Використовую Prom.ua вже кілька років для покупки різноманітних товарів. Загалом, сайт дуже зручний у навігації та має великий вибір товарів. Іноді трапляються продавці, що затримують доставку, але загальне враження позитивне.
Відгук про Prom.ua за адресою Київ, ул.Большая Васильковская 80 Замовляла на Prom.ua кілька разів – враження змішані. Платформа зручна, вибір величезний: одяг, косметика, товари для дому – все в одному місці. Дуже подобається, що можна порівнювати ціни від різних продавців і читати відгуки. Але варто бути уважною – одного разу натрапила на недобросовісного продавця: відправили не той товар, який був на фото. Добре, що через Prom вдалося швидко відкрити... Читати відгук Замовляла на Prom.ua кілька разів – враження змішані. Платформа зручна, вибір величезний: одяг, косметика, товари для дому – все в одному місці. Дуже подобається, що можна порівнювати ціни від різних продавців і читати відгуки.
Але варто бути уважною – одного разу натрапила на недобросовісного продавця: відправили не той товар, який був на фото. Добре, що через Prom вдалося швидко відкрити спір і повернути кошти, підтримка спрацювала оперативно.
Інші покупки пройшли добре: приходило все, як замовляла, доставка швидка, оплата зручна. Просто треба обирати продавців з хорошими рейтингами і читати коментарі покупців.
Загалом — як для маркетплейсу, усе непогано, але треба трохи уважності, бо сервіс залежить від конкретного продавця. Якщо не гнатися за найнижчою ціною – можна знайти дуже класні речі 💛
Прочитав -- багато негативних відгуків саме від продавців. Адміни Прому, звертайте увагу на це, втратите співробітників! Я ж на Промі лише купую. З приводу акції ДЛЯ СВОЇХ. Стикнувся з крутими рамками в акції: Драбину стрем'янку по акції придбати не можна, бо довжина більше 120см. А фарбу -- бо 14 кг коштує грн 250, а для доставки Для своїх потрібно ... Читати відгук Прочитав -- багато негативних відгуків саме від продавців. Адміни Прому, звертайте увагу на це, втратите співробітників! Я ж на Промі лише купую. З приводу акції ДЛЯ СВОЇХ. Стикнувся з крутими рамками в акції: Драбину стрем'янку по акції придбати не можна, бо довжина більше 120см. А фарбу -- бо 14 кг коштує грн 250, а для доставки Для своїх потрібно не менше 700 грн, але маса не більше 15 кг. Себто, послуга доступна для дріб'язку по великій ціні: гаджети, павербанки, флешки, одяг-взуття, тощо... Побутовий інвентар чи розхідні матеріали десь вилазять за якісь рамочки. Можливо, переглянете?..
Часом дуже вже широкий діапазон фільтрації. Задаєш певний конкретний товар, а вилазить усіляка лобуда, а-ля щітки для грумінгу песиків мілких порід.
Переваги:
Непоганий діапазон товарів
Широкі можливості вибору способу доставки (у окремих продавців)
Недоліки:
(з чужих відгуків) - відсутній нормальний зворотній зв'язок при співробітництві з продавцями на платформі, що дало основний процент негативних відгуків
Є недоліки в системі доставки Для своїх -- описав вище
Часом паршиво працюють фільтри; фільтрація не по основним характеристикам (наприклад, електричний автомат захисту -- цікавить струм спрацювання, а фільтрація можлива лише по виробнику ; це умовно)
Відгук про Prom.ua за адресою Київ, Столичное шоссе, д.103, копус1, оф. 1304 Питання вирішили. Недобросовісний продавець все ж таки повернув кошти. Маю надію, що це вплив підтримки Prom. Дякую.
Prom.ua – чудова платформа для онлайн-шопінгу, яка пропонує великий асортимент товарів від різних продавців. Зручний інтерфейс сайту та додатка дозволяє легко знайти необхідні товари, порівняти ціни, прочитати відгуки інших покупців і швидко оформити замовлення. Особливо приємно, що на Prom.ua часто діють акції та знижки, що дозволяє заощаджувати на покупках. Також є кілька варіантів доставки, включаючи швидку доставку, що робить процес... Читати відгук Prom.ua – чудова платформа для онлайн-шопінгу, яка пропонує великий асортимент товарів від різних продавців. Зручний інтерфейс сайту та додатка дозволяє легко знайти необхідні товари, порівняти ціни, прочитати відгуки інших покупців і швидко оформити замовлення.
Особливо приємно, що на Prom.ua часто діють акції та знижки, що дозволяє заощаджувати на покупках. Також є кілька варіантів доставки, включаючи швидку доставку, що робить процес отримання замовлень ще зручнішим. Служба підтримки працює оперативно та завжди готова допомогти у вирішенні питань.
Загалом, Prom.ua – це надійний і комфортний інтернет-майданчик для шопінгу, де можна знайти все, що потрібно, за доступними цінами.
Все прийшло бистро без дефектів. Прийшло все , як на фото кульки були якісні , не полопали в перший день , як бувають інші кульки , були дуже задоволені робою продавців все бистро оформили і відправили 👍
Подобрал мелких товаров в разных магазинах, на 250 гривен, а заказы нужно составить на 900 гривен, учитывая минимальные суммы заказов. Пришлось отказаться. А у китайцев можно заказать любую мелочь - ценят покупателей!
Продавці можуть на свій розсуд встановлювати мінімальну суму замовлення. Щоб оформити замовлення, вам необхідно додати у кошик товари від одного продавця на таку суму або більше. Якщо сума менша, на жаль, замовлення оформити не вийде. Але є продавці, які не мають мінімальної суми замовлення й ви можете зробити замовлення у них.
Пройшов місяць з моменту відкриття магазину на Промі. Я не можу сказати, що сайт жахливий. Ні, сайт нормальний. Але він не зручний для продавця. 1. Панель управлління та налаштування магазину схожа на WordPress. Хотілося б бачити щось менш заплутане та більш інтуітивно зрозуміле. Менеджер працює непогано, постійно телефонує та стимулює до подальших налаштувань і заповнення магазину. Але навіть з... Читати відгук Пройшов місяць з моменту відкриття магазину на Промі. Я не можу сказати, що сайт жахливий. Ні, сайт нормальний. Але він не зручний для продавця. 1. Панель управлління та налаштування магазину схожа на WordPress. Хотілося б бачити щось менш заплутане та більш інтуітивно зрозуміле. Менеджер працює непогано, постійно телефонує та стимулює до подальших налаштувань і заповнення магазину. Але навіть з менеджером це не завжди зрозуміло, і справа не в менеджері. 2. Російська мова. Складається враження, що це основна мова сайту, бо майже вся інформація першочергово заповнюється на ній і вже потім дублюються українською. Я взагалі не хочу, щоб мій магазин був двомовним, особливо пов'язаний з мовою окупантів, але алгоритми працюють так, що це майже необхідний для успішності магазину. Тому обидві мови заповнюю українською. 3. Підтримка. Чомусь ігнорує моє прохання писати на пошту для листування а не для реєстрації. Довга історія, але для реєстрації встановлена пошта бухгалтера, а для листування і всього іншого є окрема пошта. Платежі проводить бухгалтер, тому її пошта обрана за основну. І взагалі заплутано з приватним акаунтом і акаунтом магазину, навіщо їх пов'язувати? Гадаю більшість заводить різні акаунти для власного користування і бізнесу, тож можна не поєднувати їх в одному меню, перелогіниться або користуватись різними браузерами не проблема ж. Я розумію, що на меті було побудувати гнучкий сайт, який задовольнить потреби будь-кого. Але як користувач можу сказати, що реалізація цього задуму пішла кудись не туди. Бажання зробити сайт гнучким зробило його ще і дуже заплутанним за загруженим всім підряд, що відштовхує. У вас класна пошукова видача, нормальний дизайн, розетка пей і багато чого ще, але все описане вище впливає на бажання працювати на сайті.
Дякуємо вам за змістовний відгук, нам дуже важливий такий зворотний зв’язок. Ми намагаємося почути кожного і взяти до уваги усі побажання та зауваження, але разом з тим, у нас є стратегічний план розвитку, якому ми слідуємо.
Стосовно двомовності, то наразі ми працюємо над зміною даного функціонала й найближчим часом реалізуємо його в кабінеті компанії. Щоб бути в курсі останніх новин, запрошуємо вас до нашої спільноти підприємців у FB https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua Окрім новин, в спільноті обговорюються актуальні питання, продавці обмінюються досвідом роботи, також є поради й підтримка наших колег.
