Notino раніше приймали повернення продукції тільки Укрпоштою, що було певною незручністю, адже клієнт має право обирати серед поштових компаній якою саме йому повернути, тим більше що повернення відбувається коштом покупця. Вже до укрпошти якось звикли, але ж раптом Notino прописує нові правила: повернення тільки поштовою компанією Meest пошта. Тобто серед всіх поштово-логістичних компаній Notino зупинив свій вибір на найгірший... Читати відгук Notino раніше приймали повернення продукції тільки Укрпоштою, що було певною незручністю, адже клієнт має право обирати серед поштових компаній якою саме йому повернути, тим більше що повернення відбувається коштом покупця. Вже до укрпошти якось звикли, але ж раптом Notino прописує нові правила: повернення тільки поштовою компанією Meest пошта. Тобто серед всіх поштово-логістичних компаній Notino зупинив свій вибір на найгірший з них! Це просто жах якийсь! Теперь замовлень, принаймні з мого боку, буде менше, адже раптом станеться ситуація і щось доведеться повернути. А користуватися послугами компанією Meest пошта -це найгірше, що можна було б уявити або побачити в найжахливішому сні! Ну чому не Нову пошту вже обрати компанією для повернень? Я вже не кажу, що (знову ж таки,) у покупця має бути право вибору якою транспортною компанією для повернення йому користуватися. А ось так обирати за покупця однобічно і не надавати жодного вибору говорить зовсім не про гнучкість компанії і не про клієнтоорієнтованість. А обрати в якості єдиної компанії, якою покупець може повернути товар, компанію Meest пошта -це взагалі поза межами здорового глузду. Можливо, Notino спеціально зробила таке нововведення, щоб клієнти робили менше або взагалі жодних поверень? Ну тоді ще можна якось пояснити такий несподіваний та жахливий хід компанії Notino по відношенню до своїх клієнтів.
В Notino переробили сайт, але зміни не на краще. Так, наприклад, завжди можна було робити замовлення в режимі гостя без обов'язкової реєстрації- і це, дійсно, право клієнта в будь-якому магазині робити замовлення без обов'язкової авторизації. Але тепер, якщо я не реєструюсь та не авторизуюсь і раптом я хочу зробити якісь зміни до замовлення або скасувати його - я більше не... Читати відгук В Notino переробили сайт, але зміни не на краще. Так, наприклад, завжди можна було робити замовлення в режимі гостя без обов'язкової реєстрації- і це, дійсно, право клієнта в будь-якому магазині робити замовлення без обов'язкової авторизації. Але тепер, якщо я не реєструюсь та не авторизуюсь і раптом я хочу зробити якісь зміни до замовлення або скасувати його - я більше не можу це зробити! Тільки обов'язкова авторизація або реєстрація дозволяє робити якісь зміни до замовлення - а це дуже незручно! І взагалі це порушує мої права як покупця без примусової авторизації робити замовлення. А раптом я помилюсь та вкажу не ту електронну адресу- то мені не надійде лист із підтвердженням замовлення та я нічого взагалі не зможу зробити із таким замовленням. То ж має бути опція, як і раніше, корегувати замовлення просто натиснувши "змінити замовлення" після оформлення.
Замовляю косметику та парфумерію в Notino вже кілька років. Завжди задоволена швидкістю доставки та якістю товарів. Ціни часто нижчі, ніж в інших магазинах, а асортимент великий і різноманітний. Рекомендую цей магазин своїм друзям.
Делала заказа на 5 пробников,магазин прислал только 3,я просила,отпрвить мне то что не положили,по итогу предложили купон который нельзя даже потратить на дискавери бокс,в потдержке всем наплевать на тебя,не кто не помогает,обманывают и не присылают заказ полностью,жду ответа от вас [email protected] Номер заказа 815224687
Notino, схоже, вирішили економити на клієнтах з України. Раніше за затримку в доставці Notino надсилали листи із промокодом в якості вибачення. Коли були протести на кордоні з Польщею, то дарували навіть 500 грн за затримку доставки . А так зазвичай 300 грн був промокод, хоча його не можна було застосувати до акційних товарів та товарів з розпродажу, що було певною... Читати відгук Notino, схоже, вирішили економити на клієнтах з України. Раніше за затримку в доставці Notino надсилали листи із промокодом в якості вибачення. Коли були протести на кордоні з Польщею, то дарували навіть 500 грн за затримку доставки . А так зазвичай 300 грн був промокод, хоча його не можна було застосувати до акційних товарів та товарів з розпродажу, що було певною незручністю. Зараз же навіть якщо на місяць затримують твою посилку - тобі навіть і той досить обмежений свій (адже обмеження є не тільки за товарами, до яких він застосовується, але ж і за терміном дії) промокод на 300 грн не надсилають. Це що - в Notino криза якась і компанія переживає важкі часи? І тому саме клієнтів тепер позбавляє того, що зазвичай було передбачено програмою лояльності компанії в якості вибачення за спричинені незручності? Ну якщо Notino буде і надалі економити за рахунок своїх клієнтів, то зрештою їх і втратить.
Неодноразово купував косметику в Notino і завжди залишався задоволений. Широкий вибір продуктів, досить конкурентні ціни. Замовлення приходило вчасно, упаковка була надійною. Рекомендую для покупок онлайн.
Неприємна служби підтримки. Так само як і недовольні фейси (в стилі консультантів брокарда) людей, що працюють у пункті видачі (крім темноволосої дівчини, не знаю її ім’я, але вона там найкраща) Топ відповідей, які я отримувала по імейлу 1) краще не замовляти на одному акаунті, бо тоді вони не обробляються за день та продукти до того часу можуть бути розпродані. Читати відгук Неприємна служби підтримки. Так само як і недовольні фейси (в стилі консультантів брокарда) людей, що працюють у пункті видачі (крім темноволосої дівчини, не знаю її ім’я, але вона там найкраща)
Топ відповідей, які я отримувала по імейлу 1) краще не замовляти на одному акаунті, бо тоді вони не обробляються за день та продукти до того часу можуть бути розпродані. 2) якщо ви робите замовлення в неділю хоч декілька підряд на 6 тис, то пофіг, не чекайте навіть пробника дешманського крему, якщо зробите на ранок понеділка, то за замовлення з милом за 15 грн вам нададуть пробників.
Насправді в ін магазинах ті нещасні пробники кладуть до певної категорії товарів, не по днях. Цитата відділу, що по суті нічого не означає та не змінює цього несправедливого факту:
«Що стосується акцій на нашому сайті, то так завжди працює маркетинг, щопонеділка акції оновлюються в магазинах»
По суті я люблю замовляти на нотіно, але цей маразм і постійні глюки в додатку, постійні зміни в пункті видачі правил видачі мене засмучують. Що ж, тепер замовлятиму по понеділках! І бажано не в пункт видачі, бо таке враження, що їду до них додому та набридаю своїми замовленнями!
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Щодо акцій, дійсно, вони оновлюються щопонеділка, і ця інформація доступна на нашому сайті, у розсилках та інших офіційних каналах. Ми розуміємо, що це може викликати незручності, але така система допомагає підтримувати актуальність пропозицій для всіх клієнтів. Що стосується обслуговування, приносимо наші найщиріші вибачення за можливе непорозуміння, ми завжди прагнемо допомогти нашим клієнтам та зробити процес замовлення максимально комфортним. Ваші зауваження дуже важливі для нас і допомагають покращувати якість сервісу. Сподіваємося, що в подальшому Ваш досвід співпраці з нами буде тільки позитивним. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування Notino
Я не з претензією, а з побажанням) Notino, дуже хотілося б бачити у вас розширення асортименту парфумерії. Більше брендів, наприклад, Rania J, Olivier Durbano, BeauFort, Parfumerie Particuliere, Kerosene, Profumum Roma, Hunq, D.S. & Durga, Andrea Maack, Bijon, Parfums Dusita, Naomi Goodsir, Fueguia 1833, Meo Fusciuni, Kinetic Perfumes, Mendittorosa, Arte Profumi. У світі стількі цікавого, а у вас нажаль обмежений вибір.... Читати відгук Я не з претензією, а з побажанням) Notino, дуже хотілося б бачити у вас розширення асортименту парфумерії. Більше брендів, наприклад, Rania J, Olivier Durbano, BeauFort, Parfumerie Particuliere, Kerosene, Profumum Roma, Hunq, D.S. & Durga, Andrea Maack, Bijon, Parfums Dusita, Naomi Goodsir, Fueguia 1833, Meo Fusciuni, Kinetic Perfumes, Mendittorosa, Arte Profumi. У світі стількі цікавого, а у вас нажаль обмежений вибір. Сподіваюсь, ви попрацюєте над розширенням асортименту і ми ще побачимо у вас багато цікавого!
