Підтримка клієнтів жахлива і безкорисна, акумуляторів на поштоматах немає, дізнатися чи працює поштомат неможливо, вони в них типу завжди працюють, але приходиш і нічого не працює. Ніколи більше
Сегодня мне не смогли отправить посылку (бесплатный возврат в Китай) из 126 отделения ( пр. Науки 27, Харьков, магазин Lifecell). Очередной новенький работник не смог разобраться в программе и сказал, что не знает как отправлять и пытаться узнать тоже не будет и позвонить ему некуда и вообще он стажёр. Сказал, чтобы я ехала искать другое отделение или приходила с понедельника,... Читати відгук Сегодня мне не смогли отправить посылку (бесплатный возврат в Китай) из 126 отделения ( пр. Науки 27, Харьков, магазин Lifecell). Очередной новенький работник не смог разобраться в программе и сказал, что не знает как отправлять и пытаться узнать тоже не будет и позвонить ему некуда и вообще он стажёр. Сказал, чтобы я ехала искать другое отделение или приходила с понедельника, когда будет кто- нибудь другой. Планы мне испортили, как и настроение! В другом отделении посылку сразу приняли, т.е. проблем с программой не было. Почему вы не обучение людей в своих отделениях??? Почему они не знают кому позвонить и задать вопрос, а вместо этого отправляют клиентов ездить по городу с посылкой и разыскивать другое отделение??? Зачем вы создаёте клиентам проблемы???
Врут,изворачиваются,рассказывают тупые истории или истории для тупых. Посылки приходят после их таможни распатрашенными,вещи скомканы,вы если лапаете и примеряете то аккуратно упаковать ума уже не хватает видимо. А если размер подходит то эти вещи попросту исчезают из посылки. Одним словом сВоЛочная контора,гнильца такая себе
MGRAE0015808388YQ Посилка виїхала зі Львова за місцем призначення і зникла,після моїх дзвінків мені розповіли історію,що шукають посилку,22 числа я бачу зміну статусу,що вона знову виїхала зі Львова,на гарячій лінії оператор розповідає взагалі дивину «посмлку при розполетуванні не виявили» ви людей за дурнів тримаєте? Якщо б вона не надійшла в Україну,її б не оформила митниця! Ви просто вкрали її і тепер... Читати відгук MGRAE0015808388YQ Посилка виїхала зі Львова за місцем призначення і зникла,після моїх дзвінків мені розповіли історію,що шукають посилку,22 числа я бачу зміну статусу,що вона знову виїхала зі Львова,на гарячій лінії оператор розповідає взагалі дивину «посмлку при розполетуванні не виявили» ви людей за дурнів тримаєте? Якщо б вона не надійшла в Україну,її б не оформила митниця! Ви просто вкрали її і тепер розповідаєте,ой вона не надійшла?? Ганьба цій шаразі і шахраям які тут працюють. Ну треш же повний,зрозуміли що хтось з ваших працівників вкрав і почали розповідати що її не було взагалі! А що ж тоді на митниці оформлювали,ваш роман ті посилки так просто не пропускає ви їх перецапуєте,не перший раз з вами проблеми! Комусь просто дуже треба був гриль і вирішили вкрасти а тепер розповідають казки для дерева! Поверніть мені мою посилку шахраї!
На замовленні указана адреса, в додатку указана адреса, але коли посилка потрапляє до курьера MEEST, то курьер відправляє куди захоче! Одну посилку я перенаправити встиг, а інша прийшла на непотрібне відділення в іншому місті. Пересилка платна, але помилка курьера, чому? номер відправлення MGRAE0016101012YQ
Посылка постоянно приходит не туда куда указал клиент, на складе может лежать неделями, водителя грузчики посылки бросают, не смотря, что можно испортить содержимое, ну не своё не жалко. На точках выдачи, надо отстоять в очереди, какого-то овощного магазина, среди нервных покупателей, чтобы забрать посылку, а потом вопрос на кассе, коли пришло, що, що, э, э🤦♂️
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Київ, Софиевская Борщаговка, ул. Малая Кольцевая, 10/1 Посилка 720-3607227 відправлена 12.11.2025 прибула в Черкаси 15.11.2025 полежала на складі і знову відправлена на Київ 21.11.2025, хоча 19.11.2025 отримувач в Черкасах телефонував на гарячу лінію де сказали що посилка на складі і 20.11.2025 повідомлять коли її доставлять за адресою. А 21.11.2025 дізнаємося, що посилка повернулася в Києв....як пояснили в компанії по технічним причинам...