Стосовно електронної адреси. Служба підтримки відповідає на той email, з якого надійшов запит. Щоб ми могли детальніше розібратися й допомогти вам, уточніть, будь ласка, ваш ID і що за листи вам надходять, по можливості вкажіть номер листа.
Хорошая тех поддержка. Товары продаются на ура. Если отключить наложку (я не в.. бу, шо это такое, не оплатил - не получил, нет денег - не отправляю)), тогда нормальные продажи.
Переваги:
Можно продать всякий хлам, которого давно нет в прайсах дропперов. Можно продавать намного дешевле товары, которые в наличии на своём складе.
Недоліки:
Много дропперов, аж шото под 10000. Товара у них нет, есть на каком то мифическом складе, не то под Киевом, не то под Одессой. Но жалобы.. Жалобы...
В цілому все добре, але шкода що прибрали опцію "місто" в Україні. Раніше в правому верхньому куті покупець (тобто я) міг обрати місто. Тепер цю опцію прибрали...принаймні я її не бачу.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Наразі вибір міста доступний під час пошуку, у “Фільтрах”. Скористайтеся, будь ласка, фільтром “Регіон розміщення товару”.
Що до мого попереднього відгуку, проблему вирішили шкода що довелось скаржитись на цьому сайті щоб її вирішили. Але в цілому все добре статус одразу змінили:)
Відгук про Prom.ua за адресою Одеса, ул. Пушкинская 20 Панове, доброго часу доби) Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався) Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук. Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так,... Читати відгук Панове, доброго часу доби) Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався) Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук. Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так, як хочуть клієнти (по законодавству я правий), а негативний відгук, ну що ж на один більше, на один менше ок, я не буду труситися, не спати ночами та вимолювати його видалити (як роблять багато інших продавців, які тут також виписують, що все погано) Тобто вже проблема в тому, що настільки вже багато продавців, які задувають цукор клієнту в дупу, що майже всі (покупці) вже зрозуміли, що негативні відгуки це те чим вони можуть доволі успішно маніпулювати, і в цьому не винен пром, правила для всіх єдині - якщо б продавці адекватно відносились до неадекватних покупців, то картина була зовсім інша (нехай у всіх продавців рейтинг був би 90 чи 92%), але він у всіх такий і видача у всіх однакова...але це окрема історія на яку я хочу знайти час, щоб написати. Пройшло пару днів, клієнт пише (самостійно), що давайте я видалю відгук але заберіть повернення (зірвана бірка та відсутнє фабричне пакування, це не є проблемою, коли покупець адекватний), але це є проблемою коли діалог починається "Я ЗАЛИШУ ВІДГУК!!!", в принципі клієнт сам іде на діалог, можно піти на поступки, але де гарантія, що він видалить? Просто може залишити зі словами "Ви цей відгук заслужили". Зі всім цим я пишу до тех. підтримки на що мені дають відповідь, що якщо клієнт не прибере відгук то ми просто не будемо враховувати його в рейтинг, що Я вважаю адекватне вирішення ситуації, так, відгук не видалено, але й не треба, я дав розгорнуту відповідь чому так вийшло і хто тут неправий (якщо наступний клієнт адекватний він сам вирішить це ок для нього чи ні) Тому хотів би подякувати тех. підтримці за адекватне прийняте рішення.
Понимаю, что сейчас многие напишут, что продался или я засланец прома...честно не понимаю такой риторики, а какой в этом смысл? У него (прома) здесь рейтинг чуть более единицы, никто не пишет, что спасибо, что решили мою проблему или что-то в этом роде, все пишут только негатив, что в принципе понятно, но просто какой смысл засылать сюда человека на один положительный пост, если будет после этого 20 негативных?
Відгук про Prom.ua за адресою Дніпро, ул. Строителей, 20 Добрый вечер всем негодующим, Сам такой) Понимаю, что у Всех бомбит из-за отзывов, и рейтингов...но как Вы хотели иначе?) Типа за вас будут вкидывать деньги на рекламу, а Вы будете отменять заказы?) Так ни один маркетплейс не работает (в Украине уж точно), все хотят заработать и на вас заработают в любом случае, вопрос в том заработаете ли вы. Каждый... Читати відгук Добрый вечер всем негодующим, Сам такой) Понимаю, что у Всех бомбит из-за отзывов, и рейтингов...но как Вы хотели иначе?) Типа за вас будут вкидывать деньги на рекламу, а Вы будете отменять заказы?) Так ни один маркетплейс не работает (в Украине уж точно), все хотят заработать и на вас заработают в любом случае, вопрос в том заработаете ли вы. Каждый заказ это деньги потраченные на рекламу (ютуб, ТВ, контекст, таргет и т.п.) то что вы их не видите или не знаете, не значит, что больше миллиона в месяц должны уходить из-за того, что товара, который вы продаете нету у Вас в наличии или клиент - гусь, который не читает описание, такие были и будут. И негатив всегда будет, просто я вижу как некоторые тут пытаются подкупать клиентов, чтобы те убрали негативные отзывы, отправляют подарки, отправляют товар бесплатно...т.е. сами делают ВСЁ, чтобы показать, что клиент ВСЕГДА! прав и любой его пук вы должны вынюхать...многие продавцы сами это сделали и теперь на это жалуются...есть тупые клиенты, есть тупые продавцы, но нужно как-то адекватней быть (мое ИМХО) Меня, как продавца, только бомбит из-за того, что крайне упал трафик на проме и соответственно заказы и только это печально. Покупателей неадекватных хватает и будет хватать. Посмотрите вебинары/интервью на проме, там всё об этом сказали что и как будет и в принципе так оно и стало, никто не будет решать эти негативные отзывы, фиксить рейтинг и т.п., правила есть, не нравится - счастливо, на ваше место придут другие, в принципе, как по мне, адекватно, всё расписано, вы на это согласились. Я, как продавец (не дропер), (да и дроперы также) заинтересован в количестве заказов и в количестве клиентов, а с негативными отзывами и рейтингом уже нужно самому как-то думать. К сожалению заказов крайне мало и это уже действительно плохо. Всё вышесказанное мое мнение, которое никому не навязываю. P.S. И да, как обычно мою 5-ю точку купил пром - можете об этом в комментах не писать.
Переваги:
Достаточно
Недоліки:
Минимум заказов по сравнению с тем, что было раньше.
Відгук про Prom.ua за адресою Одеса, ул. Пушкинская 20 Добрый вечер. Хотел бы выразить тех. поддержки прома и менеджерам признательность за помощь в решении различных вопросов (все не буду перечислять, за длительное время их было достаточно) Понимаю, что много хейта в их сторону, но именно к поддержке прома в плане решения или консультации по различным вопросам у меня нету претензий и работе менеджера в том числе. Претензия только... Читати відгук Добрый вечер. Хотел бы выразить тех. поддержки прома и менеджерам признательность за помощь в решении различных вопросов (все не буду перечислять, за длительное время их было достаточно) Понимаю, что много хейта в их сторону, но именно к поддержке прома в плане решения или консультации по различным вопросам у меня нету претензий и работе менеджера в том числе. Претензия только к скк - это мрак, но скк это не весь пром, поэтому остальным отделам, менеджерам выражаю благодарность. P.S. Всем хейтерам, которые будут мне писать какой я "вася", да, меня купил пром (и все мои негативные отзывы тоже он проплатил, чтобы не так заметно было).
Дуже дякуємо вам за теплі слова в адресу служби підтримки та менеджерів. Ми завжди намагаємося допомогти в ситуаціях, де користувачі цього потребують.