Замовлення 814817625. Замовила парфум Montale Dark Purple на уцінці із вмістом парфуму 98%. Замовляла на уцінках не вперше, цілком влаштовувало. Отримала парфум Montale Intense Cafe у коробці Montale Dark Purple, батч-коди на дні флакону і дні коробки співпадають, тобто при декодуванні парфуму у постачальника виникла така помилка. Служба підтримки запропонувала аж щедрий купон на 150 грн або подати рекламацію. Не... Читати відгук Замовлення 814817625. Замовила парфум Montale Dark Purple на уцінці із вмістом парфуму 98%. Замовляла на уцінках не вперше, цілком влаштовувало. Отримала парфум Montale Intense Cafe у коробці Montale Dark Purple, батч-коди на дні флакону і дні коробки співпадають, тобто при декодуванні парфуму у постачальника виникла така помилка. Служба підтримки запропонувала аж щедрий купон на 150 грн або подати рекламацію. Не вбачаю успішність поданої рекламації у даному випадку, оскільки я купувала парфум, що завідомо був у користуванні, мене це влаштовувало. Рекламаційна комісія цілком може заявити, що парфум був у користуванні і компенсувати не повну вартість флакону, а мені при цьому потрібно або везти на точку видачі ці парфуми, або відправляти Укрпоштою - і в будь-якому випадку нести додаткові збитки. Шановна компанія Нотіно, купон на 150 грн за провтик у замовленні на 1800 грн - це смішно. Замовлений мною парфум Montale Dark Purple на сайті є дорожчим на 450 грн за Montale Intense Cafe. Якщо ви так турбуєтесь, аби клієнти були задоволені сервісом, введіть купони більш пропорційні до сум замовлення.
В мене вже був інцидент, де у наборі за 770 грн не було одного засобу (тревел-версії парфумів на 20 мл), тоді погодилась на купон на 140 грн. Тоді це ще була більш-менш виправдана компенсація.
Купон на 150 грн не покриває навіть різницю вартості парфумів, не говорячи вже про те, що ніяк не виправляє враження від міжнародної компанії. Для такої компанії 3 євро компенсації - це ні про що.
Якщо ви саме зараз думаєте, чи замовляти тут щось, то ні в якому разі не робіть замовлення, великі шанси залишитись без коштів і товару Ситуація наступна, замовила парфуми на подарунок, замовлення 814640664, і замість флакону отримала пробники, папір і маленький дерев'яний блок, які по вазі схожі. Також було спалачено страхування, але служба підтримки мені не відповідала, поки додатково не... Читати відгук Якщо ви саме зараз думаєте, чи замовляти тут щось, то ні в якому разі не робіть замовлення, великі шанси залишитись без коштів і товару Ситуація наступна, замовила парфуми на подарунок, замовлення 814640664, і замість флакону отримала пробники, папір і маленький дерев'яний блок, які по вазі схожі. Також було спалачено страхування, але служба підтримки мені не відповідала, поки додатково не написала з іншої пошти, тоді їм прийшлось. Всі їх відповіді, про допоможемо і ми завжди на боці покупців, це нісенітниця, вони просто ігнорують всі факти, все що їм не подобається, і "аргументують" неможливими речами, наче потрібно було розпакувати по пошті, (слюду розпаковувати не можна) і що вони перевірили партію, як? Самі все розпаковували? Звучить абсурдно. Ситуація аналогічна, як уже була раніше у іншого покупця, але тепер вони просто незаконно привляснюють кошти. Тобто, висновок, обманювати вас будуть, і якзо щось станеться, то 100% ви повинні були зробити неможливе або винні ви. Ость такі у них схеми, добавиди стресу на фоні обстілів міста. Єдиний варіант - це суд. Якщо у вас також проблеми з цим "магазином", то пишіть на пошту [email protected], я організую груповий позов. Ніколи не потрібно все залишати, як є, адже вони роблять це закономірністю. До речі дані відповідача вони надавати не хочуть. Нотіно, я ж маю на це право, якщо вам нічого приховувати, то напишіть це публічно, і будемо оприлюднювати цю справу. А поки дякую, що украли кошти, ви молодці, це точно рівень
Шановна Наталіє, ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід співпраці з нами був негативним, і розуміємо Ваші занепокоєння. По-перше, ми серйозно ставимося до питань задоволеності наших клієнтів і завжди намагаємося швидко вирішувати проблеми. Ми перепрошуємо, якщо Вам здалося, що Ваш запит не був розглянутий з належною увагою.
Щодо Вашого замовлення (814640664), можемо підтвердити, що товар був надісланий у непошкодженій заводській упаковці, і процес пакування був зафіксований на відео. Це підтверджує, що товар був відправлений в належному вигляді. Під час транспортування посилка не мала слідів відкриття чи втручання. Таким чином, ми не можемо вважати, що товар був змінений або пошкоджений в процесі доставки. Вага товару, яка була вказана при оформленні замовлення, збігається з вагою, що була підтверджена під час пакування та доставки та заявлена виробником.Також, ми отримали підтвердження від перевізника, що товар був доставлений до Вас без зауважень і скарг з Вашого боку під час отримання.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди готові вирішити питання у межах наших можливостей, якщо ситуація дозволяє.
Дякуємо за Ваш відгук. Ми прагнемо до вдосконалення і зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювались. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Доброго дня. З приводу замовлень і повернення по рекламації. Не розумію, чому по Yves Saint Laurent Black Opium мені замість 2090 повернули 1670 , невже пару пшиків неякісного товару, що як вода із спиртом вартує 420 грн?! Вода яка просто виливалась із флакона, а також один пшик із Gucci Guilty Pour Femme , флакон, який відразу був недолитий, можете перевірити... Читати відгук Доброго дня. З приводу замовлень і повернення по рекламації. Не розумію, чому по Yves Saint Laurent Black Opium мені замість 2090 повернули 1670 , невже пару пшиків неякісного товару, що як вода із спиртом вартує 420 грн?! Вода яка просто виливалась із флакона, а також один пшик із Gucci Guilty Pour Femme , флакон, який відразу був недолитий, можете перевірити в себе вартує 165 грн?! Повернення неякісного товару було здійснене в день покупки і перевірено в пункті Notino. За товар , який не є якісним. Те , що Ви намагались звʼязатись з моїм сином, це не правда, адже жодного телефонного дзвінка від Вас не було зареєстровано. Прошу Вас з великою повагою до Вас не займатись здирництвом з дитини війни і інваліда 2 групи, учасника бойових дій. Повернути гроші за неякісний сумнівний товар невідповідної якості в повному обсязі.
Роблю замовлення в різних ІМ дуже часто (Брокард, Ева, Мейкап та інші), в них з замовленнями ніколи проблем не було (а якщо і траплялися неприємні ситуації, то все завжди вирішувалося на користь клієнта миттєво), але, на жаль, вирішила в цей раз вперше зробити замовлення на Notino... Підкупила мене ціна на парфум, який хотіла спробувати - Emanuel Ungaro Cosmic (була... Читати відгук Роблю замовлення в різних ІМ дуже часто (Брокард, Ева, Мейкап та інші), в них з замовленнями ніколи проблем не було (а якщо і траплялися неприємні ситуації, то все завжди вирішувалося на користь клієнта миттєво), але, на жаль, вирішила в цей раз вперше зробити замовлення на Notino... Підкупила мене ціна на парфум, який хотіла спробувати - Emanuel Ungaro Cosmic (була дійсно космічна знижка на нього) - зараз він по знижці коштує 2390 грн, а я його купляла за 720 грн (та разом з ним була приємна можливість додати безкоштовний зразок пробник цього ж аромату). Коли я відкрила вдома замовлення, то від цього безкоштовного пробника побачила тільки бумажне пакування, всередині якого було пусто (перший неприємний момент). В моєму замовленні було 2 однакові флакони парфуму. Коли я відкрила флакон - виявилося що дозатор розпилювач не працює (через що взагалі неможливо користуватися цим парфумом), командою Нотіно було запропоновано надати за нього купон, але відкривши і другий флакон ситуація була та сама (знову непрацюючий розпилювач) - надалі було запропоновано подати рекламацію (умови там якось звучать не на користь клієнта, тим паче, що я читала аналогічні відгуки за Нотіно, коли новий товар дівчина повернула, а їй було зазначено, що товар був у використанні і запропоновано лише часткову компенсацію за нього), тепер я побоююсь такої ж ситуації. Як я зрозуміла, так Нотіно продає браковані партії товару (з такими космічними знижками)... Не ведіться на це... Жодного бажання тут робити замовлення...
Переваги:
Космічні знижки
Недоліки:
Бракована продукція (про яку, на мою думку, магазин завідомо знає) у випадку наявності великих знижок
Наталія, дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і перепрошуємо за незручності, які виникли. Ми розуміємо Вашу стурбованість і можемо вас запевнити, що кожна ситуація, навіть найскладніша, вирішується. Ймовірно, мова йде про брак партії товару, і для того, щоб повністю перевірити ситуацію, нам дійсно потрібен сам товар. Ми прагнемо бути справедливими та відкритими, тому Вам буде запропоновано найкраще рішення відповідно до наших політик, і ми завжди намагаємося діяти на користь клієнта.
Ще раз перепрошуємо за всі незручності й запевняємо, що Ваша ситуація не залишиться без уваги. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Завтра 8 березня. І ось подивилася я на сайт Notino Франція, Notino Чехія, Notino Іспанія. Акції там цікавіше, подарунки кращі. На чеському сайті знижки і 15%, і 30%, так само у Франції. За таким-то промокодом- стільки-то, за таким-то у застосунку- стільки-то. А на українському сайті взагалі жодних промокодів, знижки тільки ті, що є на сайті - та й годі. І... Читати відгук Завтра 8 березня. І ось подивилася я на сайт Notino Франція, Notino Чехія, Notino Іспанія. Акції там цікавіше, подарунки кращі. На чеському сайті знижки і 15%, і 30%, так само у Франції. За таким-то промокодом- стільки-то, за таким-то у застосунку- стільки-то. А на українському сайті взагалі жодних промокодів, знижки тільки ті, що є на сайті - та й годі. І подарунки... Ось мені цікаво: чому спочатку тижня була акція на Iconique Professional i коли купуєш товар цього бренду, додавалися подарунки, а вже в четвер (і відповідно сьогодні, в п'ятницю) - вже нічого. А на іспанському сайті - подарунки є. Тобто подарунки є в наявності, тільки чомусь цю акцію та подарунки вже прибрали з українського сайту. Чому взагалі акції настільки відрізняються? Подарунки до покупок цікавіші, як я і сказала, на чеському, французькому сайтах. Інші країни поки не дивилася. А українцям наче б і зробили якісь акції, але дуже номінальні. Чому так? Мабуть, Notino не вважає за потрібне робити гарні подарунки до покупок, щедрі знижки та цікаві акцій для українців, для українських жінок зокрема.
