BROCARD відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки покупців
BROCARD
4.0 5
127 відгуків / 250623 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Промокоди не працюють.

Мимо проходила Мимо проходила 17 липня, 2025 год
Прийшло мені на емейл повідомлення що Брокард мені дарує знижку 35% на ДР. Я така розчулена цим, вирішила щось собі замовити в Брокарді. Але не тут- то було. Парфум на сайті коштує 9494.50грн. Додаю його в кошик і оп- ціна змінюється на 11170грн...Потім перечеркнуто і ціна по Дісконту який в мене є Брокарді 15%- 8377.50грн. Далі ще цікавіше - пишу... Читати відгук Прийшло мені на емейл повідомлення що Брокард мені дарує знижку 35% на ДР. Я така розчулена цим, вирішила щось собі замовити в Брокарді. Але не тут- то було. Парфум на сайті коштує 9494.50грн. Додаю його в кошик і оп- ціна змінюється на 11170грн...Потім перечеркнуто і ціна по Дісконту який в мене є Брокарді 15%- 8377.50грн. Далі ще цікавіше - пишу подарунковий промокод - і система рахує його з вартості 11179грн. Чому так?? Звідкіля взагалі взялась така вартість якщо на сайті стоїть ціна 9494.50грн цього парфуму? І так постійно! Вже скільки було скарг на всі ці " знижки " від Брокарду. Брокард, ваші такі "знижки" вас принижують. Просто клоуни.
"Дякую " за мій витрачений час (((.
З хорошого- якісні парфуми, іноді замовляю.
Переваги:
  1. Якісний товар, швидка відправка
Недоліки:
  1. Принизливі промокоди ,які не працюють.
1 згоден
BROCARD Відповідь представника BROCARD 17 липня, 2025 год
Добрий день, Мимо проходила. Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з неприємностями під час використання святкової знижки. Ми розуміємо ваше розчарування - такі ситуації не мають псувати враження від покупок у BROCARD, особливо у день народження.
Ціни у каталозі сайту та мобільного застосунку можуть відображатися з урахуванням актуальних акцій чи програм лояльності, а в кошику система застосовує певні алгоритми, які враховують базову (регулярну) ціну товару перед розрахунком персональних знижок. Розуміємо, що іноді це може виглядати складно і ми вже міркуємо над тим, як зробити дану інформацію більш зрозумілою та доступною для нашого клієнта.
Якщо у вас залишилися будь які запитання, ми з радістю надамо вам відповідь через email [email protected].
Ми вдячні вам за позитивну оцінку якості парфумів. Сподіваємося, майбутні покупки в BROCARD даруватимуть вам лише задоволення.
З повагою, BROCARD
Показати 1 відповідь

Brocard у Sky Mall

Наталя Наталя 8 березня, 2025 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, Генерала Ватутіна, 2Т Купувала у Brocard парфуми, на касі картку клієнта не запитали, після мого питання про картку касир сказала « вона вам нічого не дасть» , дякую не вам вирішувати що дає мені ця карта!
По-друге після завершення покупки касир дала картку, я запитала її «що це», вона з певною агресією сказала «знижка».
Дякую Brocard за гарний настрій у жіночій день.... Читати відгук
Купувала у Brocard парфуми, на касі картку клієнта не запитали, після мого питання про картку касир сказала « вона вам нічого не дасть» , дякую не вам вирішувати що дає мені ця карта!
По-друге після завершення покупки касир дала картку, я запитала її «що це», вона з певною агресією сказала «знижка».
Дякую Brocard за гарний настрій у жіночій день. Мені здається вам потрібно попрацювати над обслуговуванням клієнтів.
1 згоден
BROCARD Відповідь представника BROCARD 11 березня, 2025 год
Добрий день, Наталя. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом – нам справді важливо знати, як проходить обслуговування в наших магазинах. Нам дуже шкода, що ваше враження від візиту було зіпсоване некоректним спілкуванням. Будь ласка, напишіть нам на email [email protected] дату та приблизний час вашого візиту до магазину. Ми обов’язково передамо цю інформацію відповідальним спеціалістам, щоб запобігти подібним випадкам у майбутньому. Сподіваємось, наступного разу ви отримаєте тільки позитивні емоції від покупок у BROCARD!
З повагою, BROCARD

Очень удивительно

Ксения Ивановна Ксения Ивановна 5 лютого, 2025 год
На сайте знаменитой сети магазинов нельзя приобрести ни пробников ни миниатюр какой либо парфюмерии, потому что их там просто нет.
1 згоден 1 не згоден
BROCARD Відповідь представника BROCARD 11 лютого, 2025 год
Добрий день, Ксения Ивановна. Дякуємо за відгук та вашу оцінку. Придбати зразки та мініатюри можливо у складі наборів Beauty Box та Discovery Set на сайті та у мобільному застосунку BROCARD. Окремі мініатюри товарів доступні у загальному каталозі, якщо продукт в такому форматі випускається виробником для загального продажу. Якщо у вас залишилися запитання, ми радо вам допоможемо за номером гарячої лінії 0 800 508 88 0.
З повагою, BROCARD

Підтримка клієнтів відсутня

Миколв Миколв 27 грудня, 2024 год
Довгий час являюсь клієнтом даного магазину. Маю дисконтну карту на 20%. Але підтримки клієнтів нуль. Стався не приємний випадок, після покупки у подарунок парфумів, вважаю себе наче мене пограбованим. Підібрав подарунок парфум у магазині, скориставшись знижкою по дисконту, і ознайомившись з ціною на сайті, розумію що ціна відрізняється майже у двічі. Замість того щоб на сайті купити товар за 3000... Читати відгук Довгий час являюсь клієнтом даного магазину. Маю дисконтну карту на 20%. Але підтримки клієнтів нуль. Стався не приємний випадок, після покупки у подарунок парфумів, вважаю себе наче мене пограбованим. Підібрав подарунок парфум у магазині, скориставшись знижкою по дисконту, і ознайомившись з ціною на сайті, розумію що ціна відрізняється майже у двічі. Замість того щоб на сайті купити товар за 3000 грн, заплатив у магазині 5000 грн зі знижкою. Різниця майже у два рази, в ніхто з працівників не порадив ознайомитись з цінами на сайті. Звернувшись до служби підтримки по телефону, замість вирішення проблеми отримав тільки негативний настрій на цілий день. Вважаю що це не нормально 50% різниця цін. Таке враження, що не купив хороший товар та отримав те що хотів, а просто потрапив у аферу. Навіщо тоді взагалі ходити у фізичний магазин якщо можна на сайті замовити у 2 рази вигідніше. Вважаю що магазин повинен ставити 2 цінника де буде вказано ціна товару у магазині та на сайті. Тому що за таку ціну, купити товар який по факту її не вартує це якась афера.
Звернувшись на гарячу лінію для отримання компенсації, або ж якогось вирішення непорозуміння, отримав тільки безглузді звинувачення у свій бік.
Залишився тільки у негативних емоціях після покупки, таке відчуття що добровільно дозволив себе ввести в оману.
Переваги:
  1. Вигідні ціни на сайті
Недоліки:
  1. Ціни у фізичних магазинах
  2. Ставлення гарячої лінії
  3. Відсутність вирішення негативних враження через турботу клієнтів
BROCARD Відповідь представника BROCARD 2 січня, 2025 год
Добрий день, Миколв. Нам неймовірно прикро через ваш негативний досвід. Ціни на товари у магазинах офлайн та онлайн однакові, але можуть відрізнятися акційні пропозиції. В інтернет-магазині більше знижок та спеціальних пропозицій. Обираючи товари у фізичних магазинах, ви отримуєте ряд переваг, а саме: не потрібно очікувати доставку, можливість отримати персональну консультацію та протестувати продукцію перед покупкою. Також у магазинах можливо скористатися подарунковою карткою, на сайті такої можливості немає. Обирайте товари та здійснюйте покупку де вам вигідніше.
З повагою, BROCARD

