Відгук про Comfy за адресою Охтирка, вул. Шевченка, 3 Магазин Comfy виділяється серед всіх інших тому що цей магазин продає електричні товари , на мою думку такі магазини одні з найпоширеніших . Але цей магазин відзначається поганими оцінками, Найбільше їм неподобається якість товару. Також в кожної людини різні думки але моя думка про магазин добра тому нічого поганого неможу сказати
Переваги:
Ціна незанапто висока та відповідає опису
Недоліки:
В деяких електричних товарах погана якісь але незавжди!
Дякуємо, що поділилися своєю думкою! Ми цінуємо ваші позитивні слова 😊 Якщо у вас виникли питання або непорозуміння щодо якості конкретного товару, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки faq.comfy.ua/contact-us — ми готові допомогти! 🧡💚
Відгук про Comfy за адресою Охтирка, вул. Шевченка, 3 Особисто магазин комфі подобається, роблю обновки тільки в комфі багато раз на рік, але в Охтирці більше ніколи не будемо нічого купувати! Декілька раз з ними мали справи , і постійно невдало ) перший раз чоловік подарував годинник, я вибрала собі одного коліра, вони сплутали коробку, та дали чорного, на що коли я попросила замінити відповіли, що вони уже пробили... Читати відгук Особисто магазин комфі подобається, роблю обновки тільки в комфі багато раз на рік, але в Охтирці більше ніколи не будемо нічого купувати! Декілька раз з ними мали справи , і постійно невдало ) перший раз чоловік подарував годинник, я вибрала собі одного коліра, вони сплутали коробку, та дали чорного, на що коли я попросила замінити відповіли, що вони уже пробили і тепер треба не один день чекати повернення, мені не вигідно туди знову було їхати, прожеваю далеко, прийшлося брати що дали! Потім чоловік подарував тел. Самсунг, до нього немає питань але ми попросили наклеїти захисне скло, продавець який клеїв, відразу робив багато справ, був зайнятий оформленням у комп'ютері, говорив по тел. І клеїв скло етапом, приклеїно було косо криво як говорять , але мені відповіли, що то не важливо головне щоб трималося, але через 5 днів воно відклеїлося, ми поїхали потрапивши свої кошти на дорогу щоб переробили, але воно просто трішки підклеїли , як вияснилося щоб доходило 14 днів, томущо через півтора тижня воно вже половину відійшло, ми знову поїхали принципово, я заплатила за нього кошти, на що мені вони всі відповіли, що пройшло 14 днів робити вони нічого більше не будуть, що від тепла відходе скло тобто то моя вина))) вони хотіли спихнути на те, що чохол поганий але я його не надягали ні разу, потім ще купа причин, вияснилося що тримала тел. У теплі)) я люблю магазин комфі але після таких випадків не знаю чи мати з ними справу, мало лі що потім нічого не доведеш((((
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо знати про такі ситуації, адже ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволеним не лише покупкою, а й сервісом.
Щодо поклейки скла: ми поспілкувалися з командою магазину, щоб з’ясувати деталі. Наші колеги зазначили, що під час першого звернення проблему із повітрям під склом було усунено. Зазвичай, якщо скло має дефект і відклеюється, це проявляється у перші дні після поклейки. Гарантія на скло та послугу поклейки становить 14 днів, тому такі ситуації зазвичай вирішуються оперативно.
Проте, враховуючи, що минув тривалий час і скло могло піддаватися різним впливам, складно визначити, що саме стало причиною повторного відклеювання. Як компроміс, у магазині вам готові запропонувати безкоштовну поклейку нового скла, якщо ви вирішите придбати його у нас.
Якщо у вас залишилися питання чи потрібна наша допомога — ми на звʼязку faq.comfy.ua/contact-us.
Відгук про Comfy за адресою Охтирка, вул. Шевченка, 3 Замовив крісло - Крісло офісне GT Racer B-4011B Black (уцінка), замовлення № 54413054. Дочекався але прйшло інше крісо (GT Racer B-4011). Крісла абсолютно різні, але прийшлося брати. Дуже прикро що Comfi так відноситься до своїх покупців.
Добрий день! Олексію, дякуємо за ваш відгук. Дуже прикро, що ви отримали негативний досвід купівлі. Враховуючи дану ситуацію, ви мали змогу відмовитись від товару у магазині та одразу сформувати нове замовлення. Разом з тим, ми б надіслали запит на склад, аби виявити причину (адже у вашому замовленні саме така модель - GT Racer B-4011B). Не бачимо звернень й до нашої служби підтримки, тому будемо вдячні якщо поділитесь фото товару, який отримали та які дані зазначені на пакуванні (помаранчева наліпка), аби мали змогу розібратись. Чекатимемо інформацію на пошті [email protected], темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №1996718».
Відгук про Comfy за адресою Охтирка, вул. Шевченка, 3 Заказал по предзаказу Samsung S24 Ultra, прошло 2 недели а телефона все еще нету. При этом они спокойно продаются в магазинах (но уже дороже).
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Аби ми мали змогу допомогти, не вистачає вхідних даних: номера телефону, за яким оформлювали передзамовлення та код товару, який вас зацікавив. Будь ласка, надішліть нам листа [email protected] з позначкою "Відгук otzyv_ua №1978573", разом з текстом вашого відгуку. Ми перевіримо інформацію та надамо зворотний звʼязок 🧡 З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Все про про магазин Comfy
Найбільше їм неподобається якість товару. Також в кожної людини різні думки але моя думка про магазин добра тому нічого поганого неможу сказати
Дякуємо, що поділилися своєю думкою! Ми цінуємо ваші позитивні слова 😊
Якщо у вас виникли питання або непорозуміння щодо якості конкретного товару, будь ласка, звертайтесь до нашої служби підтримки faq.comfy.ua/contact-us — ми готові допомогти! 🧡💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Комфі Охтирка((((
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо знати про такі ситуації, адже ми прагнемо, щоб кожен клієнт залишався задоволеним не лише покупкою, а й сервісом.
Щодо поклейки скла: ми поспілкувалися з командою магазину, щоб з’ясувати деталі. Наші колеги зазначили, що під час першого звернення проблему із повітрям під склом було усунено. Зазвичай, якщо скло має дефект і відклеюється, це проявляється у перші дні після поклейки. Гарантія на скло та послугу поклейки становить 14 днів, тому такі ситуації зазвичай вирішуються оперативно.
Проте, враховуючи, що минув тривалий час і скло могло піддаватися різним впливам, складно визначити, що саме стало причиною повторного відклеювання. Як компроміс, у магазині вам готові запропонувати безкоштовну поклейку нового скла, якщо ви вирішите придбати його у нас.
Якщо у вас залишилися питання чи потрібна наша допомога — ми на звʼязку faq.comfy.ua/contact-us.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Прислали не той товар
Олексію, дякуємо за ваш відгук.
Дуже прикро, що ви отримали негативний досвід купівлі. Враховуючи дану ситуацію, ви мали змогу відмовитись від товару у магазині та одразу сформувати нове замовлення. Разом з тим, ми б надіслали запит на склад, аби виявити причину (адже у вашому замовленні саме така модель - GT Racer B-4011B).
Не бачимо звернень й до нашої служби підтримки, тому будемо вдячні якщо поділитесь фото товару, який отримали та які дані зазначені на пакуванні (помаранчева наліпка), аби мали змогу розібратись. Чекатимемо інформацію на пошті [email protected], темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №1996718».
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ужас предварительные заказы не отправляются.
Дякуємо за ваш відгук.
Аби ми мали змогу допомогти, не вистачає вхідних даних: номера телефону, за яким оформлювали передзамовлення та код товару, який вас зацікавив. Будь ласка, надішліть нам листа [email protected] з позначкою "Відгук otzyv_ua №1978573", разом з текстом вашого відгуку. Ми перевіримо інформацію та надамо зворотний звʼязок 🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.