Це просто жах ! Досить самі вирішили куди мені доставляти посилку , я переадресувала вже за своєю адресою , кошти затримались , і не списалися і не залишились , то в додатку можна за моєю адресою переадресувати , а на думку операторів не можна , потім попросила переадресувати за адресою Плотинна 13 , то за добу ви досі... Читати відгук Це просто жах ! Досить самі вирішили куди мені доставляти посилку , я переадресувала вже за своєю адресою , кошти затримались , і не списалися і не залишились , то в додатку можна за моєю адресою переадресувати , а на думку операторів не можна , потім попросила переадресувати за адресою Плотинна 13 , то за добу ви досі не змогли це зробити. Не можете відповісти ні куди прийде , ні коли прийде , за вартість взагалі невідомо. Це не пошта - це кантора , що водить за ніс та дурить людей. Найжахливіша доставка яка була коли небудь у мене
Зазвичай ніколи не жаліюся але це уже повне пробиття дна. Відправка Одеса - Київ, посилка тиждень не може виїхати з Одеси, валяється на Грушевського (на скільки усе погано, що мені навіть відома адреса проміжного пункту!). Стандартна аідмазка - у нас раптово збільшилася кількість відправлень. Що? Щоб тиждень валятися на складі?Кажу віддайте назад, відправлю Новою Поштою, так і це не можуть... Читати відгук Зазвичай ніколи не жаліюся але це уже повне пробиття дна. Відправка Одеса - Київ, посилка тиждень не може виїхати з Одеси, валяється на Грушевського (на скільки усе погано, що мені навіть відома адреса проміжного пункту!). Стандартна аідмазка - у нас раптово збільшилася кількість відправлень. Що? Щоб тиждень валятися на складі?Кажу віддайте назад, відправлю Новою Поштою, так і це не можуть зробити. Казкові довбойоби усі в цій гівноконторі. Така ситуація була з іншим перевізником, коли в решті решт він закрився, компашка у передсмертних конвульсіях. 720-3955169
Переваги:
Відсутні, псують життя, гірше укрпошти.
Недоліки:
Суцільні, підтримка нічого не вирішує, кидають слухавку, туплять як у відділеннях так і на підтримці, міняють відділення на випадкові (зручні кур'єру), міняють кур'єрську доставку на доставку до відділення без попередження, цілий РІК пишуть керівнику IT що не вірно обираються відділення, а результат нульовий.
Добрий день. Перепрошуємо за ситуацію, з якою ви зіткнулися. Затримка на складі на такий термін є неприпустимою. Ми вже передали ваше звернення та інформацію щодо відправлення 720-3955169 в роботу у відповідний відділ для пришвидшення доставки посилки. Маркіян, Meest.
MGRAE0015808388YQ Посилка прибула в сорт центр у Львів,виїхала на доставку за місцем приз ні зникла,їхав аерогриль не маленька посилочка,щоб десь загубити. Вони тупо вкрали її. Люди не користуйтеся цією шарагою,тут ворюги,поперек горла щоб вам стала моя посилка,прокляті ворюги
Добрий день! Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми надіслали запит для уточнення детальнішої інформації щодо статусу вашої посилки. Очікуйте, будь ласка, протягом 3 - 5 робочих днів додаткового сповіщення. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Чекала посилку,виїхала зі Львова і просто зникла! Як таке може бути? А от так! MGRAE0015808388YQ Оператор підтвердив що посилка зникла,їхав аерогриль,тобто це не булава. Крадіі прокляті,подавіться,люди не користуйтеся цією шарагою,вони тупо крадуть ваші речі!
Добрий день! Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми надіслали запит для уточнення детальнішої інформації щодо статусу вашої посилки. Очікуйте, будь ласка, протягом 3 - 5 робочих днів додаткового сповіщення. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Шарашкіна контора. Це не пошта, я навіть не знаю які слова підібрати. Замовляю товар з Польщі і прям дуже часто трапляється так, що посилка яка прибула на підрозділ кур‘єрскої доставки в день призначений на доставку кудись дівається без причин. Бачу по часу кур‘єр повинен отримати, немає телефоную на горячу лінію просять вибачення, а ніхто не знає де вона. Було таке... Читати відгук Шарашкіна контора. Це не пошта, я навіть не знаю які слова підібрати. Замовляю товар з Польщі і прям дуже часто трапляється так, що посилка яка прибула на підрозділ кур‘єрскої доставки в день призначений на доставку кудись дівається без причин. Бачу по часу кур‘єр повинен отримати, немає телефоную на горячу лінію просять вибачення, а ніхто не знає де вона. Було таке три рази і всі три рази я їздила сама на відділення де знаходиться посилка, дивилась по камерам куди її випадково відправили і їхала забирала. Це просто Квест, хочеш отримати посилку по бігай знайди її. Писала скаргу, зв‘язували з головним - нуль. Просто вибачте, війна, людей мало, але працюють дурні які можуть працювати тільки двірниками і то чи все приберуть. Ось четвертий раз теж саме, але я Слава Богу на цей раз не проплатили посилку. Буду чекати фіг знає скільки часу)
Не раджу звязуватись з канторою ua.meest , зникнення і плутанина з посилками це їхній фірмовий стиль, кожен оператор там сам собі шеф, хамовиті, улюблені фрази операторів "ми вас повідомим через 5 робочих днів" та "бажаєм вам гарного дня" і кидання трубки коли вони розуміють що вина їхня і не можуть з цим дати раду.
