Хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом користування послугами компанії Meest China (авіадоставка) наприкінці 2025 року. Проблеми з термінами (Посилки 1 та 2) Я оформила доставку першої посилки 19 листопада 2025 року. Терміни доставки постійно змінювалися, а інформація про переміщення була мінімальною. Нарешті, 13 грудня 2025 року (майже через місяць!) вона надійшла на МАПП (місце міжнародного поштового обміну). Аналогічна ситуація із... Читати відгук Хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом користування послугами компанії Meest China (авіадоставка) наприкінці 2025 року. Проблеми з термінами (Посилки 1 та 2) Я оформила доставку першої посилки 19 листопада 2025 року. Терміни доставки постійно змінювалися, а інформація про переміщення була мінімальною. Нарешті, 13 грудня 2025 року (майже через місяць!) вона надійшла на МАПП (місце міжнародного поштового обміну). Аналогічна ситуація із постійними затримками була і з другою посилкою. Така непередбачуваність і зміна термінів роблять планування будь-яких замовлень через Meest просто неможливим. Проблема 3: Посилка "Застрягла" Найбільше занепокоєння викликає третя посилка. Вона була відправлена 2 грудня 2025 року, але досі, станом на 14 грудня, стоїть на митниці у Франкфурті. З 7 грудня жодних змін у статусі немає. Я зверталася до операторів Meest, але не отримала жодної вичерпної чи чіткої відповіді. Не розумію, чи отримаю я взагалі цю посилку. Ризики, Нерви та Фінансові Втрати Ситуація ускладнюється тим, що, як відомо багатьом користувачам, Meest не надає жодної компенсації за конфісковані або втрачені товари. На жаль, мені відомо, що в багатьох користувачів Meest затримані авіапосилки на огляд, а велика кількість товарів була конфіскована. Багато моїх знайомих потрапили на суми від 40 000 до 200 000 гривень. На щастя, моя остання посилка не містить брендових речей і не перевищує 3000 грн. Але навіть ця сума, а також величезні втрати часу та нервів, є прямим збитком через ненадійну роботу логістичної служби. Висновок Я вкрай незадоволена роботою Meest China. Компанія не може забезпечити ані заявлені терміни, ані безпеку відправлень, ані якісну комунікацію з клієнтами. Наразі користування послугами Meest є лотереєю з дуже високими ризиками фінансових втрат, про що варто пам’ятати кожному потенційному клієнту.
Дуже не задоволена цією службою доставки ! Протягом трьох місяців вже 5 посилок затримано в Німеччині . Жодної ще не отримала!!! Менеджери не знає точної інформації за посилки , це дуже прикро . Лише одне чую про 90 днів! Компенсації жодної немає, навіть якщо пройшло 90 днів і ти досі не отримав посилку !!!!
Переваги:
Тільки одні мінуси
Недоліки:
Реклама і доставка що отримаєш свою посилку за 10 днів. БРЕХНЯ
Море їде 3 місяці, постійно змінюється дата доставки. Оператори відповідають шаблонами "ми не несемо відповідальність за терміни". Самі оператори кажуть що перед Новим роком завжди затримки і при цьому кажуть що для них несподіванка що посилки їдуть так довго. Замовила подарунки новорічні які прийдуть в січні і будуть наактуальні. Нікому не рекомендую!!!! Раніше теж були затримки і т.д, але... Читати відгук Море їде 3 місяці, постійно змінюється дата доставки. Оператори відповідають шаблонами "ми не несемо відповідальність за терміни". Самі оператори кажуть що перед Новим роком завжди затримки і при цьому кажуть що для них несподіванка що посилки їдуть так довго. Замовила подарунки новорічні які прийдуть в січні і будуть наактуальні. Нікому не рекомендую!!!! Раніше теж були затримки і т.д, але тоді була політика рекламації за якою можна було отримати компенсацію, а зараз все переклали на клієнтів. Хочеться зекономити щоб хоч якось вийти під час війни, але компанія байдужа до клієнтів і орієнтуватися лише на гроші. Тарифи регулярно підвищувати вони не забувають
Переваги:
Зручний додаток
Недоліки:
Терміни доставки і безвідповідальність компанії пере клієнтами. Безтолкова служба ідтримка яка корисна лише коли вам треба внести зміни в товар який на складі.
Добрий день. Перепрошуємо за затримку морської доставки. Справді, у пікові періоди терміни можуть суттєво збільшуватись, але розуміємо ваше розчарування, особливо через подарунки. Щоб перевірити деталі саме вашого відправлення, надішліть, будь ласка, трек-номер на [email protected] 💙
Добрий день. Шкода, що у вас склалось таке враження. Вибачаємося за затримку, 40 днів для авіа справді не є нормою, і ми розуміємо ваше обурення. Такі ситуації найчастіше пов’язані з перевезенням та обробкою на стороні авіаліній і митниці, але це не знімає з нас відповідальності за сервіс. Ми не маємо на меті вводити когось в оману, і ваш відгук передамо команді, щоб розібратись у причинах саме цієї затримки та уникати подібного надалі. Якщо надасте трек-номер, перевіримо докладно, де виник збій💙
Вже вдруге зіштовхнувсся з тим, що на митниці Міста "Россан" посилка з Китаю висить декілька тижнів без пояснень.Служба підтримки нічого конкретно не каже,тицяє пальцем в "Россан", мовляв звертайтесь до них(останні звісно ігнорують будь-які ваші звернення).Зате за доставку гроші просять одразу,без оплати в кабінети посилки не хде зі складу в Китаї. Наразі ні грошей, ні посилки я не бачу. Попередній раз... Читати відгук Вже вдруге зіштовхнувсся з тим, що на митниці Міста "Россан" посилка з Китаю висить декілька тижнів без пояснень.Служба підтримки нічого конкретно не каже,тицяє пальцем в "Россан", мовляв звертайтесь до них(останні звісно ігнорують будь-які ваші звернення).Зате за доставку гроші просять одразу,без оплати в кабінети посилки не хде зі складу в Китаї. Наразі ні грошей, ні посилки я не бачу. Попередній раз після звернень посилка таки рушила з митниці, але це мабуть було просто везіння. До всього ціну на доставку на один товар з однією вагою ставлять різну,що теж загадка. Для новачків оформити щось в рази складніше,аніж у інших перевізників(на сайті та в кабінеті взагалі застаріла адреса висить).
Переваги:
Якщо повезе- посилка доїде, на долар дешевше іншого відомого перевізника.
Адекватні оператори в службі підтримки онлайн(шкода цих людей)
Недоліки:
Абсолютна лотерея. Можете отримати,але не за 10-14днів,а за місяць літаком,або можете втратити гроші й посилку. Байдуже ставлення до клієнтів,як до холопів
Доброго дня! Дякуємо, що поділилися ситуацією. Нам дуже шкода, що ваші посилки затримуються на митниці та що ви не отримали чітких пояснень від підтримки - це не той рівень сервісу, який ми хочемо забезпечувати. Митні зупинки та перевірки повністю залежать від роботи митних органів, але ми завжди готові допомогти з уточненням інформації та пришвидшенням процесу, коли це можливо. Будь ласка, надайте трек-номери, перевіримо статуси, причини затримки та дамо максимально конкретну відповідь. Також передамо ваші зауваження щодо різниці в ціні, адреси та складності оформлення - це важливі моменти, над якими працюємо. Дякуємо, що повідомили, будемо робити сервіс кращим 💙
Це їхній лозунг компанії!!! Посилки конфісковують( без надання документів) раджу нікомууу не оплачувати посилки поки вони не прийдуть в Україну! Бо не буде у вас ні посилки і коштів за доставку! Посилка з 2 Листопада затримана на Митниці( Франкфурта?) до чого тут їхня митниця? Яке відношення посилки мають до цієї митниці! У нас є своя митниця!
