Замовлення № 060898012, Флакон Xerjoff Accento вартістю понад 6 тисяч гривень прийшов із виробничим дефектом: витік рідини під пульверизатором - що є порушенням герметичності та функціональності, пляма на велюрі що незворотно зіпсувала вигляд флакону - що є порушенням товарного вигляду.Парфумом не користувалися, жодних розпилень не було. 02.12.2025: Подано першу скаргу через форму та за дзвінком. Мені було обіцяно надіслати інструкції... Читати відгук Замовлення № 060898012, Флакон Xerjoff Accento вартістю понад 6 тисяч гривень прийшов із виробничим дефектом: витік рідини під пульверизатором - що є порушенням герметичності та функціональності, пляма на велюрі що незворотно зіпсувала вигляд флакону - що є порушенням товарного вигляду.Парфумом не користувалися, жодних розпилень не було. 02.12.2025: Подано першу скаргу через форму та за дзвінком. Мені було обіцяно надіслати інструкції щодо обміну протягом 1–6 днів. Пройшло 8 днів, відповіді немає, обіцяні терміни порушені. Після повторного дзвінка (10.12.2025) мені лише сказали, що скарга "на розгляді" і "передзвонять на днях", без надання конкретної дати. Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", я вимагаю негайно приступити до обміну товару неналежної якості. Я встановлюю фінальний термін для отримання інструкцій — до кінця робочого дня 12.12.2025. У разі відсутності письмової відповіді та інструкцій до цього часу, ми будем змушені звернутися з офіційною скаргою до Держпродспоживслужби та розпочати широку публічну кампанію. Прошу відповідального менеджера негайно вирішити це питання! Фото дефекту додаються.
Недоліки:
-Ігнорування всіх звернень щодо вирішення проблем дефектного товару.
-Коробка з парфумом прийшла загорнотою лише у папір в транспортній коробці без належного захисту (повітряно-бульбашкової плівки), що є неприпустимим для крихкого люксового товару - навіть пробники по 100грн приходять упаковані набагато краще
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності. Повідомляємо, що всі запити розглядаються протягом 1-6 робочих днів за умови надання всієї необхідної інформації. 10.12.2025 на вашу електронну пошту було надіслано лист із запитом на додаткові фото та уточнення.
Просимо перевірити пошту та надати відповідь - це необхідно для продовження розгляду ситуації та вирішення питання. Очікуємо на зворотний зв'язок.
Замовлення №059235220 тестер пурфумів 50мл в сліпу. Коли вони приїхали, я наніс на руку і запах мені дуже сподобався. Так як я користуюсь дуже рідко, наступний раз я наніс його вже через тиждень, потім ще через тиждень. Наступний раз коли я його наніс я дуже здивувався, бо думав що мій ніс перестав відчувати запах. Але ні, все банально, мене обманули.... Читати відгук Замовлення №059235220 тестер пурфумів 50мл в сліпу. Коли вони приїхали, я наніс на руку і запах мені дуже сподобався. Так як я користуюсь дуже рідко, наступний раз я наніс його вже через тиждень, потім ще через тиждень. Наступний раз коли я його наніс я дуже здивувався, бо думав що мій ніс перестав відчувати запах. Але ні, все банально, мене обманули. Після звернення в магазин мені через тиждень відповіли, магазин співпрацює із брендом, тому товар перевірений. Сплив термін після якого вони не можуть гарантувати правильність використання і зберігання товару покупцем. Те що я прогавив термін це моя вина, але те що мене обманули це факт. Я навіть і не знаю як оцінити це. Стоїть дуже красива і охайна людина від якої приємно пахне. Підходиш , спілкуєшся дуже ввічлива. Але стоїть вона в лайні! І від цього лайна вже не відмитись. Бо вона вступили в нього по своїй необережності і навіть не дивиться в ту сторону. Тому що , коли я сказав в чому може бути причина, мені сказали що це виключено, не може такого бути. Нажаль , так трапилось що я не встиг показати цій людині де та кучка лайна в яку вона вступила, вже далеко відійшли. Думайте самі, вирішуйте самі. Закриті парфуми все чітко, а от відкриті...
Переваги:
Всі плюси перекреслені мінусом. Як то кажуть, одна ложка....
Шановний клієнте, дякуємо за ваше звернення. Хочемо запевнити, що вся продукція в мережі EVA надходить виключно від офіційних представників брендів та перевірених постачальників. Ми реалізуємо лише оригінальні та сертифіковані товари — це наш незмінний стандарт.
Якщо у вас виникають запитання щодо якості чи характеристик товару, будь ласка, звертайтесь до нас протягом 14 днів з моменту покупки — ми завжди готові допомогти. На жаль, після закінчення тривалого часу ми не можемо гарантувати умови та правильність зберігання або використання продукції поза магазином.
Сподіваємось, ваші подальші покупки в EVA приноситимуть лише приємні враження.