самостійно змінюють адресу доставки MGRAE0015952355YQ постійно відправляють посилки у відділення найбільш незручні у найвіддаленіших куточках району, Посилки йдуть в іншу частину міста у мене в додатку позначено улюблене відділення і воно працює Фастів Відділення №18 доставили в Відділення №06 Фастів . посилки з Китаю їхала до Львова на правильну адресу після Львова змінили адресу доставки Трапляється це... Читати відгук самостійно змінюють адресу доставки MGRAE0015952355YQ постійно відправляють посилки у відділення найбільш незручні у найвіддаленіших куточках району, Посилки йдуть в іншу частину міста у мене в додатку позначено улюблене відділення і воно працює Фастів Відділення №18 доставили в Відділення №06 Фастів . посилки з Китаю їхала до Львова на правильну адресу після Львова змінили адресу доставки
Добрий день! Просимо вибачення за спричинені незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення. Маркіян, Meest.
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Київ, Днепровская, 33 (м-н. Ringoo, ТЦ Аркадия) Прошла стажування 5 днів (по 11 годин), потім відпрацювала 4 дні (по 11 годин), пішла, а зарплату так і не виплатили. Шукаю номер керівництва.
Добрий день! Хочемо більш детально розібратися у ситуації. Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us вказавши свої контактні дані, посаду та місто в якому ви працювали. Маркіян, Meest.
Постійно відправляла посилки з Канади в Україну,все було добре.Цього разу це жах.Посилка CV906644388CA стоіть десь на митниці і ніякого руху,я сплатила шаленні гроші за швидку доставку,а не має толку,не звʼязуйтесь з ними.Буду подавати у відповідні інстанції
Добрий день! На даний момент, триває підготовка до подання посилки на митне оформлення. Терміни до 5 робочих днів. Очікуйте, будь ласка, подальшого оновлення інформації. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Почему так долго??? К вам в Нью Джерси посылка пришла 04,11 В Украину по статусу она приехала 11,11 Сегодня 17,11 И до сих пор статус Поступление в международный сортировочный центр Львов - 11.11.25 Номер посылки CV949605705US Мист дайте обратную связь! При том что другие посылки уже приехали. А только одна эта тянеться уже неделю в одном статусе
Добрий день! Посилка проходить процедуру митного оформлення. Терміни митного оформлення до 10 робочих днів. Очікуйте, будь ласка, додаткового сповіщення. Маркіян, Meest.
Жахлива доставка ,гублять посилки ,5 днів возять по місту де це робиться пів дня зазвичай,і ще коли дзвонишь вони не дослухавши кидають трубку !!!!! Жах Не рекомендую!
