Flowers.ua відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Flowers.ua
4.9 5
863 відгука / 66558 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Букет не відповідає фото на сайті

Аліна Аліна середа, 1 жовтня
Власне, на фото видно що замовляли і що отримали. Нажаль, отриманий букет абсолютно не відповідає фотографії, представленій на сайті.
Переваги:
  1. Хоча б доставили вчасно.
Недоліки:
  1. Доставлений букет не відповідає замовленню.
  2. Не спромоглися зв'язатися і узгодити зміни або заміну букета.
  3. Внесені зміни неоригінальні і не відповідають творчій натурі роботи флористом.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 13 годин 35 хв тому
Аліна, нам дуже прикро, що букет не відповідав очікуванням 🙏
Ми розуміємо Ваше розчарування й визнаємо свою помилку. На жаль, у цій ситуації оператори внесли зміни без попереднього погодження, щоб вчасно порадувати одержувача, оскільки необхідних квітів не було в наявності. Це було неправильно, і ми обов’язково проведемо роботу з командою, аби подібне більше не повторилось.

Ми пропонували різні варіанти вирішення ситуації — заміну чи часткове повернення, але Ви відмовились, і ми поважаємо Ваше рішення. На Вашому балансі закріплена коробка цукерок для наступного замовлення 🍫.

Дякуємо за відвертість — Ваш відгук допоможе нам стати кращими 🌸

Жахливо. Вʼялі

Инна Слободянюк Инна Слободянюк п'ятниця, 19 вересня

От такі квіти приїхали 🤪
Я ще такого не бачила 👀
Стан жахливий.😞 обʼєм також
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua п'ятниця, 19 вересня
Нам щиро прикро, що ви отримали букет у такому стані 😔 Ми не бачили вашого звернення у відділі турботи, адже завжди відкриті до діалогу й готові одразу вирішувати подібні ситуації. З вами вже погоджено доставку вибачального компліменту від Flowers.ua 💐 Дякуємо, що дали нам можливість виправити враження.

Застереження про торт фруктовий

Галина Галина 30 серпня, 2025 год
Добрий день . Хочу залишити відгук про доставку від FLOWERS.UA . Доставку мені на день народження замовила дочка 27.08.25 . З Канади . Квіти і торт , саме фруктовий як на сайті і ,,, і казус ,, нюанс , на сайті не вказано, хто виробник торта , але як мінімум фото повинно співпадати з реальністю . Доставили торт ,... Читати відгук Добрий день . Хочу залишити відгук про доставку від FLOWERS.UA . Доставку мені на день народження замовила дочка 27.08.25 . З Канади . Квіти і торт , саме фруктовий як на сайті і ,,, і казус ,, нюанс , на сайті не вказано, хто виробник торта , але як мінімум фото повинно співпадати з реальністю . Доставили торт , зовсім інший Nonpareil , зовсім не те, тим більше , що явно нижче по якості . Та і по ціні . Чому так ? )
Переваги:
  1. Доставка вчасно
Недоліки:
  1. Торт на сайті без вказаного виробника , чому ?? А по факту хімічний Nonpareil
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 1 вересня, 2025 год
Галино, дякуємо за відгук 🌺 Нам дуже шкода, що торт не виправдав очікувань. Дійсно, бренд виробника на сайті зараз не вказаний — передамо це як ідею для покращення. У нас широкий асортимент солодощів, і не завжди є можливість доставляти продукцію лише одного конкретного бренду, тому інколи трапляються заміни. Ваш зворотний зв’язок важливий — будемо працювати над тим, щоб очікування клієнтів більше збігалися з результатом. Показати 1 відповідь

Найгірший магазин квітів

Петр Невзоров Петр Невзоров 29 серпня, 2025 год
Нікому не рекомендую.Замовив дружині букет на річницю рози і орхідеї за 1800 грн. Прислали настільки маленький що помістився на долонці. Звернувся у підтримку, відповіли що все згідно замовленню.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 2 вересня, 2025 год
Нам прикро, що букет не виправдав очікувань. Ми вже зв’язалися з вашим одержувачем і погодили невеликий подарунок від нашої компанії 💐 Дякуємо, що ділитеся зворотним зв’язком — Ваші зауваження допомагають нам ставати кращими.

Не рекомендую!

Eduard Kohai Eduard Kohai 22 серпня, 2025 год
Сделали заказ метровых роз. Проплатили еще месяц назад. В день торжества админ перезванивает за час и рассказывает,что к сожалению вашего букета нет…
Не рекомендую!
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 22 серпня, 2025 год
Едуарде, нам дуже прикро за цю ситуацію 😔
На жаль, у день доставки потрібних троянд не було в наявності. Ми щодня отримуємо поставки і, навіть попри складну логістичну ситуацію, намагаємося забезпечувати всі магазини потрібною кількістю квітів. У вашому випадку ми пропонували варіанти заміни, проте замовник прийняв рішення відмовитися від замовлення. Питання з вашим замовником уже вирішено, кошти повернуті.

Додатково з вами зв’яжеться наш відділ турботи, щоб нарахувати бонус на баланс для вашого наступного замовлення. Дякуємо за ваш відгук!

Жахливі квіти

Проблему вирішено
Оксана Оксана 21 серпня, 2025 год
Дуже прикро витрачених коштів та настрою іменинниці !
стан квітів на фото на ДРУГИЙ ДЕНЬ
Відділ підтримки для вирішення цієї проблеми запропонували знижку на наступну покупку
Про яку наступну покупку йде мова ?? Коли продавці-флористи втюхують не свіжі квіти
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 21 серпня, 2025 год
Оксано, дякуємо за ваш відгук і розуміння 🙏
Дозвольте трохи пояснити політику нашого сервісу.

Гарантія якості діє для онлайн-замовлень, коли клієнт не має можливості самостійно обрати квіти. У такому випадку ми беремо повну відповідальність за зовнішній вигляд та свіжість букета.

При самовивозі клієнт має змогу особисто оглянути композицію, оцінити якість квітів, поспілкуватися з флористом і переконатися, що букет відповідає очікуванням. Тому у цьому форматі гарантія не застосовується.

Хочемо підкреслити, що квіти передавалися максимально свіжими.Також, на фото видно, що квіти стояли у банці з вузьким горлечком і невеликою кількістю води. Для троянд це критично: стебла повинні бути занурені щонайменше на 50% довжини, і бажано у вазі з широким горлом. Це допомагає зберегти їхню свіжість довше.