Діано, дякуємо за Вашу увагу до акцій та пропозицій на нашому сайті.
Notino обслуговує 27 країн, і умови акцій у кожній з них можуть відрізнятися. Це залежить від багатьох факторів, зокрема комерційних угод із брендами, локальних ринкових особливостей та доступності товарів. Кількість і розмір акцій узгоджується безпосередньо з постачальниками, і вони можуть відрізнятися залежно від країни.
При цьому українська сторінка також наповнена ексклюзивними акціями та спеціальними пропозиціями, які доступні тільки для нашого ринку. Ми завжди прагнемо створювати цікаві пропозиції для наших клієнтів, і, звісно, продовжимо працювати над тим, щоб вони ставали ще привабливішими. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
В акцію до дня закоханих зробила декілька замовлень. Сиджу я і чекаю на свої замовлення. Так ось, десь через тиждень скасовують майже всі мої замовлення за винятком двох та пишуть однакового змісту повідомлення на мою електронну адресу:"Дякуємо за Ваше замовлення. Ми почали формувати Вашу посилку, але виявилось, що продукт, який Ви замовили, а саме: ... вже, на жаль, недоступний на складі. Інформація... Читати відгук В акцію до дня закоханих зробила декілька замовлень. Сиджу я і чекаю на свої замовлення. Так ось, десь через тиждень скасовують майже всі мої замовлення за винятком двох та пишуть однакового змісту повідомлення на мою електронну адресу:"Дякуємо за Ваше замовлення. Ми почали формувати Вашу посилку, але виявилось, що продукт, який Ви замовили, а саме: ... вже, на жаль, недоступний на складі. Інформація з приводу наступного постачання та появи товару знову на складі на цей момент відсутня."І так на всі позиції. Я подивилася на сайт, а всі ці позиції, окрім одної, на сайті мало того, що є, так навіть без жодної помітки, що залишилось всього там, скажімо, 3 штуки чи 5 штук. Тобто присутні і в достатній кількості !!! Мене це так обурило! Вже тиждень пройшов, вже скоро я могла би і отримати свої замовлення, а їх бачите, скасовують! Notino вже не хоче заробити гроші? Так тоді залишайте простір України та працюйте собі в інших країнах де ви там є. Навіщо спамити своїми рекламами, коли дивишся youtube чи серфиш собі інтернетом, а коли в них робиш декілька замовлень, то вони навіть тобі їх не надсилають, і все це ти дізнаєшся, коли пройшов тиждень очікування!!! Найгірша з компаній! Жодного разу не мала досвіду з іншим інтернет-магазином, щоб мені ось так брали і майже без пояснень (якась незрозуміла відписка про нібито відсутність товару не рахується) скасовували мої замовлення! Зазвичай для продавця чим більше ти замовлень робиш тим навіть краще. Зараз хоча всі майже позиції, які я замовила, є на сайті, замовляти їх повторно не буду. Жодних замовлень тепер в Notino!!
Переваги:
Є позиції, які важко знайти в інших місцях на території України. Роблять акції.
Недоліки:
Не надсилають замовлення!!! Змушують тебе чекати тиждень, а потім просто скасовують!!!
В акцію до дня закоханих зробила декілька замовлень. Сиджу я і чекаю на свої замовлення. Так ось, десь через тиждень скасовують майже всі мої замовлення за винятком двох та пишуть однакового змісту повідомлення на мою електронну адресу:"Дякуємо за Ваше замовлення. Ми почали формувати Вашу посилку, але виявилось, що продукт, який Ви замовили, а саме: ... вже, на жаль, недоступний на складі. Інформація... Читати відгук В акцію до дня закоханих зробила декілька замовлень. Сиджу я і чекаю на свої замовлення. Так ось, десь через тиждень скасовують майже всі мої замовлення за винятком двох та пишуть однакового змісту повідомлення на мою електронну адресу:"Дякуємо за Ваше замовлення. Ми почали формувати Вашу посилку, але виявилось, що продукт, який Ви замовили, а саме: ... вже, на жаль, недоступний на складі. Інформація з приводу наступного постачання та появи товару знову на складі на цей момент відсутня."І так на всі позиції. Я подивилася на сайт, а всі ці позиції, окрім одної, на сайті мало того, що є, так навіть без жодної помітки, що залишилось всього там, скажімо, 3 штуки чи 5 штук. Тобто присутні і в достатній кількості !!! Мене це так обурило! Вже тиждень пройшов, вже скоро я могла би і отримати свої замовлення, а їх бачите, скасовують! Notino вже не хоче заробити гроші? Так тоді залишайте простір України та працюйте собі в інших країнах де ви там є. Навіщо спамити своїми рекламами, коли дивишся youtube чи серфиш собі інтернетом, а коли в них робиш декілька замовлень, то вони навіть тобі їх не надсилають, і все це ти дізнаєшся, коли пройшов тиждень очікування!!! Найгірша з компаній! Жодного разу не мала досвіду з іншим інтернет-магазином, щоб мені ось так брали і майже без пояснень (якась незрозуміла відписка про нібито відсутність товару не рахується) скасовували мої замовлення! Зазвичай для продавця чим більше ти замовлень робиш тим навіть краще. Зараз хоча всі майже позиції, які я замовила, є на сайті, замовляти їх повторно не буду. Жодних замовлень тепер в Notino!!
Переваги:
Є позиції, які важко знайти в інших місцях на території України. Роблять акції.
Недоліки:
Не надсилають замовлення!!! Змушують тебе чекати тиждень, а потім просто скасовують!!!
Ольго, дякуємо за Ваш відгук. Ми цінуємо кожного клієнта і розуміємо, як неприємно дізнатися про скасування замовлення після тривалого очікування. Наш склад обслуговує 27 країн, і під час великих акцій попит на товари може значно зрости. Через це іноді трапляються затримки в оновленні інформації про наявність продукції. Саме тому товар може відображатися на сайті, хоча фактично вже бути розпроданим. Ми завжди прагнемо уникати таких ситуацій і працюємо над покращенням процесів. Якщо у Вас залишилися питання або ви хочете, щоб ми перевірили конкретну ситуацію, будь ласка, напишіть нам на [email protected] – ми будемо раді допомогти! З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Прочитала у попередньому відгуку, що посилки надходять швидше ніж заявлено: інколи за 5-6 днів. Зробила декілька замовлень 14 лютого. Так ось, тільки сьогодні, через тиждень, відправили перше! Оце так "швидкість" відправки і підготовки! Одне замовлення зараз має статус "готується", а інші всі -в статусі "нове". Коли вони всі будуть відправлені -невідомо. В мене в особистому кабінеті до замовлень стоїть "орієнтовна... Читати відгук Прочитала у попередньому відгуку, що посилки надходять швидше ніж заявлено: інколи за 5-6 днів. Зробила декілька замовлень 14 лютого. Так ось, тільки сьогодні, через тиждень, відправили перше! Оце так "швидкість" відправки і підготовки! Одне замовлення зараз має статус "готується", а інші всі -в статусі "нове". Коли вони всі будуть відправлені -невідомо. В мене в особистому кабінеті до замовлень стоїть "орієнтовна дата доставки" - 24 лютого. Я навіть перше своє замовлення 24 лютого не отримаю, я вже мовчу про інші, що не були відправлені ще. Чому так забагато часу займає у Notino відправити посилки - для мене загадка. Але до певної дати свої замовлення я отримати вже не встигну. Отже, мабуть доведеться відмовитися від отримання посилок. Звісно, що у Notino вже більше нічого замовляти не буду. Або все ж таки замовлю щось коли-небудь якщо в мене буде бажання почекати 2-3 тижні...