Щодо СКК — ця команда займається розглядом спірних та конфліктних питань між сторонами угоди. Тому в її бік, на жаль, виникає найбільше негативу. Але, як і всі команди, СКК керується у своїх рішеннях Правилами Маркетплейсу та законодавством України. Показати 1 відповідь
Я вже робила замовлення на промі ,і честно кажучи я задоволена на 90%,так як робила замовлення на 350 гривень ,а оплатила 580 гривень, чому так не знаю ,мабуть доставка була десь 170 гривень, але чому не повідомили одразу,а тільки на пошті ? Ось це мені не ясно! А в... Читати відгук Я вже робила замовлення на промі ,і честно кажучи я задоволена на 90%,так як робила замовлення на 350 гривень ,а оплатила 580 гривень, чому так не знаю ,мабуть доставка була десь 170 гривень, але чому не повідомили одразу,а тільки на пошті ? Ось це мені не ясно! А в загалом я задоволена товар прийшов такий як хотіла 😊
Переваги:
Швидко, зручно,легко
Недоліки:
Не повідомляють скільки повністю коштуватиме доставка, а пишуть від скільки-буде коштувати
Дорога доставка — це справді неприємний сюрприз [:frown:]
На жаль, ми можемо вказати лише приблизну вартість доставки (від Х грн.), а точна вартість вже відома або після додавання номера ЕН до замовлення, або ви можете уточнити у продавця. Вона залежить від базових тарифів перевізника, а також інших параметрів, наприклад пакування та ваги.
Сподіваємося, що майбутні покупки на Prom приноситимуть вам лише позитивні емоції!
1. Для покупателя это выглядит именно как дубли , а то что там в заголовке написан размер , ОНИ НЕ ВИДЯТ, я капс локом пишу размеры это БЕСПОЛЕЗНО, , они видят картинку , заказывают , а потом при подтверждении заказа спрашивают есть ли размер и можно больше фото . Во всех интернет магазинах, маркетплейсах , одна... Читати відгук 1. Для покупателя это выглядит именно как дубли , а то что там в заголовке написан размер , ОНИ НЕ ВИДЯТ, я капс локом пишу размеры это БЕСПОЛЕЗНО, , они видят картинку , заказывают , а потом при подтверждении заказа спрашивают есть ли размер и можно больше фото . Во всех интернет магазинах, маркетплейсах , одна карточка товара , можно выбрать цвет и размер , размер и цвет которого нет перечеркнут , без выбора цвета и размера заказ не оформляется , не ужели тяжело повторить?) Я не могу добавлять каждый раз фото в разновидности , так как из за того что они не перечеркиваются при отсутствии в наличии , мне приходилось их удалять постоянно и заново грузить фото лишняя работа, по этому нет времени и желания этим заниматься пришлось удалить ВООБЩЕ ЭТУ ФУНКЦИЮ. 2. Может и еще как может!!! , а знаете каким способом? У товара есть основной размер , так вот они не выбирают нужный размер , а просто заказывают основной , потому что если б было сделано по нормальному , то не был бы сразу выбран основной размер , ЕГО НУЖНО Б БЫЛО ВЫБРАТЬ , НАДО БЫЛО Б КУДА ТО КЛАЦНУТЬ В ЛЮБОМ СЛУЧАЕ и приходилось бы включить мозг. 3. А они не понимают что надо что то выбрать , они просто оформляют заказ на основной товар , а вот если б размер которого нет был перечеркнут , а нужно в любом случае что то выбрать , то они б уже задумались над тем какой размер выбрать , а не бездумно б клацали заказы.
Вы же боритесь с отменами , понижаете нам рейтинг за них , так давайте улучшать сайт вместе , во всех интернет магазинах не просто так есть схема работы такая выработанная годами. Вот зачем эти дубли , мне ,как покупателю, надо выбрать что то а у меня целую страницу занимает один товар , с одной фоткой , искать основной со всеми фотками , листать, это не удобно страницы.
Надайте, будь ласка, тут або нам на пошту [email protected] ваш ID і посилання на ваш товар з різновидами, щоб ми могли перевірити ваші налаштування і розглянути ситуацію більш детально.
Відгук про Prom.ua за адресою Одеса, ул. Пушкинская 20 Дальше будет много текста, где я буду говорить, что не всё так плохо как кажется: Добрый вечер всем негодующим (сам такой временами) и желающим прому скорейшего закрытия. 1. Коллеги (наверное так более правильно), наша частая боль это неадекватные клиенты и несправедливые (часто/временами) отзывы: давайте смотреть адекватно - это же не пром специально посылает вам таких "клиентов - террористов", это такие... Читати відгук Дальше будет много текста, где я буду говорить, что не всё так плохо как кажется: Добрый вечер всем негодующим (сам такой временами) и желающим прому скорейшего закрытия. 1. Коллеги (наверное так более правильно), наша частая боль это неадекватные клиенты и несправедливые (часто/временами) отзывы: давайте смотреть адекватно - это же не пром специально посылает вам таких "клиентов - террористов", это такие люди и их мнение о нашем сервисе. Да, соглашусь сразу, что их хватает, но адекватных и людей с которыми приятно общаться, объективно, больше. Вы же не пишите за каждого адекватного клиента прому спасибо, а когда написали негатив вам в отзывы сразу пишите, что skk не решила проблему и что всё это несправедливо и система рейтинга это "дно". И ДА, я такой же и так же пишут мне негатив, когда, по факту, его не может быть в принципе - я в такой же "шкуре" и меня это тоже возмущало. 2. Давайте смотреть по фактам: продавцов тысячи, если не десятки тысяч, и руководству прому просто надоело тратить на решение всех этих конфликтов ресурсы и людей, и я это прекрасно понимаю. В большинстве случаев (подчеркиваю в большинстве) конфликт/негатив можно решить, но есть невменяемые, которым чтобы ты не сделал всегда будут недовольны и это торговля и всё мы должны это понимать. 3. Пром ввёл систему оценки покупателей за что отдельное спасибо, временами часто помогает/спасает, чаще оставляем отзывы клиентам как негативные так и ПОЗИТИВНЫЕ и будем помогать так друг-другу увидеть очередного "террориста". 4. Да, skk редко (наверное невероятно редко) на стороне продавцов и, чтобы удалили сейчас отзыв, почти, невозможно, но в защиту скажу, что в результате трёхдневной переписки удалили мне отзыв оставленный очередной «невменяшкой», да это исключение, но такое было и это, как для меня – продавца, положительный опыт. (Но 3 дня переписки еще то "счастье") 5. Убрали «серую» накрутку товаров, рейтинга, отзывов, что для меня, как продавца, тоже довольно приятно. 6. Очень много полезных видео, вебинаров от самого прома, которые действительно помогают настроить/сделать вашу торговлю более успешно. За что тоже – отдельное спасибо, мне понравилось, на розетке такого не видел. 7. Как не крути но все мы хотим больше продаж, больше клиентов и заказов, но чем больше клиентов тем больше вероятность, что и на «невменяшку» вы тоже попадете, поэтому относитесь к этому спокойно, как увидели на улице человека с психическим расстройством, их мало но они есть и они никуда не денутся. Вы же не запретите им ходить по улице, так и пром не может запретить им делать покупки. 8. Ну и к завершению, я лично вижу как пром пытается вытягивать всё это, чтобы улучшать сервис, увеличивать клиентскую базу, количество заказов и много еще чего. Не смотрите на это однобоко, посмотрите немного шире и тоже поймете почему так сейчас, а не так как хотелось бы вам. Поэтому не всё так плохо как многие пишут, пром без продавцов тоже самое, что пром без покупателей – он никому не нужен, поэтому нужно сохранять этот баланс, и не всегда этот баланс будет в вашу пользу. Количество заказов, как по мне, важнее чем удовлетворение спора с отзывом…особенно, когда таких споров в день приходят если не тысячи то сотни уж точно.
Всем «бобра», больше продаж и благодарных покупателей!
Переваги:
Вебинары
Улучшение сервиса
Кабинет
И еще много чего
Недоліки:
Верните персонального менеджера, временами без него очень больно.
Вот быстрее работала тех поддержка - было бы вообще отлично.
Щиро дякуємо вам за відгук. Нам дуже важливий такий змістовний зворотний зв’язок. Окрема подяка за те, що ви оцінили наше прагнення допомогти продавцям різноманітним бізнес-контентом. Ми хочемо, щоб робота продавців на Пром була максимально комфортною й успішною.
Менеджери є, але змінився формат взаємодії. Для швидкого зв'язку рекомендуємо користуватися кнопками в кабінеті компанії, або звертатися через бот у Телеграм: @promuasupport_bot - служба підтримки; @prom_manager_bot - менеджери.
В’ячеславе, запрошуємо вас до нашої спільноти підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua Там публікуються новини, обговорюються актуальні питання, продавці обмінюються досвідом роботи, також є поради й підтримка наших колег.