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що у вас виникли складнощі з доставкою. Конфіскації відбуваються згідно з правилами митних органів країни відправлення або транзиту, а не компанії. Ми завжди надаємо підтримку і підтверджуючі документи для клієнтів. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки [email protected] з трек-номером посилки - ми перевіримо статус і допоможемо з вирішенням ситуації.
К сожалению приходится и мне написать негативный отзыв. с 2 числа висит посылка в Франкфурте. в поддержке говорят о том что в германии попал под досмотр целый рейс. и имеют право его задержать до 3 месяцев. те- я заплатила 15 долларов за кг- и никакой ответственности у компании перевозчика нет. там получилось- не от нас зависит.. гмм а содрать 15... Читати відгук К сожалению приходится и мне написать негативный отзыв. с 2 числа висит посылка в Франкфурте. в поддержке говорят о том что в германии попал под досмотр целый рейс. и имеют право его задержать до 3 месяцев. те- я заплатила 15 долларов за кг- и никакой ответственности у компании перевозчика нет. там получилось- не от нас зависит.. гмм а содрать 15 долларов за кг от вас зависит??.
Переваги:
да, бывает скорость доставки хорошая.
Недоліки:
если появляются задержки и непредвиденные ситуации- компания полностью абстрагируется от своих обязанностей и покупателю остается только обреченно ждать разрешения ситуации. ни о каких компенсациях речи не идет.
Доброго дня! Розуміємо ваше розчарування. На жаль, ситуація з оглядом рейсу у Франкфурті не залежить від перевізника чи Meest China: митні органи Німеччини дійсно можуть затримувати партію до 90 днів. Ми передаємо клієнтам інформацію, щойно її отримуємо. Будь ласка, напишіть на пошту [email protected] ваш трек-номер - перевіримо деталі по вашій відправці та дамо максимально точну інформацію щодо найближчих оновлень. Дякуємо, що поділилися досвідом - кожен відгук допомагає нам ставати кращими. 🙏
З вересня втратили 4-ри посилки - конфіскація. Без жодних документів і підтвердження. Просто ти маєш вірити на слово🤪. Посилка яка мала прибути 3-го листопада просто зникла))) її немає. Відповідь - чекайте 24 дні. Якщо не буде то тоді ми повернемо кошти- але не більше 100 доларів і не раніше ніж через 14 днів. В цілому ні грошей ні товару на... Читати відгук З вересня втратили 4-ри посилки - конфіскація. Без жодних документів і підтвердження. Просто ти маєш вірити на слово🤪. Посилка яка мала прибути 3-го листопада просто зникла))) її немає. Відповідь - чекайте 24 дні. Якщо не буде то тоді ми повернемо кошти- але не більше 100 доларів і не раніше ніж через 14 днів. В цілому ні грошей ні товару на сьогодні. За менш ніж три місяці робити -500 доларів. Найгірша служба доставки з Китаю
Доброго дня! Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яку вам довелося пережити. Розуміємо ваші емоції - втрата посилок та затримки справді викликають стрес, і ми шкодуємо, що ви зіштовхнулися з такими труднощами. Ми готові ще раз перевірити всі деталі по кожній вашій посилці, будь ласка, напишіть нам на [email protected] із вашими трек-номерами. Посилку, яка мала прибути 3 листопада, ми також перевіримо повторно. Нам дуже прикро, що ваш досвід виявився таким негативним, і ми хочемо зробити все можливе, щоб розібратися та повернути вам впевненість у сервісі. Будь ласка, дайте нам шанс розв’язати цю ситуацію. Показати 1 відповідь
Моя посилка MGRMY3003434568YQ потрапила на огляд митниці — стандартна ситуація, що була багато разів, жодної драми. Отримав рахунок на мито, сума — абсолютно довільна, «зі стелі». Зазвичай такі кейси успішно вирішувалися після подачі документів. Але не цього разу. В цей раз суму мита виставили ще до того, як я завантажив документи. Після завантаження документів у чат-боті росану — повне ігнорування.... Читати відгук Моя посилка MGRMY3003434568YQ потрапила на огляд митниці — стандартна ситуація, що була багато разів, жодної драми. Отримав рахунок на мито, сума — абсолютно довільна, «зі стелі». Зазвичай такі кейси успішно вирішувалися після подачі документів. Але не цього разу. В цей раз суму мита виставили ще до того, як я завантажив документи. Після завантаження документів у чат-боті росану — повне ігнорування. Жодної реакції. Повторні звернення на пошту, з тими ж документами — ігнорування. Написав відповідальній співробітниці Росану, Ірині Рорат. Отримав відповідь у стилі «пишіть на митницю» — тобто фактично «ідіть своєю дорогою, ми нічого робити не будемо». Зараз отримую лише смс від Міст Пошти з вимогою терміново сплатити мито, сума якого для мене досі є повною загадкою: на якій підставі так нараховано, яке саме рішення митниці, чому мої документи ніхто не розглянув — відповіді нуль. Перепрошую, але що це взагалі за рівень сервісу? Компанія повністю відмовляється виконувати свою роботу, ігнорує звернення клієнта, не надає жодних пояснень і при цьому шантажує поверненням посилки. Це просто дно.
Дякуємо, що поділилися ситуацією і щиро перепрошуємо за такий досвід. Нарахування мита до розгляду документів та ігнорування звернень - це не є нормою, і так не має бути. Щоб вирішити питання, будь ласка, надішліть номер відправлення та документи на [email protected] - ми передамо кейс на повторний перегляд і попросимо пріоритетну обробку. Вашу ситуацію точно не залишимо без рішення. З повагою, компанія Meest China💙
Замовив екіпірування для мотоциклу. Перед замовленням консультувався з приводу вартості доставки. Все влаштовувало. Зробив замовлення, сплатив, воно прийшло на склад. Почав оформлювати доставку, але мені пропонують тільки доставку авіа! Вартість доставки 52$, навіщо мені така доставка, якщо саме замовлення було зроблено на 82₴. Якщо така вартість, чому відразу не було сказано що доставка тільки авіа????
Дякуємо за відгук і перепрошуємо за неприємну ситуацію 🙏 З брендовими товарами діє важливе обмеження: морська доставка для них недоступна, тому система автоматично пропонує лише авіа. Через це вартість може бути вищою. Якщо надасте номер відправлення — перевіримо деталі саме вашої посилки та спробуємо запропонувати найкраще рішення. З повагою, компанія Meest China💙 Показати 2 відповіді
Щоразу, коли посилка потрапляє на перезважування чи додаткову перевірку, вона автоматично «зависає» на складі на 5–7 днів. І от знову ситуація повторюється. Моя посилка була готова до відправлення, але я попросила її перезважити, бо вага не збігалася із заявленою. Ще 03.11 мені відповіли, що вага вірна, і запитали, чи можна продовжити доставку. Я одразу підтвердила відправлення. Сьогодні вже 10.11, а... Читати відгук Щоразу, коли посилка потрапляє на перезважування чи додаткову перевірку, вона автоматично «зависає» на складі на 5–7 днів. І от знову ситуація повторюється. Моя посилка була готова до відправлення, але я попросила її перезважити, бо вага не збігалася із заявленою. Ще 03.11 мені відповіли, що вага вірна, і запитали, чи можна продовжити доставку. Я одразу підтвердила відправлення. Сьогодні вже 10.11, а посилка досі навіть не вилетіла зі складу!
