За 2 роки завжди вистачало безлім, а зараз беруть кошти великі а по факту на 4 тижні не вистачає інтернету!!!! Що ж це за безлім???? Жахлива стала компанія!!! Стягають плату за ніщо по факту!!! 😡😡😡😡😡
Найгірша мережа в Україні! Живемо у 21 столітті і не можемо звичайно користуватися мобільним інтернетом коли вимикають світло,та де таке писано? За 3 роки повномасштабного вторгнення Ви не зробили абсолютно нічого для покращення якості зв'язку та доступу до мережі,в тільки гірше стало. Після 01:00 ночі взагалі "E",чи це нормально що люди не можуть зайти і в будь-який час подивитися новини... Читати відгук Найгірша мережа в Україні! Живемо у 21 столітті і не можемо звичайно користуватися мобільним інтернетом коли вимикають світло,та де таке писано? За 3 роки повномасштабного вторгнення Ви не зробили абсолютно нічого для покращення якості зв'язку та доступу до мережі,в тільки гірше стало. Після 01:00 ночі взагалі "E",чи це нормально що люди не можуть зайти і в будь-який час подивитися новини та графік відключень? Ви просто всі там нелюди які наживаються на людському горі. Нехай у вас не буде ні світла,ні води,ні опалення,ні нормального життя,ні доступу в Інтернет,ні зв'язку для того щоб зв'язатися з рідними. Нормальний у вас розклад: тариф вверх,якість вниз. Супер, нічого не сказати. Люди платять кошти,які майже кожен місяць ростуть вверх і взагалі не ясно за що. Ганьба Вам.
Ці півні постійно піднімають тарифи,а якість тільки падає.При вимкненні світла інтернет тухне,зв'язок ніякий. Я плачу гроші і це не моя проблема що нема зв'язку.
Я спеціально поповнила счет заранее щоб коли закінчується таріф щоб списало а ви зробили так щоб списало деньги вместо того щоб обновити пакеть Це треш якщо закінчуются мгб треба робити так щоб обновило пакет а не просто жерло деньги це обсурт навіщо так робити Вам може и плюс а іншим ні .... В мене вай фай вдома... Читати відгук Я спеціально поповнила счет заранее щоб коли закінчується таріф щоб списало а ви зробили так щоб списало деньги вместо того щоб обновити пакеть Це треш якщо закінчуются мгб треба робити так щоб обновило пакет а не просто жерло деньги це обсурт навіщо так робити Вам може и плюс а іншим ні .... В мене вай фай вдома стоит там є на счету и я подовала заявку и вже 3 день мовчать нифіга не делают деньги згорають так ще блін на телефоне так же деньги жрут а тольку немає
Думали, що платите за зв’язок? Ні. Ви платите за PR-машину, яка збирає мільярди донатів, ховає їх у чорну діру "соціальних інвестицій" і при цьому не може забезпечити елементарний VoLTE без "вайт-листа". 1. Мільярд доларів — є. Модернізації мережі — нема. VEON хизується $1 млрд інвестицій в Україну (2023–2027). Куди пішли? У вежі? У Uklon? У зарплати топ-менеджерам? А мережа падає... Читати відгук Думали, що платите за зв’язок? Ні. Ви платите за PR-машину, яка збирає мільярди донатів, ховає їх у чорну діру "соціальних інвестицій" і при цьому не може забезпечити елементарний VoLTE без "вайт-листа".
1. Мільярд доларів — є. Модернізації мережі — нема. VEON хизується $1 млрд інвестицій в Україну (2023–2027). Куди пішли? У вежі? У Uklon? У зарплати топ-менеджерам? А мережа падає при першому блекауті, як стара хата. Інші оператори тримаються — Київстар тонуть. І це не "перегруз", це системний саботаж.
2. Донати — чорна діра без звітності Зібрали понад 200 млн від абонентів + 3.7 млрд "від себе"? Де офіційний аудит? Де чеки? Де незалежна ревізія? Є лише прес-релізи і фото дронів від "Повернись живим". Підозра реальна: частина донатів іде на внутрішні потреби — маркетинг, лобі, монополізацію ринку. Бо коли ти єдиний, хто "дозволяє" VoLTE лише на 50 моделях з 5000 — це не технічна проблема. Це злочинна змова з вендорами.
3. VoLTE — 10 років у світі, у Київстар — "тільки по білому списку" Мільйони телефонів з VoLTE — не працюють. Тисячі моделей — заблоковані. У Vodafone, Lifecell — запит → підключили. У Київстар — "йдіть на сайт, може пощастить". Це не техніка. Це умисне стримування конкуренції. Це стаття Кримінального кодексу.
4. Блекаути = Київстар у комі НКЕК купу разів штрафував за невідповідність якості. Виділяли кошти. Робили "модернізацію". А при першому відключенні — ні дзвінків, ні інтернету, ні SMS. Інші оператори — є проблеми, але не в такому масштабі. Київстар системно протидіє українській незламності. Це не випадковість. Це політика.
5. Є два Київстари Публічний: "Разом ми сила 💪🏻", "допомога ЗСУ", "ми з вами". Реальний: для тих, хто щодня бореться з мережею, техпідтримкою і брехнею. Це дві різні компанії. І друга — токсична.
Нічого не зміниться. Технарі — молодці, тягнуть на собі. Але коли керівництво саботує, блокує, ховає, монополізує — неможливо чекати добра. Слава богу, Європейці купили іншого оператора. Скоро вони приколяться, побачивши, як "лідер ринку" збирає донати, а віддає — тільки PR. Не ведіться. Міняйте СІМ-ку. Поки є куди.
