Сама жахлива почта із існуючих в Україні. Скільки не з своєї ініціативи нею користуюсь, стільки і є проблеми. Доставка некс привʼязана до неї, то не можу отримати так як поштомат поломаний і вони її возять по Києву туди сюди і ніяк не повідомляють що є проблеми, переадресацію ждать ще від 2 днів(
Замовлення робили через епіцентр, з безкоштовною доставкою на відділення епіцентру, без попереджень додали послугу в замовлення, оплату карткою або готівкою відмовились приймати, Тільки самостійно треба сплатити через застосунок який постійно висне. Але прикол в тому що на сайте дають вибір оплати готівкою. Кінцева сума замовлення більша, ніж була при оформленні. Махінатори. Швидкість,якість та клієнтоорієнтованість це взагалі не... Читати відгук Замовлення робили через епіцентр, з безкоштовною доставкою на відділення епіцентру, без попереджень додали послугу в замовлення, оплату карткою або готівкою відмовились приймати, Тільки самостійно треба сплатити через застосунок який постійно висне. Але прикол в тому що на сайте дають вибір оплати готівкою. Кінцева сума замовлення більша, ніж була при оформленні. Махінатори.
Швидкість,якість та клієнтоорієнтованість це взагалі не про Meestпошта навіть близько
В жодному разі не рекомендую, краще користуватись НП де все прозоро та якісно
Вы решили доставлять в Молдову, и я не могу найти посылку. Почта молдовы посылку не получала а ваша система выдаёт что посылка готова к выдаче. Где её забирать служба поддержки сказать не может. Ужасная доставка, вообще ужасная. Жаль что нельзя отказаться от такой доставки на Алиэксперсс. Вы или нормальную доставку обеспечьте или не лезьте на рынок!!!
Коли бачу,и що посилка з аліиекспрес йде через міст, заздалегідь аж око сіпатись починає. По Україні доставляють довше, ніж з Китаю в Україну їде. В межах Києва, з сортувального центра посилка йде 3-4 дні. Постійно самовільно змінюють місце видачі відправлення, а коли самостійно його змінюєш назад, вимагають гроші за переадресацію. Оператори служби підтримки через одного некомпетентні хами. Жах, короче.
Добрий день! Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про доставку. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення. Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки. Маркіян, Meest.
Учора 09,10.2025 р. Посилка з Алі експрес, була зареєстрована у Київському сортувальному центрі та відправлена до пункту видачі, але не доїхала! Сьогодні зателефонував на підтримку Міст пошти, оператор сказала, що посилки немає, будуть шукати 5 днів! Люди добрі, це в наш час, коли скрізь стоять камери відео спостереження, зникають отскановані та зареєстровані посилки у Міст пошті! Я в розпачі, як... Читати відгук Учора 09,10.2025 р. Посилка з Алі експрес, була зареєстрована у Київському сортувальному центрі та відправлена до пункту видачі, але не доїхала! Сьогодні зателефонував на підтримку Міст пошти, оператор сказала, що посилки немає, будуть шукати 5 днів! Люди добрі, це в наш час, коли скрізь стоять камери відео спостереження, зникають отскановані та зареєстровані посилки у Міст пошті! Я в розпачі, як що не знайдуть буду звертатися до поліції та до суду про відшкодування збитків та моральної шкоди! Як що хтось краде під час війни в людей, працюючи на пошті, то повинен бути жорстко покараний!
Добрий день! Згідно даних у нашій системі, посилка MGRAE0015473812YQ вручена отримувачу 10.10.2025 у відділенні м. Київ-Воскресенська 12В Rozetka. Маркіян, Meest.
З Києва в Одесу посилка йшла 8днів + по Одесі (!) курʼєр не міг доставити посилку протягом 4х днів. Це нормально? Лютий прикол, перший та останній раз користуюсь послугами цієї «пошти». Одні мінус, плюсів не має ніяких. Відділення - магазин Теж підтримка - завжди зайнята та нічого толком не каже. Обходьте це непорозуміння.
