Meest China відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Meest China
2.7 5
113 відгуків / 107889 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Работа склада оставляет желать лучшего

Наталия Наталия 25 липня, 2025 год
История с моей посылкой продолжается. Я просила расформировать посылку из за дополнительного веса, который появился при ее консолидации. Оператор Мист подал запрос складу: Доброго дня, прошу розформувати посилку, клієнт категорично не погоджується з вагою посилки і буде розділяти на декілька відправлень. Я жду несколько дней, но посылка как висела, так и висит, и в товарах появилась она же, но неразделенная.... Читати відгук История с моей посылкой продолжается. Я просила расформировать посылку из за дополнительного веса, который появился при ее консолидации. Оператор Мист подал запрос складу: Доброго дня, прошу розформувати посилку, клієнт категорично не погоджується з вагою посилки і буде розділяти на декілька відправлень. Я жду несколько дней, но посылка как висела, так и висит, и в товарах появилась она же, но неразделенная. Позвонив в Мист выяснилось, что склад, оказывается, не понимает, когда пишут, что товары будут отправляться отдельно, им нужно дополнительно об этом "напомнить"
Переваги:
  1. как правило, служба поддержки всегда отвечает, но, к сожалению, на скорость работы склада это никак не влияет
Недоліки:
  1. очень медленная, неповоротливая работа склада, волокита с запросами на элементарные процессы, использование тяжелых материалов для дополнительной упаковки, что значительно утяжеляет вес посылки
Meest China Відповідь представника Meest China 25 липня, 2025 год
Добрий день. Дякуємо за детальний опис ситуації — цілком розуміємо ваше обурення. Нам дуже прикро, що вам довелося чекати довше через недопрацювання зі сторони складу. Розформування посилки — справді технічний процес, який потребує уточнень. Але затримка не мала б траплятися. Щоб ми могли пришвидшити вирішення, будь ласка, напишіть номер вашої посилки або ID кабінету на пошту [email protected]. Ми терміново перевіримо та простежимо за виконанням запиту. Команда Meest China 💙

Очень своеобразная консолидация

Наталия Наталия 23 липня, 2025 год
Впервые столкнулась с такой ситуацией. Я сконсолидировала два своих товара: один – 300 г, второй – 250 г. При консолидации вес стал почти 1 кг. Это чего туда нужно было натолкать, чтобы посылка почти вдвое стала тяжелее? Я отказалась от такой "консолидации". Дешевле по отдельности отправить. Только ждать теперь долго, пока склад соизволит расконсолидировать посылку.
Meest China Відповідь представника Meest China 23 липня, 2025 год
Дякуємо за зворотний зв'язок! Дійсно, іноді після консолідації вага може зрости — через додаткове пакування для захисту товарів під час доставки. Але ми розуміємо, що така різниця може викликати питання. Якщо ви вже звернулись до служби підтримки — просимо трохи часу на обробку запиту. А щоб ми швидше перевірили ситуацію — напишіть, будь ласка, ваш номер посилки або ID кабінету на пошту [email protected] 💙 Показати 1 відповідь

очень долгая обработка запросов на складе

Наталия Наталия 2 липня, 2025 год
На склад в Китае пришел мой заказ. Но при попытке оформить посылку я обнаружила, что там ошибочно выставлена отметка брендовости. Я попросила службу Мист Чайна, чтобы убрали эту отметку, товар не брендовый. Так на это потребуется, оказывается, четыре дня! чтобы просто убрать флажок нужно целых четыре дня! И мне непонятно, почему кабинет устроен так, что у меня самой нет возможности... Читати відгук На склад в Китае пришел мой заказ. Но при попытке оформить посылку я обнаружила, что там ошибочно выставлена отметка брендовости. Я попросила службу Мист Чайна, чтобы убрали эту отметку, товар не брендовый. Так на это потребуется, оказывается, четыре дня! чтобы просто убрать флажок нужно целых четыре дня! И мне непонятно, почему кабинет устроен так, что у меня самой нет возможности убрать этот флажок?
Переваги:
  1. служба поддержки как правило доступна
Недоліки:
  1. долгая обработка запросов на складе
  2. неудобный функционал кабинета
Meest China Відповідь представника Meest China 2 липня, 2025 год
Доброго дня!
Розуміємо ваше обурення — справді, ситуація з неправильною позначкою брендовості може затримати відправлення, і це неприємно.
Наразі 1–4 дні на опрацювання — це затверджений регламент для звірки товарів, які мають ознаки брендовості. Ми розуміємо, що хочеться швидше, і вже передаємо ваш відгук команді, щоб оптимізувати цей етап.
Дякуємо за розуміння і за те, що користуєтесь Meest China 💙
Показати 1 відповідь

Жахливі терміни розмитнення

Віталій Віталій 17 червня, 2025 год
Повністю згоден с відгуком Олесі за неділю, 15 червня
В мене теж все було добре до тих пір, доки посилка MGRMY3002964068YQ не потрапила на митний догляд. Відправлена ця посилка була 23.05, прибула на ММПО 31.05, сьогодні у нас 17.06 і ніяких новин, ніякого зворотнього зв’язку, просто нічого. При тому, по трекінгу "Відправлення проходить митний догляд. Тривалість до 7 робочих днів".... Читати відгук
Повністю згоден с відгуком Олесі за неділю, 15 червня
В мене теж все було добре до тих пір, доки посилка MGRMY3002964068YQ не потрапила на митний догляд. Відправлена ця посилка була 23.05, прибула на ММПО 31.05, сьогодні у нас 17.06 і ніяких новин, ніякого зворотнього зв’язку, просто нічого. При тому, по трекінгу "Відправлення проходить митний догляд. Тривалість до 7 робочих днів". Скільки вже минуло робочих днів, кожен може порахувати самостійно. На разі маю рівень Gold, але, на жаль, буду змушений відмовитись від подальшого співробітництва - чомусь у ваших конкурентів процес розмитнення займає 2-3 дні, а в моєму випадку прошло вже 17 днів(!) і невідомо скільки ще пройде доки я отримаю свою посилку. І чи отримаю взагалі - це питання поки відкрите. Не рекомендую!
Meest China Відповідь представника Meest China 17 червня, 2025 год
Доброго дня.