Ставлення до споживача

Сергій Сергій 25 грудня, 2024 год
З Різдвом шановні. Але сьогодні мені свято було трохи зіпсовано не дуже поважним ставленням однієї співробітниці (можливо навіть старший продавець) BROCARD, що розташований у ТЦ Мегамол, м. Вінниці. Все б нічого, але саме маніпулятивний стиль спілкування цієї особи мене засмутив. Прохання - навчайте персонал конструктивному спілкуванню з покупцями, тим паче, що для продажів це 80% успіху.
2 згодні
BROCARD Відповідь представника BROCARD 27 грудня, 2024 год
Добрий день, Сергій. Дякуємо вам за відгук і щирі побажання. Нам дуже шкода, що ваш візит був зіпсований, і перепрошуємо за будь-які незручності. Ми обов’язково передамо ваші зауваження відповідальним особам, аби покращити рівень сервісу і уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ваші коментарі дуже важливі для нас, адже вони допомагають нам ставати кращими. Щиро сподіваємося, що зможемо виправити це враження під час вашого наступного візиту. З Різдвом вас і мирного свята!
З повагою, BROCARD
Показати 1 відповідь

Доставка брокард

Гость Гость 25 грудня, 2024 год
Приложение брокарла не особо удобно в использовании. Доставка долгая. Заказала 24, сегодня уже заканчивается 25, до сих пор не отправили
BROCARD Відповідь представника BROCARD 26 грудня, 2024 год
Добрий день, Гость. Дякуємо за оцінку. Будемо вдячні отримати ваші зауваження та пропозиції по мобільному застосунку BROCARD на email [email protected].
Стандартний термін доставки становить 3-5 днів, однак ми стараємось доставляти замовлення якомога швидше. В 2024 році 55% покупців отримали свої замовлення протягом 1 доби.
Після оформлення замовлення ви отримуєте повідомлення або консультант інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення інформації щодо доставки.
При необхідності ви можете задати питання консультанту за телефоном 0 800 508 880.
З повагою, BROCARD
Показати 1 відповідь

Ціни міняють навіть вночі

Олександра Юр'єва Олександра Юр'єва 9 грудня, 2024 год
Вчора пінка коштувала 1219грн,а сьогодні в 7:00 також показує таку суму,але коли кидаєш до кошика ,то вже 1590грн.Як за ніч це змінилося?Доречі в суботу я закидувала цю пінку в кошик і ціна не змінювалася,але потім вирішила,що почекаю і ще щось доберу до замовлення.Почекала!!! Замовлення зроблю в іншому магазині,там дешевше.
1 згоден
BROCARD Відповідь представника BROCARD 10 грудня, 2024 год
Добрий день, Олександра Юр'єва. Дякуємо за відгук та вашу оцінку. Акційні пропозиції в інтернет-магазині BROCARD.UA та у мобільному застосунку BROCARD змінюються декілька разів на тиждень. Відповідно, розмір знижки на певний товар та його кінцева ціна теж може змінюватися. Ознайомитися з деталями та терміном дії конкретної акції, можливо на сайті та у мобільному застосунку у розділі "Акції". У разі виникнення додаткових питань просимо звертатися на номер гарячої лінії 0 800 508 880. Нам неймовірно прикро дізнатися, що ви не придбали омріяний товар та просимо вас сконтактувати з нами через email [email protected]. Чекаємо вашого листа!
З повагою, BROCARD

Прострочений парфюм в маг Брокард

Гость Гость 13 листопада, 2024 год
Замовила в інтернет магазині Брокард Шанел Коко ,бо в офлайн магазині такий самий парфюм коштує на 1 т дорожче . Ще й консультант в Тц Республіка почала хамити ! Прислали швидко, але по всім калькуляторам ,це партія 2016 р і строк вийшов в 2019 . Запах грубий ,різкий ,не приємний . Маю ін Шанел, там також всі партії на... Читати відгук Замовила в інтернет магазині Брокард Шанел Коко ,бо в офлайн магазині такий самий парфюм коштує на 1 т дорожче . Ще й консультант в Тц Республіка почала хамити ! Прислали швидко, але по всім калькуляторам ,це партія 2016 р і строк вийшов в 2019 . Запах грубий ,різкий ,не приємний . Маю ін Шанел, там також всі партії на всіх кадькуляторах правильно показує . На гарячій лінії відповіли ,що парфюм 2024 року виробництва, в них така репутація незап' ятнана ,і всі претензії щодо аромату до дистриб'ютора ! Але справа в тому ,що аромат я знаю і він не відповідає Шанел і стійкість слаба ! Магазин не рекомендую! Більше в них купляти не буду * шанел * тай взагалі!
BROCARD Відповідь представника BROCARD 15 листопада, 2024 год
Добрий день, Гость. Дякуємо за відгук та вашу оцінку. Перш за все, хочемо зазначити, що компанія BROCARD являється авторизованим рітейлером бренду CHANEL в Україні та ми перші в Україні отримати право продажу б’юті-товарів CHANEL у мобільному застосунку BROCARD. Ми пройшли складний та довгий шлях авторизації від бренду і саме це дає нам змогу впевнено сказати, що в BROCARD оригінальний товар. Факт продажу підробки виключений. Контроль за якістю товарів багаторівневий і здійснюється не лише зі сторони BROCARD, а й представниками брендів. Усі ми зацікавлені лише у продажу найякіснішого товару та не станемо ризикувати своєю репутацією заради продажу підробки.
Уся інформація про товар, у тому числі дата виготовлення та термін придатності, вказані на стікері, який нанесений на пакування аромату. Батч-код - це маркування виробника для внутрішнього користування, тож значення та зміст батч-коду може надати лише виробник. Жодна програма в мережі Інтернет не може достовірно пояснити його значення. Ви можете звернутися безпосередньо до представника, дані якого вказані ні стікері, з побажанням дізнатися зміст батч-коду та отримати офіційну відповідь.
У разі додаткових питань, просимо звертатися на [email protected]
З повагою, BROCARD