Зверталась у підтримку «Міст Чайна» — користі нуль. Вони лише створюють стандартне звернення на склад, яке я можу зробити й сама з особистого кабінету. Сьогодні знову запитала, коли вже нарешті відправлять мою посилку — у відповідь отримала чергову шаблонну фразу: «посилка вирушить найближчим рейсом». Цю інформацію я й так бачу у себе в кабінеті.
Ціни на доставку зростають, а сервіс, на жаль, кульгає на обидві ноги. Дуже розчарована таким ставленням до клієнтів.
Дякуємо, що поділилися вашим досвідом 🙏 Нам шкода, що доставка затрималась і комунікація не виправдала очікувань. Ми вже передали ваш відгук на розгляд керівництву для покращення роботи складу та служби підтримки. Щоб ми могли перевірити ситуацію детальніше та пришвидшити відправлення, будь ласка, надішліть номер вашої посилки на адресу [email protected] ми обов’язково передамо запит на склад для уточнення причин затримки.
PL2868406KL00000G,кожну неділю кажуть доставка в кінці тижня .Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення» «посилка в процесі передачі» але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому... Читати відгук PL2868406KL00000G,кожну неділю кажуть доставка в кінці тижня .Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення» «посилка в процесі передачі» але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому доставка по місту займає 2 тижні довже ніж доставка з Китаю до Польші.Персональний менеджер не може вплинути на логістичні!вже кінець другого тижня,посилку досі не передали на доставку!
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію 🙏 Ми розуміємо, наскільки неприємно чекати, особливо коли доставка всередині міста затягується. Ваше відправлення PL2868406KL00000G уже передано у відділ логістики з позначкою термінового опрацювання. Ми зробимо все можливе, щоб посилка була доставлена найближчим часом. Також передали інформацію вашому персональному менеджеру, щоб надалі подібні ситуації не повторювались. Дякуємо за терпіння і що залишаєтесь з Meest China💙
Міст Пошта жахливий сервіс. Замовив товар у США номер відстеження забув внести в обліковий запис так як було кілька замовлень один пропустив. Посилання утилізували не продзвонивши, жодних рухів. Вдруге замовив за місяць вказав трек номер, але він пішов до іншої людини. Міст Експрес стверджує, що там був зазначений кабінет іншої людини скинули фото зі складу там на етикетці моє прізвище... Читати відгук Міст Пошта жахливий сервіс. Замовив товар у США номер відстеження забув внести в обліковий запис так як було кілька замовлень один пропустив. Посилання утилізували не продзвонивши, жодних рухів. Вдруге замовив за місяць вказав трек номер, але він пішов до іншої людини. Міст Експрес стверджує, що там був зазначений кабінет іншої людини скинули фото зі складу там на етикетці моє прізвище та ім'я, напевно це нікого не збентежило вже 2 тижні пишу листи дзвоню, всім у цій компанії начхати. Треба сказати, що ця компанія і по Україні працює огидно якщо з Китаю або звідки або прийшов вантаж 3-5 днів тримають на складі, потім відправляють назад ніколи з відділення не подзвонять, Нова пошта дзвонить хоча посилок у них в рази більше
Переваги:
Раньше плюсом была цена но сейчас они догнали Новую почту
Недоліки:
Теряют посылки, срок хранения на складе маленький,никогда не звонят. Укрпочта и те лучше работают.
Доброго дня! Нам щиро прикро, що у вас склалася така ситуація 😔 Звертаємо увагу, що доставка з США не входить до напрямків Meest China - ми працюємо лише з відправленнями з Китаю. Рекомендуємо звернутись до Meest Shopping (доставка з Європи, США та Канади): 📩 [email protected] 📞 +380503735343, +380673735343 Колеги зможуть перевірити вашу ситуацію та надати детальну консультацію.
В китае начали воровать догорие товары с посылок которые к ним приходят внутренний номер накладной 300053397161 с продавцом работаю уже давно претензий не было . пришел товар должно быть 20 штук . принимают 18 и все даже не создали фото и не поставили несоответсвие ( нет товара ) по двум товарам . Личний менеджер отвечает 1 раз в... Читати відгук В китае начали воровать догорие товары с посылок которые к ним приходят внутренний номер накладной 300053397161 с продавцом работаю уже давно претензий не было . пришел товар должно быть 20 штук . принимают 18 и все даже не создали фото и не поставили несоответсвие ( нет товара ) по двум товарам . Личний менеджер отвечает 1 раз в два дня . поддрержка вообще молчить сутками - не рекомендую!!!!
Доброго дня! Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми вже передали ваш запит особистому менеджеру для детальної перевірки та вирішення питання по накладній 300053397161. Він зв’яжеться з вами найближчим часом, щойно отримає оновлену інформацію. З повагою, компанія Meest China💙
PL2868406KL00000G,кожну неділю кажуть доставка в кінці тижня .Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення»але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому доставка по місту займає 2... Читати відгук PL2868406KL00000G,кожну неділю кажуть доставка в кінці тижня .Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення»але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому доставка по місту займає 2 тижні довже ніж доставка з Китаю до Польші
Розуміємо ваше обурення, така затримка справді неприпустима. Ваш запит уже передано ВІП-менеджеру для детальної перевірки причин затримки та пришвидшення доставки посилки PL2868406KL00000G. Очікуйте, будь ласка, зворотний зв’язок найближчим часом. Показати 1 відповідь
Замовила посилку з Китая до Польші PL2868406KL00000G в поштомат.Посилка з Китаю прибула за 11 днів.але при відстеженні вказано посилка перевищіла габарити ,та не влізла в поштомат.І з цього моменту пройшло вже 11 днів,але ії досі не відпраили мені курʼєром.Вона просто лежить на складі і не зрозуміло чого чекає.Вона не загублена,просто працівникам немає до неї діла і ніхто нікуди не... Читати відгук Замовила посилку з Китая до Польші PL2868406KL00000G в поштомат.Посилка з Китаю прибула за 11 днів.але при відстеженні вказано посилка перевищіла габарити ,та не влізла в поштомат.І з цього моменту пройшло вже 11 днів,але ії досі не відпраили мені курʼєром.Вона просто лежить на складі і не зрозуміло чого чекає.Вона не загублена,просто працівникам немає до неї діла і ніхто нікуди не спешить.Мені вона з Китаю прийшла за 11 днів,а тут доставку по місту не можуть організувати.