Замовила товари на сайті. Показувало одні товари прийшли без знижок. Подарунки пораховані у повну вартість. Своєї вини не визнають. Три чеки і скрізь різна ціна. Я обурена ... Читати відгук Замовила товари на сайті. Показувало одні товари прийшли без знижок. Подарунки пораховані у повну вартість. Своєї вини не визнають. Три чеки і скрізь різна ціна. Я обурена
Доброго дня. Через тимчасові технічні складнощі в листах-підтвердженнях можуть некоректно відображатися дані щодо кількості або вартості товарів. Рекомендуємо орієнтуватися на електронні чеки, які надходять на електронну пошту після отримання замовлення (у вашому випадку їх має бути два).
Для більш детального розгляду вашого питання просимо звернутися до нас у приватні повідомлення в соціальних мережах.
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Добрий вечір! Була сьогодні в магазині Єва по вулиці Василя Симоненка 111, Бровари. Ходила вибирала собі товар бо була акція на цінниках, а коли прийшла на касу то касир сказала що на цей товар немає знижки… це як так?!?!?( в залі було три покупці включно зі мною) і два продавці і ніхто не попередив що ціни не відповідають дійсності!!! ... Читати відгук Добрий вечір! Була сьогодні в магазині Єва по вулиці Василя Симоненка 111, Бровари. Ходила вибирала собі товар бо була акція на цінниках, а коли прийшла на касу то касир сказала що на цей товар немає знижки… це як так?!?!?( в залі було три покупці включно зі мною) і два продавці і ніхто не попередив що ціни не відповідають дійсності!!!
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вжити належних заходів, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та вкажіть дату та орієнтовний час, коли відбулась дана ситуація. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Купувала товари в офлайн магазині єва. Мені на касі запропонували придбати дві упаковки ватних дисків, а третю отримати у подарунок. Я погодилася, тому що знаю, що в єві часто такі акції. Зазвичай я купувала дві упаковки товару і третю отримувала у ПОДАРУНОК тут і зараз. А тут новий прикол. Коли я вже разрахувалася, касир мені каже, що ви отримаєте гроші... Читати відгук Купувала товари в офлайн магазині єва. Мені на касі запропонували придбати дві упаковки ватних дисків, а третю отримати у подарунок. Я погодилася, тому що знаю, що в єві часто такі акції. Зазвичай я купувала дві упаковки товару і третю отримувала у ПОДАРУНОК тут і зараз. А тут новий прикол. Коли я вже разрахувалася, касир мені каже, що ви отримаєте гроші за третю упаковку кешоеком на карту єви. Дужа класна схема, молодці. Можливо вона існує вже якийсь час і я просто не стикалася з цією схемою, але нафіга мені такий подарунок? Мене навіть не попередили, що я спочатку плачу одразу за 3 упаковки. Попереджайте одразу людей, що це не подарунок, а кидалово. Якщо в магазині це десь і зазначено, касир теж повинен проговорювати, що ви сплачуєте одразу за все.
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Жах, продали пусту, чи то вже засохшу туш. Я постійний покупець в цьому магазині, таке вперше. Магазин почав продавати брак, підробку, чи перебиває дати? Як це розуміти?
Добрий день. Іноді виробничий брак можливий навіть у відомих брендів - магазин не має можливості виявити такі випадки до продажу, оскільки відкривати або тестувати туші перед реалізацією категорично заборонено.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти. Будь ласка, напишіть нам у соцмережі EVA та надайте:
- фото товару, - відео свотчу туші на руці, - дату та місце покупки.
Це просто цирк якийсь! Я зробив замовлення 5 листопада, він був прийнятий! І тільки сьогодні, 14 листопада, через 9 днів менеджер зволила повідомити мені, що товару, виявляється, немає в наявності! Приголомшлива оперативність! Сподіваюся зарплату ви отримуєте так само вчасно, бо іншого просто негідні. Відтепер Єву обходитиму десятою дорогою. І всім порадив би робити також. Вітаю – ви гірші!
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки... Читати відгук Сьогодні на пункті видачі було забрано дорогий аромат від Roja, який виявився відвертою підробкою! Для порівняння я додала фото флакону оригіналу, який в мене є і підробки яку вони продали. Пакування було схоже максимально на оригінал, тому зрозуміти одразу важко, тільки коли розпакували. Єпа продає товар партнерів, які незрозуміло якого походження. Будемо розбиратися та повертати гроші, бо це шахрайство! Тільки не треба відписувати, що у вас тільки оригінали, ось вам фото для порівняння, я знаюся на парфумерії дуже добре. На фото чітко видно товсту пружину у підпобці, колір пульвера, скла, шрифт на дні і що казати все про сам аромат.
Добрий день! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення. За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Це просто жах і дно. Стаєш в кінець черги і розумієш звідки така черга - касир має ввести номер телефону кожної баби і повідомити що в неї 3 грн 47 коп бонусів, і щоб їх списати баба має відсканувати qr-код. І баба стоїть сканує вперше в житті, вся черга чекає. Щоб ви скисли з такими процедурами.
Добрий день. Процес введення або використання бонусної картки EVA є стандартною процедурою, необхідною для коректного нарахування чи списання бонусів. Це займає зовсім небагато часу, однак може затримувати чергу, якщо клієнт уперше або рідко користується карткою.