Не бот, Реальний покупець

Дмитро Кобзар Дмитро Кобзар 3 жовтня, 2024 год
Навіщо в замовленні ви зробили галку "підвердити без телефонного дзвінка" якщо ви все одно телефонуєте? Відправляєте тільки в кінці другого дня з моменту дзвінка і підтвердження замовлення покупцем, не здається, що це трохи забагато для збірки аж однієї позициї?
2 згодні
BROCARD Відповідь представника BROCARD 4 жовтня, 2024 год
Добрий день, Дмитро Кобзар. Дякуємо за вибір BROCARD та ваше зауваження. В даних випадках, ми телефонуємо лише у випадках винекнення додаткових питань. Неймовірно прикро чути, що своїми діями ми спричинили у вас негативне враження. Будь ласка, напишіть нам на email [email protected] номер вашого замовлення і ми обов'язково все з'ясуємо. Також, звертаємо вашу увагу, що стандартний термін доставки становить 3-5 днів, однак ми стараємось доставляти замовлення якомога швидше. Сподіваємося, дана прикрість не вплине на ваше відношення до компанії і ви й надалі будете нашим клієнтом.
З повагою, BROCARD

Не працює знижка при розрахунку подарунковими сертифікатами

Шановний Брокард!
Продавати подарункові сертифікати, які не можна використати на товари зі знижкою - це настільки несучасно і непрофесійно, що навіть пояснювати це вам трохи дивно.
І не важливо, що це десь прописано маленьким шрифтом.
Менеджмент, який придумав і тримає це правило взагалі не розуміє сам сенс подарунка. Людина, яка купує подарунковий сертфікат, просто переводить свої гроши в пластик,... Читати відгук
Шановний Брокард!
Продавати подарункові сертифікати, які не можна використати на товари зі знижкою - це настільки несучасно і непрофесійно, що навіть пояснювати це вам трохи дивно.
І не важливо, що це десь прописано маленьким шрифтом.
Менеджмент, який придумав і тримає це правило взагалі не розуміє сам сенс подарунка. Людина, яка купує подарунковий сертфікат, просто переводить свої гроши в пластик, що гарантує, що той, хто цей подарунок отримав, прийде саме до вас. По суті, вона дарує враження, вона хоче, щоб її гроші були витрачені саме на парфумерію, при цьому залишаючи вибір аромату людині, для якої подарункок призначений (що, погодьтеся набагато чемніше, ніж вибирати аромат за неї).
Що відбувається далі... Людина приходить з сертифікатами, бачить разрекламовану акцію "40%", бачить купу класних варіантів, але вимушена витрачати свій подарунок (тобто конвертовані гроші його друга в пластик) на повну ціну (до речі, явно завищену під час акції).
Ви дійсно вважаєте, що враження при цьому не страждають??
Більше того, ви цим підходом ображаєте і дарувальника - ви просто знеціюєте його подарунок на суму знижки (тобто можливо навіть вдвічі). В нього виникає питання - а чи не варто б було краще банально подарувати гроші в конверті?.. Бо на гроші в конверті той, кому я дарую, банально більше придбає товару...

Ви вже отримали гроші за товар, то майте ж совість надати послугу без обмежень та такої відвертої жаги прибутку. На що буде використаний сертифікат - на товар зі знижкою, чи по повній вартості, це, вибачте, взагалі не ваша вже справа. Вам дали потримати гроші, поверніть їх назад у вигляді товару в повному обсязі!
Сором, просто сором.
P.S. До персоналу претензій немає взагалі, обслуговування було гарним. Залишається тільки гадати скільки разів на день вони вислуховують цю претензію до компанії наживо...
1 згоден
BROCARD Відповідь представника BROCARD 11 липня, 2024 год
Добрий день, Александр Примаченко. Дякуємо за небайдужість та увагу до даного питання. Справді, дія подарункової картки не поширюється на товари зі знижками та за спеціальними цінами. Правила придбання та використання подарункових карток нанесені на подарункову картку, зазначені на обгортці до неї, з ними можна ознайомитися на сайті www.brocard.ua або в магазинах BROCARD. Покупка подарункових карток може бути здійснена зі знижкою, тоді як при використанні подарункової картки знижка повторно не надається. При оплаті сертифікатом, знижка акційного періоду буде розрахована на різницю суми, між повною вартістю товару та номіналом картки. Подарункові картки можуть бути використані у будь-який період, так як мають необмежений строк дії.
З повагою, BROCARD

Хороший асортимент парфумів, але є питання щодо їх походження.