Добрий день! Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації, напишіть, будь ласка, номер посилки по якій здійснювалась доставка. Маркіян, Meest.
ЦЕ не доставка а якись ЖАХ !!!! 5 днів не можуть доставити у межах Києва . Постійні якісь переадресації хоча я не змінювала адресу доставки і при зверненні на гарячу лінію повідомляють що буде доставка " завтра " - а коли наступить те " завтра " не зрозуміло !!! Хто хоче швидко і без проблем отримати доставку -... Читати відгук ЦЕ не доставка а якись ЖАХ !!!! 5 днів не можуть доставити у межах Києва . Постійні якісь переадресації хоча я не змінювала адресу доставки і при зверненні на гарячу лінію повідомляють що буде доставка " завтра " - а коли наступить те " завтра " не зрозуміло !!! Хто хоче швидко і без проблем отримати доставку - це 100 % не сюди.
Замовила посилку з доставкою додому. Кур'єр подзвонили і коли я сказала їй, що буду вдома через півгодини, вона в ультимативній формі заявила, що у неї немає часу і вона залишить мою посилку в пункті прийому. На мої заперечення реагувала нервово. Хоча на той момент навіть першої години дня не було і була оплачена доставка додому. До того ж вона не... Читати відгук Замовила посилку з доставкою додому. Кур'єр подзвонили і коли я сказала їй, що буду вдома через півгодини, вона в ультимативній формі заявила, що у неї немає часу і вона залишить мою посилку в пункті прийому. На мої заперечення реагувала нервово. Хоча на той момент навіть першої години дня не було і була оплачена доставка додому. До того ж вона не домовились завчасно і не поцікавилася, коли я буду вдома. Ім'я кур'єра Татяна, номер +380984883144
Замовила посилку з доставкою додому. Кур'єр подзвонили і коли я сказала їй, що буду вдома через півгодини, вона в ультимативній формі заявила, що у неї немає часу і вона залишить мою посилку в пункті прийому. На мої заперечення реагувала нервово. Хоча на той момент навіть першої години дня не було. До того ж вона не домовились завчасно і не поцікавилася,... Читати відгук Замовила посилку з доставкою додому. Кур'єр подзвонили і коли я сказала їй, що буду вдома через півгодини, вона в ультимативній формі заявила, що у неї немає часу і вона залишить мою посилку в пункті прийому. На мої заперечення реагувала нервово. Хоча на той момент навіть першої години дня не було. До того ж вона не домовились завчасно і не поцікавилася, коли я буду вдома. Ім'я кур'єра Татяна, номер +380984883144
Це сама безсовісна служба доставки в Україні, мало того що вона була в дорозі 9 днів,вони ЗАГУБИЛИ посилку з Полтави до Харкова за 2000 грн!!!! ні в якому разі не користуйтесь цією службою, я не розумію як можна загубити посилку!!! Ні з укр ні з новою поштою в мене ніколи такого не було!
Вы для кого создали свой сайт, что там зарегиться блять невозможно!!!! Надо получать посылку в по томате,, 9отя я думала будет доставка!! Кто решил делать доставку в почтомат??? Нет слов.
Добрий день! Для отримання посилки, вам достатньо за допомогою застосунку Meest Пошта просканувати qr код, який зображений на поштоматі. Також, будучи біля поштомату, ви можете зателефонувати на нашу гарячу лінію 0673735753, 0503735753. Графік роботи гарячої лінії: Пн-Нд: 09:00 — 22:00 год. Оператор допоможе з отриманням посилки. Маркіян, Meest.