Найжахливіша пошта, з якою я стикалась! Мені потрібно було відправити об'ємну посилку з Рівного в Київ. Я попередньо подзвонила на гарячу лінію і запитала, чи приймуть мою посилку у вказаному відділенні (вказала розмір і вагу), мені сказали, що приймуть і що приймуть у відділенні отримання. Я найняла водія, який доставить посилку до відділення у Рівному, але у відділенні сказали, що... Читати відгук Найжахливіша пошта, з якою я стикалась! Мені потрібно було відправити об'ємну посилку з Рівного в Київ. Я попередньо подзвонила на гарячу лінію і запитала, чи приймуть мою посилку у вказаному відділенні (вказала розмір і вагу), мені сказали, що приймуть і що приймуть у відділенні отримання. Я найняла водія, який доставить посилку до відділення у Рівному, але у відділенні сказали, що посилку не приймуть, бо вона завелика. Я знову подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що в цьому відділенні мають її прийняти, я запитала про інше відділення, мені сказали, що там точно приймуть, бо то фірмове відділення, ми поїхали туди, але там теж не прийняли! А направили в третє відділення! Я накаталась по місту Рівне на 400 грн., поки нарешті в третьому відділенні відправила посилку! За доставку сплатила 117 грн. (це з промокодом на 30-відсоткову знижку) + 150 грн. за упаковочний картон і плівку, упаковували самі. Через 2 дні мені написали в додатку, що вони змінили умови доставки на доставку кур'єром (без моєї згоди), але вказали адресу відділення, і я маю за це сплатити ще 40 грн. То може мені тоді кур'єр хоча б доставить посилку до квартири, а не у відділення? Я сплатила ці 40 грн. На гарячу лінію не додзвонилась (вихідний). Мені ця посилка (з Рівного до Києва) вже обійшлась у: 400 (катання по Рівному у пошуках відділення) + 117 (доставка зі знижкою) + 150 (упаковочні матеріали) + 40 кур'єр (до відділення, без моєї згоди) = 697 грн.!!! І це ще посилку навіть не відправили, боюсь загадувати, що буде далі! Найжахливіший сервіс! Нікому не рекомендую цю пошту! Не ведіться ні на які знижки - вийде набагато дорожче, ніж очікуєте + купа нервів і часу!!!!
Повне дно,самостійно змінюють адресу доставки,при самостійній зміні адреси через додаток не можуть перемістити посилку вже 3 день,при тому що відділення знаходяться в 3 км один від одного
Огидний сервіс. Посилка була оформлена як 1, а по факту виявилось, що її розбили на декілька (не сказавши). Огидний сервіс. Кур'єрська служба взагалі треш
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Одеса, Михаила Грушевского, 41 Чому в компанії дурять ? Чому при оформленні на працю обіцяють одне, а в ділі навішують праці у три рази більше ще за яку не сплачують? Бордак повний . Графік праці обіцяють 4/2 і з 11.00-20.00г. з/п 30-35т. 😂 А по фактичному працювати треба 6/1 як безсмертний поні з 8.00-22.00г.та заробиш собі 28т і ще грижу і геморой.Ще... Читати відгук Чому в компанії дурять ? Чому при оформленні на працю обіцяють одне, а в ділі навішують праці у три рази більше ще за яку не сплачують? Бордак повний . Графік праці обіцяють 4/2 і з 11.00-20.00г. з/п 30-35т. 😂 А по фактичному працювати треба 6/1 як безсмертний поні з 8.00-22.00г.та заробиш собі 28т і ще грижу і геморой.Ще треба собі зробити відбір на складі та завантажити у Т/С зі складу. Ні кому ніякого діла немає. Тримають людей за рабів. 😠 Зп за водіння. А працюєш за 3х дурнів.
Добрий день! Хочемо більш детально розібратися у ситуації. Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us вказавши свої контактні дані, посаду та місто в якому ви працювали. Маркіян, Meest.
Огидний сервіс. При зміні дати доставки кур'єр приходить, коли заманеться. Востаннє фахівцем зробила скрини. Надсилала їх на підтримку двічі на тиждень, отримуючи повідомлення, що кур'єр прийде у робочий час, а замовлений на 15/11. Сьогодні жодного повідомлення не було. Зв'язалася зі службою доставки - моя посилка повертається відправнику!
Вітаю Відправлення FHO0000000005781UA та FHO0000000005846UA прийшли до місця призначення (м. Дніпро) 12.11.2025, зазначена доставка - курʼєрська адресна доставка. Це був будній день, тому я змінив дату доставки курʼєром на 15.11.2025 (субота), коли буду знаходитися вдома цілий день. У суботу мені приходить повідомлення, що дату доставки змінено на 17.11.2025 - понеділок. З чого б це?Якби в мене була можливість отримати вантаж... Читати відгук Вітаю Відправлення FHO0000000005781UA та FHO0000000005846UA прийшли до місця призначення (м. Дніпро) 12.11.2025, зазначена доставка - курʼєрська адресна доставка. Це був будній день, тому я змінив дату доставки курʼєром на 15.11.2025 (субота), коли буду знаходитися вдома цілий день. У суботу мені приходить повідомлення, що дату доставки змінено на 17.11.2025 - понеділок. З чого б це?Якби в мене була можливість отримати вантаж у будні дні, то я б не змінював дати доставки, а забрав би у день народження. Нажаль, на сайті покупця не було можливості вибрати інший поштовий сервіс, окрім Meest. Намагаюся не користуватися послугами цієї пошти, бо погано працює усе - від застосунку до сервісу та підтримки. Не рекомендую й не буду рекомендувати.