Ми постійно працюємо над удосконаленням сервісу, аби обслуговування було максимально швидким і зручним для всіх покупців.
Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він... Читати відгук Опишу мій досвід, як відгук для інших споживачів. Чесно та неупереджено застерігаю утримуватися від онлайн покупок в Еві. Мною було через онлайн придбано брендований крем. Він був із значною знижкою, звісно, жадібність рекомендувала здійснити покупку. На сайті в опису товару було зазначено, що цей товар дійсний ще принаймні 3 місяці. Коли ж товар потрапив до моїх очей, о, жах, він був вже 4 місяця, 4!!! як прострочений. Тобто, розчарування №№1 - товар із простроченим терміном придатності продається, зауважу, за кошти продається. Не утилізується, а саме реалізується. Розчарування №2 - товар було повернуто, але кошти треба було очікувати 30 днів розчарування №3 - за товар було оплачено готівкою, а ось при поверненні треба очікувати на повернення грошей лише на картку Розчарування №4 - кошти так і не повернулися, хоча минув місяць, картка цією сумою так і не поповнилась розчарування №№5 - на прохання надати посилання для відгуку оператор відмовився, спираючись на неможливість надавати таку інформацію. Це НЕпоодинокий випадок незадовільного товару з онлайн магазину. Минулого року я придбала набір для малювання. Але малювати довелось своїм матеріалом, так як фарби із посилки були вщент висохлі. Резюмую: КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ онлайн сервіс магазину Еви
Доброго дня! Для ретельної перевірки вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі та вказати номер замовлення. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Вчора моє Замовлення №058720671 було оплачене на сайті Єви картою онлайн о 18:30, гроші знялися, транзакція успішна, але і досі на сайті пише, що оплата відсутня.Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати від 1 до 6 днів... Я в шоці, бо йдеться не про маленьку суму.
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у... Читати відгук Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у мене не виникає. Дивіться, я замовлю 50 мл. у Брокарді і якщо я бачу різницю , то на майбутнє ми з вами попрощаємось. В реальності я кожен місяць купую парфумерію або в Ева , або в Брокард.
Вважаю головним недоліком Ева у тому що вони не співпрацюють з офіційними постачальниками великої парфумерії. Також є фактор людей які працюють і мають доступ до товарно матеріальних цінностей, з можливістю їх підміни. Я колись купував в нотіно і там сталася доволі неприємна ситуація, реальна підробка з визначенням магазину цього факту , а також поверненням коштів. І як тільки розмова заходить про парфумерію від 1к долларів починає вилазити якась історія. Мені не складно , я замовлю в Брокарді флакон 50 мл EDP , якщо все так само , то я прости видалю цей пост і надам свої вибачення Єві , якщо ж ні , то більше не купую в магазині. Наперед раджу мати співпрацю з офіційними постачальниками. Хвала в Україні є Брокард, там 99% не буде історій незрозуміло з чим
Переваги:
Коробка , флакон , увага до усіх деталей.
Недоліки:
відсутність стійкості , якийсь жирний слід після розпилювання на шкірі , а найголовніше що я відчув як у мене починає боліти голова від цього аромату , при тому що він ледве відчутний. Першого дня не ридав значення , вирішив що просто буває , але на наступний день те саме.
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення. Показати 1 відповідь
м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція... Читати відгук м. Кропивницький, Кіровоградська область, вул. Вокзальна, магазин Єва, 1 листопада, 2025 року. Написано акція на панчохи та колготи 1+1=3. На мені чомусь зазначена акція "не спрацювала". Касир трохи дивний, коли перепитала ніби ж на панчохи акція поширюється, сказала програма не вибиває вам подарок. При цьому чек не видала. Коли зайшла в додаток, додала ці товари, побачила, що таки акція працює..... Прикро, що працюють у магазині такі не клієнто орієнтовані "фахівці"...
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Мені подобається, що в Єві великий вибір косметики й доглядових засобів, часто бувають знижки та новинки. Магазини не завжди чисті, але зручно знайти потрібне. Але іноді акційні цінники не відповідають тому, що показує каса, і треба уточнювати. Загалом люблю цей магазин і часто купую тут косметику
Переваги:
широкий асортимент, часті знижки й акції, привітний персонал
Недоліки:
не завжди актуальні ціни на полицях, популярні товари швидко розбирають
Дякуємо вам за відгук🧡💚 Нам дуже приємно, що ви цінуєте великий вибір косметики, доглядових засобів та наші акційні пропозиції. Ми раді, що «Єва» є вашим улюбленим місцем для покупок! Також дякуємо за зауваження — обов’язково передамо його до відповідного відділу, щоб покращити чистоту в магазинах та уважніше контролювати відповідність акційних цінників.
Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня". Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся. Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто... Читати відгук Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня". Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся. Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто в сльозах тепер, не знаю що робити...
Шановний клієнте, щиро вибачаємося за незручності, пов’язані з помилкою під час оплати замовлення.
