Добрий день. Хочу поділитися своїм враженням про перевізника Євроклуб. 1. Сама компанія не погана, не можу сказати що найкраща, але з 10 балів 8 заслуговує. 2. Автобуси не завжди відповідають європейським стандартам. 3. І саме головне це ВОДІЇ. Я їжджу цим перевізником з 2022р., раз на рік або два рази на рік напрямок один Київ-Ганновер, і за весь цей час було тільки три екіпажі які були привітні та допомагали пасажирам, навіть коли були проблеми на митниці вони не кидали, а навпаки допомагали розв'язати питання і їхали всі далі, це дійсно поїздки були приємними не зважаючі навіть на поганий стан автобуса. Під час останньої подорожі була пошкоджена валіза, я запитала хто мені відшкодує пошкодження на що водій відповів що у них мало місця в багажному відділенні, хоча автобус був не повністю укомплектований людьми і у більшості пасажирів було тільки по одній валізі, і валіза мала вигляд наче вона побувала на будівництві вся в білому нальоті /фото підкріпила/, також не об'являли зупинки ніякої інформації не надавали. Рейс Відправлення: 07.09.2025 12:20 > Ганновер (Центральний автовокзал (Рундештрассе, 12))Автобус: Mersedes AI5121TA. ( +380678294331 //+491728570185 ) Сподіваюся ви відреагуєте на моє звернення і проведете інструктаж з водіями. Дякую. Але хочу висловити слова подяки водіям з якими їхали в Ганновер, дуже ввічливі допомагали з валізами і пропонували чай, каву, але якраз автобус був жахливий дві розетки і туалет такий що запахи що сам стан убогий /бо старий/ Рейс Відправлення: 31.08.2025 07:50 > Київ (А/c «Київ», біля залізничного вокзалу (С. Петлюри, 32) платф 11-17) Автобус: VDL КЕВ 5000. ( UA: +380673095530 | DE: 491728891418 )
Переваги:
Квитки завжди доступні і цінова політика гарна автопарк 50 на 50
Шановна Oksana, дякуємо за розгорнутий відгук і за те, що користуєтеся послугами нашої компанії вже кілька років. Нам приємно, що Ви відзначили роботу окремих наших водіїв, але водночас щиро шкодуємо, що під час останньої поїздки Ви зіткнулися з нерпиємними ситуаціями.
Щоб ми могли детальніше розглянути випадок з пошкодженим багажем та вжити необхідних заходів, просимо Вас надіслати офіційний запит на електронну адресу: [email protected]. Будь ласка, прикріпіть, фото валізи та короткий опис ситуації (дату рейсу, номер автобуса, напрямок). Це допоможе нам швидше провести перевірку та надати Вам відповідь.
Ми цінуємо Ваш відгук і зробимо все можливе, аби подібні випадки більше не повторювалися.
Водії даного перевізника - Відгуки про Компания Euroclub
1. Сама компанія не погана, не можу сказати що найкраща, але з 10 балів 8 заслуговує.
2. Автобуси не завжди відповідають європейським стандартам.
3. І саме головне це ВОДІЇ. Я їжджу цим перевізником з 2022р., раз на рік або два рази на рік напрямок один Київ-Ганновер, і за весь цей час було тільки три екіпажі які були привітні та допомагали пасажирам, навіть коли були проблеми на митниці вони не кидали, а навпаки допомагали розв'язати питання і їхали всі далі, це дійсно поїздки були приємними не зважаючі навіть на поганий стан автобуса. Під час останньої подорожі була пошкоджена валіза, я запитала хто мені відшкодує пошкодження на що водій відповів що у них мало місця в багажному відділенні, хоча автобус був не повністю укомплектований людьми і у більшості пасажирів було тільки по одній валізі, і валіза мала вигляд наче вона побувала на будівництві вся в білому нальоті /фото підкріпила/, також не об'являли зупинки ніякої інформації не надавали.
Рейс Відправлення: 07.09.2025 12:20 > Ганновер (Центральний автовокзал (Рундештрассе, 12))Автобус: Mersedes AI5121TA. ( +380678294331 //+491728570185 )
Сподіваюся ви відреагуєте на моє звернення і проведете інструктаж з водіями. Дякую.
Але хочу висловити слова подяки водіям з якими їхали в Ганновер, дуже ввічливі допомагали з валізами і пропонували чай, каву, але якраз автобус був жахливий дві розетки і туалет такий що запахи що сам стан убогий /бо старий/
Рейс Відправлення: 31.08.2025 07:50 > Київ (А/c «Київ», біля залізничного вокзалу (С. Петлюри, 32) платф 11-17) Автобус: VDL КЕВ 5000. ( UA: +380673095530 | DE: 491728891418 )
відгук
Коментарі до відгуку
Щоб ми могли детальніше розглянути випадок з пошкодженим багажем та вжити необхідних заходів, просимо Вас надіслати офіційний запит на електронну адресу: [email protected]. Будь ласка, прикріпіть, фото валізи та короткий опис ситуації (дату рейсу, номер автобуса, напрямок). Це допоможе нам швидше провести перевірку та надати Вам відповідь.
Ми цінуємо Ваш відгук і зробимо все можливе, аби подібні випадки більше не повторювалися.