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Посилки 16.11.2025 були доставлені у відділення м. Дніпро-Добровольців 23 Rozetka, згідно проведеної переадресації отримувачем. Ви можете отримувати свої відправлення. Маркіян, Meest.
В очередной раз Обман-Цена. Заказали маленькую паллету, - 990 грн Номер 720-3824841 Курьер забрал товар от отправителя, уже новая цена 1640,00. Перед этим заказывали, вообще с 900,00 на 1800,00 изменили. Звонили в Контакт-центр...они так посчитали. Мол в следущий раз предупредите, обратим внимание. Три раза звонили, писали. И что? Опять Лохотрон. Мега не порядочный перевозчик.
Добрий день! Вартість доставки вантажу була змінене, оскільки відправник, під час створення декларації, невірно вказав розміри палети. Після прибуття вантажу на склад, наші колеги провели контрольні заміри та виявили, що фактичні розміри палети більші, від вказаних відправником. Була проведено перерахунок вартості відправлення згідно нових розмірів вантажу. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Якщо хтось вважає, що в обслуговуванні УкрПошти є проблеми - то раджу скористатися послугами цієї недокомпанії і тоді ви зрозумієте, що таке лютий треш. На жаль, при замовленні товарів з aliexpress не має змоги вибрати поштового оператора для доставки по Україні, тому час від часу доводиться користуватись цим гімном... З десь 6-ти посилок, які мені надходили цією недопоштою, нормально прийшла... Читати відгук Якщо хтось вважає, що в обслуговуванні УкрПошти є проблеми - то раджу скористатися послугами цієї недокомпанії і тоді ви зрозумієте, що таке лютий треш. На жаль, при замовленні товарів з aliexpress не має змоги вибрати поштового оператора для доставки по Україні, тому час від часу доводиться користуватись цим гімном... З десь 6-ти посилок, які мені надходили цією недопоштою, нормально прийшла мабуть тільки одна (відносно швидко і в порібний поштомат). Отримання всіх інших посилок схоже на квест. То без твого відома міняють відділення, а потім доказують в телефонній розмові тобі, що ти сам винуватий бо не вибрав улюблене. Говориш що вибирав - тобі розказують, що не зберіг зміни і вони все зробили і наступного разу таке не повториться. А наступний раз все те саме, хоча, заради справедливості скажу, що з потрібним містом і навіть берегом ( правий чи лівий) поки вгадують. Але остання посилка перевершила всі сподівання від цієї недопошти. При створенні посилки продавцем з Аліекспрес поштомат спочатку був вказаний вірно. При надходженні посилки в Україну чудєсним чином відділення міняється і міняється навіть не на те, яке найближке до поштомату і в якому вже забирав посилки. Завчасно замітив і набрав оператора, який мене вкотре запевнив що це недорозуміння виникло чи із-за технічного збою, чи із-за того, що поштомат переповнений і змінив відділення на правильне, запевнивши, що це не вплине на строк доставки посилки, бо вона ще не виїхала з сортувального центру. В той день я посилку так і не отримав і дата доставки в додатку змінилась на наступне число (хоча в додатку інформація оновилась на "видано кур'єру для доставки"). Наступного дня, коли було вже зрозуміло, що посилки в поштоматі не буде (бачив, як від нього від'їжджає машина нєдопошти) я знову набрав оператора, який повідомив, що в поштоматі нема місця і посилка буде доставлена до найближчого відділення, де я зможу іі в цей же день отримати. За пів години до закриття відділення і відсутності змін в додатку щодо посилки, я знову набираю службу підтримки і вже інший оператор мені розказує, що ніякої переадресації посилки на інше відділення не було і я зможу забрати її завтра в поштоматі. Апогеєм цього театру абсурду став мій дзвінок сьогодні, коли оператор мене запевнив, що термін переадресації посилки 2-3 дні і очікуйте свою посилку завтра.... Хто дочитав до кінця, вибачте за такий довгий відгук, було дуже складно описати ситуацію без матюків....
Переваги:
Поки вгадують з містом і берегом доставки ( не приходиться самому їздити за нею в Китай)
Недоліки:
Це з як потрібно не любити своїх клієнтів, щоб це недорозуміння називати поштовою службою......
Пришла посылка написали одно отделение, потом пишут другое, делаю переадресацию, пишется бесплатно, потом 50 грн, оплатила, приедет 12го, пришла, нету, пишу им они мне будет сегодня 13го, захожу в приложение, а она бл..ть снова на том отделении, за что вы пид..расы тогда деньги с меня взяли?