Arthur Arthur 8 травня, 2024 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, ул. Антоновича 176 Вже дуже довго є постійним клієнтом Брокард, особливо в покупці конкретно нішевої парфумерії. Наразі там представлено доволі багато нових ароматів, проте сьогодні помітив, що поруч з оригінальним екстрактом Tiziana Terenzi Ursa стояла геть точнісінька його копія, яка не є оригіналом. Підробку можна відрізнити навіть не розкриваючи захисну плівку. У мене була нагода відвідати брендовий бутик в Римі, тому точно знаю... Читати відгук Вже дуже довго є постійним клієнтом Брокард, особливо в покупці конкретно нішевої парфумерії. Наразі там представлено доволі багато нових ароматів, проте сьогодні помітив, що поруч з оригінальним екстрактом Tiziana Terenzi Ursa стояла геть точнісінька його копія, яка не є оригіналом. Підробку можна відрізнити навіть не розкриваючи захисну плівку. У мене була нагода відвідати брендовий бутик в Римі, тому точно знаю декілька лайфхаків. Оригінальний Tiziana Terenzi має напис назви парфума тоненькими та витонченими літерами чисто золотого кольору, а підробка - доволі товстими, де золотий колір має вкраплення бронзи і виглядає доволі тьмяно. Дуже шкодую, що не зробив фото для даного відгуку, але реально це виходить якась тепер лотерея з парфумами в Брокарді? Хочеться лише сподіватись, що ситуацію перевірять. Там ще було декілька інших парфумів Tiziana з подібним нюансом, але спеціально не вказуватиму точно які, аби через деякий час завітати знову в Брокард і подивитись чи відгуки взагалі беруться в роботу.
Переваги:
  1. 1. В магазині працюють доволі не надокучливі консультанти ( з першого разу розуміють, що якщо треба буде допомога - до них звернуться за нею)
  2. 2. Є непогані сейли на хороші парфуми
  3. 3. Ніша доволі різноманітна
Недоліки:
  1. Дуже засмучує той факт, що поміж оригінальних парфумів Tiziana Terenzi стоїть продукція, яка візуально вже відрізняється та викликає деякі питання до її походження. Це прям red flag!
3 згодні
BROCARD Відповідь представника BROCARD 9 травня, 2024 год
Вітаємо, Arthur. Дякуємо, що поділилися своїми спостереженнями. Компанія BROCARD являється авторизованою точкою продажу товарів бренду Tiziana Terenzi в Україні. Підробки бути не може.
За довгі роки співпраці, між BROCARD та засновниками бренду Tiziana Terenzi, Паоло та Тіціаною Теренці, виникли тісні, дружні відносини. Маестро Паоло неодноразово приїздив до BROCARD, проводив відкриті майстер класи, долучався до ефірів у соц мережах. Представники BROCARD також мали змогу відвідати виробництво бренду та на власні очі спостерігати таїнство виготовлення продукції бренду. Майже всі деталі виготовляються вручну. Тому немає двох абсолютно однакових флаконів, а композиція аромату може відрізнятися в залежності від року виготовлення.
Ми не станемо руйнувати багаторічну співпрацю та довіру заради продажу підробки.
Якщо у вас залишилися запитання, просимо адресувати їх на [email protected] і ми з радістю надамо відповідь.
З повагою, BROCARD

Не приємний продавець!

Богдана Собченко Богдана Собченко 1 травня, 2024 год
Ми завжди купуємо парфумерію у Брокарді, останній раз купувала у Вінниці в Мегамолі, то буда задоволена)
А сьогодні завітала у ваш магазин в Скай парку і вийшла звіти без настрою і без парфумів!((( Консультант проявляла не повагу, показала лиш пару ароматів які мені не сподобалися і більше нічого не запропонувала!( я запитала це все? Чи ще щось запропонуєте? Вона сказала... Читати відгук
Ми завжди купуємо парфумерію у Брокарді, останній раз купувала у Вінниці в Мегамолі, то буда задоволена)
А сьогодні завітала у ваш магазин в Скай парку і вийшла звіти без настрою і без парфумів!((( Консультант проявляла не повагу, показала лиш пару ароматів які мені не сподобалися і більше нічого не запропонувала!( я запитала це все? Чи ще щось запропонуєте? Вона сказала більше нічого ((( хоча я розглянула лиш 4 аромати! По її виразу обличчя і закатування очей я побачила не повагу у свій бік!!(( це дуже не приємно більше в той магазин я не повернуся! Низький рівень обслуговування 👎
BROCARD Відповідь представника BROCARD 3 травня, 2024 год
Добрий день, Богдана Собченко. Дякуємо, що поділилися враженням після візиту до магазину BROCARD. Від імені компанії приносимо вибачення за поведінку консультанта. Будь ласка, повідомте нас на email [email protected], коли саме сталася дана прикрість. Можливо, ви запам'ятали ім'я працівника чи можете описати її ззовні. Для нас це дуже важливо. Інформацію буде передано у відповідний відділ та будуть вжиті необхідні міри до персоналу, що вас обслуговував. Ми готові працювати над помилками та поліпшувать рівень обслуговування у магазинах.
З повагою, BROCARD

Вкрай розчарована

Яніна Яніна 29 січня, 2024 год
Добрий день! Я дуже рідко залишаю десь коментарі, а тим більше витрачаю свій час на те, щоб знайти, де саме можна залишити кометар!
Нещодавно в магазині в Чернівцях придбала аромат Trussardi le vie de milano.
Аромат сподобався, плюс консультант класно попрацювала, і я придбала цей аромат за 8712 грн.
Тиждень тому обирали для сестри в подарунок парфюм, але в... Читати відгук
Добрий день! Я дуже рідко залишаю десь коментарі, а тим більше витрачаю свій час на те, щоб знайти, де саме можна залишити кометар!
Нещодавно в магазині в Чернівцях придбала аромат Trussardi le vie de milano.
Аромат сподобався, плюс консультант класно попрацювала, і я придбала цей аромат за 8712 грн.
Тиждень тому обирали для сестри в подарунок парфюм, але в іншому магазині з оригінальними ароматами, і побачила свої труссарді. Уточнила ціну, здивувалась - аромат в цьому магазині вартує 4000 грн.
Потім я загуглила цей аромат, і такої ціни як 8700 я ніде не побачила. Його вартість справді в середньому 4000 грн.

Я чітко розумію, коли йду в брокард за покупками, що я плачу не лише за косметику, а і за сервіс, обслуговування, і відповідно усвідомлюю, що в цьому місці продукція дорожча.
Але не на стільки!!! Різниця більше ніж 4000 грн!
У Чернівцях в магазині працюють прекрасні консультанти, магазин на рівні.
Але ця ситуація мене так вразила і образила! Невже ви до своїх клієнтів відноситесь як до лохів, вибачте?!
Осадок досі від цієї ситуації.
Чи прийду я в брокард? - невпевнена. Відчуття вкрай неприємні, мене ошукав магазин, який я люблю, і відвідую дуже часто.
5 згодні
BROCARD Відповідь представника BROCARD 31 січня, 2024 год
Добрий день, Яніна. Дякуємо за ваше питання. В магазинах BROCARD представлені лише оригінальні товари від офіційних представників брендів в Україні. Ціна на товари формується згідно рекомендованої представником роздрібної ціни і відповідає рівню в авторизованих офлайн точках продажу бренду по всьому світу та офіційному інтернет-магазину бренду www.trussardi.com. Ми не маємо права займатися демпінгом ціни, тому усі акційні пропозиції на позиції бренду попередньо узгоджуються з представниками. Радимо цікавитися в магазинах про походження товару перед їх покупкою за привабливо ниькою ціною, адже користування товарами сімнівного виробництва чи не відповідного зберігання може мати негативні наслідки для здоров'я. Купуючи товари в BROCARD ви гарантовано отримуєте якісну продукцію.
З повагою, BROCARD
Показати 2 відповіді

Нещодавно купила собі парфуми Hugo Boss “ Boss The Scent Le Parfum”.