Я знаю как выглядят товары с разновидностями по этому их и отключила . Зачем Вы отправили мне статью как это выглядит? И про импорт/ экспорт товаров я тоже ничего не писала, к чему эта информация? Проблемы другие ,1- дублирование товаров в поиске с одним фото и без описания. 2- возможность оформления заказа без выбора размера. 3- размеры которых... Читати відгук Я знаю как выглядят товары с разновидностями по этому их и отключила . Зачем Вы отправили мне статью как это выглядит? И про импорт/ экспорт товаров я тоже ничего не писала, к чему эта информация? Проблемы другие ,1- дублирование товаров в поиске с одним фото и без описания. 2- возможность оформления заказа без выбора размера. 3- размеры которых нет в наличии не подкрашиваются другим цветом.
Если выводите разными товарами (что не практикуется ни на одном из сайтов , маркетплейсов если это размер) то копируйте все фото , а не одно.
1. Як ми вже писали, різновиди не дублюються, ви бачите окремо сторінку кожного різновиду. Тільки основна фотографія переноситься до різновидів, якщо ви хочете додати більше фотографій, а також змінити опис — це все можна зробити за допомогою редагування кожного різновиду, або імпорту.
2. Якщо товар з різновидом, то без вибору характеристики різновиду покупець не зможе покласти товар до кошика. Якщо у вас є інакший приклад, будь ласка, надайте нам його на пошту [email protected], щоб служба підтримки могла перевірити.
3. При виборі характеристики, якої немає в наявності, у вас на сайті буде писати “Немає в наявності”, а в каталозі Prom, що товар “Недоступний”. При цьому відсутня кнопка “Купити”.
Здравствуйте, пожалуйста наладьте работу разеовидностей. Пишу именно о размерах. Мои пожелания. Первое не возможность оформления заказа без выбора размера . Второе не выводить разновидности размеров разными товарами, в 1 не копируются все фото и описание, в2 поиск засорен дублированными товарами с одним фото продавцов. Пожелания сделайте как на всех зарубежных маркетплейсах по нормальному . Пришлось поудалять... Читати відгук Здравствуйте, пожалуйста наладьте работу разеовидностей. Пишу именно о размерах. Мои пожелания. Первое не возможность оформления заказа без выбора размера . Второе не выводить разновидности размеров разными товарами, в 1 не копируются все фото и описание, в2 поиск засорен дублированными товарами с одним фото продавцов. Пожелания сделайте как на всех зарубежных маркетплейсах по нормальному . Пришлось поудалять все разновидности, после того как узнала что они выводятся разными товарами и покупатели не видят фото и описание. Грузить каждый раз это все не реально , так как наличие меняется размеров , удалять и грузить это сума сойти. Не удалять а ставить нет в наличии тоже не реально, потому что есть возможность оформить заказ без выбора размера , а клацнуть на размер и увидеть что его нет в наличии мало кто может задуматься ,размер которого нет даже не перечеркнут и не становится другого цвета. Пожалуйста сделайте нормально , как на всех сайтах , Спасибо.
В каталозі всі різновиди за замовчуванням відображаються окремими товарами.
При замовленні товару з різновидом з сайту компанії, покупець бачить характеристику обраного товару на всіх етапах оформлення замовлення: в кошику, на сторінці оформлення замовлення та на фінальній сторінці підтвердження замовлення. А також — в кабінеті покупця. Детальніше - https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360005208698.
При імпорті та експорті товарів з різновидами, у файлах Excel, є додатковий стовпець «ID_групи_різновидів», в цьому полі вказується номер групи різновидів. Детальніше - https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360005208718.
Виникла конфліктна ситуація з продавцем - місяць не відправляли вже сплачений товар. Мабуть, якби не наполегливість служби підтримки, чекала б я ще довше. А так, зі слів продавця, дуже методично нагадували про мою скаргу. Ситуація врешті вирішилась.
Переваги:
Дуже гарна служба контролю якості обслуговування. Досить зручний сайт.
Недоліки:
Термін для написання відгуку по замовленню прийв'язаний до дати створення замовлення, а не до дати його виконання. Тепер не можу залишити свій відгук про продавця.
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди намагаємося допомогти вирішити спірні ситуації в рамках Закону. Радіємо, що проблему вирішено і ви залишилися задоволені. В майбутньому бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom!
Я пользуюсь prom.ua уже более 8 лет, и те кто читают здесь гневные комментарии должны понимать что абсолютное большинство людей у которых покупка прошла успешно даже не подумают идти на какие-то сайты чтобы оставить отзыв. Поэтому здесь преимущественно гневные отзывы. И в большинстве своём люди либо не читают описание товара либо покупают не обращая внимания на рейтинг продавца, а потом... Читати відгук Я пользуюсь prom.ua уже более 8 лет, и те кто читают здесь гневные комментарии должны понимать что абсолютное большинство людей у которых покупка прошла успешно даже не подумают идти на какие-то сайты чтобы оставить отзыв. Поэтому здесь преимущественно гневные отзывы. И в большинстве своём люди либо не читают описание товара либо покупают не обращая внимания на рейтинг продавца, а потом плачут о потерянных деньгах.
Мой опыт работы с prom довольно положительный, особенно последняя покупка, - в разбирательство которой включилась администрация сайта и помогла решению проблемы. Продавец был с хорошим рейтингом, но товар был бракованный, и я спеша получить посылку поскорее заказал её на почтомат, с которого даже при покупке с пром оплатой от товара отказаться нельзя 😑.
Возвращаясь к площадке хочу отметить плохой, ужасный, просто отвратительный поисковик, который со временем такое ощущение что становится только хуже. Поисковик, из-за которого приходится искать нужный товар иногда по 40 могут, а потом случайно попадаешь на объявление, которое так долго искал и не можешь понять почему его не было в результатах поиска. Поисковик, который при поиске зубной щётки может предложить пылесос и электродвигатель стиральной машины. С этим нужно что-то делать. Пока у вас, у прома так и не вырос достойный конкурент, но когда он появится - поисковик ваш это то что вас погубит.
Дякуємо за ваш відгук та зворотний зв'язок. Ми раді, що допомогли вам у розв'язанні проблеми й ви залишилися задоволені.
Стосовно пошуку. Пошукова видача — це дуже гнучкий функціонал. Ми безперервно працюємо над покращенням алгоритмів його дії. Але на пошукову видачу впливає дуже багато факторів, наприклад, перейшли ви в каталог по теговій видачі з пошукової системи, чи здійснювали пошук напряму в каталозі Прому і при цих варіантах видачі ще й будуть враховуватись ваші попередні пошукові запити. Якщо ви здійснюєте пошук в каталозі, без будь-яких фільтрів і не обираєте категорію, то в пошуковій видачі можуть зустрічатися супутні товари, а також товари в яких у назві, описі, тегах, використовуються слова з вашого пошукового запиту. Тому для швидкого і точного пошуку ми рекомендуємо переходити у релевантні категорії, що система пропонує відповідно до вашого пошукового запиту. Наразі ми перевірили пошуковий запит “зубна щітка”, пошукова видача абсолютно коректна. Якщо ви часто стикаєтесь з некоректною пошуковою видачею, або труднощами з пошуком, будь ласка, пишіть нам про це на пошту [email protected], додавайте скріншоти, а також посилання на результати видачі, ми обов’язково все розглянемо і перевіримо.
Дякую Команді розгляду суперечок Prom.ua за повернення мені від продавця шахрая сплачені мною на перед за товар кошти, але із тривалим часом. Але є ще до prom.ua прохання, кошти то продавець шахрай повернув, і це добре, але скільки він забрав у мене на це часу, клопоту, моїх хвилювань, і за що, за те, що я йому оплатив кошти на перед,... Читати відгук Дякую Команді розгляду суперечок Prom.ua за повернення мені від продавця шахрая сплачені мною на перед за товар кошти, але із тривалим часом. Але є ще до prom.ua прохання, кошти то продавець шахрай повернув, і це добре, але скільки він забрав у мене на це часу, клопоту, моїх хвилювань, і за що, за те, що я йому оплатив кошти на перед, а він тоді затягував і не відправляв товар мені, але після скарги до вас та вже в супереч мені відправив товар. Чи повинна здійснюватися така торгівля, таке поводження із покупцем, також і через сайт prom.ua. Незважаючи на повернуті кошти прошу вас все таки вжити із вашої сторони вплив на такого та інших таких недобросовісних продавців, шахраїв, адже тривалий час даний продавець шахрай завдавав, як для мне, великих клопотів. Крім того, поки мені тривало повертали кошти, товар вже подорожчав.