Доброго дня! Дякуємо, що повідомили про ситуацію. Ми вже передали ваш запит особистому менеджеру для перевірки деталей по посилці PL2868406KL00000G та подальшого вирішення питання з доставкою. Менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом. З повагою, компанія Meest China💙
Замовляв товар , під час формування було додано послугу зберегти фірмове пакування та відмова від курьерської коробки, під час отримання посилки було виявлено велику картонну коробку без жодних маркувань! Я створив звернення з проханням вирішити питання, на що менеджер мені відповів що склад розцінив це фірмовим пакуванням та ніяких порушень вони не виявили! Виходячи з цього ваша карго компанія будь-яке... Читати відгук Замовляв товар , під час формування було додано послугу зберегти фірмове пакування та відмова від курьерської коробки, під час отримання посилки було виявлено велику картонну коробку без жодних маркувань! Я створив звернення з проханням вирішити питання, на що менеджер мені відповів що склад розцінив це фірмовим пакуванням та ніяких порушень вони не виявили! Виходячи з цього ваша карго компанія будь-яке сміття може розцінити як фірмове пакування без жодних наслідків і клієнт має сплачувати за доставку цієї мокулатури
Доброго дня! Просимо вибачення за ситуацію 🙏Щоб ми могли детально перевірити обставини, будь ласка, напишіть на нашу електронну адресу [email protected] і вкажіть номер вашої посилки. Ми обов’язково розберемось і допоможемо вирішити питання.
Заказав доставку вудки. В сервіс була включена опція огляд. Так що на склад повинна була прийти не пошкоджена. На складі під час формування посилки була запакована у міцний поліетиленовий пакет (Рекомендація для м'яких і тендітних товарів). Але після розпакування виявилося, що 3 секції вудки переламані. Міцний пластиковий тубус в якому була запасна вершинка вудки сплющений. Питання, шо можна було... Читати відгук Заказав доставку вудки. В сервіс була включена опція огляд. Так що на склад повинна була прийти не пошкоджена. На складі під час формування посилки була запакована у міцний поліетиленовий пакет (Рекомендація для м'яких і тендітних товарів). Але після розпакування виявилося, що 3 секції вудки переламані. Міцний пластиковий тубус в якому була запасна вершинка вудки сплющений. Питання, шо можна було поставити на товар щоб мати такі пошкодження?
Нам дуже прикро, що ви отримали товар у пошкодженому стані 😔 Зважаючи на опис, найімовірніше, пошкодження сталися під час транспортування - навіть за наявності огляду на складі та пакування. Рекомендуємо звернутися на [email protected] із фото пошкодженого товару, упаковки та номером треку, щоб фахівці змогли провести перевірку та допомогти у вирішенні ситуації. З повагою, компанія Meest China💙
Дякуємо за ваш відгук! Ми розуміємо ваше занепокоєння. Інколи терміни доставки можуть змінюватись через зовнішні обставини (митниця, погодні умови, логістичні затримки суден). Ваш коментар передано службі підтримки для перевірки деталей і покращення інформування клієнтів. З повагою, компанія Meest China💙
Вийняли вміст посилки. У відділення як забирали не звернули увагу що посилка порожня ( вага вантажу біля 70 грам). Прийли додому і виявили що посилка просто розрізана була і вмісту немає. міст розводить руками - немає претензії при отриманні. Звісно тут наша помилка. Але факт залишається фактом - посилку вкрали/загубили.
Вітаємо! Нам щиро шкода, що ви зіштовхнулись із такою ситуацією 😔 Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки на пошту [email protected] , щоб ми могли детально перевірити цей випадок і допомогти у його вирішенні. З повагою, компанія Meest China💙
Дякуємо, що поділилися відгуком! 🙏 Передали інформацію щодо вашої заявки колегам зі служби підтримки, щоб перевірили деталі і допомогли вирішити ситуацію. З повагою, компанія Meest China💙
Господи, как же долго едут посылки! Первую я заказывала две недели назад — она приехала вовремя. Но со второй случилась проблема: почему-то её отправили на неверный адрес, хотя я его не указывала. Я сделала переадресацию, и теперь посылку должны доставить всего лишь на 1 км дальше — с ошибочного адреса до моего, который находится прямо напротив моего дома. Но уже... Читати відгук Господи, как же долго едут посылки! Первую я заказывала две недели назад — она приехала вовремя. Но со второй случилась проблема: почему-то её отправили на неверный адрес, хотя я его не указывала.
Я сделала переадресацию, и теперь посылку должны доставить всего лишь на 1 км дальше — с ошибочного адреса до моего, который находится прямо напротив моего дома. Но уже три дня её никак не могут привезти, хотя для этого нужно проехать всего километр.
У меня нет времени самой забирать её, а ждать дальше невозможно. Очень недовольна работой почты.
Доброго дня! Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, уточніть номер вашого відправлення або адресу відділення, щоб ми могли перевірити деталі доставки й допомогти якнайшвидше вирішити питання. З повагою, компанія Meest China💙
Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 я подала посылку на формирование, но счёт мне выставили только 29-го, его я сразу же оплатила. Жду отправку, но и 30-го, последний день перед китайскими праздниками, посылку так и не отправили. В службе поддержки меня "успокоили", что отправят уже после праздников, то есть почти через неделю! Спрашиваю по поводу возмещения за такую "доставку", ведь задержка... Читати відгук Моя посылка MGRMY3003575666YQ. Ещё 25.09 я подала посылку на формирование, но счёт мне выставили только 29-го, его я сразу же оплатила. Жду отправку, но и 30-го, последний день перед китайскими праздниками, посылку так и не отправили. В службе поддержки меня "успокоили", что отправят уже после праздников, то есть почти через неделю! Спрашиваю по поводу возмещения за такую "доставку", ведь задержка не по моей вине. Не моя вина, что у компании недостаточно сотрудников, плохая организация и т. д. … раз не успевают справляться с заказами. На что мне ответили: Не предусмотрено. Отстой!
Дякуємо, що поділилися відгуком. Ми перевірили інформацію - ваша посилка з трек-номером MGRMY3003575666YQ була відправлена 30 вересня, тобто до початку святкових вихідних у Китаї. Затримка могла бути пов’язана з високим навантаженням перед святами, але ми робимо все можливе, щоб мінімізувати такі ситуації й доставляти замовлення вчасно. З повагою, компанія Meest China💙
Користувався послугами Meest China давно, купував на Таобао комплекти фільтрів на автомобіль (4 фільтра комплект), все було чудово, замовив і забув на 2 місяці поки допливе... І от останнього разу, знову замовив 2 комплекти і 5 шайб вагою максимум 20 грам. Скомплектував посилку, і як раніше, забув на 2 місяці. І, пройшла посилка, в ній тільки шайби... Вартість доставки... Читати відгук Користувався послугами Meest China давно, купував на Таобао комплекти фільтрів на автомобіль (4 фільтра комплект), все було чудово, замовив і забув на 2 місяці поки допливе... І от останнього разу, знову замовив 2 комплекти і 5 шайб вагою максимум 20 грам. Скомплектував посилку, і як раніше, забув на 2 місяці. І, пройшла посилка, в ній тільки шайби... Вартість доставки 264 грн. За ці гроші, я по суті, купив китайське повітря. Як виявилось, фахівець виявив на фільтрі брендову назву. (Це вже десь 14 чи 15 комплект які я замовляв, точно такі і точно в такій упаковці). Може мене і повідомляли про цю ситуацію, але я не отримав цих повідомлень, напевно полетіли вони в спам... Мої фільтри (я ж їх купив), Mees China не повернули продавцю, не розділили на ті що з брендовою назвою і ті що без назви, не відправили літаком, а списали і утилізували !!! Зверніть увагу, не таможня конфіскувала, а китайський склад.