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Березань, Ленина, 118 2025-09-29 надходження до міжнародного сортувального центру 2025-09-29 Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення Термін підготовки становить до 5 робочих днів (тобто потрібно 5 робочих днів щоб підготуватись до подання посилки на митне оформлення, за 2-3 дня цього зісно не можна зробити ) 2025-10-06 Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення Терміни до 5 робочих днів... Читати відгук 2025-09-29 надходження до міжнародного сортувального центру
2025-09-29 Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення Термін підготовки становить до 5 робочих днів (тобто потрібно 5 робочих днів щоб підготуватись до подання посилки на митне оформлення, за 2-3 дня цього зісно не можна зробити )
2025-10-06 Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення Терміни до 5 робочих днів
(протримавши 5 ПЯТЬ ДНІВ, максимальні термини бо звісно а навіщо робити швидше, подають посилку на митне оформлення)
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Вінниця, ул. Чехова, 45а Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чого мою посилку MGRAE0015420621YQ поклали у поштомат 8454? Не розумію вашої логістики взагалі! До цього поштомата щоб мені добратись потрібно йти пішки пів міста бо туди нічого не ходить! Завжди посилки приходили в район залізничного вокзалу, а тут засунули з якогось переляку аж туди. І тепер я маю витратити 50 грн на переадресацію! Навіть з... Читати відгук Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чого мою посилку MGRAE0015420621YQ поклали у поштомат 8454? Не розумію вашої логістики взагалі! До цього поштомата щоб мені добратись потрібно йти пішки пів міста бо туди нічого не ходить! Завжди посилки приходили в район залізничного вокзалу, а тут засунули з якогось переляку аж туди. І тепер я маю витратити 50 грн на переадресацію! Навіть з Укрпоштою ніколи таких проблем не було, а Meest це просто головний біль якийсь...
Добрий день. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Імовірно, виникли певні труднощі з доставкою, а тому Вашу посилку було скеровано до іншого відділення. Просимо уточнити, зможете отримати відправлення тут чи бажаєте зафіксувати переадресацію (безкоштовно)? Зверніть увагу, що процедура переміщення може тривати до 3 робочих днів. Соломія, Meest. Показати 1 відповідь
Прийшло повідомлення, щоб отримати посилку в поштоматі, прийшла забирати, спершого разу комірка чомусь не відкрилася, спробувала вдруге, а мені пише, що я вже забрала посилку!! Як так, я не підтверджувала нічого!! Комірка не відкрилася.Подзвонила відразу на гарячу лінію, а мені відповідають, що у них вихідний( а це субота 19.30) і звоніть вже з понеділка!! Це жах, навіщо тоді треба гаряча... Читати відгук Прийшло повідомлення, щоб отримати посилку в поштоматі, прийшла забирати, спершого разу комірка чомусь не відкрилася, спробувала вдруге, а мені пише, що я вже забрала посилку!! Як так, я не підтверджувала нічого!! Комірка не відкрилася.Подзвонила відразу на гарячу лінію, а мені відповідають, що у них вихідний( а це субота 19.30) і звоніть вже з понеділка!! Це жах, навіщо тоді треба гаряча лінія..... Просто нема слів.
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації. Технічна підтримка поштоматів працює кожного дня з 09:00 до 22:00 год. Контакти: 0673735753, 0503735753. Маркіян, Meest.
Полное дно. Уже 4 дня не могут доставить посылку с сортировочного склада на отделение. На горячей линии говорят, что дают гарантию, что ещё через 3 дня точно доставят. В итоге они гарантируют, что за 7 дней они доставят посылку внутри города!!!! Какой же ущербной должна быть компания!!!! Категорически не рекомендую этот сервис доставки!!!
Відгук про Meest ПОШТА за адресою Київ, Софиевская Борщаговка, ул. Малая Кольцевая, 10/1 Horrible!!!! You guys changed delivery date twice already ! It’s called false information!!!!! I asked if I can pick it up by myself- I have to wait 24 hours for it???? Are you serious! Please deliver my parcel asap ! Stop giving people false info !