Тетяна Тетяна 20 січня, 2024 год
І найбільшою моєю помилкою було не прочитати перед цим відгуки про Брокард. Бо все, що хочу написати, прочитала в багатьох.
Перше - це абсолютно не стійкий аромат, хоча консультант запевняла мене, що стійкість буде чудова, бо це парфуми, а не парфумована, чи туалетна вода.Тримається максимум годину. Не раджу нікому!
Друге - ціна! Чесно, була в шоці, коли вдома порівняла ціни... Читати відгук
І найбільшою моєю помилкою було не прочитати перед цим відгуки про Брокард. Бо все, що хочу написати, прочитала в багатьох.
Перше - це абсолютно не стійкий аромат, хоча консультант запевняла мене, що стійкість буде чудова, бо це парфуми, а не парфумована, чи туалетна вода.Тримається максимум годину. Не раджу нікому!
Друге - ціна! Чесно, була в шоці, коли вдома порівняла ціни на інших сайтах, а там ціна на 2 тис менше (без знижки), і теж оригінал.
Ну і третє- мій відгук на сайті Брокарду теж не повважали за потрібне опублікувати (власне тому і пишу тут), оскільки він був негативним, а промоніторивши можна побачити, що там опубліковані тільки позитивні
В підсумку, хочу сказати, що вина не магазину, а моя, бо вибір був тільки за мною. Просто хочу застерегти інших, як стосовно даного аромату, так і магазину
Переваги:
  1. Після мого хоч і не опублікованого відгуку, на сайті зʼявилась знижка на ці парфуми, і вони тепер коштують як і в більшості магазинів?
  2. Більше не придбаю там нічого, і вважаю це плюсом для себе
Недоліки:
  1. Ціни. Різниця не тільки в цих парфумах( просто в цих колосальна)
  2. Погана клієнтоорієнтованість, і це мінус не для мене?
BROCARD Відповідь представника BROCARD 22 січня, 2024 год
Тетяно, ваш відгук стосовно аромату було розміщено на сайті BROCARD.UA 20 січня.
З повагою, BROCARD
Показати 1 відповідь

Купив підробку

Stephan Stephan 19 січня, 2024 год
Тут вже є багато відгуків на цю тему.
Отже додам й свій, вважаю темі шахрайства у мережі Brocard треба надати розголос.
Переваги:
  1. Антікризесний PR на достойному рівні
Недоліки:
  1. Продаж підробленої ппрфюмеріі
  2. Та просрочки
5 згодні
BROCARD Відповідь представника BROCARD 19 січня, 2024 год
Добрий день, Stephan. Дякуємо за відгук. Якщо ви придбали товар в мережі BROCARD, то сумнівів в його оригінальності немає. Компанія співпрацює лише з офіційними представниками брендів в Україні. Вся продукція ввозиться легально із супровідними документами. Ми працюємо на ринку України понад 25 років і зароблену за цей час репутацію не будемо руйнувати заради сумнівного прибутку з продажу підробки. Косметичний ринок широкий та вибагливий, конкуренція шалена. Світові бренди з гучним ім'ям самі обирають з ким їм працювати, тому що усі зацікавлені задовольнити клієнта. Ніхто б не працював з BROCARD, якби ми продавали підробки.
Просимо вас звернутися до магазину, де була здійснена покупка, з чеком та товаром і ми надамо відповіді на всі ваші запитання.
З повагою, BROCARD

Не зовсім подарункові сертіфікати від Brocard

Che.pollinko@gmail.com [email protected] 3 січня, 2024 год
Хочу звернути увагу майбутніх покупців на нюанси використання подарункових сертіфікатів від магазинів Brocard. Отримала в подарунок на Новий рік сертифікат на 2000 грн. Обала собі парфум, який був зазначений на знижці, а ле на касі при розрахуванні виявилось що при умові використання подарункового сертифікату знижка не враховується, а замість того вам порахують різницю сертифікату від повної сумми. Тобто якщо ваш... Читати відгук Хочу звернути увагу майбутніх покупців на нюанси використання подарункових сертіфікатів від магазинів Brocard. Отримала в подарунок на Новий рік сертифікат на 2000 грн. Обала собі парфум, який був зазначений на знижці, а ле на касі при розрахуванні виявилось що при умові використання подарункового сертифікату знижка не враховується, а замість того вам порахують різницю сертифікату від повної сумми. Тобто якщо ваш омріяний парфум коштував 5000 грн. зі знижкою на ціннику було мінус 50%, то якщо ви надумали розрахуватися сертифікатом, то нічого у вас не вийде. Сума сертифікату буде відніматися від тих початкових 5000 грн. Заради справедливості слід зазначити, що цю інформацію вам повідомляють при розрахунку і кажуть що ви економите за рахунок мілілітрів самого парфума і ця інформація зазначена на конверті подарункового сертифіката (але чи часто ви звертаєте увагу що у вашого подарункового сертифікату є умови використання, чи просто дивитеся на сумму і думаєте що ви можете використитати свій подарунок як завгодно? А от ніт. Називається - читайте інструкцію). Висновок: не ведіться на ніби знижку (тим паче, що не завжди відомо чи реальна це знижка), а купуйте товар рівно на ту сумму на яку вам подарували сертифікат. Тобто щоб цінники обраних вами товарів не включали в себе міфічну "знижку".
P.S.: парфум придбала все ж таки, бо хотіла мати саме цей від певного виробника.
1 згоден
BROCARD Відповідь представника BROCARD 4 січня, 2024 год
Добрий день, [email protected]. Дякуємо за небайдужість та увагу до даного питання. Справді, дія подарункової картки не поширюється на товари зі знижками та за спеціальними цінами. Правила придбання та використання подарункових карток нанесені на подарункову картку, зазначені на обгортці до неї, з ними можна ознайомитися на сайті www.brocard.ua або в магазинах BROCARD. Покупка подарункових карток може бути здійснена зі знижкою, тоді як при використанні подарункової картки знижка повторно не надається. При оплаті сертифікатом, знижка акційного періоду буде розрахована на різницю суми, між повною вартістю товару та номіналом картки. Подарункові картки можуть бути використані у будь-який період, так як мають необмежений строк дії.
З повагою, BROCARD.

Систематична невідповідність цінників

Гость Гость 28 листопада, 2023 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, пр.Оболонский, 1б Добрий день,
Вчора робила покупку в магазині і на дві позиції не співпала ціна.
Одразу після покупки підійшла до консультанта, але мене запевнили що це я не правильно дивлюсь на цінники. Сиворотку яку я купувала було три види і всі з однаковою ціною 900 гривень з копійкками. А в чеку 1128, коли я попросила показати мені цей цінник, консультант... Читати відгук
Добрий день,
Вчора робила покупку в магазині і на дві позиції не співпала ціна.
Одразу після покупки підійшла до консультанта, але мене запевнили що це я не правильно дивлюсь на цінники. Сиворотку яку я купувала було три види і всі з однаковою ціною 900 гривень з копійкками. А в чеку 1128, коли я попросила показати мені цей цінник, консультант запевнила мене що вона щойно його викинула, довго рилась в смітнику, але цінника так і не знайшла.
Та ж історія і з вмивалкою, цінник стояв 256, продали в чеку за 355 ((( і також сказали, що цінник щойно викинули, знайти не змогли.
Не приємно, не те що б різниця в ціні мене засмутила, засмутила реакція персоналу і те що я не погоджувалась купувати за цю ціну.
Також дуже не привітний персонал на касі.
Дякую.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 29 листопада, 2023 год
Добрий день, Гость. Від імені компанії приносимо вибачення за ситуацію та поведінку персоналу. Просимо дати нам шанс все виправити. Будь ласка, надішліть фото чеку нам на email [email protected]
З повагою, BROCARD

М. Київ, магазин в Оушен Плаза

Ольга Ольга 17 листопада, 2023 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, ул. Антоновича 176 Купувала мамі на подарунок помаду, хотіла «Dior”, консультант сказала, що тільки матові є (матову не хотіла), запропонувала мені “Collistar”. Запевняла, що на губах не матова, а сатинова (хоча на флаконі написано «matte”). Ну, я й купила! У підсумку на губах зовсім інший колір, лягає не рівномірно і все ж матова! До того ж ціна в «Brocard” на цю помаду найвища!... Читати відгук Купувала мамі на подарунок помаду, хотіла «Dior”, консультант сказала, що тільки матові є (матову не хотіла), запропонувала мені “Collistar”. Запевняла, що на губах не матова, а сатинова (хоча на флаконі написано «matte”). Ну, я й купила! У підсумку на губах зовсім інший колір, лягає не рівномірно і все ж матова! До того ж ціна в «Brocard” на цю помаду найвища! Звісно, я могла б її не купувати, але ж думаєш, що консультант- профі, довіряєш! А вона просто для краси!
BROCARD Відповідь представника BROCARD 19 листопада, 2023 год
Добрий день, Ольга. Ми шкодуємо, що обрана помада для губ не виправдала ваших очікувань. Просимо звернутися з чеком та товаром у магазин, де була здійснена покупка.
З повагою, BROCARD

Погане обслуговування

Катерина Катерина 11 листопада, 2023 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, ул. Антоновича 176 Сьогодні були в магазині Брокард в тц. Оушен плаза, завжди туди ходимо, але в цей раз залишилось дуже неприємне враження, і не купив те що хотіли , як скоріше покинули його.
Зайшла за ароматом histoires de parfums 1969 , Консультант спочатку косо подивилась , зітхнула , і з якимось невдоволенням показала ці парфуми, але саме цього аромату не було щоб... Читати відгук
Сьогодні були в магазині Брокард в тц. Оушен плаза, завжди туди ходимо, але в цей раз залишилось дуже неприємне враження, і не купив те що хотіли , як скоріше покинули його.
Зайшла за ароматом histoires de parfums 1969 , Консультант спочатку косо подивилась , зітхнула , і з якимось невдоволенням показала ці парфуми, але саме цього аромату не було щоб купити , і я попросила пирскнути тестером на папір , щоб понюхати його, на що отримала відповідь : " А який сенс ?" І косо подивилася , і знову зітхнула. Мене це дуже збентежило і вразило! Невже якщо людина нічого не купляє вона не має права просто понюхати. Думала обрати інший аромат цього бренду, але це було дуже неприємно , подивилися як на гівно м'яко кажучи.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 12 листопада, 2023 год
Добрий день, Катерина. Дякуємо, що поділилися враженням після візиту до магазину BROCARD та залишену оцінку. Нам прикро дізнатися, що ви не задоволені обслуговуванням. Від імені компанії приносимо вибачення за поведінку консультанта. Просимо додатково повідомити нас на email [email protected] дату та час вашого візиту до магазину. Можливо ви запам'ятали ім'я консультанта чи можете описати її ззовні. Так ми зможемо максимально розібратися у ситуації та унеможливити її повторення. Очікуємо інформацію від вас.
З повагою, BROCARD

Підсунули підробку!

Світлана Світлана 20 вересня, 2023 год
Отримала нещодавно туалетну воду Барбери.
Дуже і дуже розчарована.
До болю. Це мій четвертий аромат Барбері, мріяла про нього. Вибирала в магазині Брокард, а купила на сайті. Аромат дуже відрізняється. Не відчувається того індивідуального шарму. Прийшов звичайний, навіть місяцями не приємний. Як таке може бути? За що я заплатила гроші!? Це 100% підробка і в іншому мене ніхто не переконає.... Читати відгук
Отримала нещодавно туалетну воду Барбери.
Дуже і дуже розчарована.
До болю. Це мій четвертий аромат Барбері, мріяла про нього. Вибирала в магазині Брокард, а купила на сайті. Аромат дуже відрізняється. Не відчувається того індивідуального шарму. Прийшов звичайний, навіть місяцями не приємний. Як таке може бути? За що я заплатила гроші!? Це 100% підробка і в іншому мене ніхто не переконає. Настуний раз краще переплатити у магазині ніж отримати неякісний товар. Піду з ним до магазину до консультантів, цікаво що вони на це прокоментують. З таким успіхом можна було купувати на Мейкапі ще за менші гроші!
Переваги:
  1. Якість (якщо повезе)
  2. Великий вибір
Недоліки:
  1. Інколи на сайті підсовують підробку!
  2. Ціни.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 21 вересня, 2023 год
Добрий день, Світлана. Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. В асортименті інтернет-магазину BROCARD представлені точно такі ж товари, як і у фізичних магазинах BROCARD, адже ми одна мережа, з одними постачальниками та складом, з якого формуються замовлення та надходять поставки до магазину. Компанія співпрацює лише з офіційними представниками брендів в Україні та не стане ризикувати своєю репутацією заради продажу підробки. Косметичний ринок дуже вибагливий. Контроль за якістю товарів багаторазовий, здійснюється на різних етапах як представниками брендів так і BROCARD. Абсолютно всі зацікавлені, щоб кінцевий споживач отримав лише найякіснішу продукцію.
З придбаним вами ароматом необхідно розбиратися. Просимо надіслати фото аромату вказавши номер замовлення на email [email protected]. Чекаємо інформацію від вас!
З повагою, BROCARD
Показати 1 відповідь

Обслуговування ЖАХ. НАХАБНІ ПРАЦІВНИКИ

Карина Карина 14 квітня, 2023 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, пр.Оболонский, 1б зухвалі працівники ( ТРЦ ГУЛІВЕР), дивляться на тебе як на кусень гі*на, витягнула конслер свій, щоб звірити колір, консультатка чуть шию не вивернула, намагаючись глянути що це за бренд в мене. На касі жінка дахливо неприємна, з кислим обличчям
BROCARD Відповідь представника BROCARD 14 квітня, 2023 год
Добрий день, Карина. Дякуємо, що знайшли час повідомити про ситуацію та приносимо вибачення за поведінку персоналу. Ваш відгук не залишився без уваги і вже переданий у роботу. Адміністрацією магазину будуть проведені необхідні заходи для поліпшення рівня обслуговування у магазині. Сподіваємося, подальші візити будуть вас лише радувати.
З повагою, BROCARD

Магазин взагалі працює?

Юрій Юрій 5 березня, 2023 год
Замовив 3 дні тому товар. Ні накладної, ні повідомлення, що взято в роботу. Тільки на пошту прийшло повідомлення, що зі мною мають зв'язатися для підтвердження. Для чого? Я ж позначив при відправці, що погоджую все. На сайті взагалі статус "скасовано" це як взагалі, адже я не скасовував нічого? Тобто ви самі скасували замовлення, а мене попереджати не потрібно? Чи ви... Читати відгук Замовив 3 дні тому товар. Ні накладної, ні повідомлення, що взято в роботу. Тільки на пошту прийшло повідомлення, що зі мною мають зв'язатися для підтвердження. Для чого? Я ж позначив при відправці, що погоджую все. На сайті взагалі статус "скасовано" це як взагалі, адже я не скасовував нічого? Тобто ви самі скасували замовлення, а мене попереджати не потрібно? Чи ви надішле замовлення через тиждень-два? А нічого, що я по старій пам'яті розраховував на швидку відправку і мені воно точно через тиждень вже непотрібно!? Чекаю підтвердження замовлення сьогодні або відміняйте замовлення офіційно щоб мені через тиждень не прийшов сюрприз. Замовлю на сайті, на якому швидше працюють

Доставка курьером

DD555154 DD555154 14 лютого, 2023 год
Зробив замовлення (сертифікат) на сайті, оплатив карткою. Доставка адресна. Отримав мейл з підтвердженням. Через кілька хвилин телефонують із підтвердженням - замовлення буде доставлено курьером НП Сьогодні. Ок, все супер, чекаю! Ну.. і вже вечір, ніхто не телефонує... Вирішив сам уточнити, подзвонив на ГарячуЛінію Брокару і тут мені кажуть (спеціаліст Наталя), що у НП якийсь там збій і доставка буде завтра.... Читати відгук Зробив замовлення (сертифікат) на сайті, оплатив карткою. Доставка адресна. Отримав мейл з підтвердженням. Через кілька хвилин телефонують із підтвердженням - замовлення буде доставлено курьером НП Сьогодні. Ок, все супер, чекаю! Ну.. і вже вечір, ніхто не телефонує... Вирішив сам уточнити, подзвонив на ГарячуЛінію Брокару і тут мені кажуть (спеціаліст Наталя), що у НП якийсь там збій і доставка буде завтра. Відповідаю, що мене не сильно хвилює на чиїй стороні фак-ап стався. Я (!) пропоную варінти вирішення: а) зробіть доставку тим же Уклоном, все одно я плачу за доставку. б) поки ще працюють магазини - я можу сам підскочити, забрати замовлення, нагадаю - сертифікат (це точно не супер рідкисний товар) і в Києві не один магазин. АЛЕ НІ. Жоден із варіантів, в системі змінити СПОСІБ отримання ніхто НЕ МОЖЕ (йшов 2023 рік). Попередити клієнта ВЧАСНО компанія так і не наважилась: знав би раніше - реально поїхав би сам в магазин, а так дізнався тільки після того як сам подзвонив. Дуже здивований. Клієнтоорінтованість - 0. *і не кажіть, шо 14.02 - завантажений день. Не можете забезпечити нормальну роботу в цей день - не працюйте. Все ж просто. Взагалі незадоволений. Якшо є бажання відчути ЯК бути НЕ повинно - то вам в Brocard.
Недоліки:
  1. Не вміють працювати з онлайн-клієнтом, не вміють бути гнучкими, навіть не намагаються допомогти. Фі..
BROCARD Відповідь представника BROCARD 16 лютого, 2023 год
Добрий день, DD555154. Нам прикро за ситуацію, що склалася. На жаль, у компанії Нова Пошта стався глобальний технічний збій, через який доставка відбулася не в зазначений термін. При всьому бажанні, ми ніяк не могли вплинути на даний форс мажор. Звертаємо вашу увагу, що також працюють фізичні магазини BROCARD де можна зробити покупку без очікування доставки. Сподіваємося, в подальшому ви будете купувати подарунки завчасно, а ми з радістю вам у цьому допоможемо.
З повагою, BROCARD

Покоцана помада

Анна Анна 7 лютого, 2023 год
Замовила на сайті помаду Nouba зі знижкою. До того неодноразово купувала в "Брокарі" косметику і парфумерію і ніколи не було проблем. Але на цей раз розчарована: помаду в такому стані я востаннє бачила в 1990-х, коли на речових ринках продавали косметику з рук. На футлярі ціла колекція подряпин, ніби нею котик бавився. Сама помада ніби ціла, але з плямою... Читати відгук Замовила на сайті помаду Nouba зі знижкою. До того неодноразово купувала в "Брокарі" косметику і парфумерію і ніколи не було проблем. Але на цей раз розчарована: помаду в такому стані я востаннє бачила в 1990-х, коли на речових ринках продавали косметику з рук. На футлярі ціла колекція подряпин, ніби нею котик бавився. Сама помада ніби ціла, але з плямою невідомого походження. В коробці якісь крошки. Якщо товар продається з великою знижкою, це не означає, що його можна надсилати в такому стані.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 9 лютого, 2023 год
Добрий день, Анна. Дякуємо за відгук та перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Просимо надіслати фото товару вказавши номер замовлення на email [email protected]
З повагою, BROCARD

Все очень и очень плохо

Гость Гость 5 лютого, 2023 год
После "нового" открытия, магазин очень испортился. Теперь остались только минусы от некогда хорошего магазина.
1. Полчаса ждала консультанта.
2. Кассир с недовольным лицом "оторвала от сердца" подарочный пакет.
3. В чеке, который я внимательно посмотрела только дома, было указано что мне ещё якобы был выдан пробник ухода за кожей. Пробника конечно же в пакете не оказалось. Видимо наказали меня за... Читати відгук
После "нового" открытия, магазин очень испортился. Теперь остались только минусы от некогда хорошего магазина.
1. Полчаса ждала консультанта.
2. Кассир с недовольным лицом "оторвала от сердца" подарочный пакет.
3. В чеке, который я внимательно посмотрела только дома, было указано что мне ещё якобы был выдан пробник ухода за кожей. Пробника конечно же в пакете не оказалось. Видимо наказали меня за то, что я попросила подарочный пакет. Или слишком много для одного покупателя? Ещё и скидка по моей карте 20 процентов. Вообще получается перебор, да?!
BROCARD Відповідь представника BROCARD 7 лютого, 2023 год
Добрий день, Гость. Дякуємо за відгук. З приводу семпла, просимо надіслати чек нам на email [email protected], щоб ми змогли розібратися у ситуації. Впевнені, це непорозуміння. Фірмові пакети BROCARD платні з 15 вересня 2022 року. Дані зміни зумовлені Законом України "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України". Сподіваємося, подальші візити в магазини мережі будуть вас лише радувати.
З повагою, BROCARD

Пусті полиці Київ

Вероніка Вероніка 22 січня, 2023 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, ул.Б.окружная, 4 Що трапилось з магазином? В Києві немає абсолютно вибору,новий товар не поступає.А після нового року майже пустий магазин,парфуми в наявності можна на пальцях порахувати.І так по всьому місту.
І сайт не працює,всі позиції нема в наявності.
Як щось у вас купити чи магазин розпродує все і закривається?
BROCARD Відповідь представника BROCARD 24 січня, 2023 год
Добрий день, Вероніка. Дякуємо за відгук. Дійсно, деякий час існувала певна проблема з поставками товарів. Наразі, продукція вже вирушила і полиці магазинів наповнюються асортиментом. Завітайте, щоб особисто переконатися у цьому.
З повагою, BROCARD

Скидка именинника не работает

Гость Гость 20 вересня, 2022 год
Дорогой Брокард, обрадуйте своих клиентов! Когда можно будет воспользоваться скидкой именника - 40%, которая пришла мне еще в конце июля! На 20 сентября за почти два месяца ничего не изменилось, только обещания возобновления работы сайта и интернет-магазина(( Почему нет альтернативы, почему скидка именника не действует в магазинах? Упростите и предоставьте такую возможность своим клиентам, пока сайт не работает, что бы... Читати відгук Дорогой Брокард, обрадуйте своих клиентов! Когда можно будет воспользоваться скидкой именника - 40%, которая пришла мне еще в конце июля! На 20 сентября за почти два месяца ничего не изменилось, только обещания возобновления работы сайта и интернет-магазина(( Почему нет альтернативы, почему скидка именника не действует в магазинах? Упростите и предоставьте такую возможность своим клиентам, пока сайт не работает, что бы стационарный магащин предоставлял такую возможность, как скидка именинника. Что делать?
Переваги:
  1. Вопрос не решен, пока одни обещания. Взлетели цены в магазинах сети на товар, который уже был закуплен ранее, тоесть до войны.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 21 вересня, 2022 год
Добрий день, Гость. Дякуємо за відгук. Насамперед, перепрошуємо через завдані незручності. Скористатися знижкою до дня народження можливо лише на сайті BROCARD.UA, в магазинах немає такої технічної можливості. Ми робимо все від нас залежне, щоб якнайшвидше відновити роботу сайту. Слідкуйте, будь ласка, за оновленнями.
З повагою, BROCARD

Зневажливе ставлення обслуговуючого персоналу

Гость Гость 24 липня, 2022 год
Хотіла спробувати два аромати та придбати собі на день народження. Була в магазині по вул. Здолбунівська в Ашані. Зневажливе ставлення обслуговуючого персоналу до клієнта відбило бажання взагалі щось купувати. Це моє перше знайомство з Brocard.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 25 липня, 2022 год
Добрий день, Гость. Дякуємо, що поділилися враженням від візиту до магазину BROCARD та залишену оцінку. Нам було прикро дізнатися, що ви залишилися не задоволені обслуговуванням персоналу магазину та приносимо вибачення за незручності. Просимо додатково повідомити нас на email [email protected] дату та час вашого візиту, можливо ви запам'ятали ім'я консультанта чи зможете описати його ззовні. Так ми зможемо максимально розібратися у ситуації та унеможливити її повторення.
З повагою, BROCARD

Не задоволена магазином такого рівня.

Альона Альона 23 червня, 2022 год
 Відгук про BROCARD за адресою Київ, ул.Гната Хоткевича, 1В нажаль в Брокарді ніколи немає тестерів парфумерії які можна взяти із собою.frown
P.S. Охорона магазину як завжди обурює, якщо ти зайшов в магазин в звичайному одязі - за тобою ходять слідом.
Не приємні відчуття.
BROCARD Відповідь представника BROCARD 27 червня, 2022 год
Добрий день, Альона. Дякуємо, що поділилися враженням після візиту до магазину BROCARD. На всі аромати у магазинах представлені тестери, тож ви маєте можливість ознайомитися з ароматом на блоторі чи протестувати його на собі. Семпли та зразки надаються при покупці.
З повагою, BROCARD

Невозможно использовать сертификаты

Анастасия Анастасия 11 травня, 2022 год
У меня есть подарочные сертификаты, мне дарили. И теперь просто лежат как обычные бумажки, их никак не используешь... а их на 3000грн., обидно очень. Написали, что как только война закончится, магазины в Киеве откроются и можно будет купить за сертификаты. Очень весело! Могли бы сделать продажу через интернет-магазин с оплатой сертификатами.
Раньше всегда парфюмерию только в Брокард брала...
BROCARD Відповідь представника BROCARD 16 травня, 2022 год
Добрий день, Анастасия. Дякуємо за ваш відгук та оцінку. Дійсно, скористатися подарунковою карткою можливо лише у фізичних магазинах BROCARD. На жаль, на сайті немає такої технічної можливості. Картка має індивідуальний штрихкод та потребує сканування через касу. Подарунковий сертифікат безстроковий, тож ви зможете скористатися карткою одразу, після відновлення роботи офлайн магазинів у вашому місті. Щоденно, на сайті BROCARD.UA ми оновлюємо інформацію стосовно працюючих магазинів, тож слідкуйте за нашими новинами.
З повагою, BROCARD.
BROCARD
BROCARD - престижна мережа магазин косметики та парфумерії. Налічується понад 55 магазинів які знаходяться в таких містах України як Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Суми, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів та інші.
Магазини BROCARD мають широкий асортимент... детальніше

Рейтинг 4 з 5 на підставі 127 відгуків
Косметика та парфюмерія
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 відгук
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 відгуків
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 відгуків
EVA магазин
EVA магазин

Рейтинг: 1.5
2974 відгука
proStor
proStor

Рейтинг: 1.4
417 відгуків
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 відгука
Питання та відповіді