Дякуємо за ваш відгук і що поділилися досвідом. Звертаємо увагу, що брендові товари, навіть без написів у попередніх партіях, можуть бути визначені як бренд відповідно до правил. У таких випадках доставка морем неможлива. Якщо позначка «бренд» була застосована помилково, ми завжди готові її зняти після перевірки звернення. Рекомендуємо в подібних випадках одразу створювати запит через особистий кабінет або звертатись на пошту [email protected] , щоб повернути товар продавцю чи змінити спосіб доставки. Також повідомляємо про послугу "Перевірки", що дозволить виявити невідповідність по товару ще на китайському складі. З повагою, компанія Meest China💙
Вже другий рік користуюся доставкою товарів з Китаю через Meest China, і, на жаль, постійно стикаюся з проблемами. 🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді. 🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення... Читати відгук Вже другий рік користуюся доставкою товарів з Китаю через Meest China, і, на жаль, постійно стикаюся з проблемами.
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді. 🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення продавцю, адже відправка авіа такого “брендового” товару стає невигідною. Складається враження, що на складі діють як заманеться.
Щодо звернень на склад: замість обіцяних 5 робочих днів на відповідь доводиться чекати й по 10 днів. Це сильно затримує доставку замовлень і шкодить бізнесу. Вартість доставки теж нестабільна — то 16,1 $ за кг, то вже 17 $, при тому, що ніяких додаткових послуг (фото чи перевірка) я не замовляю.
Окремо хочу відзначити позитивну роботу служби підтримки в Україні — реагують швидко та ввічливо. Але проблема в тому, що навіть після звернення через них склад Meest так і не надає відповіді (мій випадок від 29.08.2025 р. досі без результату).
Загалом вирішувати проблемні ситуації через Meest China дуже складно, сервіс з боку складу — вкрай незадовільний. Тому змушена шукати альтернативні служби доставки.
Недоліки:
• На складі часто завищують вагу посилок.
• Безпідставно ставлять позначку “бренд” на ноунейм-товари.
• Відповіді від складу доводиться чекати значно довше, ніж обіцяні 5 днів (іноді й до 10).
• Нестабільна вартість доставки: різні суми за кг без додаткових послуг.
• Вирішення проблем через склад практично неможливе.
• Через затримки та непорозуміння втрачається час і замовлення стають невигідними.
Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації. Вартість авіадоставки становить 15 $/кг, при цьому додаткові послуги (перевірка, консолідація, пакування тощо) оплачуються окремо. Щодо позначки «бренд» - у разі сумнівів рекомендуємо звертатися до Служби підтримки та створювати звернення на склад. Якщо помилка була з нашого боку, ми обов’язково знімемо позначку. Термін опрацювання звернень складає 2-4 робочих дні. Якщо ж відповіді доводиться чекати довше, будь ласка, звертайтесь на офіційні канали комунікації, зокрема на електронну пошту [email protected] . З повагою, компанія Meest China💙 Показати 1 відповідь
Замовила з піндуду покришки на машину , Прийшли не ті на склад, я зробила звернення щоб мій товар повернули продавцю , відповідь була через тиждень а потім прислали трекномер і сказали зо товар повернули Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже... Читати відгук Замовила з піндуду покришки на машину , Прийшли не ті на склад, я зробила звернення щоб мій товар повернули продавцю , відповідь була через тиждень а потім прислали трекномер і сказали зо товар повернули Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже минув Ні грошей ні відповіді ‼️
Розуміємо ваші емоції і прикрість через таку ситуацію 🙏 удь ласка, напишіть деталі звернення та номер вашого замовлення на пошту [email protected] - наша команда обов’язково перевірить ситуацію та надасть відповідь. Дякуємо, що звернули увагу на проблему - для нас важливо зберігати довіру клієнтів і допомагати вирішувати навіть найскладніші випадки. 💙
Замовляла кросівки, вони просто вкрали їх, кошти ніхто не відшкодував. ((((!!!!!!! Кажуть нібито продавець не відправив кросівки , а відправив який лист бумаги Але ж ні Вони просто не вислали їх, і навіть той лист бумаги теж не вислали ахпх
Добрий день. Розуміємо ваші емоції 😔 Дякуємо, що поділилися відгуком. Радимо написати на нашу офіційну пошту 📩 [email protected] із номером вашої посилки - колеги зможуть перевірити ситуацію та надати офіційну відповідь. Ми обов’язково розглянемо вашу скаргу. З повагою, компанія Meest China💙
Почему как только в посылке хороший товар, его обязательно задержит таможня ( она же Росан) вы что специально ставите для них пометки, что тут хороший товар... и начинается ... отдайте посылку ! нарушены все сроки, посылка почти месяц держит Росан. Предоставьте документы. а не смс и обычные письма! предоставьте оф. документы!!! Это выглядит как мошенничество !
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Хочемо уточнити, що всі міжнародні відправлення проходять митне оформлення згідно з чинним законодавством. Компанія Meest China не має можливості впливати на рішення митних органів чи брокерських служб, які здійснюють перевірку. Для вирішення ситуації, будь ласка, надішліть деталі вашого відправлення (номер треку та копію отриманих повідомлень) на нашу офіційну пошту [email protected]. Ми допоможемо перевірити статус та надати всю можливу інформацію і супровідні документи. Ми завжди зацікавлені, щоб клієнти отримували свої посилки вчасно та у повному обсязі, тому зробимо все від нас залежне, аби прискорити процес. З повагою, Команда Meest China💙
Заказал руль на авто, выбрал Meest China — и это худшее решение, которое я мог принять! Такое ощущение, что им абсолютно плевать, что и как кладут в коробку. Главное, что они получили деньги за доставку — причём могут пересчитать её дважды: сначала выставят один счёт, потом другой типо размеры не такие или вес больше чем нужно. Вы прежде чем выставлять... Читати відгук Заказал руль на авто, выбрал Meest China — и это худшее решение, которое я мог принять! Такое ощущение, что им абсолютно плевать, что и как кладут в коробку. Главное, что они получили деньги за доставку — причём могут пересчитать её дважды: сначала выставят один счёт, потом другой типо размеры не такие или вес больше чем нужно. Вы прежде чем выставлять счет за доставку замеряйте нормально.