По роковой случайности на олх была включена доставка Meest, заказали товар , уже неделю едет из Полтавы в Харьков, я даже не думала , что сейчас есть такая долгая доставка, наверное пешком носят, не рекомендую никому, держитесь подальше от Meest!
Добрий день! Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
В городе лежит 7 дней,не могут доставить,переносили день доставки уже 3 раза,причину назвать никто не может,когда курьер доставит тоже,жаловалась на горячую линию толку ноль,просто шарашкина контора
Недоліки:
Сплошной минус,могут постоянно менять день доставки,ответа не дождешься четкого в чем проблема
Испорченный день рождения товарища.середа, 1 жовтня
Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду. Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно! Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра. Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал... Читати відгук Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду. Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно! Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра. Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал :) Уже отменял заказ на розетке как звонит курьер - я тут :) Розетка дала сертификат на 200 грывень, ничего не решают, за доставку не отвечают. Саппорт миста - как видим, тоже За такую цену доставки проще такси погнать в магазин! Никогда ни за какие деньги не связывайтесь с МИСТОМ. Проще в соседний город пешком сходить, прогуляетесь. И насколько я вижу, случай не единичный :) Желаю компании скорейшего банкротства с таким сервисом за такие конские бабки.
Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили... Читати відгук Посилка Тему. По ходу доставки спочатку кур'єр доставка, потім через кілька днів - поштомат 200 м, потім пункт видачі за 500м. Потім знов зміна - поштомат 200м. І як тільки вже отримувати - дідько знає де через все місто пункт видачі. Переадресація - 50 грн..(ви не охуїли шановні?). Думаю так : Китай заплатив за кур'єра. Ви ці гроші защурили ,ваш доставник у місто кинув посилку у першому пункті куди припер, пославши всіх до біса і на всіх начхати. Все одно для клієнта безкоштовна доставка..так? То хай забирає з іншої планети.
Добрий день! Перепрошуємо за незручності. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення. Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки. Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Да хуже пошты я ище не встречал,скидуют,адрес почтомата,несуществующего,в смс не контактов ни чего кроме как ссылки на сайт я понимаю ето шоб скачивали приложение,и после всего тебя делают виноватым,даже на Джастина нет таких афер нерекомендую
Кожен раз якісь нові «пригоди». Я просто сподіваюсь, що всі магазини зроблять можливість відправки укрпоштою або новою поштою. Бо гірше міста нема нічого. То вони відправлять відправлення чорт забирай куди. То курʼєр телефонує «а я тут». То вони придумали митні збори, що я невідомо де маю знайти й оплатити. Просто жах.
Добрий день! Нам дуже прикро читати такий відгук. Якщо у вас виникнуть подібні ситуації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за контактами, вказаними на сайті https://meestposhta.com.ua/contact-us – ми обов’язково допоможемо вирішити питання. Маркіян, Meest.
Замовив на Алі, протягом тижня, три посилки і всі поїхали Мостом. Читав тут відгуки і лякався. Перед прибуттям в Україну в двох змінилася адреса доставки, але звернувся на чат перевізника і мені змінили на потрібне відділення. Дві приїхали в Україну в п'ятницю, і вже в суботу були видані кур'єру, але так як на відділені в суботу короткий день і неділя... Читати відгук Замовив на Алі, протягом тижня, три посилки і всі поїхали Мостом. Читав тут відгуки і лякався. Перед прибуттям в Україну в двох змінилася адреса доставки, але звернувся на чат перевізника і мені змінили на потрібне відділення. Дві приїхали в Україну в п'ятницю, і вже в суботу були видані кур'єру, але так як на відділені в суботу короткий день і неділя вихідний, кур'єр не встиг завести... Думаю зараз кудись закине, але ні, повернув посилки на склад і в понеділок все чітко завіз. В вівторок поспіла третя посилки, і вже після обіду забрав всі три з відділення. Не сподівався, дуже задоволений такою роботою!