Ми вже поспілкувалися із замовницею та надали їй приємний бонус у вигляді знижки на наступне замовлення. Питання було вирішено.

Замовлення не відповідає опису.

Олег Олег 21 серпня, 2025 год

Замовлений торт на сайті і отриманий різні настільки що це такий бред. В якості вирішення запропонували бонус до наступного замовлення. Про заміну повідомлено не було і вас не буде якщо буде подібна ситуація. Ви замовити адекватний торт а отримаєте саме дешеве щось між чізкейком і тортом з сільпо. Не рекомендую. Квіти також не дуже, 12 більш... Читати відгук
Flowers.ua - Замовлення не відповідає опису. Flowers.ua - Замовлення не відповідає опису.

Замовлений торт на сайті і отриманий різні настільки що це такий бред. В якості вирішення запропонували бонус до наступного замовлення. Про заміну повідомлено не було і вас не буде якщо буде подібна ситуація. Ви замовити адекватний торт а отримаєте саме дешеве щось між чізкейком і тортом з сільпо. Не рекомендую. Квіти також не дуже, 12 більш менш а 3 майже чорні вже.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 21 серпня, 2025 год
Олег, доброго дня!
Щиро шкода, що враження від замовлення було зіпсоване. Хочемо пояснити: бренд тортів на сайті не регламентується. Якщо саме цього виду немає в наявності, ми робимо заміну на максимально подібний варіант, про що також повідомляємо на сайті.

Щодо букета: всі троянди були свіжими, додаємо фото від флориста, аби підтвердити цю інформацію. Просто сорт «Престиж» має темніший відтінок на початку, а далі розкривається й світлішає.

Щоб згладити неприємні враження, ми вже додали бонус — коробочку Raffaello на ваш баланс. Ви зможете використати його при наступному замовленні.

101 роза ужас

Gia Gia 15 серпня, 2025 год
Рішив замовити ківі ти зайшов на сайти побачив шикарний букет, а на справді Я просто в шоці, букет за 7000 привезли віник напів дохлий нівякому разі не рекомендую!!!!!
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 18 серпня, 2025 год
Дуже прикро читати ваш відгук 😔 Якщо справді трапилась така ситуація, нам потрібні деталі замовлення, аби мати змогу допомогти. Будь ласка, залиште номер замовлення тут у коментарях або напишіть у наш відділ підтримки — обов’язково все перевіримо та владнаємо ситуацію.

Не рекомендую

Максим Максим 6 серпня, 2025 год
Замовлення №382185153 буде доставлено з 11:00 до 13:00 потом 13:00 до 15:00. Курьер набрал сказал после 19:00 сделает доставку . Не хотите испортит себе своим ближним праздник не обращайтесь в эту фирму. Не рекомендую.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 6 серпня, 2025 год
Максиме, дякуємо за ваш відгук.

Нам щиро прикро, що час доставки виявився не таким, як ви очікували. Дійсно, ви обрали доставку на адресу поза межами міста, і в зв’язку з цим час був автоматично змінений. До того ж, через вечірні затори виникла затримка, за що ще раз приносимо вибачення.

Ми запропонували комплімент у вигляді цукерок, але з розумінням ставимось до вашої відмови. Дякуємо за звернення — ваші відгуки допомагає нам ставати кращими.

Не рекомендую, брешуть

Mykola Roman Mykola Roman 4 серпня, 2025 год
В якості вибачення запропонували цукерки, не привезли, написали що виновной магазин, виправимо і все, брехня, не виправили. Воно і нехай би, але дурять і будуть людей дурити і з квітами і з іншим, у себе відгуки не публікуючи, бо рейтинг.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 6 серпня, 2025 год
Миколо, дуже шкода, що ситуація досі не вирішена 😔
Ми намагались з вами зв’язатись — телефон не відповідав, тож написали вам у WhatsApp. Зараз очікуємо на ваш відгук, щоб узгодити доставку компліменту. Хочемо все виправити якнайшвидше 🙏

Гнилі квіти

Вікторія Вікторія 2 серпня, 2025 год
Отримала квіти від коханої людини. Але на третій день вони перетворили на ось цю картину. Почорніли і зів'яли.
Мовчу про те, що на другий день після отримання довелося викинути дві квітки...
Мій відгук на офіційному сайті не опублікували. Але наресали листа з питанням "що вам не сподобалося в букеті?".
Компанія отримала мої фото їхнього букету, після чого... Читати відгук
Отримала квіти від коханої людини. Але на третій день вони перетворили на ось цю картину. Почорніли і зів'яли.
Мовчу про те, що на другий день після отримання довелося викинути дві квітки...
Мій відгук на офіційному сайті не опублікували. Але наресали листа з питанням "що вам не сподобалося в букеті?".
Компанія отримала мої фото їхнього букету, після чого мовить. Ніякого коментаря.
УСІ інструкції поводження з квітами мною були дотримані.
Дана компанія просто наліслала гнилі квіти.

НЕ РАДЖУ даний сервіс.



Flowers.ua - Гнилі квіти Flowers.ua - Гнилі квіти
Переваги:
  1. Гарні фото на сайті
Недоліки:
  1. В реальності надсилають гнилі квіти.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 4 серпня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що ваш перший досвід із нашим сервісом виявився настільки неприємним 😔
Ми завжди беремо до уваги всі скарги і намагаємось оперативно з’ясувати ситуацію. Якщо букет швидко зів’яв, ми обов’язково пропонуємо заміну, як тільки отримаємо фото — перепрошуємо, якщо не відповіли вам вчасно.
Цей випадок не відповідає нашому стандарту сервісу, і ми вже додатково перевіряємо постачання з цього дня. Дякуємо за відвертість.

