4-5.01.24 по рейсу Кьольн-Київ. Водій в Рівному на зупинці не хотів відкривати мені двері, тому що я на 1 хв затрмалася в туалет, бо там була черга. Моя сусідка просила його мене почекати, але він все рівно закрив двері і вже рушив. З моїми речами та грошима в салоні! На її прохання він з нею грубо розмовляв. Була велика вірогідність залишити мене в місті без грошей і речей. Це дуже жосткоко по відношенню до клієнтів! 1 згоден
Багато разів їздила з Євроклуб, то водії себе так ніколи без причини не поводили. Лише у випадку коли пасажири нехтують їх вказівками та затримують всіх із за своєї безвідповідальнності вони можуть трохи заставити пришвидшетись. Але знаючи все з власного досвіду, бо їздила вже більше 20 разів за останні декілька років з ними, то в житті не повірю, що водій би поїхав не почекавши пасажира. Є різні ситуації, але в пасажирів теж має бути відповідальна поведінка. Як думаєте потяг чи літак вас чекав би? Звісно ні.
А в автобусі крім вас ще мінімум 50 людей, чому вони повинні всі чекати. Тим більше в усіх автобусах Євроклуб, я впевнена, є туалет. Пора вже починати змінюватись, а не хаяти всіх за свій провтик. Тим паче чуть не поїхали це не рахується))) От я навпаки рекомендую цю компанію та хочу виразити вдячність водіям за їх професіоналізм. Особливо мені подобаються хлопці автобусу з номерами 4100. Всі водії Євроклубу гарні, але ці найкращі.
Складається враження, що Ви співробітник фірми і швидко реагуєте на негативні відгуки, бо їх на компанію вже багатенько зібралося в інтеренті.
Якщо людина запізнюється на літак чи потяг на посадочній станції- то проблема людини, але якщо водій автобуса САМ всім в автобусі говорить не ходіть в туалет, бо він забивається швидко і ти виходиш спеціально на вулицю, а тебе поттм з твоїми речами і грошима залишаються на вулиці в незнайомому місті - ото вже безвидповідальність водія, тим більше, що сусідка по кріслу його попросила почекати пару хвилин. Причин не чекати не було, адже автобус навіть їхав поперед роздкладу на 30 хв. Ми ні на грам не запізнювалися. Компанія Евроклуб має на таку поведінку звернути увагу, щоб їх не ганьдьбили такі водії.
Пані, у вас хибне враження. Я не буду з Вами сперечатись. Свою думку висловила і реально це не моя особиства позиція, а загальноприйняті норми під час поїздки. Якщо вам є з чим порівнювати, то рівень послуг Євроклубу очевидео найкращий. Знову ж таки, це моє бачення.
Пані, я добре знаю як працюють наймані люди для залагодження неправомірних дій компанії в інтернеті відповідаючи на негативні відгуки, у Вас гарно це виходить.
залишають клієнтів на зупинці і їдуть з їх речами та грошима далі - ненедійний перевізник! - Відгуки про Компания Euroclub
Водій в Рівному на зупинці не хотів відкривати мені двері, тому що я на 1 хв затрмалася в туалет, бо там була черга. Моя сусідка просила його мене почекати, але він все рівно закрив двері і вже рушив. З моїми речами та грошима в салоні! На її прохання він з нею грубо розмовляв. Була велика вірогідність залишити мене в місті без грошей і речей. Це дуже жосткоко по відношенню до клієнтів!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
А в автобусі крім вас ще мінімум 50 людей, чому вони повинні всі чекати. Тим більше в усіх автобусах Євроклуб, я впевнена, є туалет. Пора вже починати змінюватись, а не хаяти всіх за свій провтик. Тим паче чуть не поїхали це не рахується))) От я навпаки рекомендую цю компанію та хочу виразити вдячність водіям за їх професіоналізм. Особливо мені подобаються хлопці автобусу з номерами 4100. Всі водії Євроклубу гарні, але ці найкращі.
Якщо людина запізнюється на літак чи потяг на посадочній станції- то проблема людини, але якщо водій автобуса САМ всім в автобусі говорить не ходіть в туалет, бо він забивається швидко і ти виходиш спеціально на вулицю, а тебе поттм з твоїми речами і грошима залишаються на вулиці в незнайомому місті - ото вже безвидповідальність водія, тим більше, що сусідка по кріслу його попросила почекати пару хвилин. Причин не чекати не було, адже автобус навіть їхав поперед роздкладу на 30 хв. Ми ні на грам не запізнювалися. Компанія Евроклуб має на таку поведінку звернути увагу, щоб їх не ганьдьбили такі водії.
З повагою до Вашої роботи.