Щиро перепрошуємо за ситуацію, з якою ви зіткнулися. Нам справді прикро, що посилка так надовго затрималась на етапі митного оформлення — розуміємо ваше обурення й втрату довіри.

Ми вже передали інформацію щодо вашого відправлення MGRMY3002964068YQ вашому особистому менеджеру, який наразі займається цим питанням у пріоритетному порядку. Він зв’яжеться з вами найближчим часом, щоби надати оновлення та пояснення.

Ще раз перепрошуємо за затримку та дякуємо, що поділилися своїм досвідом — завдяки цьому ми можемо ставати кращими.

З повагою,
Команда Meest China 💙

Якщо є альтернатива - краще скористатись

Олеся Олеся 15 червня, 2025 год
Замовляю багато посилок, вожу регуляоно, і досі була задоволена, доки вони не передали декілька посилок аферистам росан. Люди пишуть відгуки, почитайте, там нарахують мито, яке в 10 ращів перевищує впртість б/у товару. Можуть вкрасти посилку, відправити пусту коробку... Тисячі відгуків про шахрайство їх партнерів росан з посилками - це аж ніяк не співпадіння. Буду шукати альтернативу тепер, це точно, скільки... Читати відгук Замовляю багато посилок, вожу регуляоно, і досі була задоволена, доки вони не передали декілька посилок аферистам росан. Люди пишуть відгуки, почитайте, там нарахують мито, яке в 10 ращів перевищує впртість б/у товару. Можуть вкрасти посилку, відправити пусту коробку... Тисячі відгуків про шахрайство їх партнерів росан з посилками - це аж ніяк не співпадіння. Буду шукати альтернативу тепер, це точно, скільки б часу це не зайняло, з якими б стиковками не довелось доставляти
Переваги:
  1. Сам сервіс працює без нарікань
Недоліки:
  1. Передають наші посилки аферистам, прекрасно знаючи хто вони!
Meest China Відповідь представника Meest China 16 червня, 2025 год
Доброго дня.

Дякуємо за ваш відгук і щирість. Нам дуже прикро, що через ситуацію з митним оформленням у вас склалося негативне враження про наш сервіс. Ми розуміємо ваше обурення й занепокоєння — це абсолютно справедливо, коли йдеться про ваші особисті речі та фінансові втрати.

Будемо вдячні, якщо ви надасте деталі конкретного випадку (номер треку або звернення), щоби ми змогли провести внутрішню перевірку. Ми цінуємо кожного клієнта та хочемо мати можливість виправити ситуацію, якщо вона трапилася з нашої вини чи через партнерів.

Ще раз дякуємо за зворотний зв’язок — ми чуємо вас і працюємо над змінами.

З повагою,
Команда Meest China 💙

Чому ваші посилки затриують та що робити

Sergiy Sergiy 30 квітня, 2025 год
Всі позитивні нові відгуки написані не клієнтами!
Відгук для людей які не знають що робити а не для щурів з міст
До нових змін на їхній власній митниці були ТОП.
По суті ви самі порушуєте їхні правила, як і я раніше, відправляючи до них на склад товари вище вартості 140 євро! Але чому тоді вони відправляють такі товари... Читати відгук
Всі позитивні нові відгуки написані не клієнтами!
Відгук для людей які не знають що робити а не для щурів з міст
До нових змін на їхній власній митниці були ТОП.
По суті ви самі порушуєте їхні правила, як і я раніше, відправляючи до них на склад товари вище вартості 140 євро! Але чому тоді вони відправляють такі товари в Україну без розбору(заборонений ,не заборонений , бренд), тому що тут їх приймає власна митниця Росан . Тобто задача заробити по любому за доставку .
Потім коли на власній митниці ваш товар не пройде вони запросять у вас адресу куди відправити постачальнику (або утилізація їм по домівках) і ще виставлять рахунок за доставку назад в Китай. Виходить заробіток 100% без будь яких втрат чи компенсацій .
Зараз немає ніякого сенсу замовляти через Міст що не будь , спілкуватись з щурами з Росан.
Достатня кількість перевізників які привезуть вам товар без їхньої митниці.
Деякі привозять за 17-22$ 7-10 днів і 100% все отримаєте .
Є доставки за 9-10$ трохи довше чим міст але ж все 100% отримується.
По колу вийде дорожче в міст чим в будь якого іншого перевізника.
Зараз напишуть дешеву відповідь на мій відгук щоб поставити 5 зірок у відповідь собі
Meest China Відповідь представника Meest China 30 квітня, 2025 год
Добрий день.
Дякуємо за ваш докладний відгук. Ми розуміємо ваше невдоволення й шкодуємо, що у вас склалося негативне враження від співпраці.

