Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Багато шарлатанів, а пром на них не реагує - Відгуки про Prom.ua
3 згодні 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Нам прикро, що ви зіткнулися з такою проблемою :(
Ми не можемо контролювати наявність товару, оскільки не продаємо і не відправляємо його. Це роблять продавці й обов’язок продавця — надавати актуальну інформацію про товар.
Ситуації бувають різні, але якщо продавець систематично вказує неактуальну інформацію про товар, скасовує з цієї причини замовлення, та отримує багато негативних відгуків, то він автоматично буде знижений в пошуковій видачі, або навіть виключений з Каталогу. Тому важливо залишати відгуки про роботу продавця.
Щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому, рекомендуємо перед здійсненням замовлення переглянути відгуки про продавця, а також уточнити фактичну наявність товару.
Люди ну включайте иногда мозг. 21 век, есть телефон, чат, вайбер, почта и т.д. Всегда ведь можно уточнить детали. У меня немые клиенты оформляют заказ, и то они в комментариях к заказу пишут о том, что они немы и связь либо вайбер либо почта. Тем более что все мы общаемся не на китайском и можно поговорить. Но нет же, лучше купить х**ню за три копейки не прочитав описание, не пообщавшись с продавцом, а потом высказывать свое недовольство. Да вы на эти отзывы больше времени тратите, нежели уточнили бы детали перед заказом. Жалеете денег на звонок, кидайте бомжа (вызов продавцу)- это еще одно явление на проме от клиентов
Можете снимать видео, скрины, фото, тики-токи, чпоки-чпоки, и это лишь доказательство того, что вам просто нечего делать!
Для більш розгорнотого поняття, імпорт товарі (оновлення із залишками товару у продавця) на пром відбувається що найменше від 4год. Це автоматична функція пром у каталозі.
Продавець не може на неї вплинути самостійно.
Тут більше потрібно промові розвивати свою платформу і вкладати гроші в якісний сервіс обслуговування функціоналу.
Але як завжди виннин продавець.
Щоб уникати таких ситуацій, окрім імпорту, ви можете:
- вказувати залишки через Excel;
- перейти на більш зручний формат — АРІ. Для цього треба завести собі СRМ і налаштувати все. Тоді дані будуть оновлюватись постійно.
За більш детальною інформацією зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки, на пошту - [email protected].