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива. Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на... Читати відгук Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива. Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на НП там повідомляють що я маю оплатити повну вартість товару, знову дзвоню оператору, дівчина говорить що ні чим не може допомогти, але дала номер телефону магазину, що відправляв замовлення, кілька разів набрав, ніхто не відповів, від посилки я відмовився, через деякий час прийшло повідомлення що кошти повернуться за 3-5 банківських днів. Минуло 10 днів кошти не повернулись, дзвоню на гарячу лінію, оператор молодий чоловік говорить, що оскільки ініціатива повернення товару була з мого боку то в таких випадках кошти повертають через 30 днів!!! Тобто на думку єви за помилки продавця маю платити я своїм часом і грошима
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Сьогодні купила в м.Чорноморськ Eva Box 🙁Дуже не задоволега тим що мене обдурили продавці що Ева бокс запечатаний але з низу наклейка була знята я не замітила сразу. Це не справедливо! Після цього мені геть не хочеться більше заходити в магазин Ева!
Доброго вечора! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб! В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один... Читати відгук на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб! В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один день я маю перечитувати/вчити асортимент/складову і т.д.,зуми! Це треш якийсь! А я попереджала що не можу працювати всі вихідні! В мене також є сімʼя,і вона в пріоритеті!
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від досвіду роботи. Хочемо зазначити, що графік роботи формується з урахуванням потреб магазину, але ми завжди намагаємося знаходити баланс між робочими змінами та особистими обставинами співробітників. Щодо процесу навчання — у компанії діє система адаптації нових працівників, яка передбачає підтримку з боку наставника та керівника магазину. Напишіть нам в соцмережах та вкажіть номер магазину, де ви працюєте. Після ми обов’язково передамо ваш відгук до відповідного підрозділу, щоб уважніше розібратись у ситуації та зробити висновки для покращення процесу.
жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка, назад повернути неможливо. продавці хамлять, гаряча лінія морозиться, відмови не дають , розрахунок на те щоб просто впарити і прикриватись постановою)) цирк, щоб ви вже вдавились і кожна копійка хай стане поперек горла. проклинаю
Доброго дня! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили... Читати відгук На жаль не прочитала відгуки про парфуми саме з магазину Eva і вирішивши трохи зекономити на знижці отримала підробку Franck Boclet cafe. Навряд чи мій відгук опублікують на сайті тож напишу тут. Наліпка під парфумом яка має бути срібна з усією інформацією - прозора, а батч код це ще одна наліпка поверх. Та й на коробку вирішили теж окремо наліпили батч код типу зате збігається. І по якості флакону кришечка відкручується з великим зусиллям чого бути не повинно. Навіщо всюди писати про оригінальність товару якщо це не відповідає дійсності? Якщо можна повернути товар і кошти за нього буду вдячна, бо радості це замовлення не приносить
Добрий день! Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення та фото товару з усіх сторін. За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб... Читати відгук Попросила я дитину піти купити установку для аерозолів по типу Glaide, в туалет (бо стара поламалася). Дочка показала консультанту під які балончики потрібна установка, але консультант не компетентний показала не вірно, чи просто проігнорила, і дитина по її ж вині купила не таку яка потрібна, на секунду 399 грн, принесла додому, я ж подивилася що це не те, сказала щоб пішла повернула, на що касир силається на закон 172, де не можна такі речі повертати, але ж біда в самому консультанті вона винна, до чого клієнт? Я хочу повернення коштів, або обмін на ту установку яка мені потрібна ( так як я маю в запасі 4 балончика аерозолю під ту установку яка мені потрібна, а не ту яку консультант порадив)
Доброго дня! Для перевірки інформації та можливості вирішити ситуацію, будь ласка, напишіть нам в соцмережах та надайте деталі покупки та номер вашої карти лояльності. Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Відгук про EVA магазин за адресою Київ, пр-т Победы, д. 136 Під час розпродажу Єва за день до розпродажу переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж... Читати відгук Під час розпродажу Єва за день до розпродажу переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж до цього всього дійства. Невже представники Єва думають що всі такі лохи? Пропоную ігнорувати магазин з ублюдочним маркетингом який просто тупо не керуючись нічим робить такі аферистичні дії
Переваги:
Багато магазинів
Недоліки:
Брехня про розпродажі ,накручування цін,грубий персонал.
Доброго дня! Вартість продукції може змінюватися залежно від дати постачання та цін від виробників або постачальників. Ми регулярно оновлюємо цінники відповідно до нових закупівельних вартостей і поточних акційних умов.
Мета наших пропозицій — зробити покупки максимально вигідними для клієнтів, і ми отримуємо багато схвальних відгуків щодо акційних пропозицій.
Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному... Читати відгук Замовив шампуні в даному магазині через інтернет. На пошті не було часу оглянути добре товар і як виявилось,треба бути готовим до несподіванок. Вже вдома коли витягнув з пачки шампунь то виявив,що кришки шампуню вскривали.Консультанти і менеджери не змогли відповісти на запитання чому так. І твердять одноголосно,що товар якісний, але насправді соромно за цю мережу магазинів. Не рекомендую купувати в даному магазині. Фотографії долучаю
Доброго ранку! Пане Роман, всю продукцію, яка представлена в мережі EVA, ми купуємо виключно у перевірених постачальників та в офіційних представників бренду. Ми реалізуємо товар в такому вигляді, в якому він нам надходить, безпосередньо, від виробника. Наш склад знаходиться під цілодобовим спостереженням, тому зі своєї сторони ми надаємо 100% гарантію, що перша людина, яка може відчинити той чи інший товар є саме покупець. Зі свого боку ми вбачаємо, що це є заводський дефект та надали вам про це зворотний зв'язок, а також запропонували компенсацію. На разі відповіді на нашу пропозицію ми не отримали, тож чекаємо на ваш зворотний зв'язок.
Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася,... Читати відгук Сьогодні, 30 вересня,відвідала магазин, що на пр. Червоної калини, 17, попросила консультанта показати мені ціни на три види туші для повік ( бо забула окуляри)і пояснити , чим вони відрізняються одна від одної. Консультант відповідала мені таким злим і зневажливим тоном, ніби я у неї просила милостиню , дратувала і відволікала від якихось дуже важливих справ. Я ледь стрималася, щоб не зробити їй зауваження. Настрій зіпсований на весь день. Вважаю, що вона не зовсім розуміє, як треба поводитися з покупцями і не прослуховувала інструктаж керівництва магазину на цю тему. Непогано було б провести його повторно індивідуально для неї.
Доброго дня! Ми цінуємо кожного клієнта, і така поведінка консультанта не відповідає нашим стандартам обслуговування. Нам дуже важливо розібратися в ситуації та виправити її. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах, вказавши орієнтовний час вашого візиту та описавши зовнішність консультанта – це допоможе нам вжити необхідних заходів. Дякуємо за ваш зворотний зв’язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь- кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читати відгук То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь- кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читати відгук То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою. То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії. Навіщо ви це робите?! А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Шановний клієнте, дякуємо за ваш відгук та за те, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що... Читати відгук Добрий вечір. Зробила два замовлення в різні дніна сайті Єва юа. і оплатила онлайн, одразу зняли кошти за обидва замовлення, прийшла забирати, касир сказала що все оплачене, віддали замовлення, як я вийшла з магазину побачила що з мене знову зняли кошти. Касир сказала що не знає що це може бути, все було оплачене до отримання. В онлайн підтримці сказали що вони знімали кошти один раз при першій оплаті онлайн, потім до отримання заморозили. І щоб розбиралися з банком, це його вина. Банк морозиться, це взагалі нормально?!
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5... Читати відгук Замовила на сайті побутову хімію, та товари для гігієни 18 вересня 2025 року, оплатила замовлення наперед Apple Pay. 20 вересня мені телефонували, для уточнення деталей замовлення, так як деяких товарів в наявності немає. Я відмінила замовлення бо мені якраз потрібно було конкретні товари яких немає в наявності, і озвучила це оператору. Оператор відмінила замовлення і озвучила терміни повернення коштів 3-5 банківських днів. Кошти так і не повернулися. Звʼязувалася з оператором ще раз, мені надіслали квитанцію повернення коштів,і сказали що кошти було повернуто 20 вересня, сьогодні вже 27 вересня, а коштів так і не отримала.
Доброго дня! Ми хочемо розібратися в ситуації та знайти найкраще рішення для вас. Будь ласка, напишіть нам у соцмережах і вкажіть номер замовлення – ми обов’язково перевіримо інформацію та допоможемо! Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Замовив парфум за 12000грн в EVA. З надією, що це великий продавець який продає товар з фіскальним чеком. У картці товару, продавець вказаний EVA. По факту мені приходить посилка від ФОП. Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів. EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів. Замовлення №055865577
Доброго вечора, Ігорю! Дійсно, повернення коштів може тривати до 30 діб, проте зазвичай воно відбувається значно швидше. Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб прискорити процес повернення.
Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари. Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної... детальніше
8+ Днів ігнорування рекламації на дефектний Xerjoff Accento
02.12.2025: Подано першу скаргу через форму та за дзвінком.
Мені було обіцяно надіслати інструкції... Читати відгук Замовлення № 060898012, Флакон Xerjoff Accento вартістю понад 6 тисяч гривень прийшов із виробничим дефектом: витік рідини під пульверизатором - що є порушенням герметичності та функціональності, пляма на велюрі що незворотно зіпсувала вигляд флакону - що є порушенням товарного вигляду.Парфумом не користувалися, жодних розпилень не було.
02.12.2025: Подано першу скаргу через форму та за дзвінком.
Мені було обіцяно надіслати інструкції щодо обміну протягом 1–6 днів.
Пройшло 8 днів, відповіді немає, обіцяні терміни порушені.
Після повторного дзвінка (10.12.2025) мені лише сказали, що скарга "на розгляді" і "передзвонять на днях", без надання конкретної дати.
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", я вимагаю негайно приступити до обміну товару неналежної якості.
Я встановлюю фінальний термін для отримання інструкцій — до кінця робочого дня 12.12.2025.
У разі відсутності письмової відповіді та інструкцій до цього часу, ми будем змушені звернутися з офіційною скаргою до Держпродспоживслужби та розпочати широку публічну кампанію.
Прошу відповідального менеджера негайно вирішити це питання! Фото дефекту додаються.