Справді, останнім часом у зв’язку з посиленням контролю на митниці умови ввезення товарів змінилися, і це, на жаль, створює труднощі як для клієнтів, так і для компанії. Хочемо наголосити, що Meest China не займається безпосередньо митним оформленням — ці питання повністю регулюються митною службою України, а оформлення здійснює митний брокер ТОВ "Росан Глобал", який не є структурним підрозділом Meest China, а окремим юридичним партнером.

Що стосується брендів, товарів понад ліміт і заборонених позицій — ми справді завжди рекомендуємо уважно ознайомлюватися з правилами до відправлення, і у додатку, і на сайті є попередження про можливі наслідки порушення митних вимог. Якщо ви не впевнені в допустимості відправлення — завжди можна звернутися до нас або до брокера за попередньою консультацією.

Також хочемо запевнити: ми не публікуємо фейкові відгуки й відкриті до зворотного зв’язку — саме тому кожне звернення чи публічний відгук обробляється.

Якщо ви хочете, щоб ми детальніше перевірили вашу конкретну ситуацію — просто залиште трек-номер або номер звернення. Нам важливо розуміти, де саме сталася проблема.

Чи бажаєте перевірити статус вашої посилки зараз?
З повагою, компанія Meest China.

Цены завышены

Вася Пупкин Вася Пупкин 14 квітня, 2025 год
Хотел воспользоваться, но посмотрел, что цены завышены значительно, на китайском сайта одна цена, на их сайте другая, курс неадекватный. Если еще заплатить за доставку и их процент, то смысла нет. Дешевле и проще купить на Али с беслпатной доставкой.
Meest China Відповідь представника Meest China 14 квітня, 2025 год
Доброго дня!
Вартість доставки залежить від багатьох факторів, таких як тип товару, вага, об'єм, а також обраний вами спосіб доставки (авіа чи море). Ми постійно працюємо над оптимізацією цін та пропонуємо акційні тарифи, щоб зробити доставку максимально вигідною для наших клієнтів. Якщо у вас є конкретні питання чи потреба у розрахунку вартості, будь ласка, зверніться до нас — з радістю допоможемо знайти найкращий варіант! 😊

Була одна з кращих колись

Сергій Сергій 9 квітня, 2025 год
Є компанії які привезуть вам будь який обьєм по 10$ за кг , це буде довше чим міст трохи але вийде те саме якщо вашу посилку затримають на їхній же митниці . Є перевізники які привезуть за 5-6 !!! днів по 22$ майже будь який товар навіть з логотипами бренди .
Не бачу ніякого сенсу саме зараз перевозити через... Читати відгук
Є компанії які привезуть вам будь який обьєм по 10$ за кг , це буде довше чим міст трохи але вийде те саме якщо вашу посилку затримають на їхній же митниці . Є перевізники які привезуть за 5-6 !!! днів по 22$ майже будь який товар навіть з логотипами бренди .
Не бачу ніякого сенсу саме зараз перевозити через міст якщо майже всі посилки блокують на вони ж самі на своїй митниці.
Meest China Відповідь представника Meest China 10 квітня, 2025 год
Вітаємо. Сергію, надали вам відповідь у відгуку нижче. З повагою, компанія Meest China

Була одна з кращих колись

Сергій Сергій 9 квітня, 2025 год
Пишуть поизитивні відгуки собі .
Замовляю багато років , за останній місяць 500 кг посилок перевіз з китаю але зараз на їхній митниці жах , там є такий щур Юрій , він блокує зараз всі посилки підряд , бездумно (зараз напишуть міст що там штучний інтелект зупиняє посилки)))))). Сьогодні заблокували знову на їхній митниці товар на 3000 грн ))) Промахнувся... Читати відгук
Пишуть поизитивні відгуки собі .
Замовляю багато років , за останній місяць 500 кг посилок перевіз з китаю але зараз на їхній митниці жах , там є такий щур Юрій , він блокує зараз всі посилки підряд , бездумно (зараз напишуть міст що там штучний інтелект зупиняє посилки)))))). Сьогодні заблокували знову на їхній митниці товар на 3000 грн ))) Промахнувся ШІ)
Хто ще не в темі то Росан (митниця, ММПО) це їхнє підприємство , тобто в них власна митниця суто для посилок мист експр мист америка і тд., рахунки по митниці вам виставляють їхні ж люди. ( зараз знову напишуть що не знають про що мова ))
Зараз у вас не вийде провезти нічого нормально через мист чайна , є купа нормальних перевізників які привезуть без їхньої митниці.
майже весь обьєм перевів на інших перевізників і забув про спілкування з їнім щуром Ю
Meest China Відповідь представника Meest China 10 квітня, 2025 год
Дякую за розгорнутий зворотний зв'язок. Ми розуміємо ваше розчарування і шкодуємо, що у вас склалося таке враження від сервісу.

Хочемо уточнити кілька моментів:

-Митне оформлення здійснюється виключно у відповідності до законодавства України. Ми дійсно не впливаємо на рішення митниці щодо затримки чи перевірки посилок — це компетенція митних органів.

-Якщо у вас є конкретна ситуація або номер відправлення, ми готові її перевірити й надати роз’яснення.

-Щодо відгуків — ми відкриті до критики і працюємо над покращенням сервісу, але також користувачі діляться позитивним досвідом, який дійсно має місце.

Якщо ви все ж вирішите повернутись — будемо раді допомогти. Якщо ж ні — дякуємо за минулу довіру і бажаємо тільки вдалих доставок у майбутньому 🙌

Не бренд вдруг стал брендом.

