх потрібно вирішувати індивідуально. Наші контакти: [email protected].
Пром оплата, деньги не выплатили, а теперь говорят что заморозит аккау
Так как утверждают что клиент в праве получить посылку по пром оплате, а потом заморозит выплату?
Выполнен № 144890182
По даному замовленню кошти були заморожені на транзитному рахунку по причині скарги покупця. Його скарга полягає в тому, що товар не відповідав дійсності, тому він просив повернення коштів.
По правилам Пром-Оплати покупець може на протязі 24 годин після отримання товару звернутися до Prom та просити повернення коштів, з умовою повернення товару. В вашій ситуації все було так. Деальніше з умовами Пром-Оплати можете ознайомитися тут https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360006781458.
Якщо при поверненні товару покупцем товар не відповідає якості ви можете надати докази пошкодження товару нам і ми будемо розглядати цю ситуацію вже по відношенню до покупця.
Кошти повернуться вам або покупцю після вирішення ситуації. Показати 5 відповідей
Пром оплата не гарантирует безопасность отпрпвителям
Сегодня узнала как всегда новые условия пром оплаты!
Клиент забрал посылку с почты, а потом заблокировал выплату. То есть клиент получил посылку забрал её домой, а мы магазин остались без денег и без товара. Типо спор теперь с клиентом. Пром оплата гарантирует безопасность это все бред. Как же пром может гарантировать безопасность нам продавцам, вы... Читати відгук Работаю на проме 5 лет.
Сегодня узнала как всегда новые условия пром оплаты!
Клиент забрал посылку с почты, а потом заблокировал выплату. То есть клиент получил посылку забрал её домой, а мы магазин остались без денег и без товара. Типо спор теперь с клиентом. Пром оплата гарантирует безопасность это все бред. Как же пром может гарантировать безопасность нам продавцам, вы несёте ответственности, что клиент вернёт обратно, если клиент забрал посылку домой и сделал например подмен товара, как вы это контролируете? Если клиент осматривает посылку на почте ответственность несет почта, следить за клиентом! И вообще только на проме возврат денег осуществляется через 24 часа после получения, и теперь я понимаю чего так, что бы клиент мог забрать посылку домой , а потом запросить деньги обратно, а мы отправители как дураки будем бесплатно работать и отправлять товар пока клиенты их дома рассмотрят и т.д. Все торговые площадки с безопасной оплатой деньги перечисляют в течение часа после получения посылки клиентом. А при как всегда обманывает нас продавцов! Ничего не долго ещё осталось!! Скоро все уйдут продавцам от вас, вы не гарантируете не какой защиты продавцам!!! Даже с пром оплатой!!!
По даному номеру замовленню ми бачемо інформацію, що воно було не через Пром-оплату, відправлення через накладений платіж.
На даний момент статус: відправлення отримано. На протязі 24 годин ви отримаєте SMS-повідомлення про надходження грошового переказу і зможе забрати його в касі відділення «Нова пошта».
Якщо номер замовлення було вказано не вірно, просимо звернутися на службу підтрики. В разі замовлення через Пром-Оплату [email protected], в разі звичайного замовлення -- [email protected].
Нагадаємо, отримання коштів через Пром-оплату відбувається на протязі 24-х годин, це вимога банку, та, нажаль, ми на неї ніяк не можемо повпливати. Переказ коштів відбувається автоматично при заборі товару з пошти покупцем. Якщо товар був не забраний переказ коштів не відбувається. Також, якщо товар все ж забрав покупець він ніяк не може відмінити оплату товару.
Команда розгляду спорів Prom.ua (Prom.ua)
Підкажіть, будь ласка, номер завернення до нас і ми зможемо більш детально відповісти.
Система для идиотов?
Проблемные клиенты бываю у всех с ними вы можете работать как в оффлайне так и онлайне.
На данный момент на рейтинг продавца влияет процент отмены заказов в категории и процент положительных отзывов, так как сервис важен как для покупателя так и для нас.