Переваги:
Термін доставки з Китаю до двох тижнів, і на обраному відділенні адекватний персонал.
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам приємно чути, що ви залишилися задоволені сервісом і що всі посилки прибули вчасно. Завжди раді допомогти! Маркіян, Meest.
MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них: - приносимо свої... Читати відгук MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них:
- приносимо свої вибачення за незручності - ви отримаєте сьогодні посилку до 18:00 - з курʼєром немає звʼязку він не відповідає - занята лінія, курʼєру не додзвонитися - курʼєр з технічних причин не зміг доставити посилку в поштомат - курʼєр повернув посилку на склад не зміг доставити її - причина не в поштоматі - очікуйте на сповіщення, що ваша посилка вже в поштоматі
просто знущаються з людей! ніякої клієнторієнтовності і комунікації! я залишила 5 скарг і отримала лише 1 повідомлення з фразами, які написала вище
я просила записати прохання перенаправити посилку в будь-який зручний для курʼєра поштомат або відділення, на що мені знов сказали що причина не в поштоматі
отже посилка містичним чином не доставлена і не планується здається
Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за... Читати відгук Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 (четверг) я сформировала посылку на отправку. И только 29.09 (понедельник) мне выставили счет, который я сразу же оплатила. Жду отправку, сегодня уже 30-е число, последний день отправки и … ничего! Завтра у них выходные. В службе поддержки мне сказали, что отправка уже после праздников, то есть почти через неделю! Я спрашиваю по поводу возмещения за отправку, ведь задержка не по моей вине. Я не виновата в том, что у компании недостаточно сотрудников, плохая организация, раз не успевают справляться с заказами. На что мне ответили: Не предусмотрено. Отстой!
Переваги:
на фоне минусов, уже не вижу
Недоліки:
отвратительная организация работы склада, задержки, медленные обработки заказов, запросов, завышение веса
Добрий день! Для детальнішої інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest China https://meest.cn/contacts/ Маркіян, Meest.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно чути, що ви задоволені сервісом і маєте позитивний досвід співпраці. Ми цінуємо вашу довіру та будемо раді бачити вас знову! Маркіян, Meest.
Meest ПОШТА - український поштово-логістичний оператор, що доставляє посилки, документи та вантажі до будь-якого куточка України та світу! Вирізняється широкою мережею власних та партнерських відділень, доступними тарифами та головне - швидкою й надійною доставкою! Надає послуги з доставки до відділень, поштоматів та кур'єром по Україні, відправки посилок за кордон у... детальніше
Доставку міст не раджу
Не рекомендую
Тільки самостійно треба сплатити через застосунок який постійно висне. Але прикол в тому що на сайте дають вибір оплати готівкою. Кінцева сума замовлення більша, ніж була при оформленні.
Махінатори.
Швидкість,якість та клієнтоорієнтованість це взагалі не... Читати відгук Замовлення робили через епіцентр, з безкоштовною доставкою на відділення епіцентру, без попереджень додали послугу в замовлення, оплату карткою або готівкою відмовились приймати,
Тільки самостійно треба сплатити через застосунок який постійно висне. Але прикол в тому що на сайте дають вибір оплати готівкою. Кінцева сума замовлення більша, ніж була при оформленні.
Махінатори.
Швидкість,якість та клієнтоорієнтованість це взагалі не про Meestпошта навіть близько
В жодному разі не рекомендую, краще користуватись НП де все прозоро та якісно
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення, щоб ми мали можливість перевірити інформацію.
Маркіян, Meest.
Вошли на доставку в Молдову и посылка неизвестно где
Вы или нормальную доставку обеспечьте или не лезьте на рынок!!!
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest. Показати 2 відповіді
Сама огидна поштова служба в Україні
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про доставку. Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.
Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.
Маркіян, Meest.