Марія, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми дійсно європейський інтернет-магазин, і всі замовлення проходять митний контроль, що може впливати на терміни доставки. На жаль, іноді трапляються затримки, які не залежать безпосередньо від нас. Ми розуміємо Ваше занепокоєння і хочемо допомогти розібратися в ситуації. Будь ласка, напишіть нам на [email protected], і ми перевіримо статус Ваших замовлень, щоб надати вам актуальну інформацію. Сподіваємося, що Ваші покупки з Notino й надалі будуть приносити вам задоволення. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Заказываю с Нотино уже не один год, и я и вся семья берем духи только там, или в Б когда цена не сильно отличается а ждать не хочется. Первый мой неудачный опыт был с духами YSL La Nuit de l'Homme, приехали просроченные духи, внутри которых сформировались частички, которые плавают внутри банки как в снежном шаре. Сок потемнел. Но других признаков... Читати відгук Заказываю с Нотино уже не один год, и я и вся семья берем духи только там, или в Б когда цена не сильно отличается а ждать не хочется. Первый мой неудачный опыт был с духами YSL La Nuit de l'Homme, приехали просроченные духи, внутри которых сформировались частички, которые плавают внутри банки как в снежном шаре. Сок потемнел. Но других признаков фейка обнаружено не было, бутылка выглядела 100% как оригинал, коробка тоже. Потому вывод мой - хранили в плохих условиях. Сначала подумал всё, профукал 50$, как вернуть духи которые ты уже открыл? Всё равно написал в тех поддержку. Ответили день-в-день, и в ходе переписки мне всегда отвечали день-в-день, ни разу не было такого что нужно было ждать ответа. Отправили все формы, обьяснили что делать. Я распечатал, заполнил, отправил по укрпочте 11 февраля. 15 февраля забрали посылку, 17 февраля мне прислали сертификат-промокод на котором были мои 50$. Очень удобное приложение, хороший сайт, постоянные скидки. Я честно говоря вообще не понимаю на что плохие отзывы. Мне ни разу не приезжала подделка. Доставка часто быстрее чем указано в приложении. Не один раз мне писали что доставка будет 10 дней, а духи были у меня уже через 5-6. Отзывы мне удаляли только когда писал по-русски, украинские негативные отзывы мне еще не удаляли. Для меня это один из двух магазинов которым я доверяю в плане духов.
Вікторе, щиро дякуємо Вам за довіру та за те, що поділилися своїм досвідом! Ми цінуємо Вашу відданість Notino та раді, що Вам подобається наш сервіс, зручність сайту та швидкість доставки. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував лише оригінальну продукцію найвищої якості, тому ми завжди готові оперативно вирішувати будь-які питання. Дякуємо, що звернулися до нашої підтримки – ми завжди намагаємося допомогти швидко та максимально зручно для клієнта. Сподіваємося, що Ваші наступні покупки принесуть вам тільки позитивні емоції! З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Являюсь постоянном покупателем нотино. Заказ 814500038. Крем biotherm blue retinol multi correct cream, при оформлении покупки в приложении была дополнительная скидка, связанная с повреждением упаковки. Получила посылку, упаковка целая, проверила батч код, срок годности заканчивается через 1,5 месяца. Крем 50мл, за остаток гарантированного срока, я его не использую. Такие вещи нужно указывать, а... Читати відгук
Являюсь постоянном покупателем нотино. Заказ 814500038. Крем biotherm blue retinol multi correct cream, при оформлении покупки в приложении была дополнительная скидка, связанная с повреждением упаковки. Получила посылку, упаковка целая, проверила батч код, срок годности заканчивается через 1,5 месяца. Крем 50мл, за остаток гарантированного срока, я его не использую. Такие вещи нужно указывать, а не обманывать покупателей что предметом скидки является поврежденная упаковка. Сразу написала в поддержку,что желаю вернуть данный товар. Мне уже несколько дней, просто отписывают какую-то чушь, вместо инструкции как разорвать договор купли-продажи.
Ольго, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ця ситуація викликала у Вас незручності, і ми цінуємо можливість її вирішити. Ми хочемо Вас запевнити, що якість продукції – наш пріоритет, і всі товари, які Ви отримуєте, є оригінальними та безпечними для використання. Водночас хочемо зазначити, що перевірити батч-код на сторонніх сайтах не завжди можливо або достовірно, оскільки виробники не надають офіційного доступу до таких баз. Ми раді повідомити, що питання вже повністю вирішене – кошти за повернення були відшкодовані Вам у повному обсязі. Сподіваємося, що ваш наступний досвід покупок у Notino буде лише приємним. Якщо у Вас залишаться питання або буде потрібна додаткова допомога, завжди раді Вам допомогти! З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Дуже багато купую в цьому магазині . Останнє моє замовлення 814520228. Вирішила залишити відгук , бо побачила таку низьку загальну оцінку . Вважаю це несправедливим . Так , у любого магазина є недоліки . І з Нотіно я мала декілька разів непорозуміння , і навіть лишала пару негативних відгуків тут . Але судити треба не за кількістю поганого , а... Читати відгук Дуже багато купую в цьому магазині . Останнє моє замовлення 814520228. Вирішила залишити відгук , бо побачила таку низьку загальну оцінку . Вважаю це несправедливим . Так , у любого магазина є недоліки . І з Нотіно я мала декілька разів непорозуміння , і навіть лишала пару негативних відгуків тут . Але судити треба не за кількістю поганого , а також - як магазин виправляє ситуацію . Тобто - за кінцевим результатом . Я небезпідставно вважаю цей магазин єдиним місцем в Україні , де можна купити якісну оригінальну парфумерію та косметику . Швидка доставка та супер ціни - чого ще треба ? Вважаю блискавичною та чудовою ідею продажу товарів у пошкодженій упаковці . Купити улюблені парфуми зі знижкою 30-40 відсотків через те , що прим'ята коробка - це супер .
Єдиний мінус - зараз змінили дизайн особового кабінету . Стало дуже незручно . І побажання - щоб в кабінеті в історії зразу відібражалося , ЩО ти купив ( зображення товарів ) , а не сухий номер замовлення . Приклад - Ансвер .
Олено, щиро дякуємо Вам за довіру та детальний відгук! 💙 Нам дуже приємно, що Ви цінуєте нашу продукцію, швидку доставку та вигідні пропозиції. Ми дійсно прагнемо не лише пропонувати якісні товари, а й знаходити найкращі рішення для наших клієнтів. Також дякуємо за Ваші зауваження щодо особистого кабінету – ми передамо їх відповідному відділу для розгляду. Ваш зворотний зв’язок дуже важливий для нас, і ми завжди працюємо над покращенням сервісу. Будемо раді бачити Вас знову! З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
На сайті Notino опублікували про акцію у застосунку. Я завантажила той застосунок, сьогодні мав би бути подарунок до замовлень будь-якого товару бренду Gucci. Але щось "пішло не так. У "Notino" нічого не працює! Я ввела промокод за яким мав би був подарунок, але з'явилося повідомлення :"Вибачте, сталася помилка" - і жодного подарунку до замовлення не додалося. От нащо я встановлювала... Читати відгук На сайті Notino опублікували про акцію у застосунку. Я завантажила той застосунок, сьогодні мав би бути подарунок до замовлень будь-якого товару бренду Gucci. Але щось "пішло не так. У "Notino" нічого не працює! Я ввела промокод за яким мав би був подарунок, але з'явилося повідомлення :"Вибачте, сталася помилка" - і жодного подарунку до замовлення не додалося. От нащо я встановлювала той додаток? Якесь лайно та розводняк із цими акціями. Таким чином, жодних замовлень у Notino!!
Юлія, дякуємо за Ваш відгук. Ми завжди прагнемо радувати наших клієнтів приємними подарунками, тому нам щиро шкода, що цього разу Вам не вдалося оформити замовлення. У майбутньому, якщо у Вас виникнуть будь-які труднощі, будь ласка, зверніться до нас на [email protected] – ми завжди раді допомогти та знайти рішення. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Шановне Нотіно , я б і не лишала цей відгук , якби не прочитала тут наступне " Щодо умов передоплати – це справді може бути необхідно у випадках, коли посилки неодноразово повертались " ( це з вашої відповіді на цьому сайті від 30.10.24). Тому я хочу публічно заявити тут про останнє замовлення. На пошту я вам ці фото відправила (... Читати відгук Шановне Нотіно , я б і не лишала цей відгук , якби не прочитала тут наступне " Щодо умов передоплати – це справді може бути необхідно у випадках, коли посилки неодноразово повертались " ( це з вашої відповіді на цьому сайті від 30.10.24). Тому я хочу публічно заявити тут про останнє замовлення. На пошту я вам ці фото відправила ( вашої рекції на це не було ) , розміщу ще тут , щоб ви мене не звинуватили у тому , що я не забираю посилки . Не забрала я її через підміну товару на товар нижчої якості та дешевший . Замовлення 814494568 , "парф.вода Armani у пошкодженій упаковці " . Парфуми прийшли розпаковані , багато не вистачає . Флакон сухий , не тече. Повітряної пробки немає . Від розпилювача сильний запах парфумів , парфуми користовані . Я вже замовляла на вашому сайті і парфуми в пошкодженій упаковці , і розпаковані . Різницю знаю . І різницю ви декларуєте на сайті . Неодноразово мені приходили початі неповні флакони , якщо замовляла " у пошкодженій упаковці ". Хитро робиться - у списку замовлень не вказується стан парфумів . В принципі , хороший магазин . Обожнюю робити тут покупки . Шкода , що деколи відсутній контроль за тим , ЩО саме кладуть у посилку .
Переваги:
Чудовий вибір .
Зручний сайт .
Безліч акцій .
Швидка доставка .
Якісна продукція .
Недоліки:
Немає адекватного зворотнього зв'язку ( телефон ).