Очікую посилку з Китаю. Крім того, що обране ними відділення доставки виявилось далеко від мене, є набагато ближче! Так ще й переадресація платна, хоча коли я помітила, що відділення доставки мені геть не підходить, посилка ще знаходилась в сортувальному центрі, обрала доставку курьєром, але її все одно приперли на те відділення, звідки курьєр її відвіз назад в сортувальний. Я вже... Читати відгук Очікую посилку з Китаю. Крім того, що обране ними відділення доставки виявилось далеко від мене, є набагато ближче! Так ще й переадресація платна, хоча коли я помітила, що відділення доставки мені геть не підходить, посилка ще знаходилась в сортувальному центрі, обрала доставку курьєром, але її все одно приперли на те відділення, звідки курьєр її відвіз назад в сортувальний. Я вже 3 дні!!! чекаю, поки вони мою посилку туди сюди тягають по району, і ефекту 0. В чаті телеграм "всі оператори зайняті"
Відправили посилку - маркування друкував відправник, сам наклеїв на коробку, посилка передана в пункт прийому 07.11. Надходить 10.11 дзвінок, на підвищених тонах отримувач пред"являє відправнику претензії щодо вмісту вівдправлення - замість великої коробки надійшов малесенький пакетик з гаєчкою... Попросили вислати фото - дійсно, пакетик, з нашою ТТН. На пункті видачі ніякої інформації немає, як діяти в таких випадках ніхто не... Читати відгук Відправили посилку - маркування друкував відправник, сам наклеїв на коробку, посилка передана в пункт прийому 07.11. Надходить 10.11 дзвінок, на підвищених тонах отримувач пред"являє відправнику претензії щодо вмісту вівдправлення - замість великої коробки надійшов малесенький пакетик з гаєчкою... Попросили вислати фото - дійсно, пакетик, з нашою ТТН. На пункті видачі ніякої інформації немає, як діяти в таких випадках ніхто не знає. Зателефонувавши оператору, зафіксували звернення, пообіцяли розпочати службове розслідування і в триденний термін все вирішити. За три дні ніхто не перетелефонував для уточнення деталей, не повідомив, що питанням замаються. Сьогодні вже телефонував адресат, який шукає ту гаєчку, що прийшла замість відправленої нами посилки. Йому легше - ми йому повідомили де його гайка. А про нашу посилку ні слуху , ні духу, оператор каже, що термін до 13.11 , значить чекайте відповідь 14.11 . Напевне чекають, щоб клієнти самі між собою все знайшли і узгодили, щоб не напружуватися підніманням телефонної трубки та з"ясуванням де посилка. Безвідповідальний, ненадійний, некомпетентний перевізник, з набридливою рекламою всюди про "швидку й надійну доставку".... Ну жахітття просто..
Переваги:
НЕМАЄ
Недоліки:
- друкують самі маркування і наклеюють на чужі посилки, але послугу друку створеної накладної по проханню не надають
- не інформують про стан розгляду питань
- оператори кидають слухавки, не перетелефоновують, навіть коли обіцяють уточнити й зателефонувати
- не вибачаються перед іншою сторону, залишаючі відправникові вирішення створених перевізником проблем
Сама найгірша поштова служба якою користувався в роботі! Зазначене повернення коштів в один термін а в результаті повертають коли їм захочеться, нерекомендую!
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше
Міст - дно
Не обучают своих сотрудников и создают проблемы клиентам.
Просто ворье и мошенники,гнилая контора
Міст скільки можна брехати!?
Посилка виїхала зі Львова за місцем призначення і зникла,після моїх дзвінків мені розповіли історію,що шукають посилку,22 числа я бачу зміну статусу,що вона знову виїхала зі Львова,на гарячій лінії оператор розповідає взагалі дивину «посмлку при розполетуванні не виявили» ви людей за дурнів тримаєте? Якщо б вона не надійшла в Україну,її б не оформила митниця! Ви просто вкрали її і тепер... Читати відгук MGRAE0015808388YQ
Посилка виїхала зі Львова за місцем призначення і зникла,після моїх дзвінків мені розповіли історію,що шукають посилку,22 числа я бачу зміну статусу,що вона знову виїхала зі Львова,на гарячій лінії оператор розповідає взагалі дивину «посмлку при розполетуванні не виявили» ви людей за дурнів тримаєте? Якщо б вона не надійшла в Україну,її б не оформила митниця! Ви просто вкрали її і тепер розповідаєте,ой вона не надійшла?? Ганьба цій шаразі і шахраям які тут працюють. Ну треш же повний,зрозуміли що хтось з ваших працівників вкрав і почали розповідати що її не було взагалі! А що ж тоді на митниці оформлювали,ваш роман ті посилки так просто не пропускає ви їх перецапуєте,не перший раз з вами проблеми! Комусь просто дуже треба був гриль і вирішили вкрасти а тепер розповідають казки для дерева! Поверніть мені мою посилку шахраї!