Мы сравниваем ваш показатель успешных заказов CPA за 60 дней со средним (эталонным) показателем в категориях, в которых у вас были продажи за период. Если ваш показатель ниже среднего по категориям на 25% и больше, мы исключим ваши товары из каталога.
Детальнее: https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360012073498.
ОТЗЫВЫ отзыввы
Получите отзыв и вы от меня, но мне от вас денег не надо, вы на самом деле заслужили.
Подскажите, какая была причина отзыва? Разобрались ли вы что именно не понравилось покупателю?
Рекомендуем вам все отзывы прорабатывать индивидуально. Отзыв это обратная связь продавцу и только вы можете решить данный вопрос.
Жлобство в вышей его форме и полная некомпетентность Прома!
1. Проблемы для покупателя. Так как Пром заявляет продавцу что это не наши проблемы и разбирайтесь с покупателям сами. То продавцы,... Читати відгук На Проме с недавних пор действует ужасная система отзывов о покупках. Суть её в том что Пром вообще не вмешивается в отзывы о покупке, продавец и покупатель должны сами разобраться друг с другом, и вот какие проблемы это даёт:
1. Проблемы для покупателя. Так как Пром заявляет продавцу что это не наши проблемы и разбирайтесь с покупателям сами. То продавцы, зная телефон и ФИО получателя(а часто и адрес), нанимают специально обученных троллей которые до такой степени доводят покупателя (звонками, угрозами, пресом родных) что он начинает проклинать тот день когда зашёл на сайт Prom.ua.
2. Проблемы для продавца. Благодаря такой несправедливой системе появилась возможность нанять спамеров для написания плохих отзывов конкурентам! У продавца нет ниединой возможности оспорить отзыв, даже если товар вообще не покупался. Можно строчить по 10 негативных отзывов в неделю с разных аккаунтов и через пару недель продавца забанят полностью. Ну и Пром это вообще не волнует.
Такую систему отзывов мог создать только некомпетентный и аморальный руководитель Прома, который не хочет тратится на сервис решения споров. Жлобство в вышей его форме.
Мы как маркетплейс не имеем права вмешиваться в отзывы, ведь отзыв это обратная связь продавцу и только он может решить данную проблему.
Подскажите, есть ли у вас реальные примеры такого обращение к покупателю? Если да, напишите нам, такого не должно быть. Все продавцы имеют информацию о продавце чтобы отправить товар, помочь покупателю и/или решить проблему которая возникла, но никак не угрожать и преследовать покупателю. Наши контакты: [email protected].
Все отзывы на маркетплейсе проходят модерацию и только подтвержденные отзывы публикуются, как негативные так и позитивные. Если же мы видим, что отзывы накручены или оставлены намеренно прорабатываем эту ситуацию. Если же у вас есть примеры, где у вас возникли сомнения по поводу отзывов, вы можете обратиться к нам и мы проверим более детально.
Отличная работа
Спасибо за ваш отзыв.
Всегда готовы прийти к вам на помощь по любым вопросам!
Контакты службы поддержки:
[email protected]
Исключение товаров из каталога
Делайте вывод, ребята! Делайте свои магазины на независимых сайтах и будет Вам добро! А вы PROMовцы, если не вернете магазин в работу, я Вам бесплатный сделаю пиар и агитацию на всю страну!
Мы хотим чтобы покупатели, заказывая на Prom, получали только положительный опыт и возвращались за покупками снова. А продавцы с хорошим сервисом – получали больше заказов.
Поэтому мы вводим стандарты качества обслуживания и запускаем программу “Сервисный каталог”. Выполнение стандартов по качеству обслуживанию становится базовым требованием для размещения в каталоге.
Детальнее: https://support.prom.ua/hc/ru/articles/360012073498
Пока ваш рейтинг не поднимется мы не сможем вернуть вас в каталог. Рекомендуем вам как можно скорее наработать положительные отзывы. Как можно это сделать? У нас очень много обобщающих материалов на Facebook-сообществе - https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua/?ref=br_rs и на на YouTube-канале - https://www.youtube.com/user/prom4ua.
К примеру: https://www.youtube.com/watch?v=ga8HnTs-LKs Показати 1 відповідь