Я написала свій відгук 30 січня, але раптом до мого відгуку додали якісь рекламні лінки. Передивилася, а це не тільки до мого відгуку додали якісь посилання. Якась дескридитація авторів негативних відгуків? Публікую ще раз свій відгук. І додам: дома коли я відкривала свою посилку, я зняла відео того як я відкривала, отже докази того, що замість парфюмів надіслали порожню коробочку... Читати відгук Я написала свій відгук 30 січня, але раптом до мого відгуку додали якісь рекламні лінки. Передивилася, а це не тільки до мого відгуку додали якісь посилання. Якась дескридитація авторів негативних відгуків? Публікую ще раз свій відгук. І додам: дома коли я відкривала свою посилку, я зняла відео того як я відкривала, отже докази того, що замість парфюмів надіслали порожню коробочку в мене є. Дуже неприємний досвід, після якого більше нічого на Notino не замовляю. Отже, знов мій відгук і скриншот як виглядав мій опублікований відгук до того, як до нього додали якісь лінки. Хочу поділитися своїм досвідом. Замовлення робила в минулому році, але не знала тоді, що є сайт, де можна залишати відгуки. Так ось, мені надіслали замість парфюмів тільки одну самісіньку порожню коробочку. По-перше, на відділенні Нової пошти я просто сплатила за посилку без огляду, бо дуже поспішала та не очікувала такого від Notino. Вважала солідною компанією. Вже дома, коли відкрила посилку, виявилося, що в коробці відсутній флакон парфюмів. Хто вийняв мій парфюм , чи працюють камери на складі, де збираються посилки - мені невідомо. Те, що на складі Notino з'явились крадії - це факт. Тож будьте готові, що вам можуть надіслати не просто пошкоджений товар, як писали тут у відгуках, а просто коробочку без товару! Перевіряйте все ретельно, ніколи не сплачуйте за посилку заздалегідь. Будьте пильні та уважні! Радити після цього компанію Notino не буду.
Катерино, нам дуже шкода, що у Вас склалася така ситуація. Ми завжди рекомендуємо перевіряти замовлення під час отримання та одразу фіксувати можливі неточності у перевізника – це дає змогу якнайшвидше вирішити питання. Однак навіть якщо Ви вже отримали замовлення, достатньо звернутися до нас – ми завжди готові допомогти та знайти рішення. Будь-які питання можна швидко вирішити через нашу службу підтримки: [email protected]. Напишіть нам, і ми обов’язково розберемося! 💙 З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
люди, ви що? ви пробували повертати продукцію на мейк апі чи в брокард? мало того, що ніхто не відповідає, сам маєш все знайти, нічого не зрозуміло...вже роки 3 тільки з нотіно, мало того, що продукція їде з європи, так і процедура повернення дуже проста, служба підтримки завжди допоможе і все покроково розповість, якщо хочете ще листа вам відправить..отримала посилок 10... Читати відгук люди, ви що? ви пробували повертати продукцію на мейк апі чи в брокард? мало того, що ніхто не відповідає, сам маєш все знайти, нічого не зрозуміло...вже роки 3 тільки з нотіно, мало того, що продукція їде з європи, так і процедура повернення дуже проста, служба підтримки завжди допоможе і все покроково розповість, якщо хочете ще листа вам відправить..отримала посилок 10 і ні разу не усомнилась в оригінальності. Замовила по відгуках Латафу, не підійшла, то спокійно повернула, виявилось, що ти можеш навіть відкрити духи, спробувати на собі, не підійшло повернути...
Переваги:
великий асортимен
постійні знижки
приємне обслуговування
Недоліки:
може бути мито, але зверніться до магазину, вони компенсовують ці кошти
Катерино, щиро дякуємо Вам за відгук і теплі слова! 💙 Нам надзвичайно приємно знати, що Ви високо оцінюєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо забезпечити найвищий рівень сервісу, і Ваша підтримка надихає нас ставати ще кращими. Якщо у Вас виникнуть запитання або потреба в консультації, ми завжди раді допомогти! З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Я вообще не понимаю, почему все пишут негативные отзывы...Это самый крутой магазин, обратная связь всегда есть! Более того, все менеджера квалифицированные, знают совю работу, тактичны...Если с вами гооврили как то не так, то скорее всего проблема В ВАС
Дякуємо Вам за такі теплі слова! Нам дуже приємно чути, що Ви задоволені нашим сервісом. Ми завжди прагнемо зробити покупки максимально комфортними та підтримувати високий рівень обслуговування. Якщо у Вас будуть питання або побажання, знайте, що ми завжди на зв’язку! 😊 З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Хочу поділитися своїм досвідом. Замовлення робила в минулому році, але не знала тоді, що є сайт, де можна залишати відгуки. Так ось, мені надіслали замість парфюмів Valentino Born In Roma "Yellow Dream" 15 ml тільки одну самісіньку порожню коробочку. По-перше, на відділенні Нової пошти я просто сплатила за посилку без огляду, бо дуже поспішала та не очікувала такого від Notino.... Читати відгук Хочу поділитися своїм досвідом. Замовлення робила в минулому році, але не знала тоді, що є сайт, де можна залишати відгуки. Так ось, мені надіслали замість парфюмів Valentino Born In Roma "Yellow Dream" 15 ml тільки одну самісіньку порожню коробочку. По-перше, на відділенні Нової пошти я просто сплатила за посилку без огляду, бо дуже поспішала та не очікувала такого від Notino. Вважала солідною компанією. Вже дома, коли відкрила посилку, виявилося, що в коробці відсутній флакон парфюмів. Хто вийняв ті парфюми, чи працюють камери на складі, де збираються посилки - мені невідомо. Те, що на складі Notino з'явились крадії - це факт. Тож будьте готові, що вам можуть надіслати не просто пошкоджений товар, як писали тут у відгуках, а просто коробочку без товару! Перевіряйте все ретельно, ніколи не сплачуйте за посилку заздалегідь. Будьте пильні та уважні! Радити після цього компанію Notino не буду.
Катерино, нам дуже шкода, що у Вас склалася така ситуація. Ми завжди рекомендуємо перевіряти замовлення під час отримання та одразу фіксувати можливі неточності у перевізника – це дає змогу якнайшвидше вирішити питання. Однак навіть якщо Ви вже отримали замовлення, достатньо звернутися до нас – ми завжди готові допомогти та знайти рішення. Будь-які питання можна швидко вирішити через нашу службу підтримки: [email protected]. Напишіть нам, і ми обов’язково розберемося! 💙 З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Отправили за один раз две посылки, в одном контейнере, которые потом попали под налог. Плохая работа логистики и того кто этим занимается. Неаккуратная и безответственная работа по отношению к клиенту. По факту при попытке с нотино связатья для решения данной проблемы, они могли предложить только купон или отказ от посылок. При поптыке найти еще один компромисс по решению этого вопроса... Читати відгук Отправили за один раз две посылки, в одном контейнере, которые потом попали под налог. Плохая работа логистики и того кто этим занимается. Неаккуратная и безответственная работа по отношению к клиенту. По факту при попытке с нотино связатья для решения данной проблемы, они могли предложить только купон или отказ от посылок. При поптыке найти еще один компромисс по решению этого вопроса перестали выходить на связь.
Розуміємо Ваше розчарування та щиро шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією.
Наші замовлення справді надходять з-за кордону, і система логістики налаштована так, щоб відправляти посилки в різні дні, аби мінімізувати ризик їх перетину. Однак, на жаль, затримки на митниці не завжди можна передбачити, і в окремих випадках партії можуть несподівано збігтися. Це фактор, на який ми, на жаль, не можемо вплинути.
Ми завжди прагнемо запропонувати найзручніше рішення для клієнтів, тому в такій ситуації можемо надати компенсацію у вигляді купона, щоб при наступній покупці в нашому європейському інтернет-магазині Ви не витрачали додаткові кошти. Також, якщо товар є в наявності, ми можемо повторно відправити його Вам.
Відповідно до чинного законодавства, інших варіантів, на жаль, немає. Але ми завжди відкриті до комунікації та готові допомогти у межах наших можливостей. Дякуємо за Ваш відгук! З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Вынуждена опять писать негативный отзыв,т. к. второй раз получила просроченную помаду Collistar Rossetto відтінок 12 Scarlatto, батч код 0119, срок до 11.01.22. И поэтому я не забрала посылку с почты, а так хотелось купить этот оттенок!
Переваги:
Быстрая доставка, надёжная упаковка, широкий ассортимент
Олено, дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження 😔
Notino – це найбільший чеський онлайн-магазин косметики та парфумерії, який вже багато років працює з офіційними постачальниками та ретельно контролює якість кожного продукту. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував лише найкраще, тому всі товари у нас – оригінальні та з перевіреним терміном придатності.
Щодо перевірки батч-кодів: офіційного сайту для цього не існує. Доступні в інтернеті бази не є авторитетними, адже виробники не надають їм інформацію напряму. Саме тому результати таких перевірок можуть бути некоректними.
Сподіваємося, що у майбутньому зможемо подарувати вам лише приємні враження від покупок. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Сама безсовісна компанія з якою я мала справу за все життя. Обман з цінами, обман з акціями. Акція на товари для догляду за тілом. Відчиняю люксовий крем Guerlain, ввожу знижку, а ось вам🖕а не знижка. Звернулась до персоналу з питанням, а ось вам🖕а не відповідь. Справжні свині, лайно.