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід покупок на Prom.ua. Ми все робимо для того, щоб продавці на Prom надавали якісне обслуговування. Але ситуації трапляються різні. Якщо продавець систематично скасовуватиме замовлення або має низький відсоток позитивних відгуків, то його товари будуть автоматично деактивовані у каталозі. Євгене, для безпечних угод на Prom, будь ласка, обирайте завжди Пром-оплату. Продавець отримає кошти лише після того, як ви перевірите та заберете товар з пошти.
Відгук про Prom.ua за адресою Одеса, ул. Пушкинская 20 товар отримала ,велике спасибі вам і продавцю, претензій не маю, адже треба входити в становище у зв'язку з непростою ситуацією в нашій країні.Війна вносить свої коррективи в наші плани.Ще раз дякую за розуміння
Дякуємо вам за відгук та зворотний зв’язок. Так, ситуація в країні зараз дуже важка і болісна. Але попри все люди намагаються працювати. Спасибі вам за розуміння і ми раді, що ви залишились задоволені своїм замовленням. Бажаємо тільки приємних покупок на Пром!
Витрачається час на пошук товарів, але часто їх немає в наявності. Не вказується скільки одиниць товару ще є. Для того, щоб відбулись зміни треба щось замовити, потім інформація актуалізується. Це дуже не зручно.
Добрий день, Катерина! Дякуємо за ваш відгук. Наразі ми разом з продавцями працюємо над актуальними даними про товар. Та, сподіваємось, подібної проблеми скоро зовсім не буде. Якщо у вас виникли сумніви про наявність товару — зв'яжіться з продавцем за контактами на сайті.
Відгук про Prom.ua за адресою Одеса, ул. Пушкинская 20 Спасибо службе поддержки Prom, оперативно решили проблему с возвратом средств за бракованный товар. В течении недели все решили.
Если б не поддержка PromUA, продавец врядли б вернул деньги. После отправки жалобы в службу поддержки, мне буквально через 10 мин перезвонил продавец и вернул деньги за неисправный товар, при том что я больше 10 дней не мог выйти на связь с продавцом, который поставил все мои номера на переадресацию. Сама платформа хорошая....а вот магазины и продавцы, не всегда играют... Читати відгук Если б не поддержка PromUA, продавец врядли б вернул деньги. После отправки жалобы в службу поддержки, мне буквально через 10 мин перезвонил продавец и вернул деньги за неисправный товар, при том что я больше 10 дней не мог выйти на связь с продавцом, который поставил все мои номера на переадресацию. Сама платформа хорошая....а вот магазины и продавцы, не всегда играют честно.
Переваги:
Решили моментально проблему с возвратом средств
Недоліки:
Ну это не тему, сам сайт какой то неброский и не очень удобный немного подтормаживает, приложение так же, но это вопрос больше к разработчикам
Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua: кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу. кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше
Зручний сайт для покупок
Дякуємо за ваш відгук й бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom :)
Нормально, але не без сюрпризів
Але варто бути уважною – одного разу натрапила на недобросовісного продавця: відправили не той товар, який був на фото. Добре, що через Prom вдалося швидко відкрити... Читати відгук Замовляла на Prom.ua кілька разів – враження змішані. Платформа зручна, вибір величезний: одяг, косметика, товари для дому – все в одному місці. Дуже подобається, що можна порівнювати ціни від різних продавців і читати відгуки.
Але варто бути уважною – одного разу натрапила на недобросовісного продавця: відправили не той товар, який був на фото. Добре, що через Prom вдалося швидко відкрити спір і повернути кошти, підтримка спрацювала оперативно.
Інші покупки пройшли добре: приходило все, як замовляла, доставка швидка, оплата зручна. Просто треба обирати продавців з хорошими рейтингами і читати коментарі покупців.
Загалом — як для маркетплейсу, усе непогано, але треба трохи уважності, бо сервіс залежить від конкретного продавця. Якщо не гнатися за найнижчою ціною – можна знайти дуже класні речі 💛
Круто пром молодці
Дякуємо за ваш відгук 💜
Бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom!
З точки зору покупця
Часом дуже вже широкий діапазон фільтрації. Задаєш певний конкретний товар, а вилазить усіляка лобуда, а-ля щітки для грумінгу песиків мілких порід.
Питання вирішили
Радіємо, що проблему було вирішено.
В майбутньому, бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom 💜
"Prom.ua: Надійний онлайн-шопінг із вигідними пропозиціями"
Особливо приємно, що на Prom.ua часто діють акції та знижки, що дозволяє заощаджувати на покупках. Також є кілька варіантів доставки, включаючи швидку доставку, що робить процес... Читати відгук Prom.ua – чудова платформа для онлайн-шопінгу, яка пропонує великий асортимент товарів від різних продавців. Зручний інтерфейс сайту та додатка дозволяє легко знайти необхідні товари, порівняти ціни, прочитати відгуки інших покупців і швидко оформити замовлення.
Особливо приємно, що на Prom.ua часто діють акції та знижки, що дозволяє заощаджувати на покупках. Також є кілька варіантів доставки, включаючи швидку доставку, що робить процес отримання замовлень ще зручнішим. Служба підтримки працює оперативно та завжди готова допомогти у вирішенні питань.
Загалом, Prom.ua – це надійний і комфортний інтернет-майданчик для шопінгу, де можна знайти все, що потрібно, за доступними цінами.
Задоволені замовленням
Дякуємо за ваш відгук.
Також ви можете залишити відгук продавцю, з кабінету покупця, натиснувши кнопку "Додати відгук".
ожидал какой-то компоновки заказов у разных магазинов
Продавці можуть на свій розсуд встановлювати мінімальну суму замовлення. Щоб оформити замовлення, вам необхідно додати у кошик товари від одного продавця на таку суму або більше.
Якщо сума менша, на жаль, замовлення оформити не вийде.
Але є продавці, які не мають мінімальної суми замовлення й ви можете зробити замовлення у них.
Є над чим працювати
1. Панель управлління та налаштування магазину схожа на WordPress. Хотілося б бачити щось менш заплутане та більш інтуітивно зрозуміле. Менеджер працює непогано, постійно телефонує та стимулює до подальших налаштувань і заповнення магазину. Але навіть з... Читати відгук Пройшов місяць з моменту відкриття магазину на Промі. Я не можу сказати, що сайт жахливий. Ні, сайт нормальний. Але він не зручний для продавця.
1. Панель управлління та налаштування магазину схожа на WordPress. Хотілося б бачити щось менш заплутане та більш інтуітивно зрозуміле. Менеджер працює непогано, постійно телефонує та стимулює до подальших налаштувань і заповнення магазину. Але навіть з менеджером це не завжди зрозуміло, і справа не в менеджері.
2. Російська мова. Складається враження, що це основна мова сайту, бо майже вся інформація першочергово заповнюється на ній і вже потім дублюються українською. Я взагалі не хочу, щоб мій магазин був двомовним, особливо пов'язаний з мовою окупантів, але алгоритми працюють так, що це майже необхідний для успішності магазину. Тому обидві мови заповнюю українською.
3. Підтримка. Чомусь ігнорує моє прохання писати на пошту для листування а не для реєстрації. Довга історія, але для реєстрації встановлена пошта бухгалтера, а для листування і всього іншого є окрема пошта. Платежі проводить бухгалтер, тому її пошта обрана за основну. І взагалі заплутано з приватним акаунтом і акаунтом магазину, навіщо їх пов'язувати? Гадаю більшість заводить різні акаунти для власного користування і бізнесу, тож можна не поєднувати їх в одному меню, перелогіниться або користуватись різними браузерами не проблема ж.
Я розумію, що на меті було побудувати гнучкий сайт, який задовольнить потреби будь-кого. Але як користувач можу сказати, що реалізація цього задуму пішла кудись не туди. Бажання зробити сайт гнучким зробило його ще і дуже заплутанним за загруженим всім підряд, що відштовхує. У вас класна пошукова видача, нормальний дизайн, розетка пей і багато чого ще, але все описане вище впливає на бажання працювати на сайті.
Дякуємо вам за змістовний відгук, нам дуже важливий такий зворотний зв’язок.
Ми намагаємося почути кожного і взяти до уваги усі побажання та зауваження, але разом з тим, у нас є стратегічний план розвитку, якому ми слідуємо.