А когда посылка доходит до страны получателя, в дело вступают эти «клоуны» из компании Rosan — брокеры или кто они там. Которые тоже хотят заработать с вас. Забудьте про Meest China! Максимум, что через них можно перевозить — это товар дешевле 5 $, потому что если возьмёте что-то дороже, велик шанс, что оно просто не доедет: либо таможня заберёт, либо они насчитают доставку в 70 $. Не вижу смысла пользоваться этой почтой, когда есть другие, более клиентоориентированные сервисы
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і шкодуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Нам важливо розуміти деталі, щоб провести перевірку та надати пояснення по вашій посилці. Будь ласка, надішліть номер відправлення і детальний опис ситуації на нашу офіційну пошту [email protected] - інформацію буде передано у відповідний відділ для роз'яснення. Ми цінуємо кожного клієнта та працюємо над тим, щоб удосконалювати сервіс і уникати подібних випадків у майбутньому. З повагою, компанія Meest China💙
Соглашусь с предыдущим комментатором, что имеет место быть моральное давление на клиента. С раннего утра меня подняло сообщение от склада, что у меня запрещенный товар. Запрещенный, потому что "брендовый". Очень важно запомнить, что товар от 自典设计 BJD является "брендом". Причем товар с 27.07 пробыл на складе, и надпись на коробке никого не смущала, а теперь, когда ее запаковали в посылку... Читати відгук Соглашусь с предыдущим комментатором, что имеет место быть моральное давление на клиента. С раннего утра меня подняло сообщение от склада, что у меня запрещенный товар. Запрещенный, потому что "брендовый". Очень важно запомнить, что товар от 自典设计 BJD является "брендом". Причем товар с 27.07 пробыл на складе, и надпись на коробке никого не смущала, а теперь, когда ее запаковали в посылку внезапно смутила. Также меня обрадовали, что могут полностью изъять и все содержимое посылки с таким товаром. Видимо, находясь в одной коробке все "обрендивается". Причем мой запрос на стандартную проверку другого товара они обработать не могут, очень заняты. По всей видимости заняты поиском несуществующих брендов. Конечно, этот товар не является брендом, не является даже копией бренда, но это уже никого не волнует. Главное — нервы клиенту вытрепать. Ну даже если вы посчитали, что это бренд, предоставьте доказательства этому, подтверждение. А так и я могу сказать, что "дядя Петя" – это бренд, но оно брендом от этого не станет. И это уже не первый случай, когда склад с какого то "бодуна" ставит мне "бренд", а потом выясняется, что это никакой не бренд. Сейчас мне, конечно, ответит Meest, что им "очень жаль", что "они займутся". Но на этом все. Никто ничем не занимается, не реагирует, когда обращаешься в их [email protected]
Недоліки:
оооочень медленная работа склада; активность там, где ее не нужно и не просят; предоставление неподтвержденной информации, неудобная система запросов и обработки запросов, когда уже сами сотрудники путаются в товарах и лотах
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами та неприємними емоціями під час обробки вашого відправлення. Ми хочемо пояснити, що визначення товару як бренду здійснюється відповідно до митних вимог та правил перевезення, а не є особистою ініціативою співробітників складу. Якщо у вас є сумніви щодо правомірності віднесення певної продукції до брендової, ви завжди можете запросити підтверджуючі матеріали, звернувшись на офіційну адресу нашої підтримки [email protected], ми надамо всю наявну інформацію. Щодо вашого випадку, ми готові повторно перевірити класифікацію товару та надати роз’яснення по кожному пункту. Для цього, будь ласка, надішліть номер вашої накладної на вказану адресу підтримки. Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, оскільки він допомагає нам покращувати роботу, і обов’язково розглянемо внутрішньо описану вами ситуацію, щоб уникнути подібного в майбутньому. З повагою, Команда Meest China
Вітаємо вас на офіційній сторінці Meest China на otzyvua.net! Даною сторінкою керує служба клієнтської підтримки компанії Meest China. Мета сторінки - надавати консультації щодо доставки посилок та вантажів. ✖️Коментарі, який не містить трек-номерів, номерів замовлень, номерів заявок, номера особистого кабінету та інших ідентифікаційних даних клієнта, вважається неконструктивною критикою. Ми не... детальніше
КРИТИЧНИЙ ОГЛЯД РОБОТИ MEEST CHINA: ХРОНІЧНІ ЗАТРИМКИ ТА ВІДСУТНІСТЬ КОМПЕНСАЦІЇ
Проблеми з термінами (Посилки 1 та 2)
Я оформила доставку першої посилки 19 листопада 2025 року. Терміни доставки постійно змінювалися, а інформація про переміщення була мінімальною. Нарешті, 13 грудня 2025 року (майже через місяць!) вона надійшла на МАПП (місце міжнародного поштового обміну). Аналогічна ситуація із... Читати відгук Хочу поділитися своїм вкрай негативним досвідом користування послугами компанії Meest China (авіадоставка) наприкінці 2025 року.
Проблеми з термінами (Посилки 1 та 2)
Я оформила доставку першої посилки 19 листопада 2025 року. Терміни доставки постійно змінювалися, а інформація про переміщення була мінімальною. Нарешті, 13 грудня 2025 року (майже через місяць!) вона надійшла на МАПП (місце міжнародного поштового обміну). Аналогічна ситуація із постійними затримками була і з другою посилкою. Така непередбачуваність і зміна термінів роблять планування будь-яких замовлень через Meest просто неможливим.
Проблема 3: Посилка "Застрягла"
Найбільше занепокоєння викликає третя посилка. Вона була відправлена 2 грудня 2025 року, але досі, станом на 14 грудня, стоїть на митниці у Франкфурті. З 7 грудня жодних змін у статусі немає.
Я зверталася до операторів Meest, але не отримала жодної вичерпної чи чіткої відповіді. Не розумію, чи отримаю я взагалі цю посилку.
Ризики, Нерви та Фінансові Втрати
Ситуація ускладнюється тим, що, як відомо багатьом користувачам, Meest не надає жодної компенсації за конфісковані або втрачені товари.
На жаль, мені відомо, що в багатьох користувачів Meest затримані авіапосилки на огляд, а велика кількість товарів була конфіскована. Багато моїх знайомих потрапили на суми від 40 000 до 200 000 гривень.
На щастя, моя остання посилка не містить брендових речей і не перевищує 3000 грн. Але навіть ця сума, а також величезні втрати часу та нервів, є прямим збитком через ненадійну роботу логістичної служби.
Висновок
Я вкрай незадоволена роботою Meest China. Компанія не може забезпечити ані заявлені терміни, ані безпеку відправлень, ані якісну комунікацію з клієнтами. Наразі користування послугами Meest є лотереєю з дуже високими ризиками фінансових втрат, про що варто пам’ятати кожному потенційному клієнту.
Це просто жах
Менеджери не знає точної інформації за посилки , це дуже прикро . Лише одне чую про 90 днів!
Компенсації жодної немає, навіть якщо пройшло 90 днів і ти досі не отримав посилку !!!!
Море йду 3+ місяці, а ніяк не 52-56 днів як указано на сайті
Раніше теж були затримки і т.д, але... Читати відгук Море їде 3 місяці, постійно змінюється дата доставки. Оператори відповідають шаблонами "ми не несемо відповідальність за терміни". Самі оператори кажуть що перед Новим роком завжди затримки і при цьому кажуть що для них несподіванка що посилки їдуть так довго. Замовила подарунки новорічні які прийдуть в січні і будуть наактуальні. Нікому не рекомендую!!!!
Раніше теж були затримки і т.д, але тоді була політика рекламації за якою можна було отримати компенсацію, а зараз все переклали на клієнтів. Хочеться зекономити щоб хоч якось вийти під час війни, але компанія байдужа до клієнтів і орієнтуватися лише на гроші. Тарифи регулярно підвищувати вони не забувають
Не обращайтесь туда ни за что
Шкода, що у вас склалось таке враження. Вибачаємося за затримку, 40 днів для авіа справді не є нормою, і ми розуміємо ваше обурення. Такі ситуації найчастіше пов’язані з перевезенням та обробкою на стороні авіаліній і митниці, але це не знімає з нас відповідальності за сервіс. Ми не маємо на меті вводити когось в оману, і ваш відгук передамо команді, щоб розібратись у причинах саме цієї затримки та уникати подібного надалі. Якщо надасте трек-номер, перевіримо докладно, де виник збій💙
Посилки зникають,затримка на митниці
До всього ціну на доставку на один товар з однією вагою ставлять різну,що теж загадка. Для новачків оформити щось в рази складніше,аніж у інших перевізників(на сайті та в кабінеті взагалі застаріла адреса висить).
