залишають клієнтів на зупинці і їдуть з їх речами та грошима далі - ненедійний перевізник! - Отзывы о Компания Euroclub

Компания Euroclub
Отзыв написан 7 января, 2024 год 449 просмотров
4-5.01.24 по рейсу Кьольн-Київ.
Водій в Рівному на зупинці не хотів відкривати мені двері, тому що я на 1 хв затрмалася в туалет, бо там була черга. Моя сусідка просила його мене почекати, але він все рівно закрив двері і вже рушив. З моїми речами та грошима в салоні! На її прохання він з нею грубо розмовляв. Була велика вірогідність залишити мене в місті без грошей і речей. Це дуже жосткоко по відношенню до клієнтів!

1 согласен



Комментарии к отзыву

Olha 10 января, 2024 год
Багато разів їздила з Євроклуб, то водії себе так ніколи без причини не поводили. Лише у випадку коли пасажири нехтують їх вказівками та затримують всіх із за своєї безвідповідальнності вони можуть трохи заставити пришвидшетись. Але знаючи все з власного досвіду, бо їздила вже більше 20 разів за останні декілька років з ними, то в житті не повірю, що водій би поїхав не почекавши пасажира. Є різні ситуації, але в пасажирів теж має бути відповідальна поведінка. Як думаєте потяг чи літак вас чекав би? Звісно ні.

А в автобусі крім вас ще мінімум 50 людей, чому вони повинні всі чекати. Тим більше в усіх автобусах Євроклуб, я впевнена, є туалет. Пора вже починати змінюватись, а не хаяти всіх за свій провтик. Тим паче чуть не поїхали це не рахується))) От я навпаки рекомендую цю компанію та хочу виразити вдячність водіям за їх професіоналізм. Особливо мені подобаються хлопці автобусу з номерами 4100. Всі водії Євроклубу гарні, але ці найкращі.
Nadia 10 января, 2024 год
Складається враження, що Ви співробітник фірми і швидко реагуєте на негативні відгуки, бо їх на компанію вже багатенько зібралося в інтеренті.

Якщо людина запізнюється на літак чи потяг на посадочній станції- то проблема людини, але якщо водій автобуса САМ всім в автобусі говорить не ходіть в туалет, бо він забивається швидко і ти виходиш спеціально на вулицю, а тебе поттм з твоїми речами і грошима залишаються на вулиці в незнайомому місті - ото вже безвидповідальність водія, тим більше, що сусідка по кріслу його попросила почекати пару хвилин. Причин не чекати не було, адже автобус навіть їхав поперед роздкладу на 30 хв. Ми ні на грам не запізнювалися. Компанія Евроклуб має на таку поведінку звернути увагу, щоб їх не ганьдьбили такі водії.
Olha 26 февраля, 2024 год
Пані, у вас хибне враження. Я не буду з Вами сперечатись. Свою думку висловила і реально це не моя особиства позиція, а загальноприйняті норми під час поїздки. Якщо вам є з чим порівнювати, то рівень послуг Євроклубу очевидео найкращий. Знову ж таки, це моє бачення.
Nadia 26 февраля, 2024 год
Пані, я добре знаю як працюють наймані люди для залагодження неправомірних дій компанії в інтернеті відповідаючи на негативні відгуки, у Вас гарно це виходить.

З повагою до Вашої роботи.
Олександр 10 января, 2024 год
Співробітник Євроклаб детектед
Olha 26 февраля, 2024 год
Детектив Шерлок Холмс з надійним помічником Доктором Ватсоном
Олександр 30 апреля, 2024 год
Вы думаете-никто не замечает как вы под каждым правдивым негативным отзывом о компании пишет свое "опровержение"? Это просто смешно выглядит...


Компания Euroclub
Все отзывы

3.6 5
615 отзывов / 37573 просмотра
Пассажирские перевозки
Atlas Travel Bus
Atlas Travel Bus

Рейтинг: 3.7
28 отзывов
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1082 отзыва
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
955 отзывов
Kantol (Кантол)
Kantol (Кантол)

Рейтинг: 2.9
1633 отзыва
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
796 отзывов
Toco Bus
Toco Bus

Рейтинг: 4.4
2117 отзывов
Lex club перевозчик
Lex club перевозчик

Рейтинг: 2.8
32 отзыва
SAV.O.BUS
SAV.O.BUS

Рейтинг: 2.9
275 отзывов
Перевозчик ООО СанСан
Перевозчик ООО СанСан

Рейтинг: 2.8
113 отзывов