Стосовно двомовності, то наразі ми працюємо над зміною даного функціонала й найближчим часом реалізуємо його в кабінеті компанії.
Щоб бути в курсі останніх новин, запрошуємо вас до нашої спільноти підприємців у FB https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua
Окрім новин, в спільноті обговорюються актуальні питання, продавці обмінюються досвідом роботи, також є поради й підтримка наших колег.
Стосовно електронної адреси. Служба підтримки відповідає на той email, з якого надійшов запит.
Щоб ми могли детальніше розібратися й допомогти вам, уточніть, будь ласка, ваш ID і що за листи вам надходять, по можливості вкажіть номер листа.
Пром решает всё.
Товары продаются на ура.
Если отключить наложку (я не в.. бу, шо это такое, не оплатил - не получил, нет денег - не отправляю)), тогда нормальные продажи.
Щиро дякуємо за ваш відгук :)
Нам дуже цінний такий зворотний зв'язок!
Чому прибрали опцію "Місто" з правого верхнього кута сайта?
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Наразі вибір міста доступний під час пошуку, у “Фільтрах”.
Скористайтеся, будь ласка, фільтром “Регіон розміщення товару”.
Промоплата та підтримка
Перепрошуємо за незручності, але через велику кількість запитів трапляються затримки з відповіддю від служби підтримки.
В майбутньому, бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom :)
Супер! Гроші повернули лише після двох майже місяців. Дякую вам!
Супер! Гроші повернули лише після двох майже місяців. Дякую вам!
Дякуємо, що повідомили :)
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація з поверненням коштів, але не все залежить виключно від нас. Такі випадки — це виняток.
В майбутньому, бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom!
Отзывы о покупателях укрпочта
По цій проблемі напишіть, будь ласка, нам на пошту - [email protected], вказавши ваш ID, щоб ми могли перевірити.
Маємо шо маємо
Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався)
Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук.
Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так,... Читати відгук Панове, доброго часу доби)
Зараз буду писати, що тех. підтримка прому працює, можливо незавжди, і так як нам того хотілося, але працює (тому можете не читаючи писати, що я засланець прому чи йому продався)
Виникла суперечна ситуація з клієнтом, який ЗВІСНО залишив негативний відгук.
Найголовніше те, що спочатку клієнт написав "Що буде ШИКАРНИЙ відгук!", звісно мені вже набридло робити так, як хочуть клієнти (по законодавству я правий), а негативний відгук, ну що ж на один більше, на один менше ок, я не буду труситися, не спати ночами та вимолювати його видалити (як роблять багато інших продавців, які тут також виписують, що все погано)
Тобто вже проблема в тому, що настільки вже багато продавців, які задувають цукор клієнту в дупу, що майже всі (покупці) вже зрозуміли, що негативні відгуки це те чим вони можуть доволі успішно маніпулювати, і в цьому не винен пром, правила для всіх єдині - якщо б продавці адекватно відносились до неадекватних покупців, то картина була зовсім інша (нехай у всіх продавців рейтинг був би 90 чи 92%), але він у всіх такий і видача у всіх однакова...але це окрема історія на яку я хочу знайти час, щоб написати.
Пройшло пару днів, клієнт пише (самостійно), що давайте я видалю відгук але заберіть повернення (зірвана бірка та відсутнє фабричне пакування, це не є проблемою, коли покупець адекватний), але це є проблемою коли діалог починається "Я ЗАЛИШУ ВІДГУК!!!", в принципі клієнт сам іде на діалог, можно піти на поступки, але де гарантія, що він видалить? Просто може залишити зі словами "Ви цей відгук заслужили".
Зі всім цим я пишу до тех. підтримки на що мені дають відповідь, що якщо клієнт не прибере відгук то ми просто не будемо враховувати його в рейтинг, що Я вважаю адекватне вирішення ситуації, так, відгук не видалено, але й не треба, я дав розгорнуту відповідь чому так вийшло і хто тут неправий (якщо наступний клієнт адекватний він сам вирішить це ок для нього чи ні)
Тому хотів би подякувати тех. підтримці за адекватне прийняте рішення.
Понимаю, что сейчас многие напишут, что продался или я засланец прома...честно не понимаю такой риторики, а какой в этом смысл? У него (прома) здесь рейтинг чуть более единицы, никто не пишет, что спасибо, что решили мою проблему или что-то в этом роде, все пишут только негатив, что в принципе понятно, но просто какой смысл засылать сюда человека на один положительный пост, если будет после этого 20 негативных?
Щиро дякуємо за ваш відгук і детально описану ситуацію. Нам дуже цінний такий зворотний зв'язок!
Треба дивитися трохи далі.
Понимаю, что у Всех бомбит из-за отзывов, и рейтингов...но как Вы хотели иначе?)
Типа за вас будут вкидывать деньги на рекламу, а Вы будете отменять заказы?) Так ни один маркетплейс не работает (в Украине уж точно), все хотят заработать и на вас заработают в любом случае, вопрос в том заработаете ли вы.
Каждый... Читати відгук Добрый вечер всем негодующим, Сам такой)
Понимаю, что у Всех бомбит из-за отзывов, и рейтингов...но как Вы хотели иначе?)
Типа за вас будут вкидывать деньги на рекламу, а Вы будете отменять заказы?) Так ни один маркетплейс не работает (в Украине уж точно), все хотят заработать и на вас заработают в любом случае, вопрос в том заработаете ли вы.
Каждый заказ это деньги потраченные на рекламу (ютуб, ТВ, контекст, таргет и т.п.) то что вы их не видите или не знаете, не значит, что больше миллиона в месяц должны уходить из-за того, что товара, который вы продаете нету у Вас в наличии или клиент - гусь, который не читает описание, такие были и будут.
И негатив всегда будет, просто я вижу как некоторые тут пытаются подкупать клиентов, чтобы те убрали негативные отзывы, отправляют подарки, отправляют товар бесплатно...т.е. сами делают ВСЁ, чтобы показать, что клиент ВСЕГДА! прав и любой его пук вы должны вынюхать...многие продавцы сами это сделали и теперь на это жалуются...есть тупые клиенты, есть тупые продавцы, но нужно как-то адекватней быть (мое ИМХО)
Меня, как продавца, только бомбит из-за того, что крайне упал трафик на проме и соответственно заказы и только это печально.
Покупателей неадекватных хватает и будет хватать.
Посмотрите вебинары/интервью на проме, там всё об этом сказали что и как будет и в принципе так оно и стало, никто не будет решать эти негативные отзывы, фиксить рейтинг и т.п., правила есть, не нравится - счастливо, на ваше место придут другие, в принципе, как по мне, адекватно, всё расписано, вы на это согласились.
Я, как продавец (не дропер), (да и дроперы также) заинтересован в количестве заказов и в количестве клиентов, а с негативными отзывами и рейтингом уже нужно самому как-то думать. К сожалению заказов крайне мало и это уже действительно плохо.
Всё вышесказанное мое мнение, которое никому не навязываю.
P.S.
И да, как обычно мою 5-ю точку купил пром - можете об этом в комментах не писать.
Тех. поддержка прома действительно неплохо работате (skk конечно не касается)
Хотел бы выразить тех. поддержки прома и менеджерам признательность за помощь в решении различных вопросов (все не буду перечислять, за длительное время их было достаточно)
Понимаю, что много хейта в их сторону, но именно к поддержке прома в плане решения или консультации по различным вопросам у меня нету претензий и работе менеджера в том числе.
Претензия только... Читати відгук Добрый вечер.
Хотел бы выразить тех. поддержки прома и менеджерам признательность за помощь в решении различных вопросов (все не буду перечислять, за длительное время их было достаточно)
Понимаю, что много хейта в их сторону, но именно к поддержке прома в плане решения или консультации по различным вопросам у меня нету претензий и работе менеджера в том числе.
Претензия только к скк - это мрак, но скк это не весь пром, поэтому остальным отделам, менеджерам выражаю благодарность.
P.S.
Всем хейтерам, которые будут мне писать какой я "вася", да, меня купил пром (и все мои негативные отзывы тоже он проплатил, чтобы не так заметно было).
Дуже дякуємо вам за теплі слова в адресу служби підтримки та менеджерів.
Ми завжди намагаємося допомогти в ситуаціях, де користувачі цього потребують.