Приносимо вибачення за незручності.
Повідомляємо, що всі запити розглядаються протягом 1-6 робочих днів за умови надання всієї необхідної інформації.
10.12.2025 на вашу електронну пошту було надіслано лист із запитом на додаткові фото та уточнення.
Просимо перевірити пошту та надати відповідь - це необхідно для продовження розгляду ситуації та вирішення питання.
Очікуємо на зворотний зв'язок.
Парфуми, тестер, вода
Закриті парфуми все чітко, а от відкриті...
Хочемо запевнити, що вся продукція в мережі EVA надходить виключно від офіційних представників брендів та перевірених постачальників. Ми реалізуємо лише оригінальні та сертифіковані товари — це наш незмінний стандарт.
Якщо у вас виникають запитання щодо якості чи характеристик товару, будь ласка, звертайтесь до нас протягом 14 днів з моменту покупки — ми завжди готові допомогти. На жаль, після закінчення тривалого часу ми не можемо гарантувати умови та правильність зберігання або використання продукції поза магазином.
Сподіваємось, ваші подальші покупки в EVA приноситимуть лише приємні враження.
За одне замовлення три різні електронні чеки. Подарунки пораховані не вірно або за повну вартість
Через тимчасові технічні складнощі в листах-підтвердженнях можуть некоректно відображатися дані щодо кількості або вартості товарів.
Рекомендуємо орієнтуватися на електронні чеки, які надходять на електронну пошту після отримання замовлення (у вашому випадку їх має бути два).
Для більш детального розгляду вашого питання просимо звернутися до нас у приватні повідомлення в соціальних мережах.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Показати 1 відповідь
Д - доставка от еви
Пляшки розкриваються прямо в посилці
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Ціни не відповідають дійсності!!!
Чекаємо на повідомлення!
Акція 3 позиція у «подарунок»
а третю отримати у подарунок. Я
погодилася, тому що знаю, що в єві часто такі акції. Зазвичай я купувала дві упаковки товару і третю отримувала у ПОДАРУНОК тут і
зараз. А тут новий прикол. Коли я
вже разрахувалася, касир мені каже, що ви отримаєте гроші... Читати відгук Купувала товари в офлайн магазині єва. Мені на касі запропонували придбати дві упаковки ватних дисків,
а третю отримати у подарунок. Я
погодилася, тому що знаю, що в єві часто такі акції. Зазвичай я купувала дві упаковки товару і третю отримувала у ПОДАРУНОК тут і
зараз. А тут новий прикол. Коли я
вже разрахувалася, касир мені каже, що ви отримаєте гроші за третю упаковку кешоеком на карту єви.
Дужа класна схема, молодці.
Можливо вона існує вже якийсь час і я просто не стикалася з цією схемою, але нафіга мені такий подарунок?
Мене навіть не попередили, що я
спочатку плачу одразу за 3 упаковки.
Попереджайте одразу людей, що це не подарунок, а кидалово. Якщо в
магазині це десь і зазначено, касир
теж повинен проговорювати, що ви
сплачуєте одразу за все.
Чекаємо на повідомлення!
Пуста, або засохша туш
Іноді виробничий брак можливий навіть у відомих брендів - магазин не має можливості виявити такі випадки до продажу, оскільки відкривати або тестувати туші перед реалізацією категорично заборонено.
Ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти.
Будь ласка, напишіть нам у соцмережі EVA та надайте:
- фото товару,
- відео свотчу туші на руці,
- дату та місце покупки.
Це допоможе швидко провести перевірку та надати рішення. Показати 1 відповідь
Найгірший інтернет "магазин"
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Продають підробки
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Очікуємо на зворотний зв’язок. Показати 1 відповідь
Найповільніше касове обслуговування
Щоб ви скисли з такими процедурами.
Процес введення або використання бонусної картки EVA є стандартною процедурою, необхідною для коректного нарахування чи списання бонусів. Це займає зовсім небагато часу, однак може затримувати чергу, якщо клієнт уперше або рідко користується карткою.
Ми постійно працюємо над удосконаленням сервісу, аби обслуговування було максимально швидким і зручним для всіх покупців.
категорично НЕ рекомендую онлайн покупки в магазині ЕВА
Розчарування №2 - товар було повернуто, але кошти треба було очікувати 30 днів
розчарування №3 - за товар було оплачено готівкою, а ось при поверненні треба очікувати на повернення грошей лише на картку
Розчарування №4 - кошти так і не повернулися, хоча минув місяць, картка цією сумою так і не поповнилась
розчарування №№5 - на прохання надати посилання для відгуку оператор відмовився, спираючись на неможливість надавати таку інформацію.
Це НЕпоодинокий випадок незадовільного товару з онлайн магазину. Минулого року я придбала набір для малювання. Але малювати довелось своїм матеріалом, так як фарби із посилки були вщент висохлі.