выдправляють куди хочуть, а не куди потрібно
Худшие среди худших
Бардак в компанії Мeest
Жахливо !!!
Досить самі вирішили куди мені доставляти посилку , я переадресувала вже за своєю адресою , кошти затримались , і не списалися і не залишились , то в додатку можна за моєю адресою переадресувати , а на думку операторів не можна , потім попросила переадресувати за адресою Плотинна 13 , то за добу ви досі... Читати відгук Це просто жах !
Досить самі вирішили куди мені доставляти посилку , я переадресувала вже за своєю адресою , кошти затримались , і не списалися і не залишились , то в додатку можна за моєю адресою переадресувати , а на думку операторів не можна , потім попросила переадресувати за адресою Плотинна 13 , то за добу ви досі не змогли це зробити. Не можете відповісти ні куди прийде , ні коли прийде , за вартість взагалі невідомо.
Це не пошта - це кантора , що водить за ніс та дурить людей.
Найжахливіша доставка яка була коли небудь у мене
Хочемо більш предметно розібратися у ситуації. Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest.
Жахливіше не зустрічалося
Перепрошуємо за ситуацію, з якою ви зіткнулися. Затримка на складі на такий термін є неприпустимою. Ми вже передали ваше звернення та інформацію щодо відправлення 720-3955169 в роботу у відповідний відділ для пришвидшення доставки посилки.
Маркіян, Meest.
Вкрали посилку,клята шарага
Посилка прибула в сорт центр у Львів,виїхала на доставку за місцем приз ні зникла,їхав аерогриль не маленька посилочка,щоб десь загубити. Вони тупо вкрали її. Люди не користуйтеся цією шарагою,тут ворюги,поперек горла щоб вам стала моя посилка,прокляті ворюги
Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми надіслали запит для уточнення детальнішої інформації щодо статусу вашої посилки. Очікуйте, будь ласка, протягом 3 - 5 робочих днів додаткового сповіщення.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Вкрали посилку,не користуйтеся цією шарагою
Просимо вибачення за спричинені незручності. Ми надіслали запит для уточнення детальнішої інформації щодо статусу вашої посилки. Очікуйте, будь ласка, протягом 3 - 5 робочих днів додаткового сповіщення.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Жахливо мало сказано
Напишіть, будь ласка, номер вашої посилки. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Не раджу звязуватись
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію щодо вашого відправлення.
Маркіян, Meest.
самостійно змінюють адресу доставки MGRAE0015952355YQ
постійно відправляють посилки у відділення найбільш незручні у найвіддаленіших куточках району,
Посилки йдуть в іншу частину міста
у мене в додатку позначено улюблене відділення і воно працює Фастів Відділення №18
доставили в Відділення №06 Фастів .
посилки з Китаю їхала до Львова на правильну адресу
після Львова змінили адресу доставки
Трапляється це... Читати відгук самостійно змінюють адресу доставки MGRAE0015952355YQ
постійно відправляють посилки у відділення найбільш незручні у найвіддаленіших куточках району,
Посилки йдуть в іншу частину міста
у мене в додатку позначено улюблене відділення і воно працює Фастів Відділення №18
доставили в Відділення №06 Фастів .
посилки з Китаю їхала до Львова на правильну адресу
після Львова змінили адресу доставки
Трапляється це постійно
Просимо вибачення за спричинені незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.
Маркіян, Meest.
Не виплатили зарплату
Хочемо більш детально розібратися у ситуації. Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us вказавши свої контактні дані, посаду та місто в якому ви працювали.
Маркіян, Meest.
Посилка застрягла
На даний момент, триває підготовка до подання посилки на митне оформлення. Терміни до 5 робочих днів. Очікуйте, будь ласка, подальшого оновлення інформації.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Доставка с США
К вам в Нью Джерси посылка пришла 04,11
В Украину по статусу она приехала 11,11
Сегодня 17,11 И до сих пор статус Поступление в международный сортировочный центр
Львов - 11.11.25
Номер посылки CV949605705US
Мист дайте обратную связь!
При том что другие посылки уже приехали. А только одна эта тянеться уже неделю в одном статусе
Посилка проходить процедуру митного оформлення. Терміни митного оформлення до 10 робочих днів. Очікуйте, будь ласка, додаткового сповіщення.
Маркіян, Meest.
Втрата посилки
Жах
Не рекомендую!
Вкажіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість перевірити інформацію.
Маркіян, Meest.
Найжахливіша пошта!
І це ще посилку навіть не відправили, боюсь загадувати, що буде далі!
Найжахливіший сервіс! Нікому не рекомендую цю пошту! Не ведіться ні на які знижки - вийде набагато дорожче, ніж очікуєте + купа нервів і часу!!!!
Хочемо більш предметно розібратися у ситуації. Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення.
Маркіян, Meest.
Служба дно
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest.
Жахливий сервіс
Напишіть, будь ласка, номер посилки. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest.
Жахливі умови праці. (?
Бордак повний . Графік праці обіцяють 4/2 і з 11.00-20.00г. з/п 30-35т. 😂 А по фактичному працювати треба 6/1 як безсмертний поні з 8.00-22.00г.та заробиш собі 28т і ще грижу і геморой.Ще... Читати відгук Чому в компанії дурять ? Чому при оформленні на працю обіцяють одне, а в ділі навішують праці у три рази більше ще за яку не сплачують?
Бордак повний . Графік праці обіцяють 4/2 і з 11.00-20.00г. з/п 30-35т. 😂 А по фактичному працювати треба 6/1 як безсмертний поні з 8.00-22.00г.та заробиш собі 28т і ще грижу і геморой.Ще треба собі зробити відбір на складі та завантажити у Т/С зі складу. Ні кому ніякого діла немає. Тримають людей за рабів. 😠 Зп за водіння. А працюєш за 3х дурнів.
Хочемо більш детально розібратися у ситуації. Заповніть, будь ласка, форму зворотного зв'язку https://meestposhta.com.ua/contact-us вказавши свої контактні дані, посаду та місто в якому ви працювали.
Маркіян, Meest.
Жах, а не пошта!!!
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest.
Жахливий сервіс
Відправлення FHO0000000005781UA та FHO0000000005846UA прийшли до місця призначення (м. Дніпро) 12.11.2025, зазначена доставка - курʼєрська адресна доставка. Це був будній день, тому я змінив дату доставки курʼєром на 15.11.2025 (субота), коли буду знаходитися вдома цілий день. У суботу мені приходить повідомлення, що дату доставки змінено на 17.11.2025 - понеділок. З чого б це?Якби в мене була можливість отримати вантаж... Читати відгук Вітаю
Відправлення FHO0000000005781UA та FHO0000000005846UA прийшли до місця призначення (м. Дніпро) 12.11.2025, зазначена доставка - курʼєрська адресна доставка. Це був будній день, тому я змінив дату доставки курʼєром на 15.11.2025 (субота), коли буду знаходитися вдома цілий день. У суботу мені приходить повідомлення, що дату доставки змінено на 17.11.2025 - понеділок. З чого б це?Якби в мене була можливість отримати вантаж у будні дні, то я б не змінював дати доставки, а забрав би у день народження. Нажаль, на сайті покупця не було можливості вибрати інший поштовий сервіс, окрім Meest.
Намагаюся не користуватися послугами цієї пошти, бо погано працює усе - від застосунку до сервісу та підтримки. Не рекомендую й не буду рекомендувати.
Перепрошуємо за незручності. Посилки 16.11.2025 були доставлені у відділення м. Дніпро-Добровольців 23 Rozetka, згідно проведеної переадресації отримувачем. Ви можете отримувати свої відправлення.
Маркіян, Meest.
Обман клиента
Заказали маленькую паллету, - 990 грн
Номер 720-3824841
Курьер забрал товар от отправителя, уже новая цена 1640,00.
Перед этим заказывали, вообще с 900,00 на 1800,00 изменили.
Звонили в Контакт-центр...они так посчитали. Мол в следущий раз предупредите, обратим внимание.
Три раза звонили, писали. И что? Опять Лохотрон.
Мега не порядочный перевозчик.
Вартість доставки вантажу була змінене, оскільки відправник, під час створення декларації, невірно вказав розміри палети. Після прибуття вантажу на склад, наші колеги провели контрольні заміри та виявили, що фактичні розміри палети більші, від вказаних відправником. Була проведено перерахунок вартості відправлення згідно нових розмірів вантажу.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Навіть язик не повертається назвати це гімно поштовою службою....
Напишіть, будь ласка, номер посилки. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Самая конченная почта на свете, полное г..но
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest.
Ще б в Китаї мені запропонували її забрати
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest.
Переплутали посилки, оператори некомпетентні, зворотній зв"язок відсутній
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації.
Маркіян, Meest.
Сама найгірша поштова служба якою користувався
Соломія, Meest.