Оплатіть доставку і забудьте про посилку!
Посилка з 2 Листопада затримана на Митниці( Франкфурта?) до чого тут їхня митниця? Яке відношення посилки мають до цієї митниці! У нас є своя митниця!
авиа пустая трата денег и нервов. с 2 ноября посылка висит в Франкфурте.
Будь ласка, напишіть на пошту [email protected] ваш трек-номер - перевіримо деталі по вашій відправці та дамо максимально точну інформацію щодо найближчих оновлень. Дякуємо, що поділилися досвідом - кожен відгук допомагає нам ставати кращими. 🙏
Якщо хочете втрати гроші, нерви, час і репутацію замовляйте через них
Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яку вам довелося пережити. Розуміємо ваші емоції - втрата посилок та затримки справді викликають стрес, і ми шкодуємо, що ви зіштовхнулися з такими труднощами.
Ми готові ще раз перевірити всі деталі по кожній вашій посилці, будь ласка, напишіть нам на [email protected]
із вашими трек-номерами. Посилку, яка мала прибути 3 листопада, ми також перевіримо повторно. Нам дуже прикро, що ваш досвід виявився таким негативним, і ми хочемо зробити все можливе, щоб розібратися та повернути вам впевненість у сервісі. Будь ласка, дайте нам шанс розв’язати цю ситуацію. Показати 1 відповідь
Відгук про свіжий досвід із цим «сервісом». Посилка MGRMY3003434568YQ.
В цей раз суму мита виставили ще до того, як я завантажив документи. Після завантаження документів у чат-боті росану — повне ігнорування.... Читати відгук Моя посилка MGRMY3003434568YQ потрапила на огляд митниці — стандартна ситуація, що була багато разів, жодної драми. Отримав рахунок на мито, сума — абсолютно довільна, «зі стелі». Зазвичай такі кейси успішно вирішувалися після подачі документів. Але не цього разу.
В цей раз суму мита виставили ще до того, як я завантажив документи. Після завантаження документів у чат-боті росану — повне ігнорування. Жодної реакції. Повторні звернення на пошту, з тими ж документами — ігнорування.
Написав відповідальній співробітниці Росану, Ірині Рорат. Отримав відповідь у стилі «пишіть на митницю» — тобто фактично «ідіть своєю дорогою, ми нічого робити не будемо».
Зараз отримую лише смс від Міст Пошти з вимогою терміново сплатити мито, сума якого для мене досі є повною загадкою: на якій підставі так нараховано, яке саме рішення митниці, чому мої документи ніхто не розглянув — відповіді нуль.
Перепрошую, але що це взагалі за рівень сервісу? Компанія повністю відмовляється виконувати свою роботу, ігнорує звернення клієнта, не надає жодних пояснень і при цьому шантажує поверненням посилки.
Це просто дно.
Щоб вирішити питання, будь ласка, надішліть номер відправлення та документи на [email protected]
- ми передамо кейс на повторний перегляд і попросимо пріоритетну обробку. Вашу ситуацію точно не залишимо без рішення. З повагою, компанія Meest China💙
Шахрайство!
З брендовими товарами діє важливе обмеження: морська доставка для них недоступна, тому система автоматично пропонує лише авіа. Через це вартість може бути вищою.
Якщо надасте номер відправлення — перевіримо деталі саме вашої посилки та спробуємо запропонувати найкраще рішення. З повагою, компанія Meest China💙 Показати 2 відповіді
Міст Чайна: підвищили ціни, а сервіс лише погіршується
Сьогодні вже 10.11, а... Читати відгук Щоразу, коли посилка потрапляє на перезважування чи додаткову перевірку, вона автоматично «зависає» на складі на 5–7 днів. І от знову ситуація повторюється. Моя посилка була готова до відправлення, але я попросила її перезважити, бо вага не збігалася із заявленою. Ще 03.11 мені відповіли, що вага вірна, і запитали, чи можна продовжити доставку. Я одразу підтвердила відправлення.
Сьогодні вже 10.11, а посилка досі навіть не вилетіла зі складу!
Зверталась у підтримку «Міст Чайна» — користі нуль. Вони лише створюють стандартне звернення на склад, яке я можу зробити й сама з особистого кабінету. Сьогодні знову запитала, коли вже нарешті відправлять мою посилку — у відповідь отримала чергову шаблонну фразу: «посилка вирушить найближчим рейсом». Цю інформацію я й так бачу у себе в кабінеті.
Ціни на доставку зростають, а сервіс, на жаль, кульгає на обидві ноги. Дуже розчарована таким ставленням до клієнтів.
Нам шкода, що доставка затрималась і комунікація не виправдала очікувань. Ми вже передали ваш відгук на розгляд керівництву для покращення роботи складу та служби підтримки.
Щоб ми могли перевірити ситуацію детальніше та пришвидшити відправлення, будь ласка, надішліть номер вашої посилки на адресу [email protected] ми обов’язково передамо запит на склад для уточнення причин затримки.
Жахлива комунікація та вирішення питань
.Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення» «посилка в процесі передачі» але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому... Читати відгук PL2868406KL00000G,кожну неділю кажуть доставка в кінці тижня
.Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення» «посилка в процесі передачі» але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому доставка по місту займає 2 тижні довже ніж доставка з Китаю до Польші.Персональний менеджер не може вплинути на логістичні!вже кінець другого тижня,посилку досі не передали на доставку!
Ми розуміємо, наскільки неприємно чекати, особливо коли доставка всередині міста затягується. Ваше відправлення PL2868406KL00000G уже передано у відділ логістики з позначкою термінового опрацювання. Ми зробимо все можливе, щоб посилка була доставлена найближчим часом. Також передали інформацію вашому персональному менеджеру, щоб надалі подібні ситуації не повторювались. Дякуємо за терпіння і що залишаєтесь з Meest China💙
Мист Почта Шоппинг ужасній сервис
Нам щиро прикро, що у вас склалася така ситуація 😔 Звертаємо увагу, що доставка з США не входить до напрямків Meest China - ми працюємо лише з відправленнями з Китаю. Рекомендуємо звернутись до Meest Shopping (доставка з Європи, США та Канади):
📩 [email protected]
📞 +380503735343, +380673735343
Колеги зможуть перевірити вашу ситуацію та надати детальну консультацію.
В китае начали воровать догорие товары с посылок которые к ним приходят
Посилка прибула на склад,але її не доставляють мені
.Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення»але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому доставка по місту займає 2... Читати відгук PL2868406KL00000G,кожну неділю кажуть доставка в кінці тижня
.Посилка на вашому складі з 24.10 ,персональний менеджер каже «передали запит на пришвидшення»але ці запити нічого взагалі не дають!!!доставка по місту займає 1 годину,навідь не день!11 днів не можуть передати курʼєру .Ні лист в підтримку ні персональний менеджер ,для віп клієнтів,яким я є 017095,нічого не допомагає!дайте відповідь чому доставка по місту займає 2 тижні довже ніж доставка з Китаю до Польші
Посилку не доставляють
Проблемна посилка
Товар прийшов пошкоджений
Міцний пластиковий тубус в якому була запасна вершинка вудки сплющений.
