Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Харків, ул. Роганская, д. 101 22.11.2024 року , Відділення нової пошти в селищі Докучаєвськ 1, Харківської області. Образилось на мене за те ,що я не захотів купувати в них коробку за 120 грн в яку я повинен покласти сумку (відсилаємі мною речи (одежа), та на моє прохання обматати цей пакунок стрейчем, сказала що це не зробить, якщо я не куплю коробку. Я відмовився купувати. Дівчина... Читати відгук 22.11.2024 року , Відділення нової пошти в селищі Докучаєвськ 1, Харківської області. Образилось на мене за те ,що я не захотів купувати в них коробку за 120 грн в яку я повинен покласти сумку (відсилаємі мною речи (одежа), та на моє прохання обматати цей пакунок стрейчем, сказала що це не зробить, якщо я не куплю коробку. Я відмовився купувати. Дівчина з відділення закатила істерику та сказала що не буду нести відповідальність за сумку. На що я дав згоду та попросив знову заматати плівкою. Коли я отримав в місті призначення сумку, то вона була не замотана. Тому вважаю ,що робітники відділення повинні свою істерику та власні сімейні проблеми залишати вдома. А на работу , працювати добро сумлінно. Прошу звернути на це увагу всього колективу Докучаєвського відділення яке працювало 22.11.2024 року .
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Харків, ул. Роганская, д. 101 Хочу висловити подяку уважним і компетентним співробітникам компанії "Нова Пошта", відділення 9, м. Харків: Биковському Станіславу та Штанько Ганні. Особисто мені вони з власної ініціативи допомогли перенести посилку. Кожного разу, коли я буваю в цьому відділенні, я спостерігаю, як уважно, терпляче, делікатно вони ставляться до кожної людини, що користується послугами вашої компанії. Дуже приємно мати справу з професійними робітниками.... Читати відгук Хочу висловити подяку уважним і компетентним співробітникам компанії "Нова Пошта", відділення 9, м. Харків: Биковському Станіславу та Штанько Ганні. Особисто мені вони з власної ініціативи допомогли перенести посилку. Кожного разу, коли я буваю в цьому відділенні, я спостерігаю, як уважно, терпляче, делікатно вони ставляться до кожної людини, що користується послугами вашої компанії. Дуже приємно мати справу з професійними робітниками. Ще раз велика їм Подяка!!!
Добрий день, Юліє! Часом наше власне світло гасне, а потім знову займається від іскри іншої людини. Дякуємо, що запалюєте вогонь в наших серцях і даєте щире бажання робити добрі справи 💖
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Харків, ул. Роганская, д. 101 1 отделение № 9 Харьков, работает хамовитый персонал. 2 не дали возможности проверить товар на исправность. 3 не предупредили отправителя о "особенности товара"
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Харків, ул. Роганская, д. 101 28 ноября из Киева в Харьков была отправлена посылка на 3 места - 2 пришло через 4 дня, а третье не приходило, обещали позвонить как прийдет, но не тут-то было! Пришла посылка через 10!!! дней, никто не сообщил - сами заехали узнали, никакой компенсации за несвоевременность не получили, хоть и обещали нам!. Посылка вся замотана пленкой, получили, дома раскрыли, а... Читати відгук 28 ноября из Киева в Харьков была отправлена посылка на 3 места - 2 пришло через 4 дня, а третье не приходило, обещали позвонить как прийдет, но не тут-то было! Пришла посылка через 10!!! дней, никто не сообщил - сами заехали узнали, никакой компенсации за несвоевременность не получили, хоть и обещали нам!. Посылка вся замотана пленкой, получили, дома раскрыли, а там половина разбито, вещи в стекле, вся коробка размокла - вот они ее и замотали пленкой. Все обращения в коллцентр ни к чему не приводят!
Добрий день, Ірино! Перепрошуємо, що не відреагували на Ваш відгук раніше. Дуже прикро, що трапився цей інцидент. Завжди наголошуємо, аби клієнти перевіряли посилки у відділенні в момент отримання, аби в разі виникнення будь-яких ситуацій скласти акт приймання-передачі, де буде зафіксовано пошкодження, та написати претензію на відшкодування коштів. Будь ласка, напишіть номер накладної, за якою транспортувався вантаж. Перевіримо все. Вдячні наперед!
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Харків, ул. Роганская, д. 101 Почему "Новая Почта" отказывается принимать официальное государственное приложение " Дия " ... Это официальные документы,которые подтверждаются законом Украины. Наплевательское отношение к клиентам. Так теперь спать хотели на закон. Ц ифровые копии загранпаспорта и внутренней ID-карты в «Дії» имеют такую же юридическую силу, как и обычные (бумажные/пластиковые) документы.