Ірино, нам дійсно прикро, що покупка в нашому магазині викликала у Вас негативні емоції. Нам дуже важливо вирішувати всі питання наших клієнтів, і ми завжди намагаємось допомогти в будь-яких ситуаціях. Однак, за Вашими даними у нашій системі не зафіксовано жодного звернення. Просимо Вас надіслати запит на нашу електронну пошту [email protected] — ми впевнені, що наші колеги з радістю допоможуть Dам вирішити проблему. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові робити все можливе, щоб покупка в нашому магазині залишила лише позитивні враження. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
#1530608977 Замовив дружині на новий рік парфюм Jadore 30 ml. Як бачите, парфюм надійшов нерозбитий, але повнію вилитий. Ось у такій мокресенькій коробочці. Брак товару. Наразі його ціна 2810 грн. Не така маленька сума. Написав у службу Notino, про це. На що менеджер Євгенія попросила фото коробки у якій надійшла посилка. Фото коробки з номером накладної надіслав. Весь день... Читати відгук #1530608977 Замовив дружині на новий рік парфюм Jadore 30 ml. Як бачите, парфюм надійшов нерозбитий, але повнію вилитий. Ось у такій мокресенькій коробочці. Брак товару. Наразі його ціна 2810 грн. Не така маленька сума. Написав у службу Notino, про це. На що менеджер Євгенія попросила фото коробки у якій надійшла посилка. Фото коробки з номером накладної надіслав. Весь день тиша. Як бачите 4 повідомлення від мене, тільки одне від notino. Менеджер Євгенія дуже некваліфікований. На 4 листа, ні однієї відповіді. Компанії notino раджу придивлятись до персоналу. Також у разі невирішення даного питання (порушення прав споживача, товар неналежної якості), попереджаю, я адвокат - буду звертатись до відповідних інстанції України з вирішенням даної проблеми.
В'ячеславе, дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Ми дійсно намагались вирішити це питання, однак, на жаль, не отримали від Вас необхідної документації від перевізника. Без цієї інформації ми не змогли оперативно вирішити проблему. Ми завжди прагнемо до високої якості обслуговування, і Ваші зауваження щодо роботи нашого менеджера будуть ретельно розглянуті. Ми розуміємо, що це викликало у вас незручності, і ще раз вибачаємося за це. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Одразу скажу, що я постійний покупець нотіно, роблю мінімум одне замовлення на місяць, і саме тому вирішила написати, бо відчуваю розчарування. Я справді не розумію, навіщо магазини так роблять, це неповага до покупців. Зараз на нотіно акція адвент календар до Різдва - кожен день нова знижка на іншу групу товарів. Так от, сьогодні 22 грудня знижка на все для очей... Читати відгук Одразу скажу, що я постійний покупець нотіно, роблю мінімум одне замовлення на місяць, і саме тому вирішила написати, бо відчуваю розчарування. Я справді не розумію, навіщо магазини так роблять, це неповага до покупців. Зараз на нотіно акція адвент календар до Різдва - кожен день нова знижка на іншу групу товарів. Так от, сьогодні 22 грудня знижка на все для очей та губ. Я це прочитала і думаю: ну нарешті куплю ту туш Шанель, яка у моєму списку бажань вже півроку. Коштувала вона вчора і за тиждень до того, і взагалі останні кілька місяців, що була у моєму списку десь 1500 грн без акції. А сьогодні коштує 1750. Та ж сама історія з By Terry - вчора було 820, сьогодні 1020, а далі вже можете, любі покупці, цілих 20% нашої щедрої знижки віднімати. Не можете дати чесну знижку 20% відсотків, то краще пишіть правду - знижка на туш Шанель не 20, а лише 7%, але правдиві 7. Коли навколо так багато конкурентів, які доставляють швидше і безкоштовно, важливо дбати про свою репутацію.
Переваги:
Ціни бувають нижчі, ніж в інших магазинах
Недоліки:
1. Неправдиві знижки
2. Довготривала (до двох тижнів) і платна доставка
Ольго, дякуємо за Ваш відгук і за лояльність до нашого магазину. Щоб забезпечити максимальну прозорість і уникнути непорозумінь, ми обов’язково зазначаємо мінімальну ціну на кожен товар, а також вказуємо актуальні знижки та акційні пропозиції. Ми завжди намагаємось бути чесними в нашій комунікації і хочемо, щоб ви отримували найкращі умови. Ціни на товари можуть змінюватися в залежності від акцій, поставок або змін на ринку, тому ми не завжди можемо забезпечити фіксовану ціну протягом тривалого часу. Ми розуміємо, що це може викликати незручності. Ми завжди прагнемо покращувати сервіс і підтримувати високу репутацію, тому Ваш зворотний зв'язок є для нас дуже важливим. Сподіваємося, що Ви знайдете для себе чудові пропозиції на нашому сайті в майбутньому. З найкращими побажаннями, Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
«Інтернет магазин парфумерії та косметики Notino.ua - це найбільший магазин оригінальної парфумерії та косметики в Європі. Жіноча і чоловіча парфумерія популярних світових брендів, оригінальна якісна косметика та багато іншого - на Notino.ua Ви можете вибрати з 55 000 унікальних продуктів від 1150 світових і невеликих локальних брендів. Notino.ua є українським... детальніше
Notino позбавив покупців вибору
В Notino все зламалося
Якісний сервіс та продукція
Нотино обманывает и не присылает заказ полностью
Номер заказа 815224687
Нова політика компанії Notino - обмежувати українських клієнтів та економити за їх рахунок.
Задоволений асортиментом та сервісом
Постійний хаос та ще й грубість
Топ відповідей, які я отримувала
по імейлу
1) краще не замовляти на одному акаунті, бо тоді вони не обробляються за день та продукти до того часу можуть бути розпродані.
Читати відгук Неприємна служби підтримки. Так само як і недовольні фейси (в стилі консультантів брокарда) людей, що працюють у пункті видачі (крім темноволосої дівчини, не знаю її ім’я, але вона там найкраща)
Топ відповідей, які я отримувала
по імейлу
1) краще не замовляти на одному акаунті, бо тоді вони не обробляються за день та продукти до того часу можуть бути розпродані.
2) якщо ви робите замовлення в неділю хоч декілька підряд на 6 тис, то пофіг, не чекайте навіть пробника дешманського крему, якщо зробите на ранок понеділка, то за замовлення з милом за 15 грн вам нададуть пробників.
Насправді в ін магазинах ті нещасні пробники кладуть до певної категорії товарів, не по днях. Цитата відділу, що по суті нічого не означає та не змінює цього несправедливого факту:
«Що стосується акцій на нашому сайті, то так завжди працює маркетинг, щопонеділка акції оновлюються в магазинах»
По суті я люблю замовляти на нотіно, але цей маразм і постійні глюки в додатку, постійні зміни в пункті видачі правил видачі мене засмучують. Що ж, тепер замовлятиму по понеділках! І бажано не в пункт видачі, бо таке враження, що їду до них додому та набридаю своїми замовленнями!
Щодо акцій, дійсно, вони оновлюються щопонеділка, і ця інформація доступна на нашому сайті, у розсилках та інших офіційних каналах. Ми розуміємо, що це може викликати незручності, але така система допомагає підтримувати актуальність пропозицій для всіх клієнтів.
Що стосується обслуговування, приносимо наші найщиріші вибачення за можливе непорозуміння, ми завжди прагнемо допомогти нашим клієнтам та зробити процес замовлення максимально комфортним. Ваші зауваження дуже важливі для нас і допомагають покращувати якість сервісу. Сподіваємося, що в подальшому Ваш досвід співпраці з нами буде тільки позитивним.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування Notino
Асортимент
Notino, дуже хотілося б бачити у вас розширення асортименту парфумерії. Більше брендів, наприклад, Rania J, Olivier Durbano, BeauFort, Parfumerie Particuliere, Kerosene, Profumum Roma, Hunq, D.S. & Durga, Andrea Maack, Bijon, Parfums Dusita, Naomi Goodsir, Fueguia 1833, Meo Fusciuni, Kinetic Perfumes, Mendittorosa, Arte Profumi.
У світі стількі цікавого, а у вас нажаль обмежений вибір.... Читати відгук Я не з претензією, а з побажанням)
Notino, дуже хотілося б бачити у вас розширення асортименту парфумерії. Більше брендів, наприклад, Rania J, Olivier Durbano, BeauFort, Parfumerie Particuliere, Kerosene, Profumum Roma, Hunq, D.S. & Durga, Andrea Maack, Bijon, Parfums Dusita, Naomi Goodsir, Fueguia 1833, Meo Fusciuni, Kinetic Perfumes, Mendittorosa, Arte Profumi.
У світі стількі цікавого, а у вас нажаль обмежений вибір. Сподіваюсь, ви попрацюєте над розширенням асортименту і ми ще побачимо у вас багато цікавого!
замовлення на Special Sales - це лотерея
Служба підтримки запропонувала аж щедрий купон на 150 грн або подати рекламацію. Не... Читати відгук Замовлення 814817625. Замовила парфум Montale Dark Purple на уцінці із вмістом парфуму 98%. Замовляла на уцінках не вперше, цілком влаштовувало. Отримала парфум Montale Intense Cafe у коробці Montale Dark Purple, батч-коди на дні флакону і дні коробки співпадають, тобто при декодуванні парфуму у постачальника виникла така помилка.
Служба підтримки запропонувала аж щедрий купон на 150 грн або подати рекламацію. Не вбачаю успішність поданої рекламації у даному випадку, оскільки я купувала парфум, що завідомо був у користуванні, мене це влаштовувало. Рекламаційна комісія цілком може заявити, що парфум був у користуванні і компенсувати не повну вартість флакону, а мені при цьому потрібно або везти на точку видачі ці парфуми, або відправляти Укрпоштою - і в будь-якому випадку нести додаткові збитки.
Шановна компанія Нотіно, купон на 150 грн за провтик у замовленні на 1800 грн - це смішно. Замовлений мною парфум Montale Dark Purple на сайті є дорожчим на 450 грн за Montale Intense Cafe. Якщо ви так турбуєтесь, аби клієнти були задоволені сервісом, введіть купони більш пропорційні до сум замовлення.
В мене вже був інцидент, де у наборі за 770 грн не було одного засобу (тревел-версії парфумів на 20 мл), тоді погодилась на купон на 140 грн. Тоді це ще була більш-менш виправдана компенсація.
Купон на 150 грн не покриває навіть різницю вартості парфумів, не говорячи вже про те, що ніяк не виправляє враження від міжнародної компанії. Для такої компанії 3 євро компенсації - це ні про що.
Вражена негативно цим досвідом.
Приєднейтесь до групового позову
Ситуація наступна, замовила парфуми на подарунок, замовлення 814640664, і замість флакону отримала пробники, папір і маленький дерев'яний блок, які по вазі схожі. Також було спалачено страхування, але служба підтримки мені не відповідала, поки додатково не... Читати відгук Якщо ви саме зараз думаєте, чи замовляти тут щось, то ні в якому разі не робіть замовлення, великі шанси залишитись без коштів і товару
Ситуація наступна, замовила парфуми на подарунок, замовлення 814640664, і замість флакону отримала пробники, папір і маленький дерев'яний блок, які по вазі схожі. Також було спалачено страхування, але служба підтримки мені не відповідала, поки додатково не написала з іншої пошти, тоді їм прийшлось. Всі їх відповіді, про допоможемо і ми завжди на боці покупців, це нісенітниця, вони просто ігнорують всі факти, все що їм не подобається, і "аргументують" неможливими речами, наче потрібно було розпакувати по пошті, (слюду розпаковувати не можна) і що вони перевірили партію, як? Самі все розпаковували? Звучить абсурдно. Ситуація аналогічна, як уже була раніше у іншого покупця, але тепер вони просто незаконно привляснюють кошти. Тобто, висновок, обманювати вас будуть, і якзо щось станеться, то 100% ви повинні були зробити неможливе або винні ви. Ость такі у них схеми, добавиди стресу на фоні обстілів міста.
Єдиний варіант - це суд. Якщо у вас також проблеми з цим "магазином", то пишіть на пошту [email protected], я організую груповий позов. Ніколи не потрібно все залишати, як є, адже вони роблять це закономірністю.
До речі дані відповідача вони надавати не хочуть. Нотіно, я ж маю на це право, якщо вам нічого приховувати, то напишіть це публічно, і будемо оприлюднювати цю справу.
А поки дякую, що украли кошти, ви молодці, це точно рівень
Щодо Вашого замовлення (814640664), можемо підтвердити, що товар був надісланий у непошкодженій заводській упаковці, і процес пакування був зафіксований на відео. Це підтверджує, що товар був відправлений в належному вигляді. Під час транспортування посилка не мала слідів відкриття чи втручання. Таким чином, ми не можемо вважати, що товар був змінений або пошкоджений в процесі доставки. Вага товару, яка була вказана при оформленні замовлення, збігається з вагою, що була підтверджена під час пакування та доставки та заявлена виробником.Також, ми отримали підтвердження від перевізника, що товар був доставлений до Вас без зауважень і скарг з Вашого боку під час отримання.
Ми цінуємо кожного клієнта і завжди готові вирішити питання у межах наших можливостей, якщо ситуація дозволяє.
Дякуємо за Ваш відгук. Ми прагнемо до вдосконалення і зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювались.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Здирництво в Notino
Перший і останній раз зробила замовлення в цьому магазині...
Підкупила мене ціна на парфум, який хотіла спробувати - Emanuel Ungaro Cosmic (була... Читати відгук Роблю замовлення в різних ІМ дуже часто (Брокард, Ева, Мейкап та інші), в них з замовленнями ніколи проблем не було (а якщо і траплялися неприємні ситуації, то все завжди вирішувалося на користь клієнта миттєво), але, на жаль, вирішила в цей раз вперше зробити замовлення на Notino...
Підкупила мене ціна на парфум, який хотіла спробувати - Emanuel Ungaro Cosmic (була дійсно космічна знижка на нього) - зараз він по знижці коштує 2390 грн, а я його купляла за 720 грн (та разом з ним була приємна можливість додати безкоштовний зразок пробник цього ж аромату). Коли я відкрила вдома замовлення, то від цього безкоштовного пробника побачила тільки бумажне пакування, всередині якого було пусто (перший неприємний момент). В моєму замовленні було 2 однакові флакони парфуму. Коли я відкрила флакон - виявилося що дозатор розпилювач не працює (через що взагалі неможливо користуватися цим парфумом), командою Нотіно було запропоновано надати за нього купон, але відкривши і другий флакон ситуація була та сама (знову непрацюючий розпилювач) - надалі було запропоновано подати рекламацію (умови там якось звучать не на користь клієнта, тим паче, що я читала аналогічні відгуки за Нотіно, коли новий товар дівчина повернула, а їй було зазначено, що товар був у використанні і запропоновано лише часткову компенсацію за нього), тепер я побоююсь такої ж ситуації.
Як я зрозуміла, так Нотіно продає браковані партії товару (з такими космічними знижками)... Не ведіться на це...
Жодного бажання тут робити замовлення...
Ще раз перепрошуємо за всі незручності й запевняємо, що Ваша ситуація не залишиться без уваги.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
В Notino, мабуть, не дуже поважають українців.
Notino обслуговує 27 країн, і умови акцій у кожній з них можуть відрізнятися. Це залежить від багатьох факторів, зокрема комерційних угод із брендами, локальних ринкових особливостей та доступності товарів. Кількість і розмір акцій узгоджується безпосередньо з постачальниками, і вони можуть відрізнятися залежно від країни.
При цьому українська сторінка також наповнена ексклюзивними акціями та спеціальними пропозиціями, які доступні тільки для нашого ринку. Ми завжди прагнемо створювати цікаві пропозиції для наших клієнтів, і, звісно, продовжимо працювати над тим, щоб вони ставали ще привабливішими.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Більше жодного замовлення в Notino!!!
Більше жодного замовлення в Notino!!!
Наш склад обслуговує 27 країн, і під час великих акцій попит на товари може значно зрости. Через це іноді трапляються затримки в оновленні інформації про наявність продукції. Саме тому товар може відображатися на сайті, хоча фактично вже бути розпроданим.
Ми завжди прагнемо уникати таких ситуацій і працюємо над покращенням процесів. Якщо у Вас залишилися питання або ви хочете, щоб ми перевірили конкретну ситуацію, будь ласка, напишіть нам на [email protected] – ми будемо раді допомогти!
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Notino не поспішає відправляти замовлення: тільки одне замовлення готується цілий тиждень!
Ми розуміємо Ваше занепокоєння і хочемо допомогти розібратися в ситуації. Будь ласка, напишіть нам на [email protected], і ми перевіримо статус Ваших замовлень, щоб надати вам актуальну інформацію. Сподіваємося, що Ваші покупки з Notino й надалі будуть приносити вам задоволення.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Никогда не думал что на Нотино есть плохие отзывы, пока не зашел в интернет!
Первый мой неудачный опыт был с духами YSL La Nuit de l'Homme, приехали просроченные духи, внутри которых сформировались частички, которые плавают внутри банки как в снежном шаре. Сок потемнел. Но других признаков... Читати відгук Заказываю с Нотино уже не один год, и я и вся семья берем духи только там, или в Б когда цена не сильно отличается а ждать не хочется.
Первый мой неудачный опыт был с духами YSL La Nuit de l'Homme, приехали просроченные духи, внутри которых сформировались частички, которые плавают внутри банки как в снежном шаре. Сок потемнел. Но других признаков фейка обнаружено не было, бутылка выглядела 100% как оригинал, коробка тоже. Потому вывод мой - хранили в плохих условиях. Сначала подумал всё, профукал 50$, как вернуть духи которые ты уже открыл? Всё равно написал в тех поддержку. Ответили день-в-день, и в ходе переписки мне всегда отвечали день-в-день, ни разу не было такого что нужно было ждать ответа. Отправили все формы, обьяснили что делать. Я распечатал, заполнил, отправил по укрпочте 11 февраля. 15 февраля забрали посылку, 17 февраля мне прислали сертификат-промокод на котором были мои 50$.
Очень удобное приложение, хороший сайт, постоянные скидки. Я честно говоря вообще не понимаю на что плохие отзывы. Мне ни разу не приезжала подделка.
Доставка часто быстрее чем указано в приложении. Не один раз мне писали что доставка будет 10 дней, а духи были у меня уже через 5-6.
Отзывы мне удаляли только когда писал по-русски, украинские негативные отзывы мне еще не удаляли.
Для меня это один из двух магазинов которым я доверяю в плане духов.
Ми цінуємо Вашу відданість Notino та раді, що Вам подобається наш сервіс, зручність сайту та швидкість доставки. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував лише оригінальну продукцію найвищої якості, тому ми завжди готові оперативно вирішувати будь-які питання.
Дякуємо, що звернулися до нашої підтримки – ми завжди намагаємося допомогти швидко та максимально зручно для клієнта. Сподіваємося, що Ваші наступні покупки принесуть вам тільки позитивні емоції!
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Некорректная информация в приложении, обман со сроками годности.
Являюсь постоянном покупателем нотино. Заказ 814500038. Крем biotherm blue retinol multi correct cream, при оформлении покупки в приложении была дополнительная скидка, связанная с повреждением упаковки. Получила посылку, упаковка целая, проверила батч код, срок годности заканчивается через 1,5 месяца. Крем 50мл, за остаток гарантированного срока, я его не использую. Такие вещи нужно указывать, а... Читати відгук
Являюсь постоянном покупателем нотино. Заказ 814500038. Крем biotherm blue retinol multi correct cream, при оформлении покупки в приложении была дополнительная скидка, связанная с повреждением упаковки. Получила посылку, упаковка целая, проверила батч код, срок годности заканчивается через 1,5 месяца. Крем 50мл, за остаток гарантированного срока, я его не использую. Такие вещи нужно указывать, а не обманывать покупателей что предметом скидки является поврежденная упаковка. Сразу написала в поддержку,что желаю вернуть данный товар.
Мне уже несколько дней, просто отписывают какую-то чушь, вместо инструкции как разорвать договор купли-продажи.
Ми хочемо Вас запевнити, що якість продукції – наш пріоритет, і всі товари, які Ви отримуєте, є оригінальними та безпечними для використання. Водночас хочемо зазначити, що перевірити батч-код на сторонніх сайтах не завжди можливо або достовірно, оскільки виробники не надають офіційного доступу до таких баз.
Ми раді повідомити, що питання вже повністю вирішене – кошти за повернення були відшкодовані Вам у повному обсязі. Сподіваємося, що ваш наступний досвід покупок у Notino буде лише приємним. Якщо у Вас залишаться питання або буде потрібна додаткова допомога, завжди раді Вам допомогти!
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Дуже хороший надійний магазин .
Я небезпідставно вважаю цей магазин єдиним місцем в Україні , де можна купити якісну оригінальну парфумерію та косметику . Швидка доставка та супер ціни - чого ще треба ? Вважаю блискавичною та чудовою ідею продажу товарів у пошкодженій упаковці . Купити улюблені парфуми зі знижкою 30-40 відсотків через те , що прим'ята коробка - це супер .
Єдиний мінус - зараз змінили дизайн особового кабінету . Стало дуже незручно . І побажання - щоб в кабінеті в історії зразу відібражалося , ЩО ти купив ( зображення товарів ) , а не сухий номер замовлення . Приклад - Ансвер .
Також дякуємо за Ваші зауваження щодо особистого кабінету – ми передамо їх відповідному відділу для розгляду. Ваш зворотний зв’язок дуже важливий для нас, і ми завжди працюємо над покращенням сервісу.
Будемо раді бачити Вас знову!
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Заявлені акції у Notino не працюють! Обман!
У майбутньому, якщо у Вас виникнуть будь-які труднощі, будь ласка, зверніться до нас на [email protected] – ми завжди раді допомогти та знайти рішення.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Прислали парфуми , де 85 мл зі 100 .
Замовлення 814494568 , "парф.вода Armani у пошкодженій упаковці " . Парфуми прийшли розпаковані , багато не вистачає . Флакон сухий , не тече. Повітряної пробки немає . Від розпилювача сильний запах парфумів , парфуми користовані . Я вже замовляла на вашому сайті і парфуми в пошкодженій упаковці , і розпаковані . Різницю знаю . І різницю ви декларуєте на сайті . Неодноразово мені приходили початі неповні флакони , якщо замовляла " у пошкодженій упаковці ". Хитро робиться - у списку замовлень не вказується стан парфумів .
В принципі , хороший магазин . Обожнюю робити тут покупки . Шкода , що деколи відсутній контроль за тим , ЩО саме кладуть у посилку .
Notino може надіслати замість продукції порожню коробочку
Публікую ще раз свій відгук. І додам: дома коли я відкривала свою посилку, я зняла відео того як я відкривала, отже докази того, що замість парфюмів надіслали порожню коробочку... Читати відгук Я написала свій відгук 30 січня, але раптом до мого відгуку додали якісь рекламні лінки. Передивилася, а це не тільки до мого відгуку додали якісь посилання. Якась дескридитація авторів негативних відгуків?
Публікую ще раз свій відгук. І додам: дома коли я відкривала свою посилку, я зняла відео того як я відкривала, отже докази того, що замість парфюмів надіслали порожню коробочку в мене є. Дуже неприємний досвід, після якого більше нічого на Notino не замовляю.
Отже, знов мій відгук і скриншот як виглядав мій опублікований відгук до того, як до нього додали якісь лінки.
Хочу поділитися своїм досвідом. Замовлення робила в минулому році, але не знала тоді, що є сайт, де можна залишати відгуки. Так ось, мені надіслали замість парфюмів тільки одну самісіньку порожню коробочку. По-перше, на відділенні Нової пошти я просто сплатила за посилку без огляду, бо дуже поспішала та не очікувала такого від Notino. Вважала солідною компанією. Вже дома, коли відкрила посилку, виявилося, що в коробці відсутній флакон парфюмів. Хто вийняв мій парфюм
Однак навіть якщо Ви вже отримали замовлення, достатньо звернутися до нас – ми завжди готові допомогти та знайти рішення. Будь-які питання можна швидко вирішити через нашу службу підтримки: [email protected]. Напишіть нам, і ми обов’язково розберемося! 💙
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
обожнюю нотіно
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Обслуживание
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Будьте уважні: Notino може надіслати пусту коробочку без товару!
Однак навіть якщо Ви вже отримали замовлення, достатньо звернутися до нас – ми завжди готові допомогти та знайти рішення. Будь-які питання можна швидко вирішити через нашу службу підтримки: [email protected]. Напишіть нам, і ми обов’язково розберемося! 💙
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Плохая логистика, отправляют одновременно а не по отдельности посылки, которые попадают на налог.
Наші замовлення справді надходять з-за кордону, і система логістики налаштована так, щоб відправляти посилки в різні дні, аби мінімізувати ризик їх перетину. Однак, на жаль, затримки на митниці не завжди можна передбачити, і в окремих випадках партії можуть несподівано збігтися. Це фактор, на який ми, на жаль, не можемо вплинути.
Ми завжди прагнемо запропонувати найзручніше рішення для клієнтів, тому в такій ситуації можемо надати компенсацію у вигляді купона, щоб при наступній покупці в нашому європейському інтернет-магазині Ви не витрачали додаткові кошти. Також, якщо товар є в наявності, ми можемо повторно відправити його Вам.
Відповідно до чинного законодавства, інших варіантів, на жаль, немає. Але ми завжди відкриті до комунікації та готові допомогти у межах наших можливостей. Дякуємо за Ваш відгук!
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Просроченный товар
Notino – це найбільший чеський онлайн-магазин косметики та парфумерії, який вже багато років працює з офіційними постачальниками та ретельно контролює якість кожного продукту. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував лише найкраще, тому всі товари у нас – оригінальні та з перевіреним терміном придатності.
Щодо перевірки батч-кодів: офіційного сайту для цього не існує. Доступні в інтернеті бази не є авторитетними, адже виробники не надають їм інформацію напряму. Саме тому результати таких перевірок можуть бути некоректними.
Сподіваємося, що у майбутньому зможемо подарувати вам лише приємні враження від покупок.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Нотіно ? і справжнє?
Звернулась до персоналу з питанням, а ось вам🖕а не відповідь. Справжні свині, лайно.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Повністю вилитий парфм "Jadore" і некваліфікований менеджер Євгенія.
Замовив дружині на новий рік парфюм Jadore 30 ml. Як бачите, парфюм надійшов нерозбитий, але повнію вилитий. Ось у такій мокресенькій коробочці. Брак товару. Наразі його ціна 2810 грн. Не така маленька сума. Написав у службу Notino, про це. На що менеджер Євгенія попросила фото коробки у якій надійшла посилка. Фото коробки з номером накладної надіслав. Весь день... Читати відгук #1530608977
Замовив дружині на новий рік парфюм Jadore 30 ml. Як бачите, парфюм надійшов нерозбитий, але повнію вилитий. Ось у такій мокресенькій коробочці. Брак товару. Наразі його ціна 2810 грн. Не така маленька сума. Написав у службу Notino, про це. На що менеджер Євгенія попросила фото коробки у якій надійшла посилка. Фото коробки з номером накладної надіслав. Весь день тиша. Як бачите 4 повідомлення від мене, тільки одне від notino.
Менеджер Євгенія дуже некваліфікований. На 4 листа, ні однієї відповіді. Компанії notino раджу придивлятись до персоналу.
Також у разі невирішення даного питання (порушення прав споживача, товар неналежної якості), попереджаю, я адвокат - буду звертатись до відповідних інстанції України з вирішенням даної проблеми.
Ми завжди прагнемо до високої якості обслуговування, і Ваші зауваження щодо роботи нашого менеджера будуть ретельно розглянуті. Ми розуміємо, що це викликало у вас незручності, і ще раз вибачаємося за це.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"
Знижки не справжні
Ціни на товари можуть змінюватися в залежності від акцій, поставок або змін на ринку, тому ми не завжди можемо забезпечити фіксовану ціну протягом тривалого часу. Ми розуміємо, що це може викликати незручності.
Ми завжди прагнемо покращувати сервіс і підтримувати високу репутацію, тому Ваш зворотний зв'язок є для нас дуже важливим. Сподіваємося, що Ви знайдете для себе чудові пропозиції на нашому сайті в майбутньому.
З найкращими побажаннями,
Сервіс обслуговування клієнтів "Notino"