ЗНИКЛА ПОСИЛКА ПО ДОРОЗІ ДО ВІДДІЛЕННЯ
Згідно даних у нашій системі, посилка MGRAE0015473812YQ вручена отримувачу 10.10.2025 у відділенні м. Київ-Воскресенська 12В Rozetka.
Маркіян, Meest.
Краще укр.пошта, бо це не пошта, це лютий прикол
Відділення - магазин
Теж підтримка - завжди зайнята та нічого толком не каже.
Обходьте це непорозуміння.
Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації, напишіть, будь ласка, номер посилки по якій здійснювалась доставка.
Маркіян, Meest.
Найгірша доставка УКРАЇНИ !!!
5 днів не можуть доставити у межах Києва . Постійні якісь переадресації хоча я не змінювала адресу доставки і при зверненні на гарячу лінію повідомляють що буде доставка " завтра " - а коли наступить те " завтра " не зрозуміло !!!
Хто хоче швидко і без проблем отримати доставку -... Читати відгук ЦЕ не доставка а якись ЖАХ !!!!
5 днів не можуть доставити у межах Києва . Постійні якісь переадресації хоча я не змінювала адресу доставки і при зверненні на гарячу лінію повідомляють що буде доставка " завтра " - а коли наступить те " завтра " не зрозуміло !!!
Хто хоче швидко і без проблем отримати доставку - це 100 % не сюди.
Напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest.
Неякісне надання послуг
+380984883144
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій здійснювалась доставка.
Маркіян, Meest.
Хамовита кур'єр
+380984883144
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій здійснювалась доставка.
Маркіян, Meest.
Загубили посилку
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Не можна отримати оплачену посилку
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації.
Маркіян, Meest.
Регистрация су*а
Для отримання посилки, вам достатньо за допомогою застосунку Meest Пошта просканувати qr код, який зображений на поштоматі.
Також, будучи біля поштомату, ви можете зателефонувати на нашу гарячу лінію 0673735753, 0503735753.
Графік роботи гарячої лінії: Пн-Нд: 09:00 — 22:00 год.
Оператор допоможе з отриманням посилки.
Маркіян, Meest.
чудовий сервіс Meest
2025-09-29 Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення
Термін підготовки становить до 5 робочих днів
(тобто потрібно 5 робочих днів щоб підготуватись до подання посилки на митне оформлення, за 2-3 дня цього зісно не можна зробити
2025-10-06 Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення
Терміни до 5 робочих днів... Читати відгук 2025-09-29 надходження до міжнародного сортувального центру
2025-09-29 Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення
Термін підготовки становить до 5 робочих днів
(тобто потрібно 5 робочих днів щоб підготуватись до подання посилки на митне оформлення, за 2-3 дня цього зісно не можна зробити
2025-10-06 Ваша посилка опрацьована та подана на митне оформлення
Терміни до 5 робочих днів
(протримавши 5 ПЯТЬ
звісно сам скрін трекінгу додаю
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest. Показати 3 відповіді
Доставили посилку не туди
Соломія, Meest. Показати 1 відповідь
Доставка прсилки
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій здійснювалась доставка. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest.
Незадовільно
Напишіть, будь ласка, номер посилки, щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у ситуації.
Технічна підтримка поштоматів працює кожного дня з 09:00 до 22:00 год.
Контакти: 0673735753, 0503735753.
Маркіян, Meest.
Доставка посылки
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest.
Delivery false information
Please deliver my parcel asap ! Stop giving people false info !
Please write the parcel number so that we can check the delivery information.
Yurii. Meest
Умопомрачительно долгая доставка
Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Дно мист !!!
Напишіть, будь ласка, номер посилки. Перевіримо інформацію щодо доставки.
Маркіян, Meest.
3 дня не могут переместить посылку в городе
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Мемная доставка
Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!
Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.
Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал... Читати відгук Заказ с розетки. Выбрал дату, время когда дома буду.
Не приехал. Говорят завтра точно будет. А во сколько неизвестно!