Александр Александр 18 березня, 2025 год
Более 2 лет я заказываю товар одного производителя, заказал более 200 посылок. 8,01,2025 Мист Чайна решили содрать с меня денег и поставили на мои 2 посылки общим весом 6,31 кг пометку - бренд. Бренд доставляют только Авиа. Я перезвонил в поддержку, но они ничего не изменили и я вынужден был отправить посылки Авиа доставкой. Стоимость доставки подорожала примерно с 41$... Читати відгук Более 2 лет я заказываю товар одного производителя, заказал более 200 посылок. 8,01,2025 Мист Чайна решили содрать с меня денег и поставили на мои 2 посылки общим весом 6,31 кг пометку - бренд. Бренд доставляют только Авиа. Я перезвонил в поддержку, но они ничего не изменили и я вынужден был отправить посылки Авиа доставкой. Стоимость доставки подорожала примерно с 41$ (морем) до 101.58$ (авиа). После этого я решил заказать еще несколько срочных посылок и заняться поиском другой компании. На мое удивление следующие посылки этого же производителя они не называли брендом и доставляют морем. 14,03,2025 на склад Мист поступили мои 2 посылки одного производителя. На одну поставили пометку Бренд, на другую нет. 16,03,2025 я написал сообщение, о перепроверке, что это не бренд, но никто за 2 дня не удосужился даже ответить. Я не рекомендую эту компанию!
Meest China Відповідь представника Meest China 18 березня, 2025 год
Вітаємо. Розуміємо ваше занепокоєння щодо позначки "бренд" і зміни умов доставки. Позначення товару як брендовий відбувається згідно з митними правилами, і в разі виявлення відповідних маркувань чи логотипів на товарі він підлягає авіадоставці. Якщо у вас є питання щодо класифікації конкретних відправлень, рекомендуємо звернутися в підтримку через електронну пошту [email protected] або чат у додатку для детального розгляду ситуації. Нам важливо, щоб наші клієнти отримували якісний сервіс, тому готові розібратися в цьому випадку. З повагою, команда Meest China

Відгук перевірений роками

Гость Гость 17 березня, 2025 год
Раніше працював з ними, на той момент була Катерина, постійно злилася коли я задавав різні запитання. Все дуже довго, зробив більше 30 заказів. Постійно не в термін, були такі ситуації, що пише буде за тиждень і менеджери вказували що вже є, а потім казали що затримка, посилка була через місяця. Була ситуація що товар втратили по дорозі, написав їм, а... Читати відгук Раніше працював з ними, на той момент була Катерина, постійно злилася коли я задавав різні запитання. Все дуже довго, зробив більше 30 заказів. Постійно не в термін, були такі ситуації, що пише буде за тиждень і менеджери вказували що вже є, а потім казали що затримка, посилка була через місяця. Була ситуація що товар втратили по дорозі, написав їм, а вони відмовилися компенсувати, тоді для чого ти страхуєш той товар? Не рекомендую міст чайна, міст експрес по укр хороші.
Meest China Відповідь представника Meest China 17 березня, 2025 год
Дякуємо за детальний відгук і що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що у вас були такі ситуації з доставкою. Ми розуміємо, наскільки важлива точність термінів і надійність сервісу, особливо якщо замовлень багато. Якщо у вас ще є відкриті питання щодо страхування чи компенсації, рекомендуємо звернутися через офіційні канали підтримки, щоб ми могли розібратися детальніше.

не розумію що до оплати

Юлія Юлія 16 лютого, 2025 год
Добрий день, знову зверьаюсь до вас, замовила посилку з pinduoduo, все надійшло на склад і я створила посилку.Сьогодні оплатила посилку, гроші списало але в додатку пише що посилка ще не оплачена, багато разів вже обновляла та перезаходила.Допоможіть🙏
Meest China Відповідь представника Meest China 17 лютого, 2025 год
Добрий день! Дякуємо за відгук! На жаль, без номера посилки ми не можемо перевірити інформацію.

Рекомендуємо звернутися до служби клієнтської підтримки для швидкого отримання відповіді:
📞 **0 800 21 51 16** (пн-нд 09:00 – 21:00)
🤖 **Чат-бот** – доступний на нашому сайті: [https://meest.cn/](https://meest.cn/)
Також ви можете замовити зворотний дзвінок через чат-бот.

Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами! Ми цінуємо вашу довіру. 😊

допоможіть

Гость Гость 28 січня, 2025 год

допоможіть будь ласка не розумію що робити в такій ситуації.В програмі просить зателефонувати до курʼєра і домовитись з ним про доставку але як я буду з ним розмовляти?Поясніть мені будь ласка що робити. впрограмі meest china логістика не відображається, весь час в очікуванні.Заказувала з pindoduo.Домопожіть🙏
Meest China Відповідь представника Meest China 28 січня, 2025 год
Добрий день. Бажаємо Вам повідомити, що наразі перевірити інформацію щодо вашого товару неможливо, це пов'язано з тим, що З 25 по 31 січня 2025 – склад у 🇭🇰 Гонконзі закритий на приймання та відвантаження посилок, у зв'язку з Китайським Новим роком.
З 1 лютого 2025 – склад у Гонконзі буде приймати посилки.