1. Вольте та підтримка лише після хабаря київстару - це повне дно та позорисько. Русняве коріння залишилось. У інших провайдерів VoLTE VoWIFI працює одразу на усіх підримуємих пристрояї - тут же у Київстару я припускаю хабарництво щодо регулювання які телефони зможуть користуватись VoLTE які ні. Причому судячи з руснявого коріння київстару - можно прямо відслідити що це коріння нікуди не... Читати відгук 1. Вольте та підтримка лише після хабаря київстару - це повне дно та позорисько. Русняве коріння залишилось. У інших провайдерів VoLTE VoWIFI працює одразу на усіх підримуємих пристрояї - тут же у Київстару я припускаю хабарництво щодо регулювання які телефони зможуть користуватись VoLTE які ні. Причому судячи з руснявого коріння київстару - можно прямо відслідити що це коріння нікуди не поділось. Усі афільовані русняві\китайськи помийки які навіть не користуються суттєвим попитом в Україні - присутні. Ті хто платить - того додають. Це просто дно. Київстар вимагає хабарі щоб додати двума кліками підтримку вольте для телефону.
2. Якість коли є світло - нормально. Бо навантаження на мережу майже немає, або мале. Швидкості нормальні. Часті проблеми з покриттями через поміхи від інших людей які ставлять антени, тощо. Це нормально. Можно побачити і 20 і 40 мбіт\с на 4г. Це гуд.
3. Якість коли відрубають світло через русняві терористичні атаки - дно. Причому це дно таке, що усі все це знають та розуміють. Що навіть рада вже законом забов'язує підтримувати якість на рівні. Бо це не є ядерне енергетика. Це потрібно суттєво більше обладнання та встановити його на точках. А це гроші які київстару десь потрібно взяти.
4. Гроші вони беруть не через розширення, вони дотаційні від держави. Але зроблено дуже розумно, документів немає. Але хто контролює звітність донатів?) Наче і допомогає ЗСУ, а наче і немає звітності. При тому є суттєві вливання коштів тощо які з'явились "з повітрня" і контракти та наміри на 40 млрд гривеьн купувати провайдерів з усім документооборотом дії (Гіганет).
Тобто хто не зрозумів: можливо частина донатів яка ніяк не звітується фінансово (можете перевірити) - пішла на подушку безпеки для захоплення усього ринку телекомунікацій та держ таємниці та данних.
Тому чхати вони хотіли на накази НКЕК та масові порушення зобов'язань. Поки їх не вичистять від русні - нічого не буде гарного. Інші провайдери в той час стараються як можуть та якість суттєво краща у блекаут.
Ось так буває коли немає руснявих п'ятаків та копит в керівництві корпорації.
Киевстар - это единственный оператор, который может БЕЗ ПРИЧИНЫ заблокировать ваш номер, когда вы за границей. Просто потому что могут (это ответ оператора). Потому что их криворукие скрипты, написанные джунами, решили, что я мошенник, раз по бизнесу звоню поставщикам и клиентам. А то, что с потерей номера у меня даже нет доступа к банкингу - Киевстару все равно. Вот такой... Читати відгук Киевстар - это единственный оператор, который может БЕЗ ПРИЧИНЫ заблокировать ваш номер, когда вы за границей. Просто потому что могут (это ответ оператора). Потому что их криворукие скрипты, написанные джунами, решили, что я мошенник, раз по бизнесу звоню поставщикам и клиентам. А то, что с потерей номера у меня даже нет доступа к банкингу - Киевстару все равно. Вот такой вот оператор. А. И еще. Предупреждать - не их забота. Просто знайте, что вас могут отключить в любой момент, а включат - когда те же джуны через пару дней скрипт перенастроят. Вот и думайте, надо ли вам такой ненадежный оператор. Их поддержка даже помогать не будет. Потому что потому… вот так вот. Спасибо. Киевстар. После 20 лет ухожу к другому оператору. Блокируй дальше
київстар не надає послуги за які стягує кошти. і це не прифронтові території, це столиця. тарифи підвищують, але послуги не надають, ні звязку, ні мобільного інету. бажаю гнити у пеклі всім керівникам і власникам київстру, не можу пробачити за ненаданий важливий дзвінок
Город Запорожье, киевстар не работает интернет, не работает связь. Вообще обнаглели вкрай, а деньги дерут, что с пенсионеров, что с любого человека, никому не рекомендую.
Официально заявляю. Запорожье, мобильный кустарник киевстар не работает, не грузит ничего, при тарифе 500 гривен в месяц. Подключаю через телефон жены, по модему и вай фай, с другого оператора, она платит 220 гривен в месяц, интернет летает. Это через день, киевстар не работает. Там все в поряде? А деньги берут.
Був 4 місяця без звязку гроші знімають вчасно зашов в мій київстар то щей 2 хвидини показало що дзвогив на інші опеоатлри на мію скаргу забили навіть недали відповіді
Переваги:
Е
Недоліки:
Неадекватно трудний звязок з операторами, неможливий якщо нема jsm звязкк
Київстар просто знімає гроші з рахунку і навіть не пояснює для чого! Зняли з мого рахунку 150 грн за Київстар ТБ яким я навіть не користуюся і не збираються повернути мої кошти!!!
Постійно немає покриття - відсутні палички звязку взагалі або одна вдома взагалі ніхто ніколи не може додзвонитись ніби авіарежим ввімкнено телефон швидко розряджається бо постійно в пошуку зввязку
Доброго часу доби! Зіткнувся з такою проблемою. За дев'ятнадцять років користування мобільним зв'язком від Київстар,за останні три з половиною роки найгіршого сервісу не було. По-перше: якість зв'язку нікудишня. По друге: сервіс працівників які відповідають на телефонній дзвінок за номером 466, та на представництвах ( магазин Київстар) дуже поганий, не вміють спілкуватися, проблемні питання не вирішують ссилаючись на кампанію в... Читати відгук Доброго часу доби! Зіткнувся з такою проблемою. За дев'ятнадцять років користування мобільним зв'язком від Київстар,за останні три з половиною роки найгіршого сервісу не було. По-перше: якість зв'язку нікудишня. По друге: сервіс працівників які відповідають на телефонній дзвінок за номером 466, та на представництвах ( магазин Київстар) дуже поганий, не вміють спілкуватися, проблемні питання не вирішують ссилаючись на кампанію в цілому, мол ми тут не довго, це все кампанія винна. Скажу відверто, раніше хвалив ,а на сьогодні мені просто огидно користуватися таким сервісом мобільного зв'язку, в який кацапська олігархи інвестували свої брудні гроші. Перед тим як перенести свій номер телефону на іншого оператора мобільного зв'язку,мене тричі перепитати, чому вирішив перенести номер, відповів дуже погана якість зв'язку,мене спитали, а де ви зараз знаходитесь,нам треба перевірити покриття,навіщо перевіряти,ви повинні зробити, покриття доступним ц любому куточку України. На сьогодні не раджу користуватися таким сервісом.
Переваги:
Раніше були.
Жодного на сьогодні.
Недоліки:
Мінуси в цілому по сервісному та мобільному обслуговувані.
Каким то образом закончились мегабайты интернета. Пополнила счет и ввела как обычно комбинацию чтоб поза черною мне насчитали пакет, пишет что недостаточно денег и снимает у меня со счета каждый день по 20 грн
КС у цьому місяці вкрав усі кошти з рахунку за не замовлені та не використані пакети інтернету по 20грн., до цього місяця такого не було. Мобільний інтернет був відключений, але їм плювати, гроші списали і відмовились повертати.
Переваги:
вже давно немає
Недоліки:
крадії, неадекватні ціни на тарифи, якість зв'язку 2*
І телефон сучасний з підтримкою 5G і антена повна і зв'язок з інтернетом на екрані показує 4G+ та насправді не більше ніж 2G.Хай війна ,військовий стан і все інше на що можна ще списати та ціни на послуги не змінюються в піднімаються,а коли не поповнив моментально без зв'язку ( це так мае бути - війна на таке не поширюється ).Коли... Читати відгук І телефон сучасний з підтримкою 5G і антена повна і зв'язок з інтернетом на екрані показує 4G+ та насправді не більше ніж 2G.Хай війна ,військовий стан і все інше на що можна ще списати та ціни на послуги не змінюються в піднімаються,а коли не поповнив моментально без зв'язку ( це так мае бути - війна на таке не поширюється ).Коли вже перестанем красти і подумати хоть трошечки про простих людей.Відповідь очевидна НІКОЛИ.Навіщо так обманювати, чи може хтось все з собою забере те що накрав ?????
Цього місяця достроково вичерпався обсяг гігабайтів, хоча нічим особливо не користувався. Після цього Київстар почав знімати по 20 грн за моб. інтернет на добу, хоча я вимкнув мобільний інтернет на телефоні і користувався виключно вай-фай. Першого разу після звернення до служби підтримки гроші повернули. Але наступного дня зняли знову і повертати відмовилися. Це шахрайство в чистому вигляді, оскільки я... Читати відгук Цього місяця достроково вичерпався обсяг гігабайтів, хоча нічим особливо не користувався. Після цього Київстар почав знімати по 20 грн за моб. інтернет на добу, хоча я вимкнув мобільний інтернет на телефоні і користувався виключно вай-фай. Першого разу після звернення до служби підтримки гроші повернули. Але наступного дня зняли знову і повертати відмовилися. Це шахрайство в чистому вигляді, оскільки я не можу заблокувати послугу і відмовитися від неї. Навіть якщо повірити в їхні тупі відмазки, що телефон сам підключає пакети мобільного інтернету. Правильно було би пропонувати купити обсяг перед підключенням, щоб користувач вирішував, чи потрібно воно йому. А так Київстар системно ошукує клієнтів, і навіть 0 на рахунку його не зупиняє, бо якщо абонент на котракті, то йому списує кошти в мінус. Десь у цивілізованому світі проти негідників би подали колективний позов і отримали би від них величезні компенсації, а топ-менеджмент, який придумав подібні схеми, пішов би під суд. Бо це саме організоване і систематичне ошукування абонентів на мільйони гривень, а не якісь поодинокі випадки. Але в Україні Київстар роками ставиться до клієнтів, як для бидла і безсоромно краде в них гроші під час війни.
Переваги:
немає
Недоліки:
систематична і організована крадіжка коштів абонентів
Ставлю одну звезду этой шарашкиной компании, за то, что они "просто" есть, обманывают с домашним интернетом, целый месяц, якобы в доме идут технические работы, НО оплачено всё наперёд, интернета нет, и деньги тебе никто не возвращает, как не позвонишь у них куча отговорок, то у вас технические работы в доме идут целый месяц, то что то у вас с роутером... Читати відгук Ставлю одну звезду этой шарашкиной компании, за то, что они "просто" есть, обманывают с домашним интернетом, целый месяц, якобы в доме идут технические работы, НО оплачено всё наперёд, интернета нет, и деньги тебе никто не возвращает, как не позвонишь у них куча отговорок, то у вас технические работы в доме идут целый месяц, то что то у вас с роутером не то, как же вы достали уже, Киевстар это худшая компанияна Украине, цены кусаются, а несоответсвуют они этим ценам....
Тарифы вроде как у всех . . . Но... !!!! ! Пользуюсь почти самым дорогим тарифом 420 расписано красиво безлимит звонки интернет Су.. к.а! Но интернет может закончится посреди месяца или пропадает скорость!! А главное не проследить куда или как улетает твой безлимит). И потом доплатить должен за минуты или инет. Сук.. к..а . Спрашиваешь... Читати відгук Тарифы вроде как у всех . . .
Но... !!!! ! Пользуюсь почти самым дорогим тарифом 420 расписано красиво безлимит звонки интернет Су.. к.а! Но интернет может закончится посреди месяца или пропадает скорость!! А главное не проследить куда или как улетает твой безлимит). И потом доплатить должен за минуты или инет. Сук.. к..а . Спрашиваешь у оператора сколько вам надо денег заплатить? Чтобы я пользовался вашей связью в течении тарифного плана без проблем или доплат они НЕ ЗНАЮТ ))). ДОХОДИТ (ТАРИФ 420)+(ИНЕТ 150)+(МИНУТЫ 70)= около 700 гр тибе Нада в Украине платить за СВЯЗЬ. НУ ЭТО УЖЕ ГРАБЕЖ ИЛИ РазводилЫ!!! С..У..К..А.. МОШЕНИКИ .
Доброго дня. Хочу поділитися відгуком про цю жахливу компанію-аферистів. Не рекомендую користуватися послугами Київстар. Якість інтернету — жахлива, хоча живу всього 25 км від міста. Щоб поговорити по WhatsApp, потрібно йти до хати й користуватися Wi-Fi, бо через інтернет Київстару це просто неможливо. З 2022 по 2025 рік мій номер уже двічі блокували. Найцікавіше те, що я поповнив рахунок 28.08.2025... Читати відгук Доброго дня. Хочу поділитися відгуком про цю жахливу компанію-аферистів. Не рекомендую користуватися послугами Київстар. Якість інтернету — жахлива, хоча живу всього 25 км від міста. Щоб поговорити по WhatsApp, потрібно йти до хати й користуватися Wi-Fi, бо через інтернет Київстару це просто неможливо. З 2022 по 2025 рік мій номер уже двічі блокували. Найцікавіше те, що я поповнив рахунок 28.08.2025 року, а вже 09.09.2025 номер заблокували! Написав у підтримку — відповіли, що потрібно звернутися у відділення Київстару. Це взагалі як? У мене є польська SIM-карта T-Mobile, яку я придбав ще у 2022 році. Поповнював її лише 3–4 рази, але вона й досі активна та працює без проблем.
Приєднуюсь до всіх абонентів мобільного зв'язку Київстар, які дуже незадоволені якістю послуг даного мобільно оператора. За останні роки,після повномасштабного торгнкння рф, якість послуг стала геть жахливою. Користувався послугами оператора майже 20 років, останні чотири роки не витримав,переніс номер на Водафон, чого раджу всім.( Не в цілях реклами). Вартість тарифних планів не відповідає якості послуг, сервіс обслуговування нижче нікуди, ніколи не... Читати відгук Приєднуюсь до всіх абонентів мобільного зв'язку Київстар, які дуже незадоволені якістю послуг даного мобільно оператора. За останні роки,після повномасштабного торгнкння рф, якість послуг стала геть жахливою. Користувався послугами оператора майже 20 років, останні чотири роки не витримав,переніс номер на Водафон, чого раджу всім.( Не в цілях реклами). Вартість тарифних планів не відповідає якості послуг, сервіс обслуговування нижче нікуди, ніколи не порадять альтернативні варіанти вирішення проблеми, яка пов'язана з послугами оператора. Коли подав заявку на перенос номера, мене спитали: Яка причина?,я відповів, дуже погана якість зв'язку, далі питання.А де ви знаходитесь? Яка різниця де ти знаходишся, в якому місці нашої країни, зв'язок повинен бути стабільним всюди,а не слухати на лінії: "Абонент не може прийняти ваш дзвінок,зателефонуйте будь ласка пізніше,або надішліть смс повідомлення". На сьогоднішній день,враховуючи той стан який в нашій країні, вважаю що зв'язок повинен бути в любому куточку України, щоб кожен мав змогу чути своїх близьких,друзів та знайомих, бажаю кожному,но не з Київстар.
Переваги:
Жодного (не заслуговують).
Недоліки:
1. Сервіс (спілкування з оператором 466)
2. Якість послуг зв'язку, погана.
3. Покриття (не всюди воно є).
4. Вартість тарифних планів ( платиш більше,отримуєш менше)
5. Якість обслуги у мережі магазинів Київстар ( персонал у більшості випадків,сам не знає навіщо він працює у магазині).
в умовах тарифу вказано, що хвилина розмови в роумінгу коштує 3 грн, а списую 5 грн. А це скільки грошей з усіх українців бажаючих додзвонитись своїм дітям за кордон?
Навіть не знаю з чого почати відгук..... Більше ніж пів року дзвоню і прошу допомогти мені налагодити мій зв'язок....Відповідь операторів,,Подали заявку на розгляд,чекайте смс.. Чекаю....ні смс ,ні дзвінка від операторів нема. Мережа,сказати що ніяка,нічого не сказати...бо її просто нема.Треба перезавантажувати телефон,щоб з'явилась мережа....інколи по 20 разів в день.Оператори спершу пояснювали,що це тому що в мене телеіфон самсунг...купила іншу модель,нічого не... Читати відгук Навіть не знаю з чого почати відгук..... Більше ніж пів року дзвоню і прошу допомогти мені налагодити мій зв'язок....Відповідь операторів,,Подали заявку на розгляд,чекайте смс.. Чекаю....ні смс ,ні дзвінка від операторів нема. Мережа,сказати що ніяка,нічого не сказати...бо її просто нема.Треба перезавантажувати телефон,щоб з'явилась мережа....інколи по 20 разів в день.Оператори спершу пояснювали,що це тому що в мене телеіфон самсунг...купила іншу модель,нічого не змінилося,мережі нема,знов перегружаю по 20 разів в день телефон. Знов дзвоню,питаю коли полагодять мій зв'язок,відповідь,,Роблю заявку,чекайте...,, Щоб довго не писати...дзвоню вже їм кожен день і одна й та сама відповідь,,Заявку зробили,чекате,, Зате гроші вони списують дуже вчасно і постійно. З їхніх пояснень то в мене телефон не той,то локація не там,зв'язок поганий сьогодні. Купила стартовий пакет водафон.Телефон працює,зв'язок супер,мережа завжди є і оператори спілкуються ввічливо і надають пояснення розумно. Користувалась київстаром більше 15 років....все було супер.Чому зараз таке відношення до своїх клієнтів і що зі зв'язком,не зрозуміло.... Дуже шкода,що маючи таку велику базу клієнтів,які за 15 років жодного разу не змінили оператора,київстар так байдуже до них відноситься.
Переваги:
нема,від слова ЗОВСІМ.
Недоліки:
зв'язку нема,пропадає постійно мережа,а зараз взагалі відсутні вхідні дзвінки.
15 вересня 2025 року київстар надіслав менв пропозицію перейти на обслуговування до компанії та підключити тариф все разом, що включає в себе мобільний зв'язок та домашній інтернет. 16 вересня 2025 року я оформила заявку на перехід номера з водафону до київстару, де чітко було зазначено що мені будуть надані інструкції щодо подальших дій. 17 вересня сім карта прибула на... Читати відгук 15 вересня 2025 року київстар надіслав менв пропозицію перейти на обслуговування до компанії та підключити тариф все разом, що включає в себе мобільний зв'язок та домашній інтернет. 16 вересня 2025 року я оформила заявку на перехід номера з водафону до київстару, де чітко було зазначено що мені будуть надані інструкції щодо подальших дій. 17 вересня сім карта прибула на нп, яку я отримала ще в той раз.Ніякіх інструкцій я не отримала, проте кілька смс що термін картки сплив, що надіслано іншу картку, що перенесено номер до київстар, не поповнюйте рахунок. 26 вересня 2025 року я знов отримую від компанії київстар смс про те що сплив термін зберігання на новій пошті картки, яку я ще 17 вересня 2025 року отримала та вставила в телефон. 2 жовтня 2025 р в 16 38 я знов отримую смс про те що картка скоро поїде до мене, не витримуючі цього бардака я звернулась до магазину київстар в м Житомиру, де хлопці подивившись інформацію по моему номеру сказали що ніякого перенесення до сих пір не зроблено і щоб я прийшла до них завтра бо вони не можуть з'ясувати точно зо з моїм номером. В п'ятницю 3 жовтня 2025 р об 11.02 я отримала смс про те що мій номер буде перенесено до київстару і щоб я не поповнювала рахунок. В суботу 4 жовтня, коли я отримала смс про те що я несвоєчасно поповнила рахунок, я вже не витримала і звернулась до оператора з питаням що і як, на що отримала відповідь поповнюйте рахунок, домашній інтернет автоматом підключиться. Поповнила рахунок згідно тарифу 220 грн і чекаю що домашній інтернет буде підключено як мені обіцяв оператор, але ж ні. Почекавши декілька днів я лишаюсь домашнього інтернету, бо я маю ще із колл центру добитися об'єднання тарифу, при тому мій номер домашнього інтернете більше 10 років прив'язаний до мого номеру. Сьогодні з'ясовуєтся що в тариф входить ЛИШЕ мобільний зв'язок, а для об'єднання з домашнім інтернетом я маю ще раз оплатити перехід до іншого тарифу. Це все дійство лище на словах оператора, ніде ніяких підтверджень чи повідомлень від київстара я не отримала. Щоб вирішити проблемі я зайшла до мій київстар, проте крім тупого бота зоряни, яка пише якусь ерунду гідної відповіді я не отримала, оператори колл центру теж недалеко пішли, я питаю одне, відповідає інше. Тому якщо хочете зберегти час і нерви УНИКАЙТЕ усіма засобами компанію київстар
Переваги:
Ніяких
Недоліки:
Обслуговування жахливе, приховані платежі, діяльність компанії не прозора
Я давно є клієнтом цієї компанії. Раніше була задоволена їх роботою, не без мінусів проте більш менш було добре але з кожним роком Київстар пробиває дно. Я користуюся мобільним зв'язком і Домашнім інтернетом. Почну зі зв'язку. У Кам'янці -Подільсеому він працює аби як. Позвониш до людини її не чути, шипить хрипить. Дуже часто дзвінки губляться. Людина дзвонить тобі. А дзвінка... Читати відгук Я давно є клієнтом цієї компанії. Раніше була задоволена їх роботою, не без мінусів проте більш менш було добре але з кожним роком Київстар пробиває дно. Я користуюся мобільним зв'язком і Домашнім інтернетом. Почну зі зв'язку. У Кам'янці -Подільсеому він працює аби як. Позвониш до людини її не чути, шипить хрипить. Дуже часто дзвінки губляться. Людина дзвонить тобі. А дзвінка немає. Ні смс. Два дні тому зник домашній інтернет. Надіслали СМС що поломку усунуто. Дивлюся, ні не працює. Телефоную знову. Оператор Андрій став засипати мене розумними технічними термінами. Раніше мене ніхто цими термінами ніхто не засипав.А пан Андрій включив розумника. Погодився викладати майстра лише якщо я заплачу Поломка сталася з вини компанії, а я маю платити!!!? Оператори Киїстара - це окрема пісня. Завжди викручуються як вуж на сковороді, перекладають всю вину на клієнта. До речі зателефонувати до оператора завжди була проблема. Пів години треба чекати поки хтось відповість на звінок. І ще , здається ріжуть швидкість інтернету
Раніше нарікань не було. Але зараз не вистачає слів описати весь треш. Тарифи змінюють самостійно, особистий кабінет глючить постійно, до оператора ніколи не можливо дозвонитися, викачують гроші всіма можливими і не можливими способами! Якщо маєте вибір то обійдіть стороною, бережіть свої нерви! Якесь суцільне дно!
У мене не зняли абонплату. Гроші на рахунку є. Цілий день спілкувалася з техпідтримкою. Пропонували різні варіанти: поповнити рахунок, використати мобільний інтернет, перезавантажити пристрій і т. п. — способи відібрати мій час і гроші. Абонплату так і не зняли. Мабуть, комусь дуже потрібно стягувати по 3 грн за хвилину й 20 грн на день за інтернет.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не цінують своїх клієнтів!!!
Відсутність якості
Засцаний київстар
Ужас просто позор
Це треш якщо закінчуются мгб треба робити так щоб обновило пакет а не просто жерло деньги
це обсурт навіщо так робити
Вам може и плюс а іншим ні ....
В мене вай фай вдома... Читати відгук Я спеціально поповнила счет заранее щоб коли закінчується таріф щоб списало а ви зробили так щоб списало деньги вместо того щоб обновити пакеть
Це треш якщо закінчуются мгб треба робити так щоб обновило пакет а не просто жерло деньги
це обсурт навіщо так робити
Вам може и плюс а іншим ні ....
В мене вай фай вдома стоит там є на счету и я подовала заявку и вже 3 день мовчать нифіга не делают деньги згорають так ще блін на телефоне так же деньги жрут а тольку немає
Київстар: монополіст, що живе на вашій крові, донатах і блекаутах
1. Мільярд доларів — є. Модернізації мережі — нема.
VEON хизується $1 млрд інвестицій в Україну (2023–2027). Куди пішли? У вежі? У Uklon? У зарплати топ-менеджерам? А мережа падає... Читати відгук Думали, що платите за зв’язок? Ні. Ви платите за PR-машину, яка збирає мільярди донатів, ховає їх у чорну діру "соціальних інвестицій" і при цьому не може забезпечити елементарний VoLTE без "вайт-листа".
1. Мільярд доларів — є. Модернізації мережі — нема.
VEON хизується $1 млрд інвестицій в Україну (2023–2027). Куди пішли? У вежі? У Uklon? У зарплати топ-менеджерам? А мережа падає при першому блекауті, як стара хата. Інші оператори тримаються — Київстар тонуть. І це не "перегруз", це системний саботаж.
2. Донати — чорна діра без звітності
Зібрали понад 200 млн від абонентів + 3.7 млрд "від себе"? Де офіційний аудит? Де чеки? Де незалежна ревізія? Є лише прес-релізи і фото дронів від "Повернись живим".
Підозра реальна: частина донатів іде на внутрішні потреби — маркетинг, лобі, монополізацію ринку. Бо коли ти єдиний, хто "дозволяє" VoLTE лише на 50 моделях з 5000 — це не технічна проблема. Це злочинна змова з вендорами.
3. VoLTE — 10 років у світі, у Київстар — "тільки по білому списку"
Мільйони телефонів з VoLTE — не працюють.
Тисячі моделей — заблоковані.
У Vodafone, Lifecell — запит → підключили.
У Київстар — "йдіть на сайт, може пощастить".
Це не техніка. Це умисне стримування конкуренції. Це стаття Кримінального кодексу.
4. Блекаути = Київстар у комі
НКЕК купу разів штрафував за невідповідність якості.
Виділяли кошти. Робили "модернізацію".
А при першому відключенні — ні дзвінків, ні інтернету, ні SMS.
Інші оператори — є проблеми, але не в такому масштабі.
Київстар системно протидіє українській незламності. Це не випадковість. Це політика.
5. Є два Київстари
Публічний: "Разом ми сила 💪🏻", "допомога ЗСУ", "ми з вами".
Реальний: для тих, хто щодня бореться з мережею, техпідтримкою і брехнею.
Це дві різні компанії. І друга — токсична.
Нічого не зміниться.
Технарі — молодці, тягнуть на собі.
Але коли керівництво саботує, блокує, ховає, монополізує — неможливо чекати добра.
Слава богу, Європейці купили іншого оператора.
Скоро вони приколяться, побачивши, як "лідер ринку" збирає донати, а віддає — тільки PR.
Не ведіться. Міняйте СІМ-ку. Поки є куди.
Змішані почуття.
2. Якість коли є світло - нормально. Бо навантаження на мережу майже немає, або мале. Швидкості нормальні. Часті проблеми з покриттями через поміхи від інших людей які ставлять антени, тощо. Це нормально. Можно побачити і 20 і 40 мбіт\с на 4г. Це гуд.
3. Якість коли відрубають світло через русняві терористичні атаки - дно.
Причому це дно таке, що усі все це знають та розуміють. Що навіть рада вже законом забов'язує підтримувати якість на рівні. Бо це не є ядерне енергетика. Це потрібно суттєво більше обладнання та встановити його на точках. А це гроші які київстару десь потрібно взяти.
4. Гроші вони беруть не через розширення, вони дотаційні від держави. Але зроблено дуже розумно, документів немає. Але хто контролює звітність донатів?) Наче і допомогає ЗСУ, а наче і немає звітності. При тому є суттєві вливання коштів тощо які з'явились "з повітрня" і контракти та наміри на 40 млрд гривеьн купувати провайдерів з усім документооборотом дії (Гіганет).
Тобто хто не зрозумів: можливо частина донатів яка ніяк не звітується фінансово (можете перевірити) - пішла на подушку безпеки для захоплення усього ринку телекомунікацій та держ таємниці та данних.
Тому чхати вони хотіли на накази НКЕК та масові порушення зобов'язань.
Поки їх не вичистять від русні - нічого не буде гарного. Інші провайдери в той час стараються як можуть та якість суттєво краща у блекаут.
Ось так буває коли немає руснявих п'ятаків та копит в керівництві корпорації.
Хотите остаться без связи? Киевстар Вам поможет
Где интернет, где связь
ненадання послуг
Киевстар не достоен клиентов
Киевстар не достоен клиентов
Там все в поряде? А деньги берут.
Відношення до військових
Вкрали мої гроші
Постійно немає покриття звязку
вдома взагалі ніхто ніколи не може додзвонитись ніби авіарежим ввімкнено
телефон швидко розряджається бо постійно в пошуку зввязку
Дуже поганий зв'язок та сервіс
Зіткнувся з такою проблемою.
За дев'ятнадцять років користування мобільним зв'язком від Київстар,за останні три з половиною роки найгіршого сервісу не було.
По-перше: якість зв'язку нікудишня.
По друге: сервіс працівників які відповідають на телефонній дзвінок за номером 466, та на представництвах ( магазин Київстар) дуже поганий, не вміють спілкуватися, проблемні питання не вирішують ссилаючись на кампанію в... Читати відгук Доброго часу доби!
Зіткнувся з такою проблемою.
За дев'ятнадцять років користування мобільним зв'язком від Київстар,за останні три з половиною роки найгіршого сервісу не було.
По-перше: якість зв'язку нікудишня.
По друге: сервіс працівників які відповідають на телефонній дзвінок за номером 466, та на представництвах ( магазин Київстар) дуже поганий, не вміють спілкуватися, проблемні питання не вирішують ссилаючись на кампанію в цілому, мол ми тут не довго, це все кампанія винна.
Скажу відверто, раніше хвалив ,а на сьогодні мені просто огидно користуватися таким сервісом мобільного зв'язку, в який кацапська олігархи інвестували свої брудні гроші.
Перед тим як перенести свій номер телефону на іншого оператора мобільного зв'язку,мене тричі перепитати, чому вирішив перенести номер, відповів дуже погана якість зв'язку,мене спитали, а де ви зараз знаходитесь,нам треба перевірити покриття,навіщо перевіряти,ви повинні зробити, покриття доступним ц любому куточку України.
На сьогодні не раджу користуватися таким сервісом.
Вы что совсем больные???
Крадії, шахраї
2G інтернет
Київстар краде гроші за мобільний інтернет
Це шахрайство в чистому вигляді, оскільки я... Читати відгук Цього місяця достроково вичерпався обсяг гігабайтів, хоча нічим особливо не користувався. Після цього Київстар почав знімати по 20 грн за моб. інтернет на добу, хоча я вимкнув мобільний інтернет на телефоні і користувався виключно вай-фай. Першого разу після звернення до служби підтримки гроші повернули. Але наступного дня зняли знову і повертати відмовилися.
Це шахрайство в чистому вигляді, оскільки я не можу заблокувати послугу і відмовитися від неї.
Навіть якщо повірити в їхні тупі відмазки, що телефон сам підключає пакети мобільного інтернету. Правильно було би пропонувати купити обсяг перед підключенням, щоб користувач вирішував, чи потрібно воно йому. А так Київстар системно ошукує клієнтів, і навіть 0 на рахунку його не зупиняє, бо якщо абонент на котракті, то йому списує кошти в мінус.
Десь у цивілізованому світі проти негідників би подали колективний позов і отримали би від них величезні компенсації, а топ-менеджмент, який придумав подібні схеми, пішов би під суд. Бо це саме організоване і систематичне ошукування абонентів на мільйони гривень, а не якісь поодинокі випадки. Але в Україні Київстар роками ставиться до клієнтів, як для бидла і безсоромно краде в них гроші під час війни.
КИЕВСТАР- ЖЕСТЬ
Наживается на Украинцах!
Но... !!!!
!
Пользуюсь почти самым дорогим тарифом 420 расписано красиво безлимит звонки интернет Су.. к.а!
Но интернет может закончится посреди месяца или пропадает скорость!! А главное не проследить куда или как улетает твой безлимит). И потом доплатить должен за минуты или инет.
Сук.. к..а . Спрашиваешь... Читати відгук Тарифы вроде как у всех . . .
Но... !!!!
!
Пользуюсь почти самым дорогим тарифом 420 расписано красиво безлимит звонки интернет Су.. к.а!
Но интернет может закончится посреди месяца или пропадает скорость!! А главное не проследить куда или как улетает твой безлимит). И потом доплатить должен за минуты или инет.
Сук.. к..а . Спрашиваешь у оператора сколько вам надо денег заплатить?
Чтобы я пользовался вашей связью в течении тарифного плана без проблем или доплат они НЕ ЗНАЮТ ))).
ДОХОДИТ (ТАРИФ 420)+(ИНЕТ 150)+(МИНУТЫ 70)= около 700 гр тибе Нада в Украине платить за СВЯЗЬ.
НУ ЭТО УЖЕ ГРАБЕЖ ИЛИ РазводилЫ!!!
С..У..К..А.. МОШЕНИКИ .
Робота компанії київстар
З 2022 по 2025 рік мій номер уже двічі блокували. Найцікавіше те, що я поповнив рахунок 28.08.2025... Читати відгук Доброго дня. Хочу поділитися відгуком про цю жахливу компанію-аферистів. Не рекомендую користуватися послугами Київстар. Якість інтернету — жахлива, хоча живу всього 25 км від міста. Щоб поговорити по WhatsApp, потрібно йти до хати й користуватися Wi-Fi, бо через інтернет Київстару це просто неможливо.
З 2022 по 2025 рік мій номер уже двічі блокували. Найцікавіше те, що я поповнив рахунок 28.08.2025 року, а вже 09.09.2025 номер заблокували! Написав у підтримку — відповіли, що потрібно звернутися у відділення Київстару. Це взагалі як?
У мене є польська SIM-карта T-Mobile, яку я придбав ще у 2022 році. Поповнював її лише 3–4 рази, але вона й досі активна та працює без проблем.
Геть поганий сервіс та зв'зок
За останні роки,після повномасштабного торгнкння рф, якість послуг стала геть жахливою. Користувався послугами оператора майже 20 років, останні чотири роки не витримав,переніс номер на Водафон, чого раджу всім.( Не в цілях реклами).
Вартість тарифних планів не відповідає якості послуг, сервіс обслуговування нижче нікуди, ніколи не... Читати відгук Приєднуюсь до всіх абонентів мобільного зв'язку Київстар, які дуже незадоволені якістю послуг даного мобільно оператора.
За останні роки,після повномасштабного торгнкння рф, якість послуг стала геть жахливою. Користувався послугами оператора майже 20 років, останні чотири роки не витримав,переніс номер на Водафон, чого раджу всім.( Не в цілях реклами).
Вартість тарифних планів не відповідає якості послуг, сервіс обслуговування нижче нікуди, ніколи не порадять альтернативні варіанти вирішення проблеми, яка пов'язана з послугами оператора. Коли подав заявку на перенос номера, мене спитали: Яка причина?,я відповів, дуже погана якість зв'язку, далі питання.А де ви знаходитесь? Яка різниця де ти знаходишся, в якому місці нашої країни, зв'язок повинен бути стабільним всюди,а не слухати на лінії: "Абонент не може прийняти ваш дзвінок,зателефонуйте будь ласка пізніше,або надішліть смс повідомлення".
На сьогоднішній день,враховуючи той стан який в нашій країні, вважаю що зв'язок повинен бути в любому куточку України, щоб кожен мав змогу чути своїх близьких,друзів та знайомих, бажаю кожному,но не з Київстар.
Дуже погано
Жахливий оператор!
Більше ніж пів року дзвоню і прошу допомогти мені налагодити мій зв'язок....Відповідь операторів,,Подали заявку на розгляд,чекайте смс..
Чекаю....ні смс ,ні дзвінка від операторів нема.
Мережа,сказати що ніяка,нічого не сказати...бо її просто нема.Треба перезавантажувати телефон,щоб з'явилась мережа....інколи по 20 разів в день.Оператори спершу пояснювали,що це тому що в мене телеіфон самсунг...купила іншу модель,нічого не... Читати відгук Навіть не знаю з чого почати відгук.....
Більше ніж пів року дзвоню і прошу допомогти мені налагодити мій зв'язок....Відповідь операторів,,Подали заявку на розгляд,чекайте смс..
Чекаю....ні смс ,ні дзвінка від операторів нема.
Мережа,сказати що ніяка,нічого не сказати...бо її просто нема.Треба перезавантажувати телефон,щоб з'явилась мережа....інколи по 20 разів в день.Оператори спершу пояснювали,що це тому що в мене телеіфон самсунг...купила іншу модель,нічого не змінилося,мережі нема,знов перегружаю по 20 разів в день телефон.
Знов дзвоню,питаю коли полагодять мій зв'язок,відповідь,,Роблю заявку,чекайте...,,
Щоб довго не писати...дзвоню вже їм кожен день і одна й та сама відповідь,,Заявку зробили,чекате,,
Зате гроші вони списують дуже вчасно і постійно.
З їхніх пояснень то в мене телефон не той,то локація не там,зв'язок поганий сьогодні.
Купила стартовий пакет водафон.Телефон працює,зв'язок супер,мережа завжди є і оператори спілкуються ввічливо і надають пояснення розумно.
Користувалась київстаром більше 15 років....все було супер.Чому зараз таке відношення до своїх клієнтів і що зі зв'язком,не зрозуміло....
Дуже шкода,що маючи таку велику базу клієнтів,які за 15 років жодного разу не змінили оператора,київстар так байдуже до них відноситься.
Жахливе обслуговування
Раніше я була задоволена цією компанією а зараз
Я користуюся мобільним зв'язком і Домашнім інтернетом.
Почну зі зв'язку. У Кам'янці -Подільсеому він працює аби як. Позвониш до людини її не чути, шипить хрипить. Дуже часто дзвінки губляться. Людина дзвонить тобі. А дзвінка... Читати відгук Я давно є клієнтом цієї компанії. Раніше була задоволена їх роботою, не без мінусів проте більш менш було добре але з кожним роком Київстар пробиває дно.
Я користуюся мобільним зв'язком і Домашнім інтернетом.
Почну зі зв'язку. У Кам'янці -Подільсеому він працює аби як. Позвониш до людини її не чути, шипить хрипить. Дуже часто дзвінки губляться. Людина дзвонить тобі. А дзвінка немає. Ні смс.
Два дні тому зник домашній інтернет. Надіслали СМС що поломку усунуто. Дивлюся, ні не працює. Телефоную знову. Оператор Андрій став засипати мене розумними технічними термінами. Раніше мене ніхто цими термінами ніхто не засипав.А пан Андрій включив розумника. Погодився викладати майстра лише якщо я заплачу
Поломка сталася з вини компанії, а я маю платити!!!?
Оператори Киїстара - це окрема пісня. Завжди викручуються як вуж на сковороді, перекладають всю вину на клієнта.
До речі зателефонувати до оператора завжди була проблема. Пів години треба чекати поки хтось відповість на звінок.
І ще , здається ріжуть швидкість інтернету
Жахливий оператор!
Шахраї техпідтримки
Связь никудышняя
Никакой лочльности..