Завтра не приехал. Ну ладно, давайте на послезавтра.
Послезавтра тоже нет :) Прошу курьера хотябы предупредить во сколько будет - Это невозможно. Время доставки не запланировано. Они даже не знают, что должны были доставить во время, которое я на розетке указал :)
Уже отменял заказ на розетке как звонит курьер - я тут :)
Розетка дала сертификат на 200 грывень, ничего не решают, за доставку не отвечают. Саппорт миста - как видим, тоже
За такую цену доставки проще такси погнать в магазин!
Никогда ни за какие деньги не связывайтесь с МИСТОМ. Проще в соседний город пешком сходить, прогуляетесь.
И насколько я вижу, случай не единичный :)
Желаю компании скорейшего банкротства с таким сервисом за такие конские бабки.
Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація. Напишіть, будь ласка, номер відправлення по якому здійснювалась доставка.
Маркіян, Meest.
Підозра на шахрайство з грошима але не впевнений повністю.
Перепрошуємо за незручності.
Якщо посилка прибула у незручне відділення, зверніться, будь ласка, у нашу службу підтримки. Безоплатно переадресуємо відправлення.
Також, ви можете у мобільному застосунку Meest Пошта вказати улюблене відділення, куди за замовчуванням доставлятимуться ваші посилки.
Маркіян, Meest. Показати 1 відповідь
Разочарование
Щоб ми мали можливість більш предметно розібратися у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення.
Маркіян, Meest.
Найжахливіша пошта на світі
Нам дуже прикро читати такий відгук. Якщо у вас виникнуть подібні ситуації, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки за контактами, вказаними на сайті https://meestposhta.com.ua/contact-us – ми обов’язково допоможемо вирішити питання.
Маркіян, Meest.
Доставка краще ніж сподівався.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам приємно чути, що ви залишилися задоволені сервісом і що всі посилки прибули вчасно. Завжди раді допомогти!
Маркіян, Meest.
Посилку не можуть доставити в поштомат 5 днів
- приносимо свої... Читати відгук MEEST пробиває дно! Найгірший сервіс по доставці посилок. Якби ж це була моя єдина ситуація з ними. Але ця найгірша. Посилка в застосунку світиться як передана курʼєру з 26.09 і по сьогодні 30.09 посилка кожного дня передається курʼєру і не потрапляє в поштомат. Я обриваю гарячу лінію з 26.09 і що я чую щодня від них:
- приносимо свої вибачення за незручності
- ви отримаєте сьогодні посилку до 18:00
- з курʼєром немає звʼязку він не відповідає
- занята лінія, курʼєру не додзвонитися
- курʼєр з технічних причин не зміг доставити посилку в поштомат
- курʼєр повернув посилку на склад не зміг доставити її
- причина не в поштоматі
- очікуйте на сповіщення, що ваша посилка вже в поштоматі
просто знущаються з людей! ніякої клієнторієнтовності і комунікації!
я залишила 5 скарг і отримала лише 1 повідомлення з фразами, які написала вище
я просила записати прохання перенаправити посилку в будь-який зручний для курʼєра поштомат або відділення, на що мені знов сказали що причина не в поштоматі
отже посилка містичним чином не доставлена і не планується здається
Напишіть, будь ласка, номер посилки по якій очікуєте доставку. Перевіримо інформацію.
Маркіян, Meest.
Не можу зрозуміти коли виїде моя посилка
Планова дата доставки посилки отримувачу - 02.10.2025.
Маркіян, Meest.
Отношение к клиенту на от…
Для детальнішої інформації, щодо вашого відправлення, зверніться, будь ласка, в службу підтримки сервісу Meest China https://meest.cn/contacts/
Маркіян, Meest.
У меня все ок
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже приємно чути, що ви задоволені сервісом і маєте позитивний досвід співпраці. Ми цінуємо вашу довіру та будемо раді бачити вас знову!
Маркіян, Meest.