Добрий день, Ігорю! Зараз ми можемо ідентифікувати особу лише за допомогою фізичних документів або мобільного додатку "Нова Пошта". Це пов’язано з тим, що наразі в Дії відсутні технічні протоколи для здійснення ідентифікації клієнтів бізнесами. Якщо ми почнемо приймати електронні документи з додатка Дія за таких умов, то це може призвести до розповсюдження шахрайських схем при отриманні послуг, в результаті постраждають наші клієнти. А для нас задоволеність та безпека клієнта – головне.
Відгук про НОВА ПОШТА за адресою Харків, ул. Роганская, д. 101 Добрый день, получая посылку в отд №9 г. Харькова, за доставку заплатила 100 грн. Попросила скотч, сделать ручку, дабы донести, на что был ответ нет, либо покупайте всю бобину. Вопрос: не могли бы вы заложить в стоимость доставки(а она у Вас не маленькая) стоимость 2 метров скотча и не позорить лицо Вашей организации.Чем дальше, тем хуже уровень сервиса, предоставляемый ВАМИ... Читати відгук Добрый день, получая посылку в отд №9 г. Харькова, за доставку заплатила 100 грн. Попросила скотч, сделать ручку, дабы донести, на что был ответ нет, либо покупайте всю бобину. Вопрос: не могли бы вы заложить в стоимость доставки(а она у Вас не маленькая) стоимость 2 метров скотча и не позорить лицо Вашей организации.Чем дальше, тем хуже уровень сервиса, предоставляемый ВАМИ (пакуют 3 кг веса в коробки 12 кг,оценивают 100грн. посылку в 500 грн, посылка с Западной Украины едет 2-3 дня, а в Харьковскую обл.5-7 дней и т.д.) Я как потребитель хочу , чтобы меня обслужили быстро, честно, без проблем, а попадая к Вам чувствую себя на базаре, где каждый пытается обмануть. Жаль, что чем дальше тем хуже.
Переваги:
+электронный сервис(отслеживание посылки)
Недоліки:
-обслуживание
-своевременность доставки
-стоимость упаковки и доставки
-в отделениях грязно и сотрудники выглядят как замухрышки
Наталіє, доброго вечора! Дуже шкода, що у Вас залишились так враження від візиту до відділення. Виготовлення ручки зі скотчу справді поки що не передбачено, скотч використовується у відділеннях для пакування при відправці, а в інших випадках можна купити лише цілий моток. Іноді працівники справді йдуть назустріч та роблять ручки зі скотчу, але загалом, згідно з правилами, такого обов'язку немає. Але ми розуміємо, що це було б зручно, тому передали пропозицію щодо такої послуги для розгляду. Також просимо Вас написати приклади накладних щодо інших проблем, описаних Вами. Дякуємо заздалегідь.
Світлана, "Нова Пошта"
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл. «Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Не обматали стрейчем пакунок з речами
Уточніть, будь ласка, номер експрес-накладної.
Подяка робітникам Нової Пошти відділення 9, м. Харків.
Не предупредили отправителя и.т.д.
2 не дали возможности проверить товар на исправность.
3 не предупредили отправителя о "особенности товара"
Утерянная посылка нашлась - вся разбитая!!!
Все обращения в коллцентр ни к чему не приводят!
Наплевать на закон Украины
Ц ифровые копии загранпаспорта и внутренней ID-карты в «Дії» имеют такую же юридическую силу, как и обычные (бумажные/пластиковые) документы.
Зараз ми можемо ідентифікувати особу лише за допомогою фізичних документів або мобільного додатку "Нова Пошта". Це пов’язано з тим, що наразі в Дії відсутні технічні протоколи для здійснення ідентифікації клієнтів бізнесами. Якщо ми почнемо приймати електронні документи з додатка Дія за таких умов, то це може призвести до розповсюдження шахрайських схем при отриманні послуг, в результаті постраждають наші клієнти. А для нас задоволеність та безпека клієнта – головне.
Світлана, "Нова Пошта" Показати 1 відповідь
обеспечьте сотрудников скотчем
Дуже шкода, що у Вас залишились так враження від візиту до відділення. Виготовлення ручки зі скотчу справді поки що не передбачено, скотч використовується у відділеннях для пакування при відправці, а в інших випадках можна купити лише цілий моток. Іноді працівники справді йдуть назустріч та роблять ручки зі скотчу, але загалом, згідно з правилами, такого обов'язку немає. Але ми розуміємо, що це було б зручно, тому передали пропозицію щодо такої послуги для розгляду.
Також просимо Вас написати приклади накладних щодо інших проблем, описаних Вами. Дякуємо заздалегідь.
Світлана, "Нова Пошта"