Рекомендуємо повторно звернутись до продавця чи постачальника, аби він після відкриття складу звернувся на нього самостійно, це допоможе пришвидшити пошук Вашого товару.
З повагою, компанія Meest China
Показати 1 відповідь

довга дорставка

Гость Гость 24 січня, 2025 год
чекала посилку більше місяця не відстежувалася,як бачу що відправляють вашою компанією то розумію,що це на довго,укрпоштою і то швидше тепер приходить чим вашою
Meest China Відповідь представника Meest China 24 січня, 2025 год
Доброго дня!
Ви залишили коментар компанії Meest China. Міжнародна доставка вантажів і посилок з Азії — наша спеціалізація. А от за локальну доставку по Україні відповідальні наші колеги з групи Meest — компанія Meest ПОШТА. Підкажіть, будь ласка, міжнародний номер вашої посилки та маркетплейс з якого була зроблена купівля. Чекаємо на вашу відповідь! З повагою, компанія Meest China

доставка призупинена з ініціативи відправника

Шамроки Шамроки 24 січня, 2025 год
Чому доставка призупинена з ініціативи відправника?Вже четвертий день так.І як довго мені ще чекати?
Meest China Відповідь представника Meest China 24 січня, 2025 год
Доброго дня! Бажаємо проінформувати, що статус "Доставка призупинена" проставляється, коли неоплачена посилка прямує в Україну.

Фактично доставка неоплаченої посилки призупиняється тільки в Україні та передається на доставку після оплати.
Для уникнення затримок в доставці, радимо оплачувати доставку до моменту надходження рейсу в Україну.
Відстежувати рух посилки можливо за посиланням: https://meest.cn/tracking/
Якщо
у вас залишилися питання або потрібна додаткова консультація, будь ласка, звертайтеся – будемо раді допомогти! З повагою, компанія Meest China!

Крадуть вантаж.

Валерій Валерій 20 січня, 2025 год
Замовив 10 посилок с Алі. Різні дрібниці, плати, чіпи, добре що дешеві. В 3 з 10 посилок вскриті пакування, розірваний пакет від міст, тобто це зробили саме в міст експрес та витягнуті 2,3,4 скільки в жменю влізло , товари. Вартість незначна, навіть не уявляю що вони з тим товаром робитимуть, дуже специфічний, але КРАДУТЬ, і не перший раз, нажаль.... Читати відгук Замовив 10 посилок с Алі. Різні дрібниці, плати, чіпи, добре що дешеві. В 3 з 10 посилок вскриті пакування, розірваний пакет від міст, тобто це зробили саме в міст експрес та витягнуті 2,3,4 скільки в жменю влізло , товари. Вартість незначна, навіть не уявляю що вони з тим товаром робитимуть, дуже специфічний, але КРАДУТЬ, і не перший раз, нажаль. На заяви та рекламації навіть не відповідають.
Недоліки:
  1. Крадуть вміст відправлень
  2. ДУЖЕ ДОВГО розмитнюють, до 3 тижнів.
  3. Дуже часто доставка губиться на складах в Україні, поки 3 рази не подзвониш і не посваришся
Meest China Відповідь представника Meest China 20 січня, 2025 год
Добрий день!

Дуже шкода, що у вас стався негативний досвід при роботі з сайтом Аліекспрес.

Звертаємо вашу увагу, що компанія Meest China не доставляє товари з цього сайту, а працює лише з внутрішніми китайськими маркетплейсами.

Рекомендуємо скористатися нашими послугами, адже ми надаємо перевірку товарів перед відправкою. У разі невідповідності ви отримаєте повідомлення ще на етапі, коли товар знаходиться в Китаї, з можливістю повернення.

Будемо раді допомогти! 😊
З повагою, компанія Meest China

Очень долгая доставка

Ирина Ирина 7 січня, 2025 год
Заказала с eBay фотоаппарат. Японцы доставили на склад за 1 день. Посылка приехала на склад 20.12. Сегодня 7.01 посылка до сих пор не покинула границы Японии. Звонила, когда отправят информации нет у них такой.
На сайте реклама «доставим за 9 дней»
Звездаболы
Посылка номер JPN000003019YQ
Meest China Відповідь представника Meest China 8 січня, 2025 год
Доброго ранку!
Дякуємо за ваш відгук. Хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до графіку новорічних свят у Японії, склад не відвантажував посилки з 28 грудня по 5 січня.
Детальніше ознайомитися з графіком роботи ви можете в нашому телеграм-каналі: https://t.me/meestchina_schedule.
Дякуємо
за розуміння! 😊

Відверта бренхня про терміни доставки.

Ольга Ольга 16 грудня, 2024 год
Досить багато років є клієнтом і насправді лише 1 чи два рази мені пощастило отримати мою посилку за 8 днів, про які так гучно розповідає компанія в своєму телеграм каналі. Можливо я стрималась би і не написала негативний відгук, бо сезон, війна і все інше... але мене прям таки тригернуло! Моя посилка була відправлена з Китаю 29.11 і її досі... Читати відгук Досить багато років є клієнтом і насправді лише 1 чи два рази мені пощастило отримати мою посилку за 8 днів, про які так гучно розповідає компанія в своєму телеграм каналі. Можливо я стрималась би і не написала негативний відгук, бо сезон, війна і все інше... але мене прям таки тригернуло! Моя посилка була відправлена з Китаю 29.11 і її досі немає! То про які там 8 днів пишемо, шановні? Що ж ви не пишете про затримки, які виникли на транзиті у Німеччині? Звісно, це з не зручно...

В чому проблема писати про те, що виникають затримки, чи якісь проблеми на стороні партнерів? Це не прискорить терміни доставки, але ж люди будуть мати хоч уявлення про стан речей. Але ж ні, ви просто переносите дату прибуття посилки до ММПО і все. Дійсно, а навіщо писати дійсно користний контент, можна поговорити про косметику з Кореї, розказати про знижки і провести опитування... ваш СММ-ник явно не знає, як працювати.