Резюмую: КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ онлайн сервіс магазину
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у... Читати відгук Доброго дня. Нещодавно отримав замовлення це Chanel Bleu De Chanel Eau De Parfum Парфумована вода чоловіча 100 мл
Хто Ваш постачальник продукції Chanel ? Наскільки Ви впевнені у цьому постачальнику ? У мене складається підозра що Ваш постачальник постачає не автентичну продукцію. Якщо ви подивитесь , то я замовляю продукції у Єва з 2021 року і жодних питань у мене не виникає. Дивіться, я замовлю 50 мл. у Брокарді і якщо я бачу різницю , то на майбутнє ми з вами попрощаємось. В реальності я кожен місяць купую парфумерію або в Ева , або в Брокард.
Вважаю головним недоліком Ева у тому що вони не співпрацюють з офіційними постачальниками великої парфумерії. Також є фактор людей які працюють і мають доступ до товарно матеріальних цінностей, з можливістю їх підміни.
Я колись купував в нотіно і там сталася доволі неприємна ситуація, реальна підробка з визначенням магазину цього факту , а також поверненням коштів. І як тільки розмова заходить про парфумерію від 1к долларів починає вилазити якась історія. Мені не складно , я замовлю в Брокарді флакон 50 мл EDP , якщо все так само , то я прости видалю цей пост і надам свої вибачення Єві , якщо ж ні , то більше не купую в магазині. Наперед раджу мати співпрацю з офіційними постачальниками. Хвала в Україні є Брокард, там 99% не буде історій незрозуміло з чим
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення. Показати 1 відповідь
працівники не володіють умовами акцій або обманюють покупців
Чекаємо на повідомлення!
Гарний вибір і ціни, але іноді плутають акції
Нам дуже приємно, що ви цінуєте великий вибір косметики, доглядових засобів та наші акційні пропозиції. Ми раді, що «Єва» є вашим улюбленим місцем для покупок!
Також дякуємо за зауваження — обов’язково передамо його до відповідного відділу, щоб покращити чистоту в магазинах та уважніше контролювати відповідність акційних цінників.
Ваша думка допомагає нам ставати кращими щодня!
Гроші пішли з карти, пише оплата відсутня
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто... Читати відгук Замовляла в Єві вже багато разів, цей раз вирішила сплатити онлайн замовлення як завжди, гроші з карти знялися, а пише "оплата відсутня".
Вже пройшло більше 20 хвилин, статус так і не помінявся.
Дзвонила на гарячу лінію, сказали чекати на відповідь 1-6 днів...А мені що тепер робити?( Гроші з карти зняло. 3474 гривні, 60 копійок, номер замовлення 058720671, просто в сльозах тепер, не знаю що робити...
Наші фахівці вже з’ясовують усі деталі цієї ситуації. Зі свого боку ми направили запит на прискорення розгляду, щоб ви отримали відповідь якомога швидше.
Просимо трохи зачекати — ми обов’язково надамо вам зворотний зв’язок найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
Краще оминайте цю богодєльню
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на... Читати відгук Найгірший досвід користування маркетплейсами, що я мав. Підтримка в єві безбожно некомпетентна і брехлива.
Зробив замовлення, відразу оплатив, відправили через пару днів новою поштою, але в повідомленні від НП вказувалась післяоплата, подзвонив на гарячу лінію єва, дівчина оператор повідомила, що це якась помилка в додатку, таке буває, їдьте на пошту ніхто з вас грошей не візьме, ок приїхав на НП там повідомляють що я маю оплатити повну вартість товару, знову дзвоню оператору, дівчина говорить що ні чим не може допомогти, але дала номер телефону магазину, що відправляв замовлення, кілька разів набрав, ніхто не відповів, від посилки я відмовився, через деякий час прийшло повідомлення що кошти повернуться за 3-5 банківських днів.
Минуло 10 днів кошти не повернулись, дзвоню на гарячу лінію, оператор молодий чоловік говорить, що оскільки ініціатива повернення товару була з мого боку то в таких випадках кошти повертають через 30 днів!!!
Тобто на думку єви за помилки продавця маю платити я своїм часом і грошима
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Продавці обдурюють
Чекаємо на повідомлення!
Тільки влаштувалась і вже хочу звільнитись
В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один... Читати відгук на мою думку компанія орієнтована виключно на покупця. Працівник тут -раб!
В мене питання до керівництва. Чи це стандартна практика у вас,приймати на роботу людину з 0 досвідом в торгівлі,дати можливість попрацювати(а-ля навчання,але то не навчання,на пальцях 15 хв.показали і залишили в залі одну!)4;12;5 годин і варягати в графік 12/12/вихідний/12/12вихідний12/12 і так найближчий місяць? Всі вихідні зайняті! А той один день я маю перечитувати/вчити асортимент/складову і т.д.,зуми! Це треш якийсь! А я попереджала що не можу працювати всі вихідні! В мене також є сімʼя,і вона в пріоритеті!
Дякуємо за ваш відгук і що поділилися своїми враженнями. Нам щиро шкода, що у вас склалося негативне враження від досвіду роботи.
Хочемо зазначити, що графік роботи формується з урахуванням потреб магазину, але ми завжди намагаємося знаходити баланс між робочими змінами та особистими обставинами співробітників.