Питання, шо можна було... Читати відгук Заказав доставку вудки. В сервіс була включена опція огляд. Так що на склад повинна була прийти не пошкоджена. На складі під час формування посилки була запакована у міцний поліетиленовий пакет (Рекомендація для м'яких і тендітних товарів). Але після розпакування виявилося, що 3 секції вудки переламані.
Міцний пластиковий тубус в якому була запасна вершинка вудки сплющений.
Питання, шо можна було поставити на товар щоб мати такі пошкодження?
Зважаючи на опис, найімовірніше, пошкодження сталися під час транспортування - навіть за наявності огляду на складі та пакування.
Рекомендуємо звернутися на [email protected]
із фото пошкодженого товару, упаковки та номером треку, щоб фахівці змогли провести перевірку та допомогти у вирішенні ситуації. З повагою, компанія Meest China💙
Не відповідність термінів доставки
Вийняли вміст посилки!
06.10 була подана заявка на зміну способа доставки 78945005496956 вона досі не виконана
Передали інформацію щодо вашої заявки колегам зі служби підтримки, щоб перевірили деталі і допомогли вирішити ситуацію. З повагою, компанія Meest China💙
Плохая робота почты
Я сделала переадресацию, и теперь посылку должны доставить всего лишь на 1 км дальше — с ошибочного адреса до моего, который находится прямо напротив моего дома. Но уже... Читати відгук Господи, как же долго едут посылки! Первую я заказывала две недели назад — она приехала вовремя. Но со второй случилась проблема: почему-то её отправили на неверный адрес, хотя я его не указывала.
Я сделала переадресацию, и теперь посылку должны доставить всего лишь на 1 км дальше — с ошибочного адреса до моего, который находится прямо напротив моего дома. Но уже три дня её никак не могут привезти, хотя для этого нужно проехать всего километр.
У меня нет времени самой забирать её, а ждать дальше невозможно. Очень недовольна работой почты.
Обман и наплевательское отношение
З повагою, компанія Meest China💙
Будьте обережні і уважні з цією фірмою
, щоб повернути товар продавцю чи змінити спосіб доставки. Також повідомляємо про послугу "Перевірки", що дозволить виявити невідповідність по товару ще на китайському складі.
З повагою, компанія Meest China💙
Склад Meest China працює абияк
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді.
🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення... Читати відгук Вже другий рік користуюся доставкою товарів з Китаю через Meest China, і, на жаль, постійно стикаюся з проблемами.
🔹 Часто завищують вагу посилки, ніж є насправді.
🔹 Ставлять позначку “бренд”, навіть якщо товар ноунейм. Наприклад: двічі замовляла однаковий конструктор — ніякого бренду не було. На третій раз цей же конструктор чомусь уже визначили як “бренд”. Через це доводиться робити повернення продавцю, адже відправка авіа такого “брендового” товару стає невигідною. Складається враження, що на складі діють як заманеться.
Щодо звернень на склад: замість обіцяних 5 робочих днів на відповідь доводиться чекати й по 10 днів. Це сильно затримує доставку замовлень і шкодить бізнесу. Вартість доставки теж нестабільна — то 16,1 $ за кг, то вже 17 $, при тому, що ніяких додаткових послуг (фото чи перевірка) я не замовляю.
Окремо хочу відзначити позитивну роботу служби підтримки в Україні — реагують швидко та ввічливо. Але проблема в тому, що навіть після звернення через них склад Meest так і не надає відповіді (мій випадок від 29.08.2025 р. досі без результату).
Загалом вирішувати проблемні ситуації через Meest China дуже складно, сервіс з боку складу — вкрай незадовільний. Тому змушена шукати альтернативні служби доставки.
. З повагою, компанія Meest China💙 Показати 1 відповідь
обманюють і обкрадають , на запити не відповідають
Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже... Читати відгук Замовила з піндуду покришки на машину , Прийшли не ті на склад, я зробила звернення щоб мій товар повернули продавцю , відповідь була через тиждень а потім прислали трекномер і сказали зо товар повернули
Продавець пише що нічого не отримував і що адреса вказана не вірно , я знов створила запит ) відповіді немає 2 тижня строк повернення вже минув
Ні грошей ні відповіді ‼️
удь ласка, напишіть деталі звернення та номер вашого замовлення на пошту [email protected] - наша команда обов’язково перевірить ситуацію та надасть відповідь. Дякуємо, що звернули увагу на проблему - для нас важливо зберігати довіру клієнтів і допомагати вирішувати навіть найскладніші випадки. 💙
Крадуть посилки
Кажуть нібито продавець не відправив кросівки , а відправив який лист бумаги
Але ж ні
Вони просто не вислали їх, і навіть той лист бумаги теж не вислали ахпх
Отдайте посылку. Хватит уже шантажировать таможней.
Дякуємо за ваш відгук. Хочемо уточнити, що всі міжнародні відправлення проходять митне оформлення згідно з чинним законодавством. Компанія Meest China не має можливості впливати на рішення митних органів чи брокерських служб, які здійснюють перевірку.
Для вирішення ситуації, будь ласка, надішліть деталі вашого відправлення (номер треку та копію отриманих повідомлень) на нашу офіційну пошту [email protected]. Ми допоможемо перевірити статус та надати всю можливу інформацію і супровідні документи.
Ми завжди зацікавлені, щоб клієнти отримували свої посилки вчасно та у повному обсязі, тому зробимо все від нас залежне, аби прискорити процес.
З повагою, Команда Meest China💙
Не пользуйтесь этой доставкой!!!
А когда посылка доходит до страны получателя, в дело вступают эти «клоуны» из компании Rosan — брокеры или кто они там. Которые тоже хотят заработать с вас. Забудьте про Meest China! Максимум, что через них можно перевозить — это товар дешевле 5 $, потому что если возьмёте что-то дороже, велик шанс, что оно просто не доедет: либо таможня заберёт, либо они насчитают доставку в 70 $. Не вижу смысла пользоваться этой почтой, когда есть другие, более клиентоориентированные сервисы
Дякуємо за ваш відгук і шкодуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Нам важливо розуміти деталі, щоб провести перевірку та надати пояснення по вашій посилці.
Будь ласка, надішліть номер відправлення і детальний опис ситуації на нашу офіційну пошту [email protected] - інформацію буде передано у відповідний відділ для роз'яснення.
Ми цінуємо кожного клієнта та працюємо над тим, щоб удосконалювати сервіс і уникати подібних випадків у майбутньому.
З повагою, компанія Meest China💙
Ужасная работа склада в Китае
Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такими труднощами та неприємними емоціями під час обробки вашого відправлення.
Ми хочемо пояснити, що визначення товару як бренду здійснюється відповідно до митних вимог та правил перевезення, а не є особистою ініціативою співробітників складу. Якщо у вас є сумніви щодо правомірності віднесення певної продукції до брендової, ви завжди можете запросити підтверджуючі матеріали, звернувшись на офіційну адресу нашої підтримки [email protected], ми надамо всю наявну інформацію.
Щодо вашого випадку, ми готові повторно перевірити класифікацію товару та надати роз’яснення по кожному пункту. Для цього, будь ласка, надішліть номер вашої накладної на вказану адресу підтримки.
Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, оскільки він допомагає нам покращувати роботу, і обов’язково розглянемо внутрішньо описану вами ситуацію, щоб уникнути подібного в майбутньому.
З повагою, Команда Meest China