Щодо СКК — ця команда займається розглядом спірних та конфліктних питань між сторонами угоди. Тому в її бік, на жаль, виникає найбільше негативу.
Але, як і всі команди, СКК керується у своїх рішеннях Правилами Маркетплейсу та законодавством України. Показати 1 відповідь
Дуже часто дивлюсь цікавого на сайті
Дорога доставка — це справді неприємний сюрприз [:frown:]
На жаль, ми можемо вказати лише приблизну вартість доставки (від Х грн.), а точна вартість вже відома або після додавання номера ЕН до замовлення, або ви можете уточнити у продавця. Вона залежить від базових тарифів перевізника, а також інших параметрів, наприклад пакування та ваги.
Сподіваємося, що майбутні покупки на Prom приноситимуть вам лише позитивні емоції!
Разновидности
1. Для покупателя это выглядит именно как дубли , а то что там в заголовке написан размер , ОНИ НЕ ВИДЯТ, я капс локом пишу размеры это БЕСПОЛЕЗНО, , они видят картинку , заказывают , а потом при подтверждении заказа спрашивают есть ли размер и можно больше фото .
Во всех интернет магазинах, маркетплейсах , одна... Читати відгук
1. Для покупателя это выглядит именно как дубли , а то что там в заголовке написан размер , ОНИ НЕ ВИДЯТ, я капс локом пишу размеры это БЕСПОЛЕЗНО, , они видят картинку , заказывают , а потом при подтверждении заказа спрашивают есть ли размер и можно больше фото .
Во всех интернет магазинах, маркетплейсах , одна карточка товара , можно выбрать цвет и размер , размер и цвет которого нет перечеркнут , без выбора цвета и размера заказ не оформляется , не ужели тяжело повторить?)
Я не могу добавлять каждый раз фото в разновидности , так как из за того что они не перечеркиваются при отсутствии в наличии , мне приходилось их удалять постоянно и заново грузить фото лишняя работа, по этому нет времени и желания этим заниматься пришлось удалить ВООБЩЕ ЭТУ ФУНКЦИЮ.
2. Может и еще как может!!! , а знаете каким способом? У товара есть основной размер , так вот они не выбирают нужный размер , а просто заказывают основной , потому что если б было сделано по нормальному , то не был бы сразу выбран основной размер , ЕГО НУЖНО Б БЫЛО ВЫБРАТЬ , НАДО БЫЛО Б КУДА ТО КЛАЦНУТЬ В ЛЮБОМ СЛУЧАЕ и приходилось бы включить мозг.
3. А они не понимают что надо что то выбрать , они просто оформляют заказ на основной товар , а вот если б размер которого нет был перечеркнут , а нужно в любом случае что то выбрать , то они б уже задумались над тем какой размер выбрать , а не бездумно б клацали заказы.
Вы же боритесь с отменами , понижаете нам рейтинг за них , так давайте улучшать сайт вместе , во всех интернет магазинах не просто так есть схема работы такая выработанная годами.
Вот зачем эти дубли , мне ,как покупателю, надо выбрать что то а у меня целую страницу занимает один товар , с одной фоткой , искать основной со всеми фотками , листать, это не удобно страницы.
Надайте, будь ласка, тут або нам на пошту [email protected] ваш ID і посилання на ваш товар з різновидами, щоб ми могли перевірити ваші налаштування і розглянути ситуацію більш детально.
Решение проблемы по заказу
Щиро дякуємо вам за відгук. У майбутньому бажаємо тільки приємних покупок на Prom.ua! Показати 2 відповіді
Не всё так плохо как многие пишут (И да, я продавец Prom.юа)
Добрый вечер всем негодующим (сам такой временами) и желающим прому скорейшего закрытия.
1. Коллеги (наверное так более правильно), наша частая боль это неадекватные клиенты и несправедливые (часто/временами) отзывы: давайте смотреть адекватно - это же не пром специально посылает вам таких "клиентов - террористов", это такие... Читати відгук Дальше будет много текста, где я буду говорить, что не всё так плохо как кажется:
Добрый вечер всем негодующим (сам такой временами) и желающим прому скорейшего закрытия.
1. Коллеги (наверное так более правильно), наша частая боль это неадекватные клиенты и несправедливые (часто/временами) отзывы: давайте смотреть адекватно - это же не пром специально посылает вам таких "клиентов - террористов", это такие люди и их мнение о нашем сервисе. Да, соглашусь сразу, что их хватает, но адекватных и людей с которыми приятно общаться, объективно, больше. Вы же не пишите за каждого адекватного клиента прому спасибо, а когда написали негатив вам в отзывы сразу пишите, что skk не решила проблему и что всё это несправедливо и система рейтинга это "дно". И ДА, я такой же и так же пишут мне негатив, когда, по факту, его не может быть в принципе - я в такой же "шкуре" и меня это тоже возмущало.
2. Давайте смотреть по фактам: продавцов тысячи, если не десятки тысяч, и руководству прому просто надоело тратить на решение всех этих конфликтов ресурсы и людей, и я это прекрасно понимаю. В большинстве случаев (подчеркиваю в большинстве) конфликт/негатив можно решить, но есть невменяемые, которым чтобы ты не сделал всегда будут недовольны и это торговля и всё мы должны это понимать.
3. Пром ввёл систему оценки покупателей за что отдельное спасибо, временами часто помогает/спасает, чаще оставляем отзывы клиентам как негативные так и ПОЗИТИВНЫЕ и будем помогать так друг-другу увидеть очередного "террориста".
4. Да, skk редко (наверное невероятно редко) на стороне продавцов и, чтобы удалили сейчас отзыв, почти, невозможно, но в защиту скажу, что в результате трёхдневной переписки удалили мне отзыв оставленный очередной «невменяшкой», да это исключение, но такое было и это, как для меня – продавца, положительный опыт. (Но 3 дня переписки еще то "счастье")
5. Убрали «серую» накрутку товаров, рейтинга, отзывов, что для меня, как продавца, тоже довольно приятно.
6. Очень много полезных видео, вебинаров от самого прома, которые действительно помогают настроить/сделать вашу торговлю более успешно. За что тоже – отдельное спасибо, мне понравилось, на розетке такого не видел.
7. Как не крути но все мы хотим больше продаж, больше клиентов и заказов, но чем больше клиентов тем больше вероятность, что и на «невменяшку» вы тоже попадете, поэтому относитесь к этому спокойно, как увидели на улице человека с психическим расстройством, их мало но они есть и они никуда не денутся. Вы же не запретите им ходить по улице, так и пром не может запретить им делать покупки.
8. Ну и к завершению, я лично вижу как пром пытается вытягивать всё это, чтобы улучшать сервис, увеличивать клиентскую базу, количество заказов и много еще чего. Не смотрите на это однобоко, посмотрите немного шире и тоже поймете почему так сейчас, а не так как хотелось бы вам.
Поэтому не всё так плохо как многие пишут, пром без продавцов тоже самое, что пром без покупателей – он никому не нужен, поэтому нужно сохранять этот баланс, и не всегда этот баланс будет в вашу пользу. Количество заказов, как по мне, важнее чем удовлетворение спора с отзывом…особенно, когда таких споров в день приходят если не тысячи то сотни уж точно.
Всем «бобра», больше продаж и благодарных покупателей!
Щиро дякуємо вам за відгук. Нам дуже важливий такий змістовний зворотний зв’язок.
Окрема подяка за те, що ви оцінили наше прагнення допомогти продавцям різноманітним бізнес-контентом. Ми хочемо, щоб робота продавців на Пром була максимально комфортною й успішною.
Менеджери є, але змінився формат взаємодії. Для швидкого зв'язку рекомендуємо користуватися кнопками в кабінеті компанії, або звертатися через бот у Телеграм:
@promuasupport_bot - служба підтримки;
@prom_manager_bot - менеджери.
В’ячеславе, запрошуємо вас до нашої спільноти підприємців у ФБ https://www.facebook.com/groups/institute.prom.ua Там публікуються новини, обговорюються актуальні питання, продавці обмінюються досвідом роботи, також є поради й підтримка наших колег.
Разновидности
И про импорт/ экспорт товаров я тоже ничего не писала, к чему эта информация?
Проблемы другие ,1- дублирование товаров в поиске с одним фото и без описания. 2- возможность оформления заказа без выбора размера.
3- размеры которых... Читати відгук Я знаю как выглядят товары с разновидностями по этому их и отключила . Зачем Вы отправили мне статью как это выглядит?
И про импорт/ экспорт товаров я тоже ничего не писала, к чему эта информация?
Проблемы другие ,1- дублирование товаров в поиске с одним фото и без описания. 2- возможность оформления заказа без выбора размера.
3- размеры которых нет в наличии не подкрашиваются другим цветом.
Если выводите разными товарами (что не практикуется ни на одном из сайтов , маркетплейсов если это размер) то копируйте все фото , а не одно.
1. Як ми вже писали, різновиди не дублюються, ви бачите окремо сторінку кожного різновиду. Тільки основна фотографія переноситься до різновидів, якщо ви хочете додати більше фотографій, а також змінити опис — це все можна зробити за допомогою редагування кожного різновиду, або імпорту.
2. Якщо товар з різновидом, то без вибору характеристики різновиду покупець не зможе покласти товар до кошика. Якщо у вас є інакший приклад, будь ласка, надайте нам його на пошту [email protected], щоб служба підтримки могла перевірити.
3. При виборі характеристики, якої немає в наявності, у вас на сайті буде писати “Немає в наявності”, а в каталозі Prom, що товар “Недоступний”. При цьому відсутня кнопка “Купити”.
Разновидности
Мои пожелания.
Первое не возможность оформления заказа без выбора размера .
Второе не выводить разновидности размеров разными товарами, в 1 не копируются все фото и описание, в2 поиск засорен дублированными товарами с одним фото продавцов.
Пожелания сделайте как на всех зарубежных маркетплейсах по нормальному .
Пришлось поудалять... Читати відгук Здравствуйте, пожалуйста наладьте работу разеовидностей. Пишу именно о размерах.
Мои пожелания.
Первое не возможность оформления заказа без выбора размера .
Второе не выводить разновидности размеров разными товарами, в 1 не копируются все фото и описание, в2 поиск засорен дублированными товарами с одним фото продавцов.
Пожелания сделайте как на всех зарубежных маркетплейсах по нормальному .
Пришлось поудалять все разновидности, после того как узнала что они выводятся разными товарами и покупатели не видят фото и описание.
Грузить каждый раз это все не реально , так как наличие меняется размеров , удалять и грузить это сума сойти.
Не удалять а ставить нет в наличии тоже не реально, потому что есть возможность оформить заказ без выбора размера , а клацнуть на размер и увидеть что его нет в наличии мало кто может задуматься ,размер которого нет даже не перечеркнут и не становится другого цвета.
Пожалуйста сделайте нормально , как на всех сайтах , Спасибо.
Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
В каталозі всі різновиди за замовчуванням відображаються окремими товарами.
При замовленні товару з різновидом з сайту компанії, покупець бачить характеристику обраного товару на всіх етапах оформлення замовлення: в кошику, на сторінці оформлення замовлення та на фінальній сторінці підтвердження замовлення. А також — в кабінеті покупця. Детальніше - https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360005208698.
При імпорті та експорті товарів з різновидами, у файлах Excel, є додатковий стовпець «ID_групи_різновидів», в цьому полі вказується номер групи різновидів. Детальніше - https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360005208718.
Гарна підтримка покупців
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди намагаємося допомогти вирішити спірні ситуації в рамках Закону. Радіємо, що проблему вирішено і ви залишилися задоволені. В майбутньому бажаємо вам тільки приємних покупок з Prom!
Хорошая площадка но с ужасно кривым поиском
Мой опыт работы с prom довольно положительный, особенно последняя покупка, - в разбирательство которой включилась администрация сайта и помогла решению проблемы.
Продавец был с хорошим рейтингом, но товар был бракованный, и я спеша получить посылку поскорее заказал её на почтомат, с которого даже при покупке с пром оплатой от товара отказаться нельзя 😑.
Возвращаясь к площадке хочу отметить плохой, ужасный, просто отвратительный поисковик, который со временем такое ощущение что становится только хуже. Поисковик, из-за которого приходится искать нужный товар иногда по 40 могут, а потом случайно попадаешь на объявление, которое так долго искал и не можешь понять почему его не было в результатах поиска. Поисковик, который при поиске зубной щётки может предложить пылесос и электродвигатель стиральной машины. С этим нужно что-то делать. Пока у вас, у прома так и не вырос достойный конкурент, но когда он появится - поисковик ваш это то что вас погубит.
Дякуємо за ваш відгук та зворотний зв'язок. Ми раді, що допомогли вам у розв'язанні проблеми й ви залишилися задоволені.
Стосовно пошуку. Пошукова видача — це дуже гнучкий функціонал. Ми безперервно працюємо над покращенням алгоритмів його дії. Але на пошукову видачу впливає дуже багато факторів, наприклад, перейшли ви в каталог по теговій видачі з пошукової системи, чи здійснювали пошук напряму в каталозі Прому і при цих варіантах видачі ще й будуть враховуватись ваші попередні пошукові запити.
Якщо ви здійснюєте пошук в каталозі, без будь-яких фільтрів і не обираєте категорію, то в пошуковій видачі можуть зустрічатися супутні товари, а також товари в яких у назві, описі, тегах, використовуються слова з вашого пошукового запиту. Тому для швидкого і точного пошуку ми рекомендуємо переходити у релевантні категорії, що система пропонує відповідно до вашого пошукового запиту.
Наразі ми перевірили пошуковий запит “зубна щітка”, пошукова видача абсолютно коректна.
Якщо ви часто стикаєтесь з некоректною пошуковою видачею, або труднощами з пошуком, будь ласка, пишіть нам про це на пошту [email protected], додавайте скріншоти, а також посилання на результати видачі, ми обов’язково все розглянемо і перевіримо.
Через prom.ua продавець шахрай кошти повернув, але із тривалим часом.
Але є ще до prom.ua прохання, кошти то продавець шахрай повернув, і це добре, але скільки він забрав у мене на це часу, клопоту, моїх хвилювань, і за що, за те, що я йому оплатив кошти на перед,... Читати відгук Дякую Команді розгляду суперечок Prom.ua за повернення мені від продавця шахрая сплачені мною на перед за товар кошти, але із тривалим часом.
Але є ще до prom.ua прохання, кошти то продавець шахрай повернув, і це добре, але скільки він забрав у мене на це часу, клопоту, моїх хвилювань, і за що, за те, що я йому оплатив кошти на перед, а він тоді затягував і не відправляв товар мені, але після скарги до вас та вже в супереч мені відправив товар. Чи повинна здійснюватися така торгівля, таке поводження із покупцем, також і через сайт prom.ua.
Незважаючи на повернуті кошти прошу вас все таки вжити із вашої сторони вплив на такого та інших таких недобросовісних продавців, шахраїв, адже тривалий час даний продавець шахрай завдавав, як для мне, великих клопотів. Крім того, поки мені тривало повертали кошти, товар вже подорожчав.
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід покупок на Prom.ua.
Ми все робимо для того, щоб продавці на Prom надавали якісне обслуговування. Але ситуації трапляються різні. Якщо продавець систематично скасовуватиме замовлення або має низький відсоток позитивних відгуків, то його товари будуть автоматично деактивовані у каталозі.
Євгене, для безпечних угод на Prom, будь ласка, обирайте завжди Пром-оплату. Продавець отримає кошти лише після того, як ви перевірите та заберете товар з пошти.
Интернет-магазин Роял Кофе Лидер Продаж кофе и чая оптом и в розницу».
Дякуємо вам за відгук та зворотний зв’язок. Так, ситуація в країні зараз дуже важка і болісна. Але попри все люди намагаються працювати. Спасибі вам за розуміння і ми раді, що ви залишились задоволені своїм замовленням. Бажаємо тільки приємних покупок на Пром!
Погано актуалізована база товарів
Дякуємо за ваш відгук.
Наразі ми разом з продавцями працюємо над актуальними даними про товар. Та, сподіваємось, подібної проблеми скоро зовсім не буде. Якщо у вас виникли сумніви про наявність товару — зв'яжіться з продавцем за контактами на сайті.
Возврат средств по дефективному товару
Дякую за ваш відгук.
Завжди готові прийти до вас на допомогу з будь-яких питань!
Контакти служби підтримки: [email protected].
ПромЮА помог вернуть деньги
Дякую за ваш відгук.
Завжди готові прийти до вас на допомогу з будь-яких питань!
Контакти служби підтримки: [email protected].