Та ще і на сайті "доставка від 9 днів..." це що? Ваш відділ маркетингу зовсім поїхав?)) від 9 днів і до безкінечності? Видно що так.

Ні інформування, ні якоїсь програмі лояльності через затримки. Тіль ріст вартості товарів і все.
Переваги:
  1. Досить зручний додаток і особистий кабінет
Недоліки:
  1. Постійні затримки з доставкою і жодного інформування, компенсації чи хоч промокодів.
Meest China Відповідь представника Meest China 16 грудня, 2024 год
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо вашу відвертість та багаторічну довіру до нашої компанії. Нам дуже шкода, що ваш досвід не відповідає вашим очікуванням, і ми хочемо роз’яснити ситуацію. Ми хотіли б розібратися більш детально, для цього уточніть, будь ласка, номер посилки. Ваші зауваження вже передані у відповідні відділи, щоб подібні випадки враховувалися в майбутньому. Ми вдячні за ваш зворотний зв’язок і працюємо над тим, щоб зробити сервіс кращим.

Жахливий непрофесіоналізм!

Гость Гость 11 листопада, 2024 год
Японський склад - це просто дно. Люди не реагують тижнями на запити. Персонал не в курсі, що японські нійбюджетніші служби можуть відправляти без трек номеру і спорять і псують нерви, бажання допомогти - нуль! Жах! Просто нервів не вистачає.
Meest China Відповідь представника Meest China 11 листопада, 2024 год
Добрий день! Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася. Ми хотіли б розібратися більш детально, для цього уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта. З повагою, компанія Meest China

Постоянно не верная информация

Гость Гость 4 листопада, 2024 год
абсолютно все операторы мист чайна не знают верную информацию мне ни разу не ответили на вопрос точно с начала они говорят что доставка будет 60 долларов в итоге списывают 170 потом они говорят что все хорошо с вашего баланса будет списано только 15 долларов и списывают 30 и никаких извинение и компенсаций вам никто возвращать не будет
Meest China Відповідь представника Meest China 5 листопада, 2024 год
Добрий день! Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася. Ми хотіли б розібратися більш детально, для цього уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта. З повагою, компанія Meest China

Порушує строки зобов'язань

Дмитро Дмитро 17 жовтня, 2024 год
Вже не перший раз користуюсь сервісом. Все було більш менш нормально, іноді затримують прийом товару на 2-3 дні, але то норм. Наразі очікую відправлення MGRMY3001995522YQ яке 3 жовтня надійшло на ММПО і вже 2 тижні знаходиться в статусі "Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення". Зазначено, що це може тривати до 5-ти робочих днів. Сьогодні завершився 10й робочий день...... Читати відгук Вже не перший раз користуюсь сервісом. Все було більш менш нормально, іноді затримують прийом товару на 2-3 дні, але то норм. Наразі очікую відправлення MGRMY3001995522YQ яке 3 жовтня надійшло на ММПО і вже 2 тижні знаходиться в статусі "Триває підготовка до подання посилки на митне оформлення". Зазначено, що це може тривати до 5-ти робочих днів. Сьогодні завершився 10й робочий день... кілька разів звертався в підтримку щодо надання причини затримки строків передачі на митницю, відповідь не надають та просять просто очікувати. Тиждень відповідають про те, що найближчим часом буде відправлено. На прохання більш детально вказати терміни, оскільки "найближчим часом" - це узагальнене та суб'єктивне поняття, оператор відповіла, що вони "не можуть передбачити терміни доставки" і просто завершила діалог. Представник логістичної компанії відповідає що вони не можуть передбачити терміни!! Але ж це основа логістики. Чому компанія не може назвати термін коли їх співробітники візьмуть посилку на складі і передадуть на митницю? Чому компанія не виконує свої зобов'язання? Чому оператор дозволяє собі самостійно завершити чат? Послуги доставки коштували 373 долари! і для цієї ціни занадто багато питань до компанії, на які вона не відповідає і просто закриває чат
Meest China Відповідь представника Meest China 21 жовтня, 2024 год
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації і ми хочемо вирішити це питання і зробити так, щоб подібного більше ніколи не траплялось. Найближчим часом менеджер зв’яжеться з Вами за телефоном, який вказаний в профілі Meest China. З повагою, компанія Meest China

Долгая доставка !

Гость Гость 9 жовтня, 2024 год
Раньше доставка осуществлялась намного быстрее ! Сейчас просто ужас ( две недели посылка в пути и еще не на таможне даже
Meest China Відповідь представника Meest China 10 жовтня, 2024 год
Добрий день! Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася. Ми хотіли б розібратися більш детально, для цього уточніть, будь ласка, трек номер посилки або код клієнта. З повагою, компанія Meest China

Самый ужасный и жадный перевозчик.