Щодо процесу навчання — у компанії діє система адаптації нових працівників, яка передбачає підтримку з боку наставника та керівника магазину. Напишіть нам в соцмережах та вкажіть номер магазину, де ви працюєте. Після ми обов’язково передамо ваш відгук до відповідного підрозділу, щоб уважніше розібратись у ситуації та зробити висновки для покращення процесу.
жахливий магазин, не купуйте парфуми, все підробка
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Для більш детального розгляду вашої ситуації просимо написати нам у соціальні мережі, вказати номер замовлення/деталі покупки та надати фото товару.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації й обрати найзручніший. Очікуємо на повідомлення.
Неоригінальна продукція
Наша компанія займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена в продажу неякісного товару. Ми цінуємо свій імідж і довіру клієнтів, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо зовнішнього вигляду упаковки — виробник продукції залишає за собою право змінювати комплектацію, технічні характеристики, колірну гамму товарів і т.д. без попереднього повідомлення. Наш магазин є реалізатором цієї продукції та, на жаль, не може вплинути на зміни товару.
Для детального розгляду вашого звернення, будь ласка, зверніться до нас через Гарячу Лінію або соціальні мережі, надавши номер замовлення та фото товару з усіх сторін.
За посиланням https://eva.ua/ua/kontakty/ ви можете обрати найзручніший канал зв’язку.
Очікуємо на зворотний зв’язок.
Не роблять повернення
Чекаємо на повідомлення!
Єва брехуни і маніпулятори.
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж... Читати відгук Під час розпродажу
Єва за день до розпродажу
переписує цінники і ставить ціну яка нібито була до розпродажу в півтора рази вище, якщо наприклад вчоро товар коштував 340 грн то сьогодні в день розпродажу той самий товар вже коштує 850 грн і наньго знидка 50 відсотків .Таким чином товар після знижки в день розпродажу коштує дорожче ніж до цього всього дійства. Невже представники Єва думають що всі такі лохи? Пропоную ігнорувати магазин з ублюдочним маркетингом який просто тупо не керуючись нічим робить такі аферистичні дії
Вартість продукції може змінюватися залежно від дати постачання та цін від виробників або постачальників.
Ми регулярно оновлюємо цінники відповідно до нових закупівельних вартостей і поточних акційних умов.
Мета наших пропозицій — зробити покупки максимально вигідними для клієнтів, і ми отримуємо багато схвальних відгуків щодо акційних пропозицій.
Продають не якісні товари
Пане Роман, всю продукцію, яка представлена в мережі EVA, ми купуємо виключно у перевірених постачальників та в офіційних представників бренду.
Ми реалізуємо товар в такому вигляді, в якому він нам надходить, безпосередньо, від виробника. Наш склад знаходиться під цілодобовим спостереженням, тому зі своєї сторони ми надаємо 100% гарантію, що перша людина, яка може відчинити той чи інший товар є саме покупець.
Зі свого боку ми вбачаємо, що це є заводський дефект та надали вам про це зворотний зв'язок, а також запропонували компенсацію. На разі відповіді на нашу пропозицію ми не отримали, тож чекаємо на ваш зворотний зв'язок.
Відношення продавця до покупця
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації та обрати найзручніший. Чекаємо на повідомлення!
Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо... Читати відгук То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й
та голограма, яку можна замовити будь-
кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
Коли ви закриєтесь, ніхто не буде за вами сумувати
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику... Читати відгук То не можливо зняти етикетки з косметики без залишкового липкого слою.
То постійно клеять свої непотрібні етикетки на парфуми, це стосується мініатюр, які йдуть без слюди. Простл на коробку клеять! Тільки у вас таке! Ще й та голограма, яку можна замовити будь-кому у будь-якій типографії.
Навіщо ви це робите?!
А ще люди, не довіряйте їхньому наклеєному ціннику з псевдо датою, вона зазвичай вигадана! В моєму випадку парфуми ще не існували в 2023, проте єві не завадило цю дурню наліпити на етикетку. Згідно з інфо на офіційному сайті бренду, парфуми випущені в 2024.
Наскільки я не люблю єву, словами не передати.
Хочемо запевнити вас, що мережа EVA займається реалізацією виключно оригінальної продукції та не зацікавлена у продажу неякісних товарів. Ми високо цінуємо довіру наших покупців та власний імідж, тому співпрацюємо лише з перевіреними постачальниками та офіційними представниками брендів.
Щодо описаного випадку, нами вже направлена перевірка на склад даної партії товару. Виявлена похибка пов’язана саме з процесом стикерування, і ми працюємо над усуненням таких ситуацій.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи потрібна допомога, будемо раді надати детальну консультацію у наших офіційних каналах підтримки в соціальних мережах.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими.
Зняли два рази гроші за онлайн замовлення.
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Не повертаються гроші за скасоване замовлення
Перейшовши за даним посиланням: https://eva.ua/ua/kontakty/ ви зможете ознайомитись з усіма наявними каналами комунікації і обрати найзручніший.
Чекаємо на повідомлення!
Продаж через ФОП
Від посилки відмовився. Кошти повертають максимально важко та довго. Сказали очікувати на протязі 30ти днів.
EVA вводить в оману покупців. Та займається дробленням бізнесу через ФОПів.
Замовлення №055865577