Самий ужасний сервіс

Anastasiia Anastasiia 2 серпня, 2025 год
Самий ужасний сервіс. Замовила подружці каіти у Відень. Заплатила, ніби все добре. В день доставки мені дзвонять та кажуть що потрібно доплатити…. ТАКУЮ Ж СУММУ. Вони і так були не дешеві, а ще й у 2 разі більше попросили. Сказали «ми і так тримали ціни». ТОБТО на їх офіційному вебсайті вони ціни не додумались поміняти, а як красти гроші в... Читати відгук Самий ужасний сервіс. Замовила подружці каіти у Відень. Заплатила, ніби все добре. В день доставки мені дзвонять та кажуть що потрібно доплатити…. ТАКУЮ Ж СУММУ. Вони і так були не дешеві, а ще й у 2 разі більше попросили. Сказали «ми і так тримали ціни». ТОБТО на їх офіційному вебсайті вони ціни не додумались поміняти, а як красти гроші в кліентів так на тобі. «Курс подорожав». Так це не мої проблеми. Замовлення пройшло, гроші зняти, подруга попереджена, вже всі чекають на квіти. Звісно я оплатила ось це сумму, бо подруга - на першому місці, але осадочек залишився і більше замовляти тут не буду, після такої «підстави»
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 4 серпня, 2025 год
Анастасіє, дякуємо, що поділились. Нам дуже шкода, що так склалось. Доставка у Відень здійснюється через партнерську службу, і, на жаль, вартість може змінюватися через курс або інші витрати логістики — ми завжди намагаємось попереджати заздалегідь. Ваше замовлення було доставлено, але ми розуміємо ваше розчарування. Обов’язково передамо фідбек керівництву.

Доповнення до відгуку

Mykola Roman Mykola Roman 31 липня, 2025 год
Цікаві люди, після опублікування написали, що готові замінити один, з двох, менший букет і бонусом - одержувач отримає коробку цукерок, про загаяний час ні слова. Добре, нехай, але букет привезли, цукерки ні, навіщо брехати? Дорожчий букет теж зів'яв до гарантованого терміну.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 1 серпня, 2025 год
Дякуємо, що повідомили 🕊️
Цукерки дійсно мали бути доставлені — можливо, магазин випадково забув їх додати.

Ми вже створили заявку щодо вашого букета, і завтра наші оператори відділу Турботи обов'язково зв’яжуться з вами, щоб погодити приємний комплімент від компанії. Дуже хочемо виправити ваше враження 💐

Розчарування замість радості

Віталій Віталій 31 липня, 2025 год
Розчарування замість радості
На жаль, досвід із Flowers.ua виявився негативним. Замовляв конкретний букет — на фото виглядав дуже стильно, але доставили зовсім інший: інші квіти, інше оформлення, вигляд загалом посередній. Це був подарунок, і вийшло дуже незручно перед людиною.
Крім того, після замовлення почали регулярно надсилати рекламні повідомлення — на пошту і в месенджери.
Другий раз замовляти точно не... Читати відгук
Розчарування замість радості
На жаль, досвід із Flowers.ua виявився негативним. Замовляв конкретний букет — на фото виглядав дуже стильно, але доставили зовсім інший: інші квіти, інше оформлення, вигляд загалом посередній. Це був подарунок, і вийшло дуже незручно перед людиною.

Крім того, після замовлення почали регулярно надсилати рекламні повідомлення — на пошту і в месенджери.

Другий раз замовляти точно не буду.
Недоліки:
  1. Не має
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 31 липня, 2025 год
Віталію, дуже прикро читати ваш відгук. Така ситуація точно не відповідає нашим стандартам сервісу. Ми не змогли знайти вашого звернення у відділі турботи. Будь ласка, залиште номер замовлення у коментарі або напишіть нам у підтримку — ми обов’язково розберемось та запропонуємо рішення.

Не робіть замовлення тут

Bohdan Bohdan 28 липня, 2025 год
Відгук пишу 25.07
23.07 Купив троянди в магазині, при купівлі продавці запевнили що квіти свіжі та тиждень простоять без сумніву. Але ось по суті 48 годин не пройшло як квіти зав'яли. Звернувся в підтимку але там мені сказали що нічим допомогти не можуть кидаючи кілька раз свої шаблони відповіді. Допомагати мені не захотіли спираючись на те що купівля була в... Читати відгук
Відгук пишу 25.07
23.07 Купив троянди в магазині, при купівлі продавці запевнили що квіти свіжі та тиждень простоять без сумніву. Але ось по суті 48 годин не пройшло як квіти зав'яли. Звернувся в підтимку але там мені сказали що нічим допомогти не можуть кидаючи кілька раз свої шаблони відповіді. Допомагати мені не захотіли спираючись на те що купівля була в офлайн магазині а не на сайті, а гарантія тільки на онлайн замовлення. На запитання як я мав дізнатись що гарантія тільки на онлайн замовлення і не стосується їх офлайн магазину віповіідь геніальна - у менеджера до якого ви якраз звернулись. Вибачте,але я відкрив сайт побачив по середені сайту оголошення про гарантію на квіти,та вирішив не втрачаючи час не робити замовлення на сайті а вийти купити в магазині біля дому,тим паче що продавці завіряли що квіти свіжі та простоять тиждень.
Простими словами-НЕ КУПУЙТЕ І НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ В ДАННОМУ МАГАЗИНІ.
Впевненний що зробив би замовлення онлайн і вигадали б нові причини відмові в гарантії
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 28 липня, 2025 год
Богдане, дякуємо, що поділились своїм досвідом.

Нам дуже прикро, що враження від покупки виявилось негативним 😔
Дозвольте трохи пояснити: гарантія якості дійсно поширюється на онлайн-замовлення, коли клієнт не має змоги самостійно оцінити квіти — у такому випадку ми повністю відповідаємо за їхній вигляд і стан.

При купівлі в магазині ви маєте можливість особисто оглянути букет, звернутись до флориста та переконатись у свіжості квітів. Саме тому в таких випадках гарантія не застосовується.

Ми завжди прагнемо бути відкритими та чесними з клієнтами — дякуємо за ваш зворотний зв’язок.
Показати 1 відповідь

полнейшее несоответсвие, испорченное настроение вместо праздничного

den den 27 липня, 2025 год

оставил заказ на flowers.ua номер 380118167., уже не первый раз там делал. ПРишел букет в 2-3 раза меньше ожидаемого, на сайте в реальных фото были показаны совершенно другие примеры , в коллаже на фоне руки показан какой получил по итогу. Цена на подобного размера букет в местных магазинах так же раза в 3 дешевле. Попросил обменять букет... Читати відгук
Flowers.ua - полнейшее несоответсвие, испорченное настроение вместо праздничного
оставил заказ на flowers.ua номер 380118167., уже не первый раз там делал. ПРишел букет в 2-3 раза меньше ожидаемого, на сайте в реальных фото были показаны совершенно другие примеры , в коллаже на фоне руки показан какой получил по итогу. Цена на подобного размера букет в местных магазинах так же раза в 3 дешевле. Попросил обменять букет на то что изображено в реальных примерах, но эта просьба так и не была исполнена. Я не представляю как бы я забрал букет у именинника и вернул его без обмена на ожидаемый мною результат (что в голове у менеджеров либо у руководства которое такое предложение предоставляет). Деньги или компенсацию не просил, только обмен на то что опубликовано у них на сайте. ФОто прикрепляю
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 28 липня, 2025 год
Дякуємо за ваш зворотний зв'язок і прикріплене фото.

Ми уважно розглянули ситуацію. Дійсно, букет має компактне пакування, але квіти були свіжі та без пошкоджень. На жаль, іноді сприйняття об’єму може різнитись — особливо, якщо на сайті є кілька прикладів на фото від клієнтів.

Розуміємо, що очікування були іншими, тому ми хочемо запропонувати Вам приємний бонус — безкоштовно доставити на адресу отримувача коробку Raffaello або пляшку вина. Це наш спосіб віддячити вам за довіру та згладити враження.

Будемо вдячні, якщо ви зможете повідомити нам, який саме варіант обрати й коли буде зручно здійснити доставку. Додатково написали вам у месенджер🌿

Не для міжнародних оплат

Анастасія Анастасія 27 липня, 2025 год
Гіршого обслуговування ще не зустрічала. На хвильку, якщо ви оплачуєте замовлення з долларової картки, спочатку перевірте ціни які вони вказують у доларах. Вона майже в два рази вища. Тобто якщо ви не маєте наразі доступу до українського банку, чи вам зручніше оплатити через пейпал-не варік. Для мене те що вони роблять -зміна ціни в залежності від валюти в одній країні-незаконно... Читати відгук Гіршого обслуговування ще не зустрічала. На хвильку, якщо ви оплачуєте замовлення з долларової картки, спочатку перевірте ціни які вони вказують у доларах. Вона майже в два рази вища. Тобто якщо ви не маєте наразі доступу до українського банку, чи вам зручніше оплатити через пейпал-не варік. Для мене те що вони роблять -зміна ціни в залежності від валюти в одній країні-незаконно взагалі. Особливо якщо ви не підписували згоди на це. Я з телефону навіть з пʼятого разу не знайшла де переключення валют, після того як у підтримці мені порадили дивитися там на зміну цін. Нікому не рекомендую, бо це сором що це український бізнес який на***є своїх же людей…
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 28 липня, 2025 год
Анастасіє, дякуємо, що звернули на це увагу 🙌
Ми працюємо над тим, щоб міжнародні оплати були максимально зручними. Дійсно, з оплатою через PayPal є певні нюанси, які зараз у фокусі нашої команди.

На нашому сайті завжди можна оплатити будь-якою карткою Visa / Mastercard у будь-якій валюті — за курсом вашого банку, без комісій та переплат.

Щиро вдячні за зворотний зв’язок — саме завдяки таким коментарям ми стаємо кращими 💚

Не робіть замовлення тут

Bohdan Bohdan 25 липня, 2025 год
Відгук пишу 25.07
23.07 Купив троянди в магазині, при купівлі продавці запевнили що квіти свіжі та тиждень простоять без сумніву. Але ось по суті 48 годин не пройшло як квіти зав'яли. Звернувся в підтимку але там мені сказали що нічим допомогти не можуть кидаючи кілька раз свої шаблони відповіді. Допомагати мені не захотіли спираючись на те що купівля була в... Читати відгук
Відгук пишу 25.07
23.07 Купив троянди в магазині, при купівлі продавці запевнили що квіти свіжі та тиждень простоять без сумніву. Але ось по суті 48 годин не пройшло як квіти зав'яли. Звернувся в підтимку але там мені сказали що нічим допомогти не можуть кидаючи кілька раз свої шаблони відповіді. Допомагати мені не захотіли спираючись на те що купівля була в офлайн магазині а не на сайті, а гарантія тільки на онлайн замовлення. На запитання як я мав дізнатись що гарантія тільки на онлайн замовлення і не стосується їх офлайн магазину віповіідь геніальна - у менеджера до якого ви якраз звернулись. Вибачте,але я відкрив сайт побачив по середені сайту оголошення про гарантію на квіти,та вирішив не втрачаючи час не робити замовлення на сайті а вийти купити в магазині біля дому,тим паче що продавці завіряли що квіти свіжі та простоять тиждень.
Простими словами-НЕ КУПУЙТЕ І НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ В ДАННОМУ МАГАЗИНІ.
Впевненний що зробив би замовлення онлайн і вигадали б нові причини відмови в гарантії
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 28 липня, 2025 год
Богдане, дякуємо, що поділились своїм досвідом.

Нам дуже прикро, що враження від покупки виявилось негативним 😔
Дозвольте трохи пояснити: гарантія якості дійсно поширюється на онлайн-замовлення, коли клієнт не має змоги самостійно оцінити квіти — у такому випадку ми повністю відповідаємо за їхній вигляд і стан.

При купівлі в магазині ви маєте можливість особисто оглянути букет, звернутись до флориста та переконатись у свіжості квітів. Саме тому в таких випадках гарантія не застосовується.

Ми завжди прагнемо бути відкритими та чесними з клієнтами — дякуємо за ваш зворотний зв’язок.

НЕ ЗВ'ЯЗУЙТЕСЬ З ЦІМИ ШАХРАЯМИ !!!!

Олег Олег 16 липня, 2025 год
Замовив квіти 05.07.2025, з доставкою до Німеччини на 14.05.2025. Мало того, що в зазначену дату доставки не було, її перенесли наступного дня, так ще й наступного дня не доставили, а поклали в поштомат. Довелося їхати до іншого міста. Але і це не все: Доставили не те, що я замовляв!!! На моє запитання, чому так, мені... Читати відгук Flowers.ua - НЕ ЗВ\'ЯЗУЙТЕСЬ З ЦІМИ ШАХРАЯМИ !!!! Flowers.ua - НЕ ЗВ\'ЯЗУЙТЕСЬ З ЦІМИ ШАХРАЯМИ !!!! Flowers.ua - НЕ ЗВ\'ЯЗУЙТЕСЬ З ЦІМИ ШАХРАЯМИ !!!! Замовив квіти 05.07.2025, з доставкою до Німеччини на 14.05.2025. Мало того, що в зазначену дату доставки не було, її перенесли наступного дня, так ще й наступного дня не доставили, а поклали в поштомат. Довелося їхати до іншого міста. Але і це не все: Доставили не те, що я замовляв!!! На моє запитання, чому так, мені сказали: "А вы серьезно считаете, что 3 красных розы так сильно испортили вкус?" (цитата). Про спілкування російською я взагалі мовчу. На моє запитання про компенсацію мені сказали, що з наступним замовленням можуть коробку цукерок відправити. Хоча у них на сайті, у правилах ними ж вигаданими, зазначено, що в таких випадках вони другу доставку роблять безкоштовно. Стережіться, це шахраї !!!
Переваги:
  1. відсутні
Недоліки:
  1. Мінус, це вся їхня робота
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 18 липня, 2025 год
Дякуємо за Ваш відгук. Ми уважно ознайомилися з описом ситуації та фото, і, на жаль, не знайшли замовлення з такими деталями у нашій системі. Також звертаємо увагу, що Flowers.ua доставляє замовлення виключно кур'єром у руки отримувачу — ми не використовуємо поштомати.

Ймовірно, Вваше замовлення було оформлене через іншу платформу або посередника.
Будь ласка, уточніть номер Вашого замовлення — ми з радістю перевіримо ще раз.

Квіти норм, доставка - дно!

Олег Олег 11 липня, 2025 год
Якщо ви оплатите доставку, вкажете точно як знайти отримувача, заплатите за доставку сюрпризом, то курʼєр:
- все одно набере отримувача
- попросить щоб той прийшов забрати на парковку, а не доставить в руки
- не представиться і буде хамити отримувачу
- вас вони не будуть наберати, будуть діставати отримувача, який не в курсі про доставку, бо ви саме за це... Читати відгук
Якщо ви оплатите доставку, вкажете точно як знайти отримувача, заплатите за доставку сюрпризом, то курʼєр:
- все одно набере отримувача
- попросить щоб той прийшов забрати на парковку, а не доставить в руки
- не представиться і буде хамити отримувачу
- вас вони не будуть наберати, будуть діставати отримувача, який не в курсі про доставку, бо ви саме за це й заплатили

Хочете зіпсувати комусь настрій в його свято - замовляйте тут, зроблять все належним чином!
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 11 липня, 2025 год
Олеже, щиро дякуємо за такий детальний відгук.
Нам дуже прикро, що доставка зіпсувала враження — це зовсім не той сервіс, який ми прагнемо надавати.
Ситуацію вже передано до логістичного відділу для перевірки та роботи з кур’єром.
Будь ласка, напишіть нам у відділ турботи: https://t.me/FlowersUaChatBot — ми компенсуємо цю ситуацію та подбаємо, щоб далі все було на рівні 💬
Дякуємо, що не залишили ситуацію без уваги 🙏

Доставка квітів flowers.ua моє розчарування.

Світлана Світлана 6 липня, 2025 год
Переваги:
  1. Доставка в умовлений час та місце
Недоліки:
  1. Квіти було запаковано так, що зовнішній ряд троянд свіжий, квіти всередині букета гнилі, пелюстки повністю відпадають від стовбура.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 7 липня, 2025 год
Світлано, нам щиро шкода, що ваше враження вийшло саме таким 😔
Ми не знайшли звернення у відділі турботи та не можемо перевірити деталі замовлення без додаткової інформації.

Будь ласка, напишіть нам у підтримку через чат-бот:
👉 https://telegram.me/FlowersUaChatBot

Обов’язково розберемо ситуацію та знайдемо рішення 🌷
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.

Сервіс нижче 0 рівня, просто брешуть

Денис Денис 1 липня, 2025 год
Хронологія.
В них на сайті є банер "доставимо квіти за 2 години" (м. Дніпро)
За 1 день до події телефоную, уточнюю спеціально, представник компанії каже, що навіть за годину доставить, але розуміючі, що це може бути неможливо, уточнюю спеціально, що доставка замовлення за 2 години здійснюється без проблем (про це говорить сам представник компанії).
Роблю замовлення за 2 години до... Читати відгук
Хронологія.
В них на сайті є банер "доставимо квіти за 2 години" (м. Дніпро)
За 1 день до події телефоную, уточнюю спеціально, представник компанії каже, що навіть за годину доставить, але розуміючі, що це може бути неможливо, уточнюю спеціально, що доставка замовлення за 2 години здійснюється без проблем (про це говорить сам представник компанії).


Роблю замовлення за 2 години до часа отримання. Якщо що, вартість букета понад 7500 грн.
Уточнюю в коментарях, що зв'язок через месенджери, потрібно зв'язатися за 20 хвилин до доставки).
Коли залишається менше 20 хвилин, телефоную, менеджер каже що там щось не встигають, замовлення буде доставлено через 30 хвилин після дзвінка. Кажу - ок. І тут же менеджер називає час, який настане майже через 40 хвилин. Відповідаю, що з математикою щось погано (мені принципово, буду чекати спеціально). Врешті решт, домовляємося, що відправлять якомога швидше, кажу, що напишіть за 7 хвилин в месенджер, зустріну букет, оператор погоджується.
ПРИХОДИТЬ СМС, ЩО ЗАМОВЛЕННЯ ПІДТВЕРДЖЕНЕ, буде доставлено з запізненням, але в ті терміни, які влаштовують (не дуже зручно, але влаштовують).

ОК, ну поки ніби все йдек погано, але не критично.

Знаходжуся в місці, де поганий зв'язок, працює лише інтернет. Через 10 хвилин приходе повідомлення, що "Замовлення скасоване, ми не змогли до Вас додзвонитися".
Перетелефоновую до них. Виявляється, що ніхто нічого не підтвердив, перед доставкою вони ще обов'язвоко перетелефоновують (згадуємо, що 10 хвилин потому я сказав, що "Напишіть в месенджер", мені ніхто нічого не сказав, що так не можна, лише погодилися).

Паралельно тримаю зв'язок з представником відділу їх "турботи". Визнає провину. Запропонували мені аж коробку цукерок як вибачення або повернути кошти через 3-5 днів (тобто, людина яка розраховує на квіти, їх просто не отримує).
Запропонував у відповідь відправити аналогічний букет жінкам військовим за рахунок того, хто "накосячив" у розмові й підтвердив замовлення. Чомусь не "прокатіло".

Паралельно пише таксист, який везе букет. Я розумію, що сам можу спілкуватися російською. Але якщо я б, наприклад, замовив букет своїй дружині і він написав їй російською, боюся, що то було б не свято, а вже якийсь траур. Адже в її б очах це писав російською доставщик квітів, ПРЕДСТАВНИК компанії. Ну не можна так розпочинати розмову.

Ну і останнє комбо - листівка має вигляд так, ніби її вже хтось використовував самі додумайте де (написав би, але відгук не пропустять). Аж сфотографував, жалко, що сюди додати не можна.

Адміністрації сайту готовий надати номер замовлення (щоб не думали, що наговорюють конкуренти).
Переваги:
  1. Сам букет, який врешті доїхав, ніби нічого, проте вже було не до нього
Недоліки:
  1. Невиконання термінів
  2. Відверта брехня
  3. "Рішення" проблем
  4. Спілкування російською мовою з кінцевим замовником
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 1 липня, 2025 год
Денисе, дякуємо за ваш зворотний зв’язок і перепрошуємо за неприємний досвід.

Дозвольте детально пояснити ситуацію.
При оформленні замовлення на сайті ви самостійно обрали двогодинний інтервал доставки з 13:00 до 15:00 та вказали в коментарі побажання доставити до 14:00. За внутрішнім регламентом усі замовлення попередньо узгоджуються з отримувачем — телефоном. Але у вашому випадку стався технічний збій: дзвінок для операторів був створений, але не відображався в системі, тому він, на жаль, залишився непоміченим. Це не відповідає нашим стандартам — ми вже звернулися до технічної підтримки для розв’язання цієї проблеми. Можливо, сталось недорозуміння, між оператором та вами, коли ви питали за двухгодинні інтервали, але на сайті є чіткі інтервали, які ви можете самостійно обрати

Після того, як ви зателефонували до контактного центру, оператор, щоб не допустити затримки, оперативно поставив доставку в статус "експрес" — це доставка через службу таксі, яка зазвичай оплачується окремо, але в цьому випадку ми покрили її власним коштом. Приблизний час прибуття кур’єра був озвучений вам одразу.

За інформацією з нашої системи, доставка була завершена о 14:55 — тобто в межах зазначеного вами часового інтервалу (13:00–15:00), який був обраний вами при оформленні.

Щодо мови спілкування. Ми залучаємо служби таксі лише для допомоги в доставці — це не є прямі представники компанії Flowers.ua. Наші штатні кур’єри спілкуються виключно українською мовою, і ми вже передали ваш коментар щодо цього інциденту партнерській службі доставки.

Нам шкода, що відбулась така ситуація з вашим замовленням, тому в якості вибачення ми із задоволенням доставимо волонтерам (на ваше прохання. Ми тільки будемо раді, бо щоденно допомагаємо нашому війську та співпрацюємо з волонтерами!) невеликий подарунок — наприклад, цукерки, повітряні кульки або м’яку іграшку. Наразі, ми в процесі узгодження цього питання та на зв'язку з Вами.
Ваші відгуки допомагають нам ставати кращими, дякуємо за небайдужість.
Показати 1 відповідь

Они испортили праздник

Наталя Наталя 29 червня, 2025 год
Букет не пришёл в назначеное время. Он не пришёл в назначеный день вообще. Его доставили на следующий день и только после того как повторно оплатили доставку. В нужный день они, как говорят, не смогли найти адрес, не смогли дозвониться, но звонков не было!. На следующий день цветы доставили вялые и местами гнилые. При том что это далеко не дешёвый... Читати відгук Букет не пришёл в назначеное время. Он не пришёл в назначеный день вообще. Его доставили на следующий день и только после того как повторно оплатили доставку. В нужный день они, как говорят, не смогли найти адрес, не смогли дозвониться, но звонков не было!. На следующий день цветы доставили вялые и местами гнилые. При том что это далеко не дешёвый букет. Очень грустно. Flowers.ua - Они испортили праздник Flowers.ua - Они испортили праздник
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 30 червня, 2025 год
Наталю, дякуємо за ваш відгук.

Ми розуміємо ваше розчарування й прикро, що цей момент зіпсував важливий день. Проте хочемо внести трохи ясності: кур’єр дійсно здійснював дзвінки — скріншоти з історією дзвінків надсилалися вам у листуванні. На жаль, без зв'язку ми не могли здійснити доставку в обраний час.

Щодо якості квітів: у відділ турботи жодного звернення з вашого боку не надходило. Букет був зібраний зі свіжих квітів, однак нагадуємо, що важливо зняти щільну упаковку, підрізати стебла (особливо гортензії — зняти захисну колбу та підрізати під водою хрестоподібно) і помістити квіти у прохолодну воду в високій вазі. Це допомагає зберегти їхню свіжість і вигляд.

Ми прикріплюємо фото букета перед доставкою — він виглядав справді гарно. Якщо ви хочете, ми завжди готові надати додаткову консультацію з догляду чи розглянути звернення в індивідуальному порядку.

Довго, букет жахливий

MegaDonut MegaDonut 29 червня, 2025 год
З моменту замовлення до отримання букету пройшло 4,5 години, і результат мене вкрай розчарував. Букет зовсім не був схожий на той, що я замовляв: квіти були хоч і свіжі, але дуже маленькі, не відповідаючи розміру бутонів, представлених на фото. Збірка букету була жахливою, як і його загальний вигляд. Вважаю, що ціна абсолютно не відповідає отриманому продукту.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 30 червня, 2025 год
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок!

Нам щиро прикро, що букет не виправдав ваших очікувань. Дозвольте внести трохи контексту: ми справді надсилаємо піони у стані напівбутона — саме для того, щоб вони розпустилися вже у вазі та тішили свіжістю довше. Це стандартна практика для таких квітів.

Перед доставкою ми надіслали вам реальне фото композиції, і ви його погодили. Але ми розуміємо, що очікування можуть відрізнятися від сприйняття по фото. Саме тому ми вже зафіксували ваше зауваження — воно допоможе нам краще оцінювати подібні ситуації в майбутньому.

Також додали цукерки на ваш бонусний баланс як невеликий комплімент від сервісу 💝

Дякуємо, що звернули увагу й дали можливість стати кращими 🌸

На жаль не можу радити

Карина Карина 27 червня, 2025 год
Замовляла мамі на подарунок квіти
Доставили вчасно але курєр був не в гуморі
І на наступний день квіти вже завяли
Не задоволена
І на жаль не можу радити
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 27 червня, 2025 год
Карина, дякуємо за ваш відгук 🌸

Вашого звернення у відділі турботи не бачили — нам щиро шкода, що склалась така ситуація. Хочемо, щоб кожен момент з нами залишав лише приємні емоції.

Гортензія — досить примхлива квітка, що потребує багато вологи. Якщо букет у коробці з оазисом — важливо зволожувати її щодня (достатньо 150 мл води), аби квіти тішили вас довше.

Ми вже домовились із вами про повторну доставку згідно з гарантією якості 💐
Якщо буде будь-яке питання чи потрібна допомога — звертайтесь до нашої команди турботи, ми завжди поруч 💚

Дякуємо, що обираєте нас!

Не рекомендую flowers.ua

Людмила Людмила 18 червня, 2025 год
Недоліки:
  1. Доставляли цілий день, замість декількох годин. Квіти були дуже не свіжими. На скаргу не зреагували.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 19 червня, 2025 год
Людмило, дякуємо за ваш відгук.

Нам щиро прикро, що цього разу ви залишилися незадоволені. Ми вже вчора відреагували на звернення й запропонували безкоштовно доставити новий букет, згідно з гарантією якості. Наразі очікуємо на ваше рішення щодо зручного часу — будемо раді виправити ситуацію і подарувати вам гарні враження 🌷

Найгірший досвід, не обирайте їх, якщо не хочете зіпсувати настрій і собі і імениннику

Ірина Артьох Ірина Артьох 17 червня, 2025 год
Вирішила зробити сюрприз і надіслати свекрусі квіти, але виявилося, що ця компанія перетворила її день на повне розчарування. Мало чого, що зіпсували сюприз, подзвонили зранку і сказали, що її очікує подарунок, задали купу питань і привезли тільки надвечір. При цьому треба було дзвонити вам, щоб ви зробили таку послугу і нарешті після очікування іменницею цілий день доставили, але й тут... Читати відгук Вирішила зробити сюрприз і надіслати свекрусі квіти, але виявилося, що ця компанія перетворила її день на повне розчарування. Мало чого, що зіпсували сюприз, подзвонили зранку і сказали, що її очікує подарунок, задали купу питань і привезли тільки надвечір. При цьому треба було дзвонити вам, щоб ви зробили таку послугу і нарешті після очікування іменницею цілий день доставили, але й тут не повезло, коли дзвонив син, щоб дізнатися, коли прибуде нарешті, то сказали, що саме іменинниця повинна підтверджувати знову замовлення, . Це був зіпсований настрій і найгірший досвід, який тільки був. Ганьба, що є такі компанії, які повинні приносити радість, а не навпаки
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 17 червня, 2025 год
Ірино, дякуємо за ваш відгук.

Під час оформлення замовлення ви самостійно обрали часовий інтервал доставки з 10:00 до 17:00. Доставка здійснювалася у передмістя, тому гарантії точного часу немає. Наші телефоністи завжди узгоджують з отримувачем лише зручний час і адресу — без розголошення деталей сюрпризу, як зазначено на сайті в розділі «Доставка та оплата», пункт 5.

У цьому випадку отримувачка попросила доставити квіти до 15:00 — кур’єр прибув о 15:08. Щодо дзвінка вашого чоловіка: ми повідомили, що кур’єр уже в дорозі й зв’яжеться з отримувачкою, аби уточнити точне місцезнаходження, адже була від нього інформація, що вона може бути не за адресою.

Ми працюємо згідно з чітко визначеними умовами, відкрито описаними на сайті, щоб уникати непорозумінь.

Жах жахливий! Обходьте 10 дорогою!

Анна Анна 10 червня, 2025 год
Ніколи раніше не залишала відгуків про квіткові магазини, але цього разу просто не можу промовчати — настільки прикре враження залишив цей заклад. Ми були постійними клієнтами цієї мережі понад рік, ще з моменту відкриття магазину біля нашого дому. Але ситуація, яка сталася 7 червня 2025 року, повністю зруйнувала довіру.
У другій половині дня 7.06 ми придбали букет із 35 троянд... Читати відгук
Ніколи раніше не залишала відгуків про квіткові магазини, але цього разу просто не можу промовчати — настільки прикре враження залишив цей заклад. Ми були постійними клієнтами цієї мережі понад рік, ще з моменту відкриття магазину біля нашого дому. Але ситуація, яка сталася 7 червня 2025 року, повністю зруйнувала довіру.

У другій половині дня 7.06 ми придбали букет із 35 троянд на свято. Продавці запевняли, що квіти свіжі, тільки-но завезені. Але вже по дорозі додому, поки їхали в таксі, почали осипатися перші пелюстки. Подумали — можливо, випадковість. Проте вже вранці 10.06 червня букет був у жахливому стані: частина квітів зів’яли, частина — згнила, інші просто втратили форму або осипались.

Я звернулася в Instagram магазину — адже вони заявляють про гарантію якості. У результаті мене «переключили» на працівника, який начебто займається вирішенням таких питань. Людина вочевидь некомпетентна — постійно перепитував у когось із магазину, які фото треба надсилати (то одне, то друге, потім ще п’ять інших). Склалося враження, що просто шукали, до чого причепитися, щоб звалити провину на клієнта: неправильна вода, догляд, температура, повітря — тільки не їхній товар.

І це при тому, що букет ми купували разом із чоловіком, але коли я звернулася, мені сказали, що я — не замовник, і тому нічого вирішувати зі мною не будуть. Всі звернення були проігноровані. Навіть коли я навела приклад букета з минулого року (куплений того ж дня — 7 червня), який прекрасно простояв до 14 числа, і надала фото з доказами — це ніхто не взяв до уваги.

Найгірше — те, що мені прямо сказали: гарантія якості діє лише для онлайн-замовлень. Тобто, якщо ви купуєте букет безпосередньо в магазині — якість не гарантується, і магазин не несе жодної відповідальності.

Висновок: не витрачайте свої нерви і не псуйте собі свято. Навіть якщо ви — постійний клієнт, до вас поставляться байдуже. Жодної поваги, жодного бажання вирішити ситуацію. Натомість — знецінення, перекладання відповідальності та зіпсований настрій.
Переваги:
  1. Немає
1 згоден
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 10 червня, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук.

Нам щиро прикро, що букет не виправдав ваших очікувань. Ми завжди прагнемо забезпечити найвищу якість як квітів, так і сервісу, і шкода, що цього разу враження виявилося негативним.

Дозвольте трохи пояснити політику нашого сервісу.
Гарантія якості діє для онлайн-замовлень, коли клієнт не має можливості самостійно обрати квіти. У таких випадках ми беремо повну відповідальність за зовнішній вигляд та свіжість букета.

При покупці з самовивозом клієнт має змогу особисто оглянути композицію, оцінити якість квітів, звернутися до флориста з питаннями та переконатися, що букет відповідає очікуванням. Саме тому в такому випадку гарантія не застосовується.

Букет, який було придбано 7 червня, був частиною свіжої ранкової поставки та відповідав нашим стандартам якості на момент продажу.

Ми вже зв'язалися із замовником та надіслали йому SMS з бонусом на наступне замовлення — як жест вдячності за довіру та можливість покращити наш сервіс.

Ваш відгук для нас дійсно важливий. Ми цінуємо кожного клієнта і працюємо над тим, щоб ваш досвід із нами завжди був лише приємним.
Показати 1 відповідь

Сервис просто ужасный, они ничего не умеют выполнять что сами же и предлагают

Аристарх Аристарх 5 червня, 2025 год
Сервис ДНО!!!! Единственное что они умеют, принести букет и не более, все остальное бутафория!!
1) При оформлении заказа Не было соблюдена анонимность заказа ( от кого заказ )
2) Указывал набирать заказчика для подтверждения доставки ( набрали Получателя ) !!!
3) Дополнительно Заказывал платную доставку на время 09:00 . Курьер приперся в 07:30
Господа, эта Дилетанская организация не... Читати відгук
Сервис ДНО!!!! Единственное что они умеют, принести букет и не более, все остальное бутафория!!

1) При оформлении заказа Не было соблюдена анонимность заказа ( от кого заказ )
2) Указывал набирать заказчика для подтверждения доставки ( набрали Получателя ) !!!
3) Дополнительно Заказывал платную доставку на время 09:00 . Курьер приперся в 07:30

Господа, эта Дилетанская организация не умеет выполнять сами собой же поставленные задачи, тупо обложались по всем пунктам!!! Если Вам важен Сервис, Вам точно не сюда!!
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 6 червня, 2025 год
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що ваше враження від замовлення виявилося негативним. Дякуємо, що поділилися зворотним зв’язком — він дійсно важливий для нашого вдосконалення.

Згідно з даними нашої системи та інформацією від кур’єра, доставка була виконана о 08:45, що відповідає допустимому інтервалу ±15 хвилин від зазначеного вами часу (09:00). Ми завжди прагнемо максимальної точності, проте допускається невелике відхилення з огляду на логістику та дорожню ситуацію.

Ваше замовлення вже перейшло в обробку, тому оператор не повинен був вносити зміни — однак це не знімає відповідальності з нашої сторони. Наш представник уже зв’язувався з вами — ми додали до замовлення коробку цукерок, а також на ваш рахунок зараховано бонус у вигляді м’якої іграшки (ведмедик 30 см) для наступного замовлення.

Конфіденційність — один із головних принципів нашої роботи. Ми не розкриваємо, від кого доставка та що доставляємо, і щиро перепрошуємо, що у вашому випадку ця умова була порушена.

На майбутнє, радимо обирати опцію «доставка-сюрприз» — у такому разі ми не зв’язуємося з отримувачем і не уточнюємо деталі доставки.

Ще раз дякуємо вам за зворотний зв’язок. Завдяки йому ми стаємо кращими!
Показати 2 відповіді

Найгірший сервіс...жах еб***

Эдуард Максимов Эдуард Максимов 4 червня, 2025 год
Вся контора лайно. Квіти лайно, в терміни доставки непопадають. Відгуки накручують.
Адреса доставки плутають. Дзвонять о 8 уточнують про доставку... (переносять доставку з 9-11 до 13:00 потім до 17:00, потім до 19:00. Підтримка не може розібратись. Плутають місто Київ з Борщагівкою)
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Вся контора лайно. Квітилайно, в сроки доставки мимо. Відгуки накручують.
  2. Адреса доставки плутають.
Flowers.ua Відповідь представника Flowers.ua 5 червня, 2025 год
Едуарде, доброго дня!

Нам дуже шкода, що ви отримали такий досвід. Дійсно, в цьому замовленні сталася низка прикрих збоїв: ми кілька разів переносили сектор доставки, бо не могли зрозуміти, який саме регіон буде виконувати замовлення. На жаль, це вплинуло і на час, і на якість виконання.

Ми вже погодили з вами повернення коштів, а також додатковий бонус на майбутнє замовлення — сподіваємося, це частково компенсує розчарування.

Ще раз приносимо вибачення. Ми цінуємо кожного клієнта, і ваша ситуація вже проаналізована з командою, щоб подібне не повторювалось у майбутньому.

Дякуємо, що поділилися зворотнім зв’язком!

З повагою,
Команда Flowers.ua
Flowers.ua
Flowers.ua – це сучасний сервіс доставки квітів, який дарує емоції, зручність і якість. Ми працюємо 24/7, щоб ви могли замовити букети для будь-якої події: від святкових заходів до спонтанних проявів уваги. У нашому асортименті лише свіжі квіти, вишукані композиції та стильні подарунки. Flowers.ua – це турбота про ваші найважливіші моменти!
детальніше

Рейтинг 4.9 з 5 на підставі 863 відгуків
Доставка квітів
Proflowers.ua
Proflowers.ua

Рейтинг: 4.3
568 відгуків
buketik.kharkov.ua
buketik.kharkov.ua

Рейтинг: 4.5
2 відгука
Roza.kiev.ua
Roza.kiev.ua

Рейтинг: 5
2 відгука
Roza.nikolaev.ua
Roza.nikolaev.ua

Рейтинг: 5
2 відгука
Annetflowers
Annetflowers

Рейтинг: 4.9
149 відгуків