Максимилиан Максимилиан 28 серпня, 2024 год
С этим логистом уже лет 8-9.Начинали еще с Ириной Франчук С каждым годом все дороже и хуже. Сначала было 2.5 бакса за кило и поезд за 25-27 дней до Львова. Сейчас море по 5.7 и до ТРЕХ месяцев доставки и это при том, что они замахиваются на большитонажные грузы.... Смешно.Одеситы сейчас дают до 1 бакса кило в пересчете на кубатуру... Читати відгук С этим логистом уже лет 8-9.Начинали еще с Ириной Франчук С каждым годом все дороже и хуже. Сначала было 2.5 бакса за кило и поезд за 25-27 дней до Львова. Сейчас море по 5.7 и до ТРЕХ месяцев доставки и это при том, что они замахиваются на большитонажные грузы.... Смешно.Одеситы сейчас дают до 1 бакса кило в пересчете на кубатуру и до 40 дней доставки. А тут - космос. По трассировке логистики груз только выходит из порта Китая после 28-29 дней с момента отгрузки склада. Потом столько же" шляется" по Индонезии, по истечении почти двух месяцев прибвает в Гданск, где еще застревает на 15-20 дней.Дерут как липку, хотя раньше давали КУПОНЫ, бывало даже до 20 % , помнится.
Пытались просить помочь ВСУ по завозу текущих горячих потребностей. Обставились нереальными бумажными соповодительными запросами по сопровождению и доставке гуманитарных грузов.Жаль.Но к счастью, знаком по 90-тым с Ростиславом К., и при случае более "деликатно похвалю" компанию. Сереже Л, тут тоже нужно подумать. Так можно всех старых и преданных клиентов растерять.
Meest China Відповідь представника Meest China 28 серпня, 2024 год
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації. Надайте, будь ласка, ваш номер особистого кабінету для можливості зв'язатись з вами. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності.
З повагою,
команда Meest China
Показати 1 відповідь

Ніколи більше не повернуся на цей сайт

Меланія Меланія 23 липня, 2024 год
Все прийшло у дуже жахливому стані, побите. Я замовляла чашки, а прийшли тарілки так ще й у недопустимому вигляді. Є тільки один плюс - це те, що доставили всього за 13 днів
Переваги:
  1. Швидка доставка
Недоліки:
  1. На охайний вигляд
Meest China Відповідь представника Meest China 25 липня, 2024 год
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти. З повагою, команда Meest China

Зробіть висновки!

Роман Роман 17 липня, 2024 год
Шановна компанія Meest China,
Будь ласка, не видаляйте відгуки, а вирішуйте питання! Я завжди намагаюся уникати конфліктів, проте ця ситуація виходить за рамки звичайного. Сподіваюся, ви пам'ятаєте відгук, який було видалено, але на всякий випадок нагадую: він стосувався відправлення MGRMY3001702064YQ.
Я прошу вас звернути увагу на мої зауваження та внести відповідні корективи у свою роботу. Також важливо, щоб ви мали... Читати відгук
Шановна компанія Meest China,

Будь ласка, не видаляйте відгуки, а вирішуйте питання! Я завжди намагаюся уникати конфліктів, проте ця ситуація виходить за рамки звичайного. Сподіваюся, ви пам'ятаєте відгук, який було видалено, але на всякий випадок нагадую: він стосувався відправлення MGRMY3001702064YQ.

Я прошу вас звернути увагу на мої зауваження та внести відповідні корективи у свою роботу. Також важливо, щоб ви мали вплив на свого партнера - компанію Росан, яка є частиною корпорації «МІСТ». Незважаючи на те, що ваші менеджери стверджують, що Meest China не має жодного відношення до Росан і називають їх митницею, ситуація потребує вашої участі.

Щиро сподіваюся на ваше розуміння та конструктивний підхід до вирішення цієї проблеми.
Meest China Відповідь представника Meest China 18 липня, 2024 год
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації і ми хочемо вирішити це питання і зробити так, щоб подібного більше ніколи не траплялось. Найближчим часом менеджер зв’яжеться з Вами за телефоном, який вказаний в профілі Meest China.
З повагою,
компанія Meest China

Наберіть операторів, ніякої відповіді!

Гость Гость 9 липня, 2024 год
Вже декілька днів, чат з оператором вибираю а у відповідь тишина, і нас по 4 рази. Якщо Вам не вистачає працівників, наберіть. Так як ціни, доставки дорогі. Проблема з доставкою одного товару так як він габаритний виявилось, ( стійка для фотоапарата) щоб вирішити, це питання намагаються до стукатися до операторів а ніякої відповіді, додаток не працює, попросила відправити посилку в... Читати відгук Вже декілька днів, чат з оператором вибираю а у відповідь тишина, і нас по 4 рази. Якщо Вам не вистачає працівників, наберіть. Так як ціни, доставки дорогі. Проблема з доставкою одного товару так як він габаритний виявилось, ( стійка для фотоапарата) щоб вирішити, це питання намагаються до стукатися до операторів а ніякої відповіді, додаток не працює, попросила відправити посилку в один клік, тому товар неможливо консолідувати, щоб мені не нарахували ще цю ж саму упаковку, прошу звʼязатися зі мною, останнім часом розчарована роботою, реальні відгуки видаються. Мій номер кабінету 915604, проблема з посилкою MGRMY3001754807YQ, відповіді від операторів немає, прийняти рішення в кабінеті не працює.
Meest China Відповідь представника Meest China 10 липня, 2024 год
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви опинилися в такій ситуації і ми хочемо вирішити це питання і зробити так, щоб подібного більше ніколи не траплялось. Найближчим часом менеджер зв’яжеться з Вами за телефоном, який вказаний в профілі Meest China.
З повагою,
компанія Meest China

долго проходит выкуп

Гость Гость 16 квітня, 2024 год
запонил данные для выкупа, оплатил, но не могут выкупить уже четвёртый день. посмотрел видео на официальном канале мист чайны, а там говорят что в основном в течение 6 часов проходит выкуп. так что в моем случае не так?
Meest China Відповідь представника Meest China 17 квітня, 2024 год
Добрий день! Нам дуже важливо розібратися в цій ситуації, але за Вашим описом ми не змогли ідентифікувати Ваше замовлення в нашій системі. Уточніть, будь ласка, ваш код клієнта або номер замовлення викупу, і ми обов'язково розглянемо це питання. Від імені усієї компанії приносимо вибачення за незручності. З повагою,
команда Meest China

левая рука не знает, что делает правая

Наталия Наталия 11 квітня, 2024 год
Все бы хорошо, пока моя посылка застряла на таможне. Почти неделю лежала без движения и только в конце дня пришло сообщение подать документы. У меня вопрос, откуда у меня будут документы, если выкуп совершался через Meest China Shop? Позвонила в Мист Чайна, оператор сказал, что сделает запрос, но из за разницы во времени на него ответят возможно завтра. А завтра,... Читати відгук Все бы хорошо, пока моя посылка застряла на таможне. Почти неделю лежала без движения и только в конце дня пришло сообщение подать документы. У меня вопрос, откуда у меня будут документы, если выкуп совершался через Meest China Shop? Позвонила в Мист Чайна, оператор сказал, что сделает запрос, но из за разницы во времени на него ответят возможно завтра. А завтра, на минутку, пятница. То есть все переносится еще на неделю. Неужели нельзя было сразу подать эти документы, если выкупает ваша же служба? Неужели так сложно прикрепить инвойс в файлике на посылку? И почему ваша служба не связывается напрямую с вашим же выкупщиком? Наплодили кучу контор внутри одной компании, а мне теперь нужно звонить одним, ждать документы от других, передавать третьим, ждать их реакции… И все это одна компания вообще то.
Переваги:
  1. могут помочь с выкупом, доставка негабаритного товара,
Недоліки:
  1. нет коммуникации подразделений одной компании, долгая обработка запросов, медленная работа (особенно по сравнению с другими перевозчиками)

До поштового оператору нема питань, але Росан-це....

Гость Гость 5 квітня, 2024 год
Посилка прийшла на ММПО 2.04.2024, затримана Митницею, телефоную на митницю Львів, питаю, скілько оформлюєте та чи є у вас ця посилка, відповідь - 1 робочий день і посилку передає Росан, ще не передав. Телефоную на Росан, відповідь - митниця затримала, телефонуйте їм. По факту Росан затримує посилки, не передає інформації до митниці, посилки лежать там по 2 тижні, Росан не... Читати відгук Посилка прийшла на ММПО 2.04.2024, затримана Митницею, телефоную на митницю Львів, питаю, скілько оформлюєте та чи є у вас ця посилка, відповідь - 1 робочий день і посилку передає Росан, ще не передав. Телефоную на Росан, відповідь - митниця затримала, телефонуйте їм. По факту Росан затримує посилки, не передає інформації до митниці, посилки лежать там по 2 тижні, Росан не вміє працювати та це повне лайно.
Міст Чайна, як транспортна компанія, питань нема, але приберіть це непорозуміння РОСАН. Чому Нова пошта 2 дні митне оформлення, Укрпошта до 3 робочих днів, а РОСАН 2 тижні? Там інваліди працюють?
Переваги:
  1. Нормальний адекватний швидкий перевізник. Підтримка працює
Недоліки:
  1. Росан, Росан, Росан - повне дніще та шл*к
1 згоден
Meest China Відповідь представника Meest China 8 квітня, 2024 год
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти.
З повагою,
команда Meest China

Вже рік замовляю і кожен раз биті іграшки приходять

Вадім Вадім 4 квітня, 2024 год
Добрий день. Як дістало скільки можна паквати не акуратно? Запхали як небуть зверху пупирку і так піде. Скільки замовляю і переживаю хоть би акуратно. та фіг там завжди то примяте то лопнуті коробки. Як бісить це. Не буду рекомендвати. Вже скільки раз. Що жалко акуратно запакувати? Ці китайці вже ліниві такі чи то вас таке відношення до товару? ... Читати відгук Добрий день. Як дістало скільки можна паквати не акуратно? Запхали як небуть зверху пупирку і так піде. Скільки замовляю і переживаю хоть би акуратно. та фіг там завжди то примяте то лопнуті коробки. Як бісить це. Не буду рекомендвати. Вже скільки раз. Що жалко акуратно запакувати? Ці китайці вже ліниві такі чи то вас таке відношення до товару? Meest China - Вже рік замовляю і кожен раз биті іграшки приходять Meest China - Вже рік замовляю і кожен раз биті іграшки приходять Meest China - Вже рік замовляю і кожен раз биті іграшки приходять Meest China - Вже рік замовляю і кожен раз биті іграшки приходять Meest China - Вже рік замовляю і кожен раз биті іграшки приходять
Meest China Відповідь представника Meest China 5 квітня, 2024 год
Добрий день! Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, будь ласка, напишіть нам трек номер вашої посилки або код клієнта. Ми перевіримо інформацію і спробуємо вам допомогти.
З повагою,
команда Meest China
Meest China
Вітаємо вас на офіційній сторінці Meest China на otzyvua.net!
Даною сторінкою керує служба клієнтської підтримки компанії Meest China. Мета сторінки - надавати консультації щодо доставки посилок та вантажів.
✖️Коментарі, який не містить трек-номерів, номерів замовлень, номерів заявок, номера особистого кабінету та інших ідентифікаційних даних клієнта, вважається неконструктивною критикою. Ми не... детальніше

Рейтинг 2.7 з 5 на підставі 113 відгуків
Вантажоперевезення
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23664 відгука
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
OptMaster
OptMaster

Рейтинг: 3.5
16 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
UPS
UPS

Рейтинг: 1.4
195 відгуків
Росан
Росан

